Találtam egy videót az én drága güdémről.Itt látszik szépen minden részén mit várhat az ember,egy olcsóbb kínaitól.Ami meglepő hogy nálam meg a motor ami bírja ész nélkül is.
Válasz juhaszsanyi #3705. hozzászólásáraÉn fogok egyet csinálni klíma komresszorból,ha találok valahol olcsón nagyot.Vietnámban az összes mtz-n az van,csak nem hülye mindenki ott.
Válasz Nyomasek Bobo #3701. hozzászólásáraTermészetesem akkor nem.De lesziszen nincs nyomás a nyomó csőben,csak ennyivel komolyabb egy rendes méretű henger dugó,mint a két 50mm-es kis járatú gyári.De meglenne most már erre is a megoldás csak későn jöttem rá.A lesziszenő szelep meg a kompreszor közé nem 30 centis cső kell hanem be kellett volna tenni egy 1 literes kis tartályt,és ott fordulhatott volna 3-4-et a kompresszor terhelés nélkül is.
Válasz später77 #3717. hozzászólásáraSzerinem az is fontos, hogy hàny bàron van a nyomáskapcsoló.
Ha csak hűtőt fúvatsz 90%ban, akkor nem kell 7 től feljebb tekerni, nyilván az utolsó 3 bàrt a legnehezebb belenyomni. Nekem holnap jön egy csak kompresszor pumpa rész, ráépítem a meglévőre, kàr lenne kidobni a régi tartályt meg satöbbit. Talàn a szíjtàrcsàból kell majd egy nagyobb a mororra, mert így bazi lassú lesz, a kompresszoron jó nagy kerék van.. De letesztelem mennyi idő alatt tölti fel, ha nem sokkal több mint a mostani, lehet hagyom, a kisebb fordulat hosszabb élettartam azért. Már az is előny, ha nem kell bele napi egy liter olaj
Válasz juhaszsanyi #3704. hozzászólásáraAmikor nekiállunk pl. napraforgóaratásban kombájnt, traktort fújni, akkor a kompresszor a szűk keresztmetszet, én pedig szeretem, ha halad a munka, és nem a levegőre várunk. Persze tudom, hogy ez ilyen, és sokkal kisebb géppel is megoldható lenne ez a feladat. Másik, hogy egy homokszóró berendezéssel is szemezek, bár legutóbb olyan árajánlatot kaptam egy komplett rendszerre, amennyit nem is érnek azok a gépeink, amiket szeretnék rendbe tenni.
Adalék: amikor hozta a srác ezt az Abac-ot, röviden átbeszéltük, mire figyeljünk. Elsődleges volt, hogy ne menjen órákon át megállás nélkül. Jó, de akkor mégis mennyit mehet? 20 perc folyamatos sűrítés után hagyjuk állni 10 percet. Én ezt ennek megfelelően fel is matricáztam a tartály mindkét oldalára, akárki használja, legyen ez az intelem mindig szem előtt. Aztán egyszer terményszállításkor látom, hogy a kamionsofőrök nagyon mosolyognak valamin. Kérdezem, hogy mi ez az öröm, még várni kell a rakodóra. Azt felelik, lennének nálunk kompresszor. Na mondom, olyan jó a szívott-nyomott levegőtök aránya? Hát nem, de ahol a gépeknek 20 perc munka után jár 10 perc pihenő, ott az embernek öröm lehet dolgozni!
Válasz medikus #3712. hozzászólásáraEzen a képen látható a visszacsapón levő vékony kivezetés!Az van belekötve a nyomáskapcsolóba!Mikor a nyomáskapcsoló leold,ezen a vékony csövön,leengedi a nyomást a kompresszorról!
Válasz Gumóka #3710. hozzászólásáraNem a visszacsapó a lényeg!Mikor leáll a kompresszor,hallasz egy lefúvó hangot!Akkor a leállás pillanatában a szelep leengedi a nyomást a visszacsapó,és kompresszor között levő csőből!Ha nincs levegő a töltő csőben induláskor,akkor a motor felpörög,mire az a cső feltöltődik!Tehermentes a kompresszor,álló helyzetben!
