Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak595 FtBenzin árak587 FtEUR399.36 FtUSD363.9 FtCHF424.27 FtGBP476.42 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #23462. hozzászólásra
csak az a baj a régi se passzolt bele ugy eröltették bele, elvittem a gyujtáskapcsolót egy kulcsoshoz de minta nélkül nem birt csinálni bele pedig 1-2 orát eljátszott vele
Üdv.segítséget szeretnék kérni vettünk pár napja egy egy Shibaura SD 1840 2 hengers 4x4 kistrakit 1992-es évjáratút.az inditókulcs amit adtak hozzá sajnos nem jo(már majdnem el is tört).ha valaki esetleg tudna küldeni egyet nagyon megköszönném lámásoltatnám és utána visszaküldeném a postaköltséggel együtt.vagy ha nem messze vagyunk egymástól el is ugornék érte.előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
Meg kell próbálni először egy egyes ekével, de a szomszéd faluban simán szánt vele a tulaj egy kis kettes ekével, ami 5-ös lovas ekéből lett készítve.
Nekem a Kubota B7000 is vitte a kettes lovas ekét még az agyagban is.
Válasz #23454. hozzászólásra Nincs facebookom.... Tudom, már sokan mondták, hogy csináljak, de valahogy még nem jutottam hozzá... Emailon is küldheted, ha gondolod.
Szia!
Szerintem csak egy henger kopog mivel annyira nem hangos. Elvileg a szekmber mikor kint volt kicserélte a fúvókákat, úgyhogy szerintem vagy a szivattyú lehet hibás vagy a henger kopott amit te is irtál. Ha gondolod és adsz nekem egy facebook nevet el tudok neked küldeni egy videót hogy milyen is a hangja.
Válasz #23452. hozzászólásra Szia! Nekem egy Hinomotom E232-asom van.
Az okok: haminden henger kopog, túl korán fecskendez be a befecskendező szivattyú, esetleg keveset izzítottál és hideg a motor, de akkor 2 perc múlva el kell, hogy múljon.
Magas a gázolaj öngyulladási hőfoka, magyarul szar a gázolaj.
Viszont ha csak egyes hengerek kopognak, rossz a befecskendező fúvóka (rugótörés; a tűszelep berágódott; helytelen rugófeszítés).
Megnézheted, hogy rossz-e a befecskendező fúvóka, ha két befecskendező fúvókát felcseréled.
Ha a csere után az új henger kopog, a befecskendező fúvóka hibás.
Egyes hengerek kopoghatnak, ha nincs megfelelő mértékű sűrítés a hengerben (kopott a henger vagy a szelep).
Sziasztok!
Körülbelül három héttel ezelőtt vettem egy Hinomoto E2304-es típusú traktort.Miután haza került nem nagyon akart menni és ezért az eladó cégtől szakember kijött megnézni.Az adagoló tele volt rozsdás vízzel és amiatt nem tudott beindulni.
Már előtte mikor még csak éppen-éppen tudtam beindítani volt egy kopogó hangja a traktornak.
Mikor megcsinálták ez elmúlt de ma amikor beindítottam megint előjött ez az erőteljes kopogó hang.
Vajon mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm.
További szép napot!
Válasz #23448. hozzászólásra
Nekünk kétfejes lovas eke volt utána. Nem mindegy milyen talajon szeretnél vele dolgozni. De szerintem még kötött talajon is elhúzná a két vasat. Én már csináltam maróval bakhátat. Nézd meg
20009-es hozzászólást ott megtalálod.
Válasz #23412. hozzászólásra
Gyönyörű munka,gratulálok hozzá.
Erre csak azt tudom mondani, amit Michelle Wild mondott nekem:
- Gyere Mester és taníts...
Hali!
Szimmeringet pasztát megszerezte a csajom..hiába no egy kincs az ilyen nő!
cserébe az estémet a maróval töltöm!
Mondjuk a szimmeringnek is négy ajka van!
de nem szőrös szerencsére!!!
