Válasz 6620 #21396. hozzászólásáraCsak azért nem teccik mert nem himbásak a járszerkezet görgői, ültem régi Challengerbe amin ilyen a futómű, meg újabb MT-ben is ahol mocorgós, nagyon sok a különbség közöttük
Válasz blink #21382. hozzászólásáraHelyi tapasztalat ként írtam. Morzsolóból talán egy 6 ládás van még a környéken és duruzsol. Trakiból az említett kategória jól muzsikál. Őzike kezd kommerszé válni. De ez lassan általános mindenre.
Válasz Vinkó 75 #21378. hozzászólásáraHát NH megbízhatóság az érdekes. Itt a környéken csak panaszt hallani kombájnra meg trakikra is. Újakra, régiekre egyaránt. Közepes cégnél van két CR9.90-es. Új koruktól folyamatosan szögelik mindkettőt.
Nyilván más márkákkal is van gond de a nyuszikra tényleg sokan panaszkodnak.
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraEgyszerű az oka. Nem csak az ár...de a megbízhatóság is. 5 éve figyelem és kérdezem a szomszéd nagy cég gépészeit.(Egykori kollégáimat). Zömében 3-as ekére és kiszolgáló melókra hoztak az őzikék mellé a nyuszikat. 130le...kategóriáról beszélünk. Kevesebb gond van velük,mint a mellettük haladó őzikékkel. Azt látom...többet van kint az őzikés szerviz autó. Szarvasmarha telepen csak nyuszit használnak, igaz betonon szalad...és max a nagy mixert cibálja. 20 ezer órával adják el ezeket a vasakat. Mi viszonylag hamar bele megy egy ilyen 24 órás telepen. Max a kuplungot cserélték...a folyamatos kardánozás miatt. Valamint elérhetőek olyan fapados verzióban. mint a régi Fiat trakik,csak modern külsőben. A nyuszi észre vette a piac igényeit. A motor nem lehet már fapados a többi igen,ha úgy kéred. A kubu is ebbe az irányba tart. Én ezt láttam.
A lista érdekes nem is abból a szempontból, hoyg a JD az első, hanem hoyg a NH ott van a toppppon az euban és a többi márka csak jócskán lemaradva e két márkától!
Kedves Barátaim! Badacsonyban, strandtól,hajóállomástól 450 méterre jó állapotú nyaraló eladó. Akit érdekel az ajánlatom az hívjon fel: 0630 8511482 Köszönöm szépen. Szájli Kálmán
Válasz *** HM *** #21371. hozzászólásáraSzerintem az igazi helye a szálastakarmány gépsor, esetleg permetezés vízhordás, kulti, közepes pótkocsi, ilyesmire fullos gép.
Válasz bandigh #21368. hozzászólásáraLassú munka tingli tangli tesze tosza vidd hozd ketyegés...
Míg izzadni kell a pénzért fájdalmas.... a múltkori téma... 6r 513 fendt ára...
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraAkkora traktornak minek 125 ló? Szerintem max ha kardánról veszel le teljesítményt akkor jó lehet. Nem szántóföldi gép -> nem napi 10 órára való kint kemény melóra, inkább rakodóval benti, kiszolgáló kis ügyes szerintem...
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraAz nekem se tudta megcsinálni. Csak a pénzt vette el. A másik a Jófogáson hirdet.Ha lesz időm megpróbálom megkeresni ma.
Válasz Norbi6330 #21355. hozzászólására?? Bocsi ezt nem értem.. a kurzor alatt a fekete tologatos potmetert érted a három pontnak? Az hatra van húzva h felemelje.. és amikor elindulok vagy megyek vele felemelt állapotban időnként úgy elkezd rángatni mint amikor az IFA t megoakolom 6tonnaval és rángat a kuplung mert nem bírja..
Sziasztok, Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy 6830as JD-t és hozzá egy framest reptillt 3 méteres , a trakin egyelőre nincs orrsúly, úhogy emelgeti szépen az elejét mivel ott a nehéz gumihenger a végén, na ez egy dolog, ami fura nekem hogy amikor megemelem, vagy indulásnál, vagy már menet közben is amikor fel volt emelve elkezdett nagyon rángatózni a traktor. hogy ez mitől lehet és mennyire probléma? olyan mintha a hidraulika szivattyu küszködne vele és dolgozna rá h bírja tartani. nomrális ez viszonylag a nagy teher miatt vagy esetleg a trakinak van baja? amikor le van téve és huzom a földbe nincs semmi ilyesmi, csak felemelt állapotában.. köszi a válaszokat..
6m trakira szeretnek tenni, hatra oldalankent 2-3 cm nyomtavszelesitot.
Gondoltam esztargaltatni, kozpontositoval, tehermentesitovel.
