Válasz Gépesített paraszt #2958. hozzászólásáraTe is azt tapasztaltad hogy a 4000-esek motorja 16000 óra körül szokott csapágyassá válni?
Én idáig ezt szűrtem le.(tudom persze ez sok mindentől függhet)
Válasz Gépesített paraszt #2957. hozzászólásáraHello, ha jársz erre felénk ugorj be, dumáljunk.
Megmutatom Neked a legújabb "kincset".
JD 3120 - 1972: a legelső Európában gyártott 6 hengeres JD, akkor ez volt a legerősebb és a legdrágább, nagyon ritka, most is csak egy lelakottat hirdetnek Svédországban, 90 le, full gyári állapot, úgy veszi a fordulatot mint egy krosszmotor.
Válasz Joker #2954. hozzászólásáraCsipkelődnek a hozzáértők sajna
Velem is megtörtént párszor
Viszont nekem is van egy véleményem,amit nem szeretném ha bárki is bántó szavaknak érezné.
Szerintem egy 10 000 üzemóra körüli gép,ami bontatlan,illetve nem fődarab javított,az rövid időn belül azzá kell hogy váljon,akármilyen szép.
Itt most a 4000-es szériára gondolok.
Ezt konkrét példákkal is alá tudnám támasztani,de ebbe most nem folynék bele,mert hosszadalmas leírkálni.
És mégegyszer kihangsúlyozom,hogy nem akarok ezzel senkit sem megbántani!!!
Elkelt a gép de még 1-2 napig itt lesz, ha valakit érdekel meglehet mérni a festékréteget (gyári érték lesz).
De ez a beszélgetés szerintem már nem a gépről szól hanem a negatív hozzáállásról amire nincs szükség.
Válasz Mf-es #2951. hozzászólásáraAz újonnan is fekete lehetett, mert amikor ide hoztak új johnyt régebben, akkor is fekete felnisen hozta a kite az ikreket
Válasz JD 4630 #2943. hozzászólásáraSzerintem is festett,meg kárpitozott.
Gondolom,ezeket is meg lehet nézni,rétegvastagság mérővel,mint a személyautókat.
Mi a különbség a 4755,meg a 4955 között??
Válasz Joker #2947. hozzászólásáraÉn szeretem tudni, milyen a gép amit hajtok és hidd el kb ott leszek, csak lesz benne egy felújított rövidmotor meg egy új power bolygó.
Gumim van hozzá azt nem is néztem.
Egyébként meg relatív a megkíméltség ha szalon állapotú egy 22 éves traktor az nekem minimum gyanús.
De ezek csak név és arc nélküli rosszindulatú írogatások.
Természetesen bárki bármelyik gépünket megszakértheti.
Amúgy kihangsúlyoznám a hirdetésekben az adatokat ha tudnám hogy aki ért hozzá 1 perc alatt mást fog kiolvasni?
A kinézet nem kortól függ hanem az igazi üzemórától és a használó igényességétől.
Szerintem Te se azért vettél 2 db olcsóbb gépet hogy spórolj hanem mert élvezed a felújítást (mert ha összeszámolod az összes ráköltést és a munkaórákat is nem valószínű hogy a végén olcsóbbra jösz ki mint megvenni egy alapból jót, szépet, felgumizottat közvetlenül munkàbòl)
De persze ha van rá idő, energia akkor jó kis felnőtt LEGO.
Válasz Joker #2942. hozzászólásáraMesélték,hogy valaki megnézetett szakemberrel egy általatok 0xxxx üzemórásként árult traktort és bizony a 0 az nem 0 volt hanem egy. Úgyhogy csak óvatosan azokkal a nullákkal ott az elején .
Válasz Mf-es #2929. hozzászólásáraElvileg papírosak, sok agyalás szülte meg ezt a döntést, de lényegében a 2 áráért nem lenne olyan 8000 amit szeretnék, így viszont 1 kb akkora súlyú és erejű gépem lesz már nyárra, meg még egy tavaszra, és ami nem mellékes olcsó javítani, meg ha valami kell ott a 4650-es abból át lehet rakni.
Egyébként 11000-ért egy olasz 4755-ös lett volna az első aztán vagy 30 gépet nézegettem, amiből ez a 2 lett a befutó.
Válasz JD 4630 #2928. hozzászólásáraÉn is így gondolkodom.Több olcsóbb gép,mint egy drága fullos.A megáll egy,nincs gond,van másik.Meg kevesebb az átszerelgetési idő,egyszerre több munkaművelet.
Merről valók a gépek?Gondolom,rendszámozhatók.
Válasz Mf-es #2927. hozzászólására2 jó gép kell területtől függetlenül, ami ha kell egymás után tud dolgozni, idén ezt megtapasztaltuk.
A másik bejött a szemszállítás és azt is a 4955-ösökkel tervezem, idén 1 szerelvénnyel jövőre mindkét traki + 1 pót, és végül bejött az állattartás is ami miatt szintén fognak gyarapodni az üzemórák.
Terület miatt 1 is bőven befedné, de már megvolt a drágább, amikor bejött az olcsóbb.
Válasz Gépesített paraszt #2918. hozzászólásáraigen, mind kettő az
1 újabb szériás 4755-ös volt vagy a régebbi 4955 -ötös sztán a régebbi 4955 lett, mert a másik nagyon szét volt gyalázva
A másik 4955 meg aránylag jó bőrben van adagolót kell rajta csinálni nehezen indul, meg a légfékhez kell ezt azt rajta matekolni.
Válasz Gépesített paraszt #2914. hozzászólásáraEgyenlőre ennyi kb 2-3 hét és az udvarban van ez az egyik szépség év van a másikról is csak szarabb foto, és akkor el is árultam 2 vasat is vettünk, nem tudtam dönteni
5212 hozzászólás
Válasz Joker #2960. hozzászólásáraRendben,ha arra járok betérek hozzád egy kis eszmecserére
Válasz Gépesített paraszt #2958. hozzászólásáraTe is azt tapasztaltad hogy a 4000-esek motorja 16000 óra körül szokott csapágyassá válni?
Én idáig ezt szűrtem le.(tudom persze ez sok mindentől függhet)
Válasz Gépesített paraszt #2957. hozzászólásáraHello, ha jársz erre felénk ugorj be, dumáljunk.

