Válasz emcett #29609. hozzászólásáraSzia!
Nekem elektromos láncfűrészem van McCulloch márkájú. És tök jól teljesít. Semmi bajom nincs vele azon túl, hogy elkopott a lánc rajta.
Mindenképpen megnézem, hogy lehet-e kapni.
Köszi a tippet.
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraBencsiki most biztos nem leszek itt kedvelt a fórumon csak fűkasza ügyben fűznék hozzá pár gondolatot. Kínai és kínai között is van eltérés nem mindegy kinek gyártják az olcsó az tényleg sz..r 20.000 alatt de a drágábbak egyre igényesebbek nekem már 8 éve van a narancssárga Straus-om évi 4 hektárt kaszálok és bozótvágózom vele és eddig semmi baja volt szerencsém több típust is használni a Straus-ból a kék szériát nem ajánlom az nem jött be de viszont a Demon tipus az jó igaz majd 30e.Én a következőket ajánlom: katt ide:Championkatt ide: DEMONkatt ide: Straus
A demon=Champion(japán cuccokkal)Én a bejáratást úgy végzem hogy 98-as benzin és Castrol 2t 30-as keverékkel kijáratok 1 tankot alapjáraton majd egy újabb tankot fél fordulaton és csak ezután dolgozom vele és a későbbiekben sem használok 1:35-ösnél hígabb keveréket. A gépet minden nagyobb használat után rendszeresen olajozom és zsírozom a csavarokat ha kell utánahúzom ez az első időszakban jellemző a lelazulás.
Válasz Bencsiki #29603. hozzászólásáraNe is mondd! Főleg az utóbbi időben már volt rá példa többször is. De amikor beleöntöm, már tudom is, hogy hülyeséget csináltam.
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraNekem egy 30ccm-es McCulloch van már vagy 12 éve.Még semmi baja nem volt.Sthil és vagy Husqvarna olajjal használom.Most is olyan erőben van mint újkorában.
Válasz Bencsiki #29608. hozzászólására
Nincs mit, még annyit, hogy a hozzáértők szerint ha 2 ütemű lesz, akkor érdemes szintetikus motorolajat keverni a benzinhez (úgy kevésbé rakódik le a koksz a hengertérben, dugattyún ergo tartósabb lesz) és mindenképp 1:40-es arányban, hogy legyen extrém körülmények között is tartaléka az olajnak!
Bocsi az off-ért!
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraÉn a 3. éve használom nagy megelégedéssel a 4 ütemű Fuxtec-emet, én akkor akciósan 53.000 Huf-ért vettem. Természetesen van több 2 ütemű modell, nézd meg a www.fuxtec.hu-n. És még két javaslat: az index fórumon van külön fűkaszákkal foglalkozó topic, érdemes ott szétnézni, illetve kerüld a gagyi piacos, tescos-metrós-aldis-stb. Straus és társait!
Kicsit OFF, elnézést kérek!
Kedves Kollégák!
Berregős parasztot , vagyis vállra akasztható robbanómotoros fűkaszát szeretnék venni. A kérdés az, hogy milyent.
100-110 ezerért Husquarna vagy Stihl szóba sem jöhet. Kb. 20-30, esetleg 35 ropiért szeretnék olyan damilos cuccot venni, amivel évente 2-3 alkalommal legyapálhatom a kis gyümölcsösben a gyomot.
Tapasztalatokat szeretnék kérni a nem top-márkás termékek kategóriájában, milyen márkát érdemes venni, melyiknek mi az előnye, hátránya, alkatrész ellátás, stb.
Előre is köszi a válaszokat.
Bocs az -ért.
Üdv: Èrdeklödnèk talajmaró kès csere után bakhátat hagy maga útán,gondolom a kèsek álhatnak rosszul!? Valaki esetlek tudna segiteni kèpekel vagy bárhogy köszönöm!
Válasz lp4dt15 #29593. hozzászólásáraA leggyakoribb hiba, hogy a befecskendező fúvóka nem fecskendez be gázolajat. Ennek okai: a tüzelőanyag-csap zárva van; a tüzelőanyag-tartály üres; a tápszivattyú előszűrője vagy a finomszűrő a befecskendező szivattyú előtt eldugult; a tápszivattyú nem szállít; levegő van a befecskendező szivattyúban, a szivattyú elem kopott; a szivattyú nagyon kis töltési mennyiségre van beállítva; a nyomószelep piszkos vagy a szeleprugó törött.
A befecskendező szivattyú túl korán vagy túl későn fecskendez be. Okok: a befecskendező szivattyú tengelykötése a befecskendezés-állítóhoz viszonyítva elfordult; a görgősemelő elállítódott vagy elkopott.
A fúvókák nem működnek. Okok: a fúvókatű szorul; a fúvóka tömítetlen; a fúvókatű ülése piszkos vagy kopott; a befecskendezési nyomás túl kicsi, mert a beállítás meglazult; a fúvókák sok tüzelőanyagot túlfolyatnak; a játék túl nagy, vagy piszok van a fúvókatű fészkén; a nyomóvezeték meglazult, eltörött vagy nincs légtelenítve; a nyomócső csatlakozása a fúvókatartón nincs meghúzva.
Az izzógyertya hibás. Okok: zárlatos vagy elszakadt valamelyik izzógyertya.
A sűrítési végnyomás kicsi. Okok: a szelepek akadoznak, nem zárnak; a szeleprugó törött; a dugattyúgyűrű besült; a hengerfej-tömítés átereszt; a vezérlés beállítása hibás.
Válasz wernerj #29589. hozzászólásáraNa erre nem gondoltam ez kézen fekvő, Ezek után kíváncsi lennél hogy Balunak milyen a trakin a tanksapka kialakítás na az hogy tömíthet.
Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraÉn tudom mi a baja:túl mélyre süllyeszted a trakit, és feltört az olaj! Bocs,ez túl magas labda volt ahhoz hogy kihagyjam!
Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraÍgy a képről nem annyira látom, hogy a beöntőnyílás pereme nem lehet hogy egyenetlen? Mert nekem azért folyt régen az ETZ-n, bármit csináltam vele. Meg lehet, hogy valahogy ki kéne sakkozni a most próbált gumitömítések méretéből, hogy milyen vastagság lenne jó, és megpróbálni olyat beszerezni.
Segítség, Tele tankolás után nektek nem szivárog a tanksapkánál a gázolaj? Kezd tele lenni a hócipőm a tanksapkába a gumit ki cseréltem olaj állóra de nem jó tettem bele vastagabbat akkor nem bírom rá csavarni Valakinek valami ötlet?
Válasz pepitamotors1984 #29572. hozzászólásáraNekem pont ilyen kowalski 135 mini fűkaszám van. Tavaly vettem kb 5hektárt vágtam le vele tökéletessen müködött. én egy kubota gl 23 mal használom. utcai 4 be bírja huzni az kb 1óra /hektár. Annyiban más mint a többi 135 cm es kasza hogy rövidebb a hajtás rész ezért könnyebb is, de ha szállításba hátra hajtom eléggé elkönnyíti a traki elejét, nem ágaskodik, de érezni hogy van suly rajta. Egyébbként szépen melozik én lucit vágok vele viszi mint a vajat.szabadon futós így sima kardánnal hajtható.
A vízszintes tengelyű valóban szebb munkát csinál,viszont 3*,4* annyiba fog kerülni!A kések,kalapácsok cseréje meg még többe kerül majd, mint a függőleges tengelyűé.
A munka szép egyébként, egy jó olcsó zúzóval is.Egy kis rendet rak viszont.
https://youtu.be/Aofzwcxw5U0
Ez egy oldalra is kirakható,függőleges tengelyű 2 állókéses,4 lengőkéses szárzúzó,RZ késekkel,működik ahogy kell,kukoricaszár,nád,gaz,fű stb,vágja szépen, ráadásul lehet vele tolatva is dolgozni.Az ára sokkal barátibb mint a vízszintesé.
Ettől függetlenül,amennyiben egy jó állapotú használt vízszintest tudsz vásárolni,azt nem szabad kihagyni,mert tényleg szép a munkája,viszont maga a gép fenntartása, is sokkal drágább.
35470 hozzászólás
Tegnap kerestem izzót a fényóróba,a képen ott az unix-os cikkszáma ha valaki keresne.
Válasz lakatosr66 #29615. hozzászólásáraDe mire? Gondolkoztam valami környezet kímélő elektromosba is csak macerás mindég a hosszabbítót össze tekerni.



