Fórum
- S.O.S. új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Műtrágya árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Öko gazdálkodás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Tritikálé felvásárlási ár új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
1507 hozzászólás
Válasz #805. hozzászólásra
Mid van és mit váltott le ??
Válasz #805. hozzászólásra



Na a bogrács már kezd rögzülni a tudatban............
Válasz #801. hozzászólásra
a könyvében az van hogy professzionális felhasználásra készült, a new holland kezelésijében ilyet nem írnak.
Érdekes hogy nehéz talajmunkánál is simán meg lehet fogni az axion váltóházát, a nyuszién meg szinte tojást lehetne sütni.
A jd motorról meg annyit hogy 13-al tárcsázok azzal a tárcsával amit a felhúzott bogrács csak 7-el vitt. És még kevesebbet is eszik valamennyivel.
Pedig 5 éves lesz márciusban és 5300 üó van benne,eddig baj még nem volt váltoval.Ennek a gépnek a legkönnyebb munkája a bálázo,azonkivül ez csak talajmunkás traktor,tehát kap a pofájára rendesen föleg ha szárazság van!Majd szólok ha szétpotyog a váltoja!
Válasz #801. hozzászólásra

Nem éppen a gusztus a lényeg de ami benne van az szinte minden rendben van de a jd-től jelentősen olcsóbb és szerintem 1000x rugalmasabb a forgalmazója, mint a kite.......Váltója, hídjai más neves gyártók trakijaiban is bizonyítottak már eleget. Egy nh-tól case-tól(bár az újakat nem ismerem) jóval több van bennük. A ferga, fendt, valtra árak az egekben, mondhatni túl értékelt, mert használt értékük az új árhoz képest nincsenek pariban. még nincs gondom a sárgával de nem egy nyugtató tudat egy varo(j)ós váltó az udvarban. Még mindig jobban bízok a rábás korszakban, reggel be hatodikban és amíg van nafta abban volt...........
Akkoriban a legnagyobb RENAULT 250 lovas volt,de a fendtnek is csak a 930-as volt a legnagyobb gépe.Hogy miért adta a CLAAS-nak a tulajdonjogot azt csak ők tudják,mink csak találgatunk!
Amugy az axiál nem szégyenlős szerviz és alkatrész árakban.Amivel dolgoznak az kopik azt én is tudom!
Válasz #800. hozzászólásra
figyelj ha csondérmotorra van gusztusod megkell venni a sötétzöldet,mert ha tényleg jó (sose firtattam) akkor a francia váltot szétszaggatja,és láttam már párat belülröl,kicsi gazdáknak ok,de az ipari gyilkolást nem birja
Válasz #799. hozzászólásra

Ízlések és pofonok.......
Válasz #798. hozzászólásra



az udvaromba még ingyen sem(szégyen a jd motor benne),claas az kombájngyár,a traktorhoz semmi köze,kivéve xerion
Válasz #788. hozzászólásra





Azért nagy duzzogva kibékülnek egy new axionnal............
igaz nem jd ződ de 20 millával olcsóbb..........
Válasz #784. hozzászólásra



A fergákban is fendt vari(j)ó van itt a szomszédban. asszem 9000 ü.ó-t már átlépte de váltó még a gyári, bontatlan. Szóval az ülés és a kormány közt a változó, nem az, hogy xar egy gép, vagy egy gép bizonyos eleme...........
Válasz #789. hozzászólásra


Meglehet mutatni a hasonló produkciókat egy 205 lovas géppel meg mögötte egy 4 méteres as tigerrel vagy cultussal.Vagy ugyanolyan kaliberű kultivátorral.25 centin.Ha van jobb adat természetesen az a befutó.
Válasz #792. hozzászólásra
Köszi.Ennyi.
Válasz #791. hozzászólásra
nekem is az a végzetem ,ha mindenki másé szar,az enyém meg a szuper,
Válasz #783. hozzászólásra
Láttam már az axiálnál fendt et szétbontva, de landinit is meg ha hiszed ha nem renultot is.Abban is valami váltó dolog volt csak mer az hiányzott belőle.De ha ilyen star a renault.Miért nem csinált 300 ló feletti traktort?Vagy ha annyira bejött neki a traktorgyártás, akkor most miért más néven fut más színben?.Amúgy ha veszel egy traktort és elkergeted 8000üó ig úgy hogy filléreket költesz rá, akkor szerintem te is megbízol abban a márkában.Mi is ezt tettük, pont rábasztunk.Nem kívánom senkinek hogy így járjon de lehet pont te leszel a következő.Attól hogy valakinek egyszer kétszer szerencséje volt lehet harmadszorra szarbalép.
Válasz #781. hozzászólásra
De ott a ferguson nem húzta kopp mélyen Szanberg.Nézd vissza a képeket.A fendt meg úszóban húzta.Legyen 5 cm külömbség a mélyégben.De az egy 5 éve szántatlan talaj volt.Meg te is tudod milyen fogyasztástöbblet ha 2 km/h val többel húzol vmi nehéztalajos mocskot.Egyébként pont ugyanolyan fergusson jött ide a tszbe kicsit később.Nem sokkal, de jobbak voltunk fogyasztásb nála.Csak mert az akkori kezelője pont nálunk dolgozik szabadnapjain.
Válasz #775. hozzászólásra
Van képed róla?
Szia Adorex!
Milyen volt ma a Fendt bemutató?
Válasz #787. hozzászólásra



