Kérdésm lenne az urakhoz.
Milyen burgonya kiszedőt ajánlatok szeretnék egyet vennei makd a szezonra de nemtudok.dönteni agromannál nézegettem mindenképpen olyat akarok ami nem bántja az újkrumplit :-)
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraSzia!
Csatlakozom az előttem szólókhoz,igényes,és gyönyörű munka.
Jó látni,hogy sokan fontosnak tartják a gép esztétikai oldalát is.
Sokat elárul az ember jelleméről is.
Gratulálok!
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraSzia !
Ne szerénykedj !!! Én sem tudok elmenni a dolog mellett !
Hát ez nem kis meló, hanem elég nagy és összetett lehetett ! Ehhez a traktor állapothoz igen is kitartás, türelem, szorgalom, energia kellett ! Én is GRATULÁLOK hozzá és használd egészséggel ! Szembeötlő a különbség a képeken !
Csak így tovább !!!
Válasz -salátás- #29453. hozzászólásáraEz egy pici traktor csak 15 japán lovas de nekem a méret nagyon számít a szőlőben ezért jutott erre a választást többet is kipróbáltam de már egy 17 lovas géppel is szenvedés volt a manőverezés na és ebben a kategóriában a legjobb tudású kis gép szintezéssel talajkövetéssel 900ccm motorral. A méret pedig pont felfér a 2m x 1,05m Pongrác utánfutóra.
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraTöbbször olvasok itt de ritkán írok. De ezt nem lehet így szó nélkül hagyni. Gratulálok neked türelmes ember vagy! De nem szeretnék semkit megsérteni,van még itt pár ember akiről szintén elmondható. És csak így tovább!!!
Válasz egymotoros #29452. hozzászólásáraBizony volt vele kis meló. Nézett ez ki furán is .
Először szétszedtem szimeringeket csapágyakat cseráltem miután vége volt a műveletnek és mindent átmostam és kicseréltem akkor kapott a váltórész egy festést a motorhoz nem kelett hozzányúlni az patika állapotban volt ott csak dinamó helyett kapott egy generátort meg a rozsdás cuccok helett galvanizált csavarokat.A karosszéria elemeket vissza csilotam alap fémig mert a rozsda belülről haladt kifelé. Ezért lemezig csiszolás rozsdaátalakítozás alapozás festés sok-sok idő. Plusz 50méter kéábel pár kapcsoló 50 pár saru kötegelő és ímee
Válasz vrxlaci #29451. hozzászólásáraÁltalában minden márkának pl.: NH,IH,JD a saját szervizesei megcsinálják, de itt nem tudom ki tudná körbe kellene kérdezni, talán valami hazai márka kereskedésnél?
Válasz okovacs987 #29441. hozzászólásáraÜdv.
Én is az összkerekest választanám,már csak az emelkedők miatt is.Márkában szinte mind jó (JAPÁN),csak a pénztárca szab határt.A kisebb teljesítményű gépek méretre is kisebbek,a kiskertekben ideális,kevesebbet kell ásni.
Sziasztok!
Tegnap csináltam egy tavaszi szántást.
Elég vizes terület,ősszel nem volt művelhető.
Ma pedig elmunkáltam,és sorok kihúzva krumplinak.
Íme a végeredmény:
Válasz JAGI #29445. hozzászólásáraÉn nagyon szeretem,gyorsan lehet vele fordulni,nem veszít erőt,lendületet váltáskor.
Ha megszokod,akkor már úgy fogsz tudni váltani,hogy észre sem venni.
Válasz vrxlaci #29444. hozzászólásáraOlajszint rendben. A megfelelő automata olajat kapta(piros). Akkor csak úgy látszik, hogy még nem vagyok hozzászokva a félautomatához!
Köszi a segítséget!
Válasz JAGI #29439. hozzászólásáraSzerintem nincs semmi baja a gépednek.
Mint írtam az enyém is ránt egy enyhét váltáskor,de nem akkorát,hogy kirúgjon a kerék.
Esetleg az olajat megnézheted a váltóba.
ATF olaj való bele,jellemzően piros színű.
