Válasz Vinkó75 #3608. hozzászólásáraAkkor ennek a gépnek nem tett jót a szervíz.
Ha a hőfok ezt csinálja,akkor vagy szakadás van a vezetékben valahol,vagy rossz az adó.Ezt úgy tudod kizárni,hogy a hőfok adó csatiját széthúzod,és a felfelé menő részét összezárod egy vezettékkel,ha nem jelez,akkor az adó a rossz,ha jelez,akkor a vezetékben van a hiba.
Az áramot meg ki lehet keresni,ami megy a kapcsolóhoz,de a biztosítékoknál kezdd.
Kollégák 4755 áramköri-kapcsolásit hol lehet beszerezni ? Műszerfal világítás megadta magát. Az elsőhajtás kapcsolóra nem jön áram. Nagyszervíz után. Indítás után azonnal jelez a hidraulika hőfok. (Ismét )
Válasz kssgabika #3604. hozzászólásáraBehajtó bolygótartó amiben három darab kétlépcsős fogaskerék forog tűgörgős csapokon.Igen vannak biztos műhelyek ahol megvan a kordináta adatok a felújításhoz,pontos infóm nincs ilyen cégről.
A tartó azt hiszem -150 a fogaskarekek-60 a csapok -12 plusz a görgő sor kb. ennyi.
Válasz John Deere Power Shift #3602. hozzászólásáraOlyanról hallottál, hogy behajtó bolygó felújítással, állítólag foglalkoznak valahol? Milyen minőségben dolgozhatnak, meg mennyiért?
Van egy cseredarabom azt megcsináltatnám legyen tartalékba.
Válasz John Deere Power Shift #3602. hozzászólásáraOlyanról hallottál, hogy behajtó bolygó felújítással, állítólag foglalkoznak valahol? Milyen minőségben dolgozhatnak, meg mennyiért?
Van egy cseredarabom azt megcsináltatnám legyen tartalékba.
Válasz kssgabika #3601. hozzászólásáraIgen.Ezért is írtam,lehet kicsi a gond,de akkor is szét kell szedni.
Ha pediglen széthúzzák ott már vétek kihagyni hogy egészen az olajelosztó bak részig kipakolják a harang elem házat.De úgye ez még korántsem a a lehetőségek végét jelenti.
Az én javaslatom sem kötelező ,pusztán jó szándékú javaslat.
Válasz John Deere Power Shift #3598. hozzászólásáraTudok olyanról, hogy a csőszűrő is tele volt lamelladarabbal vastagon, szétkapták csontra aztán kiderült, hogy a fék a ludas. Más esetben jöttek a fémdarabok meg ugye a feltöltőnyomás esés, ott a feltöltőszivattyú csapágya ment ki.
Azért is kell letesztelni a rendszert, mert ha már szét szedi, legalább tudni fogja nagy valószínűséggel, hogy melyik karmantyút kell kicsrélnie pl. Azért az összeset kidobni nagy luxus.
Nem mondom egy szóval sem, hogy nem kell szétszedni, de csak szépen sorjában.
Ami biztos: nem két perces játék.
Igazából jobb, ha nem is mondok semmit, mert annyira komplex dolog ez, hogy így nem lehet leírni. Csak, hát az ember szívesen segítene.
Válasz Mf-es? #3597. hozzászólásáraHát vagy az van, hogy keresek egy másolót és lemásoltatom neked a köteteket, és elküldöm postán /nem tom mennyibe fog kerülni, meg az enyém elég koszos, mert a szaki akié volt nagyon sokat forgatta ahogy én is/, vagy körbe nézel a neten és veszel egyet. Ha jól emlékszem nem olyan régen hirdettek itt is párat. Körbenézek ismerősök között, nem e akar valaki szabadulni tőle.
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraAzonnali szétszedés ,amíg akkora kár nem lesz hogy fájó összegbe fog kerülni!
Tovább üzemeltetni Tilos!
Fémforgácsot nem lehet megtűrni ebben a gépben.
