Válasz musits #3422. hozzászólásáraNekünk akkor csinált ilyet amikor a hajtásközvetítőben a csapágy beállt és utána össetört benyomott kuplunggal folyamatosan fékezett, feszült amíg meg nem adta magát.
Válasz Szabolcsi #3419. hozzászólásáraPont a legnagyobb hajtásba esett szét. Ugye miért ne, nekem nagy örömömre. Motor bepufog, ékszíj fütyül, ekkor már tudtam kényszerpihi vagy 2 órára....
Válasz Árkus Ádám #3396. hozzászólásáraTegyèl az első hidraulika körre egy hidro akkumlátort egy golyós csappal igy rugózni fog a súly csap nyitásával beállíthatod a rugózás intenzitását nagyon kényelmes lesz tőle a traki
Válasz jvass37 #3404. hozzászólásáraNyomólap probélma lehet, elvileg a békák és a kinyomócsapágy között 4 mm-nek kell lenni, bár lehet nem jól emlékszem
Válasz chaki18 #3407. hozzászólásáraA hidraulika tartályból a kormányszivattyúhoz tartó cső gyárilag 2 helyen van toldva gumi csővel (németesen). A gumicső és a bilincsei is elfáradnak, levegőt szívhat. Lehet még a szűrő eltömődése a tartálynál, ezt benzinnel ki tudod mosni. Ha így sem működik, a szivattyút nézd meg (nyomásmérés).
Sziasztok van egy zt 323 - om segítség kellene a kormánymű működik de az első kerekek nem fordulnak , csak egyenesen tudók haladni vele . Mi lehet a baj ????
Sziasztok ! 303 ZT-n elment a kuplung, szinte egyik pillanatrol a másikra. Ha beis veszi nagy ropogva a sebességet, kikell nyomni 3-4x a kuplungot, hogy elinduljon, vagy gongol egyet, akkor meg ,,szalad,, egyböl ! A három kinyomo láb, már oda van teljesen állitva a kinyomocsapágyhoz. Probáltuk közelebb-messzebb állitani, de a jelenség ugyanaz. Van valakinek ötlete? Sajnos itt a közelben nincs aki értene hozzá. Válaszokat elöre is köszönöm !
Hogy állítsam be 303-on a fékpofákat, úgy hogy ne a dugó és a karmantyú közé mennyen az olaj? Valaki aki már javította a féket írja már le részletesen hogy hogyan is kell! Excentert hogy állítsam be a féknél?
Válasz mtz zoli #3393. hozzászólásáraÉn komplett Robur kerékfékhengert vettem! A probléma most az hogy, beleraktam próbáltam légteleníteni de a karmantyúnál egész szépen folyik az olaj! De csak nyomás alatt! Pedig a fékmunkahenger új! Nem tudom hogy mi lehet a gond! Karmantyút milyet rakjak bele?
Válasz BoyLee #3378. hozzászólásáraA kerékfék munkahenger Robur benzines elsö de jó az Ifa munkahenger javító is hozzá új munkahenger tavaly 9000ft volt az 514-es nem olyan felfogatású .
Válasz BoyLee #3378. hozzászólására A föfék henger ha össze tudod hozni szerintem bármely hasonló teljesítményü jo, nekem mikor volt zt-m az első fékmunkahenger megegyezett az ifáéval csak nem tudom hogy a terepesé vagy a hagyományos mert talán a kettő nem egyforma , a hátsó talán roburé azt nem szedtem szét.
Sziasztok! Segítséget kérné tőletek a következőben! Van egy 303-om, nem működött rajta a fék szétszedtem! Kérdésem az lenne hogy a kerékfék munkahenger milyen típusú? Ifa javító nem jó hozzá, nem egyezik meg, talán Roburé lehet? Hol tudok rendelni hozzá felújító készletet? Esetleg a főfék hengert valami másra kicserélni, E-514-é nem lenne jó helyette? Köszönöm a segítséget előre is!
Válasz szgyuri82 #3375. hozzászólásáraúgy néz ki hogy a munkagépet nem emeli fel már magától ha dolgozok vele, de a traktor hátulját ahová a tárcsa van rászerelve, leengedi az úton szállítási helyzetben kb úgy mint az mtz-k ha bemelegszik az olaj
Válasz szgyuri82 #3375. hozzászólásáramáskor engem is de most úgy csinált mintha összedolgozna valami a tömbben mert minden kar mozdításra ugyan azt csinálta, illetve leengedte hazafelé jövet a tárcsát majdnem a kövesre. kicseréltük rajta ezt az állító égységet, de még élesben nem tudtam kipróbápni, hamarosan sort kerítünk rá
Válasz Red #3374. hozzászólásáraSzia. Engem tavaly szívatott meg. Szántás közben folyamatosan kiemelte az ekét. A vezértömbön lévő többállású tekerhető szelep volt a bűnös. Fordítanom kellett rajta egy negyedet és jó lett.
