Válasz #20018. hozzászólásra
Megtettem mindent az ügy érdekében, a filcet kicseréltem, az alsó szűrőt és az olajcsöveket kitakarítottam, kipufogót kiégettem, sajna túlzottan is, mert elolvadt a csonk, cserélni kellett. A kipufogó csak nagyon enyhén olajos, ami eddig nem volt jellemző. Ezt a masinát Apámtól örököltem, anno sokat segítettem neki szerelni (javítani) van egy olyan emlékem, hogy azt mondta, lehet állítani a pumpált olaj mennyiségén, csak már azt nem tudom hogyan.
Van egy csavar az olajpumpán, gondolom az lehet a tútor, csak azt nem tudom merre kell állítani, hogy többet nyomjon.
Megnéztem a pumpa árát 68-eft Horror ár!!
Válasz #20017. hozzászólásra
...no meg a kipufogót is ki kell néha tisztítani, a karbon-lerakódás el kell távolítani, kiégetni. De a TZ-4K -s topicban lehet és valószínü hogy több és hasznosabb tanácsot is kapsz.
Válasz #20016. hozzászólásra
Üdv!
Anno nekem is vol ilyen problémám a TZ-4K -val. Érdekes módon ha kézzel lassan tekertem a szivattyút akkor szemmel láthatóan nyomta az olajat (bár lehet hogy ez is csak olyan volt mint halottnak a csók), de amint behelyeztem a helyére akkor motorfordulattal szinte egy szem olajat sem nyomott. Mivel azonban szaki sajnos nem vagyok, (de egyébként tudtommal lehet javítani azt az olajozó szivattyút), ezért én vettem egy vadi újat és megszünt a probléma. Sok olajat egyébként nem fogyaszt el a motor a kenéshez mert még az olajozásra felhasznált olajból is valamennyi visszatér a tartályba azon a filc-betétes (textil, vagy mi is az szépen magyarul???) szürőn, meg alul azon a téglalap alakú müanyag szitán keresztül. Gondolom azt a filcet is meg a müanyg szitát is ellenőrizted, ha nem, akkor mindkettőt ellenőrizd és cseréld ki vagy tisztítsd ki azokat, amíg nem lesz új filc-betét addig azt kimoshatod benzinben és visszateheted ideiglenesen! De ha a kipufogó olajos, lucskos, akkor nem hiszem hogy nagy baj lenne, biztos van kenés-olajozás. Ha száraz a puffancs akkor viszont elég nagy a baj. Ha nincs aki megjavítsa az olajszivattyút akkor sztem vegyél egy újat! 10-15 évig biztos nyugtod lesz. Az enyémben 1974-től kibírta 2001-ig! Igaz hogy nem olcsó mulatság, de emiatt nem érdemes besütni a motort.
Az olajozás müködőképességét legegyszerübben és a kezelési útmutató szerint is úgy ellenőrizheted, hogy azt a csövecskét amely a filc-betéthez csatlakozik (a motor jobb oldalán) kösd el, és ha azon jön-csepeg az olaj akkor minden rendben. Persze, amint írtam volt, a filcbetét legyen tiszta, nem pedig koszos és olajsárral tömődott, mert akkor innen nem tud tovább folyni az olaj.
Sziasztok!
Van köztetek, aki korábban TZ 4K-t gyötört, és a szerelésében is otthon van?
Az olajzással nem vagyok megelégedve, alig fogyaszt valamennyit.
Hogyan lehet állítani az olajszivattyún, hogy többet pumpáljon.
Már az olajzó rendszert kitakarítottam, de nem változott semmi, félek nehogy bajt okozzon a gyenge kenés.
Üdv
Na ezért kérdeztem, hogy ennek mi értelme.
Én az ültetés során max a földel szintesen rakom a gumót és jó nagy bakhátat húzok rá és így könnyeb a szedés is.
Sziasztok sok volt a gondom , nyomon követem az eseményeket a fórumon de nem volt időm írni , képzeljétek el a mama kapott Stroke -ot , kifoszották a pincénket ezért azt se tudtam ,hol áll a fejem Ha viszont valakit érdekel lesz eladó 2db hátsógumi 8,3-22 es gumi 50-60% os állapotban 25eft ért elvihető a traktoros társaknak az állapotáról kérésre küldök fényképet mert vettem 2db Zsir új gumit rá !
