Az a füst a kartergáz.Ez lehet probléma is de nem feltétlenül.Mindenképpen kéne kompressziót mérni és olajfogyasztást figyelni,ha már úgy is használod.Ha ezek rendben vannak akkor a kartergáz nem probléma.Esetleg jó alku alap lehet.Le kell alkudni az árából egy gyűrűzést.Gyűrűsor,tömítésgarnitúrával,munkadíjjal.Ha más probléma nincs akkor jó vétel lehet.
Hát engem nagyon megcsapott a traktor füst, szerintem nálam már krónikus. A hétvégén a kis családommal nyaraltunk a Balcsinál a sok szép dolog között ez tetszett a legjobban.
Szevasztok!
Nem gumicsont, de két dolgot szeretnék a kedves fórumtársak elé tenni.Egyik a keréksullyal kapcsolatos.Ma beszélgettem egy traktoros kolegával a tömlő vizzel való feltöltéséről.Ő kimélőbbnek látja a keréksulyoktól!???
A másik, az előbbi hozzászólásokban a közuti közlekedésről irtatok.A kétkerekü vontató kuliról mit tudtok.Én ugy tudom hogy arra nem kell rendszám, csak azt nem tudom, hogy a vele vontatottra kell e?
A gép amit írtál komolyabb gép az enyémnél.A hiba ami jelentkezett nagyon hasonlít a szelepszár szimering hibájára.Egy motor szerelőt (mezőgazdasági gépszerelőt,autószerelőt) ettől függetlenül én felkeresnék a helyedben.Az alkatréz beszerzése a traktorhoz nem olyan egyszerű.Viszont sok Japán személyautó alkatrész jó a Japán traktorok motorjához.Persze van alkatrész sok traktorkereskedőnél is a Japán gépekhez.
Ettől függetlenül nem szeretnélek rábeszélni egy problémás gép vásárlására,neked kellene eldöntened mit vásárolsz és mennyiért.Egy ilyen traktort ha rendben van, 1milla felett tudsz megvenni,kereskedőnél az áfát is fizeted.
Amennyiben úgy döntesz megvásárolod a gépet,remélem benézel a fórumra és megosztod tapasztalataidat velünk,ja és képet a gépről légyszives feltölteni mert roppant kíváncsi vagyok(gyunk).
A kép vásárlás nélkül is jöhet.Akár több is.
Egy Iseki TS2220 kistraktor vásárlását tervezem. A gép nálam van egy "próbakörre". Ahogy bemelegszik a motor, a szelepdeknin elhelyezett szuszogón fújja ki a füstöt, a hengerek ütemének megfelelően. Érdemes vele foglalkozni, vagy hagyjam a fenébe? Kompressziót, olajnyomást még nem tudtam mérni.
Ha valakinek van ezzel tapasztalate kérem ossza meg. Köszönöm előre is.
Tamás
Jó kis mezőt levágtál ,nem semmi!
Hétvégén egy tonnás lakókocsit vontattam egy órán át... az új helyére elég meleg volt és unalmas, de a "nünüke" alig érezte
Köszi az infót Fifike a lámpákról én is így tudtam.
Gyerekek...ez a műszakiztatás.....át kell gondolni hogy mennyire fontos ez..mennyit mentek kövön??
120 ezer na ne má....annyiért lehet egy trailert összehozni...
és mi van a kis fűnyírótraktorokkal arra is kell??
Gratula!
Szombaton Én is vágtam füvet egy alig 3 ha kertet, diófás ültetvényt.
Valakinek van átalakított rugózott ülése?Esetleg ha volna kép?A 3 ha 32.5 km (biciklis kmóra van felszerelve első kerékre)5 óra alatt vágtam le.Elég kényelmetlen volt a vége felé.Átlagosan 7-8 km/h vágtam a gazt.
