Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.04 Ft USD 339.67 Ft CHF 428.45 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93600 hozzászólás
Nincs profilkép
#68750 blsjela
2020-02-10 17:12:05

Válasz zollfeco #68722. hozzászólására igaz 80 motor. 210mm hizztam le de itt még baj volt a hf. Én 8800 ft veszem gyártó tól. Most kész a hf eddig jó . De majd tárcsázok akkor kiderül ha igazán erőlkődik hogy a blokk is kapotte.

#68749 Gergő80
2020-02-10 10:50:58

Válasz zollfeco #68722. hozzászólásáraVastagabb mint az eredeti meg 200 220 Nm nyomatékkal kell lehúzni és jó

#68748 Gergő80
2020-02-10 10:47:54

Válasz Gumóka #68721. hozzászólásáraSegédemelőm hbr es jó igazából csak a szellőzőt kell feljebb vezetni csővel mert nekem sikerült patak vízzel tölteni és nem szerette

#68747 mtz1221
2020-02-10 09:32:11

Válasz .Richard. #68746. hozzászólásáraEz hosszú történet nem is ide tartozik,de vannak emberek akinek semmi sem számít csak öntsön bele valamit.Érdekes dolog mert a csészéje is meggörbült alulról,pedig a másik csavar meg szoros volt.

Nincs profilkép
#68746 .Richard.
2020-02-09 22:50:32

Válasz mtz1221 #68743. hozzászólásáraérdekes. van olyan olaj ami egy nyomatékra huzott anyát fellazít? inkább a csavar nyúlása miatt lazul. Az meg anyaghiba vagy csapágy kopás. kopog rángatja stb. Fékolaj miként kerül oda? ok, hogy oldja a rozsdát de a hajtókarcsavart nem a rozsda tartja a hején..smile cursing

#68745 máris szomszéd
2020-02-09 22:43:45

Válasz Gumóka #68721. hozzászólásáraHbr-es komplett orbit van 4 traktoron eddig jó.

#68744 mtz1221
2020-02-09 22:26:18

Válasz mtz1221 #68743. hozzászólásáraJa azóta ami hajtókar a kezembe került,nyomatékra húzás után,oda kirnereztem egyet az anya meg a csavar közé.smile hammer

#68743 mtz1221
2020-02-09 22:21:43

Válasz .Richard. #68741. hozzászólásáraAhogy jött ki a csavar felfelé kiütötte az olajkanálist.Összerakás után lett észre véve.smile blushsmile cursing.Át lett fúrva a kanális kívülről és hatos csavarral oda lett húzatva félbevágott cső azbeszt tömítéssel.5 évet elment neki,akkor lett blokk cserélve,de nem emiatt hanem mert szétfagyasztotta.Kérdezgettem aztán minden szakit/gépműhelyt,majdnem mind azt mondta hogy nem belevaló olaj került a kartelba (fék/hidraulika/atf vagy valami) és ez okozta az anya leválását.

#68742 gjoni
2020-02-09 21:58:10

Válasz B.Bali #68740. hozzászólásáraAzt nem tudom jófogás futár viszismile lolde ki tudja ,hamar le csapták rá.

Nincs profilkép
#68741 .Richard.
2020-02-09 21:55:47

Válasz mtz1221 #68739. hozzászólásáraAz szar ügy. Pedig az a csavar fixen van nix tömítés alatta amitől fellazulna ha lapul a tömítés . De ha utána van húzva úgy értem kattanik a myomatékkulcs nix rajta húzva ez akkor is előfordulhat mert nyúlik a csavar. Így vagy lecsavarodik vagy szakad. Szinte felesleges lesegetni Lecsavarodást meg meg sem éri szinte mert addig szétröpül az egész. Mert ott egy csavar fogta még? Kibirta?

Nincs profilkép
#68740 B.Bali
2020-02-09 21:44:43

Válasz gjoni #68731. hozzászólásáraCsak nem 550 vette meg?

#68739 mtz1221
2020-02-09 21:23:00

Válasz .Richard. #68738. hozzászólásáraJut eszembe öregem rakovicáján bontatlan gyári motoron,15 év után gondolt egyet a 2.henger hajtókar csavar anyája és leesett.Hogy legyen benne öröm is pont a bal oldali,mert az elérte a blokk olajkanálisát hogy cserés legyen az is.

#68737 mtz1221
2020-02-09 21:15:52

Válasz .Richard. #68736. hozzászólásáraJa azt én is láttam,hatalmas dömperek vagy kotróknál valamelyik csatornán pár éve.

Nincs profilkép
#68736 .Richard.
2020-02-09 21:11:08

Válasz mtz1221 #68735. hozzászólásáraPedig nem lenne hülyeség. Csak furán hangzik. Vannak nagy motorok amiken a hajtókarokat is nyomatékra huzva ellenőrizni kell x időnként..