Válasz Gumóka #3710. hozzászólásáraMire gondolsz? Lefuvobol a kompresszorra nem megy vissza levegő..ott a visszacsapo. De ha egyet nyom a dugattU már le is terheli ha pl 4bár van a tartályban. Akkor megint csak nagy áttétellel indul .
Válasz medikus #3707. hozzászólásáraNa de ha neki egy lefuvo szelep van rajta akkor ha termeli a levegőt ugy állitja le eleve nyomás alatt van. Vagy rakjon rá csapot amivel elzárja a nyomoágat egy T elágazoval meg nyissa a szabadba a nyomocsövet? Másképp 'hogyan? Ha nyimáskapcsolos akkor is mindig terhelve indul hacsak nix relé meg ep szelep.
Válasz mtz1221 #3698. hozzászólásáraMivel ezeknek az olajkenésű dugattyús kompresszoroknak nincs szivattyúja nem jó ha folyamatosan mennek.
Ahol sok levegő kell, oda már inkább csavarkompresszort szoktam ajánlani.
Drágább, de mehet folyamatosan. Ezért elég kisebb tartály is hozzá.
A modernebbek már frekvencia váltósak, ezért kevesebb áramot fogyasztanak.
De van sima nyomáskapcsolós is.
Hűtveszárító mindenképpen ajánlott hozzá, mert ömlik belőle a kondenzvíz.
És az se jó, ha nincs "kiterhelve". Mert ha túl nagy a teljesítménye és csak rövid időre indul el akkor nem tud átmelegedni és a kicsapódó víz miatt rozsdásodni kezd a csavarelem. Ami egy század milliméteres illesztésű alkatrésznél nem túl jó.
Válasz später77 #3700. hozzászólásáraNagyon jó kompresszorok.
Sokat eladtam belőle.
(Az egyik munkám a szervizberendezések eladása.)
Kisebb gumis műhelyet, autószerelő műhelyet ellát.
B4900-től fölfelé már kétfokozatúak. (kis dugattyú-nagy dugattyú)
Elég hangos.
Válasz Gumóka #3699. hozzászólására100 üzemóra után (saccra) újra kell húzni a hengergej csavarokat.
És az olajcserét se szabad elfeljteni.
15W40 sima ásványi motorolaj.
Már amelyikben van olaj.
Válasz juhaszsanyi #3691. hozzászólására270 literes B6000-esünk van, 3x16 Amperről simán indul, de hogy milyen megszakító van, azt fejből nem tudom. Jó kis gép, de az ember hamar megszokja a jót, sokszor már ennek a teljesítménye is kevésnek tűnik.
Nézegettem ezeket a használt vontatható Atlas-okat, nem tudom, mennyire érné meg egy ilyenbe beruházni.
Aldis ferrex 2 hengeres 50 lityós van. Nem rossz, csak fellazult az egyik hengerfej, egyik csavarja, aztán kiköpte a tömítést. Mondjuk nem gariztam, filléres tétel volt. Kis légkulcsot viszi, meg fújtam is vele elég sok festéket, árához képest nem rossz.
De ezek tényleg egy kaptára készülnek. Güde scheppach mind ugyanaz.
Válasz .Richard. #3696. hozzászólásáraÉn 10 éve güdet vettem kb 200 euróért.15 hónap után meg olvadt a dugattyúja és eltörte az alumínium hajtókarát.Igaz basztattam is nagy kerekekkel volt hogy pár órát ment egy szuszra.Utánna kapott egy 1 hengeres 75mm-es ékszíjas kamion kompreszort a 3 lovas motorja maradt.Az a vicces a gyári motorja direktbe hajtotta a 2 hengeres gyári kompresszorját.A kamion 1 hengeresen 14 centis szíjtárcsa van (dupla,gondolom nem hiába) és mégis 6x mentem az esztergályoshoz mire 10 centisből 4.5 centist csináltunk a motorra,mert csak az bírja meg indítani.