Én az idén tavasszal műszakiztattam le a japó traktoromat! Hollandiában vásároltam ott írtak egy külföldi adásvételi szerződést én meg vittem magammal egy magyar nyelvű adásvételit azt is kitöltöttük ott! Ezzel a két dokumentummal mentem az NKH-hoz ott forgalomba helyezték 43 000 Ft-ot fizettem! Az okmányirodában a traktor adatait elküldték Pestre és leköröztették, hogy nem-e lopott ez kb 4 hét volt 13000 Ft. Majd ezután kértek egy eredetiségvizsgát 19 000 FT. Majd a rendszámért forgalmiért fizettem 21 000 Ft-ot! A biztosításnál viszont gondban voltam mert februárban vásároltam a gépet, én meg április végén papíroztattam le és a magyar jogszabályoknak megfelelően az adásvételi szerződés napjáig visszamenőleg kellet 100Ft/nap biztosítást fizetnem de a traktor éves biztosítása 14 000 Ft!
Ugyanúgy vissza kell vezetni a származását mint a volt TSZ gépeknek addig míg privát kézbe nem került. Ez lehet 5-6 adásvételi is . Tehát kell a Te adásvételid az előző tulajjal, annak azt azt megelőzővel és így tovább ,amíg a kereskedőhöz nem értek, és onnan a külföldi lefordítva.
Nagy sz...tás az egész.
De beszélj olyan vizsgabázissal aki az első forgalomba helyezést csinálhat, az mindent elmond, és tudnak kiskapukat is...
Értem.
De én magyar tulajtól vettem, nem kereskedőtől.
Akkor is kell valami külföldi papír?
Na megkeresem ezt a másik topikot is.
Egyébként biztosítás,súlyadó(teljesítményadó) mennyi egy évre?
Itt is valami köbcenti után megy?
sziasztok! Két visszajelző van a yanmaron: akksi elektrolit szint jelző, erre akkor van szükség ha japán akksi van beépítve,abban van adó. a két kábelt összezárod elalszik, a másik az akku töltöttségét jelzi, ha csökken az áram kezd világítani ha feltölti elalszik a töltés jelző. nekem így működik.
Idén már kb 120e-be fáj, mire lesz papírja, biztosítással együtt.
Mivel gondolom a japót akarod, kell a külföldi adásvételi is, hivatalos fordítással.
Van erre egy külön topic is, ott mindent megtalálsz, csak nem emlékszem a pontos címére ,de rá tudsz keresni.
Vettem én is szép kúpos lámpákat Pesten a homasitánál, majd ráteszem a télen.
uaz keresőlámpát is teszek fel hátra.
eleddig rendszám és világítás nemigen kellett...tekintve h csak földúton járok.
Ha lesz kedvem forgalomba helyezem csináltatok rá egy szép táblát hátra Yanmar 1610D felirattal
Főúton meg marad a trailer.
Szép hétvégét!
egerész
Az enyémen sem volt lámpa csak egy macskaszem.Viszont én szereltem rá MTZ világítást,ha a nevemre kattintasz megtalálod a képeket is,igaz lapozni kell mert már nem most volt.A munkalápát egy katonai akkumulátoros lápából alakítottam át de,lehet venni is komoly munkalámpákat nekem is kéne majd előre-oldalra állíthatós.
Köszi az ismereteket, gondoltam hogy én is rövidre kötöm, mert ott lóg egy saru(csoki)az akksi mellett az lehet a jeladó.
De már megszoktam h olyan szépen világít:)))
Ha töltés jelző lenne már rég nem indulna agépem hónapok óta így járok vele.
A mi trakink nincs túlspirázva elektronikusan az tuti,pl nekem hátul semmiféle lámpa sincs gondolom a hajón építették le.csak a vezetékek vannak.
Az a lámpa nekem már nem világít mert megtaláltam a csatlakozóját és átkötöttem egy vezetékkel így már nem zavar,az akkumulátor közelében találtam bal oldalon.
A traktorok folyadék szintje nagyon is fontos lehet.Ne felejtsük el azt,hogy nem mai gyártású gépekről beszélünk ezekben a gépekben bizony lehet az lámpa a cellaszint jelző.Nálam bekötve nincs sehová az a lámpa de még valamire jó lehet.
