Válasz #1860. hozzászólásra
Köszi szépen egyenlőre egy 6 fejes eke van hozzá meg a kombinátorom tudom bővíteni 6,6-osra a 4,4 méterről . Tárcsa marad a krisztálé lazítót meg majd talán jövőre sikerül hozzá
Válasz #1855. hozzászólásra
nem volt fontos a választásnál de a tábla végi fordulók sokkal kisebbek lehetnek majd főleg függeszette munkaeszközzel majdnem akkora helyen fordul ez a batár mint egy 80-as MTZ
Válasz #1849. hozzászólásra
4,5 az ára jó állapotban van 97-es kis kerekes de kb 150 Ha-t dolgoztak rajta az új 20,8*34-es hátsó gumik , esztétikailag szép műszakilag is jó állapotban van , fekete rendszámos nyáron valamikor jár le a műszakija van hozzá vonófej vonólap és hashúzó is . egy baja van de azt kijavítjuk egyik fékje egyszer beragadt és megégett a féktárcsa de ezt mi cseréljük a közel jövőben
Eddig faxa nagyon de komoly munkát nem csináltam vele .
Ha jól tudom 80 mázs körül van
Nagyon sok jót hallottam róluk és ha kicsit olyan a traktoros akkor könnyen 20000 óra fölé megy a gép
a helyi TSZ-ben is ven egy még az elsők közül való de a mai napig megy és főleg talajon mert nincs rajta rendszám ezért főleg tárcsáz szánt és kombinátorozik de még az első traktorosa volt addoig lazított és vetett is .Anno 6 fejes IH ekét húzott meg 6.2 es Ih tárcsát meg 5 késes IH lazítót meg 6,6-os unimat kombit . Most 5 fejes Ih ekét húz meg 4,2-es IH tárcsát és 6,6-os unimat kombit
Amikor challenger hevedereseket néztem akkor ráálltam ezekre is mert ugyanaz a pofozós Funk váltó van alattuk meg egyéb alkatrészek is, sőt kabin is meg mittudomén.
Van egy jó newhollandos szervíz valahol az ország közepén, azt mondta az uriember ezekben a 10000órás 88 meg G-kben még annyi tartalék van mint a mostani újakban ha nem több.
Viszont ahogy írta a koléga is váltó 15ezer euró bele egy gyári felújított dobozos cucc, meg a szipirtyó is milkás összeg.
Ha ezek rendben vannak akkor tartós amerikai a gép, hajtásai hídja nemhallottam hogy bajosak lennének.
Igen így megnyugodtam,Motor az bontatlan.1.5 milla hozzá egy rövid motor.Szerintem annyiért nem érdemes kolbászolni.Remélem mostanában még nem lessz rá szükség.
Ma mondták hogy egy fendt motort 1.2 milláért újítottak fel ősszerakták és eltőrt a főtengely majd kintről hoztak egy másik traktort amiből végül átrakták a motort.Nem egy kellemes történet.
Válasz #1829. hozzászólásra
Az volt a szöveg hogy nem jó az óra valamivel több van benne.Olyan naív én sem voltam hogy csak 3500 van egy 10 éves gépben, ami várható élettartamának csak töredéke még és egy Húsz millás gép még nem amortizálódott ilyen sokat árban.Előfordulna esetleg akkor meg nem adják el csak 10 fölött Majd már hazafelé menet láttam hogy műkszik a számláló nem tekerték 10e.nél átfordul.
Válasz #1825. hozzászólásra
Felvettem a Kalambós ballonkabátomat, és Kutattam.Biztosítónál meg volt a korábbi gazdája.
Ahol 5db ilyen egyforma gép volt.Előkerült a szervíz napló is.és korrekt tájékoztatást kaptam mindenről. sőt a többi 4 röl is, csak azért hogy jellemző meghibásodások mennyi üzem óránál fordul elő, és mibe fáj annak orvoslása.Az egésznek nagyon meg örültem, mert nem sokkal vétel előtt,váltó 3.5mill.Hidro szivattyúcsoport.1 mill. Kicserélve.Na ez az az összeg amit mostanában nem kell kiadnom ezekre.
az nem baj mert au ursus most is gyártja az gyári minoségu csak a tobbi lengyel alkatrész amit már nem tudod hogy ki gyártja valami muhelyben a térgyén
4462 hozzászólás
Válasz #1860. hozzászólásra
Köszi szépen egyenlőre egy 6 fejes eke van hozzá meg a kombinátorom tudom bővíteni 6,6-osra a 4,4 méterről . Tárcsa marad a krisztálé lazítót meg majd talán jövőre sikerül hozzá
Válasz #1859. hozzászólásra
Okes. addig ugyse erdekel minket a dolog. majd meglassuk mi lesz a jovo
Válasz #1858. hozzászólásra
Akkor okes, amugy gratula az uj gephez, munkaeszkozok vannak mar hozza?
