Misi,ezt már kiveséztük. A 18 ló kardánon van mérve. A motor ennél többet tud. Vannak mindenféle szokványos átszámítások, de mindeképpen több, mint 18. Még 20-nál is több. S csak hogy ne legyen teljes az örömöd, a traki oldalára a típusszámnak megfelő LE-t írják fel ( az MT20 a kardánon 20 ló). Tehát az optikai tuning továbbra is igaz.
Tehát ha a Mitsubishi MT20 17.9 KW és 24 ló erő akkor az enyém azMitsubishi MT18 is van 20 ló erős? Én eddig ús tudtam hogy a tipus jelzés utáni számokból lehet tudni, hogy hány ló erős a gép.Teljesen elbizonytalanodtam.
Üdv. Csaby (remélem jól írom a neved) itt van a 2 mitsu amit apámmal beszéltél (Szegedi Lacival)
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4395731/Mitsubishi-MT33-japan-kistraktor.html
Válasz #13661. hozzászólásra
"BT66"
Nem tudom, hogy van e külömbség a két inditómotor között!Szerintem Győző tud valami közelebbit mondani a tipusszámmal kapcsolatban.Van még két szám rajta amit beütöttek!Az egyik a sorozatszám, a másik a 81,a gyártási év lehet!A fogaskerék tizenöt fogas!A felfogató furatok 120mm-re vannak.
Üdv "krizol"!
Látom kínálod a Mitsu motor darabjait a hirdetési oldalakon. Engem az indítómotor érdekelne, csak nem tudom megfelelne-e nekem, mert az enyémnek a jelzése M2T5, a Tiédnek pedig M2T503, ha jól olvasom. Szerinted, és a hozzáértők szerint jmegfelelne nekem?
Az egyik fórum társunk " Bit78"-nak régebben volt kis Rábája utána vette a 20 lovas Micsut , nekem azt mondta hogy nincs az a pénz amiért vissza ülne a Rábára.
Egyébként mekkora a micsud és mi a gondod vele?
Nekem is Mitsum van.Sokat szivtam vele az idén.Ráköltöttem egy TZ4K árát de még mindig a japán mellet maradok!A kormányzást és a TLT-t nem számitva,a külömbség szerintem annyi mint egy ugyan olyan katagóriás MTZ és egy Jon Deer közt.
#1. hozzászólás, Matyó50 küldte be 2013-09-25 04:33:16-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Szeretném ha egy nálam e témakörben tapasztaltabb tanácsot adna. A homok hátságon dolgozom egy japán Mitsubishi kis-traktorra-al vannak technikai gondjaim.
Melyiket tartjátok jobnak egy TZ4k vagy a japán-t.
Megoszlanak a vélemények kérnék ha nem nagy kérés összehasonlítást?
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Akkor vagy előre vagy hátra teszem a kereket , majd még megálmodom vagy ahogy majd kézre lesz.
Valami rémlett a kerékkel kapcsolatban hogy beszéltétek ,de gondoltam ha valami nem jó majd szóltok.
Majd koppintok valami simító szerkezetet is.
Szia 74Misi, és Mindenki!
Tök mindegy hogy elől vagy hául van a mankókerék (mélységállító kerék)! Csak ne középen legyen, mert az nem jó, sőt ez a legrosszabb! Mert ha középen van akkor az eke úgy müködik mint egy mérlerg vagy mint egy hinta. Szóval hintázik az eke.
Ha elől van a mankókerék, akkor a mankókerékkel az első ekefej mélységét állítod és a harmadik pont orsójával állítod a hátsó ekefej mélységét és a hosszirányú vízszintet. Ha viszont hátul van a mankókerék akkor a mélységet a hátsó ekefejnél állítod harmadik pont orsójával pedig az első ekefej mélységét és a hosszirányú vízszintet állítod!
Tehát mindegy hogy elől vagy hátul van a mankókerék, csak ne középen legyen!!!
Győző! Te vagy a megmentőn !!!
Tudtam, hogy itt megtalálom az én emberemet.
Az e-mail címem nem tudom miért nem nyilvános, ezennel nyilvánossá teszem:
gyongyos77@gmail.com