Én arra is gondoltam már,hogy lehet az is,hogy nem savas hanem lúgos akksival használták-gyártották a gépet és azok bizony érzékenyebbek a folyadékszintre.
A japán szabvány itthon egyébként is elég ismeretlen még.
Szia!
Egy ismerősöm árul itt (Baranya, Hosszúhetény) Bagodi kettes szögállítóst. Gyakorlatilag új. Az egyik fejet használta néhányszor, szőlőt szeretett volna vele beszántani Rába 15-tel. De hát ez itt hegyvidék, a Rába 15 itt nem mondás...
Ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
Ja ja valószínű. Én sem tudom elképzelni azt, hogy a savszintet jelezné. Akkor kellene egy érzékelő az akksiba. Egyébként honnan tudná mennyi a savszint. Max annyit jelenthet hogy fel tudja-e venni a töltést, vagy kap e töltést.
Szia!
Bocs, hogy bele szólok, nekem Isekim van, de a kereskedő (KeletAgro) nekem is ezt mondta, sőt az általa adott kézikönyvben is ez van leírva (nálam is kigyullad néha a lámpa). Na szóval ez baromság, egyszer valaki rosszul fordított valamit és ez átment a köztudatba.
Nálam akkor fordult elő a dolog, amikor az akksi saru kissé meglazult és nem volt rendes töltés/érintkezés. Rendesen rákötöttem az akksit és azóta nincs ilyen gond.
Gondolj bele, milyen jeladó lehet egy sima akksiban, amelyik méri a savszintet? Szóval szerintem az sima akksi feszültség (töltöttség) jelző.
A Yanmaron négy lámpa van.A bal felső az folyton világít pirosan. a másik három az ok.(nyomás, hőm ,töltés)
a kereskedő azt mondta hogy a bal felső az az akksi savszintjét? méri.
ez igaz?
Válasz #4528. hozzászólásra
Én eddig is alternáló kaszát használtam csak egy Hanomagon volt rajta azt most eladtam és veszek a kicsihez.
Én szeretem mert nem kell teríteni csak levágod aztán összesodrod.
Válasz #4523. hozzászólásra
Szevasz Zolta.
Nekem is 14 lovas a gépem és én is éppen fükaszát keresek.
Én az alternáló mellett döntöttem.Ezt elbírja és megbirja hajtani.
Szombaton megnézni egyet.
Először is örülök az új traktortulajdonosoknak,remélem sokat lesztek a fórumon,tanácsaitokkal segítve a fórumtársakat.
válasz #4476 hozzászólásra ť
-Nálam a töltésjelző lámpa már a vásárláskor is világított,az akksit nem tölti a gép egy villanyszerelő cimbi kimérte a fesszabályzót,mostmár tudom,hogy rossz kéne egy új.Egyenlőre havonta feltöltöm az akkumlátort így oldom meg igaz most nincs tél és nem kell világítani annyit.
bt66 -Az új gumik nagyon jól mutatnak a gépeden grat hozzá használd sokáig egészséggel.
ati007-Örülök ,hogy egy Yanmar lett a szimpatikus neked a többi márka is jó természetesen,használd egészséggel.
74 Misi-Nagyon cool az a burgonyaszedő egy kis videot is csinálhatnál a videomegosztóra,megnézném!Megint elgondolkodok mennyire ügyes emberek vannak itt...
válasz #4523 hozzászólásra ť
zolta
Biztos,hogy lehet kapni,csak a pénztárcád szab határt a vásárlásnak.Az internet a barátod beírod a google-ba mit szeretnél és több mint sokat találsz.Az alternálók barátibb árban vannak,a dobosok kicsit drágábbak,akinek már van valamelyik az tud tapasztalatot is mondani előnyökről és hátrányokról.
Egy kérdés:A fűkaszákat milyen fordulaton kell meghajtani?Az alternáló és a dobos is érdekelne.
35470 hozzászólás
Válasz #4569. hozzászólásra
Valamiért nem sikerül betennem a képet.
Válasz #4568. hozzászólásra

