Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93665 hozzászólás
Nincs profilkép
#62515 VDénes
2019-01-20 12:40:16

Válasz agrárproletár #62514. hozzászólásáraIsten őrizz venni. Nagyba lehet keveset engedni, de kicsibe sokat?
A 800-as még sima ügy. Azzal járnak errefelé is ápolókerékkel.
Csak akkor első kereket is cserélsz? Gondolom igen. Nézted milyen árban van egy szett?

#62514 agrárproletár
2019-01-20 11:41:13

Válasz VDénes #62512. hozzászólásáraForrás 800/15, azaz 15 méteres kézzel csukható kerettel szerelt. Tervben van néhány kultúra kipróbálása, amelyik 30-36 cm-es sorközzel lenne vetve (attól függően, milyen vetőgéppel lesz vetve), és ezen agyalok most, hogy van rá idő.

Vagy célszerűbb lenne erre a célra venni egy kisebb permetezőt? Ha mondjuk vennék egy 400 literes permetezőt? De azt a 400-500 kg-ot meg nem tartom olyan markáns különbségnek...

#62513 Sötét Paraszt
2019-01-20 09:59:53

Válasz agrárproletár #62511. hozzászólásáraVegyé bele valami jó ülést is.!
Me közlekedni vele elég szar.

Nincs profilkép
#62512 VDénes
2019-01-20 09:35:46

Válasz agrárproletár #62511. hozzászólásáraArra kell figyelni, hogy a kerékátmérő arányok egyezzenek meg, ha akarod a 4 kerék hajtást is használni.
A felni kérdéses bírja e a 800-as permetezőt. Milyen szórókerettel van?

#62511 agrárproletár
2019-01-20 09:24:16

Üdv!

Adott egy mtz 952.4, azon gondolkodom, hogy vásárolnék rá ápolókerék garnitúrát. Mik a tapasztalatok, mire érdemes odafigyelni? 800 literes függesztett permetezőm van.

A válaszokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#62509 VDénes
2019-01-19 23:12:02

Válasz Tomi81 #62508. hozzászólásáraNagyon király! Köszönöm! smile thumbup
Szép estét!

#62508 Tomi81
2019-01-19 21:48:05

Válasz VDénes #62505. hozzászólására166. oldal abban ami nekem van (1221 es könyve)
FDA drive switch adjustment

#62507 Tomi81
2019-01-19 21:37:47

Válasz VDénes #62505. hozzászólásáraEzek a kezelésik:Gépkönyvek
Ezek alkatrész katalógusok:
Alkatrész kat

#62506 Tomi81
2019-01-19 21:34:26

Válasz VDénes #62505. hozzászólásáraDehogy komolyabb, sima angol nyelvű. Csak elektrinikusan van meg.
Mindjárt linkelem.

Nincs profilkép
#62505 VDénes
2019-01-19 19:17:24

Válasz Tomi81 #62504. hozzászólásáraNeked komolyabb könyved van.
Elektronikusan nincs meg? Ez a rész ami a váltóval kapcsolatos nagyon érdekelne.

#62504 Tomi81
2019-01-19 18:11:21

Válasz VDénes #62501. hozzászólásáraNem biztos. Van vmi beállítás a könyvben, hogy elől mennyire kell betekerve lenni a tökömtudja minek.

#62503 Tomi81
2019-01-19 18:09:10

Válasz B.Bali #62500. hozzászólásáraÉs a mágnes kapcsoló? Jobb oldali hátsó keréknél van a fék mellett. Nem csak lehúzta vmi szár a kábelt?

#62502 Tomi81
2019-01-19 18:07:00

Válasz VDénes #62498. hozzászólásáraRégóta, de nem sok óra ment benne. 3000 körül jár.
Lamella még nem kopott el.
Olajat még nem cseréltem a váltóba, de időszerű lenne. Könyv szerint 15-40 kell bele.

Nincs profilkép
#62501 VDénes
2019-01-19 14:28:50

Válasz B.Bali #62500. hozzászólásáraHa nem más le kell venni a csövet, bekapcsolni és ha nyomja az olajat akkor máshol kell kereskedni. Ha a kardánt be bírja kapcsolni. Első az.

