Ez egy nagy bajuk ezeknek a gépeknek, hogy egybe van a váltó meg a hidraulikaolaj, és a váltóban ugyebár keletkezik víz, amit ha nem engedsz le időben, akkor elkeveredik az olajjal, és lehet cserélni az egészet... Pár liter belemegy, asszem 60?
Az nem olaj. Ilyen kotusok itt a rétjeim amit próbálok rendberakni. Koromfekete anyag, ami úgy porzik mint a hamu, olyan könnyű. Ha fedélnélküli traktorral rendsodrok, úgy nézek ki mint egy etióp. Most meg esős időben zúztam, és beleragadt a mindenségbe ez a kotu, és egy nagy trutymó lett az egészből Magasnyomásúval szoktam mosni, de most csak hozzáfagyna a víz... Nekem egyetllen olaj a hidraulikus gyorscsatlakozókból folyik, amikor cserélem a munkaeszközöket.
Mondjuk becsapós, mertcsak a védőkeret más. Csináltam egy képet, de nem sok minden látszik belőle, mert most volt zúzva nemrég, és még nem értem oda letakarítani.
van szimering is, meg o gyürü is ott, nekem pl az o gyürü melett folyt volt, cseréje 2 perces melo, csak lejtőre kell állni a géppel és ki lehet simán huzni a csonkot és nem folyik ki az olaj.
Félelmetesen néz ki Az enyémen egy csöpp olaj sem jön kifele Szerintem felejtsd el. Mondjuk lehet csak lekéne ereszteni belőle az olajat, és valami tömítés ment ki a csapágynál
sziasztok hát én nem tudom valaki mondja már meg öszintén tényleg vannak gondok a masseynél a váltoval? akivel beszélek mindenki le akar beszélni rola mert a válto tönkre megy rajta 5000 munka ora után igaz ez?
valaki irjon már valamit rola hogy akkor ezek közül meliket vegyem meg 3075 . 3080. 3085. 3090. 3095?
A királycsapot úgy kell ellenőrizni,hogy megemelni a gép elejét. úgy hogy a híd lógjon a saját sulyánál fogva, az első kerekek éphogy érintsék a talajt aztán akkor egyik oldali kereket megpróbálni meggurítani előre-hátr. Ha ki van kopva a kiráylcsap akkor látni hogy löttyen keresztbe. Ez azért bak mert akkor az első hajtás tengelye elmegy középpontból és lexopja bordát a kúpkerék végéről. Kúp-tányérlerék csak párban cserélhető ezek kb 3-400e ft. +csapágyak meg a királycsap perselyek + szerelési költség. 5-600e be vékonyan számolva is beleugrik gyári alkatrészekből. Azán ha nagyon ki van kopva a pesely akkor már lehet hogy a ház is kopott akkor még plussz gépműhely ahol visszamarják a hidat meg a bakokat központba és újraperselyezik őket....
A zsírzószemet értem, azt kérdeztem, hogy ami a képen látszik az a csapszeg miatt van félre, vagy miért, és ha a csapszeg miatt van félre azt miből áll kicserélni, mekkora munka, mibe fáj?
Igen, nekem azt a zsírzószemet kell kicserélni, mert visszaereszti a zsírt... Azok a lyukak meg valamilyen extra felfogatási helye, tele van velük a gép oldala, ilyen előmelegítőket, légtartályt, kompresszort...lehet rájuk felfogatni. de hogy oda éppen mi illik az jó kérdés!
A Dynás fejlettebb, sokkal finomabban be lehet állítani a szükséges sebességet, mivel ugyan abban a sebességtartományban több fokozat van. egyébként szívesen.
Az de a két sínt is lehet venni valahol. Csak nem tom hol láttam már. Ezek a hátsó hídházra vannak csavarozva tehát mindegyik olyan tipusú trakira fel lehet tenni őket nagy valószínűséggel...
Nem ismerem az MBP pótot de kicsit csücskös lenne a 6,5 t öntömegnek...
Amit belinkeltél az az ami a két sín közzé lehet tenni? Mondjuk ha tudnék szerezni használtat akkor elég lenne a két sín és azt csak simán felfogatom valahova? meg mondjuk ha egy mbp 6,5-et akarok húzni akkor annak 6,5 a saját tömege vagy az ösztömege?
269 hozzászólás
Válasz #217. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy valószinü most cserélték.
Válasz #217. hozzászólásra
Az a lényeg, hogy valószinü most cserélték.
Válasz #216. hozzászólásra


