Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.67 Ft USD 337.61 Ft CHF 424.27 Ft GBP 455.37 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93664 hozzászólás
Nincs profilkép
#37214 a2457
2015-03-07 00:59:17

Válasz #37266. hozzászólásra

ahogy mondod. tekeri ha megy a motor.
ha meg nem egy a motor kézzel tudok rajta tekerni amikor felteszek valamit.
amint van rajta valami nem bírja tekerni, fog rajta eleget az eszköz.

#37213 mtz1221
2015-03-07 00:05:02

Válasz #37265. hozzászólásra
Azt nem iktattad ki,mert akkor hajtana a tlt menet közben is.És ha forog akkor tényleg nehéz felrakni a kardántsmile whistling

Nincs profilkép
#37212 a2457
2015-03-06 22:08:53

Válasz #37264. hozzászólásra

kérdés, annak a fékszalagnak amúgy mi az értelme azonkívül hogy kiiktattam?
borzasztóan megnehezítette az eszköz felrakást ha épp nemjól állt meg...

(amúgy ezt az erősített tlt-t nagyon tudom ajánlani, nekem piszokul bevállt)

Nincs profilkép
#37211 szg1
2015-03-06 21:53:52

Válasz #37256. hozzászólásra

Abba már alapból az a fajta TLT van amit a '80-as szériához "erősített" kivitelként árulnak. A fék szalagja kb. a fele lett, a hajtás szalagja pedig dupla széles -természetesen az alattuk lévő tárcsával együtt-. A vége viszont hosszabb, úgyhogy ha 80-ashoz kell akkor a nyolcvanashoz valót ajánlom. Árban kb. ugyanott van ~70E körül. ~36E-ért láttam szettben ami csak azokat a cuccokat tartalmazza amiket ajánlott és szükséges kicserélni.

#37208 apuci
2015-03-06 21:13:29

Válasz #37260. hozzászólásra
A gumi a különböző szerintem.
80-as 750x20 a 82-es 11.2x20 ez sokkal balonosabb!smile cool

#37207 gjoni
2015-03-06 20:58:54

Válasz #37257. hozzászólásra

Hát a 820-as gépemnél észrevehetőbb volt ez a seggelés dolog smile biggrin

#37206 ..MZ/X..
2015-03-06 20:56:40

Válasz #37242. hozzászólásra

Arra gondoltam, a ruszki elég lusta új dolgokat kitalálni, hátha már a meglévőt használta itt is mint sok más helyen. Kénytelen leszek lebányászni az uazról, akkor kiderül.

#37205 ..MZ/X..
2015-03-06 20:54:48

Válasz #37255. hozzászólásra

Felénk a dupla csőstift és a menetrögzítő működik. Eddig egy sem lazult le. Némileg barátibb módszer és nincs gányolás.

Nincs profilkép
#37204 Richard.
2015-03-06 20:53:34

Válasz #37248. hozzászólásra

De dől az! Egy nagykabinos 80ast,vagy 550est mellé állitasz egy nagykabinos 82esnek,kb 6centivel magasabb a 82 motorháztető orra elöl,mint a többi gépé. hátul,meg ugyan az a magasság. Elöl a hid valamit emel. Azt nem tudom,hogy mitől magasabb.

#37203 emcett
2015-03-06 20:37:17

Válasz #37239. hozzászólásra

Miért, a 1221-esé erősebb?smile ban

Nincs profilkép
#37202 a2457
2015-03-06 20:27:36

Válasz #37229. hozzászólásra

hát, nem rosz..
ha elfogadsz egy tippet..
úgy szoktuk a makacsabb koronásanyákat hogy egészen vastag tömör biztosítót használunk nem sasszeget, és az anyához pöttyincsük hozzá.
ha szét kell szedni max. az anyán kell köszörülni, a menet a tengelyen megmarad sértetlenül.
:D

#37201 gjoni
2015-03-06 19:25:35

Válasz #37252. hozzászólásra

A régi 82 gépek voltak .ilyen seggre ülősek ,de azok ki is dolgozták a mostaniakat smile biggrin

#37200 gjoni
2015-03-06 19:24:04

Válasz #37252. hozzászólásra

Akkor nem tudom mi a hiba smile oopsA szerelők hát-ha mondanak valami okosat smile helpsmilie

Nincs profilkép
#37199 Mtz 550E
2015-03-06 19:21:29

Válasz #37246. hozzászólásra

Nekem is elől 11.2x20 telefelnin
hátúl 15.5x38-as de esik hanyatt fele a gép!

#37198 gjoni
2015-03-06 19:14:11

Válasz #37250. hozzászólásra

Mert 1967-s biztos meg van ereszkedve ,mint öreganyám smile whistling

#37197 Sanyee
2015-03-06 19:10:02

Válasz #37248. hozzászólásra

De miért ferde a ház?

