Véleményetek szeretném kérni!
Keresgélek a hirdetések közt 2db használt de még műszaki képes 18.4x34-es gumit, többet is találni de amit furcsának találok többségében orosz vagy talán ukrán márkák.
Mi oka lehet hogy ezeket idő előtt leszedik szerintetek???
Köszi a gyors válaszokat a 360/70R20 voltyre és 13,6-20 NorTech gumival kapcsolatban feltett kérdésre sokat segitett a döntésben hogy melyiket vegyem meg!
Válasz kamus #2345. hozzászólásáraJól gondolod,viszont arra kell vigyázni egytengelyes kocsinál,hogy ne kezdjen el rakottan pattogni,mint a labda,mert akkor sokkal nagyobb terhelést kap a gumi.
Válasz medikus #2346. hozzászólásáraHát igen.Ez a gumiméret fogyóeszköz nálunk,a legtöbb eszköz alatt ilyen gumi van. Amik még eredetiek,azok pont a vágóasztal,mert a felnije semmi másra nem passzol,így ezek nincsenek másba szétszaggatva.
Válasz mtz1221 #2344. hozzászólásáraKöszi a gyors válaszokat!! Mér nem találtam ezt én meg.... :(
Nekem egytengelyes pótom van, elvileg 3,5t összsúllyal.
Ugye jól gondolom, hogy akkor elméletileg a az össz súly max 3,1t lehetne amivel a gumik terhelhetőek?
A legelső találat amit a márka és méret alapján a kereső kiad,a terhelés/sebesség index alapján 128 A6 ahol a 128 1800kg,az A6 30km/h.
Pótkocsira szerintem elég karcsú,főleg ha szállítani is szeretnél vele. Legalább 14PR-es gumit kellett volna keresni.
Nyomásra passz.
Tudja esetleg valaki,hogy az alábbi gumik mennyi súllyal terhelhetőek? Pótkocsira vettem.
Ha jól tudom a PR szám mutatja? És ezeket mekkora nyomáson kell használni?
Köszi előre is!
Válasz vasijano #2338. hozzászólásáraHali láttam már ilyen gumit kb 2-3 hetes használt állapotban az idő alatt szinte minden nap ment kb 50-60km naponta de úgy nézett ki mint a voltyre gumi amivel én kb 50-60*40km-t tettem meg. Véleményem szerint nagyon puha és kopik is mint őrült
Üdv mindenkinek!Kéne egy kis segítség!MTZ892-re kerestem az elejére 360/70R20 gumit és ezt találtam nagyon olcsón (13,6-20 NorTech TA-02 8pr)56.000 bruttó ,azt mondták hogy ez a méret is ugyanaz,bár ha jól tudom ez diagonal gumi ami meg most rajt van az egy VOLTIRE radial.Vett-e már valaki ilyen köpenyt vagy a márkát ismeri-e valaki mert számomra teljesen ismeretlen de azt mondták hogy ez is orosz gumi.Ha tud valaki hasznos infót akkor azt előre is köszönöm!
Üdv. Vasi
Sziasztok: Segitségre lenne szükségem: valaki el tudná röviden magyarázni, hogy mi a különbség egy 18,4R38 radiál és egy 18,4-38 as diagonál gumi közt? Vagyis méretbeli különbségek, illetve felépitésre gondolok.
Sziasztok! Olyan kérdésem volna hogy van-e valakinek tapasztalata Linglong traktorgumi használatában? Gumivásárlás előtt vagyok, de nem tudom milyen lehet, autómon Linglong van és megvagyok elégedve. Taurushoz mérten milyen lehet? Mind tapadásban, mind kopás?
Válasz medikus #2330. hozzászólásáraMegmondom őszintén ezt nem figyeltem, és már nem is tudom most megmondani, mert már nem vagyok a gumi körül, apám viszi haza a telepre.
Nem tudom én mikor leszek kint, akár heti távlat is lehet, de majd beszámolok erről is.
A gumi perem javítás szerintem manapság már elég jól kivitelezhető, videókon főleg nagy bányagép...ect gumikat javítanak meleg vulkanizálással.
Itt gépeket reklámoznak fölég, de a lényeg látszódik, olyan mint a sallerezés csak itt egy melegítő paplant szorítanak rá + olyan gumi szalagokkal dolgoznak az elején amiben már van szöveterősítés és csak a tetejére nyomnak gumit.