Jaaa...
Ez egy nagy bajuk ezeknek a gépeknek, hogy egybe van a váltó meg a hidraulikaolaj, és a váltóban ugyebár keletkezik víz, amit ha nem engedsz le időben, akkor elkeveredik az olajjal, és lehet cserélni az egészet... Pár liter belemegy, asszem 60?
Válasz #215. hozzászólásra

Nem a tiedre gondoltam, hanem amit fényképeztem
egyébként a képen nem látszik jól de tiszta olaj jött belőle.
Válasz #213. hozzászólásra
Most meg esős időben zúztam, és beleragadt a mindenségbe ez a kotu, és egy nagy trutymó lett az egészből
Magasnyomásúval szoktam mosni, de most csak hozzáfagyna a víz... Nekem egyetllen olaj a hidraulikus gyorscsatlakozókból folyik, amikor cserélem a munkaeszközöket.
Az nem olaj. Ilyen kotusok itt a rétjeim amit próbálok rendberakni. Koromfekete anyag, ami úgy porzik mint a hamu, olyan könnyű. Ha fedélnélküli traktorral rendsodrok, úgy nézek ki mint egy etióp.
Válasz #210. hozzászólásra
Románba nem hirdetnek véletlenül 3085-öst?
És ami ott van olaj az honnan jön váltóból?
Válasz #209. hozzászólásra


Mondjuk becsapós, mertcsak a védőkeret más. Csináltam egy képet, de nem sok minden látszik belőle, mert most volt zúzva nemrég, és még nem értem oda letakarítani.
Válasz #209. hozzászólásra

Nincs egy képed hogy kéne kinéznie?
Válasz #207. hozzászólásra
van szimering is, meg o gyürü is ott, nekem pl az o gyürü melett folyt volt, cseréje 2 perces melo, csak lejtőre kell állni a géppel és ki lehet simán huzni a csonkot és nem folyik ki az olaj.
Válasz #208. hozzászólásra
De ahogy nézem valamit ott már megbabráltak, mert nem így néz ki gyárilag...
Válasz #207. hozzászólásra
Az enyémen egy csöpp olaj sem jön kifele
Szerintem felejtsd el. Mondjuk lehet csak lekéne ereszteni belőle az olajat, és valami tömítés ment ki a csapágynál
Félelmetesen néz ki
TLT-nél mitől folyhat az olaj levcsavartam azt a védő valamit és folyt.
Válasz #205. hozzászólásra
Másik topicba írtam.
vagy esetleg más javaslat az ár max 12000 euro
sziasztok hát én nem tudom valaki mondja már meg öszintén tényleg vannak gondok a masseynél a váltoval? akivel beszélek mindenki le akar beszélni rola mert a válto tönkre megy rajta 5000 munka ora után igaz ez?
valaki irjon már valamit rola hogy akkor ezek közül meliket vegyem meg 3075 . 3080. 3085. 3090. 3095?
Válasz #201. hozzászólásra
Ha használod, megkopik.
Válasz #200. hozzászólásra

Válasz #196. hozzászólásra
Mitől tud megkopni, vagy egy idő után mindenképp megkopik?
Válasz #196. hozzászólásra

Köszönöm, egyébként nincs oldalról fényképezve, mert kézzel is néztem és jól érezhető a különbség, tehát nem csak úgy látszik hanem úgy is van
Válasz #198. hozzászólásra
Értem, nem sértődtem meg
Válasz #195. hozzászólásra
nem sértésnek szántam,nem láttam közelről még kis MF-et
Válasz #196. hozzászólásra

Válasz #184. hozzászólásra

Mert kicsit oldalról van fényképezve.
A királycsapot úgy kell ellenőrizni,hogy megemelni a gép elejét. úgy hogy a híd lógjon a saját sulyánál fogva, az első kerekek éphogy érintsék a talajt aztán akkor egyik oldali kereket megpróbálni meggurítani előre-hátr. Ha ki van kopva a kiráylcsap akkor látni hogy löttyen keresztbe. Ez azért bak mert akkor az első hajtás tengelye elmegy középpontból és lexopja bordát a kúpkerék végéről. Kúp-tányérlerék csak párban cserélhető ezek kb 3-400e ft. +csapágyak meg a királycsap perselyek + szerelési költség. 5-600e be vékonyan számolva is beleugrik gyári alkatrészekből. Azán ha nagyon ki van kopva a pesely akkor már lehet hogy a ház is kopott akkor még plussz gépműhely ahol visszamarják a hidat meg a bakokat központba és újraperselyezik őket....
Válasz #194. hozzászólásra
Attól mert nem értek hozzá, azért nem is érthetem meg? Értem, hogy nem a királycsap van félre de akkor miért áll úgy félre?
Válasz #193. hozzászólásra
vigyél el egy hozzáértőt,a királycsapot megemeléssel tudod ellenőrizni
Válasz #192. hozzászólásra
És akkor miért van félre?, a királycsapot hogy lehet megnézni?
Válasz #191. hozzászólásra
a képen nem a királycsap ferde,a királycsap lent van ahol a zsírzógomb
Válasz #190. hozzászólásra
azt kérdeztem, hogy ami a képen látszik az a csapszeg miatt van félre, vagy miért, és ha a csapszeg miatt van félre azt miből áll kicserélni, mekkora munka, mibe fáj?
A zsírzószemet értem,
Válasz #188. hozzászólásra

