Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Válasz lorant90 #530. hozzászólásáraJó lenne ha megírnád a bolt címét/nevét. Meg mi a márkája a német cuccnak... A 121-esem motorja gyanus...lehet generálozni kell majd.
Vskálasz csoppika #529 hozzászólásáraSk bol igen . itt van az agro biro is a kozelunkbe , de en nem ott veszem az alkatreszeket ez nemet amit vettem . ahol en veszem az alkatreszt ott van nemet az a legdragabb van a cseh es a LENGYEL :D
en mar tobb motorba a nemetet szereltem be es nincs panasz
Válasz lorant90 #528. hozzászólásáraSK ból írsz?
Agrobiro tól vetted?
Azt vetítette a Biro, hogy nem rendel már Mahle szettet, mert Kínába ment a gyártás...csak nem mondta, akkor milyen van...
(Lehet indiai...az a tuti)
Szóval ki milyen márkát vett mostanság, ami jó???
Válasz Filler #523. hozzászólásáraazota behuvelyeztem henefejcsere volt mert mar lehetetlen volt szelepfezkeket cserelni benne, es meg igysem volt az igazi nemregiben javittatam az adagolot igy viszi a 4x35 1/4ben nyulban
Válasz lorant90 #520. hozzászólásáraAkkor ott már motor volt gyenge. Nekünk 4x40-el húztuk az ekét 2/1 nyúlban és ha nem volt nagyon kötött rész vagy domb simán ment vele.
nekem egy 12011 zetorom volt egy ido utan hianyoltam az elsokerek huzast , sikerult szereznem hozza alkatreszeket atalakitottam .az atalakitas utan viszont a szantasnal a motor mar nem birta az elejet is hajtani. kenytelen voltam a 4x35 ekebol egyet levenni
.
Válasz lorant90 #518. hozzászólásáraSzia. 12145-el van tapasztalatom (sok különbség nincs )Közép-kötött talajon 3x45-ös v.forgatóval ,28 cm átlag mélységgel országúti-nyúl I ,a motort nem tudom lefogni , max szegéskor hegynek (O-nyII sok neki, T-nyIV az Y-os forgás miatt nem szerencsés).
Igazából így csak egy fokozat használható ,a megoldás nálam egy variós eke (sajna majdnem egy traktor ára ).
Üdv mindenkinek az erdekelne,h kinek milyen tapasztalatai vannak a zetor 12045 el . Motorilag mennyire terhelheto? Kötött talajon hogy banik az ekevel ? Köszönom a valaszokat
Válasz 1114 #514. hozzászólásáraTényleg nem kötekedni akarok. De te vettél úgy egy üzemképtelen traktort amiben azt sem tudod hogy van a sebesség? Van aki rendbe tegye?
Válasz 1114 #512. hozzászólásáraA hidraulika szivattyút kapcsolja, ha jól emlékszem, magadfelé kihúzható a gombja, és utána billenthető a másik állásba, gomb elengedve, a blokk oldalán lezárja a tüskéje. .
Válasz Sk Laci #511. hozzászólásáraAz igazság az,hogy reggel megtörtént a hazavontatás a 20 km pontosan 12,5km-er remélem nem lett baja a váltónak az a helyzet kb 5-10 km es sebességgel lett vontatva alsóbbrendű,és föld úton direkt a baleset elkerülése végett.Kérdezném a fülke alatt a kuplungnál bal oldalon van egy kapcsoló 0-1 állással azzal mit lehet kapcsolni?
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraEz már nagy távolság a húzatásra. A Crystál sebváltója olajnyomással van kenve. Meglehet, hogy tönkreteszed, mert nincsen kenése. Helyedben én hazavitetném teherkocsin, és útközben se kellene tartanod attól ha nehezen megy a kórmány nehogy garambolozzatok. Ennek a traktornak nehéz az eleje, ez nem személykocsi.
Kösz a választ, akkor így megpróbálom hazajuttatni,még esetleg az indítás előtt mit érdemes megnézni rajt? az a gond nem volt beindítva vagy 15 éve kupak volt a kipufogón talán víz nem jutott a hengerekbe,de olyan sok idő telt el,hogy a párától is beragadhatott,de majd itthon kiderül.
