Válasz Feritz #27769. hozzászólásáraÜdv,nekem is tetszett a hirdetés.
Biztos borozott,vagy pálinkázott szántás közben,és muslinca ment a szemébe.Max 15km/ó val megy a gép(de nem a legnagyobb fokozatban szántunk)még azt tudom elképzelni,hogy szemébe fújta a szél a homokot.
Válasz ano #27763. hozzászólásáraNem jól nézed!80-as már nincs újban ,és a használt áruk nem olyan magas mivel nincs elsőhajtás. Most egy 820-at 5 alatt valamivel lehet kapni +fa újan , ehhez képest egy ezredfordulós normálisabb 82 kb a fele, most lehet picit több vagy kevesebb de nagyjából ez az arány.
Amúgy bocs az-ért
Válasz ano #27761. hozzászólásáraCsak hogy a most gyártott japán gépek már nem az a régi minőség. Épp úgy mint a régen gyártott MTZ. A régiekben van anyag a mostaniak egy nagy rakás hulladék. A másik véglet meg használt japán vagy egy új kínai. Ez az örök kérdés. De én úgy vagyok vele, hogy inkább használt japán mint új kínai. Szokták mondani, hogy a japán árán lehet venni egy MTZ ét. persze azzal nem férek be egy kertbe. Még egy 22 lovas japóval símán lehet művelni még 5-6 ha földet.
Válasz ano #27761. hozzászólásáraÜdv.
Csak az a kérdés,hol lesznek a 3 millió alatti kínai kistrakik 30-35 év múlva???Az alkatrész ellátottságot is,csak most ígérik!!Ha 5 évente tudnánk újat venni akkor lehet,hogy megérné.
Válasz VTR-es #27762. hozzászólásáraazért ennyire nem
ahogy látom, egy leszakadt 80-ast bőven 1 millió alatt, egy normál nagyfülkést állapottól függően 900-1,3 között lehet venni. egy új meg mennyi, 7-8-9, nem tudom, ehhez képest a 1,3/7=18,5%, de ebből ugye szinte korlátlan mennyiség van, és alkatrész is bőven, amíg acélt hengerelnek, addig lesz is.
Válasz gysebastian #27753. hozzászólásáraén alaposan elgondolkodnék azon, hogy egy 30 éves nagy traktor a hasonló teljesítményű mostani új traktor árának kb. a 15-20-25%-át éri, alkatrész-ellátottsággal együtt. ezeket a kis traktorokat meg a mostani új áruk 45-55-65%-áért adják.
egy új 20 le-s gépet bármilyen színben 3 millió alatt + áfa áron meg lehet venni, garanciával, 20 évre előre alkatrész-ellátottsággal. ehhez képest a 2,5 milliós 25 éves traktor bomba üzlet.
(guglizz egy kicsit, aztán megtalálod hogy melyik szériát mikor gyártották, ha ez fontos. 700 + áfa.)
Válasz gysebastian #27753. hozzászólásáraÉn véleményem szerint ezért az árért kapsz már jobb traktort is pl: itt nézz körül most fognak beérkezni a traktorok az ISEKI TK 25 is jó választás lenne vagy esetleg a GL29 fülkés Kattints ide:
Válasz Balázs1994 #27754. hozzászólásáraEgy kisebb gyümölcsültetvénybe használnám. Kb 0,5 ha. Illetve 0,5 ha kaszáló (rét). A talaj meg kötött, egy része kissé agyagos. Egyenlőre ennyivel kellene boldogulnia.
Válasz gysebastian #27753. hozzászólására Van itthon egy ugyan ilyen traktor nagyon jó erös sulya is van de amit belinkeltél az sokkal szebb állapotban van ha van rávalo és a mérete elfér ahova kell akkor vedd meg nem fogsz csalodni ben !!
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraSzia.Én egy 23-30 lovast ajánlanék.Neked az ideális szélesség a málna miatt 130, max 150 centi.Ekkora gép már elbír 150-180-as tárcsát 30-35-ös lapokkal, illetve maróból is ezt a szélességet.80 lovas géppel, 3 méteres tárcsával 12 heki per nap simán lemegy.Ha levesszük a fáknál maradó csíkot, akkor marad max 4 Ha, amit egy bő nap alatt le bírsz járni, az tuti(1,35 Ha szőlőt, 12 darabban lejárom 6-tól etse 6-ig 16 lóval, 1 méteres tárcsával). Szerintem a területteljesítménnyel nem lessz gondod..
