Válasz zoltan.horvath40 #23284. hozzászólásáraUgyanilyen gépem van, évjárat is ugyanaz
Akksi kérdés nálam is.
Ha nincs maxra töltve, nem kapja el.
Szerelő szerint mágnesszelep nem nyit ki alacsony töltöttségnél és nem kap üzemanyagot.
Válasz B.J. #23282. hozzászólásáraTeker ahogy kell. A biztosítékot megnézem.Eddig -10 ben is pöc röf volt.Nem egy agyonvágott gêp családi gazdaságban megy csak Én használom.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,adott egy 5465 Ferga 2008 évjárat.6 hengeres perkins.Tegnap este le álltam vele minden tökéletesen működött ma reggel viszont nem indult.Most sem...Az injektorok cserélve lettek már. 4500 üzem óra van bent. Mi történthetett vele?
Válasz Bigiboy77 #23276. hozzászólásáraNem szabad ilyet venni újonnan. A váltó fokozat is kevés, legyen legalább rug. híd, de az se baj ha a fülke is az, ill. eco 40-es váltó, de inkább az 50-es. Ez egy modern mtz. Van ebbe egyeltalán terhelés alatt kapcsolható fokozat?
Válasz *** HM *** #23275. hozzászólásárahacsak a fokozat (nekem nincs 30ra igenyem)... de talan a rugozott elso hid sincs benne, meg a kabinrugozas...
Hat kicsit nem tetszik ez a beugratos reklamozas.
Válasz Bigiboy77 #23272. hozzászólására12 fokozat semmire se elég.
6fokozat van használva csak szántásra ha 5alattól 9fölöttig használjuk...
Lazitásra is 3 4.
Úgyhogy 24 30seb. se elég nekünk... nincs 0.5 alattim nincs 40 50 60kmh ám se pl. ...
Válasz szanberg #23273. hozzászólásáraAjanlatot MF 5713 S NEXT Edition -ra (dyna4, 110l ccls stb) kertem (akciosra), amire azonnal azt mondta, hogy nincs szabad mar belole. Helyette 6713 global-t kinal, picit olcsobban.... A kulombozet 3000euro.
Szinkronvaltos, 130 loeros, hasonlo meretu traktor van mar olcsobban is mint az MF...
Válasz Bigiboy77 #23272. hozzászólásáraEgyszerű mechanikus. Van benne egy elektro hidraulikus irányváltó, meg szerintem egy hi-lo power kapcsolás is, de ezt nem tudom biztosra mondani.
Én magamnak csakis Dyna váltósat vennék, mert a világ legjobb váltója az, de ha olcsóbb egyszerűbb kell akkor jó lesz az a global. Hosszú távon biztos, hogy nem lesz vele kábel baj, vagy mágnes szelep hiba, sem hibakód. Cserébe kézzel kevered a moslékot, nem a kis váltókart pöckölgeted.
MF 6713 12x12 szinkronvaltoval (max 40kmh) traktorrol mit lehet tudni?
Global Essential felszereles. Meg fronthidraulakt kernek ra.
Melyen ez a valto? Mindennesnek kellene, lazito ele is.
B.
Kardán burkolatot vagy 4 csavar rögzíti, lekötöd, "leesik" és ott szépen lóghat a rajta futó csövekkel együtt. Első kardánt elkötöd, leveszed.
Utána bordás kardán agy levesz, csavar ki belőle.
Seeger gyűrű kivesz, szimering házat tengelyt megfogva kirángatod. Tengelyt vissza tolod a helyére. Furatban a nagy O-gyűrűt kicseréled, szimering házban meg a szimeringet. Ja igen! Előbb elfelejtettem, van a szimering előtt kívülről egy védő gumis lemez gyűrű, amit a szimeringen kívülre kell ráhúzni a bordás tengelyre majd. Ebből is vegyél egy újat, aprópénz és akkor új van ott minden tömítésből, xirxarból.
