Énekem egy egy öreg FORTSCHRITT szervizes mondta hogy normál hajtóműolajat semmi féle képpen ne tőltsek bele,sőt hidraulikaolajat meg még véletlenűl sem.!Csakis kettő hasznosításut mint ez az agip.
Az enyém is berázta amikor egy utángyártottat raktam bele.Lecseréltem egy használt gyárira és megszünt a rázkódás.Az utángyártottnak nem volt egyforma a falvastagsága és ettől rázta be.
OK
Köszönöm. A kupplunghoz hozzá nem akarok nyúlni,csak a harangra voltam kiváncsi, hogy van e valami speciális beállítása összerakásnál.
Apropó! Észrevettem, hogy a kupplumgház nyaka egy kicsit kiszopta magát a tartóban ami a vázon van keresztben a harang után. Foglalkozzak vele, vagy még elmegy?
Csak a harangot szedte széjjel, ott meg akkor semmi extra, ha jól értem. Harang-lemez-harang-csavarok bele.
Csak azt nem értem, hogy akkor mitől van ez kiegyensúlyozva, mitől nem üt?
De végülis nekem mindegy, csak ne rázzon.
Kuplungot ne cseréld, csak ha nagyon kopott, elég a tárcsát!
És mindent pont úgy tegyél vissza ahogy volt.
A gumiharangnál semmi extra csak szétszeded és össze.
H a motor elejét megemeled ás a mot.tartó bakokat alátámasztod a vázon akkor előretolatod benne nem kell más.
Üdvözlet mindenkinek!
Nekem is van egy zt323 -as traktorom és most tönkre ment benne a gumikupplungnak nevezett erőátviteli egység. Konkrétan darabokra szaggatta. Még sohasem cseréltem ilyet benne, tulajdonképpen még semmit nem kellett javítanom rajt két év alatt. Ezért nincs is hozzá javítási útmutatóm. Nagyjából sejtem, hogyan működik a dolog, de ha valaki cserélt már ilyet benne, van tapasztalata, és venné a fáradságot, hogy pár mondatban leírná, hogy mire figyeljek összerakáskor (kiegyensúlyozottság ???, speckó jelölések vannak e amiket össze kell forgatni ??, csavarmeghúzási értékek ??? stb.) nagyon sokat segítene vele.
Lehet, hogy már esett szó róla a fórumban, de ezt végigolvasni sajnos nincs időm.
Egy használt kupplungot már szereztem asszem silózón volt, azt mondták az passzol hozzá. Jónak látom én is, vagy vegyek inkább újat? Esetleg ha tudna valaki segíteni, hogy azt is hol tegyem, nagyon jó lenne.
Egyik ismerősöm, már próbálkozott az övében kicserélni, meg is tette, de aztán utána olyan szinten rázott az egész traki, hogy két órát elég volt benne dolgozni, ezért gyorsan meg is szabadult tőle. Ő újat tett bele, aztán azt mondta fogalma sincs mit ronthatott el. Tehát ő nem nagy segítség.
sajnos a difi tányérkerékből 2 fog kitörött ,meg több is meg van repedve:(
nincs valakinek párban tányér+kúpkerék?
vagy hol lehet beszerezni ilyet?
köszi előre is a segítséget
Diffit általában úgy szerelek, hogy először behézagolom a kúpkereket, majd a diffit tányérkerék nélkül, aztán rá a tányérkereket és indikátorórával foghézagállítás.
1-2 kérdésem lenne.
Valaki zt difit szedett már szét?
Az enyém lefogazta a tányérkereket:(
Ötleteket várok mitől lehetett,és hogy ti hogyan csináltátok a szerelést?
Beállítani ,hogy kell ,hogy jó legyen?
Mennyire gyakori ez a zt-323 nál?
Bármi segítséget tudtok előre is köszönöm.
Jobboldalt az akkumulátortartót kifordítod, és a szűrőt kiveszed, ott kell felönteni. Ott a tartály is az elejében kell lennie 1 átlátszó cőnek, és mellette a nívónak, ott a nívó tetejéig kell önteni, és várni, akkor van tele, ha már nem csökken a szint idővel se.
