Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 586 Ft EUR 403.88 Ft USD 354.23 Ft CHF 429.55 Ft GBP 477.78 Ft

Fórum

Fokhagyma termesztés

Létrehozta: takiati05 , 2010-07-15 13:10:47

Kedvencekhez Segítség

3378 hozzászólás
Nincs profilkép
#1378 zsugabubus84
2013-07-28 13:33:04

Na mi történt?
Mindenki fokit pucol? :)

Válasz #1376. hozzászólásra nyugodtan ültethetsz belöle vissza!

Nincs profilkép
#1376 Protib
2013-07-25 18:43:49

Olyan kérdésem lenne ( nagyon kezdő vagyok még), hogy tavaly ősszel raktam először boltban vásárolt dughagymát. Most amit én termeltem azt visszaültethetem?

Válasz #1372. hozzászólásra Olvastam a cikket meg a commenteket is . sokan abba nem gondolnak lehet 10 év kemény munkája benne van valakinek aki kicsit összeszedi magát !!!!!

Nincs profilkép
#1374 galgi
2013-07-25 07:42:35

Válasz #1370. hozzászólásra
Makón a Rákosi uton 5+-450ft ,4-5-ig 350ft,de csak ha hibátlan ,egyébként százalékolják

Nincs profilkép
#1373 Protib
2013-07-25 07:19:33

Bocsi mégegyszer, de nem kaptam választ. Fokhagymát lehet árnyékos helyre duggatni?

Nincs profilkép
#1372 Perecke
2013-07-24 21:31:54

Tegnap a délvilágban volt egy cikk a fokhagymásokról,konkrétan a lelei tavaszi fokiról.Termésátlagról várható árakról,miegymás.Olyan gusztustalan kommentek voltak a cikk alatt,majd elhánytam magam.Ekkora roszindulat hogy lehet emberekben:-(((???Ráadásul olyan aki a laikusnál is laikusabb.....

Nincs profilkép
#1371 Perecke
2013-07-24 20:56:35

Zsugabu!Elképzelhető,hogy igazad van.Bevallom én nem csinálok ügyet ebből,ami nem fér ,az megy a földre egyszerűen nem lehet különbséget látni később.Másrészt A mezőkernél a fuvató fölött lábakba van rakva,nemigen felakasztva,merthát irtózatos mennyiségek vannak ott.De aláírom,hogy a legjobb a felakasztás .:-)))

#1370 novenyszerviz
2013-07-24 15:25:38

Válasz #1369. hozzászólásra
Szerintem sajnos lesz még ez alacsonyabb is. Jó pár tonnát nem egyszerű csak úgy eladni. Én is örülnék ha legalább 5-sel kezdődne az ára, de szerintem csak álom.