Válasz Berkó_ #23774. hozzászólásáraNekem a 7618-on a gyári 10 darab súly,plusz a középső vonószem, illetve a súlytartó lett felszerelve a front hidraulikára.Az olyan 700 kiló. A Magtárnál mondták,ez bőven elég,mivel legalább 50-60 centivel kintebb van így a súlypont.Eredetileg a súlytartó és a váz között volt még egy 200 pár kilós tömb,a hűtő alatt,de az le került,mikor a helyére fel szerelték a front hidraulikát.Azt mondták ez kompenzálja azt.Aztán mikor meg kapta a kicsike a függesztett 12 soros accordot,plusz rá négy kis műtrágya tartályt,nem tudtam a forgóban el kanyarodni,csak fél fékkel.Na akkor még pakoltunk rá 2-2 súlyt,a tartón még el fért.Utána sokkal jobb lett.A 381-es Fliegl-t is jobb volt húzni,nem libegett.Amúgy meg merev hidas volt!Így volt rajta olyan 900 kiló.Szerintem neked is elég lenne a 750-800 kiló.A hátsó felniben van súlyod?
Válasz gazda28 #23769. hozzászólásáraMikor 5455-öst hajtottam 2008-2014-ig,ilyen problémával nem találkoztam.Olyan volt,hogy meg szünt a hajtás,mert le nyalta a bordát a tengelyről,meg a két hüvelyben is kihegyezte.Sőt,a két bordás tengelyt is cserélni kellett, mert a bordákat ott is ki hegyezte a hüvely,mivel az volt a keményebb anyag.Nem lehetett zsírozni,szárazon ment mindíg.Támasztó csapágy évente csere.Sötét parasztnak remélem tudtam segíteni,és az lesz a probléma kulcsa,mert olyan velem is történt.Nem tudom,hogy a fékezéskor mi vezérli az elsőhajtást,de amondó vagyok,hogy te is nézd meg azokat a szelepeket az oldalán.Van az első hajtásnak is ott.Lehet ott is hasónló a gond,mondom nem biztos.Ha direktbe kapcsolod hajt,ha fékezel lehet nem vezérli a mágnes tekercs a szelepet.Ez csak tipp.
Válasz Sötét Paraszt #23778. hozzászólásáraÍgy van.A kábelt ha ki pattintod belőle,és megmozgatod,ha nem fix,akkor biztos repedt,akkor a tekercs szála is biztos el van szakadva.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólásáraA 7 mázsást ha fennhagyod sem kellemetlen hurcolni, de nagyobbat ekkora gépre nem erőltetek, ha fog egy jót a traktor, azért meg bírjon kaparni..
Válasz Sötét Paraszt #23775. hozzászólásáraNa jobban megnéztem négy tekercs van f- pto, pto , diff meg az elsőhajtás.
Talán 8-as imbuszcsavar fogja fel valami lemezfülel a tekercseket.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólására700-900 kg. A kb. ugyanekkora Arion 620-ra a gyár 700 kg táskasúlyt + 100 kg tartót gondolt jónak (utóbbi helyett neked ott a fronthidró), és ez szerintem teljesen jó is. És ez így azért közelebb van, mint a fronthidróra akasztott súly.
Ha igazán nehéz dolgokat akarsz a hátulján vinni, akkor mehet akár 1000 kg fölé is, amúgy felesleges.
6480-as ~160 lovas gépre mekkora orrsúlyt érdemes feltenni, ami nem is túl nagy, de nem is lesz neki kevés? (fronthidraulika van, arra venném fel a frontsúlyt.) 600 kg-on gondolkoztam, de most láttam egy cimbora 140 lovas Zetorján 700 kg orrsúly. Lazítót, grúbert húzna, amik függesztett eszközök. Ugyan ez a gép olyat produkált, mikor össze akasztottam két 8011-est, hogy elment a levegő nyomás, és azóta a kompresszor se működik. Hol keressem a hibát? Mi szokott tönkre menni a kompresszporba úgy álltalában?
Válasz Sötét Paraszt #23764. hozzászólásáraDyna 4-es 5455-nél volt nekem is ilyen gondom.Ahogy a derekán vannak a szelepek ott van ez is. Azt hiszem rá is van írva,hogy melyik a Tlt.Két pici inbusz csavar fogja mágnes tekercset.A tetején van a rá pattintós dugalj,az ha mozog,akkor biztos, hogy szál szakadásos.A melegtől a bakelit,vagy műanyag annyira elérik,hogy valami napra-,vagy kukorica szár ha oda fel szúr,akkor el reped.
