Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 398.25 Ft USD 343.88 Ft CHF 425.89 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93734 hozzászólás
#61734 Tekergőkee
2018-12-17 12:25:01

Válasz mtz1221 #61727. hozzászólásárasmile thumbupsmile thumbup
A 952.3 tényleg vad egy traktor. Én sem gondoltam róla, hogy ennyire akaratos motorja van.smile thumbup

#61733 Tekergőkee
2018-12-17 12:21:58

Válasz atisgyulai #61729. hozzászólásáraItt is tudsz nézelődni.
Ez szerint csak az adagoló különbözik a 920.3 és 952.3 között.

#61732 mtz1221
2018-12-17 12:21:15

Válasz husqvarnasm510 #61731. hozzászólásáraITT vagy ha benne van a váltóban a csak üresben indítható adó,akkor ott is.

Nincs profilkép
#61731 husqvarnasm510
2018-12-17 12:16:36

Üdv! Nem indul az Mtz 80as gyujtáskapcsolóval mi lehet a baja?
vettem rá új gyujtáskapcsolót és avval sem működik. Tegnap még indított a réfi gyujtáskapcsolóval ma már nem, az újjal sem egyik napról a másikra elromlott! mi lehet a baj, hol keressem a problémát?

#61730 mtz1221
2018-12-17 12:14:48

Válasz atisgyulai #61729. hozzászólásáraA fenéket elírtam.smile hammer952.3 akartam.De az is valami mutyka,mert a gyári oldal csak szinkron váltóval írja,nálatok meg mindkettővel árulják.
http://belarus-tractor.com/en/catalog/product-catalogs/

#61729 atisgyulai
2018-12-17 11:58:57

Válasz mtz1221 #61727. hozzászólására892.3????? smile wackosmile confused
Szerntem nálunk is a .2-nél megakadt a 892. Csak a műanyagosak jöttek .3 .4 .5 ...... kivitelekben. Lehet csak átutazóban volt hun.
smile whistling
Köszi a kezelésit! Majd átböngészem.


#61728 atisgyulai
2018-12-17 11:17:38

Válasz apuci #61725. hozzászólásáraA piros rendszám miatt lett nekünk is a 920.3
Akkor elég sokat keresgéltem utána.
A következő változatokat találtam: (2012-ben)
920-as volt szöghajtással, vagy egyenes híddal, de csak hagyományos váltóval(a gyorsított nyúl/békával), és hagyományos hidraulikával
952-es csak egyenes híddal, szinkron vagy tolóf. váltóval, hagyományos vagy monoblokkos hidraulikával.
1025 meg csak egyenes híd, csak szinkron váltó, és csak monoblokk.
Derecskén volt mindenből.
Az azonos kivitelű (egyeneshíd,tolóváltós,régihidr.) 920-és 952 között mindösszesen 50ezer forint volt a küönbség. És még onnan emlékeztem (tévesen) erre a 2200-as fordulatra a 952-nél.

#61727 mtz1221
2018-12-17 11:14:29

Válasz atisgyulai #61724. hozzászólásáraITT ha minden igaz megtalálod,a kezelési végén szokott lenni az adagoló állítás paraméterei. De amúgy f@sz ez egész.Szomszéd faluban van egy gazdának nálunk vásárolt 892.2 utn adagolóval,meg tőletek behozott( nálunk ezt nem forgalmazzák) 892.3 motorpalal. A .3 as is 9 aszinkron váltós,és megeszi a .2-est munka közben,padig kb egy lóerősnek kellene hogy legyenek.Az adagolóján nem látszik hogy lett volna piszkálva (3 évesen jött )mégis füstről nem ez látszik euró 3 -asnak,hanem a .2-es.smile whistling

#61726 csferri
2018-12-17 10:45:20

Válasz atisgyulai #61724. hozzászólásáraSzerintem csak kevesebb kaját kapott, de lehet csak papíronsmile lol.Annakidején a pirosrendszám 80 lóig lehetett, legalább is volt valami ilyesmi egy időben, ezeket meg 80-ra papíroztáksmile thumbup

#61725 apuci
2018-12-17 10:14:25

Válasz atisgyulai #61724. hozzászólásáraA.3-asok amit ismerek azok mind ilyen kis fordulaton érkeztek a tulajhoz.
952.3 és 920.3 között a teljesítményén kívül a váltó volt más amit én ismerek a nagyobb 7 sebességes szinkron a kisebb hagyományos 9-es váltó