Tel: 06302882257
Sziasztok!
Igen,ez egy házi készítésű burgonya vetőgép, mint azt a videó címe is mondja. Szerintem a pasi biztos abban, hogy nem neki kell majd felszednie a termést. Mert eléggé mélyen kellene kiszántani, kipörgetni, stb. Ha nálunk, Baranyában adná elő ugyanezt, akkor viszont sem a vegyszerezéssel, sem a betakarítással semmi gondja sem lenne. Az életben nem jönne ki az a krumpli a földből.
Gondoltam bejelentkezek hogy élek még, csak el vagyok havazódva :)
Tegnapi meló egy részéről képek. Az én szárzúzóm egy-egy lengőkéses...nem szecskáz annyira, és egy oldalra kirakja a füvet, vagyis nem lehet megvárni hogy nagy legyen a fű. Megpróbáltam megfordulni rá, hogy akkor mit kezd a halommal, de csak még nagyobbat rak a következőre...ez a képen is jól látszik. Ma nagyobba viszem bele, kíváncsi vagyok az eredményre.
A váltókart is lefényképeztem, szerintem nem gyárilag ilyen hosszú, mindenesetre odafigyelek váltásnál az ujjaimra.
Ja....nektek van gúzslánc a hosszú karokon a felfüggesztésnél? Nagy jobbra balra az elmozdulása a szárzúzónak...rendszeresen el is nyírja biztosítószeget
Helló.
Segítséget kérnék hogy ehhez a japán talajmaróhoz hol lehetne ezeket a fogaskerekeket venni. Sajnos elkoptak a hosszú évek alatt. Választ előre is Köszönöm!
Úgy látom hogy a leállító mágnesszelep nem egy hibabiztos szerkezet, ugyanis már többünknek elromlott, és sajnos úgy néz ki hogy nem nagyon csereszabatos, mert ahány féle traki, annyi fajta mágnesszelep. Én mivel sokat vacakolt hát kiiktattam és nem is nagyon érzem a hiányát, a motort egy beépített tolókarral "kézi automatikával" állítom le, de kényelmi szempontból azért jó lenne.
Sziasztok! Én vettem egy mágnesszelepet, aminek annyi a lényege, hogy ha megszakítod az áramkört, nincs átfolyás rajta.Nincs szükségem rá, ha nektek jó lenne, átadnám. Bocs az értetlenkedésért, de millió féle mágnesszelep létezik már, és képet nem tettetek fel. Holnap dolgozok (nem tudok istentiszteletre menni), de hétfő délután teszek fel képet, ha érdekel.
Üdv.Alkatrész ügyben érdemes lenne képeket feltölteni, átmérő és menetemelkedés/ rögzítés és feszültség igénnyel kapcsolatban, hátha valamelyik autós boltban beszerezhető egy hasonló.
Mert pl. Yamaha robogó, automata szivató patront is megpatkoltam egy rézlappal, amit küszöbsínből vágtam ki.
Szeretnék infót is kérni tőletek.Egy 20-25 Le-s kis traktornak mekkora lehet a féltengely átmérője ( traki építésen gondolkodom)
Köszönettel audista80.
Sziasztok japán kis traktorosok. Köszönöm a Dikics késes ötletet a kert tisztításhoz, jó a gép (olcsóbb Zippert vettem,de bírja). Sajnos az ágvágó és a láncfűrész nagyobb szerepet kapott, (fel sem jutottam a kert 1/3-áig irtás előtt).
Hogy ne legyen teljesen off topik, vasárnap visszatolom a belem, mert ma nagyon ki van
Üdv audista 80.
Még én sem szántok, de vasárnap sem fogok! Csak nem vasárnap, a legnagyobb ünnepünkön fogok szántani??? DMITRIJ fórumtárssal értek egyet, én is inkább templomba, vagyis istentiszteletre megyek. A munka az megvár.
"Hat napon át munkálkodjál, de a hetediket megszenteld!"