A kép lemaradt.
Válasz #4566. hozzászólásra
Én is láttam a Balcsinál egy jó kis szerelvényt.
Válasz #4563. hozzászólásra
Üdv.
Az a füst a kartergáz.Ez lehet probléma is de nem feltétlenül.Mindenképpen kéne kompressziót mérni és olajfogyasztást figyelni,ha már úgy is használod.Ha ezek rendben vannak akkor a kartergáz nem probléma.Esetleg jó alku alap lehet.Le kell alkudni az árából egy gyűrűzést.Gyűrűsor,tömítésgarnitúrával,munkadíjjal.Ha más probléma nincs akkor jó vétel lehet.
Sziasztok Urak!


. A hétvégén a kis családommal nyaraltunk a Balcsinál a sok szép dolog között ez tetszett a legjobban.

Hát engem nagyon megcsapott a traktor füst, szerintem nálam már krónikus
Szevasztok!
Nem gumicsont, de két dolgot szeretnék a kedves fórumtársak elé tenni.Egyik a keréksullyal kapcsolatos.Ma beszélgettem egy traktoros kolegával a tömlő vizzel való feltöltéséről.Ő kimélőbbnek látja a keréksulyoktól!???
A másik, az előbbi hozzászólásokban a közuti közlekedésről irtatok.A kétkerekü vontató kuliról mit tudtok.Én ugy tudom hogy arra nem kell rendszám, csak azt nem tudom, hogy a vele vontatottra kell e?
Válasz #4563. hozzászólásra

Szia
A gép amit írtál komolyabb gép az enyémnél.A hiba ami jelentkezett nagyon hasonlít a szelepszár szimering hibájára.Egy motor szerelőt (mezőgazdasági gépszerelőt,autószerelőt) ettől függetlenül én felkeresnék a helyedben.Az alkatréz beszerzése a traktorhoz nem olyan egyszerű.Viszont sok Japán személyautó alkatrész jó a Japán traktorok motorjához.Persze van alkatrész sok traktorkereskedőnél is a Japán gépekhez.
Ettől függetlenül nem szeretnélek rábeszélni egy problémás gép vásárlására,neked kellene eldöntened mit vásárolsz és mennyiért.Egy ilyen traktort ha rendben van, 1milla felett tudsz megvenni,kereskedőnél az áfát is fizeted.
Amennyiben úgy döntesz megvásárolod a gépet,remélem benézel a fórumra és megosztod tapasztalataidat velünk,ja és képet a gépről légyszives feltölteni mert roppant kíváncsi vagyok(gyunk).
A kép vásárlás nélkül is jöhet.Akár több is.
Tisztelt Urak!
Egy Iseki TS2220 kistraktor vásárlását tervezem. A gép nálam van egy "próbakörre". Ahogy bemelegszik a motor, a szelepdeknin elhelyezett szuszogón fújja ki a füstöt, a hengerek ütemének megfelelően. Érdemes vele foglalkozni, vagy hagyjam a fenébe? Kompressziót, olajnyomást még nem tudtam mérni.
Ha valakinek van ezzel tapasztalate kérem ossza meg. Köszönöm előre is.
Tamás
Válasz #4559. hozzászólásra
www.leddiszkont.hu-t akartam irni.
Válasz #4556. hozzászólásra
Készült egy rövidke videó is bár a minőség elég rossz.http://youtu.be/Ek-Es1Yu8mE
Válasz #4558. hozzászólásra

Hát a papírmunkát nem számoltam, belőlem nem nagyon gazdagodnak meg a hivatalok
Urak egy kis segítség.
Ledes munkalámpák,illetve ledizzók:www.leddeiszkont.hu
Válasz #4555. hozzászólásra

haha...ennyiből egy trélert?azt is le kell ám műszakiztatni meg engedélyeztetni is
Válasz #4554. hozzászólásra
Ami megmaradt az kd. 1m-es új hajtást hozott.
Nem az enyém sajnos.Tavasszal az álomány 50% kifagyott.
Sziasztok

Nagyon fa.za szerszámaitok vannak Balu és ilokos a munka is szép lett viszont hiányolom a videót.
Egy rövid is megteszi.
hali!


