Válasz fexco #3071. hozzászólására3. éve, de a hátsó crosskill még soha nem dugult be, az első viszont már soxor elvette a kedvem az élettől
a 2 szélén viszont, ha fedésben mész, össze tudja szedni a nedveset
Válasz .Szabi #3070. hozzászólásáranem nagyon hihető,de igaz:az első vágópálcáshenger két széle előbb bedugult mig a hátsó krosskill meg tette a dolgát.mármint az nemhihető,hogy az idén volt dugulás.nagyon bitang tábla.tavaly 90qmalmi buza volt itt.lapos fekete,a középkötöttnél egyel lazább,néhol inkább fekete homok.nagyon durva.az első henger szerintem azért dugult be,mert ott van a szélén egymáshoz közel az erősités,itt be is dugult.én is a Róbertal bótótam.
itt a Farmet elé is kell egy sor borona. Valamint a Crosskill 10 évből csak párszor megy el, beragadás nélkül. Inkább belvizesek a tábláink, ezzel jobb lesz menekülni mint egy vontatottal...
Válasz .Szabi #3066. hozzászólásáramelyik cégtől vetted?gondolom,akkor megvagy vele elégedve.mondjuk szerintem a kompaktor az tudná az első menetben azt,amit ez a 2.ba.
Az uj kombiról egy kis video.
Rolmako U382 - elvileg könnyű kombinátor, de a 4,5m 16q súly magáért beszél. De szerintem ettől is több. Benne van az anyag és jó helyen. Drágának sem mondanám, omikron árban van. Ez évtől van rajta a farmet féle simító, brutál erős és jó munkát végez.
Egy John Deere 6105M (120le) üzemeltettük. Első soron 7-10km/h ahogy meg birtuk ülni a szarvast, második soron 13-15km/h (korlátozott fordulatszámmal) A 8-10cm magágy játék neki. Ez az első munkagép aminél nem éreztem kéztetést arra, hogy egy centit is takartassak. Pedig van mellette egy nehéz soltvaltkerti ásóborona. A videóban az utolsó rész, 7ak-s réti föld, csontra kiszáradva, már meg volt repedezve a szántás, alig birtam lábbal felrugdosni olyan kemény volt, de ott is kiváló magágyat készített.
Válasz VMisi #3051. hozzászólásáraNem nagyon, ezt volt a kiszemelt. Az ss ugyanaz mint az sq csak erősebb, de azért ez is rezeg ha nagy cserepesedés van, szerintem ugyanaz az elvégzett munkája a kettőnek az alakjuk miatt, annyi hogy a keményebb talajokra a masszívabb az ajánlott szerintem.
Sziasztok.segìtsèget szeretnèk kèrni.kombiròl ma lecserèltem a làndzsàkak 120mmes kapàkra.az lenne a kèrdèsem,h milyen kapaosztàst csinàljak.hogyan àllìtsam be a kapàkat?ez előtt is össz visz voltak feltève a szàrak.(rugos)
Válasz Gandhy #3043. hozzászólásáraén is megnéztem egy pár csavart,hogy mondom ez nem egy lemken kategoria,ráraktam a 16 csavarokra a kulcsot,megsebirtam egyiket se mozditani.levan az összes húzva úgy ahogy kell gyárilag.megfogom nézni a távolságot ha mindenigaz holnapra!
Válasz fexco #3042. hozzászólásáranálam most kezdte a 3. szezont, de még egy csavart sem kellett utána húzni :)
annyit megtennél nekem, hogy leméred az első-, hátsó henger tengely közti távolságot, vagy a két gerendely közt? Kíváncsi vagyok, mennyivel hosszabb a pro váza. Mert azt néztem, hogy az SX kapáknál simán elfér a simítólap, de nekem SG van, ami legalább 15 centivel hátrébb nyúlik.
Válasz Gandhy #3040. hozzászólásáramegnéztem,az adattábláján az enyémnek az van irva:u684 pro rama.gondolom akkor befér a simitó ebbe is.ha kell utólag majd megrendeljük.