Továbbá a hézagoló vékony lemezkét vagy lemezkéket el ne hajlítsd mert akkor nem lesz jó. Ezeket vissza rakod, betolod a szimering házat benne az új szimeringel, majd rá ez az előbb említett védő gyűrű és be a seeger. Akkor jó ha a seeger éppen hajszál híjján nem kap a helyére. Berakod fogóval, majd megkoppintod befelé körbe-körbe a seegert, ekkor fog bele ugrani a nútjába és elő lesz kicsit feszítve a tengely.
és amúgy kész is vagy, kardán, burkolat felrak és mehetsz is.
Nekünk nem bordás hűvely van ott, hanem az első kardán ellendarabja, egy úgymond kardán villás végű, belül bordás elem, amit csavarral rögzítessz és szorítassz rá a kihajtó tengelyre. Ez a tengely be van szúrva körbe, úgymond megvan nútolva, a csavar ebbe a nútba fut bele. Idővel elkopik a csavar, bekoptatja a borda és akkor tud csúszkálni, meg fog is, de nem ettől lesz szimeringes.
A szimering úgy néz ki, hogy van a hasában egy nagy furat, abban o-gyűrűnek belső beszúrás. Ide is kell egy új o-gyűrű. Ebbe cuppan bele egy fém ház, amit ez a gyűrű tömít kívülről, belül pedig van ebben a szimering, ami a tengelyen tömít. Magyarul van egy fém szimering ház ott, amit egy seeger gyűrű rögzít a váltóházba. Itt is lesz trükk, mert ez a seeger az idők alatt a lapjából megkopik, el véknyodik. Ez meg azért gond, mert ez a szimering ház a seegerrel együtt feszíti elő a kihajtó tengely kúp csapágyazását. Vannak ez a ház alatt és a külső csapágy között finom hézagoló lemezek is, amivel lehet előfeszíteni a tengelyt. Ha megkopik a seeger akkor lazul a tengely és kotyogni fog. Ez veri ki a szimeringet.
Szóval, kell rendelj oda egy nagy külső O-gyűrűt, egy szimeringet és egy seeger gyűrűt. Minden megvehető csapágyboltban is akár, de a gyári sem nagy összeg aztán akkor nem kell méregetni találgatni jó e nem jó e.
Ja, meg a bordás kardán agyhoz kell új csavar! Ne tévesszen meg ha belül teljesen bordásnak tűnik ez az alkatrész, a csavarokat vedd ki először úgy nézd meg! Képes össze kopni úgy, hogy azt hiszed az a gyári borda közben a csavart ette ki idővel. Majd látod ha megbontod, kb 2órás a komplett javítás.
Ja, az olaj fog folyni, igazából le kéne engedni, de mi felálltunk a géppel egy beton rámpára, úgy hanyat dűlt, hogy nem jött ki semmi, igaz érdekes volt, aki látta nem értette mit csinálunk vele
Táblán nem tudtuk megnézni rendesen. Taknya nyála egybe. Ezer cső meg burkolat van alatta. Dől az olaj mindenből. Meg se tudod rángatni a csonkot hogy lóge.
Válasz Pilátus" #23266. hozzászólásáraHárom féle megoldással csinálták őket! Van sima adagolós, van motorvezérlő paneles és van olyan ahol az adagoló tetején van a vezérlő egység! Úgy hogy keverték ős is mint a "kóóóóóóóóódús szart" szokták mondani vala!
Válasz GREVEN #23264. hozzászólásáraA röncsinél egy 6 csavar van középen az rögzíti hogy semerre ne tudjon menni a hüvelyke! A férgánál ezt hogy oldotta meg?????,
Válasz Ares 826 #23263. hozzászólásáraÚgy néz ki, hogy a váltóból előre kihajtó bordás tengelyen a kardán bordás hüvelye elkezdett csúszni mászni. Ami rögziteni hivatott az megszünt.
