Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
Gabona a geopolitika árnyékában – Mi vár a világpiacra az USDA szerint?
Globális gabonapiaci körkép a legfrissebb USDA jelentés alapján._fill_540x300_0.jpg)
Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.
652 hozzászólás
Válasz #251. hozzászólásra
akkor ez valami elfekvö tcs-és készlet lenne ??
Válasz #250. hozzászólásra
azért csináltattam 13-at mert nagyon jó árban van . Az új 14+fa lenne
Válasz #249. hozzászólásra
AHA !!
még fel is szerelik !!nem rossz!
Válasz #248. hozzászólásra
5000+fa felszerelve
Válasz #246. hozzászólásra


az fasza lesz akkor
mennyi már rá a gumi??
Válasz #244. hozzászólásra
Komplett a gép csak fel kellett javítani .
Válasz #244. hozzászólásra
A vetőtengelyt egy sima 17-es villáskulcsal megmozdítottam most már kézzel tudom tekerni .
Gumikerekes a tömörítője hát vannak köztük rosszak de 13-at felgumiztattam újjal jövőre meg 5-6-ot akarok még és akkor azok tökéletesek leznek .
Kösz srácok de nagyon messze vagytok , de azért ha véletlen mégis akkor majd szólok .
Válasz #242. hozzászólásra



ha koplett a gép akkor türhetö árban vetted !
ha a magadagólo tengely pedig megmozdul külön MÁZLI!!!!!!
ilyenkora már mindnek berothad de nagyon !!
tömöritök gumisak??állapotuk??
Válasz #242. hozzászólásra
Nálunk is van még némi készlet,amit nemtudunk beépíteni a mostani gabonavetőgépbe.....
Válasz #241. hozzászólásra
Hál istennek nincsenek sérülve sőt még állítani is tudom a nyelveket .
450 körül jön ki mert volt kukorica meg KP is de ezt még tavaly májusban vettem .
Válasz #238. hozzászólásra
vetöelemek és spiáter házai nincsenek sérülve??????
ha alkatrész kell csak szólj!
Válasz #237. hozzászólásra
Ha jól emlékszem,annak a keréknek a tengelyére volt téve egy karon egy másik kerék,amit feszített.nálunk 2 ilyen vetőgép volt,de a kettő nem egyforma láncfeszítéssel üzemelt.
Válasz #238. hozzászólásra
az öreg IH már csak ilyenek !!
még anno a TSZ-ben is jocskán lettek alakitgatva
mennyiért vetted ???
Válasz #237. hozzászólásra





Az a baj hogy jópáran tákolták már ezt a gépet
Válasz #235. hozzászólásra
Kezdem sejteni hogy hol van . Nekem oda egy lemez van fogatva egy lánckerékkel de nem állítható , akkor ott lessz a helye
Válasz #234. hozzászólásra
a láncburkolat lemezéhez van rögzitve 1 rugoval a spanoló kerék a miénken!
Válasz #234. hozzászólásra
A vázhoz van ,amelyiken a nagylánckerék is van.
Az érdekelne hogy hogyan van megoldva a meghajtó lánc spanolása . Ez az a lánc ami a tömörítő kerekektől megy a nagy lánc kerékhez .
Válasz #232. hozzászólásra
Kösz a válaszokat!
Válasz #230. hozzászólásra
10 mázsa fullra rakva!!
Válasz #229. hozzászólásra
igen!!
anno 2-2.5 is vetettünk fajtarepcéböl
Magtartály hány liter?
Válasz #200. hozzászólásra
És azt még lehet lejjebb is venni, 3-3,5 re?
Válasz #227. hozzászólásra


ja oké
Válasz #226. hozzászólásra

Fürdés meg vacsi is bejátszot!!
Válasz #225. hozzászólásra
























na mi van elég sokáig tartott a ::::-in
Az anya hátamögé esztergálni kel 1 müanyag alátétet kb3-4cm és igy kel meghúzni!!!!
Ez álandó feszités alat van!!!
Válasz #223. hozzászólásra
nem semmi ötletek !:)
sokkal jobb mert a gumist sürün kellene cserélni a száraz rögös földeken !!
és jobban is töri a rögöt
Válasz #222. hozzászólásra
Kanyarodáskor tekeredik ide-oda a kerekek,ezért eszi meg egymást.Valahogy rá kellene ragasztani a tengelyre h.ne mozogjon.Összerakáskor tele kellene nyomni autó kittel v.agyagos sárral és úgy összehúzni.Ha ezt meg tudnám oldani aor a többi hibáját már több kedvem lenne kijavítani.A vaskerék jobb mint a gumi?
Válasz #221. hozzászólásra
elhiszem !!
Válasz #217. hozzászólásra
Az enyém teljesen gyári és ennek eredetileg így állt a rúdja sőt a 3 évvel fiatalabb testvérének is
Válasz #218. hozzászólásra
a hátsót vagy 5 éve nem nyultam már hozzá
Válasz #216. hozzászólásra
az ikkerkerék mindig a terelönél van a szolók meg a patkán zötyögnek :DD
Válasz #215. hozzászólásra
A két szélsőt meghúzod és áll feszesen?
Válasz #216. hozzászólásra
neked:)
Válasz #213. hozzászólásra
ezt kinek mondtad?
Válasz #214. hozzászólásra
érdekes modon csak a középsö lazzul de az állandóan :)
megvannak patkolva a zártszelvény szájak és igy tuléli a a kereket :))
tehát magyarul hamarabb elnyövik a vaskerék mire a zszelvényt megenné
a tömörítő kerekekkel nem tudok mit kezdeni,ha meghúzom megeszi egymást és így is úgy is szétlazúl,már legutóbb meg sem húztam.Ti mit tudtok kezdeni vele?
Válasz #210. hozzászólásra




én meg olyat nem láttam még hogy forditva szálitják az uton mint ahogy gyárilag van
Válasz #210. hozzászólásra



Válasz #208. hozzászólásra
még soha nem láttam hogy milyen csehül áll hátulról
Válasz #208. hozzászólásra

Válasz #206. hozzászólásra

Itt látszik is.
Válasz #201. hozzászólásra
A rendes IH 3 kerekű.Szerintem ezek kapcsolt IH hátsó tag.
a vezér gépek ilyen szempontból jobbak !!
Válasz #201. hozzászólásra
az elsö mankos kerék kapja az IVET keményen !!!