Sziasztok. Ma a lányom sikeresen rávett egy kis szánkózásra. Közbe azért itt is volt egy kis drift... Ja és spray nélkül, izzítással beindult a vas, kb 1 hónapja nem járt és fedett de nyitott szinben áll.
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraSzia!
Szerintem egy Iseki TA sorozatú trakesz, amelynek a típusszáma legalább 20-szal kezdődik (mehet 25-ig), a szám vége 5 vagy 7 és a betűjele F, simán megoldás neked. Vagyis TA205F, TA207F ... TA257F és közte bármi).
Van bennük anyag van önsúlyuk, semmi felesleges operett.
Úgy érzem túl mély talajművelésben nem kell gondolkodni (hacsak nem akarsz vályogtéglát gyártani - ha jól látom a fotót akkor agyag az alja rendesen).
Eszközöknek tárcsa, valami gruber szerű izé, mulcsoló és már kész is vagy (nagyjából). A soralja (tőköz), műveléshez kell esetleg valami trükkösebb izé, de azt majd meglátod.
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem megteszi egy 20LE ,vagy attól valamivel nagyobb japán traki.Mivel nem egyszerre lesz kész az egész terület gyomtalanitása, igy a következő müveleted is fokozatos lesz.Egy kisebb tárcsával is vigan bejárhatod hétvégeken.A tőközöket esetleg oldalazó talajmaróval.
Válasz dudo #27740. hozzászólására
Üdv.
Én a tárcsázást javasolnám gyommentesítésre, gyorsabb,üa takarékosabb mint a talajmaró.Ha nem halogatod a tárcsázást szépen rendbe lehet vele tartani.Szerintem egy 23+ os japán kistrakival is tudod művelni.A sortáv miatt én inkább kisebb leveles széles tárcsát választanék(a Le miatt)sorközt tisztán tartani elég.Anyagilag,alkatrész,fülke szempontjából még ideális lehet egy Mtz25-ös is.
Válasz soslaszlo2 #27742. hozzászólásáraRitka az, ha egyszerre 2 izzítógyertya adja be a kulcsot. 2 jó gyertyával pedig be kellene indulnia, még ha nehezen is. Ha csak nem, már korábban is rossz volt egy gyertya és most még egy megadta magát. Azért a légszűrőt is meg kéne nézni, mert a fekete füst tökéletlen égésre utal. Próbáld még meg hajszárítóval vagy hőlégfúvóval előmelegíteni a beszívott levegőt.
Válasz soslaszlo2 #27742. hozzászólásáraIgen a végén kell izzani. Hát tipikusan az az eset, mint nekünk főiskolán volt, amit a tanárunk mindig mondott: túl bonyolult dologra gondol az ember, pedig a megoldás, a válasz pofon egyszerű ! (csak ugye erre nem gondol az ember, mert túl nyilvánvaló, olyan egyszerű nem lehet az a megoldás)
Na, kíváncsi leszek, hogy ezek után indul-e ?
Köszi most néztem csak,és már hívtam is a szerelőt.
izzítógyertya hibát mond,mert csak az a jó ha a legvége izzik.
És valóban,ez közepén izzik.
Szóval ez fontos !
Mások is okosodjanak ebből.
Csere után beszámolok.
Új vagyok a fórumon, kevés tapasztalatom van a mezőgazdaságban, és még kevesebb a mezőgazdasági gépek területén.
Az alábbiakban kérném szíves segítségeteket, hisz tudom, sokatoknak évtizednyi tapasztalata is van már.
Az alap probléma a következő: traktort és egy két munkaezközt kell vásárolnom, hogy a friss ültetvényemet gyommentesen tudjam tartani.
Ami mégis gondot okoz, a traktor teljesítményének (nagyságának), valamint a gyommentesítésre legmegfelelőbb eszközök kiválasztása.
Amit művelni kell: 4.5 ha friss telepítésű bodza (5*3.5m sor és tőtáv) valamint 0.5 ha friss telepítésű málna (3m sortáv, mely az idő előrehaladtával támrendszer kiépítésével akár 2m széles művelendő sorközzé fog avanzsálódni).