Aztán ugy gondoljuk,hogy felcsuszott a hüvely teljesen a bordán egészen a szimeringig és azt meg kidörgölte és most dől belőle az olaj ha felmelegszik. Márpedig a prontó turbinája igen jól melegiti az olajat. Fél nap alatt mire észrevettük el is ment egy kanna olaj a derekából szerintünk.
Válasz B.J. #23256. hozzászólásáraHallod már mindenen túl vagyok én is és még mindig szopok én is a trakival! Az a legérdekesebb az egészben hogy három hetet pihent a masina és utána kezdett megint szopatni a csigazabálója!
Válasz Ares 826 #23254. hozzászólásáraÉrtem mit mondasz, de ez egy több mit 10 éves technika.
Elektromos csatlakozás, kontakt hiba lesz. Akkusaru, testkábel, dörzsölődés stb..
Jó keresgélést!
Válasz Ares 826 #23254. hozzászólásáraNem fogja megmenteni, neki az is elég hogy egy kétmilliós városban ki lehessen nyitni reggel az ablakot anélkül hogy beokádjál, meg az alacsony károsanyag kibocsátási szintek miatt kiszorítják a nem európai autógyártókat, így védve a saját autógyártásukat. Előre nem tervezett dolog, de ezt a módszert szépen jobbról előzve az amerikai és kínai elektromosautó gyártók betörnek európába, és kifújják az orrát az itteni elkényelmesedett cégeknek.
Válasz B.J. #23252. hozzászólásáraHát nem ennyire egyszerű a történet, ezeknél az új szaroknál! Sajnos minél újabb annál szarabb mind! Azok az igazi "régi adagolósak" az igazi gépek! A sok eus idióta balfasz zöld miatt vannak ezek a követelmények azt gondolja a sok balfasz hogy az EU hamarosan 440.000.000 az az 440 millió lakosa menti meg a földet!
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Válasz GREVEN #23242. hozzászólásáraEzt cáfolnám, mert 10 éve bérbe vettetek, és nem volt különbség ha a 6330as vetett, vagy a 7810es szimpla vagy akár ikerkerékkel, vagy 8ezres 710es gumival. Idéntől meg sajáttal vetek 540-650es gumizással 7tonnával. Persze semmi gond nem volt a kelésekben (120 ha bérvetéssel együtt), de hozzáteszem az egyik cimbora panaszkodott hogy a napraforgó forgójában keléshiány volt, mondván letapostam "omegázáskor", csak azt elfelejti, hogy nem is voltak nála jó körülmények: rossz magágy, nyers talaj, de vetni kellett...
Válasz bandigh #23243. hozzászólásáraJelenleg ez a 6465ös Fergám van csak, ezzel csináltam minden munkát idén, tavaly vettem rá Hollandiából ápolókerekeket, szóval permetezést sorközművelést is ez a traktor végezte. Tavasszal nem volt haladós a vetés sem, mert vödröztem a vetőgépbe a műtrágyát, nitrosoloztam gabonákban ott legalább nem kellett a pétit vödrözni az mt.szóróba, de most azt a cirka 100 heki (22 tonna) kalászost a porckorongsérveimmel nem szívesen vödrözném be a vetőkultiba. A cimborák rakodós gépei is mindig foglaltak, és nagyon nehéz összehozni azt az időpontot, ami mindenkinek jó lenne hogy jöjjenek segíteni.
Válasz GREVEN #23242. hozzászólásáraNekem még sohasem volt gyengébb a keréknyomos két soron, ha száraz ha lágy volt a pálya pedig vagy 8 szezont lehúztunk a 6497-el vetőgép előtt már.
Válasz szanberg #23240. hozzászólásáraHát igen, 6497, 6499est nézegetek de egyszerűen nincs. Volt télen kettő is eladó, de 2 nap alatt elkeltek, meg se tudtam nézni őket, pedig itt voltak a szomszédban, azóta semmi ilyen hirdetve. Külföldről nincs már ingerenciám behozni. Egy trakival egyszerűen nem haladunk, de nem állunk olyan jól, hogy csak azért vegyek bármilyen márkájú akármilyen allapotú gépet mert nagyon kell,aztán meg csak szívnánk vele... Lehet bérelni kellett volna most őszre egy trakit, de igazából már lassan talajmunkák készen, vetést meg lehet bérbe megcsináltatom. Lesz is kérdésem az őszi búza vetés okt.1-től című topikban.
