Valaki vett tavaly egy nagy Deutz-ot a fórumosok közül. Kíváncsi lennék mit alakított azóta a gép. De különben mi is nézegetjük a kis Case-kat meg Lamborghiniket is.
De elég komoly képviselete van itt a fórumon a Valtráknak is. Nyuszisok is vannak szép számmal
Ez így igaz, de ezt kikerülendő kérdeztem, hogy mit szeretne vele húzni, mert ha olyat amire elég egy 110-120 lovas gép, akkor már azért a fanatikusabbak is engednek, hogy kicsiben jó tud lenni akármi is.
Feltettél egy kérdést, amire nem fogsz választ kapni, csak jól összekevernek. Mindenki a saját lovát fogja dicsérni. Van egy két fanatikus közöttük, akik tényleg csak azt dicsérik ami nekik van, a többi szerintük nagy sz@r.
Válasz #1107. hozzászólásra
Én csak úgy venném meg hogy látnám dolgozni 1-2 órát. Ha jó akkor megvenném, ha valami gixer előjön akkor kifizetném a tagnak a gázolaj árát aztán annyi.
Ha nem megy ebbe bele akkor ott valami zsiványság van.
Válasz #1085. hozzászólásra
Talán attól, hogy nincs füstgáz-visszavezetés,csak tiszta levegő kerül az égéstérbe,így jobb az üzemanyag hatásfoka.A károsanyag-kibocsájtást csökkentik a kipufba hozzáadott karbamiddal, ami kémiai úton köti meg a nitrogéndioxidot... legalább is nekem valami ilyesmi rémlik. A korom meg a a tökéletesebb égésből adódóan csökken. De, lehet, hogy nem figyeltem eléggé, s valamit rosszul mondok/írok, így ne vegyétek szentírásnak a szavaimat
Bocs hogy beleszólok de most voltam gyári továbbképzésen az oktató pont erről beszélt hogy az összes eu-us faszság csak a fogyasztást növeli./koromszűrő,ad blue
/.Ugye az 5.befecskendezés az már a kipufogó füsttel távozik és jelentősen emeli a fogyasztást.
Fogyasztásba lehet hogy jobb, de a folyadékot meg kell venni hozzá és már nem is olcsóbb.Én is ezért vettem télen a 6030-ast, ez még adagolós, ha kell + ló tudok neki adni anyagot, + 6 hengeres és a nehéz függesztett munkagépekkel jobban boldogul.
Mitől is enne kevesebbet az adblus motor????? Szerintem baromság, mivel a kipuffancsba fecskendezik a anyagot????????????Én azt mondom ott a magasnyomásúú motornál mek ekkene állni az egésszel, megnövelt kompresszió, turbó, interkuler 2000 báros befecskendezés bőven elég !!!SZERINTED?????????????
Hát szívás eléggé, mi is azért iparkodtunk mert 10 darab ilyen jött be az országba még tier3 as motorral, és az utolsó előttit vettük meg, állítólag 10% al kevesebbet esznek az ad blue-s motorok, csak ahoz sokat kell menni mire visszahozza a drágább árat
Üdv!
rugózott kabin,grammer deluxe ülés,dugattyús 110l/perc zárt rendszerű terhelésérzékelős hidraulika szivattyú,elektronikus 3pont vezérlés,automata váltó funkció,common rail motor 122 maximális lóerő(2000es fordulaton)szállításnál és tlt használatnál 142lóerő kb ennyi a fontosabb paraméterei, 48e EUR volt,de már ilyen nincs csak ad blue-s motorral szerelt, ami ugyanebbe a felszereltségbe kb 2.5-3 milla pluszt jelent
Válasz #1075. hozzászólásra
Ha hibátlan akkor lehet hogy nem érdemes eladni, ezek az új euro3 motorral szerelt gépek nem annyit esznek mint a régiek, de majd úgyis meglátod.
Holnap megnézem,oszt meglátom.Bizonyítani kellene neki,mert egy 19 éves 80lovas hibátlan MF helyére kerül majd,ami még másnál ugyanennyit el fog menni,ha jó kezekbe kerül.
Válasz #1066. hozzászólásra
nekem már 4000 órát ment a 155-ös, apró gondokkal. DE nem tudja a ráírt teljesítményt és viszonylag nagy a fogyasztása. Tele van hülye megoldásokkal. Pl. a szerszámláda a jobb oldalon van, a nagy hidr. szűrő cseréhez jóformán zsonglőrnek kell lenni. Sok minden direkt úgy van megoldva hogy szívassa a parasztot hogy hívjon szervízt. Azért a német még nem ilyen.
majd ha 8000 lesz benne, én csak azt írtam hogy olyan mint amire számítottunk, a mi igényeinknek meg fog felelni, mtz helyett. az áráért egy 5445ös fergussont adtak volna, ilyen felszereltségbe mint ez az MF lett volna 3 millával drágább, a többiről meg ne is beszéljünk. De érdekes mert 300 lóerős kategóriába a NH 8 millával drágább mint az MF, a helyi tsz azért vett MF-et, kistraktorból new hollandot vettek, nálunk rengeteg NH van, szerintem a nyugati traktorok között 50%nál is több
Konkrétan azért, mert most kezdték a forgalmazást és egy kezdőnek sosem könnyű rést ütni a piacon, azonkívül tudom, hogy ezeknek a kicsiknek az eladása problémásabb, mint a nagyoké, magyarán könnyebben szabadulnának tőle.
7066 hozzászólás
Válasz #1113. hozzászólásra

