Hirdetés
Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Napraforgó ára új
- Hamisított kínai láncfűrész és egyéb minden láncfűrész új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kukorica és napraforgó vetése új
- Epertermelés új
Cikkajánló

Újabb részletek derültek ki a fiatal gazda területalapú támogatásról
Ki igényelheti a támogatást, részletek a pontozásról, szükség van-e a...
626 hozzászólás
Válasz mtz1221 #624. hozzászólására
A kis 45-ös kínai fotonra az 1.9-es isuzu motor turbója lett rárakva. Üzemi turbónyomás 1-2 tized bár csak,de sokat dobot a rugalmasságán.
Válasz mtz1221 #624. hozzászólására
Azért a golftól kicsit odavalóbbra gondoltam, de igazából az is kell működjön. Fordulat a fele, cm3 a duplája így a füst ami hajtja kb ugyan annyi. Nem alarok belőle 300++t mint a golfosok, egy 10-15 nagyon max 20%-ot azt csak el kell bírja
Válasz Hajnalgabó #621. hozzászólására
+ Bütykös tengely, más szögű szelepek dupla patronos olajszűrő stb. Viszont itt van sok pihent eszű aki 77-es imt-re ( ugyanaz a motor mint a tiéd), rábacott egy golf vagy valamilyen autó turbót, úgy ahogy van a motor, és megy neki.
https://www.youtube.com/results?search_query=imt+577+turbo
Válasz R Sándor #622. hozzászólására
Van valami rossz tapasztalat, vagy csak vélemény?
Válasz Hajnalgabó #621. hozzászólására
Szerintem : Ne b@szogasd !!
A423 motor van egy Mf 284s-ben sima szívó 68Le gondolkodok a turbósításon. Adagolóra + anyag szabályzón kívül kell még valami a motorba? + dugattyúhűtés, nagyobb olajszivattyú, vagy vaéami egyébre gondolok.
Turbónak nyilván kell olajzás, visszafolyó, talán egy cooler sem ártana.
Van valakinek tapasztalata ezügyben?
Válasz kisromoda #587. hozzászólására
66-os évjáratú Claas Europa nedvesperselyes
Válasz trakitibi #618. hozzászólására
És eddig jo volt. ? szerintem mérj rá egy külső órával aztán bontsd meg.
Válasz R Sándor #616. hozzászólására
a motor mechanikus órájával.
Válasz trakitibi #615. hozzászólására
Szerintem nincs rendben, ha jó az óra. Az olajpumpa házban van egy biztonsági szelep, annak kéne 7.5 baron nyitnia .
Válasz trakitibi #615. hozzászólására
mivel mérted?
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. Hat hengeres 160 Le-s turbós perkisn motor van egy MF kombájnomban.
Alapjáraton 4 bar az olajnyomás, üzem közben max gázon 7,5.
Normál éréték ez? nem sok a 7,5?
Az olajhűtőnél enyhe deformálódás látszik. Az olajhűtő és szűrőház egy öntvény henger, amin van egy nyomásbeállító szelep,(?) (ez egy fém henger, rugó, golyó.)ezek tiszták, könnyen mozognak.
Egy 6 hengeresnél a 4 és 7,5 bár rendben van?
Köszönöm.
nem vagyok szerelő, minden segítséget szívesen veszek.
Üdv!Egy kérdésem lenne: Tudja valaki az YB 1006-6t PERKINS motor porlasztójának a nyitó nyomását?
Válasz s z e k k a #612. hozzászólására
Acél vagy műanyag tank? Az egyik gépen a búvárcső végén volt egy kis háló és arra rászívta a leváló festéket a tankból a tápszivattyú. Leütöttük a végéről a szűrőt és tettünk be egy átlátszó cserélhető durva szűrőt a búvárcső után egyből . Az rövid idő alatt összeszedte a koszt, és sok éve teljesen tiszta már.
Válasz VMisi #611. hozzászólására
A durva szűrő tiszta, le lett cserélve a tápszivattyú újra, tankba bele lett fújva kompresszorral mind a 2 ágába, továbbra is megvan a hiba.
Válasz s z e k k a #610. hozzászólására
A fergében van egy szűrő (inkább egy mini szita) a tápszivattyú előtt kicsivel, a szívócsőben. Kívülről nem is látszik, hogy az. Az ha eltömődött ilyet csinált.
