Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 395.73 Ft USD 336.81 Ft CHF 423.19 Ft GBP 452.49 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#7629 tojásos
2011-03-17 13:19:50

Ti mivel szeditek le a rárohadt csavarokat?
WD40 nagykrova 2méteres cső nem jött be.

Nincs profilkép
#7628 Lala5995
2011-03-17 12:47:24

Válasz #7619. hozzászólásra

http://parts.tehsoftnn.ru/

#7626 Czanik Sanyi
2011-03-17 12:14:45

Válasz #7621. hozzászólásra

Nem ismerem az MTZ-ét, de ma elmentem megnéztem a jobb oldalon van leeresztő csavar../már amit néztem gondolom a többi is/ könnyen le lehet engedni.smile confusedsmile rolleyes

#7625 Szabadnapos
2011-03-17 09:07:33

Vagy keresel egy fél méter slagot amit nem sajnálsz és amikor kiveszed a csavart gyorsan ráhúzod a leeresztöre alá meg teszel valamit, nekem nem sok ment mellé.smile thumbupcool

#7624 Lacus704
2011-03-17 00:23:06

Válasz #7623. hozzászólásra

Ráfolyik a hídra és onnan a kannába amibe tölcsér van. Vagy ha van valami nagyobb edény az meg mégjobb diszperzites vödör vagy hasonló akkor nem megy mellésmile lol

#7623 Hogel
2011-03-16 22:50:36

De ott hogy raksz alá kannát?

#7622 Lacus704
2011-03-16 22:36:30

Válasz #7621. hozzászólásra

Én a gép jobb oldaláról közelítem meg és a szervó alján van az a görbe cső azt csavarom le mindíg mert könnyen hozzáférhető szerintem külön le eresztő nincs legalább is nem tudok róla

#7621 Hogel
2011-03-16 21:37:30

Van valahol külön szervo olaj leeresző csavar?

#7620 Hogel
2011-03-16 20:52:12

skype címem: countrymashine

Nincs profilkép
#7619 Retter
2011-03-16 20:30:02

Válasz #7614. hozzászólásra

Szia!
Tudnál egy képet mutatni, nekem erről a bovdenes megoldásról, hogy hogy van gyárilag? Mert nekem mikor megvettem az MTZ-t már nem volt rajta bovden, és engem is megtréfált.
Köszi
Üdv

#7618 Hogel
2011-03-16 20:26:34

Válasz #7613. hozzászólásra

Igen, azt is kicseréltük,irányítókart is, gyakorlatilag mindent ami mozog.
Viszont a multkor itt beszéltek a hézagoló lemezekről a diffi felől.Namost a fogasléc oldalán van egy süllyesztett rész, ahova beugrik az a kis pöcök, ami hozzányomja a fogaslécet a fogasívhez.Viszont nem értem mi értelme hézagolna, ha az eleve rugós.És azt sem értem miért van az a kis mélyedés a fogasléc közepén, mert így középállásba nem nyomja annyira, mint amikor onnak kiugrik az a kis pöcök.

#7617 Mf-es
2011-03-16 20:25:44

Válasz #7616. hozzászólásra

Mi a skype címed?

Nincs profilkép
#7616 Lala5995
2011-03-16 20:22:40

Válasz #7615. hozzászólásra

Ha van email címed, SKYPE címed, írd meg! Ha tudunk beszélni meg lesz a megoldás! Nem kerül pénzbe!

Nincs profilkép
#7615 Lala5995
2011-03-16 20:17:16

Válasz #7612. hozzászólásra

Elnézést, rosszul olvastam. Minden be van állítva?

Nincs profilkép
#7614 Lala5995
2011-03-16 20:14:11

Válasz #7593. hozzászólásra

A differenciálzár vezérlés bowden okozhat néha furcsa helyzetet. Szétszedték a váltót, a differenciálművet, véglehajtást. Egy fogaskeréknél találtak fogkitörést. Összeszerelték. A hiba megmaradt. A hiba az volt: menet közben kanyarodáskor, illetve kisebb kormánymozdulatra kattogó hang volt.
A szerelő szerint: Ez ilyen- Orosz!!!
Hát nem!
A Szelep visszahuzó rugójánál van egy rövid bowden. Rosszul volt felrakva. Mindig zárva volt a diffizár... Csak ennyi hiba, jó száz ezer forint feleslegesen!
A differenciálzár vezérlő szelepen azért van a jel, hogy oda kell állítani a bowdent. van 0, BblL, BKL . A közép állás az automata

Nincs profilkép
#7613 .Szabi.
2011-03-16 20:11:30

Válasz #7612. hozzászólásra

a kormánytengelyt(függőleges) kivettétek?