#68735 mtz1221
2020-02-09 21:05:25

Válasz .Richard. #68732. hozzászólásáraAkitől vette az mondta neki,hogy így kell.4 X már csak 2-3 csavarra bírt ráhúzni,előtte meg mindre.1221-es gépkönyvébe az van írva 1000 óránként MELEG motornál(ezt nem tudom hogy gondolják,hogy majd 10-en 10 perc alatt végzünk velesmile scared)1/6-od tágítani a fejcsavarokon,majd nyomatékra húzni egyesével.Nincs ember aki hozzá nyúlna még megy,ilyesmiért.

Nincs profilkép
#68734 zollfeco
2020-02-09 21:04:05

Válasz mtz1221 #68730. hozzászólásáraNem napi rendszerességgel megy a gép. Van hogy 3-4 hétig is áll. Utoljára kb. 5 éve cseréltem hengerfejtömítést. Csak érdeklődtem, hogy ez mivel tud többet. Már megrendeltem a hagyományost. Jó az nekem pár évig. Csak fa behordásra van használva a Natasa évi pár alkalommal.

Nincs profilkép
#68733 R Sándor
2020-02-09 20:58:25

Válasz .Richard. #68728. hozzászólására Mint írtam már a fagyálló beöntéskor kifolyt a hengertömb és a hengerfej között.

Nincs profilkép
#68732 .Richard.
2020-02-09 20:55:46

Válasz mtz1221 #68730. hozzászólásáraEzt ki tapasztalta ki, hogy ennyiszer utánna huzzon? Ha a hagyományossal nem próbálta akkor lehet az is bírná? smile scared

#68730 mtz1221
2020-02-09 20:50:34

Válasz zollfeco #68727. hozzászólásáraRendeld te a rezet.Egyik ismerősnek 80-as évente kiköpte a hagyományost.3 éve tett rá rezest az bírja,azóta.50 óránként rá kell húzni a fejre 4 X az a trükkje,meg addig csapvízzel hajtani.

#68729 mtz1221
2020-02-09 20:47:31

Válasz gjoni #68693. hozzászólásáraLehozod/leküldöd szegedre,adok értük 60 eurót.smile confused

Nincs profilkép
#68728 .Richard.
2020-02-09 20:45:05

Válasz R Sándor #68726. hozzászólásáraVíz nélkül? Miért kéne víz nélkül? Vizet bele beindul bemelegszik azt kész. De utánna huzhatsz ha gondolod. De El fog dagadni. Persze ha nem egy sérült meglapitott tömítést kaptál. Aztán mehet a fagyálló.

Nincs profilkép
#68727 zollfeco
2020-02-09 20:39:34

Köszi mindenkinek. Mint a mondás: járt utat..... rendelem a hagyományostsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#68726 R Sándor
2020-02-09 20:37:12

Válasz .Richard. #68725. hozzászólásáraÉn meg víz nélkül nem indítok be motort. Van annak elég baja az nélkül is.

Nincs profilkép
#68725 .Richard.
2020-02-09 20:33:00

Válasz R Sándor #68723. hozzászólásáraSoha nem raktam be olyant de legközelebb ha kell veszek egyet. Ami tünetet neked csinált azt a bemelegedéssel elhagyta volna. A hagyományos szürke is csinál ilyent. a tömítés közepén a préselésnél van hézag ami miatt kiszivárog. Nem jelenti azt, hogy rossz a tömítés. Max utánhuzol ha bemelegült. Szerintem hiba volt eldobni.

Nincs profilkép
#68723 R Sándor
2020-02-09 20:19:16

Válasz zollfeco #68722. hozzászólásáraNekem van tapasztalatom. túl kemény. mikor azzal összeraktam beindítás nélkül mikor a fagyállót kezdtem beleönteni azonnal kifolyt a hengefej és a blokk között.Aztán összeraktam a hagyományossal és minden ok volt. Ugy hogy a kukába landolt.

Nincs profilkép
#68722 zollfeco
2020-02-09 20:06:15

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy réz bevonatos hengerfej tömítéssel (mtz 50) van-e valakinek tapasztalata. Megéri-e az az 5ezer plussz Ft a hagyományoshoz képest?

#68721 Gumóka
2020-02-09 19:54:16

HBR-es orbitszivattyúval és segédemelővel van valakinek tapasztalata?

Mennyire érné meg tartósság szempontjából?

Nincs profilkép
#68720 B.J.
2020-02-09 15:49:28

Válasz gatorhaz0101 #68718. hozzászólásáraSzeles műhely Tata.
Perfektmotor, ha jól emlékszem...