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraÜresbe téve a váltót, nem lesz összeköttetés , de a kormányzás kemény lesz szervó nélkül, elöl meg kiékelnéd a jó gumi felől a híd-váz közét, mint az mtz-nél szokás, vonórúddal szépen haza is gurulna.
Üdvözlök mindenkit olyan után érdeklődnék,hogy a 120 45-ös traktort lehet e húzatni motorhibásan kb 20km-ert,vagy valamit kell-e rajta átkapcsolni,lekötni?ezenkívül ha valaki megtudná mondani,hogy a62 45ős zetor első felnit belehet e tenni pótkeréknek hazáig, megköszönném a segítséget.
Szia! A traktol hátuljánál jobb oldalt a ,,gatyánál,, van két db vékony vezeték, a felsőt leveszed és kötsz rá nyomásmérőt. A kart lehuzod teknősbe, a kardant bekapcsolod a nyomásnak melegen is min 8bar-nak kell lenni.
Ha a nyomas jo akkor a kart felnyomod nyúlba ekkor sem szabad a nyomasnak esni, bekapcsolod az elsőmeghúzást a nyomásnak így is kb 8bar-nak kell lenni. Ha az olajpumpád a rossz ne használd se a kardánt se a nyúlt se a 4x4-et mert elégnek benne a lamellák.
Válasz Szacsi #503. hozzászólásáraSzia.A leírt tünetek alapján a váltó-hidraulika a végét járja.A nyomatékváltót,az elsőkerék hajtást,a TLT-t ugyan az a hidraulika rendszer kapcsolja.
Korrekt javítása egy váltó javítás.(csere: kapcsoló-hidraulika szivattyú,nyomatékváltó dob a tartó nyakkal)
Sürgős esetben átmeneti megoldás magasabb viszkozitású váltó olaj (95W140),plusz a váltó-hidraulika olaj hűtőkörének összekötése a munka-hidraulika visszafolyó ágával.(Így megtudod növelni az olaj hűtési hatásfokát,járulékosan a váltó kényszer kenése is sokkal jobb lesz. )
Ez a megoldás nálam egy 12145-ön kb. 600üh. segített.(A részletek az átkötésről ha kell, akkor telefonon.)
Sziasztok! Ismét kérdésem volna: 12045 nyúl-békája hidegen tökéletesen működik, de fél óra tárcsázás után "kidobja" nyúlból, majd a kar feltolására sem vált fel. dolgoztam még egy órát csak békában, majd hazainduláskor gyors 3-ban ismét működött. Ja úgy néztem mintha az első hajtás sem lett volna az igazi.
Válasz Szacsi #496. hozzászólásáraÉn csak valamennyire ki vagyok oktatva, de először vételkor a z olajnyomást kell nézni melegen, meg a kartergázt. A nyúl békának szóló traktorral jó meredek dombon (vagy sík placcon valami nehezet húzva) is egyből húznia kell, mint állat. A cseréjéhez szét kell húzni a traktort, Olyan 60e HUF körül lehet az új dob(2013-ban annyi volt). A motor generál akkori árakon új főtengellyel, hengerfej felújítás nélkül csak az anyagára kb 300e HUF körül lett volna(agrobiro-nál érdeklődtem akkor)... Ha forr a vize, akkor sanszos, hogy nagyon hengerfejes lehet. A többit a hozzáértők talán jobban tudják...
Sziasztok!
Vettem egy 12045-öt, és pár nap után a következő hibákról érdeklődnék:
olajnyomás hidegen 4, munka közben 2 alatt. ezzel összefüggésben lehet hogy a nyúl-béka az áthúzás után 1-2 másodperc után kapcsol?
Sikerült egy 3,2-es nehéztárcsával felforraltatni a vizet. hűtő? Termosztát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Valaki remélem tud nekem segiteni!
12045 ös crystalomra ma feltetem az ekét!
És amikor a hidraulikával felemeltem elkezdet az egész eke remegni kb 2-3 cm es mozgása van fel és lefelé!
Beleremeg az egész gép!
Találkozott már valaki ijen gondal????
Amik most xarok rajta azok dneproshinák de 8presek és a nyolcból már 3-4 réteg foltokban ugyan de ki van kopva. Egyik oldalán volt egy nagy vágás most az fosta el magát, de többinek sincs sok hátra.
