Válasz dr.T #1924. hozzászólásáraIgen lényegében azért is árultam . Mert voltak olyan hibái amit a tulaj csak akkor mondott el mikor hoztuk haza . pl : nincs fék , nincs világítás .
Válasz Cutler gazda #1925. hozzászólásáraMajd a tél folyamán csinálok megint egyet.Nekem 514 es van,de 512 re is lehet ilyen megoldást készíteni.Télen csak a forgó szita lesz meg,a többi már le van ponyvázva.A perforált lemez meg van,1 tábla,a fényes rozsdamentes tál a végébe szintén,majd ahogy készül,folyamatosan csinálom a képeket.A forgó maszk szélén egy U profil van,az 15 ös zártszelvényből lesz.most fogok majd neki kimarni az egyik oldalt.Utána jön egy szélesebb lemez karika,abba lesz belepréselve az ékszíj mérete.Nem egyszerű,főleg azt a vékony U profilt meghajtani karikának!
Válasz medikus #1913. hozzászólásáraNagyon komolyan néz ki amit csinálsz,ezt most csinálgatod vagy már meg van? Tehetnél fel képeket h milyen a kombajnod
Válasz csoppika #1916. hozzászólásáranem untam meg , csak azért jobban szerettem volna egy nagyobbat , meg ezen elég sokat kell javítani , mint pl : fülke csere , fülke alját kilemezelni . De úgy döntöttem , hogy mégsem adom el . ( már vettem hozzá fülkét is + még vágóasztalkocsit is ) úgy hogy a tavasszal nekiállunk és megcsináljuk .
Válasz dr.T #1919. hozzászólásáraAz anyag minőségbe is beleuntam,de a 106 nál is volt olyan,hogy a tiszta új csapágy,házastól tönkre ment 10 hektár alatt,úgy hogy az öntvény csapágyház megolvadt!!Persze mondták rá,hogy nem jól volt beszerelve.Amit betettem az is olyan volt,oda lett betéve,és utána bírta. Persze gyenge az E minőség,utángyártva,de tizede árban.Tengelyt nem találni olyat,ami hőkezelt,persze hogy 1 szezon után elkopik.Ezt beleszámoljuk!
Válasz medikus #1918. hozzászólásáraJa mar ertem,jo gepek ezek a 14 csak az a baj,hogy ezek a silany utangyartott alkatreszek vannak mar csak hozzajuk.
Válasz dr.T #1915. hozzászólásáraJó áron ment el,és azt gondoltam,ha veszek egy 106-ost,megváltom vele a világot!De az nem jött be,3 évig egyfolytában javítottam.Olyan dolgok mentek tönkre,törtek el, ami egy 512-514-nél soha nem történt.Ráadásul üzemanyagban is szinte tönkre tett!!!!!
Válasz dr.T #1912. hozzászólásáraItt kívül van egy tisztító kefe.Belül a szitában van egy lógó záró lemez,ahol megszűnik a szívó hatás,ez miatt kívűl a kefe lekotorja az odaszívott szennyeződést.
Válasz medikus #1911. hozzászólásáraErtem,na es olyat nemprobaltal,hogy a tisztito lapatot beteszed kozepre es ugy nagyobb feluletet takarit,a masikat miert adtad el ?
Válasz dr.T #1894. hozzászólásáraA tél folyamán készül egy forgós hűtőmaszk!A perforál lemez már megérkezett.Most szerszámokat kell még készíteni a legyártáshoz!
Válasz dr.T #1893. hozzászólásáraA tekerő hiányzott belőle.A motor nem került annyiba,mint a tekerő a bowdennel! asztal letételnél mindig tekerni kellett,utána vissza.Most nem kell,marad az eredeti beállítás.A tekerő helyén a hűtőláda van!
Válasz medikus #1889. hozzászólásáraNa es miert csinalltad meg,a motolla sebesseg allitasa nem ojan dolog hogy mindig kellene allitgatni,na meg arra ott volt a kabinban a tekero igaz azt kezzel kellet?
Válasz joc #1881. hozzászólásáraa rendformáló alatt azt értem ami a kombájn hátulján van az a ponyva . ( ami ott a szalmarázóládák alatt van ponyva . ) ( ahol a szalma kijön )
4927 hozzászólás
Válasz dr.T #1924. hozzászólásáraIgen lényegében azért is árultam . Mert voltak olyan hibái amit a tulaj csak akkor mondott el mikor hoztuk haza . pl : nincs fék , nincs világítás .