4222 hozzászólás
Válasz #871. hozzászólásra
Nyugodtan be lehet önteni, alig különbözik a 2
Válasz #870. hozzászólásra
Énekem egy egy öreg FORTSCHRITT szervizes mondta hogy normál hajtóműolajat semmi féle képpen ne tőltsek bele,sőt hidraulikaolajat meg még véletlenűl sem.!Csakis kettő hasznosításut mint ez az agip.
Válasz #868. hozzászólásra
HlP 68-as hidraulika olajta ír, de tehetsz szerintem nyugodtan hajtóműolajat is.
De ne 140est, mert akkor nagyon lassú lesz hidegen minden rajta.
Válasz #868. hozzászólásra
Agip Rotra JD/F SAE 80W
A zt váltójába jo a hikomol hajtómüolaj vagy a hidraulika miatt valami komolyabb kellene ? Ti milyet használtok ?
Válasz #866. hozzászólásra
Igazad van.
Tulképpen én is így értettem. (gondoltam)
Válasz #865. hozzászólásra
Nagyon jó megoldás, csak öreg.
Válasz #863. hozzászólásra
Nekem használt, de gyári van az talán jó lesz.
Van egy utángyártott új is, de az nekem se tetszik nagyon.
Hülye egy megoldás az biztos.
Válasz #863. hozzászólásra
Mi?
a guminak??
Az enyém is berázta amikor egy utángyártottat raktam bele.Lecseréltem egy használt gyárira és megszünt a rázkódás.Az utángyártottnak nem volt egyforma a falvastagsága és ettől rázta be.
Válasz #861. hozzászólásra
elm1
Válasz #860. hozzászólásra
OK
Köszönöm. A kupplunghoz hozzá nem akarok nyúlni,csak a harangra voltam kiváncsi, hogy van e valami speciális beállítása összerakásnál.
Apropó! Észrevettem, hogy a kupplumgház nyaka egy kicsit kiszopta magát a tartóban ami a vázon van keresztben a harang után. Foglalkozzak vele, vagy még elmegy?
Válasz #859. hozzászólásra
A kuplung van kiegyensúlyozva, ahhoz hozzá se kell nyúlni a harang végett.. a Gumiharang az külön van.
Köszönöm a segítséget.
Csak a harangot szedte széjjel, ott meg akkor semmi extra, ha jól értem. Harang-lemez-harang-csavarok bele.
Csak azt nem értem, hogy akkor mitől van ez kiegyensúlyozva, mitől nem üt?
De végülis nekem mindegy, csak ne rázzon.
Válasz #857. hozzászólásra
Kuplungot ne cseréld, csak ha nagyon kopott, elég a tárcsát!
És mindent pont úgy tegyél vissza ahogy volt.
A gumiharangnál semmi extra csak szétszeded és össze.
H a motor elejét megemeled ás a mot.tartó bakokat alátámasztod a vázon akkor előretolatod benne nem kell más.
Üdvözlet mindenkinek!
Nekem is van egy zt323 -as traktorom és most tönkre ment benne a gumikupplungnak nevezett erőátviteli egység. Konkrétan darabokra szaggatta. Még sohasem cseréltem ilyet benne, tulajdonképpen még semmit nem kellett javítanom rajt két év alatt. Ezért nincs is hozzá javítási útmutatóm. Nagyjából sejtem, hogyan működik a dolog, de ha valaki cserélt már ilyet benne, van tapasztalata, és venné a fáradságot, hogy pár mondatban leírná, hogy mire figyeljek összerakáskor (kiegyensúlyozottság ???, speckó jelölések vannak e amiket össze kell forgatni ??, csavarmeghúzási értékek ??? stb.) nagyon sokat segítene vele.
Lehet, hogy már esett szó róla a fórumban, de ezt végigolvasni sajnos nincs időm.
Egy használt kupplungot már szereztem asszem silózón volt, azt mondták az passzol hozzá. Jónak látom én is, vagy vegyek inkább újat? Esetleg ha tudna valaki segíteni, hogy azt is hol tegyem, nagyon jó lenne.