Válasz fexco #3036. hozzászólásáraaz szimmetrikus, enyémen 3 gondozásmentes, egy zsírzós a megrendelés visszaigazolón szó sem volt gondozásmentes csapágyakról, így nem reklamáltam
Válasz später77 #3037. hozzászólásáraEzen egy nagy fém kupak van sűrű menettel, nem volt extra rögzítés, meghúztuk csőfogóval kajakra. Ez nem volt ellenőrizve, fene se gondolná h kilazulhat.
Válasz bandigh #3033. hozzászólásáraÉppen tegnap maradt el egymás után kettő porvédő sima VibroMasterről, valószínűleg a csapágy is cserés lesz. Rögzítettétek valamivel az új kupakot?
Válasz Gandhy #3031. hozzászólásáraüdv!nekem is rolmako lett 4méteresbe.az első törőhengernek a csapágyai gondozásmentes,a hátsó croskillé meg zsirzógombos az enyémnek.a tiednek is?van súlya az biztos,de a farmet még nehezebb,mert hosszabb az egész kb 50centivel.(a két sor kapa közt nagyobb a távolság,az utolsó kapasor és a hátsó henger közt megint nagyobb a távolság,és ugye a kompaktomat nál ide van még biggyesztve egy simitó-terelőlemez,hogy nevágja tele a crosskillt.anyagot nemsajnálták ki valóban.igényes gépnek néz ki.
Válasz VMisi #3034. hozzászólásáraKözelebb lenne, de az a fésű jó, sok kapanyomot eltüntet a henger előtt. Nem mértük de a gép most kb 92q a kombi meg kb 25q lehet.
Válasz VMisi #3032. hozzászólásáraJó! A területek 90%-a egy sort kapott vele. Direkt nem is mentünk mélyen, maradjon nedvesség. Ahol két sort kapott persze simább lett. Hátránya hogy nagyon hosszú, a súlypont hátul van, forduláskor nagyon könnyű az eleje. De amúgymeg könnyebb a kisebb parcellákat sarkosra művelni. A crossboard simító fontos rá, az elhúzza az alapművelést egy sorral. A 6,5 össel könnyebben menne, az biztos, de első sorral, amikor még döcög is, sokkal gyorsabban úgyse tudsz menni, mondjuk 10,5 a tempó. Második sorral már nyilván elbír plusz egy fokozatot. Masszív, baja nem igazán volt egy kerékcsapágy baja volt, de az is a porvédő kiesése miatt. Volt olyan amit a kombájn után csak lazítottunk, azt is megcsinálta, bár ott a szármaradvánnyal már voltak néhol bajok. Ha nem lett volna kirögve szárazon, a tarlóra jobban lett volna figyelve és/vagy kapott volna egy sor tárcsát, akkor semmi baj nem lett volna vele. Próbáltunk ilyet, kombájn, ih tárcsa, olaszos lazító, ott egy sorral kifogástalan volt.
Idén nem is boronáltunk.
Válasz fexco #3030. hozzászólásáramtz 1025 - 110 le
11-12 km/h
gabonák alá 5 centin nincs gond, kukorica alá 8-9 centin, normál talajnál ok, viszont a kötöttben már erőse fogja, ott 10-11 között, de
8 km/h felett ugyanazt a minőséget adja.
monoblokkos hidraulika van a gépen, de erősen határon van az emelése, a hátsó crosskill közel 3 méterre a karoktól már fogja a bicepszeket, fordulásnál meg örömmel elemeli az elejét
Válasz Gandhy #3028. hozzászólásáraÉn se vagyok nagy, de megvetem a 6 m-eset. Nem akartam kisebet a minél keveseb taposás miatt, de nem számoltam vele, menyire energia igényes gép.
Dea munkája
Válasz fexco #3012. hozzászólásárahajszálpontos másolata a rolmako a farmetnek, anyagban belerakták amit kell, merev, nehéz, igényesen megmunkált, festése rendben van.
Én a farmet árának 60%-áért vettem 2 év garral, házhoz szállítva, annyit megért. Nedves talajon felejtős, ahogy a többi is. Lúdtalpkapával használom, kiváló a gyomok ellen, crosskill hengerrel jól visszatömörített a magágy, kukorica kelése gyors és egységes. Ami hiányzik róla: a hátsóhenger és a h.kapasor között nincs simítólap, pedig az elkelne még ott, elől és hátul van, az elsőt csak ősszel használom, tavasszal méterenként kéne neki min 10 lóerő plusz
Válasz fexco #3023. hozzászólásáraT 7040 felcsipelve 7050-7060 közé. Kb 195-200 ló lehet.