-link1
-link2
Ami gond lehet a sérülésnél, hogy a víz nem érheti tartósan, mert képes a szövetszerzeten keresztül felszívódni vagy az acélszálak mentén és elrohasztja a fém szálakat másrészt egy idő után elválik a gumi a szövet vagy acél szálaktól. link
Válasz UE-28 #2317. hozzászólására
Szerintem a szaki azért mondta a hintőport, hogy a frissen javított részhez nehogy hozzá vulkanizálódjon a belső + az elmozdulásnál sem koptatja egyik a másikát.
"Régen" nem volt ragasztó hanem összemelegítették a foltot meg a belsőt. Itt még mai is nyomják, nem rugóznak rajta sokat, jaj elfogyott a tip-top mi lesz velünk
Válasz UE-28 #2293. hozzászólásáraKész lett a vulkanizálás, jónak tűnik, de majd a használat igazolja. Azt javasolta a szaki, hogy hintőporozzuk be a külső belső felét....
Válasz csoppika #2309. hozzászólásáraStomil nyílt szét nekem a Dominatoron,minden előzetes nélkül!A peremmel párhuzamosan,azon belül 15 centire.Megvizsgálva kiderült hogy úgy van legyártva,hogy csinált egy peremet,és hozzá sütötték az oldalfalat!Vászon ott nem volt szakadva,de érezni lehetett hogy ahol megnyílt,ék szerűen mind két anyag el volt vékonyítva,és úgy összesütve!
Válasz Józsika #2307. hozzászólására A használt gumit csak végső estben vegyél akkor is csak olyat ami ikerkerék felnin felfújva gazdálkodótól, mert a használt 10-ből 10 átbaszás. A kínait nem sokkal kell megpótolni és tudsz venni MITAS-t vagy oroszt.Beszéltem egy gumissal a kínai gumi nagyon érzékeny az előírt guminyomásra 1-2 tized eltérés és szétmegy.
Válasz csoppika #2309. hozzászólásáranállam annó a 2 éves 23,1x26-os gumik 2évesen durrantak el egy héten belül,a 106-on,direkt az uj gummák miatt tetszett meg a gép
4657 hozzászólás
Válasz Kezdő"paraszt" #2354. hozzászólásáraA szelepet rohasztja egy kicsit. Egyébként a tömlőt nem nagyon bántja.
Válasz medikus #2355. hozzászólására Cacl-os oldat-ra gondoltam igen.
Válasz Kezdő"paraszt" #2354. hozzászólásáraMagyarul:sós víz!
Üdv.
Valaki töltött már kálcium-kloridos vizet traktorkerékbe? Létezik, hogy bántja a gumit vagy a tömlőt az oldat?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz Tisler #2352. hozzászólásáraMert a kuvasok mtz ről jönnek lefele miliószám
Véleményetek szeretném kérni!
Keresgélek a hirdetések közt 2db használt de még műszaki képes 18.4x34-es gumit, többet is találni de amit furcsának találok többségében orosz vagy talán ukrán márkák.
Mi oka lehet hogy ezeket idő előtt leszedik szerintetek???
Köszi a gyors válaszokat a 360/70R20 voltyre és 13,6-20 NorTech gumival kapcsolatban feltett kérdésre sokat segitett a döntésben hogy melyiket vegyem meg!

Üdv.Vasi
https://www.bkt-tires.com/en/pattern/aw-909
BKT honlapja az egyik legjobb, Itt fent van milyen sebességen, milyen nyomáson, mennyit bírnak.
Köszi mindenkinek! Majd vigyázok rá... annyit biztos nem fog bírni miant ami alatta volt sajnos!
B:
Válasz kamus #2345. hozzászólásáraJól gondolod,viszont arra kell vigyázni egytengelyes kocsinál,hogy ne kezdjen el rakottan pattogni,mint a labda,mert akkor sokkal nagyobb terhelést kap a gumi.
Válasz medikus #2346. hozzászólásáraHát igen.Ez a gumiméret fogyóeszköz nálunk,a legtöbb eszköz alatt ilyen gumi van. Amik még eredetiek,azok pont a vágóasztal,mert a felnije semmi másra nem passzol,így ezek nincsenek másba szétszaggatva.
Válasz Bandita29 #2343. hozzászólásáraEz a gumi arra jó,amire mi használjuk!!Vágóasztal kocsi!Ha öregszik az alatt is kidurran!3 bar is elég neki!!
Válasz mtz1221 #2344. hozzászólásáraKöszi a gyors válaszokat!! Mér nem találtam ezt én meg.... :(
Nekem egytengelyes pótom van, elvileg 3,5t összsúllyal.
Ugye jól gondolom, hogy akkor elméletileg a az össz súly max 3,1t lehetne amivel a gumik terhelhetőek?