Válasz Cutler gazda #1925. hozzászólásáraElső kép a régi gépem.
A második a mostani,de a vételkori állapotban!
És pihen de most nincs rajta a ferde!
Válasz Cutler gazda #1925. hozzászólásáraMajd a tél folyamán csinálok megint egyet.Nekem 514 es van,de 512 re is lehet ilyen megoldást készíteni.Télen csak a forgó szita lesz meg,a többi már le van ponyvázva.A perforált lemez meg van,1 tábla,a fényes rozsdamentes tál a végébe szintén,majd ahogy készül,folyamatosan csinálom a képeket.A forgó maszk szélén egy U profil van,az 15 ös zártszelvényből lesz.most fogok majd neki kimarni az egyik oldalt.Utána jön egy szélesebb lemez karika,abba lesz belepréselve az ékszíj mérete.Nem egyszerű,főleg azt a vékony U profilt meghajtani karikának!
Válasz medikus #1913. hozzászólásáraNagyon komolyan néz ki amit csinálsz,ezt most csinálgatod vagy már meg van? Tehetnél fel képeket h milyen a kombajnod
Válasz lovasnorbi #1921. hozzászólásáraMiert arultad,hogyha megvetted,vagy nem nezett ki olyan rosszul vetelkor mindt mikor jobban attneztetek?
Válasz dr.T #1922. hozzászólására Nem volt semmi gond , szerencsésen hazaért . itthon pedig 4-en levettük az utánfutóról .
Válasz lovasnorbi #1921. hozzászólásáraHat igen lassan elviszed az osszes alkatreszemet,szerencsesen hazaertetek?
Válasz csoppika #1916. hozzászólásáranem untam meg , csak azért jobban szerettem volna egy nagyobbat , meg ezen elég sokat kell javítani , mint pl : fülke csere , fülke alját kilemezelni . De úgy döntöttem , hogy mégsem adom el . ( már vettem hozzá fülkét is + még vágóasztalkocsit is ) úgy hogy a tavasszal nekiállunk és megcsináljuk .
Válasz dr.T #1919. hozzászólásáraAz anyag minőségbe is beleuntam,de a 106 nál is volt olyan,hogy a tiszta új csapágy,házastól tönkre ment 10 hektár alatt,úgy hogy az öntvény csapágyház megolvadt!!Persze mondták rá,hogy nem jól volt beszerelve.Amit betettem az is olyan volt,oda lett betéve,és utána bírta. Persze gyenge az E minőség,utángyártva,de tizede árban.Tengelyt nem találni olyat,ami hőkezelt,persze hogy 1 szezon után elkopik.Ezt beleszámoljuk!
Válasz medikus #1918. hozzászólásáraJa mar ertem,jo gepek ezek a 14 csak az a baj,hogy ezek a silany utangyartott alkatreszek vannak mar csak hozzajuk.
Válasz dr.T #1915. hozzászólásáraJó áron ment el,és azt gondoltam,ha veszek egy 106-ost,megváltom vele a világot!De az nem jött be,3 évig egyfolytában javítottam.Olyan dolgok mentek tönkre,törtek el, ami egy 512-514-nél soha nem történt.Ráadásul üzemanyagban is szinte tönkre tett!!!!!
Válasz lovasnorbi #1883. hozzászólásáraLátom, árulod a masinát...Meguntad?
Válasz medikus #1913. hozzászólásáraMiert adtad el?
Válasz medikus #1913. hozzászólásáraNagyon komoly
Válasz dr.T #1912. hozzászólásáraItt kívül van egy tisztító kefe.Belül a szitában van egy lógó záró lemez,ahol megszűnik a szívó hatás,ez miatt kívűl a kefe lekotorja az odaszívott szennyeződést.


Válasz medikus #1911. hozzászólásáraErtem,na es olyat nemprobaltal,hogy a tisztito lapatot beteszed kozepre es ugy nagyobb feluletet takarit,a masikat miert adtad el ?
Válasz dr.T #1910. hozzászólásáraMásik gépemre is gyártottam,főleg a kukorica miatt.Nem kell kiszállni takarítani.Sosem rakódik meg.
