Válasz rsándor #5359. hozzászólásáraAz Ifa teherautó motorfordulata 2300!Az én gépem 2200 fordul,attól függetlenül hogy az 514 motorja 2000 fordulaton 115 paci!
Válasz rsándor #5359. hozzászólásáraÉn úgy tudom hogy az ifában 130 le a motor, Zt trakiban 105 le Illetve az 512 és az 514 -es kombájn között van 10 le különbség, akkor talán 115 az 512 és 125 az 514, adagolóban van a különbség persze, aztán lehet rosszul tudom.
Válasz Buvargabi #5355. hozzászólásáraOdajárunk a Gézához .... srác és szinte minden van nála ja és mi szereltünk klímát a e514-be működött is de nem volt tökéletes most átalakításon van a dolog úgy hogy még nincs kipróbálva adig nem nagyon írnák róla,mi a kompreszort a generátor alá szereltük egy külön tartóbakra de olvastam itt a fórumon hogy a levegő kompreszor helyére is lehet tenni de akkor teherautós szíjtárcsára kell cserélni a gyárit Ennyit röviden
Válasz MIHI10045 #5349. hozzászólásáraakkor nam vagy közel hozzám,de messze sem.ide jártok alkatrészekért? ....Valaki szerelt be már klimát 514-be?hova tette a kompresszort ill.honnan van meghajtva???
Segítségeteket kérnem! Megtudnátok nekem mondani árpánál milliméterben mennyi kell legyen a távolság a dobkosár és a dob sin közt. Mert a fülkében a tekerő állítónál nincs semmi jel (jelző) le van róla szerelve!Előre is koszi.
Válasz Buvargabi #5337. hozzászólásáraNálatok még nemlehet aratni? Vagy már beavattad a szépséget,azért irigyellek jó ertelemben,hogy ilyen masinát fogtál ki!
Válasz Myrrdin #5336. hozzászólásáraMár korábban irtam,hogy SK bol vagyok,nem ismerem ezeket a boltokat.ahova járok csak mezögazdasági gépekkel -alkatrészekkel foglalkozik.
Válasz medikus #5328. hozzászólásáraAkkor nem lepődök meg, nekem számos órám van, ha felső nívón van az olaj akassza az órát hidegen, ezekszerint ez normális akkor. Vízhőfokkal is sztem megoldódott a gondom, az elektromos óra ....
szerintem, raktam egy mechanikusat, ősszel olyan 60 fokon ment kb a motor, most igaz még csak 2 heki árpát arattam meg nem is volt nagy meleg de 70 fokon ment kb szecskázva. Majd még a nagyobb melegbe kiderül de szerintem az óra szivatott tavaly.
Válasz dr.T #5326. hozzászólásáraKicseréltem majd holnap vallatáson kiderül. Hidegen alapjáraton 5bár de aztán vissza ment ahogy bemelegedett kb 3.5-ig munka közben,de tegnap megbolondult!(manuális óra)
Válasz VESZTES. :) #5322. hozzászólásáraNekem is ugrállt az ora melegen,alapjaraton nem,csak mar mikor felmelegedett azuzemi homersekletre,es lecsereltem az orat,utanna mar nemcsinallta! Szerintem csereld ki!
Sziasztok! Üzem melegen ugrál az olajnyomás óra 2-2.5 bar között, szűrő cserélve takarítva. Munka közben mi a minimális olajnyomás aminek lennie kellene?
Válasz jafti73 #5309. hozzászólásáraNe szarakodj vele.Nagy valószinűséggel nem fog sikerülni a karmantyúzás.Zetor főfékhenger majdnem ugyan az,csak pár perces munka átalakítani,és töredéke az eredetinek.7-8 ezer.
Válasz rsándor #5312. hozzászólásáraSimán birja olaj legyen minden hajtomübe,zsirzopontokat megkenni.Lánchajtásra ránézni megolajzni és go.Nekem lelakott adapterem lett fellet teljesen ujjitva,Sa zuzo rátéve. 200-at nem de 100-120ha vágtam már le vele szezononként vegyesen szotyit és kukoricát minden gond nélkül elötte átnézve persze.100ha-ként kb nem árt láncokat cserélni a behajtásnál és zuzo hajtásnál az kinyulik elkopik.