Sziasztok! Találkozott már valaki közületek olyan jelenséggel, hogy a traktorra csatlakoztatott munkaeszközt pl tárcsa vagy eke a traktor vagy felemeli vagy leengedi magától munka közben ? A vezértömbön lévő irányszabályzóra gondoltam, hogy az lehet a hunyó, elsőre.
4222 hozzászólás
Válasz musits #3422. hozzászólásáraNekünk akkor csinált ilyet amikor a hajtásközvetítőben a csapágy beállt és utána össetört benyomott kuplunggal folyamatosan fékezett, feszült amíg meg nem adta magát.
Üdv mindenkinek! Kuplungolás közben fog a fék a traktoromon. Szerintetek mi lehet a hiba?
Válasz Szabolcsi #3419. hozzászólásáraPont a legnagyobb hajtásba esett szét. Ugye miért ne, nekem nagy örömömre. Motor bepufog, ékszíj fütyül, ekkor már tudtam kényszerpihi vagy 2 órára....
Válasz Árkus Ádám #3396. hozzászólásáraTegyèl az első hidraulika körre egy hidro akkumlátort egy golyós csappal igy rugózni fog a súly csap nyitásával beállíthatod a rugózás intenzitását nagyon kényelmes lesz tőle a traki
Válasz Red #3414. hozzászólásáraJó kis kompi kicsit szét hullott .
Anno a szovjet érában meg ugy tanitották velünk, hogy az a ,,lábki,, ! Na ez volt az orosz szakkifejezése !
Válasz jvass37 #3415. hozzászólásáraIgen,.általában azokat nevezik így.
Válasz jvass37 #3415. hozzászólásáraIgen azokat
. Mifelénk meg kinyomóvillának nevezik
Köszi a válaszokat ! Még nem szedtem szét. Mit neveztek békának? A három lábat, ami nyomja a kinyomo csapágyat?
Válasz Szabolcsi #3413. hozzászólásáraÍgy már ismerős lehet
Válasz Red #3410. hozzászólásáraNagyon közeli a kép mi ez ?
Válasz Red #3411. hozzászólásáraGyári adat szerint 9mm de a gyakorlat szerint 4-5mm.
Válasz jvass37 #3404. hozzászólásáraNyomólap probélma lehet, elvileg a békák és a kinyomócsapágy között 4 mm-nek kell lenni, bár lehet nem jól emlékszem
Keddi munka részeredménye

Válasz jvass37 #3404. hozzászólásáraSzokott olyat csinálni,hogy eltörik a nyomólap középen.
Válasz chaki18 #3407. hozzászólásáraA hidraulika tartályból a kormányszivattyúhoz tartó cső gyárilag 2 helyen van toldva gumi csővel (németesen
). A gumicső és a bilincsei is elfáradnak, levegőt szívhat. Lehet még a szűrő eltömődése a tartálynál, ezt benzinnel ki tudod mosni. Ha így sem működik, a szivattyút nézd meg (nyomásmérés).
Sziasztok van egy zt 323 - om segítség kellene a kormánymű működik de az első kerekek nem fordulnak , csak egyenesen tudók haladni vele . Mi lehet a baj ????
Válasz Claaastra #3405. hozzászólásáraKöszönöm a gyors választ! Valahogy ettöl tartottam én is. Nagy öröm...!
Válasz jvass37 #3404. hozzászólásáraszétesett a kuplungtárcsa,
Sziasztok ! 303 ZT-n elment a kuplung, szinte egyik pillanatrol a másikra. Ha beis veszi nagy ropogva a sebességet, kikell nyomni 3-4x a kuplungot, hogy elinduljon, vagy gongol egyet, akkor meg ,,szalad,, egyböl ! A három kinyomo láb, már oda van teljesen állitva a kinyomocsapágyhoz. Probáltuk közelebb-messzebb állitani, de a jelenség ugyanaz. Van valakinek ötlete? Sajnos itt a közelben nincs aki értene hozzá. Válaszokat elöre is köszönöm !
Válasz herry 74 #3402. hozzászólásáraAz még sajnos nincs, a gyári meg nem igazán passzol rá! Reméljük most télen elkészül rá a motorháztető is.
Válasz Árkus Ádám #3396 hozzászólás. Motorház tetö nincs?
Válasz Bukta #3400. hozzászólásáraMár megoldódott! Most végeztem az egyik oldallal! Holnap majd a másik oldal következik!

Válasz BoyLee #3397. hozzászólásáraIfa országúti elsőhíd munkahenger karmantyúja is jó bele, ha jól emlékszem. 38mm átmérő mind kettő.
Válasz BoyLee #3397. hozzászólására Fígyej én gyárit raktam bele és tökéletesen működik úgy rendeltem!
