Válasz _NB_ #3308. hozzászólásárakinek a pap, kinek a papné. ilyen van a zdtnek. amőgy biztós jó, csak ott a segédalváz plusz 1-2 tonnája, mikor egyébként is csisszre jársz, nem kell az neked...
Válasz envagyok2 #3305. hozzászólásáraEzé jobb mán egy pronar is mint a 25ös merevedett fosfligl
Hihetetlen minek gyártanak le ilyen szarokat 22800eu röhej
Válasz hashtag #3300. hozzászólásáraElhiszem amit mondasz, de viszont a saját szememmel láttam a gumibakos megoldást. 2db kocka alakú gumibak a vonórúd felett.
Válasz Sk Laci #3299. hozzászólásáraA gumibakos rugózás csak mese, egy rendes gödörbe ha belemész és meglódul a tömeg a rúd felé, akkor bizony kell a 10+ centi túlterhelés nélküli mozgástér, a többi az csak azért van, hogy elmondhassuk, hogy nem fix a rúd.
Válasz envagyok2 #3298. hozzászólásáraPronaron van. Gumibakos az olcsóbb, a hidroakumlátoros a drágább megoldás. 2019-2020-ban eléggé körbejártam a pótkocsikat, mert szerettem volna újat venni, majd másra esett a választás.
Akkoriban a Brantner lett volna a befutó a 10 éves alvázgarancia miatt.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáralátod ezt meg se néztem, mondjuk arról a széles kerék jobban hinyzik, mint a vonórúd rugózás. ha elérhető hozzá, akkor nem lehet több pár ezer eurónál, ha nem, akkor ez van. pronáron sincs, gondolom én.
Válasz envagyok2 #3295. hozzászólásáraKár, hogy nem írják a 40 km/ó futómüves árát DK és DDK kiviteleknél.
A TDK 200 FOX pótnál mibe kerülhet a rugózott vonórúd?
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes. Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólására2 hónapja kérdeztem, azóta se hiszem hogy lement 13ra. A fliegl se annyi amennyit irkálnak, plusz pódium plusz ponyva és máris 2-2,5 plusz.
Válasz Büresz #3264. hozzászólásáraNem szoktak bajok lenni a ponyva magasítókkal felénk . Ha nem tetszik a deszka tegyél bele zárt szelvényt vagy alu lécet .
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólásáraPedig simán lehet ezt a kocsit kb Noé hagyta itt a bárkából laprugós öreg kocsi amit ha felújítottak rendesen nagyon jó is lehet .
Válasz Büresz #3262. hozzászólásáraNézzél rá pár gyár új 3 tengelyes pótkocsiajira, hasonló méretü rakfelülettel, hogy mennyibe kerülnek.
Én így szoktam kiindulni használt gép vásárlásánál.
Nálam a használt /ha jó állapotban van/ max 1/3 lehet az újnak.
Nem listaárnak, hanem a reális értékesítési árnak.
Válasz Gumóka #3263. hozzászólásáraMegnéztem, nem tűnik rossznak, az összes villany új, az összes levegő cső, fékhengerek, szelepek, idomok, csatlakozók, fékkar állító minden zsír újj.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa nem csak látszatra újították fel, meg dobtak rá egy ponyvát, még jó is lehet, de neked kell megnézzed.
Bírja az a ponyvás magasítás is, igaz közútiba nem igen rakod púpra, max könnyű anyagból.
Itt is raktunk ilyen pótokat púposra 500kg/m3 súlyú poranyaggal, azzal semmi gond nem volt.
Mondjuk ponyvánál se mindegy, milyen, van több fajta, kinek mi az igénye, meg mennyit szán rá.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa jó árban kínálják, miért ne lenne érdemes?
Az alvázat nézzed át rendesen, nehogy össze vissza legyen heggesztgetve.
Ha nem titok, mennyit kérnek egy ilyen használt 3 tengelyes pótkocsiért?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraTaláltam egy ilyen gyári Schwarz pótot, alul alu oldalas, magasítója léces ponyvás. Érdemes vele foglalkoznom? Véleményed? Köszi
3409 hozzászólás
Válasz _NB_ #3308. hozzászólásárakinek a pap, kinek a papné. ilyen van a zdtnek. amőgy biztós jó, csak ott a segédalváz plusz 1-2 tonnája, mikor egyébként is csisszre jársz, nem kell az neked...
Válasz $HMP$ #3306. hozzászólásáraÉn a rudiról szoktam álmodozni