Válasz medikus #1906. hozzászólásáraMarmindt a forgo dobra gondoltam a hutohoz,hogy miert akarsz ra csinallni?
Válasz számüzött #1908. hozzászólásáraNeten keresgélj!Úgy mint parabola antenna forgató motor.A legrövidebbet!36 voltos,de tökéletes a 24-28 volttal!
Válasz medikus #1907. hozzászólásáraÜdv!!

Hol lehet beszerezni?Én már valami hidraulikán gondolkoztam.
Válasz -subi #1904. hozzászólásáraHasonló de még sem,ez 6500 forint volt!
Válasz dr.T #1905. hozzászólásáraMert szeretem az eredetit.Hosszú felfelé a hűtő,a ventilátor burkolat meg eredeti.
Válasz medikus #1901. hozzászólásáraAkkor miert akarod attcsinallni?
Válasz medikus #1903. hozzászólásáraHa jó látom, ez hasonló mint a bálázó kötözőmotor!?
Válasz -subi #1902. hozzászólásáraW50 IFA.
Válasz medikus #1892. hozzászólásáraSzia Medikus! Ez milyen motor?
Válasz dr.T #1900. hozzászólásáraNem melegszik!Silózó hűtőt raktak bele,azt is ki kellene cserélni kisebbre!
Válasz medikus #1896. hozzászólásáraMiert melegszik?
Válasz medikus #1898. hozzászólásáraAha ertem
Válasz dr.T #1897. hozzászólásáraAz utóverő hátra felé lett kigurítva a deszkákon.Sehol nem fér ki!
Válasz medikus #1896. hozzászólásáraMiert vetted ki a szalmarazokat?
Válasz dr.T #1894. hozzászólásáraA tél folyamán készül egy forgós hűtőmaszk!A perforál lemez már megérkezett.Most szerszámokat kell még készíteni a legyártáshoz!
Válasz dr.T #1893. hozzászólásáraA tekerő hiányzott belőle.A motor nem került annyiba,mint a tekerő a bowdennel! asztal letételnél mindig tekerni kellett,utána vissza.Most nem kell,marad az eredeti beállítás.A tekerő helyén a hűtőláda van!
Válasz medikus #1890. hozzászólásáraNa es meg miket cserellsz meg?
Válasz medikus #1889. hozzászólásáraNa es miert csinalltad meg,a motolla sebesseg allitasa nem ojan dolog hogy mindig kellene allitgatni,na meg arra ott volt a kabinban a tekero igaz azt kezzel kellet?
Válasz dr.T #1887. hozzászólásáraJavítás közben!

Válasz medikus #1890. hozzászólásáraÉs a készről is vannak képeid vagy még ott nem tartasz
Válasz Cutler gazda #1888. hozzászólásáraA nagy javítás itt kezdődött! Utóverő cserével.
Válasz dr.T #1887. hozzászólásáraIgen az! Ablaktekerő kapcsolóval irányítom bentről a fülkéből!
Válasz medikus #1886. hozzászólásáraLátom nagyobb javítást csinálsz, így nagyon jól néz ki, tehetnél fel a kombajnról is képeket
Válasz medikus #1886. hozzászólásáraGratula Jó lett,jobra az mi csak nem a motolla gyorsasagot allitod elektronikusan?
Válasz Cutler gazda #1885. hozzászólásáraIgen,csak ennek a sarka nem szögletes,ez miatt nem tud leakadni!

Válasz medikus #1880. hozzászólásáraHát én biztos nem szórakoznák vele inkább vennék vlhol használtat
Válasz lovasnorbi #1883. hozzászólásáraOtt meg szokott lenni 2 drb plé ami kisebb kisebb rendre csinallta a szalmat.
Válasz joc #1881. hozzászólásáraa rendformáló alatt azt értem ami a kombájn hátulján van az a ponyva . ( ami ott a szalmarázóládák alatt van ponyva . ) ( ahol a szalma kijön )
Válasz medikus #1880. hozzászólásáraHa van minek dolgozni vele.
Válasz lovasnorbi #1867. hozzászólásáraAz micsoda ?
Válasz dr.T #1876. hozzászólásáraVagy csinálj.
Válasz lovasnorbi #1878. hozzászólásáraHat az azt hiszem nincs,meg akartam is kerdezni,hogy nem e kell,de mondom lattad szolsz ha kell.