Hogy állítsam be 303-on a fékpofákat, úgy hogy ne a dugó és a karmantyú közé mennyen az olaj? Valaki aki már javította a féket írja már le részletesen hogy hogyan is kell! Excentert hogy állítsam be a féknél?
Válasz mtz zoli #3393. hozzászólásáraÉn komplett Robur kerékfékhengert vettem! A probléma most az hogy, beleraktam próbáltam légteleníteni de a karmantyúnál egész szépen folyik az olaj! De csak nyomás alatt! Pedig a fékmunkahenger új! Nem tudom hogy mi lehet a gond! Karmantyút milyet rakjak bele?
Sziasztok! Ismét történt egy kis fejlesztés a gépünkön, ezt szeretném megosztani veletek!




Válasz musits #3394. hozzászólásáraJa, és rendelést követő harmadik nap itt is volt.
Válasz mtz zoli #3393. hozzászólásáraÉn németből rendeltem újat. 84euró, meg 15 euró posta. És teljesen új.
Válasz BoyLee #3378. hozzászólására Szia én most ujtotam fel főfék hengert Bajárol rendeltem 5ezer volt javíto készlet!
Válasz janika123 #3391. hozzászólásáraIgen. A kuplungtól jön át egy fémcső. Vedd le mindkét végét, és tisztítsd ki.
Válasz musits #3390. hozzászólásáraA rásegítés a főfékhenger elött van ???
Válasz janika123 #3389. hozzászólásáraEldugult a rásegítés.
Hali
323 mas gépnek keménylett a féke alig lehet benyomni. a kuplung pedig könyű lett mi lehet a baj????
Válasz BoyLee #3384. hozzászólásáraA fékfolyadék tartály az Ifákon a főfékhengeren van .
Válasz BoyLee #3385. hozzászólásáraEzt a3380-asra írtam.
Válasz Szabolcsi #3383. hozzászólására Hopp nem figyeltem nekem 323-as volt
Azt tudom hogy nincs benne első fék!
http://ifal60alkatresz.hu/index.php/component/virtuemart/fekrendszer/fofekhenger-ifa-l60-detail?Itemid=0

Válasz rsándor #3380. hozzászólásáraA ZT303-ason elől nincs fék ,a hátsó stimmel Robur-é.
Válasz BoyLee #3378. hozzászólásáraA kerékfék munkahenger Robur benzines elsö de jó az Ifa munkahenger javító is hozzá új munkahenger tavaly 9000ft volt az 514-es nem olyan felfogatású .
Válasz BoyLee #3379. hozzászólásáraNem az L60-é a 303-as egykörös rendszerü.
Válasz BoyLee #3378. hozzászólására A föfék henger ha össze tudod hozni szerintem bármely hasonló teljesítményü jo, nekem mikor volt zt-m az első fékmunkahenger megegyezett az ifáéval csak nem tudom hogy a terepesé vagy a hagyományos mert talán a kettő nem egyforma , a hátsó talán roburé azt nem szedtem szét.
Vagy a főfék henger az nem IFA L60-é?
Sziasztok! Segítséget kérné tőletek a következőben! Van egy 303-om, nem működött rajta a fék szétszedtem! Kérdésem az lenne hogy a kerékfék munkahenger milyen típusú? Ifa javító nem jó hozzá, nem egyezik meg, talán Roburé lehet? Hol tudok rendelni hozzá felújító készletet? Esetleg a főfék hengert valami másra kicserélni, E-514-é nem lenne jó helyette? Köszönöm a segítséget előre is!
Válasz szgyuri82 #3375. hozzászólásáraúgy néz ki hogy a munkagépet nem emeli fel már magától ha dolgozok vele, de a traktor hátulját ahová a tárcsa van rászerelve, leengedi az úton szállítási helyzetben kb úgy mint az mtz-k ha bemelegszik az olaj
Válasz szgyuri82 #3375. hozzászólásáramáskor engem is de most úgy csinált mintha összedolgozna valami a tömbben mert minden kar mozdításra ugyan azt csinálta, illetve leengedte hazafelé jövet a tárcsát majdnem a kövesre. kicseréltük rajta ezt az állító égységet, de még élesben nem tudtam kipróbápni, hamarosan sort kerítünk rá
Válasz Red #3374. hozzászólásáraSzia. Engem tavaly szívatott meg. Szántás közben folyamatosan kiemelte az ekét. A vezértömbön lévő többállású tekerhető szelep volt a bűnös. Fordítanom kellett rajta egy negyedet és jó lett.
Sziasztok! Találkozott már valaki közületek olyan jelenséggel, hogy a traktorra csatlakoztatott munkaeszközt pl tárcsa vagy eke a traktor vagy felemeli vagy leengedi magától munka közben ? A vezértömbön lévő irányszabályzóra gondoltam, hogy az lehet a hunyó, elsőre.