Kolbenschmidt hüvelygarnitúra 58+fa.
Hajtókarcsapágyak 5-6ezer.
Mtz áron vannak a motoralkatrészek k.b, csak jobb minőségűek.
Van olcó kínai, de azt nem ajánlanám!
A teherautó adagolónak más a szabályzója.A traktoron nem jó mert ott teljesitmény szabályzó kell.A régi IFA buszokra is traktor adagolót raktak.Igy jobban birta a partot de nem ment olyan gyorsan.
Válasz #198. hozzászólásra
Ezen én is elmélkedtem mert szeretnék venni egy ZT 323-at előbb vagy utóbb és arra jutotunk itt a fórumon anno hogy az eredeti adagolót kellene átállítatni a teherautó beállításaira .
A teherautó adagolóval rossz lesz nagyon.
De a fordulatszámot növelheted a traktoradagolón is.
Persze 1800as fordulat felett hagosabb lesz sokkal a motor.
A turbózás a legjobb!
Hello mindenkinek,azt szeretném kérdezni hogy lehet-e úgy növelni a zt323-as teljesitményét hogy teherautós ifa adagolót helyezném rá,estleg ha valakinek van benne tapasztalata szivesen varom hozzászólását,elöre is köszi
miért nem rakod ki az oldalára, mint az ifakocsikon? Az enyém is úgy van megoldva. Az legalább azóta jó.(Tényleg azt le se írtam a hibalistába, hogy a kormányszivattyú meghajtás is lefogazott, utána lett átalakítva.)
Válasz #185. hozzászólásra
A Rába-Steigeren is kardán hajtja a hidr. szivattyúkat, mondjuk nem is az legerősebb pontja. Nem ismerem a ZT-t, de a Hardy-tárcsa lehet hogy jobb lenne.
Nem tudja véletlen valaki, hogy létezike-e olyan kisméretű kardántengely, amelyik bírja tarósan a 2000es fordulatot?????
A főtengelyről a kormányszivatyút akarom vele hajtani.
Hát barátom te aztán bele választottál rendesen. Sajnos a használt gép ilyen nem látsz bele, de még az újnál is fordulnak elő hibák. Azért kívánok neked sok hibamentes üzemórát a géphez hátha megszereted.
Válasz #180. hozzászólásra
Haver már a harmadikat nyúzza ebből egy 303-as volt amibe 8000 órát küldött bele aztán lett egy 323-as ami 3 év után kiégett aztán most van egy 323 ami 4 éve szinte gond nélkül megy . Télen lenne motor generálos de miután szétbontották a 303-as és megmaradt belőle a motor az megy bele .
4 méteres xt tárcsát 4,4 unimat kombinátort és 4 fejes félig függesztett IH felyesre alakított lajta ekét húznak vele de nagyon dícséri pedig csak alkalmazott a gépen nem sajátja .
Egyik haverom a kistraktorja rendszeresen lerobbant. Egyszer pont a kacsaúsztató mellett döglött le, megrakva kukiszárral. Úgy bedurrant az agya, hogy bele akarta tolni a tóba, de nem bírta, 10 perc küszködés után feladta, hazagyalogolt, kiküldte az apját érte.
10 évig hajtottam 1-et kisebb gondokkal /2évente hengerfejtömités/ tavaly eladtam azóta a vevővel jó barátságban vagyok ha találkozunk akkor is dicsérni szokta ilyen is van
Húúú, ne haragudj, tényleg együttérzek veled, de a felsorolásod vége fele már sírva nevettem! Ennyi csapás után talán meg sem hirdetném, mert még visszahozzák és beperelnek. :)))
520 hozzászólás
Válasz #219. hozzászólásra
Kitől kérded ?
Ha tőlem akkor nem mert én kinéztem eggyet amit kb vasárban megkaphatnék mert levan élve nagyon .
Érdeke a zt 323l! Elérhetőséget küldj légyszi!
06/ 20 33 58 171 számom
Gondolom Bajáról szerezted ezeket,amúgy 160-as turbót raknál rá?
Válasz #216. hozzászólásra
Kolbenschmidt hüvelygarnitúra 58+fa.
Hajtókarcsapágyak 5-6ezer.
Mtz áron vannak a motoralkatrészek k.b, csak jobb minőségűek.
Van olcó kínai, de azt nem ajánlanám!
Drágák voltak bele ezek a cuccok ha megkérdezhetem?Azért a turbó merész húzás,de remélem összejön neked mert minket is kezd érdekelni
Válasz #213. hozzászólásra
Hüvely dugó, hajtókarcsapágy. vezérműben az összes golyóscsapágy ilyesmi.
Nem kellett volna még, de gátas volt és beázott.
Akkor aszongyátok a teherautós kütyü nemkóser neki
Sok mindent kap újat?A miénk az állitólagosan csak 850 órás.Elötte próbálkoztál már valami falyta teljesitménynöveléssel?
Válasz #211. hozzászólásra
Van.
Pont mos újítom a motorját.
Kap turbót is.
Acha,tüled
Válasz #209. hozzászólásra
Tőlem
Válasz #206. hozzászólásra
Töllem kérded?
A teherautó adagolónak más a szabályzója.A traktoron nem jó mert ott teljesitmény szabályzó kell.A régi IFA buszokra is traktor adagolót raktak.Igy jobban birta a partot de nem ment olyan gyorsan.
Jaj,a kor technikájához képest nagy gép
Neked már van ilyen?
Válasz #204. hozzászólásra
Nem nyírja az ki, csak érteni kell hozzá, meg nem kínai cuccokkal összerakni.
Attól függ mihez képest nagy...