Válasz emcett #29609. hozzászólásáraSzia!
Nekem elektromos láncfűrészem van McCulloch márkájú. És tök jól teljesít. Semmi bajom nincs vele azon túl, hogy elkopott a lánc rajta.
Mindenképpen megnézem, hogy lehet-e kapni.
Köszi a tippet.
Válasz 76béci #29616. hozzászólásáraCsak azért mert Kínai cuccokat használsz, még nem bánt téged senki sem ezen a fórumon.
Köszönöm a tanácsokat.
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraBencsiki most biztos nem leszek itt kedvelt a fórumon csak fűkasza ügyben fűznék hozzá pár gondolatot. Kínai és kínai között is van eltérés nem mindegy kinek gyártják az olcsó az tényleg sz..r 20.000 alatt de a drágábbak egyre igényesebbek nekem már 8 éve van a narancssárga Straus-om évi 4 hektárt kaszálok és bozótvágózom vele és eddig semmi baja volt szerencsém több típust is használni a Straus-ból a kék szériát nem ajánlom az nem jött be de viszont a Demon tipus az jó igaz majd 30e.Én a következőket ajánlom: katt ide:Championkatt ide: DEMONkatt ide: Straus
A demon=Champion(japán cuccokkal)Én a bejáratást úgy végzem hogy 98-as benzin és Castrol 2t 30-as keverékkel kijáratok 1 tankot alapjáraton majd egy újabb tankot fél fordulaton és csak ezután dolgozom vele és a későbbiekben sem használok 1:35-ösnél hígabb keveréket. A gépet minden nagyobb használat után rendszeresen olajozom és zsírozom a csavarokat ha kell utánahúzom ez az első időszakban jellemző a lelazulás.
Válasz Bencsiki #29604. hozzászólásáraÉn jobb öttletet mondanák Misinek, amivel garantáltan megszűnik a hibajelenség !: traktorcsere !


