Válasz R Sándor #4922. hozzászólásáraVégeztem a kalászossal elvileg, ha csak be nem esik valami kis maszek! Csak gyűjtöm az infót, mert meg kell csinálni rendesen mostmár
Válasz LovasTomy #4921. hozzászólásáraCsak írom ,hogy ha gyorsan meg akarod tákolni, akkor heggesz oda az ék helyére egy lapos vas darabot és ki tudod vele huzni a kalászost , utána meg lehet csinálni normálisan
Válasz medikus #4920. hozzászólásáraIgen, nem is hajtott, egy 6os csavar lett bele ütve kényszer megoldásbol kint a tarlon!nagyjából azért vonalba kellene legyen a 2 tárcsa? Másik dolog, alváz számot meg motorszámot hol találok a gépen, adásvételi szerződés miatt keresem!
Válasz LovasTomy #4919. hozzászólásáraHa nincs ék,akkor nem is tud hajtani!!!!!!A szíjtárcsa belső fele az forog a tengelyen,ha a 2 csap nem kapcsolódik bele a külső tárcsa furataiba!Az hogy mennyire van vonalban,az függhet az alátét vastagságától is,de a tengelyt csapágyastól is tudod bentebb,kintebb hozni!
Válasz medikus #4918. hozzászólásáraEbbe már ék nincs csak a helye, alátetnek is hűlt helye, és egy 8as csavar van a végében nem 6os stift! Illetve a hajto (felső) tárcsa és a ventillátor tárcsája mennyire van egy vonalba? Nekem a ventillátor tárcsája kijebb van
Sziasztok!
Szelelő ventillator hajtott végéről valaki tudna képet fel tenni, vagy robbantott ábrát?szét hullott tegnap a csapágy, de valahogy a tárcsa szerintem kokányolva van rá!
Válasz LovasTomy #4911. hozzászólásáraLehet venni minden géhez gépkönyvet https://www.honti.hu/gepkoenyvek/#80-j%C3%A1rm%C5%B1vek-mez%C5%91gazdas%C3%A1g
Válasz medikus #4902. hozzászólásáraTudom kolléga hogy az van,én sem válok meg tőlük,van egy 512-es meg két 514-es,és amíg toldani lehet a szakadt kaszát használják,a múltkor úgyis eszmét cseréltünk kokeszolás témában,ezeken a 40 akárhány éves gépeken kiélheti az emberfia meglévő kreatív képességeit.
Válasz szelindi1965 #4901. hozzászólásáraElőbb kellett volna az biztos, még annyi van azt mondja eladó, a tankrol nem megy, de kannábol a magtartály tetején onnan aratott utoljára
Válasz medikus #4899. hozzászólásáraAz a baj a közelben 1millioert sincs, át neztük, kasza új benne 2Ha aratott, asztal teherautó ponyvaval a kocsinn le takarva, láncok is jók még, egyedül a szíjak amik az idő megevett! Akku van a Fortschritt traktorba ami csak tárcsázni szokott, abból tervezem át rakni, mondjuk az 1,1millios ami 120km-re van akku ahhoz sincs
Válasz szelindi1965 #4900. hozzászólásáraNe aggódj! Nekem 14-esem van! Tudom hogy működnek a dolgok!Vannak dolgok,amik kopnak,azt nem mindig tudod szerelgetni!Kaszapengét,álló pengét tudsz cserélni! De mikor olyan a kasza,azt el kell dobni!
Válasz LovasTomy #4898. hozzászólásáraIndítsd be,ott már elválik rögtön epe a májtól! Ha nem jó keress másikat,bár hamarabb kellett volna,mondom ezt én aki nem jött haza hanem beleállt rögtön aratni 21 júliusban a frissen vett géppel,köszönet a volt miklósi gazdájának.
Válasz medikus #4899. hozzászólásáraVettem kolléga,az a baj felétek sok a nepper és azokhoz árazol.Persze hogy drága minden,azért kell egy kis affinitása legyen bárkinek a szerelgetéshez aki ilyesmit mer tartani,de technikailag nem a világ teteje,javítható.Viszont az idejük lejár hamarosan,ne emeljük piedestára ez csak gép,rajtunk segít-helyettünk dolgozik.