Hosszabb csavarral jo lesz, vagy muszaj lenne kulon csavarral felfogatni a szelesitot?
25249 hozzászólás
Válasz vipe3 #21400. hozzászólásáraEz marha nagy tág fogalom.
S mi? STS S670 S690 vagy S770 esetleg?
de S560 is létezett pl...
Sziasztok,
S kombájnról valakinek valami véleménye?
Csak kíváncsiságból
Válasz szanberg #21397. hozzászólásáraRugozótt!
Válasz szanberg #21397. hozzászólásáraAz mit is jelent?
Válasz 6620 #21396. hozzászólásáraCsak azért nem teccik mert nem himbásak a járszerkezet görgői, ültem régi Challengerbe amin ilyen a futómű, meg újabb MT-ben is ahol mocorgós, nagyon sok a különbség közöttük
Válasz szanberg #21395. hozzászólásáraGondolkodok
Válasz 6620 #21394. hozzászólásáraHevederes felé kacsintgatsz?
Nem tudja valaki ami az agroparknàl van 8320 rt az kié volt?
Válasz zoli862 #21271. hozzászólásáraSzia!
nem tudod véretlenül.hogy milyen gyári visszahivás volt a 10-es széria első hidra?
Válasz .Szabi. #21366. hozzászólásáraÍrtam e-mailt!
Válasz medikus #21389. hozzászólásáraMinden épp nem javítható,de sokminden igen.
Válasz 4755 #21388. hozzászólásáraAz alkatrész,és a munkadíj ára meghaladja az új adagoló árát sajna.
Válasz 4755 #21388. hozzászólásáraMinden javítható!!K
érdés megéri e?
Válasz Gépesített paraszt #21387. hozzászólásáraAbszolút nem javithato?
Válasz 4755 #21386. hozzászólásáraLeszedtem,mert szarul indúlt,aztán közölték hogy "kuka"
Válasz Gépesített paraszt #21385. hozzászólásáraÉs hová tünt az adagoló ,hogy keresel?
Válasz 4755 #21381. hozzászólásáraÜdv Kolléga!
Sikerült egyet bezsákolni
Válasz blink #21382. hozzászólásáraerre meg egyre többen újgép vételkor a cnh istálló 3muskétása közűl választanak.
Válasz blink #21382. hozzászólásáraHelyi tapasztalat ként írtam. Morzsolóból talán egy 6 ládás van még a környéken és duruzsol. Trakiból az említett kategória jól muzsikál. Őzike kezd kommerszé válni. De ez lassan általános mindenre.
Válasz Vinkó 75 #21378. hozzászólásáraHát NH megbízhatóság az érdekes. Itt a környéken csak panaszt hallani kombájnra meg trakikra is. Újakra, régiekre egyaránt. Közepes cégnél van két CR9.90-es. Új koruktól folyamatosan szögelik mindkettőt.
Nyilván más márkákkal is van gond de a nyuszikra tényleg sokan panaszkodnak.
Válasz Gépesített paraszt #21380. hozzászólásáraSzevasz kolléga csak nem be gurult egy 8100-as az udvarba??
Üdv kollégák!
8100-as traktorra adagolót keresek,ha esetleg tud valaki valahol.
Köszi!
Válasz lac* #21377. hozzászólásáraSzerintem megbizahtoak is az ár miatt kaphatnanak olcsóbbat is .
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraEgyszerű az oka. Nem csak az ár...de a megbízhatóság is. 5 éve figyelem és kérdezem a szomszéd nagy cég gépészeit.(Egykori kollégáimat). Zömében 3-as ekére és kiszolgáló melókra hoztak az őzikék mellé a nyuszikat. 130le...kategóriáról beszélünk. Kevesebb gond van velük,mint a mellettük haladó őzikékkel. Azt látom...többet van kint az őzikés szerviz autó. Szarvasmarha telepen csak nyuszit használnak, igaz betonon szalad...és max a nagy mixert cibálja. 20 ezer órával adják el ezeket a vasakat. Mi viszonylag hamar bele megy egy ilyen 24 órás telepen. Max a kuplungot cserélték...a folyamatos kardánozás miatt. Valamint elérhetőek olyan fapados verzióban. mint a régi Fiat trakik,csak modern külsőben. A nyuszi észre vette a piac igényeit. A motor nem lehet már fapados a többi igen,ha úgy kéred. A kubu is ebbe az irányba tart. Én ezt láttam.
Válasz J.D. Borda #21376. hozzászólásáraHa hozzáadod a Case Ih-t és a Steyer-t,még érdekesebb. Jönnek fel,mi lehet ennek az oka? Az ár?
https://www.agronaplo.hu/hirek/europai-traktorpiaci-korkep-2018
A lista érdekes nem is abból a szempontból, hoyg a JD az első, hanem hoyg a NH ott van a toppppon az euban és a többi márka csak jócskán lemaradva e két márkától!