Pálcás hengerek elöl, meg hátul is, amin a gép felfekszik. Ezeken kívül van még croskilhenger leghátul, ami lekapcsolható.
3773 hozzászólás
Válasz .Szabi #3066. hozzászólásáraSzia, nem ide tartozik, de rákérdeznék. A JD első kereke 28"? Ha igen, alapban ilyen a méret, vagy külön rendelés?
Válasz fexco #3071. hozzászólására3. éve, de a hátsó crosskill még soha nem dugult be, az első viszont már soxor elvette a kedvem az élettől
a 2 szélén viszont, ha fedésben mész, össze tudja szedni a nedveset
Válasz .Szabi #3070. hozzászólásáranem nagyon hihető,de igaz:az első vágópálcáshenger két széle előbb bedugult mig a hátsó krosskill meg tette a dolgát.mármint az nemhihető,hogy az idén volt dugulás.nagyon bitang tábla.tavaly 90qmalmi buza volt itt.lapos fekete,a középkötöttnél egyel lazább,néhol inkább fekete homok.nagyon durva.az első henger szerintem azért dugult be,mert ott van a szélén egymáshoz közel az erősités,itt be is dugult.én is a Róbertal bótótam.
Válasz fexco #3069. hozzászólásáraAgroconnect - Mezőpeterd
itt a Farmet elé is kell egy sor borona. Valamint a Crosskill 10 évből csak párszor megy el, beragadás nélkül. Inkább belvizesek a tábláink, ezzel jobb lesz menekülni mint egy vontatottal...
Válasz .Szabi #3066. hozzászólásáramelyik cégtől vetted?gondolom,akkor megvagy vele elégedve.mondjuk szerintem a kompaktor az tudná az első menetben azt,amit ez a 2.ba.
Válasz VMisi #3067. hozzászólásáraVan olyan verzio is, simito helyett elso hengersor.
Válasz .Szabi #3066. hozzászólásáraMélységtartó kerekek nincsenek? Vagy előre van hozzá henger?
Az uj kombiról egy kis video.
Rolmako U382 - elvileg könnyű kombinátor, de a 4,5m 16q súly magáért beszél. De szerintem ettől is több. Benne van az anyag és jó helyen. Drágának sem mondanám, omikron árban van. Ez évtől van rajta a farmet féle simító, brutál erős és jó munkát végez.
Egy John Deere 6105M (120le) üzemeltettük. Első soron 7-10km/h ahogy meg birtuk ülni a szarvast, második soron 13-15km/h (korlátozott fordulatszámmal) A 8-10cm magágy játék neki. Ez az első munkagép aminél nem éreztem kéztetést arra, hogy egy centit is takartassak. Pedig van mellette egy nehéz soltvaltkerti ásóborona. A videóban az utolsó rész, 7ak-s réti föld, csontra kiszáradva, már meg volt repedezve a szántás, alig birtam lábbal felrugdosni olyan kemény volt, de ott is kiváló magágyat készített.
Válasz VMisi #3064. hozzászólására5,85+fa, 7,5m, flexboard+cdlvm3
Válasz bandigh #3063. hozzászólásáraHa nem titok akkor mennyi volt a Tietek?
Válasz VMisi #3062. hozzászólásáraEz alapfelszereltség lehet
Válasz *** HM *** #3061. hozzászólásáraA kongi talán ennyi, de a kverniről nincs info.
Valakinek esetleg ár bármilyen 5 sorosról?
Válasz VMisi #3056. hozzászólásáraHa nem akcios akkor mennyi??
Válasz VMisi #3056. hozzászólásáraKösz
Válasz mtz1221 #3058. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Buvargabi #3052. hozzászólásáraÍGY.
Válasz bandigh #3054. hozzászólásáraAz ss tetszik nekem is, na meg az egész 3000-es ahogy van.
A kverneland tld még ugyanez ahogy nézem.
Válasz .Szabi. #3055. hozzászólásáraEnnyiért
Válasz VMisi #3053. hozzászólásáraMennyiért adják?