Válasz okovacs987 #29441. hozzászólásáraA bérmunkánál figyelembe kell venni hogy mekkora földeken akarsz dolgozni vagy csak kiskertekben? Ez azért fontos mert traktor és traktor között is van méretbeli különbség és egy kiskertben jobban boldogulsz egy zömökebb traktorral mint egy testesebb géppel ugyan azzal a lóerővel. Bérmunkázni is akaró embernek mindenféleképpen 20LE fölötti gép az ajánlott és 4WD az alatt kár gondolkodni. Márka szempontjából igazán mindegy mert mind japán tehát jó minőségben készűl mert saját belföldi viszonylatban gyártják és nem olyan silány mint az európai piacra gyártott termék. Kiskertekben jól használhaótó: Kubota: X20 vagy X24 vagy GT3 vagy ISEKI: landrider sorozat. Nagyobb földeken jól használható HINOMOTO: E2304 vagy E 2004 vagy a YANMAR: F215 vagy F 235 vagy a MITSUBISHI: MT 21 vagy MT 23 KUBOTA: L1-215 széria. Érdemes olyat váasztani ami szintező elektronikás a könnyebb szerszámállítás miatt. Azt hogy mire érdemes figyelni ne füstöljön ne follyon belöle az olaj egyenletesen járjon a motor emeljen a hidraulika. Kinél érdemes vásárolni erre mondják azt hogy olcsó húsnak híg a leve ezért inkább olyan kereskedőnél ahol nem rozsdahalmazt kapsz hanem igényesebb gépek vannak ott sem biztos hogy nem fordúl elő baki de a kereskedő sem lát bele a gépbe elindítja kipróbálja leszervizeli és reménykedik ő is.Sok sikert a vásárláshoz.
Üdv! mindenkinek a fórumon . Egy kis tanács kellene .Mivel most szeretnék gépet venni és nem vagyok járatos a japán gépek világába.Bér munkára kellene kiskertekhez.nem tudom eldönteni,hogy kisebb Le-jű négykerekes vagy nagyobb 2Wd-s is jó lenne.Itt felénk akad némi 15-20%-os emelkedő.Ezen kívül a Márka tapasztalatokat is szívesen venném.Valamint az is jól jönne ,hogy vásárlásnál mit kell megnézni nehogy javítással kezdjem.A válaszokat előre is köszönöm!!
Üdv! mindenkinek a fórumon . Egy kis tanács kellene .Mivel most szeretnék gépet venni és nem vagyok járatos a japán gépek világába.Bér munkára kellene kiskertekhez.nem tudom eldönteni,hogy kisebb Le-jű négykerekes vagy nagyobb 2Wd-s is jó lenne.Itt felénk akad némi 15-20%-os emelkedő.Ezen kívül a Márka tapasztalatokat is szívesen venném.Valamint az is jól jönne ,hogy vásárlásnál mit kell megnézni nehogy javítással kezdjem.A válaszokat előre is köszönöm!!
Válasz vrxlaci #29423. hozzászólásáraSzia!
Nincs semmi hangja váltáskor. Még akkor is ugrik, ha minimális gázzal használom. Még ha kuplungal indítom is akkor sem mindíg indul simán, bár akkor jobban ki tudom játszani.
Válasz otkota #29403. hozzászólásáraSzia. Nekem 1 Iseki kc350 van Honda gx 200 motorral. 2 előre 1 hátra seb. Plussz ugyanennyi ha átrakom az ékszijat. Vonszolt talajmaroval, kultivátor van hozzá, tárcsás töltő krumplihoz. Hálás kis jószág. Ez hasonló mint a Honda F400-600.
Fogy. :0.5-0.9kb/óra benzin.
Válasz yanmarf15d #29425. hozzászólásáraEzek potméter csonkok ezeket szép síkba le kell reszelni majd egy furatot a közepébe és egy csavart bele valami fogantyúval és már lehet is tekergetni.
Válasz Balu2 #29426. hozzászólásáraSzia!
Ezek szerint csak belehetett állítani azt a vetőgépet,és nem kelet homokozni a magot!
Sok sikert a vetéshez
Üdv.:csuti
Sziasztok!
Meg lett a vetőgép beállítás,gondoltam megosztom.
Fűmagnál 20kg/ha,4-es állásba kell tenni a kanalat.
Ma meg is volt a főpróba,holnap még van fél ha.
üdv az uraknak amikor megvettem a trakit már akkor levoltak törve a gombok nemis tudon mire valók de szeretném potolni valahogy ha lehet van tippetek hogyan lehet orvosolni a problémát?
Válasz JAGI #29421. hozzászólásáraSzia!
Akkor is ha váltáskor visszaveszed a gázt?
