Ja t6050 delta 127 ló gyárilag de volt egy kis bibi 2000 üzemóránál az adagolóval így padon odalett neki csavarva most elvileg 140 körüli ! váltójával meg vagyunk elégedve nem kell kuplungolni se terhelés alatt se elinduláskor csak bevágod az irányváltót amerre akarsz menni és arra indul a megadott sebességfokozatba onnantól meg gombal váltassz csoportváltás is gombal van annyi hogy az A, B és a C,D csoport között kell egy kuplungos váltás de ezt általában álló helyzetben teszi az ember mivel talajmunkát vagy B-be vagy C-be csinálja és ezeken belül fel le csak gombbal! Ha vesztek súlyozásra odafigyelni hátsókeréksúlyt és előre a plusz 10 db 45ös táskát ki kell alkudni mivel csak 10 db 45ösel jön de még 10 et rá kell rakatni úgy már szépen dolgozik a kategóriájának megfelelő munkagépekkel. Mi sokat szállítunk vele meg talajmunkázik is de eddig az adagolós kis gubancon kívül nem volt semmi gond lekopogjam .
szinte csak mtz-t vezettem, műúton mentem egy kört egy 5455 MF-el.Terhelés alatt indulni mindig kuplunggal kell?Terhelés nélkül lehet irányváltóval indulni, mondjuk tárcsával műúton.Fékezéskor pakolgatni kell vissza a váltót mondjuk terményszállításkor, és üresen hogy működik? Környéken akivel jóba vagyunk nincs ilyen váltós trakija, de még más márka powershift váltós se nagyon
Üdv!
Akinek New Holland T6000 szériás traktora van pár infóval szolgálhatna, e mail címemre ír és én válaszba felteszem a kérdést. Az e-mail címem: t.peti989@gmail.com
Tud valaki, vagy van valakinek egy M160-hoz való hűtő/fűtő ventilátor?, ami a tetőtérbe van beszerelve, a válaszokat előre is köszönöm, elég sürgős lenne.
Valószínű már nem méri rendesen a váltó olaj nyomást , illetve már csak a felmelegedett olaj értékét tudja valamennyire jelezni , abban a nyomás intervallumban ad jelet , ezért csak ott jelzi ki az adatokat.
De ez csak tipp...
Az irányváltó is lehet azért nem megy ilyenkor mert ahhoz hogy egy ilyen bonyolult váltó teljesen működni tudjon gondolom minden adatnak ellenőrzöttnek kell hogy legyen a váltó elektronikáján keresztül . Tehát amíg nincs jel , a váltó egyes részei nem működnek...
Természetes de a nagy átőrést a diesel technikában az új fajta porlasztok és adagolok szabályzó rendszerének a fejlesztése hozta. Na meg persze vezérmű tengelyek.
A környezet védelmi osztály besorolásának nem sok köze van motorblokk típusához../ezekbe a forgattyús házakba,hengerfejekbe már nem lehet csodát tenni... persze lehet finomítgatni /...az egész kulcsa a befecs kendezés /szög, nyomás, mennyiség, és az egész égési folyamat beszabályzása a turbó karakterisztikájával.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy egy New Holland ts115 tipusú traktor miért csinálhatja azt hogy a váltó amíg nem melegszik be, addig nem mutatja a kijelző az aktuális sebességváltó fokozatot és az irányváltó se működik csak kuplunggal. Aztán egyszer csak megjelenik a kijelzőn a váltó fokozat száma és onnantól kezdve tökéletesen működk. Másnap viszont újra kezdődik. Ha tudjátok mi baja lehet, esetleg a javítás mekkora munka és mennyibe kerűlne, jah és persze még válaszoltok is azt megköszönném!!
a difizárkapcsolópanel alatt van két stekker,az 1-ik ben kell összezárni az érintkezőket,+ adott fordulat+stb én már csináltam vmikor,de jobb ha először szervizessel csináltatod mert nagyon nagy bajt is lehet csinálni!!! ha kérdés van itt elérsz 06209175951
Segítséget kérnék!!! New Holland M160 hidraulikáját hogyan kell kalibrálni? A problémám az,hogy a műszerfal jobb felső sarkában a kijelző 60 mutat,hol ott az emelő karok teljesen le vannak engedve.Tehát nem bírom a maximumra felemelni,mert nem a 00-ról indul a számláló.Hogyan tudom a kijelzőt alaphelyzetre (00-ra) állítani?
#1. hozzászólás, Bolesz1212 küldte be 2012-05-14 22:58:51-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Bolesz1212
Nekem t6030Delta van. 3 éves, 2500 ü.ó van benne. Eddig még hibátlan. Nagyon jó. Úgy néz ki jobban be indul majd a jövőbe a közúton való szállítás ezért jobb lenne egy magasabb felszereltsg ugyan ebbe a kategóriába. Elsősorba elitre gondlok vagy esetleg Plusz. Ha valakinek van tapasztalata az extrásabb 6000es NH-ról akkor az nagyon jó lenne. Előre is kösz
Nem. A gép kiskunhalasi telephelyen van az eladó pedig harkakötönyi. De az nap az ipse kisteleken volt, és azt mondta csak fél-1,és 1 óra felé tudott volna kijönni.
Mi akkor már baján jártunk.
A kiskunhalasi vásárból, még el kellett menni egy szaki gazdához akitől bikaborjút