claas a traktorok szégyene, a konkurencia motorjával tud csak traktort eladni
Ha ezek szarok akkor a valtrák okádék fosok!Van itt egy t171-es de,talajon nem vált be a gazdája már árulja,motorját 4400-nál gyűrűzték,pedig ők nem trehányak!
Válasz #784. hozzászólásra



hogy én is mondjak valami okosat
ha-ha,egy szarrakás mind
ARES-826!Nagyon jol megy a Röncsi,kutya baja sincs üzemóra a mai nap néztem 5331. Szanbergnak meg üzenem hogy nem csak a nagyfergának jo a fogyasztása,hanem a JD motoros CLAAS-nak is
Ares-826nak igaza van szerintem,felénk is szidják a fendteket váltok 4000-5000 óra körül megadják magukat, a motorok is voltak javitva 6000-nél elég sokban!Itt mindenki csak szabadulna tölük,egy nagy átbaszás ez a fendt traktor ennyi zsetonért!!
Akinek eddig fendt-je volt az CLAAS-ra vagy JD-re cserélte!!!
Sokan leszarozzák a RENAULT-t,pedig az még mindig többet bir mind a fendt!
Válasz #771. hozzászólásra














Ha neked jó akkor fizess, kb 50 milkás traki váltó 4000 óránál kampec!!!!!
Válasz #775. hozzászólásra
Na ná...ha előbb szólsz
Válasz #771. hozzászólásra
)
kevesebbet eszik mint a fajtatársai, kivéve a nagyferguson-okat.
(ugye emlékszel még a fotókra melyek ilyen adatokkal szolgáltak itt valamikor...
Válasz #779. hozzászólásra

Nem gond, ird meg az adorexkukaccentrumpontsk-ra
Válasz #777. hozzászólásra
le kellene informálni egy skandi céget valahol a környékeden(rapovce)
Válasz #775. hozzászólásra

Ha eladnánk a vagyont ---piaci ár duplájáért--- futná a leggyengébbre fapados verzióban????
Válasz #776. hozzászólásra

Próbáld a SKandi számon....... +421 905 324 259
Válasz #775. hozzászólásra


ma hívtalak,de te nem voltál elérhető
Holnap SKandihonban 500 Fendt premier Léva mellett, esetleg vlki?
Eszemiszomdínomdánom
Válasz #773. hozzászólásra

Igen ők csinálják.Most átesett a 4000 es szervizen is egy kalap alatt.Hogy mennyi lett pontosan ráköltve nem tudom neked kigyűjteni mert ami garanciában volt cserélve arról ugye nincs számla, csak garancia idő utániakról.Az meg a tank egy ventillátor a tartóival meg 1v2 szenzor.Meg most a váltó.Ezeket tudom max kigyűjteni neked, de úgy meg nem pontos a számolás.
Válasz #772. hozzászólásra
Ez gyors volt...ki csinálja axi?
Elkészült az egység.Holnap délben átvehető Szombathelyen.Jövő héten már ugrik is a mélyvízbe.
Válasz #769. hozzászólásra
3.3 milla a váltó ára hogy pontosak legyünk.Miért sokallod a szervízköltségét, vagy mihez képest sokallod?Fogyasztás terén meg kevesebbet eszik mint a fajtársai.
Válasz #764. hozzászólásra