Sziasztok!van egy 5455 ferguson
az a hiba hogy fékezéskor az első két kerék nem fog be
pedig a müszerfalon a lámpa kivilan (amelyik azt jelzi hogy bevan kapcsolva az első hajtás)
mitől van az hogy nem fog az első keréken fék?
Válasz balazoooo #23759. hozzászólásáraKöszi a segítséget, érdekességként megjegyzem, hogy eddig hidegen mindig elindult, de kb 1 órás munka után szokta beadni a hibakódot, utána ha az ember leállította akkor nem lehetett elindítani.
Most nézem, hogy a hibakódok között van egy amelyik egy bizonyos üzemanyag hőfok szenzorra utal.Ez a szenzor ez hol lehet a gépen?
Válasz Fergás #23758. hozzászólásáraLámpák a hibakód miatt villognak (figyelemfelkeltés)
hibakód meg üzemanyag rendszer hiba (injektor) szerintem! laptopos ember fog kelleni
Üdv!
MF 7475-ös traktornál folyamatosan a NumE1077-es hibakódot dobálja be, ez már vetés óta tart, amikor beadja a hibakódot, akkor ha leállítom, nem indul el, ha megy a gép akkor érezni, hogy egy picit gyengébb, illetve a motor sem úgy jár, mintha kevesebb anyagot kapna.
Valakinek valami ötlet?
Sziasztok! Massey Ferguson MF 525 Super kombájnhoz kezelési leírása van valakinek? (magyar mert angol van) Illetve hol találom az alvázszámot rajta?
Előre is köszönöm!
Válasz R Sándor #23751. hozzászólására7.4-es 217lóerős magasnyomású 4szelepes Sisu motorban 12-13ezer között és még az injektorok sem voltak kivéve belőle ...
Válasz mtz1221 #23750. hozzászólásáraŐ a régi sisu motorkról beszél !!!! Az újjak már biztos hogy nem fognak kibírni annyit ,de még mindíg nagyon jók.Már többször leírtam, nekem is van egy 4 hengeres sisu motorom egy valtraban 11600 óra van benne még a porlasztók sem voltak kivéve belőle!!!
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraEz egy nagyon jó motor. Mi használtuk 100000 územóra fölött. Nem talajmunkára lett tervezve valószínű, de egy állattartó gazdaság talajmunkáját el tudja végezni. Fogyasztása elhanyagolható. Van itt a közelben egy 75-ös valtrában, ami már rég tóljár a 15000 üzemórán és hibátlan.
Válasz máris szomszéd #23746. hozzászólásáraAz ilyenektől óvakodni kell. Legálisan új traktorként ezt nem lehet forgalomba helyezni az únióban. Esetleg valami kerülőuton használtként.
Válasz mtz1221 #23741. hozzászólásáraoff:
a gyász tudja.nem is érdekelnek ezek a szarok...most amit vettünk:lg,80cm.67 000 erre azt mondta ezt már hivhatjuk tvnek.2év garancia.kérdeztem:és akkor ez mennyit fog birni???---azt mondta 2évet talán...ottrohadel...
Válasz VMisi #23742. hozzászólásáraAzt se felejtsük el hogy azért normális tervező tett egy rendes hosszú fokozatú váltót is a kis motorhoz. Vacak mtz-be meg se bírna indulni, a marha tervezése miatt.
Válasz Ares 826 #23738. hozzászólásáraVolt egy 3 hengeres valtránk (70le), de annak olyan nyomatékrugalmassága volt, hogy csak na! Azt a kis kecskét elékötöttük többször a a hw-nak, 150q búzával, nem ijedt meg tőle.
Válasz fexco #23737. hozzászólásáraÉs mi baja lett volna annak a tévének ??? Én 5 éve vettem egy 120-as full Hd-s voxot 3-as áron mint a márkásak, azóta is teszi a dolgát.
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraVagy:az mtzt nemtalajmunkára tervezték.ha nem arra van használva(alkalmilag se)meglepően sokáig hibamentes.tapasztalat.
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraMajd beírja az egyik megszálott fan,hogy ez a nagy-hathengeresnek pont a fele.--szuper,mehet,bírja....