Nem kis munka lesz mire rendbe teszitek,de ha a szántás nincs meg ,ne idegeskedj amiatt ,legfeljebb szántasd ki.
Nem tudni lehet megúszod kis gonddal ,de ez majd akkor derül ki........
Itt megjegyzem a széthúzás utáni telje kuplung -C1-C2 , illetve komplett behajtó power átvizsgálás után nem állnék meg tovább menni,mivel nagy eséllyel lehet 1-2 szezon után a kihajtó power vagy a járatlassító egység avagy a kúp-tányér hibásodik meg!
Persze még ennyivel nem értünk a sor végére....
Sok sikert a javításhoz és kérjük a fotókkal tűzdelt helyzetjelentést
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraÜdv!
Csatlakoznék az elöttem hozzászóló kollégához.
A mérés a lelke mindennek.Ekkor lehet feltérképezni melyik részénél van veszteség,és mivel fémet,és ferodol darabokat is találtál,így mindenképp szétszedős lesz a gép,mivel mechanikus részével is van gond az tuti.Mert ugye a méréssel,csak a hidraulikus részét tudod megállapítani,és nem minden esetben függ össze a kettő.
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraÉn melegen végig mérném a nyomásokat, kezdve a feltöltő szivattyúval, c1, c2 stb... figyeljétek a nyomásokat, meg hogy hogyan épülnek fel, ott már lehet látni hogy szivárog e valamelyik elem. Meg a javításiban le van írva hogyan lehet pontosan kiszűrni, hogy hol van szivárgás a rendszerben, van e leragadt szelep, törött rugó stb... had ne írjam le, elég hosszú. Pár órát lehet tesztelgetni, de megéri, mert rá lehet vele jönni a hibára és nem biztos, hogy bontani kell. Vagy nem mindegy hogy hol kell belenézni.
Évente meg szoktam csinálni, tudom pl, hogy az enyémbe a c1 c2 kicsit már szivárog, lassan csere lesz.
Vagy kezdd el szétszedni amíg meg nem lesz a hiba.
Üdv!
Meló közben csinált olyat jelenséget a 4650-esünk, hogy miután benyomja az ember a kuplungot kb 2 mp-re rá felvillant/becsipogott a váltó olajnyomás jelzője de ugyanúgy ment tovább mire hazaértünk a géppel a hidraulika is kezdett rángatózva emelni. Kicseréltük a szűrőt az olajban volt nagyon apró fémpor és nagyon vékony ferodor lamelláról való anyag gondolom valamelyik kezd szétfoszlani/kopni. Szűrőcsere után helyrejött és bár nem kellett volna dolgoztunk vele tovább, estére szintén kezdett rendetlenkedni egyszer csinált olyat is, hogy kuplung be lett nyomva irányváltás miatt majd felengedve nem mozdult a gép utána próbálgattam előre hátra semerre. pár próbálkozás után jó lett. egyből hazamentem másnap próbálgattuk jónak tűnt, egész nap dolgozott teljesen rendben minden csipogás hibajelzés nélkül és azóta is jó. egyedül csoportváltásoknál fordul elő olyan jelenség, hogy csattanósan vált vissza kapcsolásnál, felváltásnál pedig szinte megáll a gép és úgy indul el elég hirtelen ez a váltás probléma már korábban is megvolt mielőtt előjött a kuplungolás közbeni nyomás hibajelzés. Valószínűleg szétszedjük de előtte tanácsokat szeretnék kérni, hogy ha esetleg valaki találkozott ugyanilyen problémával mégis merre kezdjük a javítást vagy esetleg ne szedjük szét "feleslegesen" az egész gépet.
Válasz Gépesített paraszt #3589. hozzászólásáraEz a 4650 kezelésijéből van, első vagy második kiadás. Ez volt kéznél. Nem igazán volt kedvem előásni az 55-ösét. Ha jól tudom a szimbólumok megegyeznek, bár olyat már rég vezettem.