Megmutatom Neked a legújabb "kincset".
JD 3120 - 1972: a legelső Európában gyártott 6 hengeres JD, akkor ez volt a legerősebb és a legdrágább, nagyon ritka, most is csak egy lelakottat hirdetnek Svédországban, 90 le, full gyári állapot, úgy veszi a fordulatot mint egy krosszmotor.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #2952. hozzászólásáraCsak 36 LE.
Válasz Joker #2954. hozzászólásáraCsipkelődnek a hozzáértők sajna


Velem is megtörtént párszor
Viszont nekem is van egy véleményem,amit nem szeretném ha bárki is bántó szavaknak érezné.
Szerintem egy 10 000 üzemóra körüli gép,ami bontatlan,illetve nem fődarab javított,az rövid időn belül azzá kell hogy váljon,akármilyen szép.
Itt most a 4000-es szériára gondolok.
Ezt konkrét példákkal is alá tudnám támasztani,de ebbe most nem folynék bele,mert hosszadalmas leírkálni.
És mégegyszer kihangsúlyozom,hogy nem akarok ezzel senkit sem megbántani!!!
Válasz Joker #2942. hozzászólásáraÜdv!
A 4955-nek európai szabvány a villamossága,a 4960-nak pedig usa.
Ezenkívül ugyanaz minden rajtuk.
Válasz Joker #2954. hozzászólásáraAz publikus honnan jött a szekér?
Válasz Mf-es #2950. hozzászólásáraa 4955-ösnek erősebb a sonkája és 228 Le
Elkelt a gép de még 1-2 napig itt lesz, ha valakit érdekel meglehet mérni a festékréteget (gyári érték lesz).