Válasz Maszek Zs #3694. hozzászólásáraUgyanaz a kínai gyártja mindkettőt.
Kicsi a teljesítménye és 2800-at pörög.
Van aki dícséri, hogy az árához képest nem rossz.
De ki kell fogni. Sok selejt szar van benne.
Válasz mtz1221 #3692. hozzászólásáraNekem egy ezeréves 2hengeres Csepel van. Hirdetésben mindig jön a Szerszámkell.hun a Geco vagy mi 2hengeres kompresszor ékszij hajtásu. 37ezerért. Az mit birhat?
Válasz R Sándor #3680. hozzászólásáraMost nézem mi is ez. King tony. Eszembe nem jutott volna. 2éve ha a kezemben volt. Mint irták nem panaszkodnak rá. De elég huzos.
Homokfúvóhoz, vagy 1" légkulcshoz kevés.
Ez tény.
De egy B6000, vagy B7000 elősűrítős kéthengeres, 500 literes tartállyal fél millánál kezdődik.
Arról nem is beszélve, hogy kell neki 3x20 Amper ha C-s megszakítónál érzékenyebbek vannak feltéve.
Indításkor leveri a 3x16 Ampert, ha gyors megszakítók vannak.
Válasz juhaszsanyi #3686. hozzászólásáraLehet venni T elosztókat abban a méretben. Az a 300 l/perc egy gyerekjáték.500 liter/perc nél kezdődik amit már használni is lehet.
Válasz Maszek Zs #3687. hozzászólásáraNekem is ilyen Abac van. Minőségi gép, Condor nyomáskapcsolóval .Egy éve vettem napi szinten megy de semmi gond nem volt vele. És nem kínai, eredeti olasz.
Válasz Szabi. #3685. hozzászólásáraDe. Az amit Cajg belinkelt jó is lenne árban,de csak 4db 22x1,5 menet van rajta. Arra nem tudom rá építeni. Azt már kezdem unni.
Válasz juhaszsanyi #3682. hozzászólásáraOlcsóbb kategóriában a yato is jó, nekem van dugókulcs készlet, 13 éves, hibátlan. Illetve a ritkábban használt szerszámok yatok. Esetleg Bgs. Van az is.
Kulcskészletből nekem Genius van régóta, az is nagyon jó.
King Tonyból a nagydugó van, azt se bírtam még szétcsapni.
Válasz R Sándor #3680. hozzászólásáraMindegyik elég drága.
Nekem King Tony szerszámaim vannak.
Autószerelők is sokan használják. Ár/érték arányban az egyik legjobb.
De nem mindegy hol veszed.webáruház
Válasz R Sándor #3678. hozzászólásáraNekem is fájt a fxom a drágá ra. Mikor szinte felét sose fogom meg. A leg erősebből drágábbol vettem azt ami mindig kell meg hajtot ami a 2méteres csövet is birja. Az a kb 5db. Is 15ezer volt. De megérte. Ha kell megyek veszek egyet megint.
Válasz gazda.f #3673. hozzászólásáraFúró használt Dunavecsei a régi munkahelyről megvéve bagóért. Kettősköszörű én vettem egy optimum iparit.Akcióban annyi volt mint a 30-40 éves magyar gépek,Co ban Mig250 Amper magyar.
5721 hozzászólás
Találtam egy videót az én drága güdémről.
Itt látszik szépen minden részén mit várhat az ember,egy olcsóbb kínaitól.Ami meglepő hogy nálam meg a motor ami bírja ész nélkül is.
Válasz juhaszsanyi #3705. hozzászólásáraÉn fogok egyet csinálni klíma komresszorból,ha találok valahol olcsón nagyot.Vietnámban az összes mtz-n az van,csak nem hülye mindenki ott.
