SAjna télleg nem, mert a váltója után a véglehajtása olyan mint az Mtz-é. egy kis fogaskerék hajt egy nagyot a váltóban, aztán a féltengelyek mennek ki az agyakhoz. ebben a balos olyan 100, a jobbos meg 110 cm hosszú. A jobbost töri elfelé, pedig 85-ös vastag az anyag, de a borda mellett kb egy centivel eltöri, úgy néz ki a féltengely törött vége, mint egy rózsa...:(Emiatt áll az nh...
Válasz #604. hozzászólásra
Ez az én gépem de ezt a képet még a Balla Imréék csinálták róla . Ezzel a képel hirdették , van róla másik képem is de az a másik gépen van .
Lehet,a haveré is ugyanez a 85ös,de abban 1 160as merci van és repül bármiben.Nem értem,h a német abban az időben mért rakta bele ezt a fos perkinst,holott ott volt neki a jól bevált mercije.
Válasz #582. hozzászólásra
És mi volt az ára gépnek amit néztél mert így ahogy leírtad 2,6-2,8-nál többet nem adnák érte . Klíma 300 szecskázó Kiskőrösön 250 (bontásból ) de újjonan tuti veri a millát + a kuki szett és adapter . Így már ugyan ott vagy mint ahol egyben drágábban van a cucc .
Nagyon egyszerű jó kis gépek . Könnyen olcsón javítható és majdnem minden alkatrésze ugyan az mint az ifás 14-esnek .
de még a sampó is képbe van
az se lehet valami nagy durranás, de lehet komfortosabb
az E-be az a baloldali pedál nem szimpatikus, nagyon el vagyok az olyantól szokva
egyenlőre drága az nekem
amit néztem 514 az egyszerű, mint a fakocka
ha valami gondja van szinte azonnal javítható nem is drágán
évi 200 órát csak kibírok benne valahogy
13927 hozzászólás
Válasz #624. hozzászólásra
Mit tudnak mit lehet állítani velük ?
Válasz #625. hozzászólásra
szia! néztél már 24-est valahol?
Válasz #621. hozzászólásra
Nincs mit!
SAjna télleg nem, mert a váltója után a véglehajtása olyan mint az Mtz-é. egy kis fogaskerék hajt egy nagyot a váltóban, aztán a féltengelyek mennek ki az agyakhoz. ebben a balos olyan 100, a jobbos meg 110 cm hosszú. A jobbost töri elfelé, pedig 85-ös vastag az anyag, de a borda mellett kb egy centivel eltöri, úgy néz ki a féltengely törött vége, mint egy rózsa...:(Emiatt áll az nh...
Válasz #623. hozzászólásra
kérdezz!:)
Válasz #622. hozzászólásra
A joy-ról meg a kompjúterról kicsit bővebben tudnál mesélni ?
Válasz #621. hozzászólásra
e meg az eleje:)
Trakiszaki Köszi a képeket most néztem meg . Egy ideje nem működött már az NH
Válasz #619. hozzászólásra
Ilyen fülke kellene nekem is
Válasz #617. hozzászólásra
he! itt a belseje!:)
Válasz #612. hozzászólásra
Köszi,de az igazat +valva én már csak úgyvagyok"h akit a kígyó +mart,az már a gyíktol is fél"!És maradok annál amit ismerek-ismerünk,a-z.ig.
Válasz #615. hozzászólásra
Jöhet úgy is bár nem sokáig leszek
Válasz #614. hozzászólásra
Akkor kiderül a végén hogy csak nem a motor szar hanem a konstrukció .
Mennyiért adod el a motort ?
Válasz #609. hozzászólásra
csa k avatarra teszem ki mert a citromail szar most,de amugy is 3 van.
Válasz #605. hozzászólásra
Ha nyomtál már 130-150kuk.át 5ládás kombájnal 125lóval---igencsak az!
Válasz #607. hozzászólásra
Külön cég . A Szögivel már üzleteltem . Megkéri az árakat és ha nem figyel az ember át is vágja .
Válasz #608. hozzászólásra
ezt ocson meglehet szerezni ,majd rákérdezek
Válasz #608. hozzászólásra
amúgy lehetne még venni Rába motort újat ?
honvédségtől ?
Válasz #606. hozzászólásra
mi most olyan 200 körül vágtunk a 524-el.ha claast vennék csak 106-tól felfelé,alatta e kombájn.
