Válasz GéZsé #3814. hozzászólásáraHeló. A világos zöld az a claas zöldje.(vetészöld). A sötét színkódját meg egy német mezőgéparhívum oldalán találtam. Nem kevertettem. A krampnak van ilyen színű festéke. Olyant vettem.
Válasz mjm #3808. hozzászólásáraA 303 on se mindegyiken van külön olajzàs a felsö tengelyen inkább azon van amelyken a kormànyszivattyu a vàlton van és az ikerszivattyu a zt 325 az ilyen mindet ilyenre kellett volna gyártani
Válasz FORTSCHRITT #3807. hozzászólásáracsak hasonlít egymásra , eleve 1 sebeséggel több van benne , a fölső tengelyem már nincs olajzás , a véglehajtó széles fogaskerék fogszáma nem egyezik igy a párja sem.
Azt szeretnem kerdezni tisztelt forum tarsak,hogy a zt303 kapcsoloszekrenye miben kulonbozik a zt323 kapcsoloszekrenyetol,fogaskerekek eggyeznek vagy nem ,vagy egyszeruen ki lehet cserelni a kapcsoloszekrenyeket ????
attól függ hány fogú van benne , cikszám szerint,
már régen volt úgy emlékszem megkellet rendelni németből , egy pár tügörgővel , meg még valami aprósággal 40 e ft körül volt
zt 323 traktor kapcsolo szekrenybe kellene a felso sor leg vegere fogaskerek,esetleg ha valakinek van,vagy honnan lehetne beszerezni.Elore is koszonom.
Sziasztok . Erdöre szereték 303-323 ast. Véleményetek róla melyik széria a legmegfelelöb ? Lenne egy 303 váltó hibás kis pénzért menyi lehet a javitása és hol lehet javitatni .
Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi "tünethez"!
Csak a 3. csoport, tehát a leggyorsabban produkálja a traktor. Viszonylag csendesnek ítélem a váltóját, ám, egyszer csak hirtelen hangosan búgni kezd.Ezt mindig megelőzi a levegőszelep "lefújása". Tehát sziszegés és elkezd búgni. Aztán rövidebb-hosszabb idő elteltével ,mint aminkor az automata váltó vált a kocsiban, egy picike rántás kíséretében abbahagyja. Aztán újra, de van, hogy abszolút nem jelentkezik.
A levegő nyomásom kicsit magas, lehet-e ezzel összefüggésben?
Valamint észrevettem, hogy a jobb első fékem kicsit befog időnként. Ez okozhatja-e?
Válasz chaki18 #3786. hozzászólásáraÜdv! Ezek szerintem nem relék, hanem 4 db (elektropneumatikus szelep) mágnesszelep, csak a relé fém fedele lett az elektromos csatlakozókra "rámókolva"... Ezek a fülke alatt, bal oldalon a bal oldali hátsókerék mellett vannak rögzítve a vázra.
Válasz chaki18 #3786. hozzászólására Ne vedd okoskodásnak de én az első hajtás ,és a difizár reléit meg az EH szelepet kiváltottam egy egy ifa kézi kapcsolású difizár kapcsolóval /A felezőt meg úgy sem használja senki/.Úgy helyeztem el őket hogy kézre essenek az ülés mellett jobb oldalt. Azóta semmi probléma nem volt velük.
Sziasztok . Van egy zt 323 as om . Kellene egy kis segìtség , akinek hasonlò járgánya van az le tudná nekem fényképezni a képen látható relék összekötését ?? Jo lenne ha valaki tudna ebben segìteni . csak pár képet kérnék . LÉGYSZI SEGÍTSETEK
Válasz Laci1955 #3778. hozzászólásáramotor melegedési problémával küzdünk , nektek hogyan van bekötve az a tágulási tartály , mert nekem az oldala a hütö tetejéből kapja , az alja pedig a szivattyú szívó ágába van bekötve , és ezért ez a legmelegebb a hütörendszerben , segítséget elöre is köszönöm
Válasz Janbá #3777. hozzászólásáraNem hiszem, hogy sokkal rosszabb a kisebb szivattyúval. Viszont van még egy szelep amit meg kell nézned. Mégpedig az, ami a kabin alatt, jobb oldalon az alvázon van. Ugyan ezen a hidraulika körön van, mint a kuplung, meg a fékrásegítő. Annak a közepét ki tudod csavarozni. Asszem 36 os kulccsal nyílik. Vedd ki, és szedd szét. 1 milliméteres furatok vannak bent. Azokat tisztítsd ki. Szétszedésnél figyeld meg a kis dugattyúk sorrendjét. Nagyon fontos a helyes sorrend. Próbáld meg. Működnie kell.