Válasz Nyomasek Bobo #3701. hozzászólásáraTermészetesem akkor nem.De lesziszen nincs nyomás a nyomó csőben,csak ennyivel komolyabb egy rendes méretű henger dugó,mint a két 50mm-es kis járatú gyári.De meglenne most már erre is a megoldás csak későn jöttem rá.A lesziszenő szelep meg a kompreszor közé nem 30 centis cső kell hanem be kellett volna tenni egy 1 literes kis tartályt,és ott fordulhatott volna 3-4-et a kompresszor terhelés nélkül is.
Válasz später77 #3717. hozzászólásáraSzerinem az is fontos, hogy hàny bàron van a nyomáskapcsoló.
Ha csak hűtőt fúvatsz 90%ban, akkor nem kell 7 től feljebb tekerni, nyilván az utolsó 3 bàrt a legnehezebb belenyomni. Nekem holnap jön egy csak kompresszor pumpa rész, ráépítem a meglévőre, kàr lenne kidobni a régi tartályt meg satöbbit. Talàn a szíjtàrcsàból kell majd egy nagyobb a mororra, mert így bazi lassú lesz, a kompresszoron jó nagy kerék van.. De letesztelem mennyi idő alatt tölti fel, ha nem sokkal több mint a mostani, lehet hagyom, a kisebb fordulat hosszabb élettartam azért. Már az is előny, ha nem kell bele napi egy liter olaj
Válasz juhaszsanyi #3704. hozzászólásáraAmikor nekiállunk pl. napraforgóaratásban kombájnt, traktort fújni, akkor a kompresszor a szűk keresztmetszet, én pedig szeretem, ha halad a munka, és nem a levegőre várunk. Persze tudom, hogy ez ilyen, és sokkal kisebb géppel is megoldható lenne ez a feladat. Másik, hogy egy homokszóró berendezéssel is szemezek, bár legutóbb olyan árajánlatot kaptam egy komplett rendszerre, amennyit nem is érnek azok a gépeink, amiket szeretnék rendbe tenni.
Na mondom, olyan jó a szívott-nyomott levegőtök aránya?
Hát nem, de ahol a gépeknek 20 perc munka után jár 10 perc pihenő, ott az embernek öröm lehet dolgozni! 
Adalék: amikor hozta a srác ezt az Abac-ot, röviden átbeszéltük, mire figyeljünk. Elsődleges volt, hogy ne menjen órákon át megállás nélkül. Jó, de akkor mégis mennyit mehet? 20 perc folyamatos sűrítés után hagyjuk állni 10 percet. Én ezt ennek megfelelően fel is matricáztam a tartály mindkét oldalára, akárki használja, legyen ez az intelem mindig szem előtt. Aztán egyszer terményszállításkor látom, hogy a kamionsofőrök nagyon mosolyognak valamin. Kérdezem, hogy mi ez az öröm, még várni kell a rakodóra. Azt felelik, lennének nálunk kompresszor.
Válasz medikus #3713. hozzászólásáraEnyémen így néz ki!

Válasz Gumóka #3714. hozzászólásáraNincs bizony!Még a nagyokon is van egy mágnes szelep,erre a célra!
Válasz medikus #3712. hozzászólásáraErre gondoltam én is, amit írsz, hogy a kompresszor üzemen kívül nincs terhelés alatt.
Válasz medikus #3712. hozzászólásáraEzen a képen látható a visszacsapón levő vékony kivezetés!Az van belekötve a nyomáskapcsolóba!Mikor a nyomáskapcsoló leold,ezen a vékony csövön,leengedi a nyomást a kompresszorról!

Válasz Gumóka #3710. hozzászólásáraNem a visszacsapó a lényeg!Mikor leáll a kompresszor,hallasz egy lefúvó hangot!Akkor a leállás pillanatában a szelep leengedi a nyomást a visszacsapó,és kompresszor között levő csőből!Ha nincs levegő a töltő csőben induláskor,akkor a motor felpörög,mire az a cső feltöltődik!Tehermentes a kompresszor,álló helyzetben!