Válasz Berkó_ #23239. hozzászólásáraA rakodós az könnyebb miért nem azzal akarsz vetni? Vagy most mivel permetezel, egy vontatott jd vetőgépet egy jó mtz is elhúz kis türelemmel, ha kibirod akkor 300 fölött is elvet az iván simán, mert nem kell emelgetni csak húzni, de azt folyamatosan, főleg megtankolva
Válasz Berkó_ #23239. hozzászólásáraHa a keréknyomba fog vetni, márpedig oda fog, az a 2 sor sose lesz olyan mint a másik 4. Ezt kalkuláld bele.
Mi pont forditva szeretnénk megoldani,hogy ne a nagy gépnek kelljen vetni, hanem valami olyannak ami elmegy a sorban.
Főleg a napraforgón látszik,hogy hitványul kel a traktornyomba. És tökmindegy hogy őszi lazitó, grúber vagy tavaszi, vagy 1-2 sor kombi előtte, meg henger bármi, mindig gyengébb.
Válasz gazda28 #23237. hozzászólásáraMilyen a motor üzemanyag ellátása???? Hagyományos adagolós vagy motor vezérlő paneles, esetleg magasnyomású rendszerrel???
Ezek a variós gépek nem szállnak el fogyasztásban akkor sem ha nincsenek leterhelve, tényleg univerzálisak.
A kérdés inkább az, hogy mennyire lehet jó az a gép, mert ha belenyúlsz akkor ott a ráköltés 5-8milla is lehet akár, főleg ha gumizni is kell meg egyéb dolgokat buzizni rajta. Egy 6499-est sokkal kevesebből körbe lehet generálozni, igazából azt a méretet mondanám neked a legjobb választásnak.
24488 hozzászólás
Válasz zoltan.horvath40 #23288. hozzászólásáraEz az...????
Válasz 5465 #23286. hozzászólásáraKöszi!Szerintem is ez lehet. Holnap veszek bele 2db aksit.Ami benne van még eredeti.Néhe elég bánatosan teker.
Válasz Pilátus" #23283. hozzászólásáraNem Mtz!!!!!!!!!!!!Vagy tegyen rá melegítőt?
Válasz zoltan.horvath40 #23284. hozzászólásáraUgyanilyen gépem van, évjárat is ugyanaz
Akksi kérdés nálam is.
Ha nincs maxra töltve, nem kapja el.
Szerelő szerint mágnesszelep nem nyit ki alacsony töltöttségnél és nem kap üzemanyagot.
Válasz B.J. #23282. hozzászólására50A van bent. Jó a biztosíték.Szeintem nem kap anyagot.
Válasz B.J. #23282. hozzászólásáraTeker ahogy kell. A biztosítékot megnézem.Eddig -10 ben is pöc röf volt.Nem egy agyonvágott gêp családi gazdaságban megy csak Én használom.
Válasz zoltan.horvath40 #23281. hozzászólásáraAnnyi a baja hogy -3 fok volt...
Állj be tető álá raktárba és indulni fog!
Válasz zoltan.horvath40 #23281. hozzászólásáraTekerni teker?
Ha alacsony az áramerősség nem fog elindulni. Töltsd fel az akksit!
Vagy nézd meg a 40 A-s biztit...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,adott egy 5465 Ferga 2008 évjárat.6 hengeres perkins.Tegnap este le álltam vele minden tökéletesen működött ma reggel viszont nem indult.Most sem...Az injektorok cserélve lettek már. 4500 üzem óra van bent. Mi történthetett vele?
Válasz KalmárGazda #23279. hozzászólására Köszi szépen!