542 hozzászólás
Sziasztok! Kinek hogy váltak be, mik a tapasztalatok és kinek mi a véleménye a zetorokrol? Ezen belül a 12045-12045-12245 mik a különbségek, melyik jobb?
Válasz buszsofőr #540. hozzászólásárautolsoo utolso kell mar a pihenes
köztük én is
ma az utolso nap?
Válasz csoppika #538. hozzászólásáraharom fajta van neme cseh es a lengyel amivel mar tobben porul jartak
Válasz lorant90 #537. hozzászólásáraMajd megkérdem a Birot is , kíváncsi vagyok milyen "bevált minőséget" ajánl...
Válasz csoppika #536. hozzászólásáraez a kolbenschmidt kaphato Dunaszerdahelyen az agrocenterben is mikor en vettem 65eu/drb
Válasz MIHI10045 #535. hozzászólásáraOszt ilyet hol árulnak SK-ban mondjuk Dunaszerdahely körül?
Kb milyen áron fut/henger?
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraKOLBENSCHMIDT
Válasz csoppika #529. hozzászólásáraSzia ha tartósat akarsz és márkásat akkor KOLBENSCHMIDT igaz ára is más
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraB.F- AGROCENTER s.r.o.
Povodská cesta 6647/18A
929 01 Dunajská Streda
tel.: 031/552 89 63
fax: 031/551 69 49
nem emlekszem mar a nevere pontosan utana kell neznem
Válasz csoppika #531. hozzászólásáraez a bolt szinted DUNASZERDAHELYEN vanhttp://www.agrocenter.sk/index.php?show=contact
Válasz lorant90 #530. hozzászólásáraJó lenne ha megírnád a bolt címét/nevét. Meg mi a márkája a német cuccnak... A 121-esem motorja gyanus...lehet generálozni kell majd.
Vskálasz csoppika #529 hozzászólásáraSk bol igen . itt van az agro biro is a kozelunkbe , de en nem ott veszem az alkatreszeket ez nemet amit vettem . ahol en veszem az alkatreszt ott van nemet az a legdragabb van a cseh es a LENGYEL :D
en mar tobb motorba a nemetet szereltem be es nincs panasz
Válasz lorant90 #528. hozzászólásáraSK ból írsz?
)
Agrobiro tól vetted?
Azt vetítette a Biro, hogy nem rendel már Mahle szettet, mert Kínába ment a gyártás...csak nem mondta, akkor milyen van...
(Lehet indiai...az a tuti
Szóval ki milyen márkát vett mostanság, ami jó???
Válasz csoppika #527. hozzászólásáraNèmet huvelyszadat vettem 65eu volt egy szada
Válasz lorant90 #524. hozzászólásáraMennyi volt a hüvely és milyen fajta?
Válasz csoppika #525. hozzászólásáragyorsabb igen
Válasz lorant90 #524. hozzászólására1/4 elvileg gyorsabb, mint a 2/1, nem?
Válasz Filler #523. hozzászólásáraazota behuvelyeztem henefejcsere volt mert mar lehetetlen volt szelepfezkeket cserelni benne, es meg igysem volt az igazi nemregiben javittatam az adagolot igy viszi a 4x35 1/4ben nyulban
Válasz lorant90 #520. hozzászólásáraAkkor ott már motor volt gyenge. Nekünk 4x40-el húztuk az ekét 2/1 nyúlban és ha nem volt nagyon kötött rész vagy domb simán ment vele.
Válasz csoppika #521. hozzászólásáramifelenk nem látni 120ast 3ekével
Válasz lorant90 #520. hozzászólásáraKötöttben haver a 105 lovas 6hengeres IHval is inkább 3fejet húz... 4fej sok...
nekem egy 12011 zetorom volt egy ido utan hianyoltam az elsokerek huzast , sikerult szereznem hozza alkatreszeket atalakitottam .az atalakitas utan viszont a szantasnal a motor mar nem birta az elejet is hajtani. kenytelen voltam a 4x35 ekebol egyet levenni
.
Válasz lorant90 #518. hozzászólásáraSzia. 12145-el van tapasztalatom (sok különbség nincs )Közép-kötött talajon 3x45-ös v.forgatóval ,28 cm átlag mélységgel országúti-nyúl I ,a motort nem tudom lefogni , max szegéskor hegynek (O-nyII sok neki, T-nyIV az Y-os forgás miatt nem szerencsés).