Válasz vrxlaci #29583. hozzászólására
Válasz Bencsiki #29603. hozzászólásáraNe is mondd! Főleg az utóbbi időben már volt rá példa többször is. De amikor beleöntöm, már tudom is, hogy hülyeséget csináltam.

Válasz Bencsiki #29447. hozzászólásáraNeked is csak meg köszönni tudom,hogy a válaszodat a feltett kérdésemre .További jó munkát és fórumozást kívánok.
Válasz bice #29449. hozzászólásáraNeked is megköszönöm a tanácsot és jó munkát kívánok az elkövetkezendőkben!!
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraNekem egy 30ccm-es McCulloch van már vagy 12 éve.Még semmi baja nem volt.Sthil és vagy Husqvarna olajjal használom.Most is olyan erőben van mint újkorában.
Válasz Bencsiki #29608. hozzászólására


Nincs mit, még annyit, hogy a hozzáértők szerint ha 2 ütemű lesz, akkor érdemes szintetikus motorolajat keverni a benzinhez (úgy kevésbé rakódik le a koksz a hengertérben, dugattyún ergo tartósabb lesz) és mindenképp 1:40-es arányban, hogy legyen extrém körülmények között is tartaléka az olajnak!
Bocsi az off-ért!
Válasz emcett #29607. hozzászólásáraSzia. Köszi a gyors infót.
Nekem ilyen emcettem volt/ :) Csak pirosban.
Válasz Bencsiki #29606. hozzászólásáraÉn a 3. éve használom nagy megelégedéssel a 4 ütemű Fuxtec-emet, én akkor akciósan 53.000 Huf-ért vettem. Természetesen van több 2 ütemű modell, nézd meg a www.fuxtec.hu-n. És még két javaslat: az index fórumon van külön fűkaszákkal foglalkozó topic, érdemes ott szétnézni, illetve kerüld a gagyi piacos, tescos-metrós-aldis-stb. Straus és társait!
Kicsit OFF, elnézést kérek!
, vagyis vállra akasztható robbanómotoros fűkaszát szeretnék venni. A kérdés az, hogy milyent.
-ért. 
Kedves Kollégák!
Berregős parasztot
100-110 ezerért Husquarna vagy Stihl szóba sem jöhet. Kb. 20-30, esetleg 35 ropiért szeretnék olyan damilos cuccot venni, amivel évente 2-3 alkalommal legyapálhatom a kis gyümölcsösben a gyomot.
Tapasztalatokat szeretnék kérni a nem top-márkás termékek kategóriájában, milyen márkát érdemes venni, melyiknek mi az előnye, hátránya, alkatrész ellátás, stb.
Előre is köszi a válaszokat.
Bocs az
Válasz wernerj #29589. hozzászólására


Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraNe tankolj tele!