Törölje már valaki ezt az idiótát!!!!!





Kedves Barátaim! Badacsonyban, strandtól,hajóállomástól 450 méterre jó állapotú nyaraló eladó. Akit érdekel az ajánlatom az hívjon fel: 0630 8511482 Köszönöm szépen. Szájli Kálmán






Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21370. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam műtrágyát kiszolgálni, állattartó telepen bálát mozgazni stb. nem egész nap gabonát rakni...
Válasz *** HM *** #21371. hozzászólásáraSzerintem az igazi helye a szálastakarmány gépsor, esetleg permetezés vízhordás, kulti, közepes pótkocsi, ilyesmire fullos gép.
Válasz bandigh #21368. hozzászólásáraLassú munka tingli tangli tesze tosza vidd hozd ketyegés...
Míg izzadni kell a pénzért fájdalmas.... a múltkori téma... 6r 513 fendt ára...
Válasz Drisa #21369. hozzászólásáraRakodozni sem kellene, rovid konnyu gep.
Esetleg etetosnek ahova nagyobb nem fer be, vagy permetezni esetleg.
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraAkkora traktornak minek 125 ló? Szerintem max ha kardánról veszel le teljesítményt akkor jó lehet. Nem szántóföldi gép -> nem napi 10 órára való kint kemény melóra, inkább rakodóval benti, kiszolgáló kis ügyes szerintem...
Válasz *** HM *** #21367. hozzászólásáraMire kéne?
5r 125ös van valakinek?
Jó vételnek gondoljátok a kategóriájában?
Válasz borcsik86 #21364. hozzászólásáraOszt milyen számon hívjalak fel?
Köszi mindkettőtöknek a segítséget!
Továbbítom a havernak a többi már rajta múlik.
Válasz .Szabi. #21360. hozzászólásáraHello, nem tudom hívtál e már mert szarakodik a Vodafone és van h nem lehet elérni, de ne add fel:) várom hívásod
Válasz Celtises #21362. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/szolgaltatas/javitas/elektronika-javitas-john-deere-claas-fendt-case-new-holland/h_6910102
Ez az.
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraAz nekem se tudta megcsinálni. Csak a pénzt vette el. A másik a Jófogáson hirdet.Ha lesz időm megpróbálom megkeresni ma.
Válasz Tobszi #21359. hozzászólásáraEsetleg még: Link
Válasz borcsik86 #21358. hozzászólásáraKüld el a szàmod, holnap elmondom mi a baj
Válasz Celtises #21357. hozzászólásáraA Mezőhegyesi nem bírt vele, Szegeden hol?
Válasz Norbi6330 #21355. hozzászólására?? Bocsi ezt nem értem.. a kurzor alatt a fekete tologatos potmetert érted a három pontnak? Az hatra van húzva h felemelje.. és amikor elindulok vagy megyek vele felemelt állapotban időnként úgy elkezd rángatni mint amikor az IFA t megoakolom 6tonnaval és rángat a kuplung mert nem bírja..
Válasz Tobszi #21356. hozzászólásáraMezőhegyesen és Szegeden javítanak.
Ismerősnek kifeküdt a 8220-asában az ECU.
Valaki nem tud jóárú beszerzési forrást újra vagy felújítottra?
Válasz borcsik86 #21354. hozzászólásáraHali a hidraulikát gombal vagy a kurzot hátra teszed lezárásra?
Sziasztok, Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy 6830as JD-t és hozzá egy framest reptillt 3 méteres , a trakin egyelőre nincs orrsúly, úhogy emelgeti szépen az elejét mivel ott a nehéz gumihenger a végén, na ez egy dolog, ami fura nekem hogy amikor megemelem, vagy indulásnál, vagy már menet közben is amikor fel volt emelve elkezdett nagyon rángatózni a traktor. hogy ez mitől lehet és mennyire probléma? olyan mintha a hidraulika szivattyu küszködne vele és dolgozna rá h bírja tartani. nomrális ez viszonylag a nagy teher miatt vagy esetleg a trakinak van baja? amikor le van téve és huzom a földbe nincs semmi ilyesmi, csak felemelt állapotában.. köszi a válaszokat..
6m trakira szeretnek tenni, hatra oldalankent 2-3 cm nyomtavszelesitot.
Gondoltam esztargaltatni, kozpontositoval, tehermentesitovel.
Hosszabb csavarral jo lesz, vagy muszaj lenne kulon csavarral felfogatni a szelesitot?
Válasz ermike #21351. hozzászólásáraÉrtettem volna, ha kicsit kicifrázod az előbbi mondatodat..