Válasz Gumóka #3710. hozzászólásáraMire gondolsz? Lefuvobol a kompresszorra nem megy vissza levegő..ott a visszacsapo. De ha egyet nyom a dugattU már le is terheli ha pl 4bár van a tartályban. Akkor megint csak nagy áttétellel indul .
Válasz medikus #3707. hozzászólásáraA gyáriakba van visszacsapó szelep nem?
Válasz medikus #3707. hozzászólásáraNa de ha neki egy lefuvo szelep van rajta akkor ha termeli a levegőt ugy állitja le eleve nyomás alatt van. Vagy rakjon rá csapot amivel elzárja a nyomoágat egy T elágazoval meg nyissa a szabadba a nyomocsövet? Másképp 'hogyan? Ha nyimáskapcsolos akkor is mindig terhelve indul hacsak nix relé meg ep szelep.
Válasz juhaszsanyi #3705. hozzászólásáraCsak nem a város szélén lévő vas telepen dolgozol?
Válasz mtz1221 #3698. hozzászólásáraMert nem engeded le a nyomást a nyomó csőből!Azért "indul" nehezen!
Nem nagy dolog volt, csak kicsit bosszantó.
Most hasít
Válasz mtz1221 #3698. hozzászólásáraMivel ezeknek az olajkenésű dugattyús kompresszoroknak nincs szivattyúja nem jó ha folyamatosan mennek.
Ahol sok levegő kell, oda már inkább csavarkompresszort szoktam ajánlani.
Drágább, de mehet folyamatosan. Ezért elég kisebb tartály is hozzá.
A modernebbek már frekvencia váltósak, ezért kevesebb áramot fogyasztanak.
De van sima nyomáskapcsolós is.
Hűtveszárító mindenképpen ajánlott hozzá, mert ömlik belőle a kondenzvíz.
És az se jó, ha nincs "kiterhelve". Mert ha túl nagy a teljesítménye és csak rövid időre indul el akkor nem tud átmelegedni és a kicsapódó víz miatt rozsdásodni kezd a csavarelem. Ami egy század milliméteres illesztésű alkatrésznél nem túl jó.
Válasz später77 #3700. hozzászólásáraNagyon jó kompresszorok.
Sokat eladtam belőle.
(Az egyik munkám a szervizberendezések eladása.)
Kisebb gumis műhelyet, autószerelő műhelyet ellát.
B4900-től fölfelé már kétfokozatúak. (kis dugattyú-nagy dugattyú)
Elég hangos.
Mihez kevés a B6000?
Válasz juhaszsanyi #3702. hozzászólásárahengerfej
Válasz Gumóka #3699. hozzászólására100 üzemóra után (saccra) újra kell húzni a hengergej csavarokat.
És az olajcserét se szabad elfeljteni.
15W40 sima ásványi motorolaj.
Már amelyikben van olaj.
Válasz mtz1221 #3698. hozzászólásáraHa üres a tartály, akkor is?
Válasz juhaszsanyi #3691. hozzászólására270 literes B6000-esünk van, 3x16 Amperről simán indul, de hogy milyen megszakító van, azt fejből nem tudom. Jó kis gép, de az ember hamar megszokja a jót, sokszor már ennek a teljesítménye is kevésnek tűnik.
Nézegettem ezeket a használt vontatható Atlas-okat, nem tudom, mennyire érné meg egy ilyenbe beruházni.
Aldis ferrex 2 hengeres 50 lityós van. Nem rossz, csak fellazult az egyik hengerfej, egyik csavarja, aztán kiköpte a tömítést. Mondjuk nem gariztam, filléres tétel volt. Kis légkulcsot viszi, meg fújtam is vele elég sok festéket, árához képest nem rossz.