Köszi!
Válasz kamus #2342. hozzászólásárahttp://www.supertyre.hu/supertyre/eshop/3-1-7-Mezogazdasagi-gumiabroncs/0/5/2033-10-0-75-15-3-BKT-AW-909-V-LINEHa jól értelmezem akkor 40km es sebességnél 1550kg ,5.2 bárra fújva.De rá kell hogy legyen írva is.Nálunk amúgy a vulkanizálók azt mondják,ahány vásznas (pótkocsinál,tárcsánál)a gumi,annak a felére fújjuk bárban.
Válasz kamus #2342. hozzászólásáraHali.
A legelső találat amit a márka és méret alapján a kereső kiad,a terhelés/sebesség index alapján 128 A6 ahol a 128 1800kg,az A6 30km/h.
Pótkocsira szerintem elég karcsú,főleg ha szállítani is szeretnél vele. Legalább 14PR-es gumit kellett volna keresni.
Nyomásra passz.
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki,hogy az alábbi gumik mennyi súllyal terhelhetőek? Pótkocsira vettem.
Ha jól tudom a PR szám mutatja? És ezeket mekkora nyomáson kell használni?
Köszi előre is!
BKT BKT 10.0/75-15.3 10PR
Válasz vasijano #2338. hozzászólásáraHali láttam már ilyen gumit kb 2-3 hetes használt állapotban az idő alatt szinte minden nap ment kb 50-60km naponta de úgy nézett ki mint a voltyre gumi amivel én kb 50-60*40km-t tettem meg. Véleményem szerint nagyon puha és kopik is mint őrült
Válasz vasijano #2338. hozzászólásáraVoltire most durrant ki,hátul,nem egész 2 évesen!

Válasz RobiJoeYTO #2332. hozzászólásáraNekem művelőkerék van linglong, semmi rossz tapasztalatom nincsen róla. 3 éve használom.
Üdv mindenkinek!Kéne egy kis segítség!MTZ892-re kerestem az elejére 360/70R20 gumit és ezt találtam nagyon olcsón (13,6-20 NorTech TA-02 8pr)56.000 bruttó ,azt mondták hogy ez a méret is ugyanaz,bár ha jól tudom ez diagonal gumi ami meg most rajt van az egy VOLTIRE radial.Vett-e már valaki ilyen köpenyt vagy a márkát ismeri-e valaki mert számomra teljesen ismeretlen de azt mondták hogy ez is orosz gumi.Ha tud valaki hasznos infót akkor azt előre is köszönöm!
Üdv. Vasi
Válasz sanyeee #2334. hozzászólásáraAszfalton a diagonál közepét hamar megeszi... Nálam kb 6év, pedig nem megyek sokat aszfalton.
Válasz rigás #2335. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Válasz sanyeee #2334. hozzászólásáraMéretben semmi, az abroncsok szerkezete más.
Itt olvashatsz a gumiabroncsokról bővebben
Vagy beírod a keresőbe: diagonál/radiál abroncsok, sok infót fogsz találni.
Sziasztok: Segitségre lenne szükségem: valaki el tudná röviden magyarázni, hogy mi a különbség egy 18,4R38 radiál és egy 18,4-38 as diagonál gumi közt? Vagyis méretbeli különbségek, illetve felépitésre gondolok.
Válasz RobiJoeYTO #2332. hozzászólásáraAutó gumiban vettem rögtön szál szakadt lett
Sziasztok! Olyan kérdésem volna hogy van-e valakinek tapasztalata Linglong traktorgumi használatában? Gumivásárlás előtt vagyok, de nem tudom milyen lehet, autómon Linglong van és megvagyok elégedve. Taurushoz mérten milyen lehet? Mind tapadásban, mind kopás?
Válasz medikus #2330. hozzászólásáraMegmondom őszintén ezt nem figyeltem, és már nem is tudom most megmondani, mert már nem vagyok a gumi körül, apám viszi haza a telepre.
Nem tudom én mikor leszek kint, akár heti távlat is lehet, de majd beszámolok erről is.
Válasz UE-28 #2329. hozzászólásáraJónak tűnik.Milyen a felület ha megkaparod?Kemény,vagy morzsálódik?
Válasz UE-28 #2328. hozzászólásáraÍme az ígért kép a vulkanizált gumiról. 5 helyen csinálta.



Válasz medikus #2319. hozzászólásáraMa lefotózom és felteszem.
Egy kis repedés van kintről, kérdeztem, hogy mennyit jósol még neki, azt mondta, hogy a javított részen tuti nem lesz baja.