13910 hozzászólás
Válasz Koszi. #5361. hozzászólásáraItt meg van minden motor fordulata.A hivatalos!!!!!!!



Válasz rsándor #5359. hozzászólásáraAz Ifa teherautó motorfordulata 2300!Az én gépem 2200 fordul,attól függetlenül hogy az 514 motorja 2000 fordulaton 115 paci!
Válasz rsándor #5359. hozzászólásáraÉn úgy tudom hogy az ifában 130 le a motor, Zt trakiban 105 le Illetve az 512 és az 514 -es kombájn között van 10 le különbség, akkor talán 115 az 512 és 125 az 514, adagolóban van a különbség persze, aztán lehet rosszul tudom.
Válasz Buvargabi #5355. hozzászólásáraOdajárunk a Gézához .... srác és szinte minden van nála ja és mi szereltünk klímát a e514-be működött is de nem volt tökéletes most átalakításon van a dolog úgy hogy még nincs kipróbálva adig nem nagyon írnák róla,mi a kompreszort a generátor alá szereltük egy külön tartóbakra de olvastam itt a fórumon hogy a levegő kompreszor helyére is lehet tenni de akkor teherautós szíjtárcsára kell cserélni a gyárit Ennyit röviden
Moderátor által módosítva: 2015-07-08 13:34:20
Válasz medikus #5358. hozzászólására Bocsi medikus de most nem értek veled egyet, az ifa motor fordulata 2200 120le A kombájné 2000 100le.
Válasz Trakilali #5356. hozzászólására2200!!
Válasz Trakilali #5356. hozzászólásáraFull gáz, kb 2000 fordulat
Válasz medikus #5353. hozzászólásáraMeg egy kérdésem lenne munka közben a motor milyen fordulattal kell menjen?
Válasz MIHI10045 #5349. hozzászólásáraakkor nam vagy közel hozzám,de messze sem.ide jártok alkatrészekért? ....Valaki szerelt be már klimát 514-be?hova tette a kompresszort ill.honnan van meghajtva???
Köszönöm a segítségeteket!
Válasz Trakilali #5350. hozzászólására1100 körül.
Válasz Trakilali #5350. hozzászólására
Válasz medikus #5347. hozzászólásáraKoszi medikus!
Es a dobfordulat?
Válasz Buvargabi #5343. hozzászólásáraFelsőcsallóköz Alsó Jányok
Válasz medikus #5347. hozzászólásáraIlletve kosár sínen!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Trakilali #5346. hozzászólásáraÚgy hogy elől nem az első,belépő élen kell mérni,hanem a 3. dobsínen!
Válasz medikus #5345. hozzászólásáraSzóval a hatul közelebb kell legyen? Hogy érted azt hogy 3 lécen?
Válasz Trakilali #5344. hozzászólásáraElöl a 3 lécen 15,hátul 7mm.
Segítségeteket kérnem! Megtudnátok nekem mondani árpánál milliméterben mennyi kell legyen a távolság a dobkosár és a dob sin közt. Mert a fülkében a tekerő állítónál nincs semmi jel (jelző) le van róla szerelve!Előre is koszi.
Válasz MIHI10045 #5340. hozzászólásárahonnan vagy mihi?
Válasz Gyuri gazda #5338. hozzászólásáraöszi árpát márt arassák,most állnak neki a nagyok a repcének,én kb jo 2hét mulva saccolom,hamarább nemhiszem.
Válasz MIHI10045 #5340. hozzászólásáramondjuk.....igen
Agroform Okánikovo??
Válasz Buvargabi #5337. hozzászólására
ááh nem olvastam én annyira vissza 
Válasz Buvargabi #5337. hozzászólásáraNálatok még nemlehet aratni? Vagy már beavattad a szépséget,azért irigyellek jó ertelemben,hogy ilyen masinát fogtál ki!

Válasz Myrrdin #5336. hozzászólásáraMár korábban irtam,hogy SK bol vagyok,nem ismerem ezeket a boltokat.ahova járok csak mezögazdasági gépekkel -alkatrészekkel foglalkozik.