Válasz mtz zoli #23278. hozzászólására
Massey Ferguson 3690
Sziasztok nincs véletlen valakinek messy ferguzon 3690 gépkönyve vagy Robantot rajza köszönöm
Válasz Bigiboy77 #23276. hozzászólásáraNem szabad ilyet venni újonnan. A váltó fokozat is kevés, legyen legalább rug. híd, de az se baj ha a fülke is az, ill. eco 40-es váltó, de inkább az 50-es. Ez egy modern mtz. Van ebbe egyeltalán terhelés alatt kapcsolható fokozat?
Válasz *** HM *** #23275. hozzászólásárahacsak a fokozat (nekem nincs 30ra igenyem)... de talan a rugozott elso hid sincs benne, meg a kabinrugozas...
Hat kicsit nem tetszik ez a beugratos reklamozas.
Válasz Bigiboy77 #23272. hozzászólására12 fokozat semmire se elég.
6fokozat van használva csak szántásra ha 5alattól 9fölöttig használjuk...
Lazitásra is 3 4.
Úgyhogy 24 30seb. se elég nekünk... nincs 0.5 alattim nincs 40 50 60kmh ám se pl. ...
Válasz szanberg #23273. hozzászólásáraAjanlatot MF 5713 S NEXT Edition -ra (dyna4, 110l ccls stb) kertem (akciosra), amire azonnal azt mondta, hogy nincs szabad mar belole. Helyette 6713 global-t kinal, picit olcsobban.... A kulombozet 3000euro.
Szinkronvaltos, 130 loeros, hasonlo meretu traktor van mar olcsobban is mint az MF...
Válasz Bigiboy77 #23272. hozzászólásáraEgyszerű mechanikus. Van benne egy elektro hidraulikus irányváltó, meg szerintem egy hi-lo power kapcsolás is, de ezt nem tudom biztosra mondani.
Én magamnak csakis Dyna váltósat vennék, mert a világ legjobb váltója az, de ha olcsóbb egyszerűbb kell akkor jó lesz az a global. Hosszú távon biztos, hogy nem lesz vele kábel baj, vagy mágnes szelep hiba, sem hibakód. Cserébe kézzel kevered a moslékot, nem a kis váltókart pöckölgeted.
MF 6713 12x12 szinkronvaltoval (max 40kmh) traktorrol mit lehet tudni?
Global Essential felszereles. Meg fronthidraulakt kernek ra.
Melyen ez a valto? Mindennesnek kellene, lazito ele is.
B.
Kardán burkolatot vagy 4 csavar rögzíti, lekötöd, "leesik" és ott szépen lóghat a rajta futó csövekkel együtt. Első kardánt elkötöd, leveszed.
Utána bordás kardán agy levesz, csavar ki belőle.
Seeger gyűrű kivesz, szimering házat tengelyt megfogva kirángatod. Tengelyt vissza tolod a helyére. Furatban a nagy O-gyűrűt kicseréled, szimering házban meg a szimeringet. Ja igen! Előbb elfelejtettem, van a szimering előtt kívülről egy védő gumis lemez gyűrű, amit a szimeringen kívülre kell ráhúzni a bordás tengelyre majd. Ebből is vegyél egy újat, aprópénz és akkor új van ott minden tömítésből, xirxarból.
Továbbá a hézagoló vékony lemezkét vagy lemezkéket el ne hajlítsd mert akkor nem lesz jó. Ezeket vissza rakod, betolod a szimering házat benne az új szimeringel, majd rá ez az előbb említett védő gyűrű és be a seeger. Akkor jó ha a seeger éppen hajszál híjján nem kap a helyére. Berakod fogóval, majd megkoppintod befelé körbe-körbe a seegert, ekkor fog bele ugrani a nútjába és elő lesz kicsit feszítve a tengely.
és amúgy kész is vagy, kardán, burkolat felrak és mehetsz is.
Válasz GREVEN #23269. hozzászólásáraMi is pont idén cseréltünk ott szimeringet.