Napoka voltam a médiamárktba tvt akartam venni.a legolcsobbat.ki is néztem.(~50000)pont jött a boltosgyerek,mondom mi a véleményed ezekről a tévékről???aszongya:tvt,vagy vágódeszkát akarok venni!!!????
Ennyi.
Kedves forumozok! Az MF.5609 trakiban 3 hengeres moci van, milyen tapasztalatok vannak ezzel a tipus-al kapcsolatban. Alkalmankénti talajmunkára használható?
24483 hozzászólás
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólásáraA kubun is 800 kg van, így 81q.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólásáraNekem a 7618-on a gyári 10 darab súly,plusz a középső vonószem, illetve a súlytartó lett felszerelve a front hidraulikára.Az olyan 700 kiló. A Magtárnál mondták,ez bőven elég,mivel legalább 50-60 centivel kintebb van így a súlypont.Eredetileg a súlytartó és a váz között volt még egy 200 pár kilós tömb,a hűtő alatt,de az le került,mikor a helyére fel szerelték a front hidraulikát.Azt mondták ez kompenzálja azt.Aztán mikor meg kapta a kicsike a függesztett 12 soros accordot,plusz rá négy kis műtrágya tartályt,nem tudtam a forgóban el kanyarodni,csak fél fékkel.Na akkor még pakoltunk rá 2-2 súlyt,a tartón még el fért.Utána sokkal jobb lett.A 381-es Fliegl-t is jobb volt húzni,nem libegett.Amúgy meg merev hidas volt!Így volt rajta olyan 900 kiló.Szerintem neked is elég lenne a 750-800 kiló.A hátsó felniben van súlyod?
Válasz gazda28 #23769. hozzászólásáraMikor 5455-öst hajtottam 2008-2014-ig,ilyen problémával nem találkoztam.Olyan volt,hogy meg szünt a hajtás,mert le nyalta a bordát a tengelyről,meg a két hüvelyben is kihegyezte.Sőt,a két bordás tengelyt is cserélni kellett, mert a bordákat ott is ki hegyezte a hüvely,mivel az volt a keményebb anyag.Nem lehetett zsírozni,szárazon ment mindíg.Támasztó csapágy évente csere.Sötét parasztnak remélem tudtam segíteni,és az lesz a probléma kulcsa,mert olyan velem is történt.Nem tudom,hogy a fékezéskor mi vezérli az elsőhajtást,de amondó vagyok,hogy te is nézd meg azokat a szelepeket az oldalán.Van az első hajtásnak is ott.Lehet ott is hasónló a gond,mondom nem biztos.Ha direktbe kapcsolod hajt,ha fékezel lehet nem vezérli a mágnes tekercs a szelepet.Ez csak tipp.
Válasz Sötét Paraszt #23778. hozzászólásáraÍgy van.A kábelt ha ki pattintod belőle,és megmozgatod,ha nem fix,akkor biztos repedt,akkor a tekercs szála is biztos el van szakadva.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólásáraA 7 mázsást ha fennhagyod sem kellemetlen hurcolni, de nagyobbat ekkora gépre nem erőltetek, ha fog egy jót a traktor, azért meg bírjon kaparni..
Válasz Sötét Paraszt #23775. hozzászólásáraNa jobban megnéztem négy tekercs van f- pto, pto , diff meg az elsőhajtás.
Talán 8-as imbuszcsavar fogja fel valami lemezfülel a tekercseket.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólására700-900 kg. A kb. ugyanekkora Arion 620-ra a gyár 700 kg táskasúlyt + 100 kg tartót gondolt jónak (utóbbi helyett neked ott a fronthidró), és ez szerintem teljesen jó is. És ez így azért közelebb van, mint a fronthidróra akasztott súly.
Ha igazán nehéz dolgokat akarsz a hátulján vinni, akkor mehet akár 1000 kg fölé is, amúgy felesleges.
Válasz Berkó_ #23774. hozzászólására800kg van a 7718-on ,szerintem pont jó.
Kompreszorba szelepek, gyürű stb.
Válasz Zsolesz83 #23771. hozzászólásáraJobb oldalon pto meg front pto felirat van.
Az az érdekes, hogy a front pto-n van tekercs pedig az nincs is.