Jó kis mezőt levágtál ,nem semmi!
Hétvégén egy tonnás lakókocsit vontattam egy órán át... az új helyére elég meleg volt és unalmas, de a "nünüke" alig érezte
Köszi az infót Fifike a lámpákról én is így tudtam.
Gyerekek...ez a műszakiztatás.....át kell gondolni hogy mennyire fontos ez..mennyit mentek kövön??
120 ezer na ne má....annyiért lehet egy trailert összehozni...
és mi van a kis fűnyírótraktorokkal arra is kell??
Válasz #4553. hozzászólásra
Gratula, mekkora a diósod? Milyen fajtákkal foglalkozol?
Válasz #4551. hozzászólásra



Gratula!
Szombaton Én is vágtam füvet egy alig 3 ha kertet, diófás ültetvényt.
Valakinek van átalakított rugózott ülése?Esetleg ha volna kép?A 3 ha 32.5 km (biciklis kmóra van felszerelve első kerékre)5 óra alatt vágtam le.Elég kényelmetlen volt a vége felé.Átlagosan 7-8 km/h vágtam a gazt.
Válasz #4551. hozzászólásra

Hurrá! Sok sikert hozzá. Várjuk a beszámolókat.
Válasz #4548. hozzászólásra

Üdv urak!
Szombaton megvettem az alternálókaszát.
Német 1,60-as vágószélességgel,pengesort kell rajta cserélni.
Válasz #4548. hozzászólásra
Na csak 120 az....
Jah és 5 évre adtak neki műszakit ez még lemaradt!
Én az idén tavasszal műszakiztattam le a japó traktoromat! Hollandiában vásároltam ott írtak egy külföldi adásvételi szerződést én meg vittem magammal egy magyar nyelvű adásvételit azt is kitöltöttük ott! Ezzel a két dokumentummal mentem az NKH-hoz ott forgalomba helyezték 43 000 Ft-ot fizettem! Az okmányirodában a traktor adatait elküldték Pestre és leköröztették, hogy nem-e lopott ez kb 4 hét volt 13000 Ft. Majd ezután kértek egy eredetiségvizsgát 19 000 FT. Majd a rendszámért forgalmiért fizettem 21 000 Ft-ot! A biztosításnál viszont gondban voltam mert februárban vásároltam a gépet, én meg április végén papíroztattam le és a magyar jogszabályoknak megfelelően az adásvételi szerződés napjáig visszamenőleg kellet 100Ft/nap biztosítást fizetnem de a traktor éves biztosítása 14 000 Ft!
Válasz #4544. hozzászólásra
itt is találsz infót, csak vissza kell olvasni jócskán:
http://www.agroinform.com/forumok/Forgalomba-helyezes/t13
Válasz #4544. hozzászólásra


Ugyanúgy vissza kell vezetni a származását mint a volt TSZ gépeknek addig míg privát kézbe nem került. Ez lehet 5-6 adásvételi is . Tehát kell a Te adásvételid az előző tulajjal, annak azt azt megelőzővel és így tovább ,amíg a kereskedőhöz nem értek, és onnan a külföldi lefordítva.
Nagy sz...tás az egész.
De beszélj olyan vizsgabázissal aki az első forgalomba helyezést csinálhat, az mindent elmond, és tudnak kiskapukat is...
Válasz #4535. hozzászólásra
cilla.fodor@dunaweb.hu
Válasz #4542. hozzászólásra
Értem.
De én magyar tulajtól vettem, nem kereskedőtől.
Akkor is kell valami külföldi papír?
Na megkeresem ezt a másik topikot is.
Egyébként biztosítás,súlyadó(teljesítményadó) mennyi egy évre?
Itt is valami köbcenti után megy?
Válasz #4538. hozzászólásra
sziasztok! Két visszajelző van a yanmaron: akksi elektrolit szint jelző, erre akkor van szükség ha japán akksi van beépítve,abban van adó. a két kábelt összezárod elalszik, a másik az akku töltöttségét jelzi, ha csökken az áram kezd világítani ha feltölti elalszik a töltés jelző. nekem így működik.
Válasz #4540. hozzászólásra
Idén már kb 120e-be fáj, mire lesz papírja, biztosítással együtt.
Mivel gondolom a japót akarod, kell a külföldi adásvételi is, hivatalos fordítással.
Van erre egy külön topic is, ott mindent megtalálsz, csak nem emlékszem a pontos címére ,de rá tudsz keresni.
Válasz #4539. hozzászólásra