Egyik ismerősöm, már próbálkozott az övében kicserélni, meg is tette, de aztán utána olyan szinten rázott az egész traki, hogy két órát elég volt benne dolgozni, ezért gyorsan meg is szabadult tőle. Ő újat tett bele, aztán azt mondta fogalma sincs mit ronthatott el. Tehát ő nem nagy segítség.
Előre is köszönöm!
Válasz #855. hozzászólásra
Sajnos minden bontóban azt szedik ki elöször a Zt-k ből.Az a gyenge pontja.Ahol jártam régebben ott minden Zt-ből hiányzot a kúp-tányérkerék.
sajnos a difi tányérkerékből 2 fog kitörött ,meg több is meg van repedve:(
nincs valakinek párban tányér+kúpkerék?
vagy hol lehet beszerezni ilyet?
köszi előre is a segítséget
üdv:balázs
Válasz #852. hozzászólásra
Diffit általában úgy szerelek, hogy először behézagolom a kúpkereket, majd a diffit tányérkerék nélkül, aztán rá a tányérkereket és indikátorórával foghézagállítás.
Válasz #852. hozzászólásra
Sokminden kinyirhatja Pl.:
1. roszul hézagolták be
2. valamelyik csapágy kinyiffant
3. bekap valami fémszilánkot
4. nem megfelelő olaj
sziasztok!
1-2 kérdésem lenne.
Valaki zt difit szedett már szét?
Az enyém lefogazta a tányérkereket:(
Ötleteket várok mitől lehetett,és hogy ti hogyan csináltátok a szerelést?
Beállítani ,hogy kell ,hogy jó legyen?
Mennyire gyakori ez a zt-323 nál?
Bármi segítséget tudtok előre is köszönöm.
Üdv: Balázs
Válasz #850. hozzászólásra
Bocs az előbb kevertem a kettőt.
A 323-t nem ismerem annyira, de a 300-as onnan szív olajat a sebváltóba.
Válasz #845. hozzászólásra
A hidraulika olaj tartály is egyben
Ja és van még rába motoros T-150-es
rájöttem. szolnok megyétől.
Válasz #843. hozzászólásra
az a 300ason van.
Válasz #840. hozzászólásra
Honnét nincs messze?
Válasz #841. hozzászólásra
Jobboldalt az akkumulátortartót kifordítod, és a szűrőt kiveszed, ott kell felönteni. Ott a tartály is az elejében kell lennie 1 átlátszó cőnek, és mellette a nívónak, ott a nívó tetejéig kell önteni, és várni, akkor van tele, ha már nem csökken a szint idővel se.
Na és E 280-as motorral szerelt E 524-es. Olyat ki látott már?
Tudtommal a sebváltó tetején, a deknin van egy csavar
kb. 30-as kulcs foghatja,azt hiszem nem biztos.
Válasz #840. hozzászólásra
Kristálymotoros 14-es.
Az tuti nincs náluk ott a tanyán.
Megmég mondjuk vlm. Agromasteros cucc... :-))))))))))))
Hol lehet felönteni a sebváltót olajjal és a olaj szintet ellenőrizni a 323-nál.Előre is köszönöm.
Az nincs messze, felétek van valami ritkának számító gép?
Válasz #838. hozzászólásra
Békésm1e.
Te merre laksz?
Válasz #836. hozzászólásra
Nincs mit! Én köszi, ha elküldöd!
Kössz ha beindítjuk ígérem felveszem és elküldöm neked.
Válasz #834. hozzászólásra
antalzoli kukac citromail.hu
add meg az e-mail-od és majd elküldöm.
Rendben még nem tudom mikor,de meg lessz.
Válasz #831. hozzászólásra
Csinálj róla videót!
Még nem láttam ilyet dolgozni.
Talált, nekünk is van egy ilyen rakodónk, nagyon állat
Válasz #829. hozzászólásra
Tsepel?
(dutra)
Nem ide illik de tudjátok-e milyen gépek ezek?
Válasz #827. hozzászólásra
Ja de csak kint németbe.
Válasz #825. hozzászólásra
Csak képen
Te láttál már?
Válasz #823. hozzászólásra
nem (de nem is fog ha nem mutatod meg )
Válasz #823. hozzászólásra
Milyet?
hello ilyet látott már valaki?