Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.41 Ft USD 338.41 Ft CHF 426.8 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93645 hozzászólás
#62145 medikus
2019-01-02 19:59:35

Válasz Balu86 #62144. hozzászólásáraMiért forralja az olajat!3 motorral?Egyel sem kellene!!!

Nincs profilkép
#62144 Balu86
2019-01-02 19:40:17

Üdv Mindenkinek!
820-as MTZ-re tennék 3 hidromotor hajtású munkaeszközt és több helyi Mtz-s gazda azt mondta,hogy nyáron megfőzöm a hidraulika rendszert. A munkagép eladója egy T-25-ös olajhűtőjét faragta rá a munkaeszközre,de sajnos nincs lehetőség megkérdezni tőle, hogy működött e így olajforralás nélkül. Esetleg kardánhajtással külön hidroaggregát? Válaszokat előre is köszönöm!

#62143 Tomi81
2019-01-01 09:09:51

Válasz máris szomszéd #62141. hozzászólására9-10 mázsa. Előbbi a kombinátor, utóbbi a vetőgép. Csak azért írom, mert mindkettő hosszabb hátrafelé mint a vegyszerező.
Szerintem simán elbírja.

Nincs profilkép
#62142 B.Bali
2018-12-31 22:48:14

Válasz máris szomszéd #62141. hozzászólásáraIsmerősnek is hasonló van, ő tele töltve használja. Sima 82-es, már vagy 5 éve van meg nekik eddig gond nélkűl pedig mindíg sietős a dolguk,piacoznak

#62141 máris szomszéd
2018-12-31 22:32:29

Mtz-vel max kg mekkora függesztett gépet használtok úgy,hogy még nem esik hanyatt nem törik szakad a hidraulika.
Egy ilyet szeretnék venni 10 mázsa a súlya,nem tenném tele max 600 literrel menne.Vonulni csak üresen kell,föld sarkán tankolok.

https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/novenyvedelmi-gep-permetezo-gep/hardi-legzsakos-permetezo/h_6900516?ref=85af00ec

#62139 csferri
2018-12-30 22:20:45

Válasz mtz1221 #62136. hozzászólásáraMeg ha már ennyire belemélyedtünk,,nem fekete és fehér ez, pl a 30 mikronos biztos nem úgy működik hogy a 29 mikron mind átmegy a 31 meg egyik sem szóval lehet ott átfedés hogy mennyi azt valaki majd lehet megírja, szóval ha csak a szűrők számát duplázzuk azzal is javítunk a hatékonyságon+ a biztonság,.Már írtam hogy régebben nem egyszer jártam úgy hogy a ruszki szűrőbetét széthullva jött ki ivánból, de ez előfordulhat márkás szűrőnél is persze jóval ritkábban, élő példa jd kombiba idén rendeltem donaldson lev.szűrő betétet és a hátsó ragasztásnál beengedte picit a port (szinezödött a lemez),, ki is cserélték.

Nincs profilkép
#62138 Timar85
2018-12-30 22:05:11

Atalakitottam orbitosra az mtz 82...bennehagytam a fuggoleges tengelyt es meghagytam a ket iranyitokaros verziojat..jol mukodik..szerintetek hozzaer a fogasiv az orbit tengelyhez?mivel nemvagtam le belole..

#62137 csferri
2018-12-30 22:00:40

Válasz mtz1221 #62136. hozzászólásáraIgen azért írtam hogy azokhoz való, a habinál is van ilyen patron,meg donaldsonos megfelelője is.Szerintem birja az ac, de még ennek utána kéne járni. Jd kombájnunkon úgy van hogy :tank-ac-30 mikronos ülepítópohárral- 10 mikron- bosch vp köradagoló.És 500 óránként csere,.

#62136 mtz1221
2018-12-30 21:39:43

Válasz csferri #62133. hozzászólásáraHa man szám után keresel a Wix-nél akkor 5 micronosnak írja.Mtz-nél az már több is mint jó.szerinted nem lesz sok az Ac-nak átszívni a naftát a finom szűrőn is ??
[link1]

#62135 mtz1221
2018-12-30 21:39:42

Válasz csferri #62133. hozzászólásáraHa man szám után keresel a Wix-nél akkor 5 micronosnak írja.Mtz-nél az már több is mint jó.szerinted nem lesz sok az Ac-nak átszívni a naftát a finom szűrőn is ??
WIX

#62134 csferri
2018-12-30 21:37:09

Válasz mtz1221 #62132. hozzászólásáraMeg ez a patron a cr. motoros .4-.5- ökhöz való.