Nincs profilkép
#62500 B.Bali
2019-01-19 14:25:45

Válasz Tomi81 #62496. hozzászólásáraElektromosság,kapcsoló jó a kardán nem tudom megy-e, de megmondom nézzenek rá arra is

Nincs profilkép
#62499 Mtz 550E
2019-01-19 14:09:18

Üdv Medikus!
Lecseréltem a bendixet ahogy mondtad most már nem ugrik! Csak indításkor kicsit recsegős hangja van kicsit kopni kell a bendix fogaskeréknek a fogaskoszorúhoz?

Nincs profilkép
#62498 VDénes
2019-01-19 13:51:15

Válasz Tomi81 #62496. hozzászólásáraNektek már régóta megvan a 1025 ugye?
Az első hajtás lamella sor kopott már el?
Olajat szoktatok cserélni a váltóba is? Milyet tesztek bele?

#62497 mtz1221
2019-01-19 12:42:13

Válasz Tomi81 #62494. hozzászólásáraMost nézem elbactam,smile blush van képem euro0-ról majd estére megkeresem.

#62496 Tomi81
2019-01-19 12:38:25

Válasz B.Bali #62490. hozzászólásáraElőször elektromos problémát keressetek. A váltóolajnyomásmérő mit mutat?
Kardán hajt?

#62495 Tomi81
2019-01-19 12:26:48

Válasz oli003 #62489. hozzászólásáraNa ahhoz akkor hozzá ne nyúlj. Az csak rosszabb lesz, ha bármit is cserélsz benne.

#62494 Tomi81
2019-01-19 12:25:57

Válasz mtz1221 #62493. hozzászólásáraAmit te betettél az is .3as hengerfej nem? (Az euro2 ből gondolom)

#62493 mtz1221
2019-01-19 11:50:14

Válasz oli003 #62484. hozzászólásáraNem kell mindenkire hallgatnismile hammer.Amit én betettem azzal jönnek az hozzánk az új lemezburkolatos 820-892-esek.A .3-asba igazuk van az nem jó rá mert más a porlasztó luk szöge/elhelyezése is.A porlasztó meg cserélhető a hagyományos az újfajta lapkásra a belevaló hengerfejnél.

#62492 medikus
2019-01-19 11:07:09

Válasz VDénes #62486. hozzászólásáraLeg feljebb tesz rá egy köradagolót!!!smile lolsmile lol

#62491 csferri
2019-01-19 10:21:35

Válasz B.Bali #62490. hozzászólásáraIgen váltóolajnyomás működteti, de lehet elektromos baja is kapcsoló, vezeték stb.

Nincs profilkép
#62490 B.Bali
2019-01-19 10:10:27

Sziasztok! Ismerős 1221.3-as gépének nem hajt az eleje. Olajnyomás problémàkat mondanak neki. Mi lehet a gond?

Nincs profilkép
#62489 oli003
2019-01-19 08:39:53

Turbózni akartam elsősorban csak közben találtam jó áron egy turbós hengerfejet ami soros izzítású és az egész innen indult,hogy legyen benne soros izzítás is de amúgy én is tartok a rossz minőségű alkatrészektől ezért nem akarok dugót cserélni.olajat nem eszi bika van benne vizet nem melegíti pedig hajtom rendesen,amúgy ez a 82-es egy sweed inportos gép.oldaltváltó orbit nagyműszerfal meg minden ami kell.

#62488 Tekergőkee
2019-01-19 08:19:30

Válasz ..MZ/X.. #62487. hozzászólásáraHol van meg az az alkatrész ami meg kell hozzá..smile thumbup
Inkább 24voltos indítás már az is fél siker.

#62487 ..MZ/X..
2019-01-19 08:11:25

Válasz oli003 #62484. hozzászólásáraMi értelme van annak, hogy 200e-ért átmókolod hengerenkénti izzításosra? Ebből a pénzből majd 20db előmelegítőt veszel ami bármekkora hidegben indít 10 perc után...
Ráadásul még plusz gondot veszel a nyakadba a hulladék minőségű új alkatrész miatt. A 80-as amúgy is viszonylag könnyen indul. Ha meg nem akkor a motorgenerál röbbet segít mint egy 150e pénzes hengerfej.
Vagy nincs a tanyán hosszabbító meg villany? Esetleg azonnal kell menekülni és nincs rá 10-15 perc, hogy meglangyosodjon a technika?smile rolleyes
Amúgy rá lehet rakni ezt a fejet, max annyi történik, hogy áthugyozza a dugót.