Emlékszem mikor az elsőt megvettem, még be sem indítottam míg a kezelési utasítást ki nem olvastam. Aztán olajak szűrők csere. Még a hidakban is kicseréltem, sőt még a fagyállót is. 14000-rel vettem most van 23000 nél azóta bontatlan. Állítólag 12000-nél cserélték a bemenő bolygót, meg a feltöltő szivattyút. Én porlasztócsúcsokat cseréltem, az adagolót újítottuk egyszer, első híd perselyek szimeringek, főszivattyú felújítás meg egy viszkóz kuplung. Ennyi.
De asszem a télen belenézünk.
Válasz Vinkó75 #3591. hozzászólásáraÍgy van.
És akkor majd valószínü másképp fog viselkedni a gép,vagy ha továbbra is van valami gond,akkor lehet továbblépni a hibakeresésben.
Válasz Vinkó75 #3587. hozzászólásáraKolléga!
Ha egy géppel elkezdek dolgozni,és arról pontos,megbízható adat nincs,hogy mikor lett cserélve olaj,szűrő,stb.,akkor addig ki se megyek a kapun,amíg le nem szervizeltem.
Így ne várd hogy túl hosszú élettartamu lesz bármely része is.
Válasz kssgabika #3586. hozzászólásáraÜdv!
4755-ös traktorról beszélünk.
A szimbólumok persze itt is azok,meg mellé is van írva itt,ugye ez évjáratfüggő.
Meg persze a kuplung hőfok is évjáratfüggő.
De ebből már kifürkészhető a lényeg.
Válasz Gépesített paraszt #3582. hozzászólásáraÚgy néz ki a tulaj nem tudja mikor voltak cserélve a szűrők. Már a gézolaj szűrőnél is szivárog az olaj. Nyilván az is kezdi megadni magát. Csoda hogy még megy.
Válasz Gépesített paraszt #3582. hozzászólásáraÉs heti szinten vannak ilyen telefonok, 10enegykét éves drága gépekből is. A könyv otthon porosodik a polcon,pedig gyári tartója van a masinákban. Küzd a szerencsétlen gép,kiabál hogy baja van. Csak a könyv nélkül........
Válasz Vinkó75 #3581. hozzászólásáraKérlek ne vedd magadra,eszem ágában sincs megbántani se téged,sem pedig senkit.
Viszont ez hatalmas probléma,hogy ilyen körülmények között üzemeltetik ezeket a gépeket,hogy nem is tudják azt,hogy mi-mit jelent,így természetesen azt sem fogják tudni,hogy mikor mi a teendő.
Aztán lehet szidni az öreg Johnit,meg lehet össze-vissza dumálni,de sokszor máshol is lehet keresni a bajt,nem csak abban az úgynevezett "leharcolt öreg szarban"
Bocsi mindenkitől,de ezt végig kell gondolni!
Egyébként a kollégának a hidraulikaolaj hőfok jelzett.Ugyanis az az edény szerü jel a fordított T betűvel egy munkahenger akar lenni,és mellette van egy hőmérő is,ami itt szóba sem került.
Pedig azért van egy ilyen szimbólum,hogy könnyedén értelmezhető legyen.Ha idegen nyelven odaírnák,biztos nehezebb dolga lenne a gépésznek.
Válasz Gépesített paraszt #3579. hozzászólásáraMég nem néztem meg...a srác annyit mondott a telefonban. "Egy edénynek látszó valami amiben van egy fordított T betű".. De elmondása szerint már nincs is mit nézni mivel párszor be villant majd utánna semmmi és így dolgozott tovább..az az dolgozik most is.
Na össze lett rakva a gép.
felöntöttem fagyállóval,első inditás után kombájnt mentettem,kimentem érte és haza huztam.
amikor kiértem megnéztem a hűtőt láttam benne vizet és amikor hazaértem már nem láttam benne.
utána öntöttem most 5 liter kb.
Az olaj amikor elindultam emulziós volt kicsit mert maradt benne a régi vizes olajból és össze keveredett.Amikor haza értem megnéztem a szintett és teljesen szépen kitisztult.