Amúgy zajtalan a váltás?
Nekem is ilyen van,de váltásnál csak egy nagyon kicsi rántást érezni,semmi durvát,és teljesen hangtalanul átvált,terhelés alatt is
Üdv mindenkinek!
Kb egy hónapja van egy powershiftes yanmarom. Minden váltásnál, indulásnál megugrik, akár a földet is kirugja maga alól. Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy ez így működik, vagy valami nincs rendben? Szerintem nem igazán használ a gépnek. Ha nem természetes így, akkor mit lehet tenni ellene? Valami állítási (egyszerű!!) lehetőség van ?
35470 hozzászólás
Válasz yanmarf15d #29469. hozzászólásáraÉppen ezt a témát boncolgattam én is nemrég
Ilyen típusú szedőt ajánlottak a többiek:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/zoldsegtermesztes-gepei/burgonya-kiszedo-japan-kistraktorokhoz/h_3113923?ref=3a5fe50d
Kérdésm lenne az urakhoz.
Milyen burgonya kiszedőt ajánlatok szeretnék egyet vennei makd a szezonra de nemtudok.dönteni agromannál nézegettem mindenképpen olyat akarok ami nem bántja az újkrumplit :-)
Jelentem a találkozóhoz elkészült a férfiak játszó tere.







Válasz 76béci #29465. hozzászólására
Válasz vrxlaci #29464. hozzászólásáraAhogy mondod ! A számból vetted ki a szót !
(de ez igaz autóra, lakásra, stb.-re is)
Köszönöm a biztatást és a dicsérő szavakt.
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraSzia!
Csatlakozom az előttem szólókhoz,igényes,és gyönyörű munka.
Jó látni,hogy sokan fontosnak tartják a gép esztétikai oldalát is.
Sokat elárul az ember jelleméről is.
Gratulálok!
Válasz 76béci #29457. hozzászólásáraÜdv az Uraknak!

Dicséretes munka, csak így tovább!!!
Ügyi vagy Béci!
Válasz lakatosr66 #29461. hozzászólásáraKöszönöm Robi.
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraSzia !
Ne szerénykedj !!! Én sem tudok elmenni a dolog mellett !
Hát ez nem kis meló, hanem elég nagy és összetett lehetett ! Ehhez a traktor állapothoz igen is kitartás, türelem, szorgalom, energia kellett ! Én is GRATULÁLOK hozzá és használd egészséggel ! Szembeötlő a különbség a képeken !
Csak így tovább !!!
Válasz Tomi19921220 #29459. hozzászólásáraNincs mit !
Válasz lakatosr66 #29424. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Maszek Zs #29456. hozzászólásáraKöszönöm a biztató szavakat igen én is azt tapasztalom hogy úgyes nép ez a magyar
Válasz -salátás- #29453. hozzászólásáraEz egy pici traktor csak 15 japán lovas de nekem a méret nagyon számít a szőlőben ezért jutott erre a választást többet is kipróbáltam de már egy 17 lovas géppel is szenvedés volt a manőverezés na és ebben a kategóriában a legjobb tudású kis gép szintezéssel talajkövetéssel 900ccm motorral. A méret pedig pont felfér a 2m x 1,05m Pongrác utánfutóra.
Válasz 76béci #29455. hozzászólásáraTöbbször olvasok itt de ritkán írok. De ezt nem lehet így szó nélkül hagyni. Gratulálok neked türelmes ember vagy! De nem szeretnék semkit megsérteni,van még itt pár ember akiről szintén elmondható. És csak így tovább!!!


Válasz egymotoros #29452. hozzászólásáraBizony volt vele kis meló. Nézett ez ki furán is .


Először szétszedtem szimeringeket csapágyakat cseráltem miután vége volt a műveletnek és mindent átmostam és kicseréltem akkor kapott a váltórész egy festést a motorhoz nem kelett hozzányúlni az patika állapotban volt ott csak dinamó helyett kapott egy generátort meg a rozsdás cuccok helett galvanizált csavarokat.A karosszéria elemeket vissza csilotam alap fémig mert a rozsda belülről haladt kifelé. Ezért lemezig csiszolás rozsdaátalakítozás alapozás festés sok-sok idő. Plusz 50méter kéábel pár kapcsoló 50 pár saru kötegelő és ímee
Válasz vrxlaci #29451. hozzászólásáraÁltalában minden márkának pl.: NH,IH,JD a saját szervizesei megcsinálják, de itt nem tudom ki tudná körbe kellene kérdezni, talán valami hazai márka kereskedésnél?