De ezek tényleg egy kaptára készülnek. Güde scheppach mind ugyanaz.
Válasz .Richard. #3696. hozzászólásáraÉn 10 éve güdet vettem kb 200 euróért.15 hónap után meg olvadt a dugattyúja és eltörte az alumínium hajtókarát.Igaz basztattam is nagy kerekekkel volt hogy pár órát ment egy szuszra.Utánna kapott egy 1 hengeres 75mm-es ékszíjas kamion kompreszort a 3 lovas motorja maradt.Az a vicces a gyári motorja direktbe hajtotta a 2 hengeres gyári kompresszorját.A kamion 1 hengeresen 14 centis szíjtárcsa van (dupla,gondolom nem hiába) és mégis 6x mentem az esztergályoshoz mire 10 centisből 4.5 centist csináltunk a motorra,mert csak az bírja meg indítani.
Válasz Maszek Zs #3694. hozzászólásáraUgyanaz a kínai gyártja mindkettőt.
Kicsi a teljesítménye és 2800-at pörög.
Van aki dícséri, hogy az árához képest nem rossz.
De ki kell fogni. Sok selejt szar van benne.
Válasz mtz1221 #3692. hozzászólásáraNekem egy ezeréves 2hengeres Csepel van. Hirdetésben mindig jön a Szerszámkell.hun a Geco vagy mi 2hengeres kompresszor ékszij hajtásu. 37ezerért. Az mit birhat?
Válasz R Sándor #3680. hozzászólásáraMost nézem mi is ez. King tony. Eszembe nem jutott volna. 2éve ha a kezemben volt. Mint irták nem panaszkodnak rá. De elég huzos.
Válasz medikus #3693. hozzászólásáraValahol olvastam,hogy einhell másolat.
Parkside mit takar!
Válasz juhaszsanyi #3691. hozzászólásáraKét hengeres busz/kamion kompresszor 1400 fordulaton meghajtva mindent visz.
Válasz mtz1221 #3690. hozzászólásáraTeljesen jó egy barkács-műhelybe, vagy aki magának javít, fest.
Homokfúvóhoz, vagy 1" légkulcshoz kevés.
Ez tény.
De egy B6000, vagy B7000 elősűrítős kéthengeres, 500 literes tartállyal fél millánál kezdődik.
Arról nem is beszélve, hogy kell neki 3x20 Amper ha C-s megszakítónál érzékenyebbek vannak feltéve.
Indításkor leveri a 3x16 Ampert, ha gyors megszakítók vannak.
Válasz juhaszsanyi #3686. hozzászólásáraLehet venni T elosztókat abban a méretben. Az a 300 l/perc egy gyerekjáték.500 liter/perc nél kezdődik amit már használni is lehet.
Válasz Maszek Zs #3687. hozzászólásáraNekem is ilyen Abac van. Minőségi gép, Condor nyomáskapcsolóval .Egy éve vettem napi szinten megy de semmi gond nem volt vele. És nem kínai, eredeti olasz.
Válasz juhaszsanyi #3686. hozzászólásáraHa nem akarod húzgálni a kompresszort, akkor minek ráépíteni?

Melléteszed és rákötöd a sűrítő csövét.
Egyedi összeállítású csavarkompresszoroknál szoktuk úgy csinálni, hogy egymás mellett vannak. A sűrítő után egy álló tartály és a hűtveszárító.
Válasz Szabi. #3685. hozzászólásáraDe. Az amit Cajg belinkelt jó is lenne árban,de csak 4db 22x1,5 menet van rajta. Arra nem tudom rá építeni. Azt már kezdem unni.
Válasz Maszek Zs #3683. hozzászólásáraNekem ilyen van.
ABAC A39B
Ez a legnagyobb 1 fázisú.
Nagyobbat szerettem volna, de nincs 400V.
Ez olasz, nem kínai.
Válasz Maszek Zs #3683. hozzászólásáraNem csak tartályt keresel és átépíted rá a többi kütyüt !?