Válasz Buvargabi #5335. hozzászólásárabocs
de melyik boltnál? Kombelt,Ligacs vagy más? ha ez se titok 
Válasz MIHI10045 #5321. hozzászólásáraKomáromban lakom,10km-re van 1 üzlet,itt mindent be lehet szerezni.
Helo most szeretnek e 514 kombajnon danfus felrakni mire kel ilyenkor figyelni?
Válasz medikus #5328. hozzászólásáraAkkor nem lepődök meg, nekem számos órám van, ha felső nívón van az olaj akassza az órát hidegen, ezekszerint ez normális akkor. Vízhőfokkal is sztem megoldódott a gondom, az elektromos óra ....
szerintem, raktam egy mechanikusat, ősszel olyan 60 fokon ment kb a motor, most igaz még csak 2 heki árpát arattam meg nem is volt nagy meleg de 70 fokon ment kb szecskázva. Majd még a nagyobb melegbe kiderül de szerintem az óra szivatott tavaly.
Moderátor által módosítva: 2015-06-30 12:09:55
Válasz VESZTES. :) #5331. hozzászólásáraValószínű az utóbbi!
Válasz medikus #5328. hozzászólásáraAkkor neked igazán pöpec motorod van! Vagy az enyém ilyen sz.r?
Válasz dr.T #5326. hozzászólásáraKicseréltem majd holnap vallatáson kiderül. Hidegen alapjáraton 5bár de aztán vissza ment ahogy bemelegedett kb 3.5-ig munka közben,de tegnap megbolondult!
(manuális óra)
Válasz VESZTES. :) #5324. hozzászólásáraHat ő a gyogyszeresz!!!!!
Válasz VESZTES. :) #5324. hozzászólásáraMég ott is illik 4,4.5 nek lenni,ha jó!Különben alapjáraton nincs elég nyomás.Az 1.5 az már a piros széle!
Válasz VESZTES. :) #5324. hozzászólásáraGyári adat!
Válasz VESZTES. :) #5322. hozzászólásáraNekem is ugrállt az ora melegen,alapjaraton nem,csak mar mikor felmelegedett azuzemi homersekletre,es lecsereltem az orat,utanna mar nemcsinallta! Szerintem csereld ki!
Válasz VESZTES. :) #5322. hozzászólásáraPróbálj cserélj órát.
Válasz medikus #5323. hozzászólásáraAzt hogy csinálod, 90 fokos motornál 5 bar?
Válasz VESZTES. :) #5322. hozzászólásáraAlapjáraton 0.8-1.5!Fordulaton 5.2+-0.7!
Sziasztok! Üzem melegen ugrál az olajnyomás óra 2-2.5 bar között, szűrő cserélve takarítva.
Munka közben mi a minimális olajnyomás aminek lennie kellene?
Hol veszed az alkatrészt tót országban Gabi ha nem titok
Válasz Buvargabi #5319. hozzászólásáraHát az jó borsos ár,na és már sikerült felújítani?
Válasz arpi12 #5318. hozzászólásáraÉn felujjito készletet vettem 11-ért! nálunk 120 az egész fékhenger!
Válasz Buvargabi #5317. hozzászólásáraaz eredeti meg 130 eu
Válasz jafti73 #5309. hozzászólásáraSzia!én most vettem ,11 euroba kerül,csak én SK-bol vagyok.nálunk mindnet lehet venni E-kombajnokra.
Válasz jafti73 #5309. hozzászólásáraNe szarakodj vele.Nagy valószinűséggel nem fog sikerülni a karmantyúzás.Zetor főfékhenger majdnem ugyan az,csak pár perces munka átalakítani,és töredéke az eredetinek.7-8 ezer.
Válasz Koszi. #5311. hozzászólásáraTegyél rá hosszabb szíjat,ha csak ez a bajod!
Válasz rsándor #5312. hozzászólásáraSimán birja olaj legyen minden hajtomübe,zsirzopontokat megkenni.Lánchajtásra ránézni megolajzni és go.Nekem lelakott adapterem lett fellet teljesen ujjitva,Sa zuzo rátéve. 200-at nem de 100-120ha vágtam már le vele szezononként vegyesen szotyit és kukoricát minden gond nélkül elötte átnézve persze.100ha-ként kb nem árt láncokat cserélni a behajtásnál és zuzo hajtásnál az kinyulik elkopik.