Válasz 76béci #29442. hozzászólásáraMintha nem is ugyanaz a gép lenne
Hány lovas?
Válasz 76béci #29442. hozzászólásáraJólvan nem csak én őrültem meg
szép lett nagyon
Válasz Elitjocko #29450. hozzászólásáraÉs vajon ki tudja ezt megcsinálni a mi kis országunkban??
Válasz JAGI #29445. hozzászólásáraVáltóolajnyomás kalibrálás kellene lehet, csak ezen gépeknél ez nagyon macerás!
Válasz okovacs987 #29441. hozzászólásáraÜdv.
,csak a pénztárca szab határt.A kisebb teljesítményű gépek méretre is kisebbek,a kiskertekben ideális,kevesebbet kell ásni.

Én is az összkerekest választanám,már csak az emelkedők miatt is.Márkában szinte mind jó (JAPÁN)
Sziasztok!
Tegnap csináltam egy tavaszi szántást.
Elég vizes terület,ősszel nem volt művelhető.
Ma pedig elmunkáltam,és sorok kihúzva krumplinak.
Íme a végeredmény:
Válasz okovacs987 #29440. hozzászólásáraSzia! Ha választanod kell, akkor inkább a 4WD-re áldozz, mint a lóerőre. Persze adott határokon belül.
Válasz JAGI #29445. hozzászólásáraÉn nagyon szeretem,gyorsan lehet vele fordulni,nem veszít erőt,lendületet váltáskor.
Ha megszokod,akkor már úgy fogsz tudni váltani,hogy észre sem venni.
Válasz vrxlaci #29444. hozzászólásáraOlajszint rendben. A megfelelő automata olajat kapta(piros). Akkor csak úgy látszik, hogy még nem vagyok hozzászokva a félautomatához!
Köszi a segítséget!
Válasz JAGI #29439. hozzászólásáraSzerintem nincs semmi baja a gépednek.
Mint írtam az enyém is ránt egy enyhét váltáskor,de nem akkorát,hogy kirúgjon a kerék.
Esetleg az olajat megnézheted a váltóba.
ATF olaj való bele,jellemzően piros színű.
Válasz okovacs987 #29441. hozzászólásáraA bérmunkánál figyelembe kell venni hogy mekkora földeken akarsz dolgozni vagy csak kiskertekben? Ez azért fontos mert traktor és traktor között is van méretbeli különbség és egy kiskertben jobban boldogulsz egy zömökebb traktorral mint egy testesebb géppel ugyan azzal a lóerővel. Bérmunkázni is akaró embernek mindenféleképpen 20LE fölötti gép az ajánlott és 4WD az alatt kár gondolkodni. Márka szempontjából igazán mindegy mert mind japán tehát jó minőségben készűl mert saját belföldi viszonylatban gyártják és nem olyan silány mint az európai piacra gyártott termék. Kiskertekben jól használhaótó: Kubota: X20 vagy X24 vagy GT3 vagy ISEKI: landrider sorozat. Nagyobb földeken jól használható HINOMOTO: E2304 vagy E 2004 vagy a YANMAR: F215 vagy F 235 vagy a MITSUBISHI: MT 21 vagy MT 23 KUBOTA: L1-215 széria. Érdemes olyat váasztani ami szintező elektronikás a könnyebb szerszámállítás miatt. Azt hogy mire érdemes figyelni ne füstöljön ne follyon belöle az olaj egyenletesen járjon a motor emeljen a hidraulika. Kinél érdemes vásárolni erre mondják azt hogy olcsó húsnak híg a leve ezért inkább olyan kereskedőnél ahol nem rozsdahalmazt kapsz hanem igényesebb gépek vannak ott sem biztos hogy nem fordúl elő baki de a kereskedő sem lát bele a gépbe elindítja kipróbálja leszervizeli és reménykedik ő is.Sok sikert a vásárláshoz.
Egy kis felújítás:




Előtte:
Utána:
Üdv! mindenkinek a fórumon . Egy kis tanács kellene .Mivel most szeretnék gépet venni és nem vagyok járatos a japán gépek világába.Bér munkára kellene kiskertekhez.nem tudom eldönteni,hogy kisebb Le-jű négykerekes vagy nagyobb 2Wd-s is jó lenne.Itt felénk akad némi 15-20%-os emelkedő.Ezen kívül a Márka tapasztalatokat is szívesen venném.Valamint az is jól jönne ,hogy vásárlásnál mit kell megnézni nehogy javítással kezdjem.A válaszokat előre is köszönöm!!