35470 hozzászólás
Válasz #20018. hozzászólásra
Megtettem mindent az ügy érdekében, a filcet kicseréltem, az alsó szűrőt és az olajcsöveket kitakarítottam, kipufogót kiégettem, sajna túlzottan is, mert elolvadt a csonk, cserélni kellett. A kipufogó csak nagyon enyhén olajos, ami eddig nem volt jellemző. Ezt a masinát Apámtól örököltem, anno sokat segítettem neki szerelni (javítani) van egy olyan emlékem, hogy azt mondta, lehet állítani a pumpált olaj mennyiségén, csak már azt nem tudom hogyan.
Van egy csavar az olajpumpán, gondolom az lehet a tútor, csak azt nem tudom merre kell állítani, hogy többet nyomjon.
Megnéztem a pumpa árát 68-eft Horror ár!!
Válasz #20015. hozzászólásra
Szia. A számom:06302625124
Válasz #20017. hozzászólásra
...no meg a kipufogót is ki kell néha tisztítani, a karbon-lerakódás el kell távolítani, kiégetni. De a TZ-4K -s topicban lehet és valószínü hogy több és hasznosabb tanácsot is kapsz.
Válasz #20016. hozzászólásra
Üdv!
Anno nekem is vol ilyen problémám a TZ-4K -val. Érdekes módon ha kézzel lassan tekertem a szivattyút akkor szemmel láthatóan nyomta az olajat (bár lehet hogy ez is csak olyan volt mint halottnak a csók), de amint behelyeztem a helyére akkor motorfordulattal szinte egy szem olajat sem nyomott. Mivel azonban szaki sajnos nem vagyok, (de egyébként tudtommal lehet javítani azt az olajozó szivattyút), ezért én vettem egy vadi újat és megszünt a probléma. Sok olajat egyébként nem fogyaszt el a motor a kenéshez mert még az olajozásra felhasznált olajból is valamennyi visszatér a tartályba azon a filc-betétes (textil, vagy mi is az szépen magyarul???) szürőn, meg alul azon a téglalap alakú müanyag szitán keresztül. Gondolom azt a filcet is meg a müanyg szitát is ellenőrizted, ha nem, akkor mindkettőt ellenőrizd és cseréld ki vagy tisztítsd ki azokat, amíg nem lesz új filc-betét addig azt kimoshatod benzinben és visszateheted ideiglenesen! De ha a kipufogó olajos, lucskos, akkor nem hiszem hogy nagy baj lenne, biztos van kenés-olajozás. Ha száraz a puffancs akkor viszont elég nagy a baj. Ha nincs aki megjavítsa az olajszivattyút akkor sztem vegyél egy újat! 10-15 évig biztos nyugtod lesz. Az enyémben 1974-től kibírta 2001-ig! Igaz hogy nem olcsó mulatság, de emiatt nem érdemes besütni a motort.
Az olajozás müködőképességét legegyszerübben és a kezelési útmutató szerint is úgy ellenőrizheted, hogy azt a csövecskét amely a filc-betéthez csatlakozik (a motor jobb oldalán) kösd el, és ha azon jön-csepeg az olaj akkor minden rendben. Persze, amint írtam volt, a filcbetét legyen tiszta, nem pedig koszos és olajsárral tömődott, mert akkor innen nem tud tovább folyni az olaj.
Sziasztok!
Van köztetek, aki korábban TZ 4K-t gyötört, és a szerelésében is otthon van?
Az olajzással nem vagyok megelégedve, alig fogyaszt valamennyit.
Hogyan lehet állítani az olajszivattyún, hogy többet pumpáljon.
Már az olajzó rendszert kitakarítottam, de nem változott semmi, félek nehogy bajt okozzon a gyenge kenés.
Üdv
Szia Balu! Meg tudnád adni a telefonszámodat mert elveszett?
Válasz #20006. hozzászólásra
Na ezért kérdeztem, hogy ennek mi értelme.
Én az ültetés során max a földel szintesen rakom a gumót és jó nagy bakhátat húzok rá és így könnyeb a szedés is.
Válasz #20012. hozzászólásra

