Vinkó 75 adatlapja

Becenév:Vinkó 75

Csatlakozott:2019-05-13 20:24:33

Utolsó belépés:2020-12-30 18:24:23

Fórum hozzászólás:1244

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-29 16:08:34

    A vicc az hogy libsi ki nyugati traktorral dolgozik ? Ki Ivánozik az Fehér Orosz hazafi ? Elment az eszetek ! ? Traktor vásárló topic. Elmondva pró és kontra. Mit kell ezen feszülni. Ha veszek mindkettőből és felgyújtom az is az én dolgom. Nem ? Mtz-re volt pénzed ? Hát legyen,ez nem turkálás más zsebében. Elmondja valaki hogy mért vesz inkább használt Nyugatit..mint Keletit. Erre jön a konteó gyártás. 1983-ban már jöttek ide az első 106-os dominátorok. A 4650-es őzikék akkor már majd 7 évesek voltak. A 970-esőzikével együtt. Gyerekoromban már ezek közt kezdtem nevelkedni. 2001-ben a legnagyobb JD gépparkkal rendelkező társasvállalkozás Magyarországon, címet adta át az egykori cégemnek a Kite. 96-tól már 80 lovas őzikék,majd rá egy évre 105 ök váltották a maradék Ivánt. 3500 hektáros cégről beszélünk,ki mára 5000-re szaladt fel. Gyertek nekem azzal hogy libsi vagyok mert ilyen körülmények közt nevelkedtem,és tanultam ki a szakmát. Majd állítsatok a falhoz szakmailag,hogy mennyire xar ez vagy az a típus. Még jó hogy privátban "irkáltok", hogy adjak egyes típusokról tanácsot. Mivel ebből élek napi szinten. Élet minőség az első,olyan gépet válassz a hektárharcosok,már alulról szagolják az ibolyát itt is. Belerokkantak a nyüves vasakba,meg a középkori technológiákba. Autóból sem a Trabantot veszitek. Ha valaki segítséget akar az keressen privátban,ebből a politika beszivárog ide is baromságból már kezd elegem lenni. Csá skacok. !

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 20:56:49

    Válasz fendt309 #5023. hozzászólására

    Kuplung főfék henger,ha nem sima emelővillás. Akkor így.smile laugh Mivel volt mindkét verzió.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 20:08:27

    Válasz kori01 #5009. hozzászólására

    Az ár más....azért nem kell eldobni. Amúgy ezek kicsit kiglancolva 5-6 körül mennek. Horvátoknál is. Van ott is olcsóbb nyilván nem véletlen,hogy mi az ok,az mindig relatív.smile cool

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 19:58:54

    Válasz Szabi. #3681. hozzászólására

    Pakliban benne van,ez a hibaszázalék. Ez ilyen. Azokat is megértem kik feltétel nélkül bíznak és mennek. Nincs ezzel semmi gond. De ezért bármely oldalra a későbbiekben,stigmát rakni.smile blink Ez azért feszegeti a környezetemet is. A folyamatos ellenségkép gyártás,már beteges.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 19:29:30

    Válasz kori01 #5002. hozzászólására

    Ez az alap mire figyelni kell, egy ilyen gépnél mikor nézegeti.smile thumbup Ezek Nyugaton azért mentek ám.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 19:24:36

    Válasz hasutas1 #3676. hozzászólására

    Feleslegesen rugózol rajta. Nézd meg a Brexit doksi filmet,majd elmélkedj a valóság és a Mátrix határán. Ha nem lett volna jó az immunrendszered már zacskóban töltötted volna a karácsonyt. Tehát te mát túl vagy a nehezén. Én a "bátrakra" gondoltam.Valamint a többi magát fontosnak tartó honatyára. Egyenlőre sunnyogás van. Ez ne meg az ne oltassa magát,mert kitudja mi lesz,ez nem fikció,jelenlegi kormány kommunikáció. Túlélted,örülj neki és ennyi. Gyorsan keress egy gyógyszerész tanulót és kérdezd meg,mivel kezdődik a "nagy könyv" miből tanulnak.smile wink

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 19:24:36

    Válasz hasutas1 #3676. hozzászólására

    Feleslegesen rugózol rajta. Nézd meg a Brexit doksi filmet,majd elmélkedj a valóság és a Mátrix határán. Ha nem lett volna jó az immunrendszered már zacskóban töltötted volna a karácsonyt. Tehát te mát túl vagy a nehezén. Én a "bátrakra" gondoltam.Valamint a többi magát fontosnak tartó honatyára. Egyenlőre sunnyogás van. Ez ne meg az ne oltassa magát,mert kitudja mi lesz,ez nem fikció,jelenlegi kormány kommunikáció. Túlélted,örülj neki és ennyi. Gyorsan keress egy gyógyszerész tanulót és kérdezd meg,mivel kezdődik a "nagy könyv" miből tanulnak.smile wink