Adott egy Manitou 523 3 hengeres perkins motoros, egyik pillanatról a másikra elszállt belőle az erő!(lassan pörög fel, ha alapjáraton jár és valami munkafolyamatot vagy ép előre vagy hátra mennék vele, szinte lefullad, füstölni nem füstöl semmilyet, hidegen melegen indul) A tápszivattyúja működik. Mi baja lehet? Köszi!
Válasz seravadasz #608. hozzászólására
Én ezt…
Milyen olajat használtok 6 hengeres perkinsben?
Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására
Az indítási nehézség, meg a fehér füst lehet, hogy két dolog...a füst lehet a nem megfelelő motorolajtól is...
Érdemes lenne a kipuf. csonkot levenni ott sokat elárul..melyik henger/vagy mind a ludas.
Válasz .Richard. #604. hozzászólására
Köszönöm!
Válasz mtz1221 #603. hozzászólására
még nincs nálam. majd rakok.
Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására
leállitot. Ha akkor elhagyja a füstöt megint csak porlasztora gondolok. Én igy kezdeném.
Én a szar porlasztora gondolok. friss gázolajat bele. Uj szűrőt . Levegőt kapjon a légszürőn. . Torokizzito ne hugyozzon bele. Aztán mikor meleg egyenként meglazitani a nyomocsöveket. Mikor szünik a füst porlasztohiba lesz. Vagy fejszelep. Ha nagy fordulaton megy hirtelen odahuzni a
Válasz huczka.zsolt.mic #600. hozzászólására
Rakj már pár képet a torok izzítóról meg az adagoló felfogatásáról. Addig is le kellene venni az ékszíjat, és az nélkül felmelegíteni a motort 60-max 80 fokra, hogy melegen bugyborékol e a hűtő.
Válasz trikolor5 #601. hozzászólására
Van úgy, hogy a tömítés nem jó, ilyenkor szokott segíteni a spray indításnál, de hosszútávon méginkább tönkremegy így. Szóval én elsőlépésben tömítést cserélék, utána lehet pöcc röff.
Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására
Sprayvel sokszor ne indítgasd, nagyon nem tesz jót.
Válasz mtz1221 #599. hozzászólására
Lehet, hogy évekig állt. új olaj van benne, nemrég lett összerakva, kérdés, hogy mennyire szakszerűen ... repedés lehet?
Válasz mtz1221 #598. hozzászólására
A FENÉKET, NEM JÓL OLVASTAM. Ha nem állt évekig akkor az adagolón az előgyújtás szabályozó, szokott szarakodni, az is hasonló tüneteket mutat.
Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására
10w-40 es új olajat bele, és irtózatosan megdolgoztatni 2-3 napot. Óránkén figyelni az olajszintet, hűtőfolyadékot. Utána leereszteni mindent belőle. Meg a melegítő gyertya levakolásával kellene kezdeni, mert az szokott nyitva maradni állás után.
Sziasztok!
80 -as évek beli 4hengeres 50+ lóerős perkins motor lehet. egy Renault 88 trakiban. előző tulaj hengerfejet síkoltatta, tömítés, injektor, adagoló padon. a torokláng nem működik, nehezen indul, de sprayyel beröffen. iszonyú nagy fehér füst. jól felpörög, alapjárat elég szép, fehér füst kicsit halványul, de még zavaró. erő van benne. kartergáz nincs. hengerfal repedés elő szokott ezeknél fordulni? víz kerülhet a hengerbe?
Válasz mtz1221 #595. hozzászólására
Start sprével próbáltátok ? Ha akkor indul és nem habog utánna, akkor nem az AC-nál a gond .
Válasz mtz1221 #594. hozzászólására
De lehet le kellene előbb venni az elektromos AC-ról az adagoló felé menő csövet meleg motornál, nehogy az AC ne nyomjon melegen .
Válasz molnar88 #591. hozzászólására
Le kell venni az adagolót. Minden 3.-nak valami nyelv megszokott szorulni ami a röpsúlyokat működteti ha valami kösz kerül alá.
Válasz molnar88 #589. hozzászólására
Milyen megoldású az üzemanyag ellátó rendszer kisnyomású vagy magas rendszerű?
Válasz molnar88 #591. hozzászólására
Az adagoló mágnes szelepének nem lehet direkt áramot adni?