Igazából így csak egy fokozat használható ,a megoldás nálam egy variós eke (sajna majdnem egy traktor ára ).
Üdv mindenkinek az erdekelne,h kinek milyen tapasztalatai vannak a zetor 12045 el . Motorilag mennyire terhelheto? Kötött talajon hogy banik az ekevel ? Köszönom a valaszokat
Válasz 1114 #514. hozzászólásáraA hírdetésemben lévő telszámon felhívsz /akár most 22h-ig/, elmesélem, + 1-2tapasztalatot vele kapcsolatban .
Válasz Tomi81 #515. hozzászólásáramajd megtanulja,biztos jó üzlet volt
Válasz 1114 #514. hozzászólásáraTényleg nem kötekedni akarok. De te vettél úgy egy üzemképtelen traktort amiben azt sem tudod hogy van a sebesség? Van aki rendbe tegye?
Válasz Zoli 63 #513. hozzászólásáraOk, kösz a választ, még ha valaki elmagyarázná a sebváltó működését,az jó lenne.
Válasz 1114 #512. hozzászólásáraA hidraulika szivattyút kapcsolja, ha jól emlékszem, magadfelé kihúzható a gombja, és utána billenthető a másik állásba, gomb elengedve, a blokk oldalán lezárja a tüskéje. .
Válasz Sk Laci #511. hozzászólásáraAz igazság az,hogy reggel megtörtént a hazavontatás a 20 km pontosan 12,5km-er remélem nem lett baja a váltónak az a helyzet kb 5-10 km es sebességgel lett vontatva alsóbbrendű,és föld úton direkt a baleset elkerülése végett.Kérdezném a fülke alatt a kuplungnál bal oldalon van egy kapcsoló 0-1 állással azzal mit lehet kapcsolni?
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraEz már nagy távolság a húzatásra. A Crystál sebváltója olajnyomással van kenve. Meglehet, hogy tönkreteszed, mert nincsen kenése. Helyedben én hazavitetném teherkocsin, és útközben se kellene tartanod attól ha nehezen megy a kórmány nehogy garambolozzatok. Ennek a traktornak nehéz az eleje, ez nem személykocsi.
Kösz a választ, akkor így megpróbálom hazajuttatni,még esetleg az indítás előtt mit érdemes megnézni rajt? az a gond nem volt beindítva vagy 15 éve kupak volt a kipufogón talán víz nem jutott a hengerekbe,de olyan sok idő telt el,hogy a párától is beragadhatott,de majd itthon kiderül.
Válasz 1114 #508. hozzászólásáraÜresbe téve a váltót, nem lesz összeköttetés , de a kormányzás kemény lesz szervó nélkül, elöl meg kiékelnéd a jó gumi felől a híd-váz közét, mint az mtz-nél szokás, vonórúddal szépen haza is gurulna.
Üdvözlök mindenkit olyan után érdeklődnék,hogy a 120 45-ös traktort lehet e húzatni motorhibásan kb 20km-ert,vagy valamit kell-e rajta átkapcsolni,lekötni?ezenkívül ha valaki megtudná mondani,hogy a62 45ős zetor első felnit belehet e tenni pótkeréknek hazáig, megköszönném a segítséget.
Válasz Szacsi #503. hozzászólásáraÜdv . Én tudomásom szerint meg van kopva a nyomaték kapcsolód . Ami a váltóban egy kocka alakú kapcsoló .
Szia! A traktol hátuljánál jobb oldalt a ,,gatyánál,, van két db vékony vezeték, a felsőt leveszed és kötsz rá nyomásmérőt. A kart lehuzod teknősbe, a kardant bekapcsolod a nyomásnak melegen is min 8bar-nak kell lenni.
Ha a nyomas jo akkor a kart felnyomod nyúlba ekkor sem szabad a nyomasnak esni, bekapcsolod az elsőmeghúzást a nyomásnak így is kb 8bar-nak kell lenni. Ha az olajpumpád a rossz ne használd se a kardánt se a nyúlt se a 4x4-et mert elégnek benne a lamellák.
