Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 395.73 Ft USD 336.81 Ft CHF 423.19 Ft GBP 452.49 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#4429 Ricsi1994
2010-09-28 19:02:17

Válasz #4407. hozzászólásra

szerintem rakjál bele egy fojtó szelepet

Nincs profilkép
#4428 Agrárgyerek
2010-09-28 13:18:36

Válasz #4425. hozzászólásra

Azért 80as meg 82es között fényév különbségek vannak,egy fél traktort jelent az eleje,én még fősulis koromba 80asokkal mentem gyakszin,és ősszel mikor szórtuk a trágyát m,meg vittük ki majdnem minden fordulónál elakadtam,várni kellett fél órákat hogy kihúzzanak ,82essel ez nem történt volna meg,azért a mezőgazdaságban az idő pénz ,nem beszélve ilyen tetű évről mint az idei sok belvíz,persze jó választás a 80as ha csak kaszálni kell nyáron,én is épp ezért akarok venii egy 50es vagy 550est mert csak kaszálni kell,és felesleges a 82essel,csak sajna mostanában nem találok mert állítólag hordják ki ukránba meg románba kupecok megrendelésre a kisfülkés gépeket ,és várhatóan fel fog menni az áruk ,de még az idén szeretnék venni csak ami megfelelő lenne az meg messze van.

Nincs profilkép
#4427 Agrárgyerek
2010-09-28 13:14:02

Válasz #4421. hozzászólásra

Szerintem 1.5 alatt ne add oda,ha vársz tavaszig megkapsz érte 1.6 ot is ilyenkor tél felé közeledve esik a gép áruk,télen a legalacsonyabb majd tavasszal megy felfelé nyárig,bár ilywnkor jobban el tudod adni lehet mert az állami támogatás lassan jön és abból szoktak vásárolni a gazdák,amúgy itt egy 1990es évjáratú 82est,4500 órával de igen megkímélten eredeti festéssel újszerű gumikkal 4 év műszakival vettek 1.7 ért,de nagyon patent a gép,látszik volt gazdája meg egy rozsda sincs rajta,szín alatt állt.

#4426 Lacus704
2010-09-28 13:09:27

Válasz #4425. hozzászólásra

jó h 96 os de csak 80 as....82 es lenne simán megérné..de 80 hát nemtom...smile unsure nekem is 80as van de inkább 82 kéne sokszor hiányzik az eleje

#4425 csoppika
2010-09-28 09:33:56

Válasz #4424. hozzászólásra
Hamar az arakrol van szo: kb.'96-os evjaratu, oldalvaltos keves uzemoras sima 80-asert sok az 1.4 mill.? Ennyiert ajanlottak egy rokonnak... (a tulaja 4-5 eve meghalt, azota csak neha elinditjak...)

#4424 Lacus704
2010-09-27 23:27:53

Válasz #4421. hozzászólásra

1-1.5 közzött megtudsz tőle válni akkor. próbáld ki tedd föl több helyre és az árból amúgy is alkudni szoktaksmile thumbupcool ha tényleg jó a gép hamar megvesziksmile thumbupcool

#4423 cimbike
2010-09-27 22:01:03

köszi nektek, holnap kipróbáljuk!smile thumbupcool

#4422 Szeni
2010-09-27 21:53:54

Válasz #4419. hozzászólásra

Azzal lehet szabályozott sebességgel leengedni a hátulját,feltéve ha van benne.Az ülés alatti kardánkapcsoló mögött közvetlen van a vezértömbje,ha egyáltalán van benne.De a munkahenger bemenő csatlakozóját ha kicseréled egy zuhanásgátlóra,az is jelent lényeges előrelépést az ügyben.

#4421 K.Gery
2010-09-27 21:53:23

94es évjáratú 3300üó aksik kb 1 évesek benne, elég jó esztétikai állapotban van ahogy írtam mindig rendbe volt tartva és nem elhanyagolva ha kicsi baja volt akkor is.gumik olyan 70%osak rajta.Nagy fülkés közép váltós.Olyan év végére kellene eladni.Hát én olyan 1,5 körüli árat gondoltam érte csak nem tudom hogy sok e smile confused

#4420 apuci
2010-09-27 21:30:18

Válasz #4419. hozzászólásra
cimbi!!nekem a 952.3 akkor dobálta a vetőgépet ha helyzetszabályozóra volt kapcsolva, amikor ki kapcsoltam aránylag óvatosan le tudtam vele tenni a függesztett vetőgépet

#4419 cimbike
2010-09-27 21:24:17

Válasz #4417. hozzászólásra

nem tudom. én nem értek az mtz-hez. Azzal a karral mit érek el?

Nincs profilkép
#4418 ICE
2010-09-27 21:08:32

A 820.4-es MTZ-ről a 4-est mért vágják le tudja valaki?
Így csinálnak belőle 820-ast?

Pl: http://www.agroinform.com/aprohirdetes/MTZ-820-4-BELARUS-KLIMA-AKCIO-A-CRYSTAL-TRADE-NEL/20100716-532001/

Ezen a hirdetésen is le van vágva a 4-es....