Üdv! mindenkinek a fórumon . Egy kis tanács kellene .Mivel most szeretnék gépet venni és nem vagyok járatos a japán gépek világába.Bér munkára kellene kiskertekhez.nem tudom eldönteni,hogy kisebb Le-jű négykerekes vagy nagyobb 2Wd-s is jó lenne.Itt felénk akad némi 15-20%-os emelkedő.Ezen kívül a Márka tapasztalatokat is szívesen venném.Valamint az is jól jönne ,hogy vásárlásnál mit kell megnézni nehogy javítással kezdjem.A válaszokat előre is köszönöm!!
Válasz vrxlaci #29423. hozzászólásáraSzia!
Nincs semmi hangja váltáskor. Még akkor is ugrik, ha minimális gázzal használom. Még ha kuplungal indítom is akkor sem mindíg indul simán, bár akkor jobban ki tudom játszani.
Válasz Raphy #29437. hozzászólásáraBocsánat 1szer akartam csak küldeni
Válasz Raphy #29435. hozzászólására




Válasz Raphy #29435. hozzászólására
Válasz otkota #29403. hozzászólásáraSzia. Nekem 1 Iseki kc350 van Honda gx 200 motorral. 2 előre 1 hátra seb. Plussz ugyanennyi ha átrakom az ékszijat. Vonszolt talajmaroval, kultivátor van hozzá, tárcsás töltő krumplihoz. Hálás kis jószág. Ez hasonló mint a Honda F400-600.
Fogy. :0.5-0.9kb/óra benzin.
Válasz Balu2 #29428. hozzászólásárahttp://www.novaracoopkft.hu/#!product/prd12/4470376041/m%C5%B1tr%C3%A1gyasz%C3%B3r%C3%B3-adapter-4-soros
Válasz yanmarf15d #29425. hozzászólásáraEzek potméter csonkok ezeket szép síkba le kell reszelni majd egy furatot a közepébe és egy csavart bele valami fogantyúval és már lehet is tekergetni.
Válasz csuti0 #29431. hozzászólásáraPersze,kiszámoltam aztán kipörgettük és állitgatás aztán megint pörgetés meg méregetés.De végül sikerült belőni.
Válasz Balu2 #29426. hozzászólásáraSzia!
Ezek szerint csak belehetett állítani azt a vetőgépet,és nem kelet homokozni a magot!
Sok sikert a vetéshez
Üdv.:csuti
Válasz vrxlaci #29429. hozzászólásáraRemélem sikeres lesz a telepítés.
Válasz Balu2 #29426. hozzászólásáraAkkor lassan élezheted a fűnyíró kést.
Talán így
http://www.novaracoopkft.hu/#!product/prd12/4470376041/m%C5%B1tr%C3%A1gyasz%C3%B3r%C3%B3-adapter-4-soros
Van valakinek, vagy látott valaki ilyet?adapter
Sziasztok!

Meg lett a vetőgép beállítás,gondoltam megosztom.
Fűmagnál 20kg/ha,4-es állásba kell tenni a kanalat.
Ma meg is volt a főpróba,holnap még van fél ha.
Válasz Tomi19921220 #29418. hozzászólásárahttp://traktor60.hu/japantraktor-alkatresz/elektromos-alkatreszek/japantraktor-fenyszoroizzo-12v-25w
Válasz JAGI #29421. hozzászólásáraSzia!
Akkor is ha váltáskor visszaveszed a gázt?
Amúgy zajtalan a váltás?
Nekem is ilyen van,de váltásnál csak egy nagyon kicsi rántást érezni,semmi durvát,és teljesen hangtalanul átvált,terhelés alatt is
Válasz lakatosr66 #29411. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat!
Üdv mindenkinek!
Kb egy hónapja van egy powershiftes yanmarom. Minden váltásnál, indulásnál megugrik, akár a földet is kirugja maga alól. Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy ez így működik, vagy valami nincs rendben? Szerintem nem igazán használ a gépnek. Ha nem természetes így, akkor mit lehet tenni ellene? Valami állítási (egyszerű!!) lehetőség van ?