Válasz #2773. hozzászólásra
Nem is arról van szó,hogy rossz egy gép,amiben sok az üzemóra,hanem hogy 20-30 éves gépben kevésnek tűnik 1600-700 üzemóra!Akkor a tiédbe mennyi lehet összesen?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3455981/Fortschritt-MDWE-514.html
Ebben sincs sok óra és az ára se rossz! Ilyen gépen keresünk csak sajnos nagy asztal van hozzá, itt a dimbes dombos szűk helyeken egyáltalán nem jó.
Attol hogy sok üzemora van egy gépbe még lehet jo.Ha megkapja a szükséges szervizt ,karbantartást,kopo alkatrészek kivannak cserélve.Ha igy nézzük az üzemorát az én gépem megy vagy 400-at egy évbe.Itt nyomatjuk gabonába kezdéstöl késö estig,naprába is hogy elmegy a harmat.Kukiba meg 10-12 orás müszak is összejött nem egyszer.
Válasz #2767. hozzászólásra
Ha nem megy 80 órát egy évben,akkor nagyon sokat nem arattok.Napi 7-8 óra bele mehet,ha időben kezdesz.Akkor az csak 10 nap összesen!
A miénkben is kukoricában ugrott 3000re a mérő. 91es zöld mdw ifa motoros,10éva irva van az üzmora benne,elötte egy idősé volt évi 200at megy nálunk de gabina és kukorica összesen kis némi naprával.
Nem tudom a mienken mennyit volt elszakadva a spirál de most is mér az ora és 3500 körül mutat. Viszonylag reálisnak gondolom. Mondjuk nekünk barna gépünk van. Ennek fényében lehet igaz az ora állása ennek a gépnek is. És a mienk se megy 80 órát egy évben. Szerintem régebben sem ment többet sokkal föleg ha csak kalászost vágott. A Tsz gépek közül is amelyik nem megy kukoricában az 2000 felett van valamivel pedig nagy területük van és az elsö 208-asok közül van.
Ki tudja hányszor és meddig volt elszakadva a fordulatmérő spirál!!A kombájnt azért veszik hogy dolgozzon,ne a színbe álljon!Az ilyen20-30 éves gépben ki hiszi el az 1500-1700 üzemórákat? Attól még különben is szétrohadhat.Évi 80 üzemórára ki vesz gépet?
Igen, saját, 95 lóerő elvileg. Egy 892-es mtz szintje ami egyeneshidas. Csak kényelmesebb, és eddig nem volt vele semmi gond bár kevés óra van benne, de látok hírdetésbe 5-10 ezret futottakat is.
Nem dicsérni akarom de ha elado lenne jol járnál vele.Kiszolgálna évekig.Egyelöre marad.Most szezonra szinte csak átkell szerelni és egy két aproság oszt mehet.
Amiket olvasok hogy mennyit vágtok vele, nagyon szép teljesítmény egy ilyen öreg géppel nekünk közel se kéne vele annyit vágni. Karbantartás a kulcsa, mint sokminden másnak
2006-ba mikor vettük a gépezetet sokat megnéztünk.Nemigazán volt akkor jo kinálat csak szarok.Amit sikerült megvenni azvolt a legütöképesebb.Jo boltot csináltunk akkor.Sok hekit levágott azota s megyen rendületlenül.Tisztességgel kivan javitva szezon elött és csakbetakaritunk .Persze ilyen öreg masináknál mindig elöjön valami,de olcson és egyszerüen javithato.Szerettük volna nagyobbra cserélni de nem ugy alakult a helyzet igy még marad és dolgozik tovább.
Azon vagyunk! Csak nem egyszerű jót találni... Itt is voltak érdekességek, volt nekik egy kék perkins motoros is, azon volt kukorica asztal és szecskázó is. Mégis vettek erre a zöldre egy vadi új szecskázót, ezt használják gabonában... De akkor miért nem szedték le a másikról? Vagy miért nem azzal mennek nyáron. Még párat meg kell néznünk aztán döntünk, a mi 512 esünknél mindenesetre fényévekkel jobb volt:) Kukoricát nem szedett, fel sincs hegesztve a plusz munkahengertartó