De ez a beszélgetés szerintem már nem a gépről szól hanem a negatív hozzáállásról amire nincs szükség.
Szevasztok
Válasz Mf-es #2951. hozzászólásáraAz újonnan is fekete lehetett, mert amikor ide hoztak új johnyt régebben, akkor is fekete felnisen hozta a kite az ikreket
Válasz Mf-es #2950. hozzászólására4955 javára + 40 le
Itt elfelejtették a duplakerekeket lefesteni.
Válasz JD 4630 #2943. hozzászólásáraSzerintem is festett,meg kárpitozott.
Gondolom,ezeket is meg lehet nézni,rétegvastagság mérővel,mint a személyautókat.
Mi a különbség a 4755,meg a 4955 között??
Válasz Joker #2947. hozzászólásáraÉn szeretem tudni, milyen a gép amit hajtok és hidd el kb ott leszek, csak lesz benne egy felújított rövidmotor meg egy új power bolygó.
Gumim van hozzá azt nem is néztem.
Egyébként meg relatív a megkíméltség ha szalon állapotú egy 22 éves traktor az nekem minimum gyanús.
Természetesen nem volt ilyen.

Mesélték?
Benne van a szóban: mese
De ezek csak név és arc nélküli rosszindulatú írogatások.
Természetesen bárki bármelyik gépünket megszakértheti.
Amúgy kihangsúlyoznám a hirdetésekben az adatokat ha tudnám hogy aki ért hozzá 1 perc alatt mást fog kiolvasni?
Kihagytàl egy jelzőt a festék szó elől: GYÁRI

A kinézet nem kortól függ hanem az igazi üzemórától és a használó igényességétől.
Szerintem Te se azért vettél 2 db olcsóbb gépet hogy spórolj hanem mert élvezed a felújítást (mert ha összeszámolod az összes ráköltést és a munkaórákat is nem valószínű hogy a végén olcsóbbra jösz ki mint megvenni egy alapból jót, szépet, felgumizottat közvetlenül munkàbòl)
De persze ha van rá idő, energia akkor jó kis felnőtt LEGO.
Válasz .Szabi. #2945. hozzászólásáraTény, hogy szépen cseng.
Válasz Mokári Ádám #2944. hozzászólásáraPedig milyen jól hangzik......
Válasz Joker #2942. hozzászólásáraMesélték,hogy valaki megnézetett szakemberrel egy általatok 0xxxx üzemórásként árult traktort és bizony a 0 az nem 0 volt hanem egy. Úgyhogy csak óvatosan azokkal a nullákkal ott az elején .
Válasz Joker #2942. hozzászólásáraTípusszámnál igazad van, ezt eddig rosszul tudtam.
Magától a festéktől, meg az új kárpittól.
Csodák nincsenek, de ez használt gép és biza benne van a pakliban, hogy a kiglancolt előbb megy tropára mint a korának megfelelő kinézetű.
4960-as tipusszámmal az usa-ba eladott gépeket jelezték.
1994-ig volt 4955 Európàban.
09000 órás gép magától szép.
A 4000-es sorozat nyugaton legtöbbször drágább mint itthon, ha nagyon olcsó akkor annak nagyon oka van.
Válasz Mf-es #2933. hozzászólásáraKellett hiányolnod már van kép, és elég jól kirittyentett gép.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-4955-230-le-09000-uzemora-legfiatalabb-kiadas-legfek-8-db-kerek/h_6532522
Viszont 93-as nem lehet 92 ig gyártották 92 év végétől 4960-asként jöttek már ki.
Válasz Gépesített paraszt #2937. hozzászólásáraPedig bennem volt a kisördög, had totózzon egy kicsit a nép