Válasz LovasTomy #4898. hozzászólásáraAkkor vegyél 1 millióért olyat ami működik is!Már ezekhez is drága kezd lenni az anyag! Kasza kell biztos,100 ezer! 2 akku 200 ezer !Akkor még ott vannak a kinyúlt láncok,kanál nélküli kanalas láncok,stb.stb!
Válasz szelindi1965 #4897. hozzászólásáraSaját részre kellene, most olyan 20Ha aratni valóm van, vagyis lesz! Annak a béraratása is 800e körüli összeg, ha ennyiből meg van az 512 úgy hogy le tudja vágni a 20Ha és csak a gázolaj kell, akkor ha úgy nézzük kikereste az árát
Válasz medikus #4896. hozzászólásáraKomoly pénzt nem szabad adni értük,saját részre kis embernek meg nem is nagyon van más,ütni kell a vasat én azt mondom. 10-ért fényes 20-ért éles ,ahogy a vándorköszörűs kiabálta az utcán.
Válasz szelindi1965 #4894. hozzászólásáraPont ez az, hogy nem indítottuk! Előtte nap kérdeztem a tulajt be tudjuk e indítani? Hát nincs rajta önindító, de megvan, meg nincs akku! Mondtam viszünk akkut meg fel rakjuk az inditot, jól van oké! Mikor meg ott voltunk azt mondta ne kinlodjunk vele, neki programja van délután
Válasz LovasTomy #4893. hozzászólásáraHa egyben van,sereg-forog,vedd meg.Mit és hogyan indítottátok/?/,attól hogy a gáz oda van lőve nem biztos hogy fordítja az elemeket/meg kell nézni/de lehet ütögetni-sprézni kívülről is ahol átjár a rudazat benne,mennie kell,nem baj hogy állt.Sok sikert kolléga.
Válasz szelindi1965 #4892. hozzászólásáraNem, ez itt van Nógrád megyében!
Sokat állt, szíjaknak nem tett jót,lenne rajta mit csinálni , az aratás meg közeledik amúgy 550et kérnek érte
Válasz LovasTomy #4891. hozzászólásáraIgaza van a kollégának,menj vissza,nézz a szeme közé,vagy nagyon át akar dobni a palánkon vagy megéri az árát,ha jászságról van szó felé se menj.
Válasz R Sándor #4890. hozzászólásáraŐszinte leszek! Megnéztük, szét rohadva nincs, be indítani nem hagyták mikor ott voltunk, ne kinlodjunk vele mert neki délután programja van.....mondtam engedjen egy minimálisat és el jövünk mégegyszer be indítani, nem ennek ennyi az ára, egy fillért nem enged, ez volt a válasz! Úgyhogy inkább az eladóval van bajom, mint a géppel
Válasz LovasTomy #4888. hozzászólásáraRemélem nem mi beszéltümk le róla!!, Ha nincs szét rohadva, a kettős csigaház, meg a rostaszekrény, és a motor beindul , akkor gondold át mégegyszer,
Válasz R Sándor #4886. hozzászólásáraIgazából csak amit kell azt szeretném megcsinálni de sajnos ez csak egy kis probléma van még mit tenni aratásig.
Az idén vettük itt ott némi folytonossági hiány lyukadás ilyesmi.
Köszönöm szépen a segítséget!
Válasz bukócsöves-50 #4885. hozzászólásáraÉrtem , forditva olvastam . annak meg vegkepp nem kell nagy lóerő , ha nem vagy szerelés mániás, akkor ne cserélgesd,SZERINTEM.
Szép estét kívánok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a kukorica ferdéhez 32x3350- és szíj van a gépen és ugye ebből adódik az is, hogy a kombájnon is 32 szijtárcsa van. Azonban a gabona ferdén 25- ös szijtárcsa van át kell cserélni a kombájnon aszíjtárcsát vagy a 25- ös szijtárcsán mehet a 32- es szíj?
Szép estét kívánok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a kukorica ferdéhez 32x3350- és szíj van a gépen és ugye ebből adódik az is, hogy a kombájnon is 32 szijtárcsa van. Azonban a gabona ferdén 25- ös szijtárcsa van át kell cserélni a kombájnon aszíjtárcsát vagy a 25- ös szijtárcsán mehet a 32- es szíj?
