Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#1229 kissanya
2009-10-29 19:57:00

Válasz #1226. hozzászólásra

Na szia!!!! Mer mien mtz tek van????
Én meg ehatároztam h veszek MTZ t de nem jövö héten:)))
Megmondom öszintén én nem igen szoktam izzítani a 25 ösön áramtalaníto be dekompresszor fölhuz kulcs efördít GÁZ aztán már megy is nekem nem v is volt még olyan h tekert de nem indult
Illetve de egyszer nem nyomtam vissza a kézigázt aztán nemtudtam mivan h nem indulsmile lolsmile lolsmile lol

#1228 Tóth Ferenc
2009-10-29 19:54:20

Válasz #1216. hozzászólásra

A 80-asba van ezres gardán fordulat.

#1227 apuci
2009-10-29 19:54:01

Válasz #1219. hozzászólásra
az 550e jelü mtz-ben kis fordulatú 80-as motor van,az első kiadású 550 esekben még a hagyományos 50 -es motor van

#1226 koppány vezér
2009-10-29 19:53:09

Válasz #1223. hozzászólásra
Cső Sanya.
1 vízmelegítő a ruszkira,és patentul röffen nagy hidegben is.
A miénk is olyan,hogy -2-3 fokban már keservesen indul melegítő nélkül.
Bezzeg a Vlagyi!!!
Ugye?

Nincs profilkép
#1225 MTz -s
2009-10-29 19:51:15

Válasz #1223. hozzászólásra

Amelyik jo 50es indulnak hidegbe is jó akksival meg öninditoval!! a felezősokat számit ugyahogy mondja főleg fél 9 nél

#1224 kissanya
2009-10-29 19:51:04

Válasz #1222. hozzászólásra

a 9 fél az gondolom a legnagyobb fokozat és szállításnál hiányzik...???

#1223 kissanya
2009-10-29 19:48:29

Válasz #1221. hozzászólásra

Ne vagyok ám teljesen egyszerü de a "hidegben " az mennyire hideg mer mondjuk télen nem menne de de öszi szántásnál ha hidegebb van akkor ne kelljen már 1 órát köszörültetni
smile biggrinsmile biggrin

#1222 Gyuricza Lajos
2009-10-29 19:44:46

Válasz #1220. hozzászólásra
"Csak" annyit,hogy 2x annyi sebesség van benne,joban lehet optimálisat variálni.A 9 fél hiányzik a legjobban,amelyikben nincs felező.

#1221 Gyuricza Lajos
2009-10-29 19:43:16

Válasz #1219. hozzászólásra
Hidegben indítani az 50,dolgozni egyértelműen a 80,mert az sokkal bikább!
smile thumbupcool

#1220 kissanya
2009-10-29 19:41:56

Válasz #1218. hozzászólásra

a felezö sokat ér??? nagyon hasznos???

#1219 kissanya
2009-10-29 19:41:11

Válasz #1218. hozzászólásra

és melyik fajta motor a jobb az 50 es vagy a 80???

Nincs profilkép
#1218 MTz -s
2009-10-29 19:39:48

Válasz #1216. hozzászólásra

Űdv: 50 es motor van az 550-esbe ,a 80-asba megáltalába 80as motorok vannak mega 80-asba van felező a 550esbe meg nincs !

#1216 kissanya
2009-10-29 19:32:35

sziasztok!

El tudná nekem mondani valaki röviden h mi a különbség a nagyfülkés 550 és a nagyfülkés 80 között???
Motor hidaulika ilyenek...

#1215 Tóth Ferenc
2009-10-29 19:10:30

Válasz #1214. hozzászólásra

Az nem gyujtás jelző, akkor szól ha nincs olaj nyomás ezért szerintem nem nagyon érdemes kiiktatni de ha mégis centrifugál szűrőnél az olaj nyomásgombáról kell lehúzni a vezetéket, modjuk ha javítod a világítást.Az első kérdésre nézd meg vezetékeketa generátornál fesszabájzónál nincs-e lazulás vagy esetleg leesett vagy elszakadt valamelyik vezeték. Ha más baj van nem nagyon tudod otthon megcsinálni.

Nincs profilkép
#1214 KisDá
2009-10-29 08:37:14

Heló mindenkinek!

VAn egy 820.2-es gépünk,de tegnap valamiért megszünt a töltés,így leszívták a munkalámpák hamar a 2db 100 Ah-ás aksit. Hol lehet a hiba?

A másik kérdés: Hol lehet kiiktatni a gyujtás jelző hangot? kicsit idegesítő.

köszönöm!

#1213 kutyalaci
2009-10-28 19:50:20

Válasz #1211. hozzászólásra
Csősztök!Civil,ha mehanikus akkor be vav ragadva a szabadon futós része,ha elektromos akkor meg a váltó jobb oldalán alul a gomba van beragadva.
smile sad

#1212 Június Cézár
2009-10-28 18:11:23

Válasz #1211. hozzászólásra

biztos be van kapcsolva? felemelted az elejit megforgatni?