Közben megtaláltam a neten,unhz500-as géphez való.
De a bekötése jó lenne...
Sziasztok.

Valaki meg tudná mondani hogy mihez való ez a vezértömb?
Ha esetleg a bekötését is,az maga lenne a tökéj.
Sziasztok sok volt a gondom , nyomon követem az eseményeket a fórumon de nem volt időm írni , képzeljétek el a mama kapott Stroke -ot , kifoszották a pincénket ezért azt se tudtam ,hol áll a fejem Ha viszont valakit érdekel lesz eladó 2db hátsógumi 8,3-22 es gumi 50-60% os állapotban 25eft ért elvihető a traktoros társaknak az állapotáról kérésre küldök fényképet mert vettem 2db Zsir új gumit rá !
Tel: 06302882257
Sziasztok.
Itt van 2 db hasznos link akit érdekel eke olcsón jó állapotú gyári és egy krumpli kiszedő.
Eke: eke
Krumpli szedő: krumpli szedő
Utána mehet bele a szamóca palánta.

Egy kis bakhát húzás.


Válasz #20004. hozzászólásra
Szia!
Hát .. mondjuk én nem így kaszálnám, de a birtok az szép!
Válasz #20003. hozzászólásra
Sziasztok!
Igen,ez egy házi készítésű burgonya vetőgép, mint azt a videó címe is mondja. Szerintem a pasi biztos abban, hogy nem neki kell majd felszednie a termést. Mert eléggé mélyen kellene kiszántani, kipörgetni, stb. Ha nálunk, Baranyában adná elő ugyanezt, akkor viszont sem a vegyszerezéssel, sem a betakarítással semmi gondja sem lenne. Az életben nem jönne ki az a krumpli a földből.
Válasz #20000. hozzászólásra

Éljen!
Sziasztok!




Gondoltam bejelentkezek hogy élek még, csak el vagyok havazódva :)
Tegnapi meló egy részéről képek. Az én szárzúzóm egy-egy lengőkéses...nem szecskáz annyira, és egy oldalra kirakja a füvet, vagyis nem lehet megvárni hogy nagy legyen a fű. Megpróbáltam megfordulni rá, hogy akkor mit kezd a halommal, de csak még nagyobbat rak a következőre...ez a képen is jól látszik. Ma nagyobba viszem bele, kíváncsi vagyok az eredményre.
A váltókart is lefényképeztem, szerintem nem gyárilag ilyen hosszú, mindenesetre odafigyelek váltásnál az ujjaimra.
Ja....nektek van gúzslánc a hosszú karokon a felfüggesztésnél? Nagy jobbra balra az elmozdulása a szárzúzónak...rendszeresen el is nyírja biztosítószeget
Szép napot mindenkinek!
hello

Az szerintem egy ekére rakott, burgonya vető gép.Az értelmét vitatom,vagy csak én nem vágom.Találtam egy másik videót ott látszik a működése jobban.
nA OSZT ENNEK MI ÉRTELME?
Válasz #20000. hozzászólásra

Ezt lested reggel óta mi?
a 20000.







Enyém
Az
ÉS
Üdv!
Válasz #14862. hozzászólásra
Helló.
Segítséget kérnék hogy ehhez a japán talajmaróhoz hol lehetne ezeket a fogaskerekeket venni. Sajnos elkoptak a hosszú évek alatt. Választ előre is Köszönöm!
Üdv: Csaba
Válasz #19993. hozzászólásra
Akkor pontosítok:
Ahány féle motor, annyi fajta mágnesszelep. Hogy a motor mibe van beépítve, az már mindegy.
Válasz #19991. hozzászólásra
Igazábol ez egy 553-as bobcat -be van amiben kubota motor van.
Úgy látom hogy a leállító mágnesszelep nem egy hibabiztos szerkezet, ugyanis már többünknek elromlott, és sajnos úgy néz ki hogy nem nagyon csereszabatos, mert ahány féle traki, annyi fajta mágnesszelep. Én mivel sokat vacakolt hát kiiktattam és nem is nagyon érzem a hiányát, a motort egy beépített tolókarral "kézi automatikával" állítom le, de kényelmi szempontból azért jó lenne.
Válasz #19990. hozzászólásra
ILYEN KELLENE
kÖSZI A KÉPET ,SAJNOS KÖZELSEM ILYEN
Válasz #19984. hozzászólásra



A képek ahogy igértem:
Remélem jó lesz valakinek.
Válasz #19988. hozzászólásra
Szia Zsolt. www.agrotechnik.hu...itt megtalálod a gépeket...Az Attila telefonszáma is fent van, ő a tulaj, szerintm hívd fel a részletekért.
Válasz #19982. hozzászólásra
szia ti adtok el traktort? a mitsubishi mt24 érdekelne
Sziasztok