Remélem nem lesz valami baja megint.
Meg gondolom ha annyi viz bele ment volna akkor nem hogy tisztult volna hanem emulziós lett volna.
esetleg nem nyilt ki teljesen a termosztát amikor csak üressen döcögtem vele,amikor meg vontattam akkor nyilhatott ki teljesen és ugy levegősödött ki?
Valaki?
Vélemény?Ja! Le lett sikolva uj tömités új csavarokkal.
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraAz enyém 17000 körül kezdte ezt, az önindítót kellett felújítani /hogy mit cseréltek benne azt nem tudom, de nem volt vészes/ azóta hajt mint a veszedelem.
A töltés szerintem is jó így.
Válasz Saf #3561. hozzászólásáraEz az ugynevezett hüvely előállás. Ezt mindegyik jd motornál mérni,s ha kell, hézagolni kell. Legalábbis a sharan motoroknál biztos.
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraoxidos dolgok miatt lehetnek gondok inditással, szerintem jó a töltés nem sok,attól függ fordulaton vagy alapjáraton mérted, de a sok 15felett van.
a generátornak semmi baja hiszen tölt,ha fesszabályzó akkor nyomná vagy 18-al,vagy sehogysem.
vagy akksi,vagy oxidos valami érintkezőnél,szarul érintkezik.
de lehet öninditó is.
Üdv!
Nemrégiben vásároltunk egy 4650-est eddig ugyan nem volt ilyen gond de kezd elég gyengén forgatni az öninditó igazából ma jött elő alap dolgokat még nem csináltuk meg viszont mértem töltést és 14,73-at tölt a generátor amit mi soknak találunk, ezt okozhatják az oxidos saruk, vezetékek vagy gondolkodjunk el egy feszszaályzón, esetleg generátor? (akksik fel lettek töltve és az első indítás után egyből mértem a töltést)
Válasz Saf #3564. hozzászólásáraA döntés joga a Tiéd,de pont ennyi kijavított és új egység után ,vétek eladni,abból is kifolyólag mert azt a pénzt relatíva nem kapod vissza.
Egyébként nem tudom mi lesz helyette ,de az sem lesz ráfordítás mentes gép soha.....
Persze ha olyat gondolnék és lecserélném egy fiatalabb és erősebb gépre a magamét ami potom 20 milliónál kezdődik --ez az öreg gép kb. 4-5ös ára-- akkor sem biztos hogy nem lenne idegeskedés ,mikor a hibakód megfejtését az állítólagos világ másik végéről várnánk örök áron a laptopos fiataluraktól .......
Sok szerencsét kívánok az új paripához !
5213 hozzászólás
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólásáraNem lenne meg a tempó
Ezt elvinné a 4650?
Válasz Gépesített paraszt #3610. hozzászólására
Köszi..
Válasz Vinkó75 #3608. hozzászólásáraAkkor ennek a gépnek nem tett jót a szervíz.
Ha a hőfok ezt csinálja,akkor vagy szakadás van a vezetékben valahol,vagy rossz az adó.Ezt úgy tudod kizárni,hogy a hőfok adó csatiját széthúzod,és a felfelé menő részét összezárod egy vezettékkel,ha nem jelez,akkor az adó a rossz,ha jelez,akkor a vezetékben van a hiba.
Az áramot meg ki lehet keresni,ami megy a kapcsolóhoz,de a biztosítékoknál kezdd.
Válasz kssgabika #3604. hozzászólásáraÜdv!
Én foglalkozom ilyennel,van is készleten.
Részletek privátban,vagy telón.
Kollégák 4755 áramköri-kapcsolásit hol lehet beszerezni ? Műszerfal világítás megadta magát. Az elsőhajtás kapcsolóra nem jön áram. Nagyszervíz után. Indítás után azonnal jelez a hidraulika hőfok. (Ismét )
Válasz kssgabika #3600. hozzászólásáraKötetek nevei?
Válasz John Deere Power Shift #3605. hozzászólásáraKöszönöm, talán Gépesített tudja.