A bodzát első években (öntözőrendszer kiépítéséig) hosszában és keresztben szeretném művelni. A málnát csak hosszában lehet.
Nyilván még a kezdők lelkesedése beszél belőlem, de a gyomírtó vegyszerezést el szeretném felejteni.
Jelenleg a művelésre csak a hétvégéim szabadok, vagyis célszerű lenne olyan eszköz és traktor használata, amivel nem tart örökkévalóságig a művelés.
Amivel eddig dolgoztam, és van minimális tapasztalatom, az egy 100 lovas lamborghini traktor+fűkasza, valamint egy goldoni 30 lovas kistraktor+ 140cm széles talajmaró.
Utóbbival az előzmény málnaültetvényemet ápoltam néhányszor.
Bodzára, amikor az öntözőrendszer kiépült (kb 2 év múlva), szeretnék venni automata kitérésű soraljművelőt.
A Busa bt. forgókapás gyomírtója is tetszik.
A föld a csatolt képen látható minőségű.
Nyilván az anyagi erőforrásaim sem végtelenek, és nem szeretnék nagyon nagy összeget befektetni gépekbe.
Köszönöm, hogy végigolvastátok!
Várom szíves válaszotokat!
Sajnos kismumusnak igaza van,de építő volt a tippelgetés.
Nincs semmi elektromos része,nagyon egyszerű és nagyszerű mechanikus.
Viszont valami mégsem engedi a robbanást.
Maga a motor nincs halálán ,máskor pöccre indult,minuszokba is.
Hidegindítón is túl vagyok,semmi reakció.
Válasz Feritz #27730. hozzászólásáraÜdv!
Nekem Mitsu MT 1601 van.
Első híd véglehajtásain vannak a szintjelzői.Ugyanis egybe van az egésznek a belseje.Középen kell feltölteni addig míg a véglehajtás szintjelzőnél meg jelenik az olaj.
Olaj leeresztő csavar van az első hídon és mindkét véglehajtáson,feltöltő csak egy van.
Ha jól emlékszem nekem 2.5 liter megy rá.
Hajtóműolaj GL-5 85w-140
Válasz 74 Misi #27734. hozzászólásáraAz enyém is könnyedén indult a driftelés előtt. Pedig nem ment előtte a traki legalább 1 hónapig. Fedett, de nyitott helyen van tárolva. Itt is -8 körül volt.
És mégis. Izzít, indít, indul. Igaz, hogy közte eltelt 1 nap akksitöltéssel.
Válasz wernerj #27733. hozzászólásáraJó neked! Októberben elkészült a hótól de kipróbálni nem tudtam. Nálunk 1cm hó van. Remélem jut majd északra is nagyobb hó.
Válasz Kismumus74 #27728. hozzászólására
Hétfőn -13 fok volt és s izzítás nélkül elsőre indult. Meg kell jegyeznem a külső hőmérséklet volt -13 fok, a pincében ahol a traki állt ott +10 fok volt.
Üdv mindenkinek!
Ma reggelre 25 centi hó, megyek is havat tolni. Tegnap este eszembe jutott Bencsiki fórumtárs, így kipróbáltam a driftelést én is, elég furcsán néztek rám a járókelők.......
Válasz Kismumus74 #27719. hozzászólásáraÜdv!
A kubota motoroknál van leállitó kar és egy elektromágnes a fogasléc végében.Ha be van kötve, le lehet állitani a gyujtáskapcsolóval és a karral is!
Üdv! Valaki megtudja nekem mondani hogy az ilyen kistrakeszenek az első hidjába durván mennyi olaj kell? A lehajtásokba már tettem kb 0,75-075 litert node a hidon nincs szintjelző, vagy csak én nem látom.....(Mt20D)
Válasz lakatosr66 #27722. hozzászólásáraDízelbe ha nincs meg a megfelelő sűrítési végnyomás nem bír a hidegebb időbe annyira felmelegedni a sűrített levegő, hogy begyulladjon a befecskendezett gázolaj. Lehet persze porlasztási hiba is, de akkor füstölnie kellene járás közben is a motornak. Valamikor a tsz időkbe az ifa sofőr a cigis dobozokat gyűjtögette a fülkébe egész évbe. aztán amikor bejöttek a hidegek a reggeli indításnál mindig meggyújtott egyet és indítózáskor a légszűrő csonkhoz tartotta. A második fordításra már indult is. Enélkül meg körbe húzták a telephelyen mire röfögött a jaffa...