Vagy egyszerűen ki venni a mágnes szelep belsejét,viszont akkor nem lehet leállítani. (így gyógyítottunk egy korando-t de legalább haza tudott menni)
Válasz R Sándor #590. hozzászólására Próbáltuk a vizes módszert, egyszer sikerült de vagy 2-3 alkalommal nem. És akkor a relés megoldás jött be. Relé ki, 1-2 percre hűtőtáska majd vissza és indult. Az gép most múlott 2 éves 615 üó-val... beba..na ha az adagoló viccelne nem?
Válasz molnar88 #589. hozzászólására
Ez a tünet álltalában akkor van amikor kopott az adagoló , ha adagolós akkor próbáld meg leönteni egy flakon hideg vízzel az adagolót,és ha ugy indul akkor tuti az a gond.Ha közös nyomócsöves akkor valamelyik injektor átenged , ezt ugy vizsgálják hogy az összes injektor visszatérőjére tesznek " kapiláris " csövet és már látszik is hogy hol a hiba.
Üdvözlet Mindenkinek! Azzal a kérdéssel szeretnék a tapasztaltabb emberekhez fordulni, hogy az alábbi tüneteket mi okozhatja? A motor egy 105 lóerős típus, ami hidegen rögtön indul, viszont 1 óra mondjuk ihtenzívebb munka után nem indul el. A motor hajt, de nem füstöl, nem kap anyagot. A motorban 6xx üzemóra van. A relék hűtése, cseréje véletlenszerűen indíthatóvá tette de, nem ott van a hiba, bár ok-okozat lehet a túlzott melegedés. Valakinek tipp? A gép egy Armatrac 1054E típusú török öszvér. Előre is köszi!
Válasz kisromoda #587. hozzászólására
81 vagy 82-est láttam,az száraz volt.4 meg a 6 hengeres is.
Üdv,olyan kérdésem lenne hogy minden régi Perkins motor szárazhüvelyes,vagy a régebbi motorok között akad ami nem,70-es évek elöttire gondolok.
Jo estét egy 6 hengeres perkins motornak folyik a turbó nyomó csöve . Ez gyárilag egy fém szövetes cső, ha ezt hidraulika tömlővel helyettesítem, annak nem lesz baja a forró olajtól?? Vagy felejtős??
Sziasztok.
Porlasztóval kapcsolatban lenne kérdésem. Mit takar a szám utáni cf. jelölés? Régebbi motorról van szó. Ami bent van nincs a szám után semmi. Cserélhető-e olyanra amin a számsor után a CF betűk szerepelnek? Köszönöm.
Válasz zoli6886 #370. hozzászólására
Szia Zoli,
épp én is ilyen olajnyomás visszajelző problémára keresem a megoldást.
Én ma estig addig jutottam, hogy kiszereltem a jeladót, a nyílást lefogtam és indítózás. levetette a kezem. Sajnos nem tudtam már este olyajnyomás órát venni, de rendeltem új gombát.
Neked mi volt a hiba oka?
Válasz Vinkó 75 #581. hozzászólására
0.4 kell lennie szelephézagnak?
Válasz Vinkó 75 #581. hozzászólására
Melegen jól indul.
Válasz ifnabz #579. hozzászólására
Porlaszó-szelephézag-ízzítás-Kompresszió mérés. Melegen indulna nehezen az adagoló rotorfeje lenne kopott. Nézd meg hogy nyom-e rendesen a tápszivattyú. Mivel gondolom ez nem ejtőtartályos.
Válasz ifnabz #579. hozzászólására
Régi perkins nem szeret indulni 0 fok alatt,izzító nélkül.Főleg ha kopott az adagolója.
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem
van egy kis 4 hengeres perkins motoros kis traktorom piszkosul nehezen indul reggelente.Porlasztok kilettek dobálba egy kuka is.Adagoló előtöltést hogy tudok rajta álítani meghogy hány foknak kell lennie?
Válasz kisromoda #577. hozzászólására
maviprod.hu
Üdv,van egy Claas Matadorom,Perkins 4/270D motorral,és hüvely amibe beleül gumigyürü átszakadt és a két gyürü között folyik ki a víz a blokk oldalán erre kiképzett lukon.A kérdés hogy ehhez hol lehete beszerezni komplett tömítés garniturát mindennel együtt?