Az enyém még 1mm-t se volt földbe. Hely se volt, ahol próbálgathatnám, meg a talaj is csak az elmúlt 2 hétben lett olyan, hogy érdemes lenne belemártani. Lehet még az első bevetés előtt előre teszem a kerék tartóját, hogy ne is tudjam milyen lenne, ha ott van ahol most. Beforgató lemezeket már faragtam rá, kíváncsi leszek a végeredményre.
Hali!
Szántásnál nekem a jobb függőleges orsó lejjebb engedése hozta meg hogy szépen dolgozzon.
Pót ügyben kértem árajánlatot egy cégtől kinn voltam az OMÉk -en is.
Nos a BHP-1400 Br: 1,1 mHUF, a BP-1000 csak 590 ezer HUF.
Gondolom aranyozott lemezből van és platina a felni.
Ezek fényében egy a használt árak már jónak tűnnek...de még így is inkább marad a házi gyártás.
szép napot!
Jó idő van dolgozni!
Nekem TU180F van. Van némi irodalom is hozzá (nagyon kevés). Nagyon hasonló a 2 gép, de a tied 2 generációval újabb. A hidraulika vezérlés tök más.
Ezért javasoltam Győzőt...
Szamócának igaza van abban, hogy a kerék nem a leg jobb heleyen van. Én is szívtam bőven ezzel az ekével pont úgy, ahogy te mondod. Én előbbre vittem a kereket jócskán és azóta nincs gondom. Meg is írtam itt a fórumon, igaz, hogy már jó régen.
Helló.
Hát még csak egy próbaüzem volt, nem bírtam tovább ki kellet most már próbálni, de itt ott még jött elő száraz föld így is.
Próbáltam így is úgy is beállítani ,de vagy elöl nem dolgozott vagy hátul nem dolgozott rendesen. Aztán ennél a mélységnél (ami a képen látható) itt sikerült elfogadhatóan dolgozni is vele.
Ezért mondom hogy kényes , kicsit játszos belőni.
De majd később meglátjuk.
Szia
Sok hibamentes üzemórát kívánok!
Egy fotót ha tudsz feltölthetnél a gépedről.
Aztán amikor már melózol vele,akkor munkavideót egy videómegosztóra.
Köszönöm szépen Fiúk a segítséget.
Most vettünk egy iseki masinát és nekem ez kínaiul van, bocsi japánul. Végül is tök mindegy mert egyik nyelven sem értek.
Reméljük Győző hamar visszatér a fórumra,és hoz be új olcsó Japán traktorokat.
Szegedi Laci,voltál már a traktort megnézni?Tudod amiről beszéltünk.Tudom kíváncsi vagyok,és nem kicsit.
Üdv, nem, nem adtam (még) el a gépet, bár már négyen voltak megnézni és 5000€-t kínáltak is érte, de annyiért nem adtam-adom.
A kép eltünésének nagyon egyszerü oka van. Ugyanis új képet szerettem volna-szeretnék feltölteni, de előbb a régit törölni kellett. No ez sikerült is, a régi kép eltünt, de az új képet a rendszer valamilyen okból nem engedi feltölteni, sőt semmilyen adatmódosítást nem tesz lehetővé, legalábbis nekem. Írtam már a Nagyhatalmú Ügyfélszolgálatnak is, de a fülük botját sem mozdítják ezzel kapcsolatban. Szóval ez az ok amiért nincs avatar képem feltöltve.
Szóval a traki még megvan, de most már rendszámozva! Akit érdekel a gép az jelentkehet megvételre!
Válasz #13623. hozzászólásra
Üdv.
Hogy tetszik az eke, milyennek találod a munkáját, menyire vagy a munkájával megelégedve. De ha egyszer rájössz hogy kell beállítani akkor egy idő után már menni fog. Én az enyémet nagyon szeretem.
Üdv!
Múlt hétvégén kipróbáltam az ekét csak még eddig nem volt időm feltenni képeket. Elég jól vitte ,de majd azért keréksúly is kéne a gépre majd.
Beállítása elég kényes dolog.
Köszi szépen a képet.
Gyári forma matricát szeretnék nyomtatni ,azért kellett.
Ha esetleg lenne a bal sárvédőn lévő kardán fokozatról azt is megköszönném.
Üdv.Zsolt
35470 hozzászólás
Válasz #13666. hozzászólásra