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 18:54:37

    Válasz hasutas1 #3674. hozzászólására

    Immunrendszer. Azért már jönnek a baki videók,becsúszó tű,és üres benyomott fecskendő. Mert levegőt nem kellene a véráramba tolni. Egy parlamenti honatyát sem láttam hogy elsőnek,hogy kiálltak volna. Ennyire bíznak a cuccban. Környezetemben ez az utóbbi, főleg elbátorította az embereket. Itt is vannak koronások...szépen túl vannak rajta. Igaz nem műanyagon éltek idáig,és eztán sem. Tehát a településen jelezem, koronában nem távozott el senki. Ha nem kérem az oltást az a saját felelősségem. Ha téged oltottak akkor,nincs mitől félned. Pláne hogy 10nap karantén után már így is baba minden. Ugye ?smile wink De itt a következő verzió. Azért még sorba sem kellett állni. És mint mondják az okosabbak, arra is kellene valami fröccs. 20 éve nem találnak a koronára rendes vakcinát. Hát most élesben tesztelnek. Aki akar oltat,szíve joga. Asz okosabbak szerint egy gyengített és egyéb fröccs az ilyen oltóanyagok nagy része. Tehát ha az immunrendszered kuka. Egy nátha is elvisz.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 18:31:06

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 18:23:51

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 17:49:26

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 17:41:36

    Válasz UE-28 Apa #4993. hozzászólására

    Szokásos kartergáz,valamennyi lesz nyilván. Mikor a gyújtást ráadod indításig a váltóolaj nyomás lámpának is világítania kell. Nos ha nem akkor is ugyan az az eljárás. Felmelegíteni üzem melegre és a kardánt bekapcsolva,a nyomaték váltót kapcsolgatva,fel-le...haladni vele. Nem szabad késnie. Ha igen akkor alku...mivel szökik az olaj. Ez lehet a leg rosszabb esetben,a nyomatékváltóház forgótömítései,annak a háza sajnos kopott. Lehet emellett a nyomásvesztés oka bármely tömítetlenség. Jellemzően ha így dolgoztak vele a lamellák megégnek. Dolgozhattak vele. Mivel nem feltétlen jelenti a nyomás vesztés a két nyomaték fokozat sérülését. Tehát egy hosszú fokozat még üzemképes lehet. A hosszú fokozat úgy is lehet üzemképtelen. Ha a nyomaték váltó külső ház hornya kikopott és kilőtte a biztosító gyűrűt. BEPCO nem gyárt rossz alternatív alkatrészeket. Ott az ár elviselhető. A kuplung probléma (nem emel rendesen)nem jelenti hogy azonnal szét kellene tolni. A főmunkahenger karmantyúja megviccelhet.Lehet kapni bele javító szettet. De egy hidraulikás is segíthet. Így nem 18 ezer,csak 2-ő. Kb ennyi !

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 16:21:16

    Válasz .Szabi #2765. hozzászólására

    Systivát a magra. Április végéig nem is kellett piszkálni a kalászost. Bár árpára van kihegyezve,búzában is bizonyított.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-28 13:25:49

    Válasz mtz1221 #4950. hozzászólására

    Piros Landinik. A 190-esnél már játszik hogy a végén jár a hajtáslánc.Ez bizony benne van a pakliban. 180/90-es Fiatokkal voltunk így,valamint az "első" 180-as Landini.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 21:21:20

    Válasz mtz1221 #4947. hozzászólására

    smile nononosmile nononosmile nonono Ott más a bibi. Volt már hasonló,más részegységgel. Csak a garitól menekül valaki.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 21:13:49

    Válasz Gumóka #4941. hozzászólására

    2850,mi egy 82-es kaliber 2,8 millió volt. Egyébként most szinte olcsóbb itthon a gép mint kint.Egy szép 1056 xla IH 6500 órával 4,5.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 21:06:49

    Válasz mtz1221 #4938. hozzászólására

    Na ott a baj annak a generálnak a fele munkadíj.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 20:44:02