Volt nála bánya dömper gumi is, amin egy cső ment át a külsőn.
Ha ilyen méretű és teherbírású gumikat is csinál, akkor az én kis Dutrám is gondolom elgurul majd rajta :-)
Válasz Maszek Zs #2326. hozzászólásáraSzerinted érdekli az őket???
Válasz _NB_ #2320. hozzászólásáraÉs centirozni kifog??

Válasz _NB_ #2323. hozzászólásáraÉn azt a perem javítót keresem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz _NB_ #2320. hozzászólásáraNem sokat "laca facázik" a faszi simán mezítláb összerakja a kereket! Ezek tudnak nem a mai gépes szerelők!

Válasz medikus #2322. hozzászólásáraValahol még tán van egy folt, szorító az volt több is.
A gumi perem javítás szerintem manapság már elég jól kivitelezhető, videókon főleg nagy bányagép...ect gumikat javítanak meleg vulkanizálással.
Itt gépeket reklámoznak fölég, de a lényeg látszódik, olyan mint a sallerezés csak itt egy melegítő paplant szorítanak rá + olyan gumi szalagokkal dolgoznak az elején amiben már van szöveterősítés és csak a tetejére nyomnak gumit.
-link1
-link2
Ami gond lehet a sérülésnél, hogy a víz nem érheti tartósan, mert képes a szövetszerzeten keresztül felszívódni vagy az acélszálak mentén és elrohasztja a fém szálakat másrészt egy idő után elválik a gumi a szövet vagy acél szálaktól.
link
Válasz _NB_ #2320. hozzászólásáraRégen volt saller!!!Használtuk!
Válasz UE-28 #2317. hozzászólásáraMindig. A belsőt is kívülről.
Válasz UE-28 #2317. hozzászólására

Szerintem a szaki azért mondta a hintőport, hogy a frissen javított részhez nehogy hozzá vulkanizálódjon a belső + az elmozdulásnál sem koptatja egyik a másikát.
"Régen" nem volt ragasztó hanem összemelegítették a foltot meg a belsőt.
Itt még mai is nyomják, nem rugóznak rajta sokat, jaj elfogyott a tip-top mi lesz velünk
Válasz UE-28 #2317. hozzászólásáraKép?
Válasz UE-28 #2317. hozzászólásáraRégen divat volt...bringán is... Könnyebben csúszkál a beldő...
Válasz UE-28 #2293. hozzászólásáraKész lett a vulkanizálás, jónak tűnik, de majd a használat igazolja. Azt javasolta a szaki, hogy hintőporozzuk be a külső belső felét....
Ilyet csinált már valaki?
Válasz rsándor #2311. hozzászólásáraKöszönöm! Akkor még nézelődöm kicsit.
Válasz medikus #2296. hozzászólásáraSzia!
Megkérdeztem, azt mondta, hogy ha látszik a drót akkor nem tudja megcsinálni:-(((
De, ha gondolod a számot megadhatom!
Válasz csoppika #2313. hozzászólásáraGyanúsan jó a mintája...lehet a haverja elrobbant...bár akkor miért árulná felnivel együtt?
Válasz medikus #2312. hozzászólásáraakkor ez felejtős lesz...
Válasz csoppika #2309. hozzászólásáraStomil nyílt szét nekem a Dominatoron,minden előzetes nélkül!A peremmel párhuzamosan,azon belül 15 centire.Megvizsgálva kiderült hogy úgy van legyártva,hogy csinált egy peremet,és hozzá sütötték az oldalfalat!Vászon ott nem volt szakadva,de érezni lehetett hogy ahol megnyílt,ék szerűen mind két anyag el volt vékonyítva,és úgy összesütve!
Válasz Józsika #2307. hozzászólására A használt gumit csak végső estben vegyél akkor is csak olyat ami ikerkerék felnin felfújva gazdálkodótól, mert a használt 10-ből 10 átbaszás. A kínait nem sokkal kell megpótolni és tudsz venni MITAS-t vagy oroszt.Beszéltem egy gumissal a kínai gumi nagyon érzékeny az előírt guminyomásra 1-2 tized eltérés és szétmegy.
Válasz csoppika #2309. hozzászólásáranállam annó a 2 éves 23,1x26-os gumik 2évesen durrantak el egy héten belül,a 106-on,direkt az uj gummák miatt tetszett meg a gép
Válasz medikus #2306. hozzászólásáraKinyomoztam, hogy Stomil a gumi...háát ilyen régebbiben? Mit gondolsz? (spórolt a labanc, nem vett goodyeart)
Válasz medikus #2306. hozzászólására18.4r34