Vettem én is szép kúpos lámpákat Pesten a homasitánál, majd ráteszem a télen.
uaz keresőlámpát is teszek fel hátra.
eleddig rendszám és világítás nemigen kellett...tekintve h csak földúton járok.
Ha lesz kedvem forgalomba helyezem csináltatok rá egy szép táblát hátra Yanmar 1610D felirattal
Főúton meg marad a trailer.
Szép hétvégét!
egerész
Sziasztok!
Kérdezném hogy kinek mennyibe került és mi volt a menete a piros rendszámozásnak?
Az enyémen sem volt lámpa csak egy macskaszem.Viszont én szereltem rá MTZ világítást,ha a nevemre kattintasz megtalálod a képeket is,igaz lapozni kell mert már nem most volt.A munkalápát egy katonai akkumulátoros lápából alakítottam át de,lehet venni is komoly munkalámpákat nekem is kéne majd előre-oldalra állíthatós.
Köszi az ismereteket, gondoltam hogy én is rövidre kötöm, mert ott lóg egy saru(csoki)az akksi mellett az lehet a jeladó.
De már megszoktam h olyan szépen világít:)))
Ha töltés jelző lenne már rég nem indulna agépem hónapok óta így járok vele.
A mi trakink nincs túlspirázva elektronikusan az tuti,pl nekem hátul semmiféle lámpa sincs gondolom a hajón építették le.csak a vezetékek vannak.
Válasz #4532. hozzászólásra
Sziasztok.
Az a lámpa nekem már nem világít mert megtaláltam a csatlakozóját és átkötöttem egy vezetékkel így már nem zavar,az akkumulátor közelében találtam bal oldalon.
A traktorok folyadék szintje nagyon is fontos lehet.Ne felejtsük el azt,hogy nem mai gyártású gépekről beszélünk ezekben a gépekben bizony lehet az lámpa a cellaszint jelző.Nálam bekötve nincs sehová az a lámpa de még valamire jó lehet.
Én arra is gondoltam már,hogy lehet az is,hogy nem savas hanem lúgos akksival használták-gyártották a gépet és azok bizony érzékenyebbek a folyadékszintre.
A japán szabvány itthon egyébként is elég ismeretlen még.
Ok köszi!
Válasz #4527. hozzászólásra
Szia!
Egy ismerősöm árul itt (Baranya, Hosszúhetény) Bagodi kettes szögállítóst. Gyakorlatilag új. Az egyik fejet használta néhányszor, szőlőt szeretett volna vele beszántani Rába 15-tel. De hát ez itt hegyvidék, a Rába 15 itt nem mondás...
Ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
Válasz #4533. hozzászólásra
Ja ja valószínű. Én sem tudom elképzelni azt, hogy a savszintet jelezné. Akkor kellene egy érzékelő az akksiba. Egyébként honnan tudná mennyi a savszint. Max annyit jelenthet hogy fel tudja-e venni a töltést, vagy kap e töltést.
Válasz #4532. hozzászólásra
Szia!
Bocs, hogy bele szólok, nekem Isekim van, de a kereskedő (KeletAgro) nekem is ezt mondta, sőt az általa adott kézikönyvben is ez van leírva (nálam is kigyullad néha a lámpa). Na szóval ez baromság, egyszer valaki rosszul fordított valamit és ez átment a köztudatba.
Nálam akkor fordult elő a dolog, amikor az akksi saru kissé meglazult és nem volt rendes töltés/érintkezés. Rendesen rákötöttem az akksit és azóta nincs ilyen gond.
Gondolj bele, milyen jeladó lehet egy sima akksiban, amelyik méri a savszintet? Szóval szerintem az sima akksi feszültség (töltöttség) jelző.
Válasz #4524. hozzászólásra