Válasz #604. hozzászólásra
Ez az én gépem de ezt a képet még a Balla Imréék csinálták róla . Ezzel a képel hirdették , van róla másik képem is de az a másik gépen van .
Jöhetnek a képek .
husfutarkukacfreemail.hu
Válasz #603. hozzászólásra
A terv az,h szépen belevágunk 180as rábát a télen,olcsóbb+értünk is hozzá))
Válasz #598. hozzászólásra
Csóti, Szögi egy cég?
milyen emberek?
Válasz #597. hozzászólásra
180
Válasz #602. hozzászólásra
Nem lehet hogy a 125 ló kevés ?
Válasz #601. hozzászólásra
tettem föl kpéet az enyémröl,érdekel?
Válasz #600. hozzászólásra
azt szem egy haveromnak van fölös mercije 170-es ami a 100-asokba volt
Válasz #596. hozzászólásra
6 hengeres 125lovas.
Válasz #599. hozzászólásra
Nem ezt csak a fülke miatt raktam fel Gézának hogy ilyenek voltak az új tipusú fülkék
Válasz #595. hozzászólásra
Lehet,a haveré is ugyanez a 85ös,de abban 1 160as merci van és repül bármiben.Nem értem,h a német abban az időben mért rakta bele ezt a fos perkinst,holott ott volt neki a jól bevált mercije.
Válasz #598. hozzászólásra
szia! ez a te géped?
Válasz #591. hozzászólásra
Hívd fel a Csótit meg Szögit Zákányszéken és ha úgy látod megnézed őket meg akkor megnézed a Domaszékit is .
Válasz #596. hozzászólásra
mennyi területed van?
Válasz #594. hozzászólásra
mekkora van benne?
Válasz #594. hozzászólásra
Nem a hidrohajtás vesz el sok energiát?
Válasz #593. hozzászólásra
Szó szerint!!
Válasz #592. hozzászólásra
gyenge?
Válasz #590. hozzászólásra
Őszinte legyek,sz..ul mármint a motor végett,sosem hittem volna,h a perkins ennyire hitvány valami,de most +tapasztaltam.
Válasz #589. hozzászólásra
ha lenne benne szecskázó, meg klima, akkor le is foglaltam volna, mert nagyon megkimélt
Válasz #585. hozzászólásra
Hogy működik a Claasod?
Válasz #588. hozzászólásra
Az nagyon sok érte
Válasz #587. hozzászólásra
3,6, de alkúképes
Válasz #582. hozzászólásra
És mi volt az ára gépnek amit néztél mert így ahogy leírtad 2,6-2,8-nál többet nem adnák érte . Klíma 300 szecskázó Kiskőrösön 250 (bontásból ) de újjonan tuti veri a millát + a kuki szett és adapter . Így már ugyan ott vagy mint ahol egyben drágábban van a cucc .
Nagyon egyszerű jó kis gépek . Könnyen olcsón javítható és majdnem minden alkatrésze ugyan az mint az ifás 14-esnek .
Válasz #582. hozzászólásra
Géza legyen papir ceruza nálad mondok két számot ,hivhatlak?
Válasz #583. hozzászólásra
Nem 100,de úgy rémlik Szabadbatyánba láttuk a gépet,de holnap +mondom a frankót hol van.
Válasz #582. hozzászólásra
2002-es.,aproh...,12,5
Válasz #581. hozzászólásra
Azt én is megnézném
Válasz #580. hozzászólásra
nézegettem, de elég drágák
mikori a tied, mennyiért vetted? hol találtad?
mit tud?
Válasz #570. hozzászólásra
Üdv!Nem rég láttam 86-os kiadásu nyugatról behozott 105öst,merci motros volt.
Válasz #579. hozzászólásra
Sziasztok !
Nézted TC-56 nh-ot en az idén vettem egy 1100 cs.. üórást,egyszerü ügyes kis kom...
Válasz #577. hozzászólásra
de még a sampó is képbe van
az se lehet valami nagy durranás, de lehet komfortosabb
az E-be az a baloldali pedál nem szimpatikus, nagyon el vagyok az olyantól szokva
Válasz #577. hozzászólásra
egyenlőre drága az nekem
amit néztem 514 az egyszerű, mint a fakocka
ha valami gondja van szinte azonnal javítható nem is drágán
évi 200 órát csak kibírok benne valahogy