Szia kolléga, Röncsi hogy bírja???
Válasz #765. hozzászólásra




Hát én ezt nem hiszem el hogy 4000 óra alatt annyi tíz milkát kitermel tisztán!!! Pont ez az a gép ami rohadt drága, eszement sok a szerviz költsége, meg az üzemben tartása is, a fogyasztást 240g/kilovatt óra szerintem az sem kevés!!
924esnél is eluszik a váltó 4000nél?
924 meg a 936 939 váltója között mi a kül????
211est mennyiért lövik?
Válasz #763. hozzászólásra
Ha elmúlik a búzavetés átlapozom a számlákat.Most egy géppel egyszerre földet csinálni pótkocsit húzni műtrűgyűzni meg vetni kicsit húzós.Szerintem jövő héten megoldom.A 936 nak 660 as tankja van de ha nekiáll az ember reggel időben és megy egész nap képes arra hogy kevés a tank.Bár... ilyen már régen volt :(
Válasz #764. hozzászólásra


Ne gerjeszd a feszkót heló kitermelt az pár 10 milla hasznot nyugggi.....
A mai nap az itteni kft 936-os Fendtjébe is behányt a válto,üzemóra 3991!
Egy nagyguriga takony az egész!!
Válasz #762. hozzászólásra
ami biztos, hogy a következö 20évben a magnum nem lesz átcserélve,max melléje valami majd
...egyszer
Holczy összeadhatnád menyiben van eddig az össz alkatrész,majd én is összeadam a magnumét...a sajátomra is nagyon kiváncsi vagyok mennyi is az,de nem vészes...a motor és válton kívül nekünk is megvoltak ezek a problémák mind,de szerintem használat miatt ez természetes...bár én nem cserélgetem a viszkot amikor egyfolytában hajtott max nagyobb volt a fogyasztás,6000 óránál jelentkezett ez...A varionál nincs mit tökölni a váltóval, csere...A tökéletes traktor szerintem az mx magnum Jd vagy fend elsőhíddal lenne, strapabírás szempontjából,meg kényelmileg...de fogyasztás oldalról nézve viszont az egyik legrosszabb,mert többet eszik mint a jd...de 500literes tankból telik neki erre
Ma elvitték a cájkot.Remélem a héten még szétborítják.Fordulatügyileg a maxot megadhatjátok neki nyugodtan.900asál lehet észrevenni inkább ha a max 1800 ra van beállítva 1700 nél többet nagyon ritkán tud pörögni.De inkább 1600 körül mozog.Ne fojtsátok vissza azt a nyomorult motort.
aha, lehet hogy kipróbálom. Mikor teszi le az ekét, akkor kapcsol 1400 ra. Azért szeretem ezt, mert így mire belehúzza a földbe van egykis nyomaték és nem lepődik meg annyira :) és nem nyom füstöt se így. Mikor tárcsázok akkor énis a haladás funkcióját aktiválom, de lehet megnézem a hétvégén mit szól így a dologhoz. De ha beállítottad az 1850-et akkor ki is pörög neked addig ha kell az erő? Mert nekem 1950 nél 1880 a max ameddig kipörög. érdekes..
Válasz #754. hozzászólásra
Rojtosra gépeltem a számat az internet ördöge pedig benyelte...
Szóval 5 liter is jelentős lehet igen és reális mennyiség is. De 12-14 liter már szerintem nem csak a gépeken és a bennük lévő technikán jön össze hanem ott már más tényezők is beleszólnak. Föld minősége, traktoros, munkaeszköz... szerintem.
A Fendtek itt is kevesebbet esznek, jellemzően a vario váltó miatt, mint a hasonló kategóriás más váltóval szereltek, de nincsenek olyan nagy különbségek más gépekhez képest, hogy 10 literekről beszéljünk.
Egy dolgot tudok számszerint, hogy én 8 literrel húzom a nehéz tárcsát, a 300-as Fendt meg 5 literrel...
Válasz #752. hozzászólásra
én pedál üzemmódban használom és a fordulat 1050 és 1850 re van állítva de én úgy állítottam be hogy nem csak akkor kezdi el szabályozni a fordulatot amikor lerakom az ekét hanem amikor elindulok tehát a tms beállításnál a legfelső ikonra van állítva! nekem baján ezt javasolta a fő-fő szervizes és nekem ez bevált. Azt megfigyeltem hogy hiába pörgetem jobban a gépet gyorsabban nem fog menni ha eléri a kívánt sebességet akkor annyira visszatekerem a fordulatot hogy könnyedén húzza az ekét és ne pörögjön túl ilyenkor a legjobba fogyasztás legalábbis nálam így vált be
Válasz #755. hozzászólásra
Még nem.Nincs tréler.Bajáról sokba kerülne idehozni.Ismerősé lent vanaz alföldön.Majd holnap holnap felizgatom fatert hogy kérdezze meg a szomszéd tsz gépműhelyét ott szétlehet e borítani.