Válasz VMisi #3051. hozzászólásáraNem nagyon, ezt volt a kiszemelt. Az ss ugyanaz mint az sq csak erősebb, de azért ez is rezeg ha nagy cserepesedés van, szerintem ugyanaz az elvégzett munkája a kettőnek az alakjuk miatt, annyi hogy a keményebb talajokra a masszívabb az ajánlott szerintem.
A masszívabb SS kapák a kongin nem rögölnek túlságosan az SQ kapákhoz képest?
Mellesleg a kiténél akciósak a sgc, sg kombik, aki most akar venni.
Sziasztok.segìtsèget szeretnèk kèrni.kombiròl ma lecserèltem a làndzsàkak 120mmes kapàkra.az lenne a kèrdèsem,h milyen kapaosztàst csinàljak.hogyan àllìtsam be a kapàkat?ez előtt is össz visz voltak feltève a szàrak.(rugos)
Válasz bandigh #3046. hozzászólásáraAmikor vettétek a 3000-es kongit, néztetek más hasonlót is?
Mi az ami ilyen kaliberű és nem drágább?
Válasz fexco #3049. hozzászólásáramármint az én mérésem is.
Válasz Gandhy #3048. hozzászólásáraüdv!igen,u.a.
Válasz fexco #3045. hozzászólásáraez a régi váz mérete, bár ahogy néztem a pro is ua

Válasz bandigh #3046. hozzászólásárat.peti989@freemail.hu-ra ha küldesz 1 telefonszámot akkor megcsörgetnélek holnap.
Köszi
Válasz t.peti #3044. hozzászólásáraIgen!
Válasz Gandhy #3043. hozzászólásáraén is megnéztem egy pár csavart,hogy mondom ez nem egy lemken kategoria,ráraktam a 16 csavarokra a kulcsot,megsebirtam egyiket se mozditani.levan az összes húzva úgy ahogy kell gyárilag.megfogom nézni a távolságot ha mindenigaz holnapra!
Válasz bandigh #3033. hozzászólásáraPrivátba kérdezhetek a kombinátorról ?
Válasz fexco #3042. hozzászólásáranálam most kezdte a 3. szezont, de még egy csavart sem kellett utána húzni :)
annyit megtennél nekem, hogy leméred az első-, hátsó henger tengely közti távolságot, vagy a két gerendely közt? Kíváncsi vagyok, mennyivel hosszabb a pro váza. Mert azt néztem, hogy az SX kapáknál simán elfér a simítólap, de nekem SG van, ami legalább 15 centivel hátrébb nyúlik.
Válasz Gandhy #3039. hozzászólásáranagyon remélem,hogy sokáig gondozásmentesek lesznek!!!!
Válasz Gandhy #3040. hozzászólásáramegnéztem,az adattábláján az enyémnek az van irva:u684 pro rama.gondolom akkor befér a simitó ebbe is.ha kell utólag majd megrendeljük.
Válasz fexco #3036. hozzászólására az új kompaktoron már van hátsó simítólap, sőt, finiser henger is

Válasz fexco #3036. hozzászólásáraaz szimmetrikus, enyémen 3 gondozásmentes, egy zsírzós
a megrendelés visszaigazolón szó sem volt gondozásmentes csapágyakról, így nem reklamáltam
Válasz später77 #3037. hozzászólásáraEzen egy nagy fém kupak van sűrű menettel, nem volt extra rögzítés, meghúztuk csőfogóval kajakra. Ez nem volt ellenőrizve, fene se gondolná h kilazulhat.
Válasz bandigh #3033. hozzászólásáraÉppen tegnap maradt el egymás után kettő porvédő sima VibroMasterről, valószínűleg a csapágy is cserés lesz. Rögzítettétek valamivel az új kupakot?
Válasz Gandhy #3031. hozzászólásáraüdv!nekem is rolmako lett 4méteresbe.az első törőhengernek a csapágyai gondozásmentes,a hátsó croskillé meg zsirzógombos az enyémnek.a tiednek is?van súlya az biztos,de a farmet még nehezebb,mert hosszabb az egész kb 50centivel.(a két sor kapa közt nagyobb a távolság,az utolsó kapasor és a hátsó henger közt megint nagyobb a távolság,és ugye a kompaktomat nál ide van még biggyesztve egy simitó-terelőlemez,hogy nevágja tele a crosskillt.anyagot nemsajnálták ki valóban.igényes gépnek néz ki.