Válasz T.f. #504. hozzászólásáraköszi a választ, erre gyanítottam én is.
Válasz Szacsi #503. hozzászólásáraSzia.A leírt tünetek alapján a váltó-hidraulika a végét járja.A nyomatékváltót,az elsőkerék hajtást,a TLT-t ugyan az a hidraulika rendszer kapcsolja.
Korrekt javítása egy váltó javítás.(csere: kapcsoló-hidraulika szivattyú,nyomatékváltó dob a tartó nyakkal)
Sürgős esetben átmeneti megoldás magasabb viszkozitású váltó olaj (95W140),plusz a váltó-hidraulika olaj hűtőkörének összekötése a munka-hidraulika visszafolyó ágával.(Így megtudod növelni az olaj hűtési hatásfokát,járulékosan a váltó kényszer kenése is sokkal jobb lesz. )
Ez a megoldás nálam egy 12145-ön kb. 600üh. segített.(A részletek az átkötésről ha kell, akkor telefonon.)
Sziasztok! Ismét kérdésem volna: 12045 nyúl-békája hidegen tökéletesen működik, de fél óra tárcsázás után "kidobja" nyúlból, majd a kar feltolására sem vált fel. dolgoztam még egy órát csak békában, majd hazainduláskor gyors 3-ban ismét működött. Ja úgy néztem mintha az első hajtás sem lett volna az igazi.
üdv
tudna valaki segiteni van egy zetor 5911-esem,hol kell hidrolika olajat utántölteni,mert egyszerüen nem jövök rá hogy hol kell
Válasz csoppika #500. hozzászólásárasenem kizárt hogy megússza egy főtengely felújítással,
és egy vízpumpa cserével/termosztát cserével.
megkéne nézni elébb hogy beleböfög e a vízbe.
aztán le kéne venni az olajteknőt és alulról megnézni a motort.
így sajnos nemigen lehet biztosat mondani.
Válasz Szacsi #496. hozzászólásáraÉn csak valamennyire ki vagyok oktatva, de először vételkor a z olajnyomást kell nézni melegen, meg a kartergázt. A nyúl békának szóló traktorral jó meredek dombon (vagy sík placcon valami nehezet húzva) is egyből húznia kell, mint állat. A cseréjéhez szét kell húzni a traktort, Olyan 60e HUF körül lehet az új dob(2013-ban annyi volt). A motor generál akkori árakon új főtengellyel, hengerfej felújítás nélkül csak az anyagára kb 300e HUF körül lett volna(agrobiro-nál érdeklődtem akkor)... Ha forr a vize, akkor sanszos, hogy nagyon hengerfejes lehet. A többit a hozzáértők talán jobban tudják...
Válasz Szacsi #498. hozzászólásáramegnézetni egy szakival aki ismeri a zetor motorokat.
bár sanszos hogy tengely köszörülés lesz a vége.
Válasz a2457 #497. hozzászólásáraAz olaj nem tűnik vizesnek. Mit lehet vele csinálni?
Válasz Szacsi #496. hozzászólásárahát, ha olajnyomás melegen leesik akkor kopott a motor.
zive nem olajos / olaja nem vizes ?
Sziasztok!
Vettem egy 12045-öt, és pár nap után a következő hibákról érdeklődnék:
olajnyomás hidegen 4, munka közben 2 alatt. ezzel összefüggésben lehet hogy a nyúl-béka az áthúzás után 1-2 másodperc után kapcsol?
Sikerült egy 3,2-es nehéztárcsával felforraltatni a vizet. hűtő? Termosztát?
Előre is köszönöm a segítséget.
joestét mindenkinek!
Valaki remélem tud nekem segiteni!
12045 ös crystalomra ma feltetem az ekét!
És amikor a hidraulikával felemeltem elkezdet az egész eke remegni kb 2-3 cm es mozgása van fel és lefelé!
Beleremeg az egész gép!
Találkozott már valaki ijen gondal????
Válasz #493. hozzászólásra
Egyik oldalán volt egy nagy vágás most az fosta el magát, de többinek sincs sok hátra. 
Amik most xarok rajta azok dneproshinák de 8presek és a nyolcból már 3-4 réteg foltokban ugyan de ki van kopva.
Válasz #492. hozzászólásra
hány pr-esek?