    Válasz Gumóka #4930. hozzászólására

    Volt itt egy 2850-es a szomszéd kereskedőnél. Amint látom hamar elvitték. 3350-esnek a nyomaték váltóját kellett javítani alkatrész áron 200 ezerbe meg állt. Maga a váltó és a többi,makulátlan,itt azért szűrt-hűtött olaj megy vissza. Valamint a nyomó olajzások is szépen fürdetik az alkatrészeket az ilyen és hasonló vasakban. Tehát mindegy hogy merre áll a traki,olajat kap-fürdik benne. Kobel hűvely-dugó-hozzá kapcsolódó tömítőgyűrűk.Nettó 40 volt egy éve/db. Egy autóalkatrész boltból,természetesen ha mind a 6 db meg lenne véve. A baj ott volt valaki valamit mókolt és nem húzta meg a szívocsonk bilincset. Így a 2-3 henger jól bezabált az 5-6 hengernél a hónolás még látszott. A tulaj kérte komplett csere. Nos egy 8 ezer órás gépben még látszik a hónolás.smile thumbupcool A fogaskerekek csapágyak szintén makulátlanok. Ez a technológiai különbség.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 20:00:04

    Válasz tr2021 #4924. hozzászólására

    18 és 20 milla közt is cseréltek már gazdát a régi 4000-es széria egyes típusai. Tettem fel videót korábban,hogy bizony ott még dolgoznak ezekkel. 180-200 lovas (fapados gépekről beszélünk.) Ezek mai ára cirka új típusban 40-50..gyártó-típus-felszereltség. Tehát ennek feléből, még a kárpit is újrahúzva. Mivel ezekhez is a mai napig van minden.Amcsiban már volt vita a farmerek és a gyártók közt. Gyakorlatilag távfelügyelettel,simán letiltotta a traktort,egy operátor....pl.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 19:29:51

    Válasz tr2021 #4920. hozzászólására

    Nyugat Európában,de a tengerentúlon is mennek. Van olyan ,nyilván nem egy Amcsi cég. Aki szépen újrahúzza az öreg vasakat.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:47:05

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:42:59

    Válasz horvath.agro #4872. hozzászólására

    Kérdezte a haver ha adott egy 3 millás 820-as,mennyit költenék rá,hogy elviselhető legyen a számomra. Mondom csak az ülés 500 ezer.Ok tehát lazán még vagy 2 millát. Mondom igen,és nem biztos hogy betakarja. Ha végigcsapágyazom minőségi csapággyal az ismét százezres nagyságrendű. És akkor még,nincs egy Svéd..vagy szekvencionális tömb. Valamint még nincs megcsinálva a hidraulika olaj hűtés sem. Klíma az már szinte legyen opció. Mivel a kabint rendesen szigetelni,már önmagában kihívás. Az a baj hogy ez egy új 8 millásal is el kellene játszanom.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:37:07

    Válasz horvath.agro #4870. hozzászólására

    Vakoló homokért itt is adtak 5 millát,mint kiderült a végén már saját magára licitált.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:24:40

    Válasz Bigyófelügyelő #4867. hozzászólására

    Nálunk sem fenékig tejfel. Viszont 10 év múlva is szeretném csinálni minimum. És nem halláskárosultan-szétment derékkal. Ültem 10 pluszos Ivánban fülvédőben. Ennyire hülyének ne nézzenek már. Ennyi pénzért még egy normális kabint sem tettek rá. Gyakorlatilag kilátni a kabin illesztésein.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:19:11

    Válasz tudatlan20 #4863. hozzászólására

    Kedvencem mikor beültem a tulaj mellé. A vonó erőszabályzó letekerve. Mikor fogott egyet az eke,jött a kuplung csúsztatós játék. Mondom hát a power és a többi. Áhhh el ne romoljon.smile scared Napokban beszéltem egy volt kollégával 2021-ben ez még mindig nem ritka. Van kinek az Ivánnál nagyobbat nem kell álmodni,ez is tény.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 16:15:43

    Válasz A.I. #4862. hozzászólására

    Képletesen értik a 100 ezret.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 15:01:17

    Válasz Nyomasek Bobo #7494. hozzászólására

    Van itt 251-es sínus boronás Amazon. Azzal egy durva melót is elmunkálsz-vetsz. Francia videókat néztem a szántásba vetettek vele direktbe.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 14:45:19

    Válasz Nyomasek Bobo #7492. hozzászólására

    Rakd a tárcsára a vetőszekrényt,hozd le a talajhajtást a többi nem kell.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 14:35:59

    Válasz Sz_Pisti #4852. hozzászólására

    2 hét alatt megvolt. Nem volt sürgetve. Szóval szerintem vállalható.smile thumbupcool Ez folytonos para a szétesik,mit csináljak az Ivánra is érvényes. Egy elektromos vezérlésűn ha az egér végig megy, ott is van pár napos és relatíve drága gebasz.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 14:22:56