Válasz VMisi #3034. hozzászólásáraKözelebb lenne, de az a fésű jó, sok kapanyomot eltüntet a henger előtt. Nem mértük de a gép most kb 92q a kombi meg kb 25q lehet.
Válasz bandigh #3033. hozzászólásáraHa rugós fésű nem lenne, akkor mindjárt előrébb lenne a súlypont.
Mennyi a traki és a kongi tömege?
Válasz VMisi #3032. hozzászólásáraJó! A területek 90%-a egy sort kapott vele. Direkt nem is mentünk mélyen, maradjon nedvesség. Ahol két sort kapott persze simább lett. Hátránya hogy nagyon hosszú, a súlypont hátul van, forduláskor nagyon könnyű az eleje. De amúgymeg könnyebb a kisebb parcellákat sarkosra művelni. A crossboard simító fontos rá, az elhúzza az alapművelést egy sorral. A 6,5 össel könnyebben menne, az biztos, de első sorral, amikor még döcög is, sokkal gyorsabban úgyse tudsz menni, mondjuk 10,5 a tempó. Második sorral már nyilván elbír plusz egy fokozatot. Masszív, baja nem igazán volt egy kerékcsapágy baja volt, de az is a porvédő kiesése miatt. Volt olyan amit a kombájn után csak lazítottunk, azt is megcsinálta, bár ott a szármaradvánnyal már voltak néhol bajok. Ha nem lett volna kirögve szárazon, a tarlóra jobban lett volna figyelve és/vagy kapott volna egy sor tárcsát, akkor semmi baj nem lett volna vele. Próbáltunk ilyet, kombájn, ih tárcsa, olaszos lazító, ott egy sorral kifogástalan volt.
Idén nem is boronáltunk.
Válasz bandigh #2936. hozzászólásárabandigh! A 3075 hogy vált be? Boldogult a 6190 vele? Milyen sebességgel?
Válasz fexco #3030. hozzászólásáramtz 1025 - 110 le
11-12 km/h
gabonák alá 5 centin nincs gond, kukorica alá 8-9 centin, normál talajnál ok, viszont a kötöttben már erőse fogja, ott 10-11 között, de
8 km/h felett ugyanazt a minőséget adja.
monoblokkos hidraulika van a gépen, de erősen határon van az emelése, a hátsó crosskill közel 3 méterre a karoktól már fogja a bicepszeket, fordulásnál meg örömmel elemeli az elejét
Válasz Gandhy #3026. hozzászólásáraüdv mivel húzod a 3méterest?kb mennyi a munkasebesség amivel dolgozik már szépen?
Válasz Gandhy #3028. hozzászólásáraÉn se vagyok nagy, de megvetem a 6 m-eset. Nem akartam kisebet a minél keveseb taposás miatt, de nem számoltam vele, menyire energia igényes gép.
Dea munkája
Válasz Sk Laci #3027. hozzászólásáranem vagyok én akkora paraszt
3 méteres függesztett
Válasz Gandhy #3026. hozzászólására6 m-esed van?
Válasz fexco #3012. hozzászólásárahajszálpontos másolata a rolmako a farmetnek, anyagban belerakták amit kell, merev, nehéz, igényesen megmunkált, festése rendben van.
Én a farmet árának 60%-áért vettem 2 év garral, házhoz szállítva, annyit megért. Nedves talajon felejtős, ahogy a többi is. Lúdtalpkapával használom, kiváló a gyomok ellen, crosskill hengerrel jól visszatömörített a magágy, kukorica kelése gyors és egységes. Ami hiányzik róla: a hátsóhenger és a h.kapasor között nincs simítólap, pedig az elkelne még ott, elől és hátul van, az elsőt csak ősszel használom, tavasszal méterenként kéne neki min 10 lóerő plusz
Válasz fexco #3015. hozzászólásáraPont az a lényege, mert azall tutdja kopírozni a talajt, nekem 10 eve megvan
Válasz fexco #3023. hozzászólásáraT 7040 felcsipelve 7050-7060 közé. Kb 195-200 ló lehet.
Pálcás hengerek elöl, meg hátul is, amin a gép felfekszik. Ezeken kívül van még croskilhenger leghátul, ami lekapcsolható.