Válasz kssgabika #3604. hozzászólásáraBehajtó bolygótartó amiben három darab kétlépcsős fogaskerék forog tűgörgős csapokon.Igen vannak biztos műhelyek ahol megvan a kordináta adatok a felújításhoz,pontos infóm nincs ilyen cégről.
A tartó azt hiszem -150 a fogaskarekek-60 a csapok -12 plusz a görgő sor kb. ennyi.
Válasz John Deere Power Shift #3602. hozzászólásáraOlyanról hallottál, hogy behajtó bolygó felújítással, állítólag foglalkoznak valahol? Milyen minőségben dolgozhatnak, meg mennyiért?
Van egy cseredarabom azt megcsináltatnám legyen tartalékba.
Válasz John Deere Power Shift #3602. hozzászólásáraOlyanról hallottál, hogy behajtó bolygó felújítással, állítólag foglalkoznak valahol? Milyen minőségben dolgozhatnak, meg mennyiért?
Van egy cseredarabom azt megcsináltatnám legyen tartalékba.
Válasz kssgabika #3601. hozzászólásáraIgen.Ezért is írtam,lehet kicsi a gond,de akkor is szét kell szedni.
Ha pediglen széthúzzák ott már vétek kihagyni hogy egészen az olajelosztó bak részig kipakolják a harang elem házat.De úgye ez még korántsem a a lehetőségek végét jelenti.
Az én javaslatom sem kötelező ,pusztán jó szándékú javaslat.
Válasz John Deere Power Shift #3598. hozzászólásáraTudok olyanról, hogy a csőszűrő is tele volt lamelladarabbal vastagon, szétkapták csontra aztán kiderült, hogy a fék a ludas. Más esetben jöttek a fémdarabok meg ugye a feltöltőnyomás esés, ott a feltöltőszivattyú csapágya ment ki.
Azért is kell letesztelni a rendszert, mert ha már szét szedi, legalább tudni fogja nagy valószínűséggel, hogy melyik karmantyút kell kicsrélnie pl. Azért az összeset kidobni nagy luxus.
Nem mondom egy szóval sem, hogy nem kell szétszedni, de csak szépen sorjában.
Ami biztos: nem két perces játék.
Igazából jobb, ha nem is mondok semmit, mert annyira komplex dolog ez, hogy így nem lehet leírni. Csak, hát az ember szívesen segítene.
Válasz Mf-es? #3597. hozzászólásáraHát vagy az van, hogy keresek egy másolót és lemásoltatom neked a köteteket, és elküldöm postán /nem tom mennyibe fog kerülni, meg az enyém elég koszos, mert a szaki akié volt nagyon sokat forgatta ahogy én is/, vagy körbe nézel a neten és veszel egyet. Ha jól emlékszem nem olyan régen hirdettek itt is párat. Körbenézek ismerősök között, nem e akar valaki szabadulni tőle.
Válasz John Deere Power Shift #3598. hozzászólásáraŐ meg kéri a bankkártyádat.
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraAzonnali szétszedés ,amíg akkora kár nem lesz hogy fájó összegbe fog kerülni!

Tovább üzemeltetni Tilos!
Fémforgácsot nem lehet megtűrni ebben a gépben.
Nem kis munka lesz mire rendbe teszitek,de ha a szántás nincs meg ,ne idegeskedj amiatt ,legfeljebb szántasd ki.
Nem tudni lehet megúszod kis gonddal ,de ez majd akkor derül ki........
Itt megjegyzem a széthúzás utáni telje kuplung -C1-C2 , illetve komplett behajtó power átvizsgálás után nem állnék meg tovább menni,mivel nagy eséllyel lehet 1-2 szezon után a kihajtó power vagy a járatlassító egység avagy a kúp-tányér hibásodik meg!
Persze még ennyivel nem értünk a sor végére....
Sok sikert a javításhoz és kérjük a fotókkal tűzdelt helyzetjelentést
Válasz kssgabika #3595. hozzászólásáraEgy javításihoz,amit írsz,hogyan lehetne hozzájutni??