Válasz Janbá #3774. hozzászólásáraA kuplung rásegítő tetejére megy 2 db hidraulika cső. Azokat vedd le. Alattuk van egy-egy közcsavar. Amelyik le van szűkítve azt fújasd ki levegővel. Általában azzal szokott gond lenni.
4222 hozzászólás
Válasz herry 74 #3822. hozzászólásáraTudom.
Válasz musits #3821. hozzászólásáraOk csak vicceltem
Válasz herry 74 #3820. hozzászólásáraGondolom.
De ez kegyelmet kapott tőlem. Kezd összeállni. Nem adnám el..
Válasz musits #3819. hozzászólásáraSzivesen szétbontanám

Válasz herry 74 #3817. hozzászólásáraNem eladó. Ezt már csak én tapogatom.
Válasz herry 74 #3817. hozzászólásáraSzerintem nem tudod megvenni:-)
Válasz musits #3813. hozzászólásáraMennyit kérsz érte?
Válasz GéZsé #3814. hozzászólásáraHeló. A világos zöld az a claas zöldje.(vetészöld). A sötét színkódját meg egy német mezőgéparhívum oldalán találtam. Nem kevertettem. A krampnak van ilyen színű festéke. Olyant vettem.
Válasz musits #3813. hozzászólásáraSzép lett! A színt kód alapján kevertetted?
10 nap kemény munka után 95 százalékban elkészült az esztétikai felújítás...




Válasz FORTSCHRITT #3811. hozzászólásáraFékolajat. Én DOT 4 est használok.
A 323 zt be milyen fajta olajat kell tolteni kuplung meg feknek ???
Válasz mjm #3808. hozzászólásáraA 303 on se mindegyiken van külön olajzàs a felsö tengelyen inkább azon van amelyken a kormànyszivattyu a vàlton van és az ikerszivattyu a zt 325 az ilyen mindet ilyenre kellett volna gyártani
olyan kérdésem van ebbe a traktorba milyen típusú ülés van?
Válasz FORTSCHRITT #3807. hozzászólásáracsak hasonlít egymásra , eleve 1 sebeséggel több van benne , a fölső tengelyem már nincs olajzás , a véglehajtó széles fogaskerék fogszáma nem egyezik igy a párja sem.
Azt szeretnem kerdezni tisztelt forum tarsak,hogy a zt303 kapcsoloszekrenye miben kulonbozik a zt323 kapcsoloszekrenyetol,fogaskerekek eggyeznek vagy nem ,vagy egyszeruen ki lehet cserelni a kapcsoloszekrenyeket ????
Válasz FORTSCHRITT #3799. hozzászólására"herry74"
Válasz gyorsjozska #3803. hozzászólására"herry74"
Válasz gyorsjozska #3803. hozzászólásárabontot alkatreszek fuzesgyarmat herceg imi maskulomben valtoba tugorgok mtz tol sok paszol.
Sziasztok ! Elöször is B.Ú.É.K. mindenkinek ... Zt váltó javításban és alkatrészt hol tudok hozzá szerezni ?
Válasz FORTSCHRITT #3801. hozzászólására30-9-436-043 , Mácz Géza , Baja
attól függ hány fogú van benne , cikszám szerint,
már régen volt úgy emlékszem megkellet rendelni németből , egy pár tügörgővel , meg még valami aprósággal 40 e ft körül volt
Koszonom az utbaigazitast,esetleg egy telefon szamot es mennyibe kerulne kb???
Válasz FORTSCHRITT #3799. hozzászólásáramaczgeza@gmail.com , én tavaj innen rendeltem
zt 323 traktor kapcsolo szekrenybe kellene a felso sor leg vegere fogaskerek,esetleg ha valakinek van,vagy honnan lehetne beszerezni.Elore is koszonom.
Válasz gyorsjozska #3795. hozzászólásáraNekem van egy jó állaptú 323/A traktorom még nem hirdettem, de eladó, műszaki is van még rajta 2018.06.30.ig.
Válasz Trakilali #3794. hozzászólásáraMegoldjuk
Válasz gyorsjozska #3795. hozzászólására Nagyon alacsony gépek szerintem egyáltalán nem való erdőre ha olcsó szocit akarsz inkább t-150 az már igen.
Sziasztok . Erdöre szereték 303-323 ast. Véleményetek róla melyik széria a legmegfelelöb ? Lenne egy 303 váltó hibás kis pénzért menyi lehet a javitása és hol lehet javitatni .
Sziasztok! Végül szétszedtem a motort az olajnyomas ingadozás miatt és a kettes hármas hajtokar csapagy tönkre van menve kérdés vajon mitől,miert?