Válasz R Sándor #4875. hozzászólásáraPersze, gázolajat viszek kannába, hát olajat csak otthon cserélek, de szűrőt akkor viszek, féket még nem néztük, vizet elvileg le engedték, de még ott is lehetnek meglepetések, hát úgy tervezem, egy napot rá kell szánni, hogy el merjünk vele indulni haza! Kb 30km
Válasz LovasTomy #4868. hozzászólására Ha el akarsz indulni Elöször is motor olajszürő csere mert bicegni fog az olajnyomás , vagy gáz adásra csökkenni, de az lenne a tuti ha az olajat is kicserélnéd. A fék valószínű be van rohadva, szerintem vigyék kannába gázolajat/ be tudod tenni a motor mellé és arrol tud menni de bele kell vezetni a visszatérőt is./mert a tank valszinű tele van rozsdával , ha felszivja eldugit mindent. Nézd meg nincs e szét fagyva a motor vagy a hűtő. SZERINTEM
4924 hozzászólás
Válasz LovasTomy #4923. hozzászólásáraElvileg szelelő tengely csere meg két uj variátor tárcsa
Válasz R Sándor #4922. hozzászólásáraVégeztem a kalászossal elvileg, ha csak be nem esik valami kis maszek! Csak gyűjtöm az infót, mert meg kell csinálni rendesen mostmár
Válasz LovasTomy #4921. hozzászólásáraCsak írom ,hogy ha gyorsan meg akarod tákolni, akkor heggesz oda az ék helyére egy lapos vas darabot és ki tudod vele huzni a kalászost , utána meg lehet csinálni normálisan
Válasz medikus #4920. hozzászólásáraIgen, nem is hajtott, egy 6os csavar lett bele ütve kényszer megoldásbol kint a tarlon!nagyjából azért vonalba kellene legyen a 2 tárcsa? Másik dolog, alváz számot meg motorszámot hol találok a gépen, adásvételi szerződés miatt keresem!
Válasz LovasTomy #4919. hozzászólásáraHa nincs ék,akkor nem is tud hajtani!!!!!!A szíjtárcsa belső fele az forog a tengelyen,ha a 2 csap nem kapcsolódik bele a külső tárcsa furataiba!Az hogy mennyire van vonalban,az függhet az alátét vastagságától is,de a tengelyt csapágyastól is tudod bentebb,kintebb hozni!
Válasz medikus #4918. hozzászólásáraEbbe már ék nincs csak a helye, alátetnek is hűlt helye, és egy 8as csavar van a végében nem 6os stift! Illetve a hajto (felső) tárcsa és a ventillátor tárcsája mennyire van egy vonalba? Nekem a ventillátor tárcsája kijebb van
Válasz LovasTomy #4917. hozzászólására8-as éken van a külső szíjtárcsa,egy alátét,és egy 6-os stift fogja,ami átér két oldalt!
Sziasztok!
Szelelő ventillator hajtott végéről valaki tudna képet fel tenni, vagy robbantott ábrát?szét hullott tegnap a csapágy, de valahogy a tárcsa szerintem kokányolva van rá!
Válasz medikus #4912. hozzászólásáraAz igaz, de jó az ha van kéznél
Válasz LovasTomy #4911. hozzászólásáraItt találsz egyet, de nem magyar.


http://www.auto-agro.sk/katalog/e512/index.html#p=1
PDF -ben, két részletben csatolom.
Válasz LovasTomy #4911. hozzászólásáravagy https://www.facebook.com/gepkonyvek/photos
Válasz LovasTomy #4911. hozzászólásáraLehet venni minden géhez gépkönyvet https://www.honti.hu/gepkoenyvek/#80-j%C3%A1rm%C5%B1vek-mez%C5%91gazdas%C3%A1g
Válasz LovasTomy #4911. hozzászólásáraMinek az? Itt mindent megtudsz!
Sziasztok!
Nincs valakinek E512 gépkönyv, használati, kezelési, javítási könyv, alkatrész katalógus vagy bármi iromány nincs e valakinek?
Válasz csipi145 #4909. hozzászólásáraTuzsér
Válasz R Sándor #4869. hozzászólásáraSzia! Én is itt lakom, V.namányban. Te pontosabban hol?
Válasz medikus #4907. hozzászólásáraIgaz,lemorzsolódtak.
Válasz szelindi1965 #4906. hozzászólásáraMásik ilyen idősből meg nincs is már!