Rudolph
https://rudolph-sohn.de/index.php?id=16&L=1
Válasz Dvili #3301. hozzászólásáraKöszi! Remélem jó lesz.
Válasz envagyok2 #3305. hozzászólásáraEzé jobb mán egy pronar is mint a 25ös merevedett fosfligl
Hihetetlen minek gyártanak le ilyen szarokat 22800eu röhej
Válasz $HMP$ #3304. hozzászólásáraha ott a vas a vason ülne fel, az jobb lenne? egy centi biztos van benne, üresen meg lehet 3 is, hát ennyi.
Válasz Sk Laci #3302. hozzászólásáraHát az egy rakás szar lehet szerintem lengyel kitaláció hogyan lehet elcsalni megint valamit .
Válasz hashtag #3300. hozzászólásáraElhiszem amit mondasz, de viszont a saját szememmel láttam a gumibakos megoldást. 2db kocka alakú gumibak a vonórúd felett.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáravégre egy rendes laprugós schwarzmüller sok sikert hozzá
Válasz Sk Laci #3299. hozzászólásáraA gumibakos rugózás csak mese, egy rendes gödörbe ha belemész és meglódul a tömeg a rúd felé, akkor bizony kell a 10+ centi túlterhelés nélküli mozgástér, a többi az csak azért van, hogy elmondhassuk, hogy nem fix a rúd.
Válasz envagyok2 #3298. hozzászólásáraPronaron van. Gumibakos az olcsóbb, a hidroakumlátoros a drágább megoldás. 2019-2020-ban eléggé körbejártam a pótkocsikat, mert szerettem volna újat venni, majd másra esett a választás.
Akkoriban a Brantner lett volna a befutó a 10 éves alvázgarancia miatt.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáralátod ezt meg se néztem, mondjuk arról a széles kerék jobban hinyzik, mint a vonórúd rugózás. ha elérhető hozzá, akkor nem lehet több pár ezer eurónál, ha nem, akkor ez van. pronáron sincs, gondolom én.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáraSzerintem annál nem elérhető a rugózott vonórúd, elég fapados típus. Más, drágább típusnál elérhető.
Válasz envagyok2 #3295. hozzászólásáraKár, hogy nem írják a 40 km/ó futómüves árát DK és DDK kiviteleknél.
A TDK 200 FOX pótnál mibe kerülhet a rugózott vonórúd?
https://fliegl.hu/wp-content/uploads/2024/12/teli_akcio_web.pdf?
Akinek van ponyvás pótja az így tárolja vagy összetekerve? Én a másikat összetekerve a pára miatt.
Válasz Bobo77 #3292. hozzászólásáraKöszi. 250essel.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraGratula! Mekkora géppel fogod ezt cibálni?
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólására23-25 körül
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólására
Félúton találkoztunk és itt volt egy kpm leálló ahol át akasztottunk.
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólásáraSzomszéd telephely, de el kell vinnem 20 km-re, azért is kellett a nagy kocsi.
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólásáraMost esett le, Angliából hoztad ???


Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraVicces kedvedben vagy ??? Ez mindenre.


Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraKomoly 1 pót, gratula
30 tonnát rá lehet pakolni? Amúgy mennyiért szárítasz a háttérben látott telepeden
Meghoztam a kicsikét. Meg látom mire lesz elég.


Válasz Dvili #3245. hozzászólására"...nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi..."
Meg van saját szervíz ami ha nagy ritkán ki tudják venni a pótotkocsit munkából akkor rögtön átnézik á-tol cetig és cserélik amit kell.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes.
Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres. 
Válasz mtz1221 #3280. hozzászólásáraLehetséges. Sokat agyaltam rajt, de délután megegyeztünk.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraArról ne is beszéljünk, ha nincs szétbarmolva több mint valószínű hogy kibírja a mai újakat is életartamban.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz envagyok2 #3277. hozzászólásáraPersze pontosan. Termény árak 10-20 éves szinten. Gépek meg x1,5-2.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
Válasz Büresz #3273. hozzászólásáraAkkor nem lesz azzal baj.
Válasz Hús Futár #3272. hozzászólásáraSzerintem is, meg csak 50 centibe ilyen kb.
Válasz Büresz #3270. hozzászólásáraSzerintem az megbírja gond nélkül
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólására2 hónapja kérdeztem, azóta se hiszem hogy lement 13ra. A fliegl se annyi amennyit irkálnak, plusz pódium plusz ponyva és máris 2-2,5 plusz.
Válasz Hús Futár #3269. hozzászólásáraAluléc van benn.
Válasz Büresz #3264. hozzászólásáraNem szoktak bajok lenni a ponyva magasítókkal felénk . Ha nem tetszik a deszka tegyél bele zárt szelvényt vagy alu lécet .
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólásáraPedig simán lehet ezt a kocsit kb Noé hagyta itt a bárkából laprugós öreg kocsi amit ha felújítottak rendesen nagyon jó is lehet .
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáranettó? ezt nem hiszem el, h ennyibe kerül nettó.
Válasz Sk Laci #3265. hozzászólásáraFarmtech 18,5guriga
Válasz Büresz #3262. hozzászólásáraNézzél rá pár gyár új 3 tengelyes pótkocsiajira, hasonló méretü rakfelülettel, hogy mennyibe kerülnek.
Én így szoktam kiindulni használt gép vásárlásánál.
Nálam a használt /ha jó állapotban van/ max 1/3 lehet az újnak.
Nem listaárnak, hanem a reális értékesítési árnak.
Válasz Gumóka #3263. hozzászólásáraMegnéztem, nem tűnik rossznak, az összes villany új, az összes levegő cső, fékhengerek, szelepek, idomok, csatlakozók, fékkar állító minden zsír újj.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa nem csak látszatra újították fel, meg dobtak rá egy ponyvát, még jó is lehet, de neked kell megnézzed.
Bírja az a ponyvás magasítás is, igaz közútiba nem igen rakod púpra, max könnyű anyagból.
Itt is raktunk ilyen pótokat púposra 500kg/m3 súlyú poranyaggal, azzal semmi gond nem volt.
Mondjuk ponyvánál se mindegy, milyen, van több fajta, kinek mi az igénye, meg mennyit szán rá.
Válasz Sk Laci #3261. hozzászólására6,7 milla. Ami nem tetszik hogy magasíitása 3 léc meg ponyva.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa jó árban kínálják, miért ne lenne érdemes?
Az alvázat nézzed át rendesen, nehogy össze vissza legyen heggesztgetve.
Ha nem titok, mennyit kérnek egy ilyen használt 3 tengelyes pótkocsiért?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraTaláltam egy ilyen gyári Schwarz pótot, alul alu oldalas, magasítója léces ponyvás. Érdemes vele foglalkoznom? Véleményed? Köszi