#1211 Civil
2009-10-28 17:39:36

Válasz #1206. hozzászólásra

Már néztem nem az a hiba oka :S

#1210 szabi
2009-10-27 11:26:05

Válasz #1209. hozzászólásra

KIRALY VAGY!!!!!!
Koszonom szepen!!

#1208 szabi
2009-10-27 10:55:03

Válasz #1207. hozzászólásra

Koszonom szepen!!!!
Elfelejtettem az elobb megkerdezni, hogy a lyuk atmeroje mennyi. ha nem esik nehezedre legy' szives merd meg azt is. Nagyon koszonom!!!!!!!!!smile thumbupcool

#1206 Lajosgazda
2009-10-27 10:21:51

Válasz #1204. hozzászólásra
Hali
Kapcsold ki az első hajtást
smile biggrin
Valószínű a szabadonfutóba maradt.

#1205 szabi
2009-10-27 10:18:53

Hello mindenkinek.
Segitseget kerek toletek, arra szeretnek valakit kozuletek megkerni akinek mtz-je van, hogy merje meg a 3pont fuggesztesnel a nagylakat szemescsavarban levo dio szelesseget.
Elore is koszonom!!!!

http://www.szerszambirodalom.hu/522-fuggesztomu/3250-nagylakat-szemescsavar-rovid.html

#1204 Civil
2009-10-26 22:45:33

Hello!
Lenne egy kérdésem. Az MTZ 820.2-es traktoromon hátrafelé menet bekapcsol az első hajtás. Betonon látszik ahogy kanyarodok hátramenetben.
Mi lehet a hiba oka ?

#1203 Szeni
2009-10-18 23:52:03

menjünk mert holnap meló van. cső !

#1202 Szeni
2009-10-18 23:50:06

Válasz #1199. hozzászólásra

igazad van,csak benzinesnél tanultuk a detonációs és a kopogásos égést és logikusan jól magyarázható,abból kiindúlva valószínűleg ennek is meg van a logikája

#1201 Szeni
2009-10-18 23:46:38

Válasz #1200. hozzászólásra

igen én is erre tippelek h a bentlévő kaja öngyullad amikor jön a sűrítés.

#1200 Június Cézár
2009-10-18 23:39:52

Válasz #1198. hozzászólásra

Hát persze, de ne felejtsd, hogy ami az egyik munkaütemnek utó, az a következő munkaütemnek előgyújtás, ha nem ég el.

#1199 Június Cézár
2009-10-18 23:37:14

Válasz #1197. hozzászólásra

"Ezért gondolom h.az égéstérben már bentlévő kaja öngyulladása kopog"
Nekem ennyi elég, nem akaródzik ezen többet agyalni, h mikor, meg hogy... :))

#1198 Szeni
2009-10-18 23:33:37

Válasz #1197. hozzászólásra

sőt mivel a robbanástól kaott visszafelé lökéshullám nyomása már leépűlt, az ismét induló elem fölötti habos kaja összenyomható,így később fog megindulni még a nyitott porlasztón keresztűl is,mint ha nem lenne levegős.szerintem.nem?

#1197 Szeni
2009-10-18 23:28:00

Válasz #1195. hozzászólásra

Nem gondolom h.rezonanciálisan a levegős cső előgyújtásra löki be véletlenűl a kaját mert a kopogásnak akkor fordulattól függőnek (a rezonancia frekvenciája miatt)kellene lenni de NEM az.Ami azt jelenti hogy a robbanástól kapott visszafelé lökéshullám fejszelepről történő befelé irányuló ellenhulláma hamarabb bedobja a babos kaját mint ahogy a dugó megint sűrítésre ér.Ezért gondolom h.az égéstérben már bentlévő kaja öngyulladása kopog.Ez elméleti fejtegetés,biztosan érted.Legfeljebb nem így van.

#1196 Június Cézár
2009-10-18 23:18:40

"indul a porlasztóból az anyag amikor indul az elem"
Jó és felakadt csúcs esetében jelentős a különbség.

#1195 Június Cézár
2009-10-18 23:13:08

Válasz #1194. hozzászólásra

Hát mert levegős a cső!!!!!!
Meg az elődből is visszamaradhat.

#1194 Szeni
2009-10-18 23:09:34

Válasz #1193. hozzászólásra

miért jut be hamarabb?Aor megy be ha elindul az adagoló elem felfelé.Ha nem levegős a rendszer és a gázolaj összenyomhatatlan akkor normális esetben is indul a porlasztóból az anyag amikor indul az elem

#1193 Június Cézár
2009-10-18 23:05:44

Válasz #1191. hozzászólásra

"na pont ezt nem értem mert korai gyújtás nem lehet mert az adagoló akkor ad amikor ideje van"
Hát ha jó a porlasztó, de ha nem zár rendesen,illetve ha fel van akadva a tű akkor hamarabb be jut a gázolaj, illetve akkor robban, mikor eléri a hőmérsékletet a levegő.