    Válasz Sz_Pisti #4847. hozzászólására

    Nem kell tőle félni,van itt kolléga ki rá van állva erre a típusra. Személyesen ismerem is. Szóval ha kérsz tőle egy rendbe rakott paripát azzal sokáig el mész még. Igaz 180 ló alatt nem foglakozik géppel,alighanem. Nem volt kapacitásom. Ezért átkerült hozzá a 4755..na azzal sokáig gond nem lesz és egy új turbós MTZ motor árából megvolt a javítás-kuplung-váltó-difi-lehajtás. Vérprofi ! Tök mindegy mennyi óra van benne. Ebben alapból van anyag.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-27 14:17:30

    Válasz A.I. #4844. hozzászólására

    Egyszer kell elkezdeni,utána már nem fél tőle az ember. Vajdaságban ezeket az őzikéket 100 ezer órás traktornak hívják. Zömében azért vesznek Ivánt mert azt tudja szerelni,ezért elviseli a nyűgjét-büntetőtáborra hajazó kényelmét. Én kívánom,hogy anyagilag mindenki jusson el oda hogy az Ivánt eltudja engedni. smile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 21:13:32

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 21:11:31

    Válasz A.I. #4778. hozzászólására

    Jaaa..dehogy,beszélgetünk,tapasztalatot cserélünk,ötletelünk. Olyan fórumos lazulás !smile thumbup

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 21:05:59

    Válasz mtz1221 #4763. hozzászólására

    Kínáltak házat...szereznek még menyecskéket is ha kell. Csak valaki vigye a gépparkot. Majdnem leköltöztem. smile laugh

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:59:22

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:58:49

    Válasz mtz1221 #4756. hozzászólására

    A vírus előtt jártam lent párszor. Ott más oka van. Őszintén nem is értem azokat a bérleti díjakat.Valamint föld árakat. A jó szakik zömében kint vannak Nyugaton,ez is gond nálatok.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:55:58

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:54:12

    Válasz kori01 #4749. hozzászólására

    Én javítok Ivánt is,mert azt is meg kell javítani. Viszont saját részre nem kell. Idén ősszel is volt ki inkább felszántatott. Mint 2 fejjel kínlódott bömböltetett az Ivánnal. Szép meg jó hektárharcosnak lenni. Csak nem mindegy milyen áron. Ide esélytelenek,laza földeken ok. A 20cm-es szántásoknak itt befellegzett. 2 késes lazítóval sem kell vigéckedni. Mára itt így vagyunk. Ez nem urizálás, egyszerűen kényszer. Itt a gazdák 99%-a nem hajlandó 10milla,vagy a felett Ivánért pénzt adni. Marad a 82..vagy 820+turbó. Azzal pedig és a lazítóval,nem kell itt vagánykodni. Haver vett egy régi IHC 1055-öst két éve, azóta ki van simulva.smile thumbupcool Pedig cefetül Ivános volt.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:38:15

    Válasz B.Bali #4744. hozzászólására

    Nekem bizonyíthatod..holnap már a műhelyben kell lennem. Ez van.smile laughÉn örülök az Ivánnak..mert folyamatosan ad melót.smile laugh

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:34:56

    Válasz kori01 #4738. hozzászólására

    Semmi gond,minőségi csapágyakkal összerakott Iván váltóba csak a csapágyak cirka 2 kiló,ebben a két nagy kúpos csapágy bruttó 70-volt legutóbb. De a tulajt azóta dolgozni látom. Nem minden évben a 3-4 ezer forintos csapágyakat cseréljük. A gond itt van. A Muszka nem viccel,Keleti piacra megy,mehet bele a gagyi is. Van olyan kereskedő ki már kiszervezné a garanciális javításokat. Tele a tökük. Na én meg nem vagyok bohóc.smile laugh