Válasz quonqreet #29594. hozzászólásáraA leggyakoribb hiba: benzint tankoltunk gázolaj helyett.!





Válasz vrxlaci #29599. hozzászólásáraOksa köszi
Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraÉn is ezzel a gonddal küzdök! A p...a kívan!!!
Válasz moszi #29598. hozzászólásáraEgész pontosan 7 oldallal korábban. (50/oldal beállítással)
Válasz moszi #29598. hozzászólásáraÜdv!
Ha visszalapozol jó pár oldalt,korábban raktunk fel képeket a talajmaró kések állásával kapcsolatban.
Üdv: Èrdeklödnèk talajmaró kès csere után bakhátat hagy maga útán,gondolom a kèsek álhatnak rosszul!? Valaki esetlek tudna segiteni kèpekel vagy bárhogy köszönöm!

Válasz Hús Futár #29596. hozzászólására Néz meg az orakernél nagyon sok féle hütő lyük van.
Víz hűtőt keresek mitsu kistrakihoz 35*35*6 cm-est
Köszönöm szépen mindenkinek a szakértő véleményét igyekszem jól dönteni de míg oda kerül a sor addig marad a damilos gép! :)
Válasz lp4dt15 #29593. hozzászólásáraA leggyakoribb hiba, hogy a befecskendező fúvóka nem fecskendez be gázolajat. Ennek okai: a tüzelőanyag-csap zárva van; a tüzelőanyag-tartály üres; a tápszivattyú előszűrője vagy a finomszűrő a befecskendező szivattyú előtt eldugult; a tápszivattyú nem szállít; levegő van a befecskendező szivattyúban, a szivattyú elem kopott; a szivattyú nagyon kis töltési mennyiségre van beállítva; a nyomószelep piszkos vagy a szeleprugó törött.
A befecskendező szivattyú túl korán vagy túl későn fecskendez be. Okok: a befecskendező szivattyú tengelykötése a befecskendezés-állítóhoz viszonyítva elfordult; a görgősemelő elállítódott vagy elkopott.
A fúvókák nem működnek. Okok: a fúvókatű szorul; a fúvóka tömítetlen; a fúvókatű ülése piszkos vagy kopott; a befecskendezési nyomás túl kicsi, mert a beállítás meglazult; a fúvókák sok tüzelőanyagot túlfolyatnak; a játék túl nagy, vagy piszok van a fúvókatű fészkén; a nyomóvezeték meglazult, eltörött vagy nincs légtelenítve; a nyomócső csatlakozása a fúvókatartón nincs meghúzva.
Az izzógyertya hibás. Okok: zárlatos vagy elszakadt valamelyik izzógyertya.
A sűrítési végnyomás kicsi. Okok: a szelepek akadoznak, nem zárnak; a szeleprugó törött; a dugattyúgyűrű besült; a hengerfej-tömítés átereszt; a vezérlés beállítása hibás.
Hi Kedves fórumozok van Isaki TX1000 Az baj hogy hidegen a motor nehezen indol el.Segítséget kérnék mert dízelben nem vagy jártasak.
Válasz kovacsnorbi.2005 #29591. hozzászólásáraA maró már elkelt.
A sodró 85 e ft
Válasz Balu2 #29574. hozzászólásáraSzia a talajmaród nincs már meg most lenne aktuális! Mit kérsz a rendsodróért?
Válasz wernerj #29589. hozzászólásáraNa erre nem gondoltam ez kézen fekvő, Ezek után kíváncsi lennél hogy Balunak milyen a trakin a tanksapka kialakítás na az hogy tömíthet.





Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraÉn tudom mi a baja:túl mélyre süllyeszted a trakit, és feltört az olaj! Bocs,ez túl magas labda volt ahhoz hogy kihagyjam!
Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraEldugult a szuszogó.Ha van.Ha nincs akkor csináljál,vagy ne tankold teljesen tele.
Válasz vrxlaci #29585. hozzászólásáraEzen is túl vagyok kínlódás rávarázsolni a tanksapkát a helyére és akkor is szivárog.

Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraÍgy a képről nem annyira látom, hogy a beöntőnyílás pereme nem lehet hogy egyenetlen? Mert nekem azért folyt régen az ETZ-n, bármit csináltam vele. Meg lehet, hogy valahogy ki kéne sakkozni a most próbált gumitömítések méretéből, hogy milyen vastagság lenne jó, és megpróbálni olyat beszerezni.
Válasz 74 Misi #29584. hozzászólásáraPróbáld meg,hogy meghagyod az eredetit,de picit hajlíts a sapka fülein,hátha akkor jobban illeszkedik.
Urak!


Valakinek valami ötlet?

Segítség, Tele tankolás után nektek nem szivárog a tanksapkánál a gázolaj? Kezd tele lenni a hócipőm a tanksapkába a gumit ki cseréltem olaj állóra de nem jó tettem bele vastagabbat akkor nem bírom rá csavarni
Válasz lakatosr66 #29580. hozzászólásáraMár látom,kétszer került bele a "http"
Válasz pepitamotors1984 #29572. hozzászólásáraNekem pont ilyen kowalski 135 mini fűkaszám van. Tavaly vettem kb 5hektárt vágtam le vele tökéletessen müködött. én egy kubota gl 23 mal használom. utcai 4 be bírja huzni az kb 1óra /hektár. Annyiban más mint a többi 135 cm es kasza hogy rövidebb a hajtás rész ezért könnyebb is, de ha szállításba hátra hajtom eléggé elkönnyíti a traki elejét, nem ágaskodik, de érezni hogy van suly rajta. Egyébbként szépen melozik én lucit vágok vele viszi mint a vajat.szabadon futós így sima kardánnal hajtható.
Válasz lakatosr66 #29580. hozzászólásáraKöszi.
Valami hiba csúszott az én linkembe.
Válasz vrxlaci #29576. hozzászólásárahttp://geporigo.hu/termekek/munkaeszkozok-tartozekok/vizszintes-tengelyu-zuzo120cm-2/
Válasz wernerj #29559. hozzászólásáraAkartam röhögni de nekem már nem adja fel a hirdetést


Válasz 74 Misi #29577. hozzászólásáraAz nem rossz ár!
Nekem 130 at mondtak a Japán szettre egy másik kereskedésben.
Válasz vrxlaci #29556. hozzászólására75 pénz volt eredeti Japán , Tatabánya Agrotechnik kft.

2205 ft re jön ki darabja.
Válasz pepitamotors1984 #29573. hozzászólásáraIgen,vagy egy ilyenre:
http://http://geporigo.hu/termekek/munkaeszkozok-tartozekok/vizszintes-tengelyu-zuzo120cm-2/
De mint írtam ezek jóval drágábbak,mint a függőleges tengelyű.
Függőleges van nekünk is,hamar darabokra ment a szöghajtása,pedig nem ért el semmi tereptárgyat a kés.
Érdemes valami erősebb kivitelt választani,ha függőleges tengelyű mellett döntesz.
Válasz pepitamotors1984 #29570. hozzászólásáraSzia
A vízszintes tengelyű valóban szebb munkát csinál,viszont 3*,4* annyiba fog kerülni!A kések,kalapácsok cseréje meg még többe kerül majd, mint a függőleges tengelyűé.
A munka szép egyébként, egy jó olcsó zúzóval is.Egy kis rendet rak viszont.
https://youtu.be/Aofzwcxw5U0
Ez egy oldalra is kirakható,függőleges tengelyű 2 állókéses,4 lengőkéses szárzúzó,RZ késekkel,működik ahogy kell,kukoricaszár,nád,gaz,fű stb,vágja szépen, ráadásul lehet vele tolatva is dolgozni.Az ára sokkal barátibb mint a vízszintesé.
Ettől függetlenül,amennyiben egy jó állapotú használt vízszintest tudsz vásárolni,azt nem szabad kihagyni,mert tényleg szép a munkája,viszont maga a gép fenntartása, is sokkal drágább.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-04-06 09:58:10
Válasz vrxlaci #29571. hozzászólásárahttp://traktor60.hu/kistraktor-munkaeszkozok/szarzuzok-vizszintes-tengelyu

Bocs ezt akartam elsőre is!
Válasz vrxlaci #29571. hozzászólásáraIlyenre gondolsz?http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szalastakarmany-betakaritas-gepei/uj-samasz-z0643-135-m-mini-fukasza/h_3245692?ref=13f1b23c
Válasz pepitamotors1984 #29570. hozzászólásáraSzia!
Én a vízszintes tengelyűt javaslom.
Igaz hogy árban sokkal húzósabb,de a munkája nagyságrendekkel szebb.