Válasz Trakilali #3791. hozzászólásáraNem lehet kicserélni a fészket.
Segítségeteket szeretném kérni, az alábbi "tünethez"!

Csak a 3. csoport, tehát a leggyorsabban produkálja a traktor. Viszonylag csendesnek ítélem a váltóját, ám, egyszer csak hirtelen hangosan búgni kezd.Ezt mindig megelőzi a levegőszelep "lefújása". Tehát sziszegés és elkezd búgni. Aztán rövidebb-hosszabb idő elteltével ,mint aminkor az automata váltó vált a kocsiban, egy picike rántás kíséretében abbahagyja. Aztán újra, de van, hogy abszolút nem jelentkezik.
A levegő nyomásom kicsit magas, lehet-e ezzel összefüggésben?
Valamint észrevettem, hogy a jobb első fékem kicsit befog időnként. Ez okozhatja-e?
Válasz Bukta #3770. hozzászólásáraA golyót kicseréltem de talán meg jobban ugrál. A fészket egyáltalán ki lehet cserélni?
Válasz chaki18 #3786. hozzászólásáraÜdv! Ezek szerintem nem relék, hanem 4 db (elektropneumatikus szelep) mágnesszelep, csak a relé fém fedele lett az elektromos csatlakozókra "rámókolva"... Ezek a fülke alatt, bal oldalon a bal oldali hátsókerék mellett vannak rögzítve a vázra.
Válasz chaki18 #3786. hozzászólására Ne vedd okoskodásnak de én az első hajtás ,és a difizár reléit meg az EH szelepet kiváltottam egy egy ifa kézi kapcsolású difizár kapcsolóval /A felezőt meg úgy sem használja senki/.Úgy helyeztem el őket hogy kézre essenek az ülés mellett jobb oldalt. Azóta semmi probléma nem volt velük.
Válasz chaki18 #3786. hozzászólásáraHeló. Mi a baja a reléidnek?
Sziasztok . Van egy zt 323 as om . Kellene egy kis segìtség , akinek hasonlò járgánya van az le tudná nekem fényképezni a képen látható relék összekötését ?? Jo lenne ha valaki tudna ebben segìteni . csak pár képet kérnék . LÉGYSZI SEGÍTSETEK
Válasz Laci1955 #3784. hozzászólásáraLacikám tiszta jo indulat vagy
Válasz chaki18 #3776. hozzászólására30 360 48 09
Válasz Laci1955 #3778. hozzászólására30 360 48 09
Válasz mjm #3781. hozzászólására06 30 360 48 09
tel.szám!
Válasz Laci1955 #3778. hozzászólásáramotor melegedési problémával küzdünk , nektek hogyan van bekötve az a tágulási tartály , mert nekem az oldala a hütö tetejéből kapja , az alja pedig a szivattyú szívó ágába van bekötve , és ezért ez a legmelegebb a hütörendszerben , segítséget elöre is köszönöm
Válasz Janbá #3777. hozzászólásáraNem hiszem, hogy sokkal rosszabb a kisebb szivattyúval. Viszont van még egy szelep amit meg kell nézned. Mégpedig az, ami a kabin alatt, jobb oldalon az alvázon van. Ugyan ezen a hidraulika körön van, mint a kuplung, meg a fékrásegítő. Annak a közepét ki tudod csavarozni. Asszem 36 os kulccsal nyílik. Vedd ki, és szedd szét. 1 milliméteres furatok vannak bent. Azokat tisztítsd ki. Szétszedésnél figyeld meg a kis dugattyúk sorrendjét. Nagyon fontos a helyes sorrend. Próbáld meg. Működnie kell.
Válasz Laci1955 #3778. hozzászólásáraTel számot kérhetek??
Válasz chaki18 #3776. hozzászólásáranekem van minden 27 éve csak ilyen traktorom van
Válasz musits #3775. hozzászólásáraKöszönöm a gyors reagálást.Megcsinálva, és nem javult. Az jelenthet gondot hogy kisebb teljesítményű a szivattyú?
Sziasztok Fortschritt zt 323 - hoz fékmunkahengert szeretnék vásárolni . Esetleg ha valakinek van , vagy ha van más alkatrésze írjon .Köszönöm
Válasz Janbá #3774. hozzászólásáraA kuplung rásegítő tetejére megy 2 db hidraulika cső. Azokat vedd le. Alattuk van egy-egy közcsavar. Amelyik le van szűkítve azt fújasd ki levegővel. Általában azzal szokott gond lenni.
Segítséget szeretnék kérni! Miért lehet nehezen benyomni a kuplung pedált? És miért reccsen a váltó váltáskor?