Válasz lakatosr66 #27720. hozzászólásáraA Kubota motorokat én sem ismerem, én is csak általánosságba írtam, hogy mik a tapasztalatok.
Minden esetre ha kap naftát és izzít is akkor egy kompresszió mérést megérne a dolog.
35470 hozzászólás
Válasz Feritz #27769. hozzászólásáraÜdv,nekem is tetszett a hirdetés.


Max 15km/ó val megy a gép(de nem a legnagyobb fokozatban szántunk)még azt tudom elképzelni,hogy szemébe fújta a szél a homokot.



Biztos borozott,vagy pálinkázott szántás közben,és muslinca ment a szemébe.
"2-es ekénél könnyezik a szemed munka közben ."

http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/yanmar-fx255-kistraktor-25le-rendszamosszerszamok-eladok-csere-is/h_6560103
Ilyen jó hirdetést én nem tudnék megfogalmazni!
Válasz ano #27763. hozzászólásáraNem jól nézed!80-as már nincs újban ,és a használt áruk nem olyan magas mivel nincs elsőhajtás. Most egy 820-at 5 alatt valamivel lehet kapni +fa újan , ehhez képest egy ezredfordulós normálisabb 82 kb a fele, most lehet picit több vagy kevesebb de nagyjából ez az arány.
-ért
Amúgy bocs az
Itt a link melyiket meddig gyártották.
[link1]
Itt a link melyiket meddig gyártották.
http://www.ksenterprise.co.jp/yanmar.html
Válasz ano #27761. hozzászólásáraCsak hogy a most gyártott japán gépek már nem az a régi minőség. Épp úgy mint a régen gyártott MTZ. A régiekben van anyag a mostaniak egy nagy rakás hulladék. A másik véglet meg használt japán vagy egy új kínai. Ez az örök kérdés. De én úgy vagyok vele, hogy inkább használt japán mint új kínai. Szokták mondani, hogy a japán árán lehet venni egy MTZ ét. persze azzal nem férek be egy kertbe. Még egy 22 lovas japóval símán lehet művelni még 5-6 ha földet.
Válasz ano #27761. hozzászólásáraÜdv.
Ha 5 évente tudnánk újat venni akkor lehet,hogy megérné.
Csak az a kérdés,hol lesznek a 3 millió alatti kínai kistrakik 30-35 év múlva???Az alkatrész ellátottságot is,csak most ígérik!!
Válasz VTR-es #27762. hozzászólásáraazért ennyire nem
ahogy látom, egy leszakadt 80-ast bőven 1 millió alatt, egy normál nagyfülkést állapottól függően 900-1,3 között lehet venni. egy új meg mennyi, 7-8-9, nem tudom, ehhez képest a 1,3/7=18,5%, de ebből ugye szinte korlátlan mennyiség van, és alkatrész is bőven, amíg acélt hengerelnek, addig lesz is.
Válasz ano #27761. hozzászólásáraHasznált MTZ-nél ugyan ez van. Nevetséges néha 15-20 évesekért mit kérnek,, és adnak.
Válasz gysebastian #27753. hozzászólásáraén alaposan elgondolkodnék azon, hogy egy 30 éves nagy traktor a hasonló teljesítményű mostani új traktor árának kb. a 15-20-25%-át éri, alkatrész-ellátottsággal együtt. ezeket a kis traktorokat meg a mostani új áruk 45-55-65%-áért adják.
egy új 20 le-s gépet bármilyen színben 3 millió alatt + áfa áron meg lehet venni, garanciával, 20 évre előre alkatrész-ellátottsággal. ehhez képest a 2,5 milliós 25 éves traktor bomba üzlet.
(guglizz egy kicsit, aztán megtalálod hogy melyik szériát mikor gyártották, ha ez fontos. 700 + áfa.)
Válasz nagybalazs189 #27759. hozzászólásáraÉn megyek az tuti!!!
Üdvözlet mindenkinek. Expora készül valaki?