Igen, az óra 900 nál megállt valószínűleg, állapotból ítélve kétszer, háromszor annyi lehet benne max
Csak kíváncsi voltam lehetett-e ilyen, mert ugye a JD-t forgalmazzák inkább, persze az már rég volt 1988-9.
Nemrég voltunk megnézni egy E 514-est, gazdája azt mondta hogy a Kiténél volt bemutatógép. Kíváncsiság képpen érdekelne hogy lehetett-e ilyen. Vagy csak kreatív volt a fantáziája
Válasz #2740. hozzászólásra
Oda vissza a telephelyig!! Tehát nem hozzád csak!! Az enyémet nem alsószimpados géppel hozták, így magas volt!! Útközben levettek egy-két tv kábelt!!Le kellett volna szerelni a kereket!! Ki meri azt ott fent levenni?Ezért volt fényérzékeny rakomány!
Nappal nem is lehet? Vagy akkor több engedély kell? Szerintem is a kamionnal hozás az egyetlen esély. Szélességre nem is vészes, 3 méteren belül van picit Nézegetem a fuvarosok árait, de az gondolom telephelytől telephelyig értendő. Igen előbb kell találni egy jó gépet amire érdemes beruházni
Most zöld rendszámot biztos nem tudsz rá intézni.De keresni kell egy vállalkozó kamionost,aki hajlandó a fényérzékeny rakományt elvinni.Vannak itt olcsóbb fuvarosok is!Az enyémet éjszaka hozták,150 km, 100 ezer! Van ilyen,de előbb vegyél!!
Válasz #2736. hozzászólásra
Tavaly előtt ősszel hoztam az mtz-t szegedről, 200km-es út. Cél előtt kb negyven km-el szirénázva bevág elém a rendőr, alig tudok megállni. Kiderült hogy szarakodik a világítás, közbe jött fater, rájöttek hogy ő a kísérő autó, megkérdezték honnan hova, mondtam nekik, mosolyogtak egyet és elengedtek
Az enyémen volt rendszám de nem volt útvonal engedélyem ami a rendőrnek nagyon kellett volna
szerintem ha az van meg biztosító jármű (2 db) akkor mehet az ember nyugodtan.
Válasz #2729. hozzászólásra
Sikerült egy párszor megszívatnia,ismerem kezdetektől.Mikor előadja magát Áfa nélkül,az pont annyiba van áfával is.Volt hogy azt mondta ad kaszát Áfa nélkül, mire odaértem addigra meggondolta magát.Meg hasonlók.Ismerem a dumáját, de mondom van nála olcsóbb hely.Egy árba van a Nagytraktorral.Az sem olcsó!Valamikor aratott is,duplahűtős kombájnal!!Az övére kettő fért,és 25 hektárt vágott egy nap!! Érted?
Ha hiszed,ha nem ez van! Nemtudom honnan,de van elég sok eredeti cucc még hozzá,én ezekre vadászok egyébként.A csávó ért ahhoz amit csinál az biztos,segíteni is szokott a probléma megoldásában. De kinek a pap,kinek a pané
Válasz #2724. hozzászólásra
Szia
Ha javul az idő lehet nézegetni a gépeket és emlékezni hogy tavaly vajon mi volt amit észrevettünk
A vásárláshoz meg jó szerencse kell vagy sok pénz :)
Láttam nagyon szép piros MDV de ár nem volt írva.
Válasz #2725. hozzászólásra
Hol lenne helyileg? Mert elég ritkák ezek a jó állapotúak, jelenleg a legközelebbi 100km- re van kb, egy másik 200-ra és itt kb be is fejeződött a szóba jöhető gépek száma
13925 hozzászólás
Válasz #2773. hozzászólásra
Nem is arról van szó,hogy rossz egy gép,amiben sok az üzemóra,hanem hogy 20-30 éves gépben kevésnek tűnik 1600-700 üzemóra!Akkor a tiédbe mennyi lehet összesen?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3455981/Fortschritt-MDWE-514.html
Ebben sincs sok óra és az ára se rossz! Ilyen gépen keresünk csak sajnos nagy asztal van hozzá, itt a dimbes dombos szűk helyeken egyáltalán nem jó.
Válasz #2773. hozzászólásra