Nekünk nem bordás hűvely van ott, hanem az első kardán ellendarabja, egy úgymond kardán villás végű, belül bordás elem, amit csavarral rögzítessz és szorítassz rá a kihajtó tengelyre. Ez a tengely be van szúrva körbe, úgymond megvan nútolva, a csavar ebbe a nútba fut bele. Idővel elkopik a csavar, bekoptatja a borda és akkor tud csúszkálni, meg fog is, de nem ettől lesz szimeringes.
A szimering úgy néz ki, hogy van a hasában egy nagy furat, abban o-gyűrűnek belső beszúrás. Ide is kell egy új o-gyűrű. Ebbe cuppan bele egy fém ház, amit ez a gyűrű tömít kívülről, belül pedig van ebben a szimering, ami a tengelyen tömít. Magyarul van egy fém szimering ház ott, amit egy seeger gyűrű rögzít a váltóházba. Itt is lesz trükk, mert ez a seeger az idők alatt a lapjából megkopik, el véknyodik. Ez meg azért gond, mert ez a szimering ház a seegerrel együtt feszíti elő a kihajtó tengely kúp csapágyazását. Vannak ez a ház alatt és a külső csapágy között finom hézagoló lemezek is, amivel lehet előfeszíteni a tengelyt. Ha megkopik a seeger akkor lazul a tengely és kotyogni fog. Ez veri ki a szimeringet.
Szóval, kell rendelj oda egy nagy külső O-gyűrűt, egy szimeringet és egy seeger gyűrűt. Minden megvehető csapágyboltban is akár, de a gyári sem nagy összeg aztán akkor nem kell méregetni találgatni jó e nem jó e.
Ja, meg a bordás kardán agyhoz kell új csavar! Ne tévesszen meg ha belül teljesen bordásnak tűnik ez az alkatrész, a csavarokat vedd ki először úgy nézd meg! Képes össze kopni úgy, hogy azt hiszed az a gyári borda közben a csavart ette ki idővel. Majd látod ha megbontod, kb 2órás a komplett javítás.
Ja, az olaj fog folyni, igazából le kéne engedni, de mi felálltunk a géppel egy beton rámpára, úgy hanyat dűlt, hogy nem jött ki semmi, igaz érdekes volt, aki látta nem értette mit csinálunk vele
Válasz Dave #23268. hozzászólásáraEzt reméljük és bízunk benne hogy nem csapágy van kimenve.
Táblán nem tudtuk megnézni rendesen. Taknya nyála egybe. Ezer cső meg burkolat van alatta. Dől az olaj mindenből. Meg se tudod rángatni a csonkot hogy lóge.
Nem szívesen használjuk neme nagyobb baja van.
Válasz GREVEN #23264. hozzászólásáraEz aztán a hatalmas probléma...
Válasz Pilátus" #23266. hozzászólásáraHárom féle megoldással csinálták őket! Van sima adagolós, van motorvezérlő paneles és van olyan ahol az adagoló tetején van a vezérlő egység! Úgy hogy keverték ős is mint a "kóóóóóóóóódús szart" szokták mondani vala!
Válasz Ares 826 #23265. hozzászólásáraFeszitőhüvely van beütve csavar helyett szerintem.
A Rö no" nem sima adagolös egyszerű gép? Ennek nem igen lehet hibája vagy mi romlik el ebben??
Válasz GREVEN #23264. hozzászólásáraA röncsinél egy 6 csavar van középen az rögzíti hogy semerre ne tudjon menni a hüvelyke! A férgánál ezt hogy oldotta meg?????,
Válasz Ares 826 #23263. hozzászólásáraÚgy néz ki, hogy a váltóból előre kihajtó bordás tengelyen a kardán bordás hüvelye elkezdett csúszni mászni. Ami rögziteni hivatott az megszünt.