Válasz medikus #4902. hozzászólásáraTudom kolléga hogy az van,én sem válok meg tőlük,van egy 512-es meg két 514-es,és amíg toldani lehet a szakadt kaszát használják,a múltkor úgyis eszmét cseréltünk kokeszolás témában,ezeken a 40 akárhány éves gépeken kiélheti az emberfia meglévő kreatív képességeit.
Válasz LovasTomy #4903. hozzászólásáraLegyen szerencséd hozzá!
Válasz szelindi1965 #4901. hozzászólásáraElőbb kellett volna az biztos, még annyi van azt mondja eladó, a tankrol nem megy, de kannábol a magtartály tetején onnan aratott utoljára
Válasz medikus #4899. hozzászólásáraAz a baj a közelben 1millioert sincs, át neztük, kasza új benne 2Ha aratott, asztal teherautó ponyvaval a kocsinn le takarva, láncok is jók még, egyedül a szíjak amik az idő megevett! Akku van a Fortschritt traktorba ami csak tárcsázni szokott, abból tervezem át rakni, mondjuk az 1,1millios ami 120km-re van akku ahhoz sincs
Válasz szelindi1965 #4900. hozzászólásáraNe aggódj! Nekem 14-esem van! Tudom hogy működnek a dolgok!Vannak dolgok,amik kopnak,azt nem mindig tudod szerelgetni!Kaszapengét,álló pengét tudsz cserélni! De mikor olyan a kasza,azt el kell dobni!
Válasz LovasTomy #4898. hozzászólásáraIndítsd be,ott már elválik rögtön epe a májtól! Ha nem jó keress másikat,bár hamarabb kellett volna,mondom ezt én aki nem jött haza hanem beleállt rögtön aratni 21 júliusban a frissen vett géppel,köszönet a volt miklósi gazdájának.
Válasz medikus #4899. hozzászólásáraVettem kolléga,az a baj felétek sok a nepper és azokhoz árazol.Persze hogy drága minden,azért kell egy kis affinitása legyen bárkinek a szerelgetéshez aki ilyesmit mer tartani,de technikailag nem a világ teteje,javítható.Viszont az idejük lejár hamarosan,ne emeljük piedestára ez csak gép,rajtunk segít-helyettünk dolgozik.
Válasz LovasTomy #4898. hozzászólásáraAkkor vegyél 1 millióért olyat ami működik is!Már ezekhez is drága kezd lenni az anyag! Kasza kell biztos,100 ezer! 2 akku 200 ezer !Akkor még ott vannak a kinyúlt láncok,kanál nélküli kanalas láncok,stb.stb!

Válasz szelindi1965 #4897. hozzászólásáraSaját részre kellene, most olyan 20Ha aratni valóm van, vagyis lesz! Annak a béraratása is 800e körüli összeg, ha ennyiből meg van az 512 úgy hogy le tudja vágni a 20Ha és csak a gázolaj kell, akkor ha úgy nézzük kikereste az árát
Válasz medikus #4896. hozzászólásáraKomoly pénzt nem szabad adni értük,saját részre kis embernek meg nem is nagyon van más,ütni kell a vasat én azt mondom. 10-ért fényes 20-ért éles ,ahogy a vándorköszörűs kiabálta az utcán.
Válasz LovasTomy #4895. hozzászólásáraOlcsó húsnak híg a leve!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz szelindi1965 #4894. hozzászólásáraPont ez az, hogy nem indítottuk! Előtte nap kérdeztem a tulajt be tudjuk e indítani? Hát nincs rajta önindító, de megvan, meg nincs akku! Mondtam viszünk akkut meg fel rakjuk az inditot, jól van oké! Mikor meg ott voltunk azt mondta ne kinlodjunk vele, neki programja van délután
Válasz LovasTomy #4893. hozzászólásáraHa egyben van,sereg-forog,vedd meg.Mit és hogyan indítottátok/?/,attól hogy a gáz oda van lőve nem biztos hogy fordítja az elemeket/meg kell nézni/de lehet ütögetni-sprézni kívülről is ahol átjár a rudazat benne,mennie kell,nem baj hogy állt.Sok sikert kolléga.
Válasz szelindi1965 #4892. hozzászólásáraNem, ez itt van Nógrád megyében!