Hát jó sokat. Nap végére el is fáradtam. Este nem kell ringatni. Nálam most van szezon ilyenkor nincs hétvége,se vasárnap. Mindenkinek most kell csinálni de lehetőleg most vagy tegnap elöttre.
Nekem a Kubota 7000 trakimon nem volt üzemóra számláló. 10 évig elvoltam nélküle. A mostani gépen meg szerintem megbuherálták, mert nem mér. Már választ is kaptam a majdnem feltett kérdésemre, hogy honnan tudja a gép az eltelt időt. Ezek szerint sehonnan
Jó nekem ezután is a mobil teló "üzemóra számlálója" ha szükség lesz rá
Válasz #23429. hozzászólásra
Üdv.
Napi szinten kb 14 órát dolgozott. Olyan 1700-2000 állandó fordulaton.
Úgy figyeltem meg hogy ezen a fordulaton kb 45 perc alatt ment bele 1-üzem óra. Hát így jött össze nálam 2 hónap van ami ilyen húzós.
Válasz #23434. hozzászólásra
Igen hasonló, csak azoknak lassabb fordulatú motorjuk van. A japók 2600- 2800-as fordulattal is pörögnek. Az én gépemnél 130000 f/óra egy üó.
Én úgy tudom hogy a traktorok közül a ruszki gépeknél 100.000 motorfordulat volt 1 üzemóra. Ebből akkor jön ki 1 óra, tehát akkor egyenlő 1 üzemóra 1 órával, ha 1600-1700 ford/perc az átlag fordulatszám az alatt az 1 óra munkavégzés alatt. Ha fordulatszámhoz igazított, akkor a japán gépeknél is valami hasonló lehet, vagy ugyanezekkel a számokkal, vagy mással.
Válasz #23431. hozzászólásra
Üdv!
Az nem biztos, hogy 12 Óra, mert az üzemóra nem feltétlenül esik egybe az időben eltelt órával. Fordulatszám függő. Lehet 45-50 perc is. de lehet 1 óra 10-15 perc is.
Szia, 35x62x7-est raktam bele 2db-ot. Azért nem 14-est mert az eredeti 3 ajkú volt igy a kettővel "négyajkú" szimeringet sikerült kihozni. Én igy oldottam meg.
Köszi! Várom a méretet de megmérem én is!
nem lehet 14 vastagot kapni amúgy?
Nagy kár hogy szét kellett venni mert a szim kívül belül tökéletes állapotú tiszta olajjal,gyári tömítések...voltak:((
dehát minden elromlik egyszer csak a házipálinka nem
Szia, épp érdeklődtem volna hogy áll a szimering cserével
Én nem gyárival oldottam meg hanem vettem duplaajkú szimeringből kettőt (itt a fórumon irta valaki korábban ezt a megoldást) amit egymás mellé raktam.
Eddig úgy néz ki bevált nem engedi az olajat. Tőmitéskészletet nem tudok ilyen esetekben az alábbi kenhető tömitést használom, nekem bevált:
A szimering méretét nem tudom most megadni, este megirom, de ha leméred a házat és a tengelyt akkor már meg is van. Talán 35x72x14, 14 helyett használtam 2db 7mm magasságút.
Bég:
Szia!
Tudnál abban segíteni h az RS-1200 maróhoz szimmering és esetleg tömítőkészlet létezik-e valahol?
Illetve mi a szimmering mérete mert elég kocka lett...méregetem de ha megvan a pontos adta az jobb lenne.
Előre is köszi!
Geresz
Látom mindenki szorgoskodik csak 74 Misi rágta el a szíjat hogy ne kelljen felállni a sör mellől:))
Bég.igazad volt atomjaira kellett szedni a maró hajtásházat így is nehezen jött ki a szimmering belőle
Agrokid:
drón témában sztem írj Lali86 nak priviben.
Ismerős a szitu! Sajnos az én tapasztalatom szerint is hiába a sokak által istenített Gates márka, ha a régen általuk gagyinak mondott Dayco többet bír.