Adis.A Füri kft szokott meghirdetni , most nem láttam az oldalukon ugyan, de régebben volt talajmaró mélységállító kerék is.http://www.traktorimport.hu/hu/ Itt egyébként bontanak traktorokat.
Egyszer vettem egy talajmarót ettől az úrtól: http://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/traktor_alkatresz/_mitsubisi_yanmar_hinomoto_kistraktorokhoz_rotakapa_elado korrekt volt,azt viszont nem tudom,hogy ad e el kereket külön és van e neked való.
A továbbiakban a kis traktor kereskedőket kellene még megkérdezned.
Sziasztok!
Talajmaróhoz keresnék mélységállító kereket. Esetleg nem tudtok valahol eladót?
Köszönöm
Válasz #19983. hozzászólásra

Szia Geri
Az Agrotechnik KFT telepe,sztem vedd fel a kapcsolatot az Attilával,ö kézségesen áll rendelkezésedre .Ha van tuti segít.
Válasz #19978. hozzászólásra
érdekelne a szelep ,kellene róla kép!
Válasz #19982. hozzászólásra
Szia Ati!
Érdeklődnék!
Nincs véletlenül itt a szép gépparkon, munkaeszköz 3pontos gyorskapcsoló vagy gyorscsatlakozó? Ki hogy nevezi.
Köszönöm.
Mi már ma megszenteltük a hetet.Össze raktuk ezt a sok szép gépet.Nagyon jól haladtunk,és jól is éreztük magunkat.



Ráadásul nem 3 centis a menet, hanem kb 8 mm.
Válasz #19979. hozzászólásra
Akkor felejtős, nekem a klasszikus átfolyós szelepem van, amin két oldalról vannak a csőtoldatok.
Válasz #19978. hozzászólásra

Most csak ez a kép van, de egyszer majd kiszerelem és úgy lefényképezem. De elég vastag darab, a menet átmérője kb. 3 cm.
Válasz #19975. hozzászólásra
), de hétfő délután teszek fel képet, ha érdekel.
Sziasztok! Én vettem egy mágnesszelepet, aminek annyi a lényege, hogy ha megszakítod az áramkört, nincs átfolyás rajta.Nincs szükségem rá, ha nektek jó lenne, átadnám. Bocs az értetlenkedésért, de millió féle mágnesszelep létezik már, és képet nem tettetek fel. Holnap dolgozok (nem tudok istentiszteletre menni
Üdv.Alkatrész ügyben érdemes lenne képeket feltölteni, átmérő és menetemelkedés/ rögzítés és feszültség igénnyel kapcsolatban, hátha valamelyik autós boltban beszerezhető egy hasonló.
Mert pl. Yamaha robogó, automata szivató patront is megpatkoltam egy rézlappal, amit küszöbsínből vágtam ki.
Válasz #19971. hozzászólásra

Szia. Ha teheted, és neked úgy tetszik, akkor tedd azt.
Válasz #19973. hozzászólásra
Üdv!
Nekem pedig Mitsubishi L3E típusú motorra kellene egy hibátlanul müködő leállító mágnesszelep.
Szeretnék infót is kérni tőletek.Egy 20-25 Le-s kis traktornak mekkora lehet a féltengely átmérője ( traki építésen gondolkodom)
Köszönettel audista80.
Sziasztok! Nincs valakinek kubota D1005 motor bontva? A leállító mágnesszelep kellene!
Sziasztok japán kis traktorosok.
Köszönöm a Dikics késes ötletet a kert tisztításhoz, jó a gép (olcsóbb Zippert vettem,de bírja). Sajnos az ágvágó és a láncfűrész nagyobb szerepet kapott, (fel sem jutottam a kert 1/3-áig irtás előtt).

Hogy ne legyen teljesen off topik, vasárnap visszatolom a belem, mert ma nagyon ki van
Üdv audista 80.
Még én sem szántok, de vasárnap sem fogok! Csak nem vasárnap, a legnagyobb ünnepünkön fogok szántani??? DMITRIJ fórumtárssal értek egyet, én is inkább templomba, vagyis istentiszteletre megyek. A munka az megvár.
"Hat napon át munkálkodjál, de a hetediket megszenteld!"