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:21:35

    Válasz B.Bali #4733. hozzászólására

    Gondolod tolom a cikk számot nézz utána !smile laugh

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 20:19:55

    Válasz B.Bali #4724. hozzászólására

    Ez a szomorú valóság ! Bérszolgáltatás az elején MTZ-vel indult. Gyorsan lépni kellett,a cégnek. Ezt a tempót nem bírják. Pótkocsival meghajlik a felni ? Hol volt ilyen a régi 50-eseken ? Egy kezdő hamarabb megszokta a Nyugat vasat..mint az Ivánba a lekvárkeverőt a kormány és az ülés közt. Az volt a legjobb lépés itt bármelyik céget-tulajt kérdeznéd,mikor elengedték az Ivánt. Azóta pörög a bolt és termeli a pénzt. Ott hol még jelen van az Iván 5 éves korában megy a háztól,tök mindegy mennyi óra van benne,bár ez egyre kevesebb. Pár hektárra még elmegy, itt 30 hektárnál már elengedik. Max a telepen udvari szolgálatban jön-megy. aktív melóban,már nem nagyon. Az új MTZ 1 év alatt lebontotta a hajtásláncot. Mikor egy 2 fejes ekével be lett állítva a többi közé. Ennyit a minőségről,alighanem 4 milla volt nettó. Erdészeti melóra még megy itt 3db. egy mindig bakon van. A tulaj elmondása szerint ritka ha egy hónap úgy megy el hogy nem kell bütykölni valamelyiket. Pedig 5 évente új gép. És nem a termelésben dolgozik. A kezelők sem fakezűek. Vett egy 115 lovas NH-t. Azóta simán megy az agrárium része is a vállalkozásának. Mivel pár gép megfordul a kezem alatt,azért látom a számokat-költségeket.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 18:57:42

    Válasz Gumóka #4714. hozzászólására

    Cimbora 20 éve vett egy kintről behozott IH 946-ot. Tavaly lett a kuplung felújítva cirka 300 papír volt. 30 hektáros gazdaságába,kaszál-szánt.báláz..stb. Minden más bontatlan benne. A motor -10-ben is lazán indul.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 18:46:05

    Válasz Földönfuto #47. hozzászólására

    Kell rá fabrikálni mozgásérzékelőt. Így nem szokja meg. Valamint a környék sem zúgolódik a ciklikus durrogások miatt.smile wink

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 18:01:24

    Válasz trikolor5 #4706. hozzászólására

    Most csináltam egy MF 4365-öst, hamarabb széthúzni mint egy Ivánt. A lamella szett 120 bruttó. Egy szerelési baki miatt kellett ismét hozzá nyúlni,(így került hozzám). Szóval az alkatrész árat nézve ezt egy Iván difi is simán viszi. Még nem is elég rá. A legtöbb gép itt a műhelyeben az Iván. egyszerűen elfogy az alkatrész benne. Simán az is benyel pár százezret ma már,ha komolyabban foglalkozni kell vele.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 17:46:55

    Válasz trikolor5 #4701. hozzászólására

    Na neeee. Egy sima szervizt megcsinálsz te magad is,nem kell hozzá egyetem. Olaj-szűrő,bárhol beszerezhető,és nem horror összeg így. Voltak itt 1025-ös Ivánok egy cégnél.A gépkezelők este letakarták a műszerfalat-a fél kabint.Tehát figyeltek rá, ennek ellenére olajgombóc. 5000 órára váló és motor is javítva,majd az eleje. És ez ciklikusan körbejár. Olyan ki éves szinten 300 órát hajt egy Ivánba annak,természetesen hibátlan. Normális földnek odaakasztva,nagyüzemódban,hamar megjöttek. Állattartó telepről. Igaz nem talajozik 20 ezer órával mennek innen el a Nyuszik,fődarab bontás nélkül. Az az max a kardánt heréli a nagy kiosztó. Ha nem az üveg kabinos Ivánt veszed,a beépített klímád annyit ér mint egy lepkefing. Dehhhhh. Ivánt 8-10 milláért !smile scared

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 17:32:58

    Válasz Nyomasek Bobo #7478. hozzászólására

    Pedig sok választás nincs,egy kis bíbelődés és a jelenlegi vetőgéppel is elvagy. Vagy egy több milliós beruházás. (A vetőgép árán vegyél egy grubert.) Egy normális gruberezésbe,már simán vetnek itt is.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 15:59:03

    Válasz gcastle #4687. hozzászólására

    Bakker ilyen eltörő stift miatt régi IH-ról már emeltem le kabint részben.smile laugh

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 15:25:20

    Válasz Nyomasek Bobo #7474. hozzászólására

    Ha nem lesz normális magágyad,a sima gépekkel kockázatos a történet.

  • Ugrás a témához » Vinkó 75 | 2020-12-26 14:51:14

    Válasz Nyomasek Bobo #7472. hozzászólására

    Van itt a hirdetésekben egy féltárcsás reform. Érdemes lenne megnézned. Dénesfán.

Fórum szabályzat

Elolvasom »

FRISS AGRÁRHÍREK A POSTAFIÓKODBAN

URBAN SM70
Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre,
és NYERJ egy URBAN SM70 ágaprítót!
[bezárás x]