Valaki vett tavaly egy nagy Deutz-ot a fórumosok közül. Kíváncsi lennék mit alakított azóta a gép. De különben mi is nézegetjük a kis Case-kat meg Lamborghiniket is.
De elég komoly képviselete van itt a fórumon a Valtráknak is. Nyuszisok is vannak szép számmal
Válasz #1113. hozzászólásra





Mert a valtrán nem kell agyalni.
Válasz #1102. hozzászólásra
4fejes kühne ekét, 3késes lazitót, meg valami kombinátort vennénk hozzá mert a 3,3as túl kicsi ami mtzhez van.
Itt legtöbbet a forumokon a ferga és a jd-ken megy az agyalás a többivel mivan???????????Ja meg az mtzt azt meg ismeri mindenki.

Válasz #1111. hozzászólásra

Ez így igaz, de ezt kikerülendő kérdeztem, hogy mit szeretne vele húzni, mert ha olyat amire elég egy 110-120 lovas gép, akkor már azért a fanatikusabbak is engednek, hogy kicsiben jó tud lenni akármi is.
Válasz #1098. hozzászólásra

Feltettél egy kérdést, amire nem fogsz választ kapni, csak jól összekevernek. Mindenki a saját lovát fogja dicsérni. Van egy két fanatikus közöttük, akik tényleg csak azt dicsérik ami nekik van, a többi szerintük nagy sz@r.
Válasz #1098. hozzászólásra
Egy jóképű 6200-szériás Ferguson traktorral jól jár bárki is!
Válasz #1107. hozzászólásra
Én csak úgy venném meg hogy látnám dolgozni 1-2 órát. Ha jó akkor megvenném, ha valami gixer előjön akkor kifizetném a tagnak a gázolaj árát aztán annyi.
Ha nem megy ebbe bele akkor ott valami zsiványság van.
Válasz #1107. hozzászólásra
De lehet.
Válasz #1106. hozzászólásra



Aki csak mtz-vel dolgozott idáig és ugye ismeri,az hogy vegye szemügyre a nyugatit mit nézzen rajta???????Kiprobálni nemigen lehet!!!!!
Válasz #1104. hozzászólásra
Csak nagyon nagyon át kel nézni a trakit. Amúgy jó állapotú gépei vannak.
Válasz #1103. hozzászólásra
Ha alföldön lakik, akkor jöhet a többi 

Fergussont csak akkor ha hegyen lakik és van elég üres kannája otthon.
Válasz #1101. hozzászólásra

Normális kereskedönek mondják,nem leharcolt gépeket árul.
Massey Ferguson


abból bármelyiket!
AMit ne JD, NH, CASE, MTZ,
talán
VALTRA, FENDT
Válasz #1098. hozzászólásra
130-140 LE-vel mit húznál? Csak mert itt nálunk ez épp az a kategória, amit sehova sem tudnánk tenni.
Válasz #1099. hozzászólásra
Ja én is ónét vettem a jondiromat.
Válasz #1097. hozzászólásra


Ez milyen fajzadék amúgy? Nézegettem már erre arra, de ez most honnan jött és ki csinálja és miből egyáltalán?
Válasz #1098. hozzászólásra


Itt felénk többen vettek nyársapátrol johnit megvannak elégedve vele.Erösen gondolkozom hogy nekünk is váltani kéne vlamerre.Ts 115 jön be nekem.
150ha szántóra milyen(márkájú) használt gépet érdemes venni mtz helyett?130-140 LE körűl és pl JD 10 év körűlibe hány üzemórást érdemes még megvenni?
Válasz #1096. hozzászólásra
Ez megeszi a fergát reggelire
Válasz #1093. hozzászólásra
Crystalt ne vegyél, főlleg 4.5 milláért! Massey Ferguson 3095!
Válasz #1092. hozzászólásra
Menj át az Arma Trac traktoros topicba!
Válasz #1093. hozzászólásra
Van egy zöld crystal az ikr hirdeti azt hiszem 4.5 milka
Sziasztok!
MTZ1025-ről váltanék feljebb, 100 hektár kötött talajra mit érdemes venni kb 5 milláig? Crystal, Fiatagri,jd?
Előre is köszi
Ismeri valaki?Ára?
Válasz #1085. hozzászólásra
Talán attól, hogy nincs füstgáz-visszavezetés,csak tiszta levegő kerül az égéstérbe,így jobb az üzemanyag hatásfoka.A károsanyag-kibocsájtást csökkentik a kipufba hozzáadott karbamiddal, ami kémiai úton köti meg a nitrogéndioxidot... legalább is nekem valami ilyesmi rémlik. A korom meg a a tökéletesebb égésből adódóan csökken. De, lehet, hogy nem figyeltem eléggé, s valamit rosszul mondok/írok, így ne vegyétek szentírásnak a szavaimat
Válasz #1078. hozzászólásra
Hello, tudnál képet felrakni a gépről? Engem lehet hogy érdekelne...
Válasz #1087. hozzászólásra
Bocs hogy beleszólok de most voltam gyári továbbképzésen az oktató pont erről beszélt hogy az összes eu-us faszság csak a fogyasztást növeli./koromszűrő,ad blue
/.Ugye az 5.befecskendezés az már a kipufogó füsttel távozik és jelentősen emeli a fogyasztást.
Válasz #1086. hozzászólásra

Köszönöm!
Válasz #1083. hozzászólásra
Fogyasztásba lehet hogy jobb, de a folyadékot meg kell venni hozzá és már nem is olcsóbb.Én is ezért vettem télen a 6030-ast, ez még adagolós, ha kell + ló tudok neki adni anyagot, + 6 hengeres és a nehéz függesztett munkagépekkel jobban boldogul.
Válasz #1084. hozzászólásra

Szerintem ŐK azok Sanyi bácsi!
Válasz #1083. hozzászólásra






Én azt mondom ott a magasnyomásúú motornál mek ekkene állni az egésszel, megnövelt kompresszió, turbó, interkuler 2000 báros befecskendezés bőven elég !!!



SZERINTED?????????????



Mitől is enne kevesebbet az adblus motor????? Szerintem baromság, mivel a kipuffancsba fecskendezik a anyagot????????????
Válasz #1059. hozzászólásra
légy szíves egy linket a kereskedésről.
Ezeket ki árulja,
Válasz #1082. hozzászólásra
Hát szívás eléggé, mi is azért iparkodtunk mert 10 darab ilyen jött be az országba még tier3 as motorral, és az utolsó előttit vettük meg, állítólag 10% al kevesebbet esznek az ad blue-s motorok, csak ahoz sokat kell menni mire visszahozza a drágább árat
Válasz #1081. hozzászólásra













Nekem az a véleményem basszák meg az adblue folyadékukat!! A föld lakosságából szarik az egész környezetvédelmi faszságra 5,5-6 milliárd ember!!
Válasz #1080. hozzászólásra
Üdv!
rugózott kabin,grammer deluxe ülés,dugattyús 110l/perc zárt rendszerű terhelésérzékelős hidraulika szivattyú,elektronikus 3pont vezérlés,automata váltó funkció,common rail motor 122 maximális lóerő(2000es fordulaton)szállításnál és tlt használatnál 142lóerő kb ennyi a fontosabb paraméterei, 48e EUR volt,de már ilyen nincs csak ad blue-s motorral szerelt, ami ugyanebbe a felszereltségbe kb 2.5-3 milla pluszt jelent
Válasz #1072. hozzászólásra
Hány euró volt az NH,és milyen felszereltségű?Ha szabad tudni!
Válasz #1078. hozzászólásra
mi lene a kezdö ára euróban?
Azért ha tudtok egy jó gazdát egy MF 390 2WD-nek szóljatok neki.4200 óra van benne.Mi művelőkerékkel permetezére,meg hengerhúzásra használtuk.
Válasz #1075. hozzászólásra
Ha hibátlan akkor lehet hogy nem érdemes eladni, ezek az új euro3 motorral szerelt gépek nem annyit esznek mint a régiek, de majd úgyis meglátod.
Válasz #1075. hozzászólásra
Az hogy az új ennyit elköszörüljön így (tök mindegy milyen színű) ne várd, sajnos az újak mindenből kevesebbet bírnak. Fogyasztói társadalom átka!
Holnap megnézem,oszt meglátom.Bizonyítani kellene neki,mert egy 19 éves 80lovas hibátlan MF helyére kerül majd,ami még másnál ugyanennyit el fog menni,ha jó kezekbe kerül.
Válasz #1066. hozzászólásra
nekem már 4000 órát ment a 155-ös, apró gondokkal. DE nem tudja a ráírt teljesítményt és viszonylag nagy a fogyasztása. Tele van hülye megoldásokkal. Pl. a szerszámláda a jobb oldalon van, a nagy hidr. szűrő cseréhez jóformán zsonglőrnek kell lenni. Sok minden direkt úgy van megoldva hogy szívassa a parasztot hogy hívjon szervízt. Azért a német még nem ilyen.
Válasz #1072. hozzászólásra




inkább nh mint jd
Válasz #1068. hozzászólásra
majd ha 8000 lesz benne, én csak azt írtam hogy olyan mint amire számítottunk, a mi igényeinknek meg fog felelni, mtz helyett. az áráért egy 5445ös fergussont adtak volna, ilyen felszereltségbe mint ez az MF lett volna 3 millával drágább, a többiről meg ne is beszéljünk. De érdekes mert 300 lóerős kategóriába a NH 8 millával drágább mint az MF, a helyi tsz azért vett MF-et, kistraktorból new hollandot vettek, nálunk rengeteg NH van, szerintem a nyugati traktorok között 50%nál is több
Válasz #1069. hozzászólásra
Konkrétan azért, mert most kezdték a forgalmazást és egy kezdőnek sosem könnyű rést ütni a piacon, azonkívül tudom, hogy ezeknek a kicsiknek az eladása problémásabb, mint a nagyoké, magyarán könnyebben szabadulnának tőle.
Válasz #1065. hozzászólásra
mármint a cégre gondoltanm nekünk 50 kilóméter neki 240
Miért gondolod,hogy "most" lehet?
Válasz #1066. hozzászólásra




már 80 óra és semmi gond, ilyet vegyetek
Jó,ha ilyen a véleményed,én kb 5 napja hallottam róluk először.A traktor nagyon alacsonynak tűnik,meglátjuk élőben mit mutat.