Ja,akkor a lényeg az hogy a salyát kis adagolóját tuningoljuk meg?A turbó viszont meg kinyírná elég hamar,nem?Amúgy naon nagy gép
Válasz #198. hozzászólásra
Sok az 2300, ott már zabál.
Válasz #200. hozzászólásra
Mi kéccáz?
Válasz #198. hozzászólásra
Ezen én is elmélkedtem mert szeretnék venni egy ZT 323-at előbb vagy utóbb és arra jutotunk itt a fórumon anno hogy az eredeti adagolót kellene átállítatni a teherautó beállításaira .
200
nekem is van
Köszi,csak azért gondoltam,mert papiron az sokkal erösebb azaz 125le de 2300-as fordulaton
Válasz #196. hozzászólásra
Mi pénz? Hol? Pikcsör?
Van egy Fortschritt 323 eladó ha valakit érdekel!
Válasz #194. hozzászólásra
A teherautó adagolóval rossz lesz nagyon.
De a fordulatszámot növelheted a traktoradagolón is.
Persze 1800as fordulat felett hagosabb lesz sokkal a motor.
A turbózás a legjobb!
Hello mindenkinek,azt szeretném kérdezni hogy lehet-e úgy növelni a zt323-as teljesitményét hogy teherautós ifa adagolót helyezném rá,estleg ha valakinek van benne tapasztalata szivesen varom hozzászólását,elöre is köszi
Válasz #192. hozzászólásra
Az a baj, hogy mostmár annyi a kóceráj az elejében, hogy 1 napos munka e1 szíjcsere.
Le akarom 1szerűsíteni, de nem igazán van hely:(
Válasz #191. hozzászólásra
Ja, bocs azt nem tudtam, hogy fullos a géped. :))
Válasz #190. hozzászólásra
Mert ott van a klímakompresszor.
Válasz #189. hozzászólásra
miért nem rakod ki az oldalára, mint az ifakocsikon? Az enyém is úgy van megoldva. Az legalább azóta jó.(Tényleg azt le se írtam a hibalistába, hogy a kormányszivattyú meghajtás is lefogazott, utána lett átalakítva.)
Válasz #187. hozzászólásra
Kardán kellene, mert messzeb kellene rakni a szivatyút!
Válasz #185. hozzászólásra
nekem a joni is ugy van.
Válasz #185. hozzászólásra
A Rába-Steigeren is kardán hajtja a hidr. szivattyúkat, mondjuk nem is az legerősebb pontja. Nem ismerem a ZT-t, de a Hardy-tárcsa lehet hogy jobb lenne.
Válasz #185. hozzászólásra
hardy tárcsával csináld meg.
Nem tudja véletlen valaki, hogy létezike-e olyan kisméretű kardántengely, amelyik bírja tarósan a 2000es fordulatot?????
A főtengelyről a kormányszivatyút akarom vele hajtani.
Ebben mit keres a 71 -es???
Válasz #182. hozzászólásra
Köszönöm. Asszem ebből már nem lesz nagy szerelem. :))
Válasz #180. hozzászólásra
Hát barátom te aztán bele választottál rendesen. Sajnos a használt gép ilyen nem látsz bele, de még az újnál is fordulnak elő hibák. Azért kívánok neked sok hibamentes üzemórát a géphez hátha megszereted.
Válasz #180. hozzászólásra
Haver már a harmadikat nyúzza ebből egy 303-as volt amibe 8000 órát küldött bele aztán lett egy 323-as ami 3 év után kiégett aztán most van egy 323 ami 4 éve szinte gond nélkül megy . Télen lenne motor generálos de miután szétbontották a 303-as és megmaradt belőle a motor az megy bele .
4 méteres xt tárcsát 4,4 unimat kombinátort és 4 fejes félig függesztett IH felyesre alakított lajta ekét húznak vele de nagyon dícséri pedig csak alkalmazott a gépen nem sajátja .
Válasz #179. hozzászólásra
persze hogy aztán egész éjjel szerelhesse, hogy másnap tudjon vele dolgozni :))))
Válasz #177. hozzászólásra
De egy öreg gépnek sem kellene ennyi bajának lennie!
Ezt direkt rontotta el valaki minden este! :)))
Válasz #177. hozzászólásra
nagy igazság
Válasz #174. hozzászólásra
Az is gond, ha valaki nem veszi tudomásul, hogy öreg gépeket, csak szakiknak szabad venni!
Válasz #171. hozzászólásra
én is elgondolkoztam rajt párszor kell e nekem ez a mezőgazdálkodás. Mindíg rájöttem, hogy nem, oszt mégis itt vagyok !?!?
Válasz #172. hozzászólásra
Egy évet bírjon ki, /tulajdonképpen minden új rajt/ aztán többet még a közelébe sem megyek ilyennek.
Válasz #170. hozzászólásra
Egyik haverom a kistraktorja rendszeresen lerobbant. Egyszer pont a kacsaúsztató mellett döglött le, megrakva kukiszárral. Úgy bedurrant az agya, hogy bele akarta tolni a tóba, de nem bírta, 10 perc küszködés után feladta, hazagyalogolt, kiküldte az apját érte.
10 évig hajtottam 1-et kisebb gondokkal /2évente hengerfejtömités/ tavaly eladtam azóta a vevővel jó barátságban vagyok ha találkozunk akkor is dicsérni szokta ilyen is van
Válasz #170. hozzászólásra
Jó lesz az majd, csak ki kell ismerned,
Elég drágán vetted.
Válasz #167. hozzászólásra
Húúú, ne haragudj, tényleg együttérzek veled, de a felsorolásod vége fele már sírva nevettem! Ennyi csapás után talán meg sem hirdetném, mert még visszahozzák és beperelnek. :)))