#37196 gjoni
2015-03-06 19:08:51

Válasz #37244. hozzászólásra

Így se ezek gyári gumik

#37195 gjoni
2015-03-06 19:06:58

Válasz #37244. hozzászólásra

Látod nem dől ez sehova!

#37194 gjoni
2015-03-06 19:04:07

Válasz #37245. hozzászólásra

+ 10 liter sose akkor már két éve kinyomta volna smile oops

#37193 gjoni
2015-03-06 19:03:05

Válasz #37244. hozzászólásra

Hát a gyári milyen 15.5x38 ? Elől is 11.2x20

#37192 Gabesz2
2015-03-06 19:00:10

A váltóban a nívó feletti olaj, állítólag kinyomja a szimeringeketsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#37191 Mtz 550E
2015-03-06 18:56:18

Hogy lehet hogy nem dől hátrafelé a géped? Elől és hátúl milyen gumik vannak alatta?
Nekem mióta alatta van az elsőhajtás dől hátrafelé a gép!

#37190 gjoni
2015-03-06 18:48:17

Válasz #37241. hozzászólásra

Nívótól vagy 1 centivel van feljebb nem vészes.A gépe nem dől hátra fasza egyenes .A motorolajat max jelölésíg !

Nincs profilkép
#37189 Richard.
2015-03-06 18:45:41

Válasz #37234. hozzászólásra

Hàt,szerintem nix közös bennük. Szerintem.

Nincs profilkép
#37188 Mtz 550E
2015-03-06 18:45:37

Válasz #37240. hozzászólásra

A nívótól mennyivel kell feljebb?

Másik kérdésem az elsőhajtás hogy alatta van neked is dől hátrafelé a gép? A motorolajat hogy hátrafelé dől a gép a nívó maximumig szoktad önteni vagy hogy?

#37187 gjoni
2015-03-06 18:37:29

Válasz #37237. hozzászólásra

Annyi van benne és nem folyik .És olyan sűrű ,mint a méz még a gyári barna színű van benne pontosan nem tudom már milyet töltöttem rá 10 literes 140-s volt emlékezetem szerint !smile biggrin

#37186 Sanyee
2015-03-06 18:14:36

Válasz #37235. hozzászólásra

300 ezer forint alapból és még a házat is lehet, hogy marni kell.
Szerintem abból veszel 4db 1221-es TLT.

Nincs profilkép
#37185 szg1
2015-03-06 18:10:50

Válasz #37237. hozzászólásra

Váltóba 85W140?

Nincs profilkép
#37184 Mtz 550E
2015-03-06 17:54:30

Válasz #37231. hozzászólásra

Hali Gjoni!
A váltóba neked az 50liter hajtóműolaj az mind 85w140-s? Nívó pálcán a maxtól mennyivel van feljebb? A kuplung vagy fék tengelynél vagy a difinél nem fog kifolyni ha ilyen sokat tennék bele?

Nincs profilkép
#37183 szg1
2015-03-06 17:10:23

Válasz #37235. hozzászólásra

Mit szeretnél hajtatni?

Nincs profilkép
#37182 Csabibácsi
2015-03-06 15:42:11

Sziaztok !
lamellás Tlt -ròl szeretnèk vèlemenyt kèrni
megèri átalkitani a règebi mtz ès ha , igen menyire bonyonyolt .

#37181 ..MZ/X..
2015-03-06 11:34:19

Urak! Nem tudjátok véletlenül, hogy egyezik-e az uaz és a régebbi 3 küllős muszka kormánya? Külsőre megegyezik, de az agyat nem tudom milyen. Az uazból meg nem akar lejönni. Nem kínlódnék vele ha nem passzol az Ivánba. 4 éve vettem a habiban újat, mostanra teljesen szétmállott a műanyag és nem akarok megint egy tízesét ugyan ilyen szart hozni.smile angry

#37179 Sanyee
2015-03-06 08:42:19

Kis fülkésbe elég. A szintjelző csavarnál teljes keresztmetszetbe folyik az olaj így is.

10liter plusz igaz, hogy csak 3-4 centit emel a szinten bajt nem csinál.

#37178 gjoni
2015-03-06 07:40:09

Válasz #37229. hozzászólásra

Én 50 litert szoktam mikor bedől a gép a felezőhöz is dobja fel az olajatsmile thumbup

#37177 gjoni
2015-03-06 07:25:51

Válasz #37222. hozzászólásra

Én Metabond Megaselt használok 10 éve a kocsiba ,meg a traktorba nagyon jó csak ajánlani tudom .Van erő nincs füst és karban tartja keni amivel a gázolaj érintkeziksmile thumbupcool

#37176 Sanyee
2015-03-06 07:25:27

Csavar rögzítve, olaj betöltve! 40-41 liter.
smile laugh

http://kepfeltoltes.hu/150306/F_nyk_p0251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

#37175 röfik
2015-03-05 22:28:46

Válasz #37225. hozzászólásra

Ja és nem rég néztem dizeleles tesztet az extra gázolajok semmivel sem jobbak mint a sima csak sokkal drágábbak.smile cursingsmile cursing