Aztán ugy gondoljuk,hogy felcsuszott a hüvely teljesen a bordán egészen a szimeringig és azt meg kidörgölte és most dől belőle az olaj ha felmelegszik. Márpedig a prontó turbinája igen jól melegiti az olajat. Fél nap alatt mire észrevettük el is ment egy kanna olaj a derekából szerintünk.
Válasz GREVEN #23262. hozzászólásáraMivel babrált ki veletek az a nagy dög???????
Válasz Ares 826 #23260. hozzászólásáraMegint cserben hagyott nagy dolog időben.

Lassan nem sok örömünket leljük benne.
Válasz Mf-es #19741. hozzászólásáraSikerült ilyet találni ?
Válasz GREVEN #23258. hozzászólásáraJa csak már egyszer átfordult az óra! Ha még mindig működik akkor nem szabad eladni soha de soha!
Válasz B.J. #23256. hozzászólásáraHallod már mindenen túl vagyok én is és még mindig szopok én is a trakival! Az a legérdekesebb az egészben hogy három hetet pihent a masina és utána kezdett megint szopatni a csigazabálója!

Új traktor.
Válasz B.J. #23256. hozzászólásáraA tíz éves dolgok is nagyon meg tudják szívatni az embert.



Válasz Ares 826 #23254. hozzászólásáraÉrtem mit mondasz, de ez egy több mit 10 éves technika.
Elektromos csatlakozás, kontakt hiba lesz. Akkusaru, testkábel, dörzsölődés stb..
Jó keresgélést!
Válasz Ares 826 #23254. hozzászólásáraNem fogja megmenteni, neki az is elég hogy egy kétmilliós városban ki lehessen nyitni reggel az ablakot anélkül hogy beokádjál, meg az alacsony károsanyag kibocsátási szintek miatt kiszorítják a nem európai autógyártókat, így védve a saját autógyártásukat. Előre nem tervezett dolog, de ezt a módszert szépen jobbról előzve az amerikai és kínai elektromosautó gyártók betörnek európába, és kifújják az orrát az itteni elkényelmesedett cégeknek.
Válasz B.J. #23252. hozzászólásáraHát nem ennyire egyszerű a történet, ezeknél az új szaroknál! Sajnos minél újabb annál szarabb mind! Azok az igazi "régi adagolósak" az igazi gépek! A sok eus idióta balfasz zöld miatt vannak ezek a követelmények azt gondolja a sok balfasz hogy az EU hamarosan 440.000.000 az az 440 millió lakosa menti meg a földet!











Válasz Szabi. #23251. hozzászólásáraIgen, arra volna igény.
Válasz gazda28 #23249. hozzászólásáraÉn először az akkusaru csatlakozasanal keresném a hibát!!!
Válasz szanberg #23250. hozzászólásáraMeg egy jó test !
Válasz gazda28 #23249. hozzászólásáraLaptopos ember kell hozzá!
Egyébként lehet motorfordulat szenzor is, de a műszerfal is akár bár nem hiszem hogy ez itt a hunyó.
Töltésed rendben van?
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Válasz GREVEN #23242. hozzászólásáraEzt cáfolnám, mert 10 éve bérbe vettetek, és nem volt különbség ha a 6330as vetett, vagy a 7810es szimpla vagy akár ikerkerékkel, vagy 8ezres 710es gumival. Idéntől meg sajáttal vetek 540-650es gumizással 7tonnával. Persze semmi gond nem volt a kelésekben (120 ha bérvetéssel együtt), de hozzáteszem az egyik cimbora panaszkodott hogy a napraforgó forgójában keléshiány volt, mondván letapostam "omegázáskor", csak azt elfelejti, hogy nem is voltak nála jó körülmények: rossz magágy, nyers talaj, de vetni kellett...
Válasz Berkó_ #23244. hozzászólásáraLegyen egy kis forgótőke azt ha helyzet van lépni kell!
Amúgy igazad van, nagyon nem adják el ezeket a traktorokat, a Ferguson legjobb szériája.