Na ez sem semmi
http://www.joseftractor.com/mitsubishi/mitsubishi_mt18.html
22 lóerő A rosszindulatú beszólásokat kérem mellőzni NEM photoshop.
Na akkor most mekkora a gépem ??????????
Válasz #13655. hozzászólásra
Látom nem sikerült időben beindítani a láncfűrészt.
Válasz #13666. hozzászólásra

Misi,ezt már kiveséztük. A 18 ló kardánon van mérve. A motor ennél többet tud. Vannak mindenféle szokványos átszámítások, de mindeképpen több, mint 18. Még 20-nál is több. S csak hogy ne legyen teljes az örömöd, a traki oldalára a típusszámnak megfelő LE-t írják fel ( az MT20 a kardánon 20 ló). Tehát az optikai tuning továbbra is igaz.
Válasz #13662. hozzászólásra



Nagy meccs lesz!
Sziasztok !

Bóklásztam a traktordata.com-on és találtam valami érdekeset , lehet hogy meg lesz az a két ló.
http://www.tractordata.com/farm-tractors/005/3/1/5311-mitsubishi-mt20-engine.html
Tehát ha a Mitsubishi MT20 17.9 KW és 24 ló erő akkor az enyém azMitsubishi MT18 is van 20 ló erős? Én eddig ús tudtam hogy a tipus jelzés utáni számokból lehet tudni, hogy hány ló erős a gép.Teljesen elbizonytalanodtam.
Válasz #13664. hozzászólásra
Szia Norbi eltudnád küldeni a telefon számodat emailban mert én nem bírtam neked üzenetet küldeni.Köszi.
Üdv. Csaby (remélem jól írom a neved) itt van a 2 mitsu amit apámmal beszéltél (Szegedi Lacival)
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4395731/Mitsubishi-MT33-japan-kistraktor.html
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4358060/Mitsubishi-mt367-elado.html
Válasz #13661. hozzászólásra
"BT66"
Nem tudom, hogy van e külömbség a két inditómotor között!Szerintem Győző tud valami közelebbit mondani a tipusszámmal kapcsolatban.Van még két szám rajta amit beütöttek!Az egyik a sorozatszám, a másik a 81,a gyártási év lehet!A fogaskerék tizenöt fogas!A felfogató furatok 120mm-re vannak.
Válasz #13660. hozzászólásra




ISEKI-t neki
az elmegy mindenféle üzemanyaggal
kultúr elé!
Válasz #13657. hozzászólásra
Üdv "krizol"!
Látom kínálod a Mitsu motor darabjait a hirdetési oldalakon. Engem az indítómotor érdekelne, csak nem tudom megfelelne-e nekem, mert az enyémnek a jelzése M2T5, a Tiédnek pedig M2T503, ha jól olvasom. Szerinted, és a hozzáértők szerint jmegfelelne nekem?
Válasz #13659. hozzászólásra
Aki hezitál az vegyen TZK-t. És kívánom, hogy sok öröme legyen benne.
Válasz #13658. hozzászólásra
topikot kerestem a hozzászólásának(topik nyitásának).
Szia! Nem én kérdezem hanem Matyó50,
Válasz #13656. hozzászólásra

Szia Sanyi!
Az egyik fórum társunk " Bit78"-nak régebben volt kis Rábája utána vette a 20 lovas Micsut , nekem azt mondta hogy nincs az a pénz amiért vissza ülne a Rábára.
Egyébként mekkora a micsud és mi a gondod vele?
Válasz #13656. hozzászólásra
Nekem is Mitsum van.Sokat szivtam vele az idén.Ráköltöttem egy TZ4K árát de még mindig a japán mellet maradok!A kormányzást és a TLT-t nem számitva,a külömbség szerintem annyi mint egy ugyan olyan katagóriás MTZ és egy Jon Deer közt.
#1. hozzászólás, Matyó50 küldte be 2013-09-25 04:33:16-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Szeretném ha egy nálam e témakörben tapasztaltabb tanácsot adna. A homok hátságon dolgozom egy japán Mitsubishi kis-traktorra-al vannak technikai gondjaim.
Melyiket tartjátok jobnak egy TZ4k vagy a japán-t.
Megoszlanak a vélemények kérnék ha nem nagy kérés összehasonlítást?
Szép jó estét. Igaz nem ide tartozik de azért hozok képet, hogy mi is munkálkodunk :)

Rigó fent a fán :D :
Üdv!



Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Akkor vagy előre vagy hátra teszem a kereket , majd még megálmodom vagy ahogy majd kézre lesz.
Valami rémlett a kerékkel kapcsolatban hogy beszéltétek ,de gondoltam ha valami nem jó majd szóltok.
Majd koppintok valami simító szerkezetet is.
Válasz #13642. hozzászólásra
Szia 74Misi, és Mindenki!
Tök mindegy hogy elől vagy hául van a mankókerék (mélységállító kerék)! Csak ne középen legyen, mert az nem jó, sőt ez a legrosszabb! Mert ha középen van akkor az eke úgy müködik mint egy mérlerg vagy mint egy hinta. Szóval hintázik az eke.
Ha elől van a mankókerék, akkor a mankókerékkel az első ekefej mélységét állítod és a harmadik pont orsójával állítod a hátsó ekefej mélységét és a hosszirányú vízszintet. Ha viszont hátul van a mankókerék akkor a mélységet a hátsó ekefejnél állítod harmadik pont orsójával pedig az első ekefej mélységét és a hosszirányú vízszintet állítod!
Tehát mindegy hogy elől vagy hátul van a mankókerék, csak ne középen legyen!!!
Válasz #13643. hozzászólásra
Köszi szépen Bencsiki. a hidraulika miatt vagyok bajban, mert az tényleg tök más.
Válasz #13648. hozzászólásra

!!!
Győző! Te vagy a megmentőn
Tudtam, hogy itt megtalálom az én emberemet.
Az e-mail címem nem tudom miért nem nyilvános, ezennel nyilvánossá teszem:
gyongyos77@gmail.com
Válasz #13649. hozzászólásra

Legalább tovább szép a festése.
Válasz #13647. hozzászólásra
Beforgató lemezeket már faragtam rá, kíváncsi leszek a végeredményre.
Az enyém még 1mm-t se volt földbe. Hely se volt, ahol próbálgathatnám, meg a talaj is csak az elmúlt 2 hétben lett olyan, hogy érdemes lenne belemártani. Lehet még az első bevetés előtt előre teszem a kerék tartóját, hogy ne is tudjam milyen lenne, ha ott van ahol most.
Válasz #13615. hozzászólásra
Szívesen küldenék, de nem nyilvános az e-mail címed.
Válasz #13644. hozzászólásra


A azkkumulátor pótsúly volt, de már nem kell, nincs is rajta.
Válasz #13645. hozzászólásra

Pedig vehetnél újat. Pár év múlva megvenném tőled használtan harmad áron.
Hali!



Szántásnál nekem a jobb függőleges orsó lejjebb engedése hozta meg hogy szépen dolgozzon.
Pót ügyben kértem árajánlatot egy cégtől kinn voltam az OMÉk -en is.
Nos a BHP-1400 Br: 1,1 mHUF, a BP-1000 csak 590 ezer HUF.
Gondolom aranyozott lemezből van és platina a felni.
Ezek fényében egy a használt árak már jónak tűnnek...de még így is inkább marad a házi gyártás.
szép napot!
Jó idő van dolgozni!
Válasz #13642. hozzászólásra


Csak hogy tudjon miből választani....
Válasz #13634. hozzászólásra
Nekem TU180F van. Van némi irodalom is hozzá (nagyon kevés). Nagyon hasonló a 2 gép, de a tied 2 generációval újabb. A hidraulika vezérlés tök más.
Ezért javasoltam Győzőt...
Válasz #13640. hozzászólásra