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraÜdv!
Csatlakoznék az elöttem hozzászóló kollégához.
A mérés a lelke mindennek.Ekkor lehet feltérképezni melyik részénél van veszteség,és mivel fémet,és ferodol darabokat is találtál,így mindenképp szétszedős lesz a gép,mivel mechanikus részével is van gond az tuti.Mert ugye a méréssel,csak a hidraulikus részét tudod megállapítani,és nem minden esetben függ össze a kettő.
Válasz shazi #3594. hozzászólásáraÉn melegen végig mérném a nyomásokat, kezdve a feltöltő szivattyúval, c1, c2 stb... figyeljétek a nyomásokat, meg hogy hogyan épülnek fel, ott már lehet látni hogy szivárog e valamelyik elem. Meg a javításiban le van írva hogyan lehet pontosan kiszűrni, hogy hol van szivárgás a rendszerben, van e leragadt szelep, törött rugó stb... had ne írjam le, elég hosszú. Pár órát lehet tesztelgetni, de megéri, mert rá lehet vele jönni a hibára és nem biztos, hogy bontani kell. Vagy nem mindegy hogy hol kell belenézni.
Évente meg szoktam csinálni, tudom pl, hogy az enyémbe a c1 c2 kicsit már szivárog, lassan csere lesz.
Vagy kezdd el szétszedni amíg meg nem lesz a hiba.
Üdv!
Meló közben csinált olyat jelenséget a 4650-esünk, hogy miután benyomja az ember a kuplungot kb 2 mp-re rá felvillant/becsipogott a váltó olajnyomás jelzője de ugyanúgy ment tovább mire hazaértünk a géppel a hidraulika is kezdett rángatózva emelni. Kicseréltük a szűrőt az olajban volt nagyon apró fémpor és nagyon vékony ferodor lamelláról való anyag gondolom valamelyik kezd szétfoszlani/kopni. Szűrőcsere után helyrejött és bár nem kellett volna dolgoztunk vele tovább, estére szintén kezdett rendetlenkedni egyszer csinált olyat is, hogy kuplung be lett nyomva irányváltás miatt majd felengedve nem mozdult a gép utána próbálgattam előre hátra semerre. pár próbálkozás után jó lett. egyből hazamentem másnap próbálgattuk jónak tűnt, egész nap dolgozott teljesen rendben minden csipogás hibajelzés nélkül és azóta is jó. egyedül csoportváltásoknál fordul elő olyan jelenség, hogy csattanósan vált vissza kapcsolásnál, felváltásnál pedig szinte megáll a gép és úgy indul el elég hirtelen ez a váltás probléma már korábban is megvolt mielőtt előjött a kuplungolás közbeni nyomás hibajelzés. Valószínűleg szétszedjük de előtte tanácsokat szeretnék kérni, hogy ha esetleg valaki találkozott ugyanilyen problémával mégis merre kezdjük a javítást vagy esetleg ne szedjük szét "feleslegesen" az egész gépet.
Válasz Gépesített paraszt #3589. hozzászólásáraEz a 4650 kezelésijéből van, első vagy második kiadás. Ez volt kéznél. Nem igazán volt kedvem előásni az 55-ösét. Ha jól tudom a szimbólumok megegyeznek, bár olyat már rég vezettem.
Emlékszem mikor az elsőt megvettem, még be sem indítottam míg a kezelési utasítást ki nem olvastam. Aztán olajak szűrők csere. Még a hidakban is kicseréltem, sőt még a fagyállót is. 14000-rel vettem most van 23000 nél azóta bontatlan. Állítólag 12000-nél cserélték a bemenő bolygót, meg a feltöltő szivattyút. Én porlasztócsúcsokat cseréltem, az adagolót újítottuk egyszer, első híd perselyek szimeringek, főszivattyú felújítás meg egy viszkóz kuplung. Ennyi.
De asszem a télen belenézünk.
Válasz Vinkó75 #3591. hozzászólásáraÍgy van.