#7612 Hogel
2011-03-16 20:09:25

Válasz #7609. hozzászólásra

Álló helyzetben DE járó motornál mondom!!!A munkahenger gumi tőmítést is kicseréltem már.

Nincs profilkép
#7611 Lala5995
2011-03-16 19:59:02

Válasz #7610. hozzászólásra

A golyókat keresd meg! A véglehajtásnál nincs nagy hely, könnyen okoz törést.

Nincs profilkép
#7610 Lala5995
2011-03-16 19:57:31

Válasz #7608. hozzászólásra

Értem! Én azt hittem, elnézést! Legalább szerencséd van! Nincs nagyobb baj!

Nincs profilkép
#7609 Lala5995
2011-03-16 19:54:36

Válasz #7600. hozzászólásra

Hogel! Ha menet közben jó, akkor minden rendben! Egy kis hiba lehet ami álló helyzetben okoz ekkora holtjátékot. Ha a munkahenger gumi tömítései elhasználódtak. De nem irreális holtjáték, amit tapasztalsz. Ha finoman forgatod, érezni fogod a tényleges holtjátékot. Álló helyzetben semmilyen rásegítés nincs. Járó motornál a tolattyu elmozdulásával a munkahenger segít. A tolattyu nem mozdul annyit, mint álló helyzetben.

#7608 Mf-es
2011-03-16 19:53:40

Válasz #7607. hozzászólásra

Nem a 9. sírt,a hátramenet.

Nincs profilkép
#7607 Lala5995
2011-03-16 19:40:14

Válasz #7604. hozzászólásra

A csapágy miatt nem sírhatott 9. fokozatban!

#7606 Mf-es
2011-03-16 19:29:09

Válasz #7605. hozzászólásra

Csapágyméretre gondolsz? 6308

#7604 Mf-es
2011-03-16 19:21:02

Válasz #7603. hozzászólásra

Csökkentő reduktor tengely végén lévő csapágy,ami a kúpkeréken lévő fogaskerékbe van benne,az galyra ment.Egy golyó se volt benne.

#7603 csöpi
2011-03-16 19:14:39

miért

#7602 csöpi
2011-03-16 19:13:43

Válasz #7600. hozzászólásra

Álló motornál a vezérlő tolattyú nagyobbat tud mozdulni mielőt müködésbe lép az irányitó kar.

#7601 Mf-es
2011-03-16 19:09:54

Válasz #7600. hozzászólásra

Megnézném szívesen,de ma széttoltuk,levettük a váltót.Megvan az oka,miért dobálta ki a csökkentő reduktor kapcsolókarját.smile hammersmile aikido

#7600 Hogel
2011-03-16 18:35:05

Sziasztok, van itt valaki akinek mtz je van és nem orbitos, hanem a hagyományos szervós?
Mert már az agyamra megy ez a kormányholtjáték.Menetközben már jó, olyan 25 fokos kb. Viszont nem értem, hogy állóhelyzetben, járó motornál miért 100-120 fok.Valaki menjen már ki a garázsba, indítsa be a gépet, és nézze már meg hogy neki mennyi a holtjáték.

:)

Köszönöm.

#7599 Atis78
2011-03-16 18:25:19

Válasz #7598. hozzászólásra

Nekem is 50es volt az első trakim!Mikor eladtam én is megmondtam,h. ezt azt újjítani kell rajta!Ez a tisztességes szerintem is!smile biggrin

#7598 Czanik Sanyi
2011-03-16 18:21:18

Válasz #7597. hozzászólásra

Nem értek hozzá csak mondta hogy mit csinált s jó lett, elakarja adni 50-es, nem akarja úgy odaadni hogy ne legyen jó. Mondtam Neki meg kell mondani mi problémák vannak,mondja meg, de Ő meg csinálja.smile rolleyessmile confused

#7597 Atis78
2011-03-16 18:16:55

Válasz #7596. hozzászólásra

Tudom!Félreértettelek.......smile blush

#7596 Czanik Sanyi
2011-03-16 18:14:52

Válasz #7595. hozzászólásra

Van ott egy, vagy két ék, ami kicserélt, de két csavar fogja össze a csövet..smile confused

#7595 Atis78
2011-03-16 18:13:19

Válasz #7594. hozzászólásra

smile thumbupcoolAz a lényeg ,hogy jó lett ,de nem értem h. mit csinált!Meghúzta a csavarokat??smile biggrin

#7594 Czanik Sanyi
2011-03-16 18:10:00

Válasz #7593. hozzászólásra

smile confusedDe ugyanazt csinálta mint a 574-ben jó lett.Te vagy az MTZ szerelő én csak leírtam ami történt.smile confusedsmile rolleyes