hsPityu:
Szia!
A Yanmaron négy lámpa van.A bal felső az folyton világít pirosan. a másik három az ok.(nyomás, hőm ,töltés)
a kereskedő azt mondta hogy a bal felső az az akksi savszintjét? méri.
ez igaz?
Válasz #4530. hozzászólásra
És kérnek érte 100-140e-ft.Míg egy német kaszáér kérnek 70-et és nem kell átalakítani,és sokkal megbízhatóbb.
zolta nézél tz4k -ét az kőnyü is és ahárompontos felfügasztés is egyszerü meg csinálni hozzá.
Válasz #4528. hozzászólásra
Én eddig is alternáló kaszát használtam csak egy Hanomagon volt rajta azt most eladtam és veszek a kicsihez.
Én szeretem mert nem kell teríteni csak levágod aztán összesodrod.
Válasz #4525. hozzászólásra

Ha megtudtad nézni utána mondanál véleményt róla?
Előre is köszi!
Sziasztok!
Kettes ekét keresek ha valaki tud eladót kérem szoljon
Azt akartam irni hogy megyek megnézni.
Válasz #4523. hozzászólásra
Szevasz Zolta.
Nekem is 14 lovas a gépem és én is éppen fükaszát keresek.
Én az alternáló mellett döntöttem.Ezt elbírja és megbirja hajtani.
Szombaton megnézni egyet.
Sziasztok hazatértem végre.

Először is örülök az új traktortulajdonosoknak,remélem sokat lesztek a fórumon,tanácsaitokkal segítve a fórumtársakat.
válasz #4476 hozzászólásra ť
-Nálam a töltésjelző lámpa már a vásárláskor is világított,az akksit nem tölti a gép egy villanyszerelő cimbi kimérte a fesszabályzót,mostmár tudom,hogy rossz kéne egy új.Egyenlőre havonta feltöltöm az akkumlátort így oldom meg igaz most nincs tél és nem kell világítani annyit.
bt66 -Az új gumik nagyon jól mutatnak a gépeden grat hozzá használd sokáig egészséggel.
ati007-Örülök ,hogy egy Yanmar lett a szimpatikus neked a többi márka is jó természetesen,használd egészséggel.
74 Misi-Nagyon cool az a burgonyaszedő egy kis videot is csinálhatnál a videomegosztóra,megnézném!Megint elgondolkodok mennyire ügyes emberek vannak itt...
válasz #4523 hozzászólásra ť
zolta
Biztos,hogy lehet kapni,csak a pénztárcád szab határt a vásárlásnak.Az internet a barátod beírod a google-ba mit szeretnél és több mint sokat találsz.Az alternálók barátibb árban vannak,a dobosok kicsit drágábbak,akinek már van valamelyik az tud tapasztalatot is mondani előnyökről és hátrányokról.
Egy kérdés:A fűkaszákat milyen fordulaton kell meghajtani?Az alternáló és a dobos is érdekelne.
Sziasztok!
Nem rég örököltem egy yanmar1401D-t! A kérdésem az lenne, hogy egy 14lovas kistraktorhoz lehet kapni fűkaszát?
ati007 szép trakit vetél sok szerencsét használd sokat
Válasz #4517. hozzászólásra

Yanmarosok előnyben
http://gerecsetraktor.hu/Gerecsetraktor.hu/Alkatresz_katalogusok.html