Válasz 76béci #27756. hozzászólásáraKöszi, megnézem azt az Isekit ha megjön Japánból.
Válasz gysebastian #27753. hozzászólásáraTaláltam még egy trakit ami jó vételnek bizonyul ráadásul ismerem a tulajt igen jó gondos gazdája a traktornak.
katt ide:
Válasz gysebastian #27753. hozzászólásáraÉn véleményem szerint ezért az árért kapsz már jobb traktort is pl: itt nézz körül most fognak beérkezni a traktorok az ISEKI TK 25 is jó választás lenne vagy esetleg a GL29 fülkés
Kattints ide:
Válasz Balázs1994 #27754. hozzászólásáraEgy kisebb gyümölcsültetvénybe használnám. Kb 0,5 ha. Illetve 0,5 ha kaszáló (rét). A talaj meg kötött, egy része kissé agyagos. Egyenlőre ennyivel kellene boldogulnia.
Válasz gysebastian #27753. hozzászólására Van itthon egy ugyan ilyen traktor nagyon jó erös sulya is van de amit belinkeltél az sokkal szebb állapotban van ha van rávalo és a mérete elfér ahova kell akkor vedd meg nem fogsz csalodni ben !!
Sziasztok, mi a véleményetek róla? Vajon megéri az árát?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/kubota-gl-25-japan-kistraktor-elado-yanmar-iseki-mitsubishi/h_6573644?ref=f4da57aa
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraSzia.Én egy 23-30 lovast ajánlanék.Neked az ideális szélesség a málna miatt 130, max 150 centi.Ekkora gép már elbír 150-180-as tárcsát 30-35-ös lapokkal, illetve maróból is ezt a szélességet.80 lovas géppel, 3 méteres tárcsával 12 heki per nap simán lemegy.Ha levesszük a fáknál maradó csíkot, akkor marad max 4 Ha, amit egy bő nap alatt le bírsz járni, az tuti(1,35 Ha szőlőt, 12 darabban lejárom 6-tól etse 6-ig 16 lóval, 1 méteres tárcsával).
Szerintem a területteljesítménnyel nem lessz gondod.. 
Sziasztok. Ma a lányom sikeresen rávett egy kis szánkózásra. Közbe azért itt is volt egy kis drift... Ja és spray nélkül, izzítással beindult a vas, kb 1 hónapja nem járt és fedett de nyitott szinben áll.

Válasz dudo #27740. hozzászólásáraSzia!

Szerintem egy Iseki TA sorozatú trakesz, amelynek a típusszáma legalább 20-szal kezdődik (mehet 25-ig), a szám vége 5 vagy 7 és a betűjele F, simán megoldás neked. Vagyis TA205F, TA207F ... TA257F és közte bármi).
Van bennük anyag van önsúlyuk, semmi felesleges operett.
Úgy érzem túl mély talajművelésben nem kell gondolkodni (hacsak nem akarsz vályogtéglát gyártani - ha jól látom a fotót akkor agyag az alja rendesen).
Eszközöknek tárcsa, valami gruber szerű izé, mulcsoló és már kész is vagy (nagyjából). A soralja (tőköz), műveléshez kell esetleg valami trükkösebb izé, de azt majd meglátod.
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem megteszi egy 20LE ,vagy attól valamivel nagyobb japán traki.Mivel nem egyszerre lesz kész az egész terület gyomtalanitása, igy a következő müveleted is fokozatos lesz.Egy kisebb tárcsával is vigan bejárhatod hétvégeken.A tőközöket esetleg oldalazó talajmaróval.
Válasz dudo #27740. hozzászólására

Üdv.
Én a tárcsázást javasolnám gyommentesítésre, gyorsabb,üa takarékosabb mint a talajmaró.Ha nem halogatod a tárcsázást szépen rendbe lehet vele tartani.Szerintem egy 23+ os japán kistrakival is tudod művelni.A sortáv miatt én inkább kisebb leveles széles tárcsát választanék(a Le miatt)sorközt tisztán tartani elég.Anyagilag,alkatrész,fülke szempontjából még ideális lehet egy Mtz25-ös is.
Valaki beavatkozott, mert már törölték is a gagyi hirdetéseket.