Válasz #1857. hozzászólásra
de ha gondolja nyáron beszélhetünk a 9540-es eladásáról is
Válasz #1857. hozzászólásra
2. hozzászólásodnál kiszúrtam ki vagy csak nem akartam rákérdezni nyíltan
Válasz #1847. hozzászólásra
Ha gondolod rakerdek.amugy gondolom nem ismersz meg baratom??
Válasz #1855. hozzászólásra
nem volt fontos a választásnál de a tábla végi fordulók sokkal kisebbek lehetnek majd főleg függeszette munkaeszközzel majdnem akkora helyen fordul ez a batár mint egy 80-as MTZ
Válasz #1843. hozzászólásra
SuperSteer miért volt fontos benne?
Válasz #1853. hozzászólásra
add meg neki teló számomat 30 415-1482
amit elfelejtettem hogy 10400 óra körül van benne
Köszönöm.Jelzem neki a dolgot és írok hogy mi a reakció.
Válasz #1850. hozzászólásra
Remélem
Válasz #1849. hozzászólásra
4,5 az ára jó állapotban van 97-es kis kerekes de kb 150 Ha-t dolgoztak rajta az új 20,8*34-es hátsó gumik , esztétikailag szép műszakilag is jó állapotban van , fekete rendszámos nyáron valamikor jár le a műszakija van hozzá vonófej vonólap és hashúzó is . egy baja van de azt kijavítjuk egyik fékje egyszer beragadt és megégett a féktárcsa de ezt mi cseréljük a közel jövőben
Válasz #1848. hozzászólásra
Bizzunk benne sokat fog még menni.
Válasz #1847. hozzászólásra
Mennyire gondoltad azt a 16245-öt mikori évjárat?Van ey ismerősünk és zetorban gondolkodik.
Válasz #1846. hozzászólásra
jelenleg 8647
Válasz #1845. hozzászólásra
Nem sokára kész a motor generál de egyenlőre marad mert tavaszon dolgoznia kell . 16245-re nem tudsz vevőt esetleg ?
Válasz #1844. hozzászólásra
Erre szokták mondani aki keres az talál.
Üz óra mennyi?
Válasz #1816. hozzászólásra
Helo baratom. Milyen allapotba van a 9540 esed??
mert lehet erdekelne egy ismerosomet
Válasz #1841. hozzászólásra
Én régóta keresem meg figyelem ezt a szériát nekem ez az isten meg a krisztál
Válasz #1842. hozzászólásra




Én még nem csináltam róla képet de a neten találtam képeket róla a hirdetésből
Válasz #1841. hozzászólásra
SS Super Steer vagyis fordul az első hídja .
Eddig faxa nagyon de komoly munkát nem csináltam vele .
Ha jól tudom 80 mázs körül van
Nagyon sok jót hallottam róluk és ha kicsit olyan a traktoros akkor könnyen 20000 óra fölé megy a gép
a helyi TSZ-ben is ven egy még az elsők közül való de a mai napig megy és főleg talajon mert nincs rajta rendszám ezért főleg tárcsáz szánt és kombinátorozik de még az első traktorosa volt addoig lazított és vetett is .Anno 6 fejes IH ekét húzott meg 6.2 es Ih tárcsát meg 5 késes IH lazítót meg 6,6-os unimat kombit . Most 5 fejes Ih ekét húz meg 4,2-es IH tárcsát és 6,6-os unimat kombit
Válasz #1837. hozzászólásra
SS????
ezt nem értem.
De a gép az faxa!
Amikor challenger hevedereseket néztem akkor ráálltam ezekre is mert ugyanaz a pofozós Funk váltó van alattuk meg egyéb alkatrészek is, sőt kabin is meg mittudomén.
Van egy jó newhollandos szervíz valahol az ország közepén, azt mondta az uriember ezekben a 10000órás 88 meg G-kben még annyi tartalék van mint a mostani újakban ha nem több.
Viszont ahogy írta a koléga is váltó 15ezer euró bele egy gyári felújított dobozos cucc, meg a szipirtyó is milkás összeg.
Ha ezek rendben vannak akkor tartós amerikai a gép, hajtásai hídja nemhallottam hogy bajosak lennének.
Súlyra mennyi ez most?
Válasz #1839. hozzászólásra
Nem kereskedő szarházi
Válasz #1833. hozzászólásra
Kereskedő.
Válasz #1834. hozzászólásra
szedek le netről
Válasz #1835. hozzászólásra
Ja és ami nekem külön lényeg hogy SS
Válasz #1831. hozzászólásra
Igen így megnyugodtam,Motor az bontatlan.1.5 milla hozzá egy rövid motor.Szerintem annyiért nem érdemes kolbászolni.Remélem mostanában még nem lessz rá szükség.
Ma mondták hogy egy fendt motort 1.2 milláért újítottak fel ősszerakták és eltőrt a főtengely majd kintről hoztak egy másik traktort amiből végül átrakták a motort.Nem egy kellemes történet.
Válasz #1832. hozzászólásra
8870 alias G-210
Válasz #1833. hozzászólásra
képet lökjél már helló!
Válasz #1830. hozzászólásra
Nem semmi milyen emberek vannak néha
Válasz #1756. hozzászólásra
Húsfutár!
Milyen G-s szekeret vettél???? 190? vagy nagyobb?
Válasz #1830. hozzászólásra
ez még talán a jobbok verzió.....
Válasz #1829. hozzászólásra
Az volt a szöveg hogy nem jó az óra valamivel több van benne.Olyan naív én sem voltam hogy csak 3500 van egy 10 éves gépben, ami várható élettartamának csak töredéke még és egy Húsz millás gép még nem amortizálódott ilyen sokat árban.Előfordulna esetleg akkor meg nem adják el csak 10 fölött Majd már hazafelé menet láttam hogy műkszik a számláló nem tekerték 10e.nél átfordul.
Válasz #1828. hozzászólásra

az üzemóra mennyire volt vi***ahajtva?
Válasz #1827. hozzászólásra
5.3+fa
Válasz #1826. hozzászólásra
T.I. mennyivel árulta Kisteleken?
Válasz #1825. hozzászólásra
Felvettem a Kalambós ballonkabátomat, és Kutattam.Biztosítónál meg volt a korábbi gazdája.
Ahol 5db ilyen egyforma gép volt.Előkerült a szervíz napló is.és korrekt tájékoztatást kaptam mindenről. sőt a többi 4 röl is, csak azért hogy jellemző meghibásodások mennyi üzem óránál fordul elő, és mibe fáj annak orvoslása.Az egésznek nagyon meg örültem, mert nem sokkal vétel előtt,váltó 3.5mill.Hidro szivattyúcsoport.1 mill. Kicserélve.Na ez az az összeg amit mostanában nem kell kiadnom ezekre.
Válasz #1794. hozzászólásra
hogyan derült ki a valós üzemóra?
Válasz #1823. hozzászólásra
Jó éjt
Válasz #1821. hozzászólásra
Majd ha a nagynyuszival is annyit dolgozol mint a krisztusal és úgy hozzádnől eldöntöd.
Megyek csi-csí ni
Jó éjt.
Válasz #1820. hozzászólásra
esetleg egy 6030-as kis nyuszi de az még pár évet várat magára mire árban elérhető lesz nekem
Válasz #1818. hozzászólásra
Fene tudja de ha lehet nem árt fiatalítani a gépparkot
Válasz #1817. hozzászólásra
Szép lenne két kék gép.
Válasz #1817. hozzászólásra
90-120 ló közötti zetorban gondolkodom és 3 gép kiszolgálna mindent
Válasz #1816. hozzászólásra
Gondolod az új jobb lenne?
Válasz #1812. hozzászólásra
Jovore veszel egy kis 100- 120as nyuszit nos ké géppel megoldod az egész termelést
Válasz #1813. hozzászólásra
egyenlőre nem
16245-ös lesz a tavaszon eladó de ha jó áron elvinnék a 9540-est is akkor egy újabb zetor jönne a portára
Válasz #1813. hozzászólásra
hát it el is lehet oket adni jó pénzért
Válasz #1811. hozzászólásra
az nem baj mert au ursus most is gyártja az gyári minoségu csak a tobbi lengyel alkatrész amit már nem tudod hogy ki gyártja valami muhelyben a térgyén
Válasz #1812. hozzászólásra
Gondoltam a Zetorokat felpakolod egy kamionra és visszaviszed Tótiába.