Nincs profilkép
#62486 VDénes
2019-01-19 08:07:29

Válasz oli003 #62484. hozzászólásáraSzerintem nem fog normálisan működni. A. 3 nál látod nagyobb a dugattyúba lévő kamra. Valószínűleg a hengerfejnél kisebb a káros tér. Nem oda fecskendez be a porlasztó sem. A dugó aszimmetrikus kialakításából adódóan. Szóval nagyon nagy károkat tudsz okozni magadnak ezzel az átalakítással.
Hagyományos motorra szerintem csak. 2 hengerfej megy fel károsodás nélkül.
Miért kell a plusz lóerő? Adagoló jó? Egy jól beállított adagoló/porlasztó sor többet számít. Hozd el Nyírturára. Ott dolgozik a világ legjobb adagolósa.smile thumbup
Nem fog hiányozni a turbó utána.

#62485 Tomi81
2019-01-19 08:04:38

Válasz oli003 #62484. hozzászólásáraHát ezt akkor tudod meg, ha megcsinálod. De biztos nem csak unalmukba csináltak másik dugót hozzá minkszben. A porlasztónak a szögebis más.
Egyébként mi a cél? Mindenképpen kell az izzitás, vagy csak a turbozás miatt akarsz hengerfejet cserélni?
Mert ha csak a turbo miatt, akkor felesleges. Nálunk azt hiszem 8éve lett felrakva a turbo egy 80as motorra, semmit nem cseréltünk benne. Azóta is szépen megy.

Nincs profilkép
#62484 oli003
2019-01-19 07:46:46

Köszönöm szépen a sok választ,de ha még a dugót is cserélni kell lehet,hogy most ezt kihagyom.régi dugóval nem működne jól? Ha a hengerfejrészt kompletten cserélem turbósra.
Tényleg hálás vagyok a hozzászólásokért.

#62483 mtz1221
2019-01-18 23:04:46

Válasz oli003 #62477. hozzászólásáraD245-nek írja,turbós kell hogy legyen.

#62482 atisgyulai
2019-01-18 23:04:16

Válasz oli003 #62481. hozzászólásáraRosszul gondolod!
A porlasztók teljes egészében mások.
A dugattyúk szintén. A tiédben 38mm-es örvénykamrás dugók vannak, míg ehhez a hengerfej-porlasztó kombinációhoz az 55mm-es örvénykamrás passzol. Ami ráadásul ha jól tudom asszimetrikusan helyezkedik el a dugóban.(hálistennek még élőben nem láttam smile hammer)

Elvileg ilyen:

Nincs profilkép
#62481 oli003
2019-01-18 22:24:09

Válasz Tomi81 #62479. hozzászólásáraJa azt tudom,hogy másik porlasztó kell bele,de elég kicserélni csak a csúcsokat gondolom. A dugóban viszont úgy tudtam,hogy csak annyi a külünbség,hogy a turbósé teflonos,3gyűrűs mivel a turbós motorokban kisebb a sűrítési viszony,de szerintem jó lesz a régi dugókkal is(remélem).

#62480 Jakabjóska
2019-01-18 21:03:14

Válasz kárf #62476. hozzászólására1984-es könyvből:
Hüvely átmérő: B 110+0,04-0,06
C 110+0,04-0,02
M 110+0,02

Dugattyú átmérő B 110-0,10-0,12
C 110-0,12-0,14
M 110-0,14-0,16

#62479 Tomi81
2019-01-18 20:56:17

Válasz oli003 #62477. hozzászólásáraEz a .3-asok hengerfeje, tudtommal abból csak csak turbós volt.
De akkor ahogy atisgyulai írta, azokba más dugó és porlasztó is kell.

#62478 medikus
2019-01-18 20:49:46

Válasz kárf #62476. hozzászólásáraA betűk illesztést jelölnek!Betű a betűhöz megy!Ha nem akarod hogy megszoruljon,vagy éppen a kartergáz csövön legyen a kutyafej!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#62477 oli003
2019-01-18 20:44:01

Válasz mtz1221 #62474. hozzászólásáraIgen erre gondolok ránézésre,csak nem tudom,hogy ez turbósé vagy sem,mert ha jól tudom a turbósnak más a szeleptányér köszörülésének a szöge.80-as motorra akarom feltenni de azt akarom,hogy soros izzítás is legyen benne.sokan felteszik simán a gyári hengerfejre a turbót ami ér is valamit,de ha a hengerfej is turbós az még jobb teljesítményt ad.
Köszönöm a vàlaszokat.