csapszeget akarsz cserélni, vagy csak amit én mondtam hogy zsírzószemet keell cserélni? Mert a zsírzószemet csak kitekered-betekered!
Válasz #186. hozzászólásra

Senki
Válasz #187. hozzászólásra
A királycsapszeget
Válasz #186. hozzászólásra
Mármint mi?
Válasz #185. hozzászólásra
És ez mekkora baj? miből áll megcsinálni? mit érdemes róla tudni?
Válasz #184. hozzászólásra
Igen, nekem azt a zsírzószemet kell kicserélni, mert visszaereszti a zsírt... Azok a lyukak meg valamilyen extra felfogatási helye, tele van velük a gép oldala, ilyen előmelegítőket, légtartályt, kompresszort...lehet rájuk felfogatni. de hogy oda éppen mi illik az jó kérdés!
Ez lenne a királycsap, vagy miért van ott félre a híd?

És ott a négy csavar helyén mi lenne?
Válasz #182. hozzászólásra

A Dynás fejlettebb, sokkal finomabban be lehet állítani a szükséges sebességet, mivel ugyan abban a sebességtartományban több fokozat van. egyébként szívesen.
értem tehát akkor a dynas a jobb vagy vég eredményben mindkettö jo csak megszokás kérdése? különben köszönöm hogy el magyarázdtad
Válasz #180. hozzászólásra

A lapon dynás van, a képen nem, a dynásokat a kormány alatt egy kar segítségével terhelés alatt tudod kapcsolni A-D sebességek közt, a másikat meg mechanikusan A-B közt.
http://www.mascus.hu/mezogazdasagi-gepek/hasznalt-traktorok-100-119-le/massey-ferguson-3095-dyna-4-m-alo-675-fr-ls/cnny8tjw.html
hello érdeklödnék még nincs meg de keresem a massey fergusont látom beszélitek ezt azt de mi az a dyna-s válto miben különbözik a másiktol?

Válasz #178. hozzászólásra




ló...zt
Válasz #177. hozzászólásra
Szia....Ért e valamit a melengetés??..még nem tudtam beszélni vele..de e-mailban írtam neki ill a képeket egyeztettük
Válasz #175. hozzászólásra
igen az egészet,és ezenkívül kell még a vonószerkezet ami szürke sinben le föl állitható,az +1 százas legalább
Nincs valakinek egy pappírja arról, hogy ezeken a traktorokon hol vannak zsírzószemek? Mert ha van olyan, amit nem veszek észre...
Ezt az egészet kell felfogatni valahogy, vagy csak azt a két szürke sínt?
http://www.granit-parts.hu/NS512A/IBSStaticResources/Bo_Resources/ZM_IMAGE/77700212000.JPG
Válasz #171. hozzászólásra
a raksúlya 6,5tonna
Válasz #172. hozzászólásra
Alsó vonóhorgot én is látok eladót, de az már van.
Válasz #171. hozzászólásra

Az de a két sínt is lehet venni valahol. Csak nem tom hol láttam már. Ezek a hátsó hídházra vannak csavarozva tehát mindegyik olyan tipusú trakira fel lehet tenni őket nagy valószínűséggel...
Nem ismerem az MBP pótot de kicsit csücskös lenne a 6,5 t öntömegnek...
Válasz #163. hozzászólásra
Amit belinkeltél az az ami a két sín közzé lehet tenni? Mondjuk ha tudnék szerezni használtat akkor elég lenne a két sín és azt csak simán felfogatom valahova? meg mondjuk ha egy mbp 6,5-et akarok húzni akkor annak 6,5 a saját tömege vagy az ösztömege?
Válasz #163. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget