Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraannyi időm sem volt, tegnap, ma holnap, hogy megnézzem, de vasárnap majd felhajtom a motorháztetőt, vagy burkolatot és megnézem, hogy mit is vettem és lefotózom
a nyomtáv 210 körül, majd itthon kitalálom, hogyan tovább és kihúzzuk, gumisnál megnéztem az 520-as szélességet, hát nem lett olcsóbb, BKT 300ezer nettó a bekerülési ára és március 15-én áremelés a gumi piacon
ja, és rendelnem kell bele egy ülést, az még elmaradt, meg golyókat kell vennem a vonólapok gyorskapcsolóiba
és most, hogy kitört a háború, azt hiszem egyre nehezebb és drágább lesz majd MTZ-hez jutni, lehet, le kéne fóliáznom és 2 év múlva eladni 20 milláért
Válasz Zsolty 79 #2464. hozzászólásáraAhol kapcsolod be az elsőhajtást. Ott a dobozban van egy sokvezetékes csatlakozó, abból kell kilámpázni melyikhez jön áram ha rá lépsz a fékre. És azt kihúzod.
Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraFéklámpa vezetékjét találd meg hogy ne kapcsolgassa az elejét minden fékezésnél. Pár képet azért dobhattál volna már nekünk, azt gondoltuk megérdemeljük. Mekkora lett a végén a nyomtáv ???
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraAnno egy barátnőm azon röhögött mikor Zegen a flexben kollégájátol hallotta,hogy szünedvan. Mondja nem szünet? De az, szünedvan. Dvel. Menjünk !Kajálunk. erre ő mint szolnoki aszongya nemá. náluk a nemá is jelent valamit. Napi 60 szor mondta legalább. Pedig az nem is Vazs megye.
Válasz mtz1221 #2441. hozzászólásáraVan benne úszó helyzet.
Rögzített helyzet is van.
Az még nem volt bejáratva (bekopva) Oroszosan működött még. Idő kell hogy átvegye a magyar virtust!
Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáranem volt időm foglalkozni vele, műtrágyáztam, boronasimítóztam a másikkal, de párszor azért beültem és arrébb jártam vele, mert mindig útban volt
Válasz Gabi 07 #2440. hozzászólásáraAz 1523-nak van úszó helyzete a kihelyezett köröknek ??? Tegnap nézegettem egy 921-est, ugyan úgy bowdenes meg hátulra rakott a tömb, de nem nagyon éreztem hogy lenne úszó benne. Meg olyan ügyetlenül szorulósan mentek a karok is.
Válasz mtz1221 #2434. hozzászólásáraemilt nem olvasol?
nem kell 1221-es tömb két oldaláról a szelepek, meg az aljáról a karok (6 db)? hahahah
kettőt egybeépítek, minden probléma megoldva. ns50 is felkerül, viszont a monoblokk tutti nem fér fel, az oldalsó csavarknak nincs helyük ebbe a hídházba. de azt is lehet cserélni, hahahah.
Válasz Gabi 07 #2429. hozzászólásáragyakorlati oka van a korai szállításnak, 5 tonnás a tréler, Iván meg kicsit kövérebb és az ellenőrök sem szeretnek korán kelni
még egyet kell aludni, reggel fél 7-kor begurul Lukasenka a portára
más: ma a 1025-tel letoltam simító-boronával 15 hektárt, 520 széles, húztam magam után a nedves földet rendesen, mert csoda folytán nedves volt és kevés helyen porol, 9,2-9,5 km/h
ezt az eseményt csak azért osztom meg, mert emlékszem, nemrég írták, hogy a 1221-es talán tud majd annyit, mint egy 110 le-s nyugati.
Szóval a 105 le-s 1025 fenti munkáját a nyugati képlet szerint egy 85 le-s elvégezné
Válasz mtz1221 #2413. hozzászólásáraAz nagyon nem drága.
Csak nekem ékgyűrűs nem a szívem csücske. Soha többet kategória nálam. Ha sikerül Norbival kitalálni valami jó megoldást a rövidtárcsáról is száműzöm az ékgyűrűs hengert. STS henger lenen a szuper, csak a súlypont nem tudom mennyivel lenne hátrébb. Bár végülis a 1221 bírja emelni, mert mikor telemegy földdel az egész ékgyűrűs akkor is el lehet vele dolgozni, csak akkor bosszantóbb
Válasz .Richard. #2418. hozzászólásáraholnap kaptam volna, de hívott a tag, hogy csütörtökön hozzák, mert még a rádió nincs beszerelve. Rádió!? Na ne már
4318 hozzászólás
Válasz Gandhy #2467. hozzászólásáraMeghagyod csajozósnak, rádió legalább van benne, Dankó rádió 100.8 Fm, aztán jampizhatsz Szombathelyen
Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraannyi időm sem volt, tegnap, ma holnap, hogy megnézzem, de vasárnap majd felhajtom a motorháztetőt, vagy burkolatot és megnézem, hogy mit is vettem
és lefotózom



a nyomtáv 210 körül, majd itthon kitalálom, hogyan tovább és kihúzzuk, gumisnál megnéztem az 520-as szélességet, hát nem lett olcsóbb, BKT 300ezer nettó a bekerülési ára és március 15-én áremelés a gumi piacon
ja, és rendelnem kell bele egy ülést, az még elmaradt, meg golyókat kell vennem a vonólapok gyorskapcsolóiba
és most, hogy kitört a háború, azt hiszem egyre nehezebb és drágább lesz majd MTZ-hez jutni, lehet, le kéne fóliáznom és 2 év múlva eladni 20 milláért
Válasz mtz1221 #2465. hozzászólásáraköszönjük mindenki nevében
Válasz Zsolty 79 #2464. hozzászólásáraAhol kapcsolod be az elsőhajtást. Ott a dobozban van egy sokvezetékes csatlakozó, abból kell kilámpázni melyikhez jön áram ha rá lépsz a fékre. És azt kihúzod.
Válasz mtz1221 #2463. hozzászólásáraüdv erre a vezeték kérdést kifejtenéd hogy hol van tanuljunk a más hibáiból pl üdv

Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraFéklámpa vezetékjét találd meg hogy ne kapcsolgassa az elejét minden fékezésnél.
Pár képet azért dobhattál volna már nekünk, azt gondoltuk megérdemeljük. Mekkora lett a végén a nyomtáv ???
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraAnno egy barátnőm azon röhögött mikor Zegen a flexben kollégájátol hallotta,hogy szünedvan. Mondja nem szünet? De az, szünedvan. Dvel. Menjünk !Kajálunk.
erre ő mint szolnoki aszongya nemá.
náluk a nemá is jelent valamit. Napi 60 szor mondta legalább. Pedig az nem is Vazs megye.
Válasz Gabi 07 #2460. hozzászólásáraavagy vazs megye vazsvár, ott terem a legvár
Válasz Gabi 07 #2458. hozzászólásáraMikor Szombathelyen katonáskodtam volt egy vas megyei tájszólást kifigurázó "mondóka"

Előre is én kérek elnézést!
Vazs megye vazsvár
Zsírozsgenyér legvár
Kezskeny vágány kizsvazsút
A vonat mem áll meg csak lazsít
Válasz .Richard. #2457. hozzászólásáralegvár
Válasz .Richard. #2457. hozzászólásáraLegvár!
Válasz horvath.agro #2455. hozzászólásáraGandhy értette.
igaz Vazs megyeijessen illen a lekvár.
Válasz horvath.agro #2455. hozzászólásáraez egy rejtjeles kódolt üzenet
Válasz .Richard. #2453. hozzászólásárahogy micsoda? ez magyarul is elérhető valahol, amit mondani akarsz?
Válasz .Richard. #2453. hozzászólásárapersze, hogy hibás, de a Kék Mauritius a világ egyik legdrágább bélyege és épp azért, mert hibás
Válasz Gandhy #2451. hozzászólásáraNe Horváth agro.
mtz kiköt kiiktat. Kibsz. Fsznak sem kell. Azt a gép a hibás?
azért volt egy kis szerencsém is, múlt csütörtökön 355-ös euróval forintosítottuk a traktort, ma 371 felett volt, az 563ezer plusz pénz lenne?
Válasz Gabi 07 #2450. hozzászólásáramár megtaláltam a harangszó csatlakozóját, de még nem húztam szét, nehogy garancia vesztés legyen belőle
Válasz Gandhy #2449. hozzászólásáraA harangszóra, mert majdnem rohantál a templomba!
Válasz Gabi 07 #2447. hozzászólásáraegyelőre nem tudok érdemi infót adni, az árpavetés most lefoglal, de utána aztán belevágok a 1221-es történetbe

nagyon modern, 21. századi, tolatáskor majd kiugrottam a gépből, el kezdett harangozni
Válasz Gabi 07 #2446. hozzászólására


Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáraAkkor jó.


Komolyan aggódtam, hogy "némasági" fogadalmat tettél örömödben, vagy bánatodban!
Válasz mtz1221 #2441. hozzászólásáraVan benne úszó helyzet.
(bekopva)
Oroszosan működött még. Idő kell hogy átvegye a magyar virtust! 

Rögzített helyzet is van.
Az még nem volt bejáratva
Válasz Gumóka #2444. hozzászólásáraegy mindig, esetenként kettő is
Válasz Gandhy #2443. hozzászólásáraSzóóóóval van 3 traktorod, amiből egy mindig útban van... Értem én....
Válasz Gandhy #2442. hozzászólásáranem volt időm foglalkozni vele, műtrágyáztam, boronasimítóztam a másikkal, de párszor azért beültem és arrébb jártam vele, mert mindig útban volt
Válasz Gabi 07 #2439. hozzászólásárameló volt ma és igen, reggel 7-kor legördült a trélerről és húha
Válasz Gabi 07 #2440. hozzászólásáraAz 1523-nak van úszó helyzete a kihelyezett köröknek ??? Tegnap nézegettem egy 921-est, ugyan úgy bowdenes meg hátulra rakott a tömb, de nem nagyon éreztem hogy lenne úszó benne. Meg olyan ügyetlenül szorulósan mentek a karok is.
Válasz Gabi 07 #2439. hozzászólásáraÉn már megszaladtam oda vissza 120 km-t a vetőgépért a szergejel!

Neked csak a trélerről kellene leálni!
Válasz Gandhy #2431. hozzászólásáraMost akkor vitték? Vagy nem neked?

Nagyon gyanús vagy, és titokzatos!
Válasz envagyok2 #2437. hozzászólásáraKüldtem.
Válasz mtz1221 #2434. hozzászólásáraemilt nem olvasol?
nem kell 1221-es tömb két oldaláról a szelepek, meg az aljáról a karok (6 db)? hahahah
kettőt egybeépítek, minden probléma megoldva. ns50 is felkerül, viszont a monoblokk tutti nem fér fel, az oldalsó csavarknak nincs helyük ebbe a hídházba. de azt is lehet cserélni, hahahah.
Válasz Gandhy #2428. hozzászólására1025=
1025 párja
1221=
1221 párja
Válasz mtz1221 #2434. hozzászólására
csak nem hengerfejezik.
5 percre szállj már ki belőle, és tájékoztass minket is mindenről. Majd az éjszaka rá érsz benne aludni.


Válasz Gandhy #2431. hozzászólásáraJogos!


Idő van!
Le gurultak már a vassal?
Válasz Gandhy #2431. hozzászólásáraGyáva népnek nincs hazája!
Válasz Gabi 07 #2429. hozzászólásáragyakorlati oka van a korai szállításnak, 5 tonnás a tréler, Iván meg kicsit kövérebb és az ellenőrök sem szeretnek korán kelni


Válasz Gandhy #2428. hozzászólásáraAludni, naiv vagy ha azt hiszed hogy fogsz.
Válasz Gandhy #2428. hozzászólásáraReggel fél 7-kor már nálad lesznek

!
Nem bírnak ezek aludni, vagy aki korán kel ..........
Én meg 7-kor indulok vasért a szergejel.
Majd a vetőgépesbe megosztom ha hazaérek. Addig nem akarom elkiabálni amíg nincs a portán!
még egyet kell aludni, reggel fél 7-kor begurul Lukasenka a portára


más: ma a 1025-tel letoltam simító-boronával 15 hektárt, 520 széles, húztam magam után a nedves földet rendesen, mert csoda folytán nedves volt és kevés helyen porol, 9,2-9,5 km/h
ezt az eseményt csak azért osztom meg, mert emlékszem, nemrég írták, hogy a 1221-es talán tud majd annyit, mint egy 110 le-s nyugati.
Szóval a 105 le-s 1025 fenti munkáját a nyugati képlet szerint egy 85 le-s elvégezné
Válasz horvath.agro #2426. hozzászólására
DD a tuti.
Válasz dnsv #2425. hozzászólásáratandem u profil a tuti.
Válasz mtz1221 #2413. hozzászólásáraAz nagyon nem drága.
Csak nekem ékgyűrűs nem a szívem csücske. Soha többet kategória nálam. Ha sikerül Norbival kitalálni valami jó megoldást a rövidtárcsáról is száműzöm az ékgyűrűs hengert. STS henger lenen a szuper, csak a súlypont nem tudom mennyivel lenne hátrébb. Bár végülis a 1221 bírja emelni, mert mikor telemegy földdel az egész ékgyűrűs akkor is el lehet vele dolgozni, csak akkor bosszantóbb
Válasz mtz1221 #2423. hozzászólásáraarra jobb a fűrészpor
Válasz Gandhy #2420. hozzászólásáraNem csörgött ott valami a váltóban, és gyorsan dobnak bele egy rádiót ???



Válasz .Richard. #2421. hozzászólásáraműholdas rádió? hogy mik vannak
Válasz Gandhy #2420. hozzászólásáraNa. De szoltál ,hogy antenna is kell? Akkor még egy hét.
Válasz .Richard. #2418. hozzászólásáraholnap kaptam volna, de hívott a tag, hogy csütörtökön hozzák, mert még a rádió nincs beszerelve. Rádió!? Na ne már

Válasz .Richard. #2418. hozzászólásáraó, dehogy, már vezettem is