Sokat állt, szíjaknak nem tett jót,lenne rajta mit csinálni , az aratás meg közeledik amúgy 550et kérnek érte
Válasz LovasTomy #4891. hozzászólásáraIgaza van a kollégának,menj vissza,nézz a szeme közé,vagy nagyon át akar dobni a palánkon vagy megéri az árát,ha jászságról van szó felé se menj.
Válasz R Sándor #4890. hozzászólásáraŐszinte leszek! Megnéztük, szét rohadva nincs, be indítani nem hagyták mikor ott voltunk, ne kinlodjunk vele mert neki délután programja van.....mondtam engedjen egy minimálisat és el jövünk mégegyszer be indítani, nem ennek ennyi az ára, egy fillért nem enged, ez volt a válasz! Úgyhogy inkább az eladóval van bajom, mint a géppel
Válasz LovasTomy #4888. hozzászólásáraRemélem nem mi beszéltümk le róla!!, Ha nincs szét rohadva, a kettős csigaház, meg a rostaszekrény, és a motor beindul , akkor gondold át mégegyszer,
Válasz LovasTomy #4888. hozzászólásáraFel ne add,ami nem megy abból tudsz faragni.
Válasz R Sándor #4882. hozzászólásáraNincs vele semmi! Le tettem róla, valami működőképes kellene, de arany áron van
Válasz R Sándor #4886. hozzászólásáraIgazából csak amit kell azt szeretném megcsinálni de sajnos ez csak egy kis probléma van még mit tenni aratásig.
Az idén vettük itt ott némi folytonossági hiány lyukadás ilyesmi.
Köszönöm szépen a segítséget!
Válasz bukócsöves-50 #4885. hozzászólásáraÉrtem , forditva olvastam . annak meg vegkepp nem kell nagy lóerő , ha nem vagy szerelés mániás, akkor ne cserélgesd,SZERINTEM.
Válasz bukócsöves-50 #4884. hozzászólásáraDe a kukorica szerelék az passzol mind a két tárcsa 32es a gabona ferdén van 25 ös szijtárcsa
Válasz R Sándor #4883. hozzászólására4 soros és nem zúzós.
Válasz bukócsöves-50 #4881. hozzászólásáraMilyen asztal ? zuzós 4 soros?
Válasz LovasTomy #4879. hozzászólásáraMi ujság a gépezettel?
Szép estét kívánok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a kukorica ferdéhez 32x3350- és szíj van a gépen és ugye ebből adódik az is, hogy a kombájnon is 32 szijtárcsa van. Azonban a gabona ferdén 25- ös szijtárcsa van át kell cserélni a kombájnon aszíjtárcsát vagy a 25- ös szijtárcsán mehet a 32- es szíj?
Szép estét kívánok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a kukorica ferdéhez 32x3350- és szíj van a gépen és ugye ebből adódik az is, hogy a kombájnon is 32 szijtárcsa van. Azonban a gabona ferdén 25- ös szijtárcsa van át kell cserélni a kombájnon aszíjtárcsát vagy a 25- ös szijtárcsán mehet a 32- es szíj?
Válasz medikus #4877. hozzászólásáraEz tető alatt van, mióta náluk van! Sok sok éve!
Válasz medikus #4877. hozzászólásáraZsákba macska nagyon. Ezt ők tudják, lehet át sem fordul, de az is lehet hogy be volt néha indítva és pöpec.
Válasz R Sándor #4875. hozzászólására

Ha a motor rossz,ott kell hagyni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ami 5 éve áll,szín nélkül,az donor!
Válasz R Sándor #4875. hozzászólásáraPersze, gázolajat viszek kannába, hát olajat csak otthon cserélek, de szűrőt akkor viszek, féket még nem néztük, vizet elvileg le engedték, de még ott is lehetnek meglepetések, hát úgy tervezem, egy napot rá kell szánni, hogy el merjünk vele indulni haza! Kb 30km
Válasz LovasTomy #4868. hozzászólására Ha el akarsz indulni Elöször is motor olajszürő csere mert bicegni fog az olajnyomás , vagy gáz adásra csökkenni, de az lenne a tuti ha az olajat is kicserélnéd. A fék valószínű be van rohadva, szerintem vigyék kannába gázolajat/ be tudod tenni a motor mellé és arrol tud menni de bele kell vezetni a visszatérőt is./mert a tank valszinű tele van rozsdával , ha felszivja eldugit mindent. Nézd meg nincs e szét fagyva a motor vagy a hűtő. SZERINTEM