#62133 csferri
2018-12-30 21:27:31

Válasz mtz1221 #62132. hozzászólásáraNem tudomsmile sweatdrop,már sokat keresgéltem micron ügyben de csak annyi jött le hogy a drágábbak finomabb szűrésűek. JD-nél rá van írva a szűrőre hogy melyik hány micron

#62132 mtz1221
2018-12-30 20:59:02

Válasz csferri #62129. hozzászólásáraNézd már az agrorollosok meg
EZT árulják mtz-re.Mi a fenének van ennyi fajta a mannak,hogy melyik hány micronos arról meg sehol nincs szó.smile hammer

#62131 mtz1221
2018-12-30 19:41:51

Válasz csferri #62130. hozzászólásáraJó lesz akkor is,ha nem felejted el.smile thumbupcool
Elkezdett könnyezni belőle az olaj,hagy legyen itthon egy minden esetre.Nálunk csak a török teflonos kapható,ha ez cseh lenne akkor hozatnék belőle egyet.

#62130 csferri
2018-12-30 17:05:56

Válasz mtz1221 #62128. hozzászólásáraJa, meg de szerintem csak 3.-án lesznek.

#62129 csferri
2018-12-30 17:00:31

Válasz mtz1221 #62127. hozzászólásáraSzerintem is így kellene, pont ezen agyaltamsmile thumbup

#62128 mtz1221
2018-12-30 11:53:02

EZT leérdeklődné nekem valaki telefonon. Mert a cikk száma a Cseh temak-nak dobja(meg az ára is) hogy valóban az e ?? smile flowers

#62127 mtz1221
2018-12-30 11:31:41

Válasz csferri #62125. hozzászólásáraMegrendeltem én is a szűrőt,szilveszter után felrakom.De csak
EZ volt nálunk az országban,11 euró bruttó.Arra gondoltam ha az Ac átkötném hogy a gyári finom szűrőjén keresztül menne hozzá majd a manba ,akkor mi lenne ??

#62126 mtz1221
2018-12-30 11:22:25

Válasz moll1983 #62122. hozzászólásáraHallgasd meg
EZT a motorhangot.smile thumbup Ugyan ez van a régi léghűtéses deutz meg a régi fendekben lévő man motorokkal is.Nagyon nagy előtöltésen mennek,és jobban elégetik az üzemanyagot.Mtz nél próbáltam adni neki rendesen előtöltést(10 jobb is volt erőre füstre is olaj kormolásra is) de mikor fejpakolás cserére került a sor akkor 4. meg a 6.-ik dugattyú szét volt repedezve.Szóval az adagoló csak az ő megadott értékein belül tud jó lenni a motorra hosszú távon sajnos.Amúgy merci meg deutz motort is láttam/hallottam ki könyökölni pár évre rá,ahogy a mi adagolósaink kézbe vették.smile hammer

#62125 csferri
2018-12-30 07:48:49

Válasz jaminka #62124. hozzászólásáraPersze hogy fogja,a 200-ba nem jó a 180-as tárcsasmile sweatdrop

#62124 jaminka
2018-12-30 07:41:50

Válasz rigás #62113. hozzászólásáraAkkor nem tudom az enyémnek mi a baja!Vettem 4db 180-as tárcsát a jobb oldalára!Szétszedtem a kézifék-é 180-as a lábféké meg 200-as, de ott is csak az 1-ik tárcsa volt 200-as a másik 180-as!Összeraktam 180-assal(gondoltam csak az átmérő különbözik)és most folyamatosan fogja a kereket pedig nincs is ráállítva!smile hammer

#62123 máris szomszéd
2018-12-29 23:10:49

Válasz pamko #62115. hozzászólásáraAzt nem tudom de most vettem két komplett orbit szettet hasonló okokból.

Nincs profilkép
#62122 moll1983
2018-12-29 21:38:46

Ezt a laza illesztést,úgy értettem,hogy a megmunkálási minőség miatt az orosz motorok jobban felhordják az olajat ami miatt több kormot is termelnek.

Nincs profilkép
#62121 Tomszi
2018-12-29 21:17:24

Válasz moll1983 #62117. hozzászólásáraMilyen laza illesztések miatt kormol?
A gázolaj elégetése legtöbbször kormolással jár, még a legújabb legkorszerűbb motorokban is, ezért építenek rájuk részecskeszűrőt.
Amitől függ az leegyszerűsítve az égéstér kialakítása, áramlási viszonyok a motorban, befecskendező rendszer.

Nincs profilkép
#62120 Tomszi
2018-12-29 21:14:18

Válasz Marti Miklós #62116. hozzászólásáraMindegyik olaj lebegésben tartja a szennyeződéseket, legalábbis egy részét. A centrifugálszűrő meg ezt szépen kiválasztja a centrifugális erő hatására. Nyilván nem 100% hatásfokkal, de egyik szűrő sem.

#62119 csferri
2018-12-29 21:07:16

Válasz moll1983 #62117. hozzászólásáraA legjobb a kombinált szűrő az biztos, a 6 hengeres mtz is úgy van, szerintem amúgy nem a laza illesztés miatt kormolja hanem inkább az égéstér kialakítása,és befecskendezés lehet a ludas.

#62118 csferri
2018-12-29 20:56:51

Válasz Marti Miklós #62116. hozzászólásáraJó, de akkor melyik legyen a jó patron? Amit a szaküzletekben árulnak, orosz,kínai, indiai ki tudja milyen szűrési hatékonysággal? Netán jobb gyártótól Mann, donaldson stb? Melyik tipust? Attól hogy fizikailag találunk rá valót nem biztos egyéb említett paraméterben is megfelel.Szóval ez itt a kérdés.smile confused

Nincs profilkép
#62117 moll1983
2018-12-29 20:54:48

Azért Mtz- nél nem hülyeség a centrifugális szűrő,mert a laza illesztések miatt jobban kormol amit a centrifuga jól kiszedni,Van Kamazunk is ott van papír meg centrifugális szűrő is de a centrifugálist is kell minden második olajcsere után tisztítani,mert már van rajt egy centis lerakódások.
Motor felújított olajat nem eszi.

#62116 Marti Miklós
2018-12-29 20:44:43

sok szempontot megismertem olajügyileg, de az alaptételemet akkor is tartom, hogy aki minőségi olajat rak az mtzbe dobja el a centrifugál szűrőt és áldozzon egy patronos csonkra, mert ezek az olajok lebegtetik a koszt és még a régit is leoldják, a centrifugal az elavult 50es olajokhoz való. Ne végezzünk félmunkát. Ahol pedig a drága olajtól is van a centr. ben olajsár, az drága , de nem jó.

#62115 pamko
2018-12-29 20:29:00

Ha már olaj....szerintetek webáruházas rendelesnel,bankkártyás fizetesnel,hétfőn (31.-èn) még idei ķöltsèg lesz belőle?

#62114 KISMASZEK77
2018-12-29 19:47:03

Üdv mindenkinek!
Valaki alakított már át motorcserét és elsőhajtásos hidat mtz-be?
550 Mtz-Szeretném 82-re.Papírozása hogy működik?
Válaszokat előre is köszönöm.smile wink

#62113 rigás
2018-12-29 18:00:20

Válasz jaminka #62106. hozzászólásáraElvileg igen, de (után) gyártója válogatja.
Behoztam a műhelyből és megmértem neked egy új eredeti orosz öntött (nem szegecselt) 200mm-est, ez 11mm vastag.
Bár a 180-asok általában 12mm vastagok voltak, a régi szép időkben...smile thumbupcool

#62112 Tomi81
2018-12-29 12:08:03

Válasz Tomi81 #62111. hozzászólásáraElírtam, szájtás=szántás, és nem 15-50 hanem 15w-40re

#62111 Tomi81
2018-12-29 12:06:30

Válasz mtz1221 #62110. hozzászólásáraÉn meg 20w-50est használok, de sajna nagyobb gyártóknál már nincs. Még ez is el tudott melegedni ezen a fasza meleg őszön szájtás közbe.
Muszáj lesz nekem is váltani 15w-50re.
Axinál van vmi zöld kannás total, az is ilyen 20-22 körül van/20l. A hidraulikába az ment eddig is, mostmár a motorba is az fog menni.

#62110 mtz1221
2018-12-29 12:01:32

Válasz sonkabence #62109. hozzászólásáraÉn meg magam párti vagyok.Ami jó áron van/amit hoznak.A kékben 15000 óra körül lehet 4000 került hozzánk.Főtengely nálunk még kivéve nem volt.smile thumbup Sima 40 es olaj volt benne mindig,4-5 évet leszámolva akkor román/magyar kitudja milyen szőkített napra vagy f@szom tudja milyen gerinctelen emberektől való olajak.

#62109 sonkabence
2018-12-29 11:52:43

Válasz mtz1221 #62107. hozzászólásáraÉn Mobil párti vagyok, mindenbe ezt rakok. Katalógusban is pont szerepel egy Mobil olaj (Delvac 1400 super 15w40), amit a Belarus ajánl.
https://olajborze.hu/spd/M1/Mobil-Delvac-Super-1400-15W40-20-liter
Árban ugyanaz, mint az Agip, Total.

#62108 Büresz
2018-12-29 10:06:16

Válasz mtz1221 #62107. hozzászólásáraÉn agipot szoktam vagyis mostmár eni-t.

#62107 mtz1221
2018-12-29 09:48:24

Válasz Büresz #62105. hozzászólásáraLétezhet,de akkor engem becsaptak.smile lolsmile lolsmile lol Viszont a totál jó árban van,akkor ezt kell rakni az mtz-be is ha valaki rendeset akar bele.smile thumbup
TOTAL

#62106 jaminka
2018-12-29 09:40:26

Sziasztok!A 200mm-es féktárcsa az ugyan olyan vastag mint a 180mm-es?

#62105 Büresz
2018-12-28 22:45:18

Válasz mtz1221 #62101. hozzászólásáraErről már volt valahol itt a fórumon szó, a class olaj ez elvileg: https://olajshop.hu/TOTAL-RUBIA-TIR-7400-15W-40-20-L-Haszongepjarmu-mo A kanna formája is passzol. Aztán kitudja.

#62104 Tekergőkee
2018-12-28 15:38:29

Válasz mtz1221 #62101. hozzászólásáraPetronas gyártja elméletileg az ambrát, a case IH no 1 motor olaj is ez csak más csomagolásban.

#62103 mtz1221
2018-12-28 15:26:04

Válasz Celtises #62102. hozzászólásáraÍrtam hogy ha igaz.smile winkSzerelőtől hallottam/vettem.

Nincs profilkép
#62102 Celtises
2018-12-28 15:18:00

Válasz mtz1221 #62101. hozzászólásáraEddig az átcimkézett Mobil volt.
Az Ambra a NH gyári kenőanyaga.

#62101 mtz1221
2018-12-28 15:09:34

Válasz Tekergőkee #62100. hozzászólásáraClaas szervizes mesélte hogy a gyári claas olaj is átcímkézett ambra.Ha igaz akkor nem rossz olaj lehet.

#62099 mtz1221
2018-12-28 14:34:24

Válasz Tekergőkee #62095. hozzászólásáraAz
AMBRA MASTERGOLD HSP 15W-40-t használod ??

#62098 Tekergőkee
2018-12-28 08:14:47

Válasz emcett #62096. hozzászólásáraItt az olajcsere a T7-nél 300 óra(500 az előírása) a TG-nél meg 150-180 óránként van a csere, és éves szinten 1500 órát mennek a gèpek. Nem érkezik sokáig benne lenni az olaj. A mastergoldból is van valamennyi fogyasztás, 1200 üzemórára össze írva 6 litert kell utána tölteni.
Az itthoni viszont csak 250-280 óra között ha megy, nekem meg éri.
Mindenki ki azt használ ami neki bevált smile thumbup

#62097 emcett
2018-12-28 07:59:05

Válasz Tekergőkee #62095. hozzászólásáraMég annyit, hogy ilyen Noname olajakat nem teszünk bele, még akkor sem, ha teljesíti az előírt specifikációkat.

#62096 emcett
2018-12-28 07:56:03

Válasz Tekergőkee #62095. hozzászólásáraHa jól gondolom, akkor Dynamic Turbo - t tettünk mindhárom gépbe. Nekünk olajcserétől olajcseréig (1 év, vagy max. 250 - 400 üó.) nem evett semmi olajat, legalábbis felső nívótól soha nem csökkent a szint a nívó alá. Ezért meglepő ezeket olvasni.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Változik a kijuttatható nitrogén mennyisége.
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Összefoglaló cikkünk a Célra tarts! – Agrártámogatások Agroinform webinárumról.
Eladó 9 hektáros termőföld
Eladó 9 hektáros termőföld

36.000.000 Ft

Mann&Hummel üzemanyagszűrő P917X (F003129)
Mann&Hummel üzemanyagszűrő P917X...

3.051 Ft

Bobcat S570
Bobcat S570

42.000 EUR

Donaldson® hidraulikaszűrő P765281 (F058437)
Donaldson® hidraulikaszűrő P765281...

12.286 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]