És akkor majd valószínü másképp fog viselkedni a gép,vagy ha továbbra is van valami gond,akkor lehet továbblépni a hibakeresésben.
Válasz Gépesített paraszt #3590. hozzászólásáraA tulaj ma eljutott oda hogy azt a szervízt csak meg kell csinálni.
Válasz Vinkó75 #3587. hozzászólásáraKolléga!
Ha egy géppel elkezdek dolgozni,és arról pontos,megbízható adat nincs,hogy mikor lett cserélve olaj,szűrő,stb.,akkor addig ki se megyek a kapun,amíg le nem szervizeltem.
Így ne várd hogy túl hosszú élettartamu lesz bármely része is.
Válasz kssgabika #3586. hozzászólásáraÜdv!
4755-ös traktorról beszélünk.
A szimbólumok persze itt is azok,meg mellé is van írva itt,ugye ez évjáratfüggő.
Meg persze a kuplung hőfok is évjáratfüggő.
De ebből már kifürkészhető a lényeg.
huha itt vannak bajok úgy nézem osztom PISTI véleményét
Válasz Gépesített paraszt #3582. hozzászólásáraÚgy néz ki a tulaj nem tudja mikor voltak cserélve a szűrők. Már a gézolaj szűrőnél is szivárog az olaj. Nyilván az is kezdi megadni magát. Csoda hogy még megy.
Talán látszik.
Ha valakinek kétségei volnának.
.
Válasz lala1 #3583. hozzászólásáraElképesztő.
Főleg a baj megtörténte utáni rémmesék
Válasz Gépesített paraszt #3582. hozzászólásáraÉs heti szinten vannak ilyen telefonok, 10enegykét éves drága gépekből is.
A könyv otthon porosodik a polcon,pedig gyári tartója van a masinákban.
Küzd a szerencsétlen gép,kiabál hogy baja van.
Csak a könyv nélkül........
Válasz Vinkó75 #3581. hozzászólásáraKérlek ne vedd magadra,eszem ágában sincs megbántani se téged,sem pedig senkit.
Viszont ez hatalmas probléma,hogy ilyen körülmények között üzemeltetik ezeket a gépeket,hogy nem is tudják azt,hogy mi-mit jelent,így természetesen azt sem fogják tudni,hogy mikor mi a teendő.
Aztán lehet szidni az öreg Johnit,meg lehet össze-vissza dumálni,de sokszor máshol is lehet keresni a bajt,nem csak abban az úgynevezett "leharcolt öreg szarban"
Bocsi mindenkitől,de ezt végig kell gondolni!
Egyébként a kollégának a hidraulikaolaj hőfok jelzett.Ugyanis az az edény szerü jel a fordított T betűvel egy munkahenger akar lenni,és mellette van egy hőmérő is,ami itt szóba sem került.
Pedig azért van egy ilyen szimbólum,hogy könnyedén értelmezhető legyen.Ha idegen nyelven odaírnák,biztos nehezebb dolga lenne a gépésznek.
Válasz Vinkó75 #3580. hozzászólásáraLemaradt az előbb ott a difinek van még lámpája ha jól emlékszem ...
Válasz Gépesített paraszt #3579. hozzászólásáraMég nem néztem meg...a srác annyit mondott a telefonban. "Egy edénynek látszó valami amiben van egy fordított T betű"..

De elmondása szerint már nincs is mit nézni mivel párszor be villant majd utánna semmmi és így dolgozott tovább..az az dolgozik most is.
Válasz Vinkó75 #3578. hozzászólásáraÜdv!
Melyik szimbólum a hidraulikaolaj szint???
Mert Én nem tudok róla,hogy ilyen lenne benne!!!
4755-nél a hidraulika olaj szint jelző a műszerfalon, szinten kívül mást is jelez ? A gépész szerint be villan de olaj van benne.
Válasz Saf #3572. hozzászólásáraKépeket árat privátba tudnál küldeni?