35415 hozzászólás
Válasz #23463. hozzászólásra
Válasz #23462. hozzászólásra
csak az a baj a régi se passzolt bele ugy eröltették bele, elvittem a gyujtáskapcsolót egy kulcsoshoz de minta nélkül nem birt csinálni bele pedig 1-2 orát eljátszott vele
Válasz #23462. hozzászólásra
Gabika Sok boldog Szamóca napot
Válasz #23460. hozzászólásra
Vidd be egy kulcsmásolóshoz és csinál egyet kb olyan 1000ft. Haver most csináltatott egyet.
Válasz #23460. hozzászólásra
Szerintem egyedi kulcsok vannak a trakihoz , nem olyan mint az MTZ ,hogy egységes.
Üdv.segítséget szeretnék kérni vettünk pár napja egy egy Shibaura SD 1840 2 hengers 4x4 kistrakit 1992-es évjáratút.az inditókulcs amit adtak hozzá sajnos nem jo(már majdnem el is tört).ha valaki esetleg tudna küldeni egyet nagyon megköszönném lámásoltatnám és utána visszaküldeném a postaköltséggel együtt.vagy ha nem messze vagyunk egymástól el is ugornék érte.előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
Válasz #23450. hozzászólásra
Meg kell próbálni először egy egyes ekével, de a szomszéd faluban simán szánt vele a tulaj egy kis kettes ekével, ami 5-ös lovas ekéből lett készítve.
Nekem a Kubota B7000 is vitte a kettes lovas ekét még az agyagban is.
Válasz #23454. hozzászólásra Nincs facebookom.... Tudom, már sokan mondták, hogy csináljak, de valahogy még nem jutottam hozzá... Emailon is küldheted, ha gondolod.
Válasz #23455. hozzászólásra Szia!
Nem gond, ha beleszólsz, mivel sokszor adtál már jó tanácsot. Valószínűleg a porlasztócsúcsot cserélte ki.
Válasz #23455. hozzászólásra
Szia!
Bocs,hogy beleszólok de milyen fúvókát cseréltek ki???
Válasz #23453. hozzászólásra
Szia!
Szerintem csak egy henger kopog mivel annyira nem hangos. Elvileg a szekmber mikor kint volt kicserélte a fúvókákat, úgyhogy szerintem vagy a szivattyú lehet hibás vagy a henger kopott amit te is irtál. Ha gondolod és adsz nekem egy facebook nevet el tudok neked küldeni egy videót hogy milyen is a hangja.
Válasz #23446. hozzászólásra
Tanítottam...
Meg is lett az eredménye!
Válasz #23452. hozzászólásra Szia! Nekem egy Hinomotom E232-asom van.
Az okok: haminden henger kopog, túl korán fecskendez be a befecskendező szivattyú, esetleg keveset izzítottál és hideg a motor, de akkor 2 perc múlva el kell, hogy múljon.
Magas a gázolaj öngyulladási hőfoka, magyarul szar a gázolaj.
Viszont ha csak egyes hengerek kopognak, rossz a befecskendező fúvóka (rugótörés; a tűszelep berágódott; helytelen rugófeszítés).
Megnézheted, hogy rossz-e a befecskendező fúvóka, ha két befecskendező fúvókát felcseréled.
Ha a csere után az új henger kopog, a befecskendező fúvóka hibás.
Egyes hengerek kopoghatnak, ha nincs megfelelő mértékű sűrítés a hengerben (kopott a henger vagy a szelep).
Sziasztok!
Körülbelül három héttel ezelőtt vettem egy Hinomoto E2304-es típusú traktort.Miután haza került nem nagyon akart menni és ezért az eladó cégtől szakember kijött megnézni.Az adagoló tele volt rozsdás vízzel és amiatt nem tudott beindulni.
Már előtte mikor még csak éppen-éppen tudtam beindítani volt egy kopogó hangja a traktornak.