Na szegény Zolinak sokat segítettünk. Vagy előre rakja vagy hátra előbb utóbb jó lesz
Egyébként én is úgy tudom hogy előre kell rakni.
Válasz #13638. hozzászólásra
Szamócának igaza van abban, hogy a kerék nem a leg jobb heleyen van. Én is szívtam bőven ezzel az ekével pont úgy, ahogy te mondod. Én előbbre vittem a kereket jócskán és azóta nincs gondom. Meg is írtam itt a fórumon, igaz, hogy már jó régen.
Válasz #13639. hozzászólásra
Én előrébb vittem és úgy lett jó.
Válasz #13638. hozzászólásra
Szia próbáld meg a mélység állító kereket hátrébb vinni akkor már jónak kellene lennie.
Válasz #13625. hozzászólásra
Helló.
Hát még csak egy próbaüzem volt, nem bírtam tovább ki kellet most már próbálni, de itt ott még jött elő száraz föld így is.
Próbáltam így is úgy is beállítani ,de vagy elöl nem dolgozott vagy hátul nem dolgozott rendesen. Aztán ennél a mélységnél (ami a képen látható) itt sikerült elfogadhatóan dolgozni is vele.
Ezért mondom hogy kényes , kicsit játszos belőni.
De majd később meglátjuk.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek 3 pont felfüggesztéshez alkatrésze amit már nem használ esetleg valami okból kifolyólag...
Válasz #13634. hozzászólásra


Szia Üdv a csapatba.
Csatlakozom az előttem szólóhoz. kérnénk sok képet és videót, és ha gondod van vagy siker élmenyed írj sűrűn.
Szia

Sok hibamentes üzemórát kívánok!
Egy fotót ha tudsz feltölthetnél a gépedről.
Aztán amikor már melózol vele,akkor munkavideót egy videómegosztóra.
Köszönöm szépen Fiúk a segítséget.
Most vettünk egy iseki masinát és nekem ez kínaiul van, bocsi japánul. Végül is tök mindegy mert egyik nyelven sem értek.
Sziasztok


Reméljük Győző hamar visszatér a fórumra,és hoz be új olcsó Japán traktorokat.
Szegedi Laci,voltál már a traktort megnézni?Tudod amiről beszéltünk.Tudom kíváncsi vagyok,és nem kicsit.
Válasz #13631. hozzászólásra



Igazad van kutya kérdése az egész.
Válasz #13630. hozzászólásra


Attól függ, hogy milyen gyorsak mögötte...
Válasz #13629. hozzászólásra

A KeletAgrós Szabó Győzőről van szó, És "Győző " név alatt fut. " vagy szalad"
Válasz #13628. hozzászólásra
Ő milyen név alatt fut, hogy be tudjam cserkészni?
Válasz #13615. hozzászólásra
Győzőt próbáld meg megkörnyékezni.
Válasz #13626. hozzászólásra

Üdv, nem, nem adtam (még) el a gépet, bár már négyen voltak megnézni és 5000€-t kínáltak is érte, de annyiért nem adtam-adom.
A kép eltünésének nagyon egyszerü oka van. Ugyanis új képet szerettem volna-szeretnék feltölteni, de előbb a régit törölni kellett. No ez sikerült is, a régi kép eltünt, de az új képet a rendszer valamilyen okból nem engedi feltölteni, sőt semmilyen adatmódosítást nem tesz lehetővé, legalábbis nekem. Írtam már a Nagyhatalmú Ügyfélszolgálatnak is, de a fülük botját sem mozdítják ezzel kapcsolatban. Szóval ez az ok amiért nincs avatar képem feltöltve.
Szóval a traki még megvan, de most már rendszámozva! Akit érdekel a gép az jelentkehet megvételre!
Nem tudom feltűnt e valakinek vagy csak nekem hogy Bt66-neve mellől eltűnt a kép. Tán esetleg eladta a kis MICSUT.Tud erről valaki valamit.
Válasz #13623. hozzászólásra
Üdv.
Hogy tetszik az eke, milyennek találod a munkáját, menyire vagy a munkájával megelégedve. De ha egyszer rájössz hogy kell beállítani akkor egy idő után már menni fog. Én az enyémet nagyon szeretem.
Gyorsan a PTO matricát is lefényképeztem:


Múlt hétvégén kipróbáltam az ekét csak még eddig nem volt időm feltenni képeket. Elég jól vitte ,de majd azért keréksúly is kéne a gépre majd.
Beállítása elég kényes dolog.
Válasz #13621. hozzászólásra

Köszi szépen a képet.
Gyári forma matricát szeretnék nyomtatni ,azért kellett.
Ha esetleg lenne a bal sárvédőn lévő kardán fokozatról azt is megköszönném.
Üdv.Zsolt
Sziasztok,

egy ideje már követem a fórumot, egy Yanmar 1500 kistraki tulaja vagyok.
Egy kis segitség a váltóval kapcsolatban: