Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.23 FtUSD384.62 FtCHF427.35 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! New Holland t5.110 dynamic command traktorról mi a véleményetek? Fogyasztása hogy alakul? Ferguson 5711 dyna4 váltós géppel összehasonlítva melyik lehet a jobb vegyes munkára (szálas komplett munkák és talajmunka is)? Köszi!
Üdv mindenkinek.
Olyan problémám van, hogy 6.165 traktornál előfordul, hogy elmegy a fék beesik a pedál és semmi fékhatás. Járt-e már valaki így, ha igen mi volt a hiba?
Üdv mindenkinek!
Szeretném kérdezni, hogy mi a neve és mi célt szolgál, mire használjátok a képen látható kezelőszervet? A fekete hengerre gondolok 4 5 számokkal. Köszönöm előre is.
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásáraNem értek hozzá
Legtöbbször a reagálás sebességét lehetett állítani, hogy az emelőkarok milyen gyorsan mozogjanak, így egy pl függesztett eszköz mozgatásakor nem akar a paraszt kiesni a fülkéből.
Az új trakikon amin a hidraulika szivattyú meghajtása változtatható sebességű azok tudnak olyat, hogy a hidraulika rendszer használatától függően változtatják a teljesítményüket.
#3859
Nincs hozzá kézikönyv ?
Ilyet találtam a neten, itt olvasgathatsz vagy kereshetsz másik típust is.
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa új a trakit,akkor ez az első kötelező szervízt jelenti.Általában 50-100 üzemóra.Bejáratós motorolaj csere,plusz olajszűrő.Ennyi.
Sziasztok! Ezt a hibakódot adta ki ami a képen van.
Kint volt a szerelő megnézte laptoppal nincsen baj viszont elvileg a műszerfalból nekem kéne kitörölni.. valaki tud ebben segíteni hogy hogyan?
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraEgy testkabelt találtam, a fulket köti össze a váltóval. Jobb oldali kerek mellett volt.
A hiba továbbra is fenall.
Kábeleket is megneztem, ameddig tudtam, de semmi.
Tényleg úgy működik, h a 2 pines felel a vizhofok kockakert?
Sziasztok! nemrég vásároltunk egy 5.120 autocommandot.azt szeretném megkérdezni tőletek hogy van e rá mód hogy A hátsó 3 pont felfüggesztés emelési erejét csökkentsem?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy New Holland TM.190 traktorom!
Ez idáig számíthattam rá a nehéz feladatok elvégzésekkor, de az ősszel szántás közben sajnos csapágyas lett a vízszivattyú, így a közös tengelyen lévő termo-kuplung vezérlő részegysége, és az azt felfogató lemez is elszabadult, "szétverte" a ventilátorlapátot,az pedig a vízhűtőt is!
Ezeket sikerült kicserélni és ezt követően szántás közben először ritkábban, de később egyre gyakrabban letiltott a gép!
A sebességváltó "vészüzemmódban" visszaállt 7 sebesség fokozatra.
(Feltételezhető, hogy a termo-kuplungon lévő szabályzó vezérléséért felelős kábelköteg elszakadásakor rövidre zárhatott, és ez zavarhatja az elektromosan vezérelt váltót!)
A kérdésem, a kérésem az lenne, hogy valaki járt e már így, vagy valakinek van e ötlete, hogy mi lehet a gond, hogy tudjuk a fennálló hibát korrigálni, hogy tavasszal gondtalanul tudjak dolgozni a géppel?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraSzia, olajakat szűrőket mindenféle képpen.
Elsősorban. Aztán majd adja magát hogy mi gyengélkedik. de pl a ventillátort se utolsó dolog cserélni...
Folyamatban van egy t7060-os traktor megvásárlása 6500 órával. A tanácsotokat szeretném kikérni, hogy milyen alapvető karbantartásokat végezzek / végeztessek el rajta, ti mit cserélnétek és hol?
Válasz Vilibetyár #3796. hozzászólásáraHasonló problémával küzdünk egy New Holland ts110-nél.Holnap kezdünk hozzá a problémának.Ha jutottak előrébb szívesen fogadnánk pár jó tanácsot. Természetesen ha okosabbak leszünk, mi is jelentkezünk.
Üdv mindenkinek!Nekünk a New holland t 6080 ban a kiegyenlítőből eltűnik a víz.Nem olyan sok mennyiség és nem is sűrűn.Folyás nem látható sehol sem.Mi lehet a probléma?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraHa test baja lenne, akkor más is vacakolna nem?
Vettem egy új hőfok jeladót (a réginel kicsit alacsony volt a hőfok) (1 pines)
KB. 100 métert dolgoztam a géppel és már maxon volt a vizhofok. Szinte beinditas után rögtön emelkedett a víz hőfok.
A termosztát (tavaly lett cserélve mindkettő) nyit a felmenő cső meleg.
A szervizes azt mondja, h az 1 pin nem a skálát "mozgatja", hanem ha elér egy bizonyos ohm értéket akkor beriaszt h forr a vízed.
Az alatta lévő 2 pines csati felelne a skáláért, de azt ha le húzom ill rövidre zárom semmit n csinál.
Mondt h vszinu h osszedorzsolodott a kettőnek a kábele és osszevesznek.
Válasz horvath.agro #3834. hozzászólásáraÉn is pont ezt csinálom,5000 óránál sincs eldugulva a kartelgáz szűrő. Akkor kell cserélni egyébként,ha a szelepdekli másik végében annál a kis műanyagnál olajköd képződés van.Mert az a nyomásszabályzója,ha dugulás van ott engedi ki a kartelgázt.
A szelephézag nálam is jó,nem állítottam rajta.
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáramár multkor is variáltál ezzel a kibaszott sullyal,a tied mennyi konkrétan?-hogy ennyire hihetetlennek tűnik.(egyébbként állitólag ezek a tractordata súlyok meg gyári súlyok állitólag mindig kevesebbek,mivel a nyugati parasztok minnél könnyebb traktort szeretnének.)
4426 hozzászólás
Válasz Róbert86 #3875. hozzászólására9, maxon van.
Válasz Sk Laci #3871. hozzászólásáraHanyas számon áll neked ?
Sziasztok! New Holland t5.110 dynamic command traktorról mi a véleményetek? Fogyasztása hogy alakul? Ferguson 5711 dyna4 váltós géppel összehasonlítva melyik lehet a jobb vegyes munkára (szálas komplett munkák és talajmunka is)? Köszi!
Üdv mindenkinek.
Olyan problémám van, hogy 6.165 traktornál előfordul, hogy elmegy a fék beesik a pedál és semmi fékhatás. Járt-e már valaki így, ha igen mi volt a hiba?
üdv érdeklödnék mi a vélemény New Holand t8.360 asrol mi a tapasztalat
Válasz lacik #3870. hozzászólásáraErőszabályzó.
Én nem használom, mert a lazítónál nagyon emelgeti ha keményebhez ér.
Üdv mindenkinek!

Szeretném kérdezni, hogy mi a neve és mi célt szolgál, mire használjátok a képen látható kezelőszervet? A fekete hengerre gondolok 4 5 számokkal. Köszönöm előre is.
Válasz Bárány #3867. hozzászólásáraTe látod???
Nekem nem jelenik meg semilyen kép......
Válasz Bárány #3867. hozzászólásáraKöszönöm a tartalmas vèlemènyt
Válasz ekebenjamin12 #3866. hozzászólásáraSemmi hibája nem látszik!
Ez volna az
Sziasztok!
Traktor vásárlás elött állok egy jó állapotú New holland Ford 8240 valakinek van e tapasztal evvel a típusu traktorral?
Válasz Csabi 1988 #3863. hozzászólásáraHogyan oldódott meg?
Válasz _NB_ #3862. hozzászólásáraKöszönöm. Már megoldódott a probléma????
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásáraNem értek hozzá
Legtöbbször a reagálás sebességét lehetett állítani, hogy az emelőkarok milyen gyorsan mozogjanak, így egy pl függesztett eszköz mozgatásakor nem akar a paraszt kiesni a fülkéből.
Az új trakikon amin a hidraulika szivattyú meghajtása változtatható sebességű azok tudnak olyat, hogy a hidraulika rendszer használatától függően változtatják a teljesítményüket.
#3859
Nincs hozzá kézikönyv ?
Ilyet találtam a neten, itt olvasgathatsz vagy kereshetsz másik típust is.
New Holland T6010
https://www.manualslib.com/manual/926989/New-Holland-T6010.html?page=91#manual
https://www.manualslib.com/manual/926989/New-Holland-T6010.html?page=72#manual
Nemrég volt az a jel ami nálad jobb alul van elvileg az AdBlue szintje alacsony vagy valami hasonló .
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa új a trakit,akkor ez az első kötelező szervízt jelenti.Általában 50-100 üzemóra.Bejáratós motorolaj csere,plusz olajszűrő.Ennyi.
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa már ott volt miért nem töröltetted ki vele?
Sziasztok! Ezt a hibakódot adta ki ami a képen van.
Kint volt a szerelő megnézte laptoppal nincsen baj viszont elvileg a műszerfalból nekem kéne kitörölni.. valaki tud ebben segíteni hogy hogyan?
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraEgy testkabelt találtam, a fulket köti össze a váltóval. Jobb oldali kerek mellett volt.
A hiba továbbra is fenall.
Kábeleket is megneztem, ameddig tudtam, de semmi.
Tényleg úgy működik, h a 2 pines felel a vizhofok kockakert?
Válasz horvath.agro #3856. hozzászólásáraÉrtem köszönöm
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásárafelfele nem tudod csak lefele.
Sziasztok! nemrég vásároltunk egy 5.120 autocommandot.azt szeretném megkérdezni tőletek hogy van e rá mód hogy A hátsó 3 pont felfüggesztés emelési erejét csökkentsem?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy New Holland TM.190 traktorom!
Ez idáig számíthattam rá a nehéz feladatok elvégzésekkor, de az ősszel szántás közben sajnos csapágyas lett a vízszivattyú, így a közös tengelyen lévő termo-kuplung vezérlő részegysége, és az azt felfogató lemez is elszabadult, "szétverte" a ventilátorlapátot,az pedig a vízhűtőt is!
Ezeket sikerült kicserélni és ezt követően szántás közben először ritkábban, de később egyre gyakrabban letiltott a gép!
A sebességváltó "vészüzemmódban" visszaállt 7 sebesség fokozatra.
(Feltételezhető, hogy a termo-kuplungon lévő szabályzó vezérléséért felelős kábelköteg elszakadásakor rövidre zárhatott, és ez zavarhatja az elektromosan vezérelt váltót!)
A kérdésem, a kérésem az lenne, hogy valaki járt e már így, vagy valakinek van e ötlete, hogy mi lehet a gond, hogy tudjuk a fennálló hibát korrigálni, hogy tavasszal gondtalanul tudjak dolgozni a géppel?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy az új New Holland TD5.85 traktor alapáron mit kóstál? Nem tudja valaki?
Válasz Csabi 1988 #3812. hozzászólásárahát ha egy misi van a két gép között akkor egyértelmű hogy t6.
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraA t7.210-es traktorról mondanál néhány szót? Mennyi üzemóra van benne? Mit dolgozik? Milyen problémák voltak eddig?
Válasz zsoltrs #3840. hozzászólásáraegy tm 165 egy t7.210 meg egy t5.95 van
nekem a test probléma megoldotta.
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraÜdv. Írtam privátot.
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraSzia, olajakat szűrőket mindenféle képpen.
Elsősorban. Aztán majd adja magát hogy mi gyengélkedik. de pl a ventillátort se utolsó dolog cserélni...
Sziasztok!
Folyamatban van egy t7060-os traktor megvásárlása 6500 órával. A tanácsotokat szeretném kikérni, hogy milyen alapvető karbantartásokat végezzek / végeztessek el rajta, ti mit cserélnétek és hol?
Válasz Vilibetyár #3796. hozzászólásáraHasonló problémával küzdünk egy New Holland ts110-nél.Holnap kezdünk hozzá a problémának.Ha jutottak előrébb szívesen fogadnánk pár jó tanácsot. Természetesen ha okosabbak leszünk, mi is jelentkezünk.
Válasz vargap023 #3844. hozzászólásáraHa nem találsz valamilyen vakdugót,a legegyszerűbb,ha a beöntősapka helyére esztergáltatsz csatlakozó közdarabot.
Sziasztok, tudnátok segíteni, hogy New Holland td105.5- be hogyan lehet szabad vissza folyó hidraulika ágat kialakítani?
Válasz Róbert86 #3842. hozzászólásáraSzia Róbert!7700 üó 250 óránként.
Válasz Claas Markant #3841. hozzászólásáraszia, mennyi motoróra van benne? az olajat hány óránként cseréled?
Üdv mindenkinek!Nekünk a New holland t 6080 ban a kiegyenlítőből eltűnik a víz.Nem olyan sok mennyiség és nem is sűrűn.Folyás nem látható sehol sem.Mi lehet a probléma?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraIlyen trakid van?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraHa test baja lenne, akkor más is vacakolna nem?
Vettem egy új hőfok jeladót (a réginel kicsit alacsony volt a hőfok) (1 pines)
KB. 100 métert dolgoztam a géppel és már maxon volt a vizhofok. Szinte beinditas után rögtön emelkedett a víz hőfok.
A termosztát (tavaly lett cserélve mindkettő) nyit a felmenő cső meleg.
A szervizes azt mondja, h az 1 pin nem a skálát "mozgatja", hanem ha elér egy bizonyos ohm értéket akkor beriaszt h forr a vízed.
Az alatta lévő 2 pines csati felelne a skáláért, de azt ha le húzom ill rövidre zárom semmit n csinál.
Mondt h vszinu h osszedorzsolodott a kettőnek a kábele és osszevesznek.
Van ilyen traki?
Válasz zsoltrs #3836. hozzászólásáratest kábel nem érintkezik rendesen a fülke alatt. egy vastag kábelt keres a fülkét köti össze a váltó tetejével
Válasz zsoltrs #3836. hozzászólásáratest kábel nem érintkezik rendesen a fülke alatt. egy vastag kábelt keres a fülkét köti össze a váltó tetejével
Van itt valakinek tm 190,175 vagy 155 típusú traktorja?
Egy kis segítségre lenne szükségem, a vizhofok kijelzése kicsit hektikus.
Válasz horvath.agro #3834. hozzászólásáraÉn is pont ezt csinálom,5000 óránál sincs eldugulva a kartelgáz szűrő. Akkor kell cserélni egyébként,ha a szelepdekli másik végében annál a kis műanyagnál olajköd képződés van.Mert az a nyomásszabályzója,ha dugulás van ott engedi ki a kartelgázt.
A szelephézag nálam is jó,nem állítottam rajta.
na ránéztem a szelephézagra
minden a gyári értéken belül volt, így csak a kartergáz szűrő lett cserélve.
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáramár multkor is variáltál ezzel a kibaszott sullyal,a tied mennyi konkrétan?-hogy ennyire hihetetlennek tűnik.(egyébbként állitólag ezek a tractordata súlyok meg gyári súlyok állitólag mindig kevesebbek,mivel a nyugati parasztok minnél könnyebb traktort szeretnének.)
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáragyárilag ahogy jött. 700kg orrsúly, keréksúly nélkül

Válasz horvath.agro #3829. hozzászólásáramennyi keréksúllyal,orrsullyal??vagy vetőgéppel együtt?
Válasz horvath.agro #3829. hozzászólásáramennyi keréksúllyal,orrsullyal??vagy vetőgéppel együtt?
Válasz Wilde #3825. hozzászólására6360 kiló tele tankkal. mérlegen mérve.
Válasz csferri #3827. hozzászólásárade igen sajnos
Válasz Csabi 1988 #3819. hozzászólásáraHa 50-es a váltó nem csökken a műszaki 2 évre?