Nincs profilkép
#68719 Lala5995
2020-02-09 13:53:57

Válasz gabika82 #68717. hozzászólásáraÉn nem hagynám! Az a blokk nagyon koszos! Minden furat félig el van dugulva! Folyton melegedni fog a motor! Lehet hegeszteni a blokkot. Utána ki lehet munkálni a hegesztést. Gyorsan hengerfejes lesz a motor. Ráadásul a blokk felület biztosan vetemedett.

Nincs profilkép
#68718 gatorhaz0101
2020-02-09 12:18:33

Üdv mindenkinek! Nem tudjátok véletlenül, hogy Kom-Esztergom megyében hol foglalkoznak hengerfej felújítással? ( gátrepedés, szelepcsiszolás, síkolás.)

#68716 VESZTES. :)
2020-02-08 18:32:09

Válasz gabika82 #68688. hozzászólásáraNekem tízen éve ilyen a egyik, semmi gond vele.

Nincs profilkép
#68715 Celtises
2020-02-08 16:49:50

Válasz mtz1221 #68714. hozzászólásáraTe mire gondoltál?
Valaki tett ide be újfajta fülkeszűrős kérdést. Arra írtam.

Nincs profilkép
#68713 Celtises
2020-02-08 07:50:06

Válasz mtz1221 #68712. hozzászólásáraA nyílás felől 2 oldalon van ragasztva a lemezre egy - egy szivacs csík. Oda támaszkodik a szűrő belső széle. Annyi a tömítése. A szűrő másik oldala feltámaszkodik a felső lemezfedél rögzítő fülére. Ezért ferdén állnak a szűrők. Így kap levegőt. Szerintem a kolléga képén minden rendben.

#68712 mtz1221
2020-02-07 23:09:23

Kösz mindenkinek a fülkeszűrős segítséget.smile thumbup

#68711 gjoni
2020-02-07 22:28:57

Válasz .Richard. #68710. hozzászólásáraIgen melegen legyen jó ,igazságsmile cowboy

Nincs profilkép
#68710 .Richard.
2020-02-07 22:22:23

Válasz gjoni #68707. hozzászólásáraSzerintem a gyengébb minőségű porlasztók a tulaj miatt készülhetnek. A jonál hamar bekakkant ha hidegen pipál mert eddig jo vot'a betonvas alapanyag porlasztocsucs meg ha jo is füstöt csinál meg ha szar akkor is. Melegen nem pipál akko jo .addig meg azé sokat elmegy. smile lol

#68709 gjoni
2020-02-07 22:21:00

Válasz .Richard. #68708. hozzászólásáraÚgy igen,vagy 550 még fúr rá,smile lolsmile lol ha kevís

Nincs profilkép
#68708 .Richard.
2020-02-07 22:19:06

Válasz medikus #68702. hozzászólásáraA kép alapján 3 lik van rajta az biztos. Egy felül egy oldalt egy meg ahol porlaszt. smile lol

#68707 gjoni
2020-02-07 22:14:25

Válasz medikus #68702. hozzászólásáraNekem lengyel van nagyon jól indul vele ,orosszal tovább ködöl hidegen ,de ez a lengyel jobb.Megy vele ,mint a barom .smile lolsmile cowboy

#68704 gjoni
2020-02-07 22:07:31

Válasz medikus #68702. hozzászólásáraJa rábáé meg egy lukas,na azt még hogy ?Beszarás

#68703 medikus
2020-02-07 22:00:22

Válasz Jakabjóska #68699. hozzászólásáraEredetileg ott volt a fűtés kapcsoló!

#68702 medikus
2020-02-07 21:58:53

Válasz gjoni #68700. hozzászólásáraA porlasztó végén levő furatokra gondoltam!

#68701 Gumóka
2020-02-07 21:46:34

Válasz Jakabjóska #68699. hozzászólásáraNekem ott a ventillátorkapcsoló, így nincs hozzá csak kb. 10 centi kanóc.
Tehát a ventillátor felett van kicsivel eltolva az ülés felé, de holnap lefényképezem.

Nekem még a gyári munkalámpák voltak hátul fent, azokon a lámpatesten volt a kapcsoló.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
A termésátlagok jóval elmaradnak az előző évekétől. A vihar a napraforgót, az...
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
A fertőzés nem csak tároláskor történik – a mechanikai sérülések és klimatikus...
Eladó tehén borjàval
Eladó tehén borjàval

600.000 Ft

Vogel&Noot EN 300 N forgóborona
Vogel&Noot EN 300 N forgóborona

1.350.000 Ft

Háromfejes eke eladó
Háromfejes eke eladó

250.000 Ft

John Deere 5270
John Deere 5270

12.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]