Nincs profilkép
#62476 kárf
2019-01-18 19:11:48

Üdv szakik!
Segítséget szeretnék kérni!
Van 3db M-es hüvelyem meg egy C-s és 4db C-s dugattyúm. Össze szabad őket szerelni?
Mi a különbség a hüvelyek között?
Aki tudja kérem ne tartsa magában!

#62475 medikus
2019-01-18 11:54:50

Válasz .Richard. #62473. hozzászólásáraGyerekek rakják a turbókat a síma régi 50-es Mtz-re!Nincs vele gond!

Nincs profilkép
#62473 .Richard.
2019-01-18 09:18:57

Válasz medikus #62470. hozzászólásáraNem egy nyers motor'4600körü jàr. Pedig hidegen melegen is pöcröf.hidwgen izzitàssal. Kartergàz van egy kicsi'meg minimàis olajfogy. Egy bika motor!smile thumbup

#62472 atisgyulai
2019-01-18 08:03:58

Válasz vén cigány #62471. hozzászólásáraA "szaki" azt írja a linkedben hogy lehet.
Csak azt nem írja hogy fog-e rendesen működni.
Másfajta porlasztó kell bele, más a hengerfejben a porlasztó szöge, meg nem mellékesen a dugattyúk örvénykamrája is más.

#62471 vén cigány
2019-01-18 07:19:41

Válasz oli003 #62468. hozzászólásárahttps://webshop.keletagro.hu/mtz-hengerfej-3-as-komplett-hengerenkenti-izzito-gyertyas_id3866

Majd megmondják a szakik, hogy egy az egyeben fel lehet tenni vagy kell hozzá még valami.

#62470 medikus
2019-01-18 07:18:18

Válasz .Richard. #62466. hozzászólásáraValami kompresszió hiány is van ott!

#62469 medikus
2019-01-18 07:15:55

Válasz oli003 #62468. hozzászólásáraTurbót utólag is ráteheted az 50-es Mtz re!

Nincs profilkép
#62468 oli003
2019-01-17 22:45:42

Üdv.
Az szeretném megtudni tőletek,hogy gyári turbós 80-as hengerfejben van soros izzítású? Ha létezik akkor érdekelne a cikk száma is,hol kapható.

#62467 apuci
2019-01-17 21:49:47

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #62245. hozzászólásáraMegnéztem a rakodó súlyát,
tehát a rakodó konzol 210kg
a rakodó 610kg
a villa 310 kg
vagy a kanál 280kg
Tehát a könnyebbik verzió is cc 1100kg
van benne anyag nem vitázni akarok.smile wink

Nincs profilkép
#62466 .Richard.
2019-01-17 17:39:25

Válasz gruber.18 #62465. hozzászólásáraNàlam az 50es jàtsza ezt légtelenitèskor. Annyi gàzolaj belemegy,hogy nem gyullad meg izzìtàssal sem. Ha hívtam valakit,hogy húzza meg,10métert húzza dűl a füst belőle,aztán beindul. Szürkès fehèr. Aztán pöccröffre indul autànna. Sok az anyag amit beköpült,meg biztos kwvès neki a levegő. Izzitò kivétele után kifujja a gàzolajat,de akkor sem indul. Gyàri beàllitásos. Inkább húztam mint kinyirjam az inditot.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Nemcsak szavak, tettek is – így segít a kormány Székelyföldön
Nemcsak szavak, tettek is – így segít a kormány Székelyföldön
Az Agrárminisztérium kiemelt figyelmet fordít a külhoni gazdálkodók...
Nyugdíj előtt állsz? – Most milliókat kaphatsz!
John deere 568 hálós körbálázó
John deere 568 hálós körbálázó

4 Ft

Önrakodó hernyótalpas mini dömper / Motoros talicska / Lumag VH-500PRO-RS Márkaképviselet
Önrakodó hernyótalpas mini dömper /...

2.283.465 Ft

Eladó Fliegl billencs pótkocsi
Eladó Fliegl billencs pótkocsi

3.100.000 Ft

Eladó 9 hektáros termőföld (akár napelemparknak)
Eladó 9 hektáros termőföld (akár...

36.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]