#37174 papa maci
2015-03-05 22:28:18

Válasz #37222. hozzászólásra

A sima Iván elmegy étolajos keverékkel is....egy darabig. De a modernebb vasak már nem szeretik a pancsot. Ez érvényes a CR-es MTZ mocikra is. A környezetemben ki megad minden finomat, odafigyelést az Ivánnak ,ott szerelőnek nem sok dolga van. Én ebből ki indulva szóltam a témához. Bár igaz ez 1-2 ember smile laugh Általában ütnivaló olcsó kategóriaként rangsorolják. Ezért meg is kapja a vazelint !smile laugh

#37173 röfik
2015-03-05 22:24:47

Válasz #37220. hozzászólásra

Ezért halnak be a kintröl behozott dizel autok a magyar utakon nem veszi be a gyomruk a magyar nitrot és kötnek ki a szerelöknél.Komolyabb dizel mühely arany bánya annyi munkájuk van.smile whistling

#37172 papa maci
2015-03-05 22:20:53

Válasz #37220. hozzászólásra

Az ÖMV-t kivéve mindenki a MOL -tól veszi az alapot csak adalékolja. Először Mol autók álltak éjjel a neves kutakon is. Majd Mol trans (ne legyen feltűnő) majd mára már sima bérfuvarozót is láttam.

Nincs profilkép
#37171 Gergely Péter
2015-03-05 22:17:31

Jó estét minden fórumozónak.Olyan kérdésem lenne Mtz 892.2 2003-as nem mér a kiló méter óra de az üzemóra számlálója működik.Gondolom az adó része romlott el.Valaki cserélt már ilyet, mennyire bonyolult? smile surrender

#37170 papa maci
2015-03-05 22:15:39

Válasz #37209. hozzászólásra

A sisu jó motor...csak finnyás is ezért érzékeny még a fapados tuningra is. Lehet itt minden féle verzióval keverni a motor működését. De a lényeg, 6-7 ezer üz után nagy esélye hogy megy a kukába.. mivel a kereskedői szisztéma szerint cserélned kellene ekkor már vasat. Tudom volt részem kereskedő cégnél is dolgozni. Vége a 20 ezer órás vasaknak. Innentől kezdve már a trendnek megfelelően várják el a vásárlói magatartást a mezőgazdaságban is. Kicsit pláza szindróma smile laugh Az autó ipar is vissza tért a vezérmű lánchoz. Mint ahogy én is a tükörtojáshoz a müzli helyett.smile laugh

Nincs profilkép
#37169 4964
2015-03-05 22:15:03

Válasz #37215. hozzászólásra

a piros makita olajat kevertem bele pár évig, azzal nem volt gond.
most valami kernite a gyártó neve

Nincs profilkép
#37168 szg1
2015-03-05 22:11:33

Válasz #37219. hozzászólásra

Felénk van egy modás erre: buhog mint a Mekalor. (régi olajkályha) smile thumbup

Nincs profilkép
#37167 szg1
2015-03-05 22:09:56

Válasz #37215. hozzászólásra

Tudomásom szerint NEM az üzemanyag árusító cégekkel van a probléma. Ugyanaz az OMV, Shell, Total, stb. cég árulja itthon is az üzemanyagot, mint Ausztriában ill. Németországban. A baj az, hogy a magyar szabványok szerinti üzemanyag odakint még mosóolajnak se jó. A MSZ szerinti üzemanyagot hivatalosan a Toyota Hiluxba, VW Pdtdi-be bele se lenne szabad tölteni (legalábbis bejáratás alatt).

#37166 röfik
2015-03-05 22:09:43

Válasz #37218. hozzászólásra

Fáradt olajjal kevert fürészpor trutymátol az atmos elgázosito gondolkodik a felszállástol olyan dübörgéssel van és kiakassza a höméröt.A kéményen meg semmi füstnem jön ki szinte,katalizátoros.smile whistling

Nincs profilkép
#37165 Richard.
2015-03-05 22:05:20

Nem sokat ér a fáradt,leengedett olajos használat. Nálam a kazán még csak meg sem moccant tőle. Talán,túl keveset kap...smile wink hordja magával a fát is..

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nyugdíj előtt állsz? – Most milliókat kaphatsz!
Hirdetés
Nagyobb termés és kisebb kockázat – genetikai újítások a repcetermesztésben
Nagyobb termés és kisebb kockázat – genetikai újítások a repcetermesztésben
A növekvő költségek és szűkülő kémiai lehetőségek korában a genetikai előny...
Ducok pietrin malac
Ducok pietrin malac

170.000 Ft

Kverneland BM 100-9 5 fejes ágyeke
Kverneland BM 100-9 5 fejes ágyeke

535.000 Ft

Fogasborona 8 m -es
Fogasborona 8 m -es

1.070.000 Ft

Fogasborona 6 m -es
Fogasborona 6 m -es

535.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]