Na össze lett rakva a gép.
felöntöttem fagyállóval,első inditás után kombájnt mentettem,kimentem érte és haza huztam.
amikor kiértem megnéztem a hűtőt láttam benne vizet és amikor hazaértem már nem láttam benne.
utána öntöttem most 5 liter kb.
Az olaj amikor elindultam emulziós volt kicsit mert maradt benne a régi vizes olajból és össze keveredett.Amikor haza értem megnéztem a szintett és teljesen szépen kitisztult.
Remélem nem lesz valami baja megint.
Meg gondolom ha annyi viz bele ment volna akkor nem hogy tisztult volna hanem emulziós lett volna.
esetleg nem nyilt ki teljesen a termosztát amikor csak üressen döcögtem vele,amikor meg vontattam akkor nyilhatott ki teljesen és ugy levegősödött ki?
Valaki?
Vélemény?Ja! Le lett sikolva uj tömités új csavarokkal.
Válasz Saf #3572. hozzászólásáraúgy legyen !!!
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraAz enyém 17000 körül kezdte ezt, az önindítót kellett felújítani /hogy mit cseréltek benne azt nem tudom, de nem volt vészes/ azóta hajt mint a veszedelem.
A töltés szerintem is jó így.
Válasz Saf #3561. hozzászólásáraEz az ugynevezett hüvely előállás. Ezt mindegyik jd motornál mérni,s ha kell, hézagolni kell. Legalábbis a sharan motoroknál biztos.
Válasz John Deere Power Shift #3565. hozzászólásáramajd ha egyszer erre vagy felém megbeszéljük végre egy pálinka mellet a gép ha eladó lesz akkor is csak jövőre idén már leállás van mindenhol :-)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #3570. hozzászólásáraja én is azt irtam neki
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraA generátor jó annyinak kell lenni indítás után..
Jó az akkumulátor? Önindítót el kell vinni bevizsgálni, de a töltés jó...
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraTerhelő villával mérd be az önindítót.
Válasz kssgabika #3562. hozzászólásáraa miénkben el volt szakadva kettő csavar is kitudja mióta.
akkor vettük észre nyilván amikor szétszedtük.
Válasz shazi #3566. hozzászólásáraoxidos dolgok miatt lehetnek gondok inditással, szerintem jó a töltés nem sok,attól függ fordulaton vagy alapjáraton mérted, de a sok 15felett van.
a generátornak semmi baja hiszen tölt,ha fesszabályzó akkor nyomná vagy 18-al,vagy sehogysem.
vagy akksi,vagy oxidos valami érintkezőnél,szarul érintkezik.
de lehet öninditó is.
Üdv!
Nemrégiben vásároltunk egy 4650-est eddig ugyan nem volt ilyen gond de kezd elég gyengén forgatni az öninditó igazából ma jött elő alap dolgokat még nem csináltuk meg viszont mértem töltést és 14,73-at tölt a generátor amit mi soknak találunk, ezt okozhatják az oxidos saruk, vezetékek vagy gondolkodjunk el egy feszszaályzón, esetleg generátor? (akksik fel lettek töltve és az első indítás után egyből mértem a töltést)
Válasz Saf #3564. hozzászólásáraA döntés joga a Tiéd,de pont ennyi kijavított és új egység után ,vétek eladni,abból is kifolyólag mert azt a pénzt relatíva nem kapod vissza.
Egyébként nem tudom mi lesz helyette ,de az sem lesz ráfordítás mentes gép soha.....
Persze ha olyat gondolnék és lecserélném egy fiatalabb és erősebb gépre a magamét ami potom 20 milliónál kezdődik --ez az öreg gép kb. 4-5ös ára-- akkor sem biztos hogy nem lenne idegeskedés ,mikor a hibakód megfejtését az állítólagos világ másik végéről várnánk örök áron a laptopos fiataluraktól .......
Sok szerencsét kívánok az új paripához !
Válasz Mf-es? #3563. hozzászólásáraHát most már remélhetőleg rendben lesz :-) azért volt egy pár izgalmas dolog vele :-)