Mi 512-esünkbe is csak 2300 óra van, de mindíg van vele valami ( kasza hajtást kéne átalakítani 514-esére). Egyébként eladó ha érdekel valakit
Attol hogy sok üzemora van egy gépbe még lehet jo.Ha megkapja a szükséges szervizt ,karbantartást,kopo alkatrészek kivannak cserélve.Ha igy nézzük az üzemorát az én gépem megy vagy 400-at egy évbe.Itt nyomatjuk gabonába kezdéstöl késö estig,naprába is hogy elmegy a harmat.Kukiba meg 10-12 orás müszak is összejött nem egyszer.

Válasz #2755. hozzászólásra

Az ígért rajz a lehúzó ról!Még le maradt a nyomató híd,majd holnap azt is lemérem pontosan! Nyomató híd, a B alkatrész!!
Válasz #2757. hozzászólásra
Üdv.
Nem tudok cikkszámot,a kezelési és karbantartási utasításokban olvastam róla.
Válasz #2765. hozzászólásra
Üdv!
igazad van,Sanyi,tényleg van a szomszéd falutokban 514-es,ami nem sokat ment.
Válasz #2767. hozzászólásra
Ha nem megy 80 órát egy évben,akkor nagyon sokat nem arattok.Napi 7-8 óra bele mehet,ha időben kezdesz.Akkor az csak 10 nap összesen!
A miénkben is kukoricában ugrott 3000re a mérő. 91es zöld mdw ifa motoros,10éva irva van az üzmora benne,elötte egy idősé volt évi 200at megy nálunk de gabina és kukorica összesen kis némi naprával.
Válasz #2766. hozzászólásra
Nem tudom a mienken mennyit volt elszakadva a spirál de most is mér az ora és 3500 körül mutat. Viszonylag reálisnak gondolom. Mondjuk nekünk barna gépünk van. Ennek fényében lehet igaz az ora állása ennek a gépnek is. És a mienk se megy 80 órát egy évben. Szerintem régebben sem ment többet sokkal föleg ha csak kalászost vágott. A Tsz gépek közül is amelyik nem megy kukoricában az 2000 felett van valamivel pedig nagy területük van és az elsö 208-asok közül van.
Válasz #2765. hozzászólásra
Ki tudja hányszor és meddig volt elszakadva a fordulatmérő spirál!!A kombájnt azért veszik hogy dolgozzon,ne a színbe álljon!Az ilyen20-30 éves gépben ki hiszi el az 1500-1700 üzemórákat? Attól még különben is szétrohadhat.Évi 80 üzemórára ki vesz gépet?
Válasz #2762. hozzászólásra

Pedig hihető a szoszéd faluba is hoztak hasonló kevés órával E-514 a barnát ugye az az 514-es????

Na koma lemondtál a LEXI-ről???????
Válasz #2763. hozzászólásra







Miért is
Válasz #2762. hozzászólásra


Nagyon hihetetlen az üzemóra?
Hátha 514S
Válasz #2755. hozzászólásra
Holnap lerajzolom, méretekkel!
Válasz #2758. hozzászólásra
Csak úgy általában bár milyen alkatrész!Barátomnak kellene,Ukrajnába! A határon túl lakik pár kilóméterre.Magyar ember!
Válasz #2755. hozzászólásra