Válasz soslaszlo2 #27742. hozzászólásáraRitka az, ha egyszerre 2 izzítógyertya adja be a kulcsot. 2 jó gyertyával pedig be kellene indulnia, még ha nehezen is. Ha csak nem, már korábban is rossz volt egy gyertya és most még egy megadta magát. Azért a légszűrőt is meg kéne nézni, mert a fekete füst tökéletlen égésre utal. Próbáld még meg hajszárítóval vagy hőlégfúvóval előmelegíteni a beszívott levegőt.
Válasz Bég #27744. hozzászólásáraSziasztok!
Ha mégis japánban gondolkodik, akkor 50+ ba kellene keresgélnie.
Más.
Megint tele szórták hamis hirdetésekkel az Agroinformot.
Válasz dudo #27740. hozzászólásáraSzia es udv a forumon. Azt hiszem neked nem japan kistraktor lesz a megfelelo eszkoz a leirt elvarasokhoz.
Válasz soslaszlo2 #27742. hozzászólásáraIgen a végén kell izzani. Hát tipikusan az az eset, mint nekünk főiskolán volt, amit a tanárunk mindig mondott: túl bonyolult dologra gondol az ember, pedig a megoldás, a válasz pofon egyszerű ! (csak ugye erre nem gondol az ember, mert túl nyilvánvaló, olyan egyszerű nem lehet az a megoldás)
Na, kíváncsi leszek, hogy ezek után indul-e ?
Köszi most néztem csak,és már hívtam is a szerelőt.
izzítógyertya hibát mond,mert csak az a jó ha a legvége izzik.
És valóban,ez közepén izzik.
Szóval ez fontos !
Mások is okosodjanak ebből.
Csere után beszámolok.
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, kevés tapasztalatom van a mezőgazdaságban, és még kevesebb a mezőgazdasági gépek területén.
Az alábbiakban kérném szíves segítségeteket, hisz tudom, sokatoknak évtizednyi tapasztalata is van már.
Az alap probléma a következő: traktort és egy két munkaezközt kell vásárolnom, hogy a friss ültetvényemet gyommentesen tudjam tartani.
Ami mégis gondot okoz, a traktor teljesítményének (nagyságának), valamint a gyommentesítésre legmegfelelőbb eszközök kiválasztása.
Amit művelni kell: 4.5 ha friss telepítésű bodza (5*3.5m sor és tőtáv) valamint 0.5 ha friss telepítésű málna (3m sortáv, mely az idő előrehaladtával támrendszer kiépítésével akár 2m széles művelendő sorközzé fog avanzsálódni).
A bodzát első években (öntözőrendszer kiépítéséig) hosszában és keresztben szeretném művelni. A málnát csak hosszában lehet.
Nyilván még a kezdők lelkesedése beszél belőlem, de a gyomírtó vegyszerezést el szeretném felejteni.
Jelenleg a művelésre csak a hétvégéim szabadok, vagyis célszerű lenne olyan eszköz és traktor használata, amivel nem tart örökkévalóságig a művelés.
Amivel eddig dolgoztam, és van minimális tapasztalatom, az egy 100 lovas lamborghini traktor+fűkasza, valamint egy goldoni 30 lovas kistraktor+ 140cm széles talajmaró.
Utóbbival az előzmény málnaültetvényemet ápoltam néhányszor.
Bodzára, amikor az öntözőrendszer kiépült (kb 2 év múlva), szeretnék venni automata kitérésű soraljművelőt.
A Busa bt. forgókapás gyomírtója is tetszik.
A föld a csatolt képen látható minőségű.
Nyilván az anyagi erőforrásaim sem végtelenek, és nem szeretnék nagyon nagy összeget befektetni gépekbe.
Köszönöm, hogy végigolvastátok!
Várom szíves válaszotokat!
Üdv.:
Válasz soslaszlo2 #27738. hozzászólásáraKüldtem tegnap üzenetet ! Megkaptad ?
(elküldöm még egyszer, ha kell)
Egy szerelő teló számát küldtem el.
Sajnos kismumusnak igaza van,de építő volt a tippelgetés.
Nincs semmi elektromos része,nagyon egyszerű és nagyszerű mechanikus.
Viszont valami mégsem engedi a robbanást.