Válasz juhaszsanyi #3682. hozzászólásáraOlcsóbb kategóriában a yato is jó, nekem van dugókulcs készlet, 13 éves, hibátlan. Illetve a ritkábban használt szerszámok yatok. Esetleg Bgs. Van az is.
Kulcskészletből nekem Genius van régóta, az is nagyon jó.
King Tonyból a nagydugó van, azt se bírtam még szétcsapni.
Válasz juhaszsanyi #3681. hozzászólásáraKöszönöm neked is,és mindenkinek!
Telefonon már félig megalkudtam egy újra.
100L tartály 300L/perc tud nyomni.185000+áfa.
Ilyen tudásut tud valaki olcsóbban?
Nem kell napi használatra. Évi 2 hét intenzív használat lenne.
Válasz R Sándor #3680. hozzászólásáraMindegyik elég drága.
Nekem King Tony szerszámaim vannak.
Autószerelők is sokan használják. Ár/érték arányban az egyik legjobb.
De nem mindegy hol veszed.webáruház
Talán ők a legolcsóbbak.
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólásáraSzia!

Nem játék.
10 évig érvényes a nyomáspróbájuk.
Mint az LPG tartályoknak.
Persze sokkal többet kibírnak, ha a kondenzvíz rendszeresen le van engedve.
Azt csinálsz amit akarsz, de én vennék újat.
Válasz .Richard. #3679. hozzászólásáraÍrsz márkát??
Válasz R Sándor #3678. hozzászólásáraNekem is fájt a fxom a drágá ra. Mikor szinte felét sose fogom meg. A leg erősebből drágábbol vettem azt ami mindig kell meg hajtot ami a 2méteres csövet is birja. Az a kb 5db. Is 15ezer volt
. De megérte. Ha kell megyek veszek egyet megint.
Üdv tud valaki ajánlani colos kézi dugókulcs készletet ami legalább 60-as ig van , Elérhető árban??
Válasz gazda.f #3673. hozzászólásáraFúró használt Dunavecsei a régi munkahelyről megvéve bagóért. Kettősköszörű én vettem egy optimum iparit.Akcióban annyi volt mint a 30-40 éves magyar gépek,Co ban Mig250 Amper magyar.
Válasz mtz1221 #3675. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=VARMIG+200+Supermig+hegeszt%C5%91g%C3%A9p&tbm=isch&ved=2ahUKEwjMpY6aj7nuAhUKDhQKHbqRABAQ2-cCegQIABAA&oq=VARMIG+200+Supermig+hegeszt%C5%91g%C3%A9p&gs_lcp=CgNpbWcQDFCueFi5sAFg6cQBaABwAHgAgAGfAYgB1wmSAQM0LjeYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=ecoPYIyFG4qcULqjgoAB&bih=584&biw=122https://www.google.com/search?q=VARMIG+200+Supermig+hegeszt%C5%91g%C3%A9p&tbm=isch&ved=2ahUKEwjMpY6aj7nuAhUKDhQKHbqRABAQ2-cCegQIABAA&oq=VARMIG+200+Supermig+hegeszt%C5%91g%C3%A9p&gs_lcp=CgNpbWcQDFCueFi5sAFg6cQBaABwAHgAgAGfAYgB1wmSAQM0LjeYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=ecoPYIyFG4qcULqjgoAB&bih=584&biw=122
Válasz gazda.f #3673. hozzászólásáraVARMIG 200 Supermig
Válasz gazda.f #3673. hozzászólásárakettős köszörű: csak régifajta magyar!!
Kicsi vagy nagy kell??
Üdv! Co hegesztő, asztali fúró és kettős köszörű vásárlását tervezem. Érdekelne a véleményetek. Kinek mi vált be?
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólásárahttps://apneumatika.hu/webaruhaz/kompresszorok-es-tartozekok/legtartaly-es-kiegeszitok/results,11-15