Ha van választási lehetőség, tier3 commonrail motoros, dyna6 váltós legyen ne az előző széria, mert azok kevésbé tartósak mindenféle értelemben,!!!!
Válasz bandigh #23243. hozzászólásáraJelenleg ez a 6465ös Fergám van csak, ezzel csináltam minden munkát idén, tavaly vettem rá Hollandiából ápolókerekeket, szóval permetezést sorközművelést is ez a traktor végezte. Tavasszal nem volt haladós a vetés sem, mert vödröztem a vetőgépbe a műtrágyát, nitrosoloztam gabonákban ott legalább nem kellett a pétit vödrözni az mt.szóróba, de most azt a cirka 100 heki (22 tonna) kalászost a porckorongsérveimmel nem szívesen vödrözném be a vetőkultiba. A cimborák rakodós gépei is mindig foglaltak, és nagyon nehéz összehozni azt az időpontot, ami mindenkinek jó lenne hogy jöjjenek segíteni.
Válasz GREVEN #23242. hozzászólásáraNekem még sohasem volt gyengébb a keréknyomos két soron, ha száraz ha lágy volt a pálya pedig vagy 8 szezont lehúztunk a 6497-el vetőgép előtt már.
Válasz szanberg #23240. hozzászólásáraHát igen, 6497, 6499est nézegetek de egyszerűen nincs. Volt télen kettő is eladó, de 2 nap alatt elkeltek, meg se tudtam nézni őket, pedig itt voltak a szomszédban, azóta semmi ilyen hirdetve. Külföldről nincs már ingerenciám behozni. Egy trakival egyszerűen nem haladunk, de nem állunk olyan jól, hogy csak azért vegyek bármilyen márkájú akármilyen allapotú gépet mert nagyon kell,aztán meg csak szívnánk vele... Lehet bérelni kellett volna most őszre egy trakit, de igazából már lassan talajmunkák készen, vetést meg lehet bérbe megcsináltatom. Lesz is kérdésem az őszi búza vetés okt.1-től című topikban.
Válasz Berkó_ #23239. hozzászólásáraA rakodós az könnyebb miért nem azzal akarsz vetni? Vagy most mivel permetezel, egy vontatott jd vetőgépet egy jó mtz is elhúz kis türelemmel, ha kibirod akkor 300 fölött is elvet az iván simán, mert nem kell emelgetni csak húzni, de azt folyamatosan, főleg megtankolva
Válasz Berkó_ #23239. hozzászólásáraHa a keréknyomba fog vetni, márpedig oda fog, az a 2 sor sose lesz olyan mint a másik 4. Ezt kalkuláld bele.
Mi pont forditva szeretnénk megoldani,hogy ne a nagy gépnek kelljen vetni, hanem valami olyannak ami elmegy a sorban.
Főleg a napraforgón látszik,hogy hitványul kel a traktornyomba. És tökmindegy hogy őszi lazitó, grúber vagy tavaszi, vagy 1-2 sor kombi előtte, meg henger bármi, mindig gyengébb.
Vetni kicsi gép kell.
Válasz gazda28 #23237. hozzászólásáraMilyen a motor üzemanyag ellátása???? Hagyományos adagolós vagy motor vezérlő paneles, esetleg magasnyomású rendszerrel???
Válasz Berkó_ #23239. hozzászólásáraHa olyan lesz a 936-os Fendtel fogunk vetni a 8 soros Kuhn Maximával, nincsen abba semmi!
Ezek a variós gépek nem szállnak el fogyasztásban akkor sem ha nincsenek leterhelve, tényleg univerzálisak.
A kérdés inkább az, hogy mennyire lehet jó az a gép, mert ha belenyúlsz akkor ott a ráköltés 5-8milla is lehet akár, főleg ha gumizni is kell meg egyéb dolgokat buzizni rajta. Egy 6499-est sokkal kevesebből körbe lehet generálozni, igazából azt a méretet mondanám neked a legjobb választásnak.