6480-as ~160 lovas gépre mekkora orrsúlyt érdemes feltenni, ami nem is túl nagy, de nem is lesz neki kevés? (fronthidraulika van, arra venném fel a frontsúlyt.) 600 kg-on gondolkoztam, de most láttam egy cimbora 140 lovas Zetorján 700 kg orrsúly. Lazítót, grúbert húzna, amik függesztett eszközök. Ugyan ez a gép olyat produkált, mikor össze akasztottam két 8011-est, hogy elment a levegő nyomás, és azóta a kompresszor se működik. Hol keressem a hibát? Mi szokott tönkre menni a kompresszporba úgy álltalában?
Válasz gazda28 #23769. hozzászólásáraBocsi,át ugrottam szanberg kérdését.
Válasz gazda28 #23766. hozzászólásáraHa csak simán be kapcsolod az első hajtást,akkor az kapaszkodik,vagy akkor sem hajt?
Válasz Sötét Paraszt #23764. hozzászólásáraDyna 4-es 5455-nél volt nekem is ilyen gondom.Ahogy a derekán vannak a szelepek ott van ez is. Azt hiszem rá is van írva,hogy melyik a Tlt.Két pici inbusz csavar fogja mágnes tekercset.A tetején van a rá pattintós dugalj,az ha mozog,akkor biztos, hogy szál szakadásos.A melegtől a bakelit,vagy műanyag annyira elérik,hogy valami napra-,vagy kukorica szár ha oda fel szúr,akkor el reped.
Válasz Sötét Paraszt #23764. hozzászólásáraA szelep él a mágnes tekercsben a szál el van szakadva.
Válasz szanberg #23768. hozzászólásáraigen hajt.
szerinted mi lehet a probléma?
Válasz gazda28 #23766. hozzászólásáraÉs hajtani hajt az eleje?
Válasz mtz1221 #23750. hozzászólásáraMesemondó a csávó azt gondolom!








Sziasztok!van egy 5455 ferguson
az a hiba hogy fékezéskor az első két kerék nem fog be
pedig a müszerfalon a lámpa kivilan (amelyik azt jelzi hogy bevan kapcsolva az első hajtás)
mitől van az hogy nem fog az első keréken fék?
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy ez az ikon mit jelent?
MF750
5465 kardán durván indul, mi lehet a probléma.?
Akadt már valakinek ilyen gondja?
Válasz knapi2020 #23762. hozzászólásáraSzia
Tudok, adj egy tel.számot vagy mail címet.
Massey Ferguson 8280 ra keresek új vizpumpat
Tudnátok segiteni benne ?
Köszi a valaszokat
Válasz balazoooo #23759. hozzászólásáraKöszi a segítséget, érdekességként megjegyzem, hogy eddig hidegen mindig elindult, de kb 1 órás munka után szokta beadni a hibakódot, utána ha az ember leállította akkor nem lehetett elindítani.
Most nézem, hogy a hibakódok között van egy amelyik egy bizonyos üzemanyag hőfok szenzorra utal.Ez a szenzor ez hol lehet a gépen?
Válasz balazoooo #23759. hozzászólásárahttps://images.app.goo.gl/FBaDRSgH6eXhiuDt6
Válasz Fergás #23758. hozzászólásáraLámpák a hibakód miatt villognak (figyelemfelkeltés)
hibakód meg üzemanyag rendszer hiba (injektor) szerintem! laptopos ember fog kelleni
A képeken látszik a kijelzőn a hiba,+még 4 lámpa is villog egyszerre.

Üdv!
MF 7475-ös traktornál folyamatosan a NumE1077-es hibakódot dobálja be, ez már vetés óta tart, amikor beadja a hibakódot, akkor ha leállítom, nem indul el, ha megy a gép akkor érezni, hogy egy picit gyengébb, illetve a motor sem úgy jár, mintha kevesebb anyagot kapna.
Valakinek valami ötlet?
Válasz mtz1221 #23750. hozzászólásáraPedig jobb volna ha hinnél. Persze a 100000 órát 10000-nek kell érteni. Gondolom ez logikus.
Sziasztok! Massey Ferguson MF 525 Super kombájnhoz kezelési leírása van valakinek? (magyar mert angol van) Illetve hol találom az alvázszámot rajta?
Előre is köszönöm!
Válasz mtz1221 #23753. hozzászólására Igazad van én 10 ezernek néztem de szerintem elírt egy nullát, ha jóhiszeműen gondolkodunk.
Nektek hiszek, de ő 100000 (100 ezer) óra felett írja hogy használták.
Válasz R Sándor #23751. hozzászólására7.4-es 217lóerős magasnyomású 4szelepes Sisu motorban 12-13ezer között és még az injektorok sem voltak kivéve belőle ...
Válasz mtz1221 #23750. hozzászólásáraŐ a régi sisu motorkról beszél !!!! Az újjak már biztos hogy nem fognak kibírni annyit ,de még mindíg nagyon jók.Már többször leírtam, nekem is van egy 4 hengeres sisu motorom egy valtraban 11600 óra van benne még a porlasztók sem voltak kivéve belőle!!!
Válasz traktorajtóhajtogató #23749. hozzászólásáraNem hiszek neked.
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraEz egy nagyon jó motor. Mi használtuk 100000 územóra fölött. Nem talajmunkára lett tervezve valószínű, de egy állattartó gazdaság talajmunkáját el tudja végezni. Fogyasztása elhanyagolható. Van itt a közelben egy 75-ös valtrában, ami már rég tóljár a 15000 üzemórán és hibátlan.
Válasz máris szomszéd #23746. hozzászólásáraAz ilyenektől óvakodni kell. Legálisan új traktorként ezt nem lehet forgalomba helyezni az únióban. Esetleg valami kerülőuton használtként.
Válasz R Sándor #23743. hozzászólásáraIgen.
Ez most valós lehet?Le lehet vizsgáztatni?
https://www.traktorpool.pl/interbusiness/details/Ci%C4%85gniki/Massey-Ferguson-290/6091193/
Válasz mtz1221 #23741. hozzászólásáraoff:

a gyász tudja.nem is érdekelnek ezek a szarok...most amit vettünk:lg,80cm.67 000 erre azt mondta ezt már hivhatjuk tvnek.2év garancia.kérdeztem:és akkor ez mennyit fog birni???---azt mondta 2évet talán...ottrohadel...
Válasz VMisi #23742. hozzászólásáraAzt se felejtsük el hogy azért normális tervező tett egy rendes hosszú fokozatú váltót is a kis motorhoz. Vacak mtz-be meg se bírna indulni, a marha tervezése miatt.
Válasz VMisi #23742. hozzászólására700- as valtràd volt??
Válasz Ares 826 #23738. hozzászólásáraVolt egy 3 hengeres valtránk (70le), de annak olyan nyomatékrugalmassága volt, hogy csak na! Azt a kis kecskét elékötöttük többször a a hw-nak, 150q búzával, nem ijedt meg tőle.
Válasz fexco #23737. hozzászólásáraÉs mi baja lett volna annak a tévének ??? Én 5 éve vettem egy 120-as full Hd-s voxot 3-as áron mint a márkásak, azóta is teszi a dolgát.
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraNekem van egy 3000 köbös (turbó/interculer) törököm, az sokkal erősebb mint a 4400 köbös szívó perkinsem.
Hyundai 3 hengeres 1500 crdi motorok is elmennek 5-600 kilómétereket, szóval én nem félnék tőle ha motor nyomatéka meg van amihez kell.http://technika.gmgi.hu/uploads/termek_500/mf_5600_____harom_hengerrel_hodit_14_03.pdf
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraVagy:az mtzt nemtalajmunkára tervezték.ha nem arra van használva(alkalmilag se)meglepően sokáig hibamentes.tapasztalat.
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraSzerintem felejtős a dolog, a három henger rugalmatlan és gyenge is lehet!
Válasz Josku #23736. hozzászólásáraMajd beírja az egyik megszálott fan,hogy ez a nagy-hathengeresnek pont a fele.--szuper,mehet,bírja....
Napoka voltam a médiamárktba tvt akartam venni.a legolcsobbat.ki is néztem.(~50000)pont jött a boltosgyerek,mondom mi a véleményed ezekről a tévékről???aszongya:tvt,vagy vágódeszkát akarok venni!!!????
Ennyi.
Kedves forumozok! Az MF.5609 trakiban 3 hengeres moci van, milyen tapasztalatok vannak ezzel a tipus-al kapcsolatban. Alkalmankénti talajmunkára használható?
Sziasztok,



Az alábbi traktor típus beazonosításához kérnék segítséget.
Válasz Bárány #23729. hozzászólásáraMondjuk a Cr motoros 5455-öst nem is fogta meg az 5000-es jd soha, de még egy 6330-as sem igazán...