Mikor megcsinálták ez elmúlt de ma amikor beindítottam megint előjött ez az erőteljes kopogó hang.
Vajon mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm.
További szép napot!
láttam a bakhátat nem rossz. de én olyanra gondoltam hogy kettő kisebb lenne zöldségnek kéne.
amugy ezt hogy hoztad össze hogy így legyen
Yanmar f15 Höz mekkora és hényas ekét javasoltok ? (felénk kötött a talaj.)
Válasz #23448. hozzászólásra
Nekünk kétfejes lovas eke volt utána. Nem mindegy milyen talajon szeretnél vele dolgozni. De szerintem még kötött talajon is elhúzná a két vasat. Én már csináltam maróval bakhátat. Nézd meg
20009-es hozzászólást ott megtalálod.
üdv.egy Shibaura 18 le 2 hengeres 4x4 kistrakira milyen ekét javasoltok. probálkozott már valaki talajmarót átalakitani ugy hogy bakhátat huzzon?
köszike sokat segítettél
Válasz #23439. hozzászólásra
Válasz #23445. hozzászólásra
És tanítottad?
Remélem tudtál neki új dolgot mutatni?
Válasz #23412. hozzászólásra
Gyönyörű munka,gratulálok hozzá.
Erre csak azt tudom mondani, amit Michelle Wild mondott nekem:
- Gyere Mester és taníts...
Válasz #23443. hozzászólásra
Te nagyon lökött vagy.
Hali!
Szimmeringet pasztát megszerezte a csajom..hiába no egy kincs az ilyen nő!
cserébe az estémet a maróval töltöm!
Mondjuk a szimmeringnek is négy ajka van!
de nem szőrös szerencsére!!!
Válasz #23441. hozzászólásra
Hát jó sokat. Nap végére el is fáradtam. Este nem kell ringatni. Nálam most van szezon ilyenkor nincs hétvége,se vasárnap. Mindenkinek most kell csinálni de lehetőleg most vagy tegnap elöttre.
Válasz #23431. hozzászólásra
Köszi a segítséget psycho! Eddig ment a matek nekem is.... Arra voltam kíváncsi, h a napi 12 üzemórához hány órát kellett melóznia.
Köszönöm szépen Bég!
Küldtem is a megrendelőt hogy ilyen kell..remélem lesz az ismerősömnél.
Válasz #23438. hozzászólásra
Bocsi fordítva írtam.
1-Lassító váltó.
2-Felező.
3-hidraulika Le-Fel.
Válasz #23428. hozzászólásra
Üdv.
1-Hidraulika le-fel.
2-Felező.
2-Lassító.
4-Első kerék hajtás kapcsoló.
5-TLT fordulat növelő.
Remélem tudtam segíteni.
Nekem a Kubota 7000 trakimon nem volt üzemóra számláló. 10 évig elvoltam nélküle. A mostani gépen meg szerintem megbuherálták, mert nem mér. Már választ is kaptam a majdnem feltett kérdésemre, hogy honnan tudja a gép az eltelt időt. Ezek szerint sehonnan
Jó nekem ezután is a mobil teló "üzemóra számlálója" ha szükség lesz rá
Válasz #23429. hozzászólásra
Üdv.
Napi szinten kb 14 órát dolgozott. Olyan 1700-2000 állandó fordulaton.
Úgy figyeltem meg hogy ezen a fordulaton kb 45 perc alatt ment bele 1-üzem óra. Hát így jött össze nálam 2 hónap van ami ilyen húzós.
Válasz #23434. hozzászólásra
Igen hasonló, csak azoknak lassabb fordulatú motorjuk van. A japók 2600- 2800-as fordulattal is pörögnek. Az én gépemnél 130000 f/óra egy üó.
Sziasztok!
Én úgy tudom hogy a traktorok közül a ruszki gépeknél 100.000 motorfordulat volt 1 üzemóra. Ebből akkor jön ki 1 óra, tehát akkor egyenlő 1 üzemóra 1 órával, ha 1600-1700 ford/perc az átlag fordulatszám az alatt az 1 óra munkavégzés alatt. Ha fordulatszámhoz igazított, akkor a japán gépeknél is valami hasonló lehet, vagy ugyanezekkel a számokkal, vagy mással.
Válasz #23431. hozzászólásra
Üdv!
Az nem biztos, hogy 12 Óra, mert az üzemóra nem feltétlenül esik egybe az időben eltelt órával. Fordulatszám függő. Lehet 45-50 perc is. de lehet 1 óra 10-15 perc is.
Válasz #23404. hozzászólásra
Hát egy ilyet el is fogadnék.
Keresgéltem is, de nem igen találok
Válasz #23429. hozzászólásra
Régen jó voltam metakból (még versenyen is voltam), szerettem az ilyen feladatokat. Nálam 12 órára jött ki naponta.
Válasz #23403. hozzászólásra
Üdv szamóca 1 !
Milyen adalékokat használsz?
Ha van egy kis időd le írhatnád!
Válasz #23394. hozzászólásra
Üdv Szamóca. Ha 5 nap alatt 60 üzemórát mentél, az naponta hány munkaórát tett ki neked? Csak kíváncsiságból kérdezem.
üdv mindenkinek.feltettem a képeket aki tud segítsen
Válasz #23425. hozzászólásra
Szia, 35x62x7-est raktam bele 2db-ot. Azért nem 14-est mert az eredeti 3 ajkú volt igy a kettővel "négyajkú" szimeringet sikerült kihozni. Én igy oldottam meg.
Válasz #23425. hozzászólásra
Válasz #23424. hozzászólásra
Köszi! Várom a méretet de megmérem én is!
nem lehet 14 vastagot kapni amúgy?
Nagy kár hogy szét kellett venni mert a szim kívül belül tökéletes állapotú tiszta olajjal,gyári tömítések...voltak:((
dehát minden elromlik egyszer csak a házipálinka nem
Válasz #23420. hozzászólásra
Szia, épp érdeklődtem volna hogy áll a szimering cserével
Én nem gyárival oldottam meg hanem vettem duplaajkú szimeringből kettőt (itt a fórumon irta valaki korábban ezt a megoldást) amit egymás mellé raktam.
Eddig úgy néz ki bevált nem engedi az olajat. Tőmitéskészletet nem tudok ilyen esetekben az alábbi kenhető tömitést használom, nekem bevált:
A szimering méretét nem tudom most megadni, este megirom, de ha leméred a házat és a tengelyt akkor már meg is van. Talán 35x72x14, 14 helyett használtam 2db 7mm magasságút.
Válasz #23377. hozzászólásra
Most már meg kaptam és válaszóltam is!! Köszi!!
Válasz #23418. hozzászólásra
Japó topikban vagy másik topikba keressem?
Válasz #23414. hozzászólásra
Köszönöm
Bég:
Szia!
Tudnál abban segíteni h az RS-1200 maróhoz szimmering és esetleg tömítőkészlet létezik-e valahol?
Illetve mi a szimmering mérete mert elég kocka lett...méregetem de ha megvan a pontos adta az jobb lenne.
Előre is köszi!
Geresz
Balukám!!
...ez biztos nem borul könnyen
álmaid trakija!
Sziasztok!
Látom mindenki szorgoskodik csak 74 Misi rágta el a szíjat hogy ne kelljen felállni a sör mellől:))
Bég.igazad volt atomjaira kellett szedni a maró hajtásházat így is nehezen jött ki a szimmering belőle
Agrokid:
drón témában sztem írj Lali86 nak priviben.
üdv a szántóvetőknek!
Válasz #23415. hozzászólásra
Ismerős a szitu! Sajnos az én tapasztalatom szerint is hiába a sokak által istenített Gates márka, ha a régen általuk gagyinak mondott Dayco többet bír.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy milyen tarifákért szántanak,talajmaróznak kerteket.