Válasz Gépesített paraszt #2938. hozzászólásáraA legjobb boltról lecsúsztam volt egy kikönyökölt blokkos 4755 1992-es az újabb másfélért, csak elhappolták az orrom elől.
Még van egy üzemképtelen, ha megmarad novemberig és enged az árból a madár, akkor azon nagyon agyalok.
A hazaút annyira nem gáz sőt a belföldi árakhoz képest kellemes, többet sikerült 1 gépen alkudni, mint a 2 nek a hazafuvardíja.
Válasz JD 4630 #2936. hozzászólásáraJó választás volt,ha ennyi pénzért sikerült összekukázni őket.
A hazaút bonyolúlt lesz???
Válasz JD 4630 #2924. hozzászólásáraPontosan
Válasz Mf-es #2933. hozzászólásáraés nem mellékesen kint lehet alkudni normálisan 2-4 000 eurót simán engednek
Válasz Mf-es #2933. hozzászólásárakicsik a hátsó kerekei, én 42-est kerestem eleve.
Meg kicsit többért veszem a 2 őt, mint amiért Ők adnák az 1et.
Válasz Mf-es #2932. hozzászólásáramindenhol, nincs kiemelt kedvenc
autoline, machinio, landwirt.com
truckscout24
Lusták a képfeltöltésre .
Válasz JD 4630 #2931. hozzászólásáraMilyen hirdetéseken keresgélsz?Melyik hirdető oldalakon?
Válasz Mf-es #2929. hozzászólásáraElvileg papírosak, sok agyalás szülte meg ezt a döntést, de lényegében a 2 áráért nem lenne olyan 8000 amit szeretnék, így viszont 1 kb akkora súlyú és erejű gépem lesz már nyárra, meg még egy tavaszra, és ami nem mellékes olcsó javítani, meg ha valami kell ott a 4650-es abból át lehet rakni.
Egyébként 11000-ért egy olasz 4755-ös lett volna az első aztán vagy 30 gépet nézegettem, amiből ez a 2 lett a befutó.
Válasz Mf-es #2929. hozzászólásáraDánia és Németország
Válasz JD 4630 #2928. hozzászólásáraÉn is így gondolkodom.Több olcsóbb gép,mint egy drága fullos.A megáll egy,nincs gond,van másik.Meg kevesebb az átszerelgetési idő,egyszerre több munkaművelet.
Merről valók a gépek?Gondolom,rendszámozhatók.
Válasz Mf-es #2927. hozzászólására2 jó gép kell területtől függetlenül, ami ha kell egymás után tud dolgozni, idén ezt megtapasztaltuk.
A másik bejött a szemszállítás és azt is a 4955-ösökkel tervezem, idén 1 szerelvénnyel jövőre mindkét traki + 1 pót, és végül bejött az állattartás is ami miatt szintén fognak gyarapodni az üzemórák.
Terület miatt 1 is bőven befedné, de már megvolt a drágább, amikor bejött az olcsóbb.
Válasz JD 4630 #2923. hozzászólásáraMekkora területhez kell ennyi?Vagy más okból??
Válasz Gépesített paraszt #2922. hozzászólására

Válasz 4755 #2921. hozzászólásáraEgyébként ha már veszek, akkor olyat akartam, amitől ha 4-5 év múlva meg akarok szabadulni, hamar eladható.
Válasz Gépesített paraszt #2922. hozzászólásáraA sonkák?
Válasz 4755 #2921. hozzászólásáraAz egyik ára a hazai 4650 esek alja vagy alatta, a másik az a 4650 es árak teteje, 4755 alja.
Külföldiek 11-12 000 órával légfékkel, és nagyon nem voltak bontva még.
Egyébként a Valbertnél akartam venni 4640-est és 4650 est de 2 ronggyá szaggatott szarért kért annyit mint amibe ez a két darab lesz.
És van még egy kilátásban, ha nagyon összejönne a szotyi idén lehet azt is elhozzuk.
Válasz JD 4630 #2920. hozzászólásáraA röntgen szemem látta messziről



Nem is sejted miből lehet tudni ezek a képek alapján???
Válasz JD 4630 #2920. hozzászólásáraüdv nem aprózod magyar gépek publikus az áruk?
Válasz Gépesített paraszt #2918. hozzászólásáraEgyébként miből látszott, hogy 4955?
Válasz Gépesített paraszt #2918. hozzászólásáraigen, mind kettő az
1 újabb szériás 4755-ös volt vagy a régebbi 4955 -ötös sztán a régebbi 4955 lett, mert a másik nagyon szét volt gyalázva
A másik 4955 meg aránylag jó bőrben van adagolót kell rajta csinálni nehezen indul, meg a légfékhez kell ezt azt rajta matekolni.
Válasz JD 4630 #2916. hozzászólásáraÜdv!
Grat hozzájuk,remélem be fog válni mindkettő
Látom ez 4955-ös,a másik is???
Válasz JD 4630 #2916. hozzászólására

Válasz Gépesített paraszt #2914. hozzászólásáraEgyenlőre ennyi kb 2-3 hét és az udvarban van ez az egyik szépség év van a másikról is csak szarabb foto, és akkor el is árultam 2 vasat is vettünk, nem tudtam dönteni




Válasz Gépesített paraszt #2914. hozzászólásáraOksa rakok föl ha összejön a bot.
Válasz JD 4630 #2912. hozzászólásáraKépeket szeretnénk!
Talán úgy néz ki összejött az új szarvas