Maga a motor nincs halálán ,máskor pöccre indult,minuszokba is.
Hidegindítón is túl vagyok,semmi reakció.
Válasz Feritz #27730. hozzászólásáraÜdv!
Nekem Mitsu MT 1601 van.
Első híd véglehajtásain vannak a szintjelzői.Ugyanis egybe van az egésznek a belseje.Középen kell feltölteni addig míg a véglehajtás szintjelzőnél meg jelenik az olaj.
Olaj leeresztő csavar van az első hídon és mindkét véglehajtáson,feltöltő csak egy van.
Ha jól emlékszem nekem 2.5 liter megy rá.
Hajtóműolaj GL-5 85w-140
Válasz 74 Misi #27734. hozzászólásáraAz enyém is könnyedén indult a driftelés előtt. Pedig nem ment előtte a traki legalább 1 hónapig. Fedett, de nyitott helyen van tárolva. Itt is -8 körül volt.
És mégis. Izzít, indít, indul. Igaz, hogy közte eltelt 1 nap akksitöltéssel.
Válasz wernerj #27733. hozzászólásáraJó neked! Októberben elkészült a hótól de kipróbálni nem tudtam. Nálunk 1cm hó van. Remélem jut majd északra is nagyobb hó.
Válasz Kismumus74 #27728. hozzászólására


Hétfőn -13 fok volt és s izzítás nélkül elsőre indult. Meg kell jegyeznem a külső hőmérséklet volt -13 fok, a pincében ahol a traki állt ott +10 fok volt.
Üdv mindenkinek!
Ma reggelre 25 centi hó, megyek is havat tolni. Tegnap este eszembe jutott Bencsiki fórumtárs, így kipróbáltam a driftelést én is, elég furcsán néztek rám a járókelők.......
Válasz krizol #27731. hozzászólására
Legalább is,az én Micsumnál igy van!
Válasz Kismumus74 #27719. hozzászólásáraÜdv!
A kubota motoroknál van leállitó kar és egy elektromágnes a fogasléc végében.Ha be van kötve, le lehet állitani a gyujtáskapcsolóval és a karral is!
Üdv! Valaki megtudja nekem mondani hogy az ilyen kistrakeszenek az első hidjába durván mennyi olaj kell? A lehajtásokba már tettem kb 0,75-075 litert node a hidon nincs szintjelző, vagy csak én nem látom.....(Mt20D)
Sziasztok!


HsPityu kérnék egy kis infót tőled.
Megmérnéd nekem a váltvaforgatós ekéden a kormány lemez hosszát és magasságát?
Köszi előre is
Válasz 74 Misi #27727. hozzászólásáraNa nehogy azt mond, hogy a Tied pöcre indul a -10 fokba?!
Válasz Kismumus74 #27725. hozzászólásáraMiért hidegen nehezen idul a hónod alja? Azért használod a hideg indítót?


Válasz Kismumus74 #27725. hozzászólására

Válasz lakatosr66 #27724. hozzászólásáraAzt nem szeretem, fura szagú tőle a honom alja...
Válasz Kismumus74 #27723. hozzászólásáraIgen, most már van hidegindító szpré is !
Válasz lakatosr66 #27722. hozzászólásáraDízelbe ha nincs meg a megfelelő sűrítési végnyomás nem bír a hidegebb időbe annyira felmelegedni a sűrített levegő, hogy begyulladjon a befecskendezett gázolaj. Lehet persze porlasztási hiba is, de akkor füstölnie kellene járás közben is a motornak. Valamikor a tsz időkbe az ifa sofőr a cigis dobozokat gyűjtögette a fülkébe egész évbe. aztán amikor bejöttek a hidegek a reggeli indításnál mindig meggyújtott egyet és indítózáskor a légszűrő csonkhoz tartotta. A második fordításra már indult is. Enélkül meg körbe húzták a telephelyen mire röfögött a jaffa...
Válasz Kismumus74 #27721. hozzászólásáraKi lenne hervadva a motor ?
Válasz lakatosr66 #27720. hozzászólásáraA Kubota motorokat én sem ismerem, én is csak általánosságba írtam, hogy mik a tapasztalatok.
Minden esetre ha kap naftát és izzít is akkor egy kompresszió mérést megérne a dolog.