Házilag meg tudod csinálni fillérekböl.Kell hozzá 16-os menetes szár.pár anya,egy két vas darab furás és kész.
Válasz #2742. hozzászólásra
mire lenne szükséged?
Válasz #2755. hozzászólásra
ha mondasz cikkszámot utánanézek, nálam mennyibe lenne!
{Válasz #2753. hozzászólásra




Zéno a király.
Sziasztok Kollégák!
Remélem,hogy tudtok nekem segíteni.E-514eshez szeretnék vásárolni variátor lehúzó készletet,vagy legyártatni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv:Veszelka
Válasz #2752. hozzászólásra

Igen, saját, 95 lóerő elvileg. Egy 892-es mtz szintje ami egyeneshidas. Csak kényelmesebb, és eddig nem volt vele semmi gond bár kevés óra van benne, de látok hírdetésbe 5-10 ezret futottakat is.
Válasz #2750. hozzászólásra
Szoktam látni mikor arat, a TSZ megáit gyalázza 
És akkor még nem láttad, hogy hogyan csapat vele...
Válasz #2751. hozzászólásra
Az avatárod saját gép???Fajesz masina.Hány le-erös?
Válasz #2750. hozzászólásra



Egyelöre marad.Most szezonra szinte csak átkell szerelni és egy két aproság oszt mehet.

Nem dicsérni akarom de ha elado lenne jol járnál vele.Kiszolgálna évekig.
Válasz #2749. hozzászólásra

Amiket olvasok hogy mennyit vágtok vele, nagyon szép teljesítmény egy ilyen öreg géppel nekünk közel se kéne vele annyit vágni. Karbantartás a kulcsa, mint sokminden másnak
Válasz #2748. hozzászólásra


Persze ilyen öreg masináknál mindig elöjön valami,de olcson és egyszerüen javithato.Szerettük volna nagyobbra cserélni de nem ugy alakult a helyzet igy még marad és dolgozik tovább.
2006-ba mikor vettük a gépezetet sokat megnéztünk.Nemigazán volt akkor jo kinálat csak szarok.Amit sikerült megvenni azvolt a legütöképesebb.Jo boltot csináltunk akkor.Sok hekit levágott azota s megyen rendületlenül.Tisztességgel kivan javitva szezon elött és csakbetakaritunk .
Válasz #2747. hozzászólásra

Azon vagyunk! Csak nem egyszerű jót találni... Itt is voltak érdekességek, volt nekik egy kék perkins motoros is, azon volt kukorica asztal és szecskázó is. Mégis vettek erre a zöldre egy vadi új szecskázót, ezt használják gabonában... De akkor miért nem szedték le a másikról? Vagy miért nem azzal mennek nyáron. Még párat meg kell néznünk aztán döntünk, a mi 512 esünknél mindenesetre fényévekkel jobb volt:) Kukoricát nem szedett, fel sincs hegesztve a plusz munkahengertartó
Vegyél egy jot és csapasad mint én.





Válasz #2745. hozzászólásra

Igen, az óra 900 nál megállt valószínűleg, állapotból ítélve kétszer, háromszor annyi lehet benne max
Csak kíváncsi voltam lehetett-e ilyen, mert ugye a JD-t forgalmazzák inkább, persze az már rég volt 1988-9.
Válasz #2743. hozzászólásra
Alkatrészt forgalmazott,akkor elvileg lehetséges.De az már régen volt!Azóta lehet benne akár 6000 óra is!
Válasz #2743. hozzászólásra