#1192 Szeni
2009-10-18 23:03:30

Válasz #1190. hozzászólásra
vagy még hamarabb ha az oldaláról benézel,de javítani felülről tudod

#1191 Szeni
2009-10-18 23:01:46

Válasz #1189. hozzászólásra

na pont ezt nem értem mert korai gyújtás nem lehet mert az adagoló akkor ad amikor ideje van.Mivel szerintem előgyujtás nem lehet,de lehet a nyitott porlasztóból a levegős gázolaj szívó ütemben v. bármikori beáramlása utáni detonációs égése(sűrítéskori önrobbanása)az égéstérben lévő gázolajnak.??????????????talán?

#1190 Szeni
2009-10-18 22:52:45

Válasz #1187. hozzászólásra
Ha kifelé veszed 7.ből akor érzed h.nehezen indul-e el a kar.Ha könnyen,akkor csak a reteszelő rugója gyengült ki(ilyen van a régi gépeknél,de valószínüleg nem v. nem csak ez a baj)ha igen akkor cserés.Ami valószínübb valamilyen rendellenes kopás van a váltóban amit könnyen meg lehet látni ha le van véve a fedele

#1189 Június Cézár
2009-10-18 22:49:32

Válasz #1188. hozzászólásra

Abból indulj ki, hogy az örvénykamrásnál sokkal primitívebb a porlasztás, mert annyira örvénylik a levegő, hogy ez is elég, ezért ha csak be folyik a gázolaj, akkor is robban, de a közvetlen bef.es motornál jobb minőségű porlasztás kell az égéshez, nem gyullad be, h csak becsepeg.
Ugye a kopogás, meg a korai gyujtás miatt van.

#1188 Szeni
2009-10-18 22:44:10

Válasz #1186. hozzászólásra
ez nem világos.amúgy a 80-as is kopog csak jóval halkabban.De mitől kopog?detonációs égés van ?de hol?és mit számít neki az égéstér.és ha az égéstérben akkor miért kopog amikor levegővel együtt löki be és miért nem ha tisztán.A kamrásnál kisebb a sűrítési viszony mint a közvetlennél,pont ott nem kellene berobbanni neki és a közvetlennél igen.?????? úgy írd h.értsem.

Nincs profilkép
#1187 mvjozso
2009-10-18 16:12:42

Szép jó napot!
Érdeklődni szeretnék hogy az MTZ-550-es miért dobálja ki,a hetedik illetve a negyedik fokozatot terhelve?Segítséget előre is köszönöm!

#1186 Június Cézár
2009-10-14 22:08:51

Válasz #1183. hozzászólásra

Örvénykamrásnál, a közvetlennél nem gyullad be, mert oda jobb porlasztás kell.

#1185 Szeni
2009-10-14 21:59:14

Válasz #1181. hozzászólásra

fordítsd meg a gumit hogy hátra felé menjen előre-))) és állítsd az összetartást 0-ra. ezért kellett volna egyenes hidast venni

#1184 sutyi
2009-10-14 21:51:01

Válasz #1179. hozzászólásra

80-as blokkja van

#1183 Szeni
2009-10-14 21:46:59

Válasz #1180. hozzászólásra

Miért csak a kamrásnál kopog?

#1182 Imi PF95
2009-10-14 21:39:11

Válasz #1177. hozzászólásra

Meg kellene nézni a főtengelyt, én jártam már így , igaz személyautónál, beindítás után ,ahogy melegedett kopogott. Azthittük hajtókarcsapágy, de kiderült, hogy el volt törve a főtengely, de olyan helyen, ahol összeszorult, és nem verte szét a blokkot, igaz nem sokat mentem vele kopogósan.smile closedeyes

Nincs profilkép
#1181 Anton
2009-10-14 21:36:06

Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni tőletek.Az lenne a gondom,h. ősszel cseréltünk egy jobb oldali első szöghajtást egy Mtz 1025-ön ,vissza is állitottuk a távolságot az eredeti állapotba,de valami oknál fogva nyalja a külső szélét a guminak.
Már megkerestem pár forgalmazót,de sajna nem tudtak segíteni.
Köszi nektek,ha tudtok segíteni!

#1180 Június Cézár
2009-10-14 21:31:58

Válasz #1178. hozzászólásra

Pedig annak ingadoznia kéne!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Repcegyomirtás az Ön igényei szerint!
Repcegyomirtás az Ön igényei szerint!
LaDiva™ - új, széles hatásspektrumú, posztemergens őszi gyomirtó szer, levélen...
Meglepő részletek: egyoldalú és káros az EU-USA kereskedelmi egyezmény?
Meglepő részletek: egyoldalú és káros az EU-USA kereskedelmi egyezmény?
Komoly tiltakozásokat váltott ki az Európai Unió és az Egyesült Államok között...
Valtra N154 EA
Valtra N154 EA

26.900.000 Ft

Gaspardo vetőgép, 6 soros
Gaspardo vetőgép, 6 soros

7.500.000 Ft

Landini 7-215
Landini 7-215

22.500.000 Ft

12,4 R 28 szerelt kerék eladó
12,4 R 28 szerelt kerék eladó

40.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]