#4417 Szeni
2010-09-27 21:08:10

Válasz #4407. hozzászólásra

Miért nem használod az ülés melletti hidraulika kart,az antislipet??????????

#4416 Lacus704
2010-09-27 20:42:34

Válasz #4414. hozzászólásra

Sok mindentől függ. Évjárat,esztétikai és műszaki állapot stb. Kis fülkés vagy nagy fülkés oldal vagy hagyományos közép váltós stb.Hirdetések között kell szét nézni és azok után lehet megállapítani egy árat..de attólk függ mennyire vagy szívbajos és mennyire sűrgős eladni a gépet:)smile thumbupcool

Nincs profilkép
#4415 tm155
2010-09-27 20:42:17

Válasz #4414. hozzászólásra
évjárat,gumik állapota,önindító akksi ülés stb milyen állapotú?
Nekem tavaly a 82.1 ért 2 milliót igértek 2000 kiadású de nem adtuk el.(4000 üó.)

#4414 K.Gery
2010-09-27 20:36:53

Válasz #4412. hozzászólásra

Senki nem tud valami megközelítő árat smile confused

Nincs profilkép
#4413 Zsolti20
2010-09-27 20:13:23

Válasz #4411. hozzászólásra

Hát nem tudom mikor volt kitakarítva mert nem olyan rég vettem a gépet! Olajcserét meg még nem én csináltam!

#4412 K.Gery
2010-09-27 20:05:05

Egy nem szerelős kérdés lenne ,érdekelne hogy kb milyen árat lehet kérni egy MTZ 82es ért mostanság.Elég keveset volt használva és jó állapotba van.Ha valami kis baja volt mindig meg lett csinálva.Fő darabok még egyszer sem voltak cserélve rajta! smile confused

#4411 John Deere 8345R
2010-09-27 19:59:48

hát attól fűgg hogy mikor állitod le mert ha alapjáraton járatod és megállitod akkor nem hallod de ha csuma gázzrol állitod meg akkor hallod ahogy pőrőg! szoktad tisztitani olajcserekor?

Nincs profilkép
#4410 Zsolti20
2010-09-27 19:44:11

Válasz #4409. hozzászólásra

Igen arra gondolok!

#4409 John Deere 8345R
2010-09-27 19:35:11

a centrifugál szűrőre gondolsz?

Nincs profilkép
#4408 Zsolti20
2010-09-27 19:32:48

Hali!
Ha melegen leállítom az Mtz-t akkor a rotorját miért nem lehet hallani hogy pörög még? Vagy nem is pörög? Mit kell vele csinálni?

#4407 cimbike
2010-09-27 18:43:53

A 82esünk a földhöz vágja a szárzúzónkat, mikor letesszük a földre. Hogy lehetne megoldani h maradjon még valami jövőre is a munkagépből?smile confused

Nincs profilkép
#4406 Arnold bácsi
2010-09-26 16:05:46

Válasz #4405. hozzászólásra
Nagyonjó, köszönöm :)

Nincs profilkép
#4405 szoltán
2010-09-26 15:57:15

Válasz #4403. hozzászólásra

A bordás tengelycsonkot,és a kormány felől jövő tengelyt ősszefogó bilincset oldani kell,és el lehet csúsztatni a tengelyen ekkor a két tengely kitér egymás vonalából.Így a csak le kell húzni a csigatengelyről.

Nincs profilkép
#4404 szoltán
2010-09-26 15:52:52

Válasz #4403. hozzászólásra

A hűtőt nem kel háborgatmi ki lehet venni anélkül.

Nincs profilkép
#4403 Arnold bácsi
2010-09-26 15:40:05

Ja és mégvalami. Most kiszaladtam megnézni amiken állítani kéne. Forgattam a kormányrudazaton, és a szervótömb előtt közvetlen van egy kapcsolóhüvely (a szervótömb és hűtő között). Ebben a hüvelyben is kottyan a rudazat...
Kell háborgatni a hűtőt, hogy ki tudjam venni megnézni, hogy mi kopott el?

Nincs profilkép
#4402 Arnold bácsi
2010-09-26 15:21:36

Na, így már több dolog világos lett, köszönöm mindkettőtök segítségét és türelmét, mihelyst lesz időm (nemsoká' megyek vissza a koleszba...smile thumbdown), és eláll az eső, megpróbálom megcsinálni, és írok, hogy mire jutottam.

Nincs profilkép
#4401 szoltán
2010-09-26 15:01:18

Válasz #4400. hozzászólásra

Igen a 10-es csavar a keresztmetszeten van,és az az excenter rőgzítőcsavarja.

Nincs profilkép
#4400 Arnold bácsi
2010-09-26 14:57:06

Válasz #4399. hozzászólásra
A 10es gondolom a keresztmetszeten van.
Ugyanezt a 10est emlegeti excenterként?