Lehet 30 évvel ezelött.A kite lehet átváltott volna az amerikai márkárol baráti ndk-ás technikára.
Nemrég voltunk megnézni egy E 514-est, gazdája azt mondta hogy a Kiténél volt bemutatógép. Kíváncsiság képpen érdekelne hogy lehetett-e ilyen.
Vagy csak kreatív volt a fantáziája
Hol van 512 alkatrész, Szabolcsban?
Válasz #2740. hozzászólásra
Oda vissza a telephelyig!! Tehát nem hozzád csak!! Az enyémet nem alsószimpados géppel hozták, így magas volt!! Útközben levettek egy-két tv kábelt!!Le kellett volna szerelni a kereket!! Ki meri azt ott fent levenni?Ezért volt fényérzékeny rakomány!
Válasz #2739. hozzászólásra
Szerintem is a kamionnal hozás az egyetlen esély. Szélességre nem is vészes, 3 méteren belül van picit
Nézegetem a fuvarosok árait, de az gondolom telephelytől telephelyig értendő. Igen előbb kell találni egy jó gépet amire érdemes beruházni
Nappal nem is lehet? Vagy akkor több engedély kell?
Válasz #2735. hozzászólásra
Most zöld rendszámot biztos nem tudsz rá intézni.De keresni kell egy vállalkozó kamionost,aki hajlandó a fényérzékeny rakományt elvinni.Vannak itt olcsóbb fuvarosok is!Az enyémet éjszaka hozták,150 km, 100 ezer! Van ilyen,de előbb vegyél!!
Válasz #2736. hozzászólásra
Kiderült hogy szarakodik a világítás, közbe jött fater, rájöttek hogy ő a kísérő autó, megkérdezték honnan hova, mondtam nekik, mosolyogtak egyet és elengedtek
Tavaly előtt ősszel hoztam az mtz-t szegedről, 200km-es út. Cél előtt kb negyven km-el szirénázva bevág elém a rendőr, alig tudok megállni.
Válasz #2735. hozzászólásra
nem szabad ennyit vonulni vele,szállíttani kell
Válasz #2735. hozzászólásra

Az enyémen volt rendszám de nem volt útvonal engedélyem ami a rendőrnek nagyon kellett volna
szerintem ha az van meg biztosító jármű (2 db) akkor mehet az ember nyugodtan.
Válasz #2731. hozzászólásra

Elhoznám én is, de zöld rendszámot kéne rá intézni, nem is tudom azt egyáltalán lehet-e így. Egyszerűbb lenne elhozatni, csak kérdés mennyibe kerülne.
Válasz #2730. hozzászólásra

Értem, hát az is 200 km tőlünk sajnos
Válasz #2732. hozzászólásra
sokszor gondja van az áfával az igaz...
Válasz #2729. hozzászólásra
Sikerült egy párszor megszívatnia,ismerem kezdetektől.Mikor előadja magát Áfa nélkül,az pont annyiba van áfával is.Volt hogy azt mondta ad kaszát Áfa nélkül, mire odaértem addigra meggondolta magát.Meg hasonlók.Ismerem a dumáját, de mondom van nála olcsóbb hely.Egy árba van a Nagytraktorral.Az sem olcsó!Valamikor aratott is,duplahűtős kombájnal!!Az övére kettő fért,és 25 hektárt vágott egy nap!! Érted?
Válasz #2727. hozzászólásra
Mi 250 kilométerre vettünk és lábon hoztam haza .A rendőr nem is örült neki.
Válasz #2727. hozzászólásra
szentendre környéke
Válasz #2726. hozzászólásra

Ha hiszed,ha nem ez van! Nemtudom honnan,de van elég sok eredeti cucc még hozzá,én ezekre vadászok egyébként.A csávó ért ahhoz amit csinál az biztos,segíteni is szokott a probléma megoldásában. De kinek a pap,kinek a pané
Válasz #2724. hozzászólásra
Szia
Ha javul az idő lehet nézegetni a gépeket és emlékezni hogy tavaly vajon mi volt amit észrevettünk
A vásárláshoz meg jó szerencse kell vagy sok pénz :)
Láttam nagyon szép piros MDV de ár nem volt írva.
Válasz #2725. hozzászólásra
Hol lenne helyileg? Mert elég ritkák ezek a jó állapotúak, jelenleg a legközelebbi 100km- re van kb, egy másik 200-ra és itt kb be is fejeződött a szóba jöhető gépek száma