#7593 Atis78
2011-03-16 18:07:11

Válasz #7592. hozzászólásra

Difizár kioldását a kormány fogasléc elmozdulása (kormányzás) okozza!pár fok mozdulat és az olajat nem a difizárra ,hanem (tankra)vezérli! Tank=kormánymű

#7592 Czanik Sanyi
2011-03-16 18:01:37

Válasz #7591. hozzászólásra

Ma csinálta egy kolléga , jó lett akkor....fölösleges munka volt.Ráadásul meg is gyűrűzte egyedül, én csak a szelephézag beállításnál segítkeztem.

#7590 Czanik Sanyi
2011-03-16 17:43:55

Válasz #7574. hozzászólásra

A szelepfedél felett, van a rudazatban két ék/ ha jól emlékszem/ az milyen állapotban van? Az elejénél van, az szabályozza a kormány mozdulatra a diffizár kioldást az is okozhatja.smile confusedsmile rolleyes

#7589 Szabadnapos
2011-03-16 17:04:25

Válasz #7580. hozzászólásra

Nem lett cserélve persely de nem szorulva ment be, kézzel ment be a helyére lötyögésmentesen, passzolt a persely falához!nem jól fejeztem ki magam.smile lol

Nincs profilkép
#7588 Lala5995
2011-03-16 15:52:54

Válasz #7585. hozzászólásra

De az alátétben tényleg igazad van! Csak nincs mindenkinek esztergályos ismerőse. Arra oda kell figyelni, amikor teljesen ki tekerik a kormányt, ne érjen, illetve ütközzön a hídtesttel a gömbcsap menetes vége.

Nincs profilkép
#7587 Lala5995
2011-03-16 15:48:29

Válasz #7585. hozzászólásra

Igazad van! Most ST235 ami A 38 volt. CMO, lehet edzeni. Egyébként gyakran használtunk ZF váltóknál is csapszegből esztergált és hőkezelt alátéteket. A csapszeget ezért nem szabad kidobni felújítás során.

Nincs profilkép
#7586 Lala5995
2011-03-16 15:45:32

Válasz #7581. hozzászólásra

De ez is csak tüneti kezelés. Mert a megkopott tengely, vagy irányítókar csere jobb hosszu távon. A másik része a kérdésnek: ha a gyár nem használ kiesztergál alátéte, annak oka van!

#7585 Atis78
2011-03-16 15:42:34

Válasz #7584. hozzászólásra

Ez az á 38 megfelelője!Esetleg Á60-70 vagy bc3 fs-550!!
Ismered???

Nincs profilkép
#7584 Lala5995
2011-03-16 15:39:08

Válasz #7583. hozzászólásra

Elnézést! ST 235!

Nincs profilkép
#7583 Lala5995
2011-03-16 15:38:38

Válasz #7581. hozzászólásra

Képzeld el, igen! Gyártottunk is néhányat. De nem ST 23-ös anyagból. A gyári rugós alátét, vagy a régebbi lemezes biztosítás helyére.

Nincs profilkép
#7582 Lala5995
2011-03-16 15:35:50

Válasz #7579. hozzászólásra

Ha a szűrőt akarod kiszedni, érdemes a differenciálzár vezérlő szelep kiszerelésével kezdeni. 4 db csavar.Ott lesznek a hézagolólemezek is.

#7581 Atis78
2011-03-16 15:34:31

Válasz #7580. hozzászólásra

Belső kúpos alátét!!!Irányítokarhoz hallottál már rolllllla??????????????????És normálisan meg lehet húzni
nem támaszt ki,és nem lóg !!smile lolsmile lolTilinkozás nem minden esetben az irányitókar logása miatt van!!Kormány kocka!!

Nincs profilkép
#7580 Lala5995
2011-03-16 15:31:05

Válasz #7579. hozzászólásra

A királycsap szorul a perselyben? A bölcsőn nincs repedés? Perselyeket nem cseréltétek ki?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
A földek a globális tőkepiacokon cserélnek gazdát.
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Az öntözésre felhasználható vízkészlet jelentősen növeli a mezőgazdasági...
GRIMME KS 3000A,  4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  FRONTBAKHÁTSZÁRZÚZÓ
GRIMME KS 3000A, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.150.000 Ft

Amazone D9 4000 gabonavetőgép
Amazone D9 4000 gabonavetőgép

5.400.000 Ft

Burgonya
Burgonya

120 Ft

Farmtech ZDK 1800 pótkocsi
Farmtech ZDK 1800 pótkocsi

6.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]