Nincs profilkép
#4399 szoltán
2010-09-26 14:37:09

Válasz #4393. hozzászólásra

A csiga tengely beszabályozása:10-es számú csavart fellazítani,A kormányt középre állítani,a fellazított excentert teljesen ráállítani,majd 5-6 mm-t vissza állítani.Ezután esetleg finomállítást lehet végezni.Még valami:A hosszmetszeten lévő 9-es számú anyát nézd meg,hogy nincs-e fellazulva.

#4398 Czanik Sanyi
2010-09-26 14:34:36

Válasz #4396. hozzászólásra

Rámész a nézet ott a nagyítás 200százalékon már látod , a kolléga leírta a paramétereket.Közben nézem a forma 1-et.

Nincs profilkép
#4397 szoltán
2010-09-26 14:31:46

Válasz #4395. hozzászólásra

A függőleges tengely beszabályozása:A fedélben lévő 22-es számú csavart ütközésig behajtani 1/2-ed,1/8-ad fordulat vissza csavart rögzíteni.

Nincs profilkép
#4396 Arnold bácsi
2010-09-26 14:31:22

Válasz #4395. hozzászólásra
Kár, hogy nem tudom nagyítani, de megteszi. Hányas számú alkatrész?

Nincs profilkép
#4395 szoltán
2010-09-26 14:21:52

Válasz #4393. hozzászólásra

Mégegy kép hosszmetszetben:

Nincs profilkép
#4394 Arnold bácsi
2010-09-26 14:17:59

Válasz #4391. hozzászólásra
Meg tudnád esetleg mutatni ezt mtz-re vetítve?

Nincs profilkép
#4393 szoltán
2010-09-26 14:15:45

Üdv!Ez az MTZ kormányműve.Ezen érthetőbb.

#4392 Czanik Sanyi
2010-09-26 14:11:08

Válasz #4390. hozzászólásra

Ne szoruljon, könnyedén forogjon oda vissza a csigában.

#4391 Czanik Sanyi
2010-09-26 14:09:33

Válasz #4390. hozzászólásra
Amit előzőleg rajzot feltettem, azon a 3 szám.

Nincs profilkép
#4390 Arnold bácsi
2010-09-26 14:04:34

Válasz #4389. hozzászólásra
Na ezt kipróbálom.
Leírnád, hogy hol találom azt a csavart, és hogy mennyire húzzam meg?(érintőlegesen, lazára...)
Köszönöm segítséged! :)

#4389 Czanik Sanyi
2010-09-26 13:59:32

Válasz #4388. hozzászólásra

Ha nem lóg semmi, lehet állítani a pitmantengelybe levő csapot ami vezérli a tolórudat, csak vigyázz ne szorosra.

Nincs profilkép
#4388 Arnold bácsi
2010-09-26 13:49:32

Válasz #4387. hozzászólásra
Mármint azt látni, hogy kopott-esmile whistling

Nincs profilkép
#4387 Arnold bácsi
2010-09-26 13:48:41

Válasz #4386. hozzászólásra
Gondolom látnom kellene, ha leveszem a kormánymű fedelét...
Ha ez a ludas, akkor cserés a függőleges tengely is?

#4385 Czanik Sanyi
2010-09-26 13:18:58

Válasz #4384. hozzászólásra

Igen az a pitmantengely.

Nincs profilkép
#4384 Arnold bácsi
2010-09-26 13:17:32

Válasz #4382. hozzászólásra
Gömbcsuklók jók. A pitman tengely az amin a csigahajtás van?
Melyik csapágyra gondolsz?

#4383 Czanik Sanyi
2010-09-26 13:16:01

Válasz #4381. hozzászólásra

A mágnesesség elvén müködhet, az üzemanyag is mágneses igy a polarizációval egyirányba forgatja, így könnyebbé teszi az áramlást. Volt hasonló régebben az üzemanyagcsőre müanyag bilincsel feltéve 5-10százalék volt a megtakarítás.

#4382 Czanik Sanyi
2010-09-26 13:09:40

Válasz #4380. hozzászólásra

A kormány holtjáték:lehet a gömbcsuklók kopása, vagy a kormányházban a pitmantengely kopása illetve csapágy probléma miatt is.Ha mozgatod rájösz honnan ered.

#4381 Ricsi1994
2010-09-26 13:03:04

katt rá ez igaz vagy csak átverés

Nincs profilkép
#4380 Arnold bácsi
2010-09-26 11:20:41

Szevasztok!
Új vagyok még a szakmában, lehet, hogy a kérdésem amatőrnek tűniksmile rolleyes hogyan tudom orvosolni az 50esem nagy kormány holtjátékát?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
A földek a globális tőkepiacokon cserélnek gazdát.
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Az öntözésre felhasználható vízkészlet jelentősen növeli a mezőgazdasági...
GRIMME KS 3000A,  4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  FRONTBAKHÁTSZÁRZÚZÓ
GRIMME KS 3000A, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.150.000 Ft

Amazone D9 4000 gabonavetőgép
Amazone D9 4000 gabonavetőgép

5.400.000 Ft

Burgonya
Burgonya

120 Ft

Farmtech ZDK 1800 pótkocsi
Farmtech ZDK 1800 pótkocsi

6.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]