#61724 atisgyulai
2018-12-17 09:52:39

Válasz apuci #61721. hozzászólásáraMegnéztem az adatlapot, tényleg annyit ír, meg 91 lovat. De akkor hol különbözik? Adagoló beállításban? Mert hogy szerkezetileg megegyeznek, az tuti.(vagy mégsem smile scared)

Tudja valaki esetleg, hol található MTZ-k különböző típusainak adagoló beállítási értékei? Az se baj ha egy helyen vannak, és nem kell összeollózni, a hasonlítgatáshoz. smile blushing

Nincs profilkép
#61723 karibácsi
2018-12-17 06:35:37

Válasz gyuri19781227 #61722. hozzászólásáraÉn melegen húztam ki , fent elvágtam ahol felér és lefelé még csavargattam is az újat meg dróttal húztam fel . Hát mit mondjak játszottam vele 1 kicsit .

Nincs profilkép
#61722 gyuri19781227
2018-12-17 05:29:41

Sziasztok.Szerintetek a fűtéscsövet hogy lehet kihuzni a fülke vázból?Mert sehogy nem akar kijönni.Vagy a fülkén kívül vezessem el az új csövet?

#61721 apuci
2018-12-16 21:42:43

Válasz atisgyulai #61720. hozzászólásáraA 952.3 is 1800-as fordulat gyárilag.smile wink

#61720 atisgyulai
2018-12-16 21:12:13

Válasz Dzotya #61714. hozzászólásáraAhogy "mtz 1221" írja. Lényegében beállításban térnek el.
A műanyagos 920.3-asunk papír szerint 80 (de lehet hogy csak 78) LE-s.
Motorfordulat gyárilag 1850f/m.
952.3-as ugyanez, csak 2200-2250f/m. 95LE
De a 1025.3-as igy ugyanez,(105LE) csak ott a tkp6-os turbó helyett, a 7-es van, meg talán picit több kakaó van neki adva. De szerkezetileg csak a turbó a különbség.

Nincs profilkép
#61719 Tomszi
2018-12-16 19:48:09

Válasz Mtz 550E #61715. hozzászólásáraMiért nem mehetne.
Nézzél már meg pár dieselmotor gázolajcsöveinek bekötését, mi hova megy! Sokféle van. Hátha tanulsz belőle...nézz meg egy IFA V8-ast a 2 tápszivattyújával, izzítófáklyával, stb.

Nincs profilkép
#61718 Mtz 550E
2018-12-16 19:47:08

Válasz mtz1221 #61716. hozzászólásáraCsak ha ott szétveszem akkor venni kell egyenes toldót a két csövet összefogatni azért hagynám a porlasztó résolaját is benne ebbe az ágba!

#61717 mtz1221
2018-12-16 19:42:48

Válasz Dzotya #61714. hozzászólásáraSzerkezetileg semmiben.Elvan a 90 lovas motor butítva 80-ra.Több mint valószínű egyik euró 2,a másik euró 3 lehet.

#61716 mtz1221
2018-12-16 19:41:00

Válasz Mtz 550E #61715. hozzászólásáraMehet.De azt semedig se tart összekötnöd két bilincsel,és a tartályon hagynod.

Nincs profilkép
#61715 Mtz 550E
2018-12-16 19:36:40

Válasz mtz1221 #61713. hozzászólásáraKérdésem első részére mit javasolsz? A porlasztó résolaja is mehet az ülepitő bemenőre?

#61714 Dzotya
2018-12-16 19:08:25

Sziasztok! Fiúk,miben külömbözik egy 80le turbós motor,egy 90le turbóstól?

#61713 mtz1221
2018-12-16 18:23:12

Válasz Mtz 550E #61709. hozzászólásáraAz az összekötés szerintem már tele van trutyival,pár nap alatt berakodhat ha kevés is volt a tartályokba.

#61712 Jakabjóska
2018-12-16 18:23:10

Válasz Tomszi #61710. hozzászólásáraMelyik az az MTZ, amit kétszer egyformán meg lehet tankolni? Esetleg az 50-es. De a többi, amin két tank van....??

Ő meg hagy pálcázzon.

Nincs profilkép
#61710 Tomszi
2018-12-16 18:10:43

Válasz Mtz 550E #61709. hozzászólásáraFogd már fel, hogy az nem elég pontos! Hányszor írjuk még le!? Hajtod csak a magadét folyamatosan.
Telitanktól-telitankig, és azt számold a megcsinált területre, vagy üzemórára, és írd fel, ha már ennyire érdekel.

Nincs profilkép
#61709 Mtz 550E
2018-12-16 18:05:25

Válasz mtz1221 #61705. hozzászólásáraDe az nem baj hogy a porlasztó résolaja is ebbe a csőbe van belekötve?
Én most vettem rá Bosch szűrőt!
Látod nekem hátúl az üledék leeresztőnél is összevan kötve a tankok akkor se jó a pálcás méregetés?

#61708 csferri
2018-12-16 17:34:49

Válasz mtz1221 #61707. hozzászólásáraKözbe én is keresgélek, ezt nézd át 69. környékétől írja az üzemanyagszűrőket:https://www.inlinefilters.co.uk/info/brochures/Mann-Liquid.pdf
Szerintem a gyárit leveszem és a helyére 1 nagyobbat rakok.

#61707 mtz1221
2018-12-16 17:26:54

Válasz csferri #61701. hozzászólásáraJé tényleg,én csak a képet néztem.Most engem is feltüzeltetek és kimásztam a garázsba.A deutz házam is 16x1.5-ös.smile thumbup Hova akarod tenni,az önindító felé,vagy le a vázra a gyári alá ?? Úgy nézem
EZEK bármelyike jó lesz oda,amelyik raktáron lesz nekik.

#61705 mtz1221
2018-12-16 17:09:44

Válasz Mtz 550E #61704. hozzászólásáraAz ülepítő bemenő lukjára kösd az adagolótól kimenő csövet is( a tanktól jövő tetejére).Akkor is megfogja szűrni többször,de nem fogja levegősiteni ha kevés a nafta a tankban.

Nincs profilkép
#61704 Mtz 550E
2018-12-16 17:00:12

Üdv Mtz 1221!
Hogy mondtad hova lehet visszakötni az adagoló résolaját? De nekem abba a csőbe van a porlasztó résolaja is? Valamire mondtad hogy felesleges többször átszűretni a tank gázolajat!

#61702 Tekergőkee
2018-12-16 13:16:11

Válasz medikus #61700. hozzászólásáraNálunk a cégnél van 4 new holland traktor, meg 3 new holland kombájn, ebből 2-n van egyforma szűrő, a többi mind különbözik, velem is előfordult eleinte, hogy rosszat vettem le a polcról. Máshol nem tudom, hogy mennek a dolgok nem is nagyon érdekel... nem is “róluk” írtam!

#61701 csferri
2018-12-16 13:06:24

Válasz mtz1221 #61694. hozzászólásáraDe tuti jó, én is ezt linkeltem visszább csak nem figyeltéteksmile thumbup, meg értem amit írsz az AC-ról, persze attól függ nem hogy a traktor mennyit kajál, ha így nézzük elég a kicsi de a nagy biztos jobb.

#61700 medikus
2018-12-16 12:53:30

Válasz Tekergőkee #61698. hozzászólásáraVan aki összekeveri! Az nem többiek!smile nonono

Nincs profilkép
#61699 Nagy129
2018-12-16 12:35:49

Sziasztok! Mtz50 jobb hátsó féltengely, külső-belső csapágy csere előtt állok,esetleg tudnátok tippeket adni ehez a munkához,? smile thumbupcool

#61698 Tekergőkee
2018-12-16 09:55:57

Válasz mtz1221 #61696. hozzászólásáraUgyan úgy áll mint az mtz-n, ha ellenkezőleg lenne, az írás rajta jelezné, mert akkor is úgy van rá nyomtatva ahogy üzem közbe lenni kell neki.
Legalább is a motor olaj szűrőn így van, és mégis össze keverik a többieksmile thumbup

#61696 mtz1221
2018-12-16 09:04:12

Válasz Tekergőkee #61695. hozzászólásáraA nyuszin hogy áll a patron,úgy mint az mtz-n ?? Itt voltak régi kis deutz-ok,azoknak fejtetővel van a patron és az úgy van kialakítva hogy csak úgy használva 100%-os.

#61695 Tekergőkee
2018-12-16 08:58:17

Válasz csferri #61692. hozzászólásáraÍgy katalógusokat nem nagyon nézegettem, van itthon tartalék MTZ G.O szűrő orosz, azt vittem magammal és kíváncsiságból össze hasonlítottam a new hollandéval. Nem is nézegettem még ennek a szűrőnek az alternatíváit, de MTZ1221 kolléga úgy látom meg találta, az se rossz. Meg keresem azt a videót.

#61694 mtz1221
2018-12-16 08:35:04

Válasz csferri #61693. hozzászólásáraEZ miért nem jó ?? De amúgy biztos vagyok benne hogy a turbós mtz-nek ami elég patronos az a 6 hengeresnek is elég.Az 1025-ösön ugyanaz az ac pumpa van a motorpalon mint nekünk.És attól függ hányszor fordítja vissza a tartályba a naftát.

#61693 csferri
2018-12-15 22:40:29

Válasz mtz1221 #61678. hozzászólására A ház olyan 7-8 ezer, meg külön van tartó pár ezer, de az nem is kell meg nem is igazán jó mert túl kint lesz a szűrő, jobb azt csinálni, patronból meg a tekergőke féle lesz a jó tizenpárezeré.

#61692 csferri
2018-12-15 22:35:05

Válasz Tekergőkee #61691. hozzászólásáraJó nem a spórolás, de 4 hengeresre annak elégnek kell lenni, minőségileg meg a mann-al nem hiszem hogy gond lenne amúgy 4000 körül van, én ezt föl is rakom a kicsire a nagyra meg nézek olyant mint amit írsz. Nemrég valaki rakott fel valami ukrán vagy ruszki videót hogy a tag fölbontott valami 4-5 féle ilyen kis patronos szűrőt és csak a mann volt jó.

#61691 Tekergőkee
2018-12-15 21:26:37

Válasz csferri #61689. hozzászólásáraŐszinte legyek azt én sem mertem felrakni, helyette rendeltettem egy olyat mint ami a céges T7-esen van annak a cikkszáma: 84278636
Ez került fel a gépre, nekem éves szinten megy 300 órát, ennyit meg ér hogy ne legyen gond az adagolóval.
A

#61690 csferri
2018-12-15 21:09:26

Válasz csferri #61689. hozzászólására Bocs, ez a jó link:

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Fuel%20Filter/WK%209042%20x

#61689 csferri
2018-12-15 21:05:34

Válasz Tekergőkee #61679. hozzászólásáraAha, a múltkor amit linkeltél kicsit elnéztem, ez kellene akkorhttps://catalog.mann-filter.com/EU/hun/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/G%C3%A9pj%C3%A1rm%C5%B1vek/Off-highway%20felhaszn%C3%A1l%C3%A1s/BELARUS%20TRACTORS/100-Serie?category=Mez%C3%B6gazdas%C3%A1gi+G%C3%A9pek ez már elég lesz a 6 hengeres motorhoz, neked a 4 hengereshez viszont amit én mutattam visszább bőven elég(842/2) ez a gyárival megegyező méretű.

#61688 gjoni
2018-12-15 19:52:50

Válasz B.Bali #61683. hozzászólásáraÚgy űvölt vele ,mint a repedtfazék utálatos hangja van vele,mentem egy öreg csóka után kocsival ,mondom mi a fax ez a hang?

#61687 gjoni
2018-12-15 19:48:54

Válasz Sárközi Róbert #61682. hozzászólásáraHbr meg ne vedd egyből eltört nekem,jó hogy beszámoltak vissza nekem alkatrészbe.A zománcost Axialba 34 ért bruttóba adják oda menj!

Nincs profilkép
#61686 Tomszi
2018-12-15 19:44:12

Válasz Sárközi Róbert #61681. hozzászólásáraA faluban több tsz-es MTZ-n ilyen kinézetű van, már elég régóta.

Nincs profilkép
#61685 Celtises
2018-12-15 19:06:39

Válasz Sárközi Róbert #61681. hozzászólásáraEzzel remeg a szélvédő fordulaton.
Az udvarban járatva még a konyhaablak üveg is beleremegett.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Stratégiai felvásárlás: Új piacvezető születik?
Stratégiai felvásárlás: Új piacvezető születik?
A Green Factory felvásárolta az Eisberg magyar és román leányvállalatait, új...
Ha még mindig nem tudsz eleget a forgatás nélküli talajművelésről, most megnézheted
Ha még mindig nem tudsz eleget a forgatás nélküli talajművelésről, most megnézheted
Ingyenes őszi szakmai tanulmányútra lehet jelentkezni Szlovákiába, ahol élőben...
Hódgép Agrobil-07 billenős pótkocsi
Hódgép Agrobil-07 billenős pótkocsi

1.250.000 Ft

Kis méretű trágyaszóró
Kis méretű trágyaszóró

400.000 Ft

Sulky gabonavetőgép jó állapotban eladó
Sulky gabonavetőgép jó állapotban eladó

3.000.000 Ft

Nagy teljesítményű HONDA TR13E AVR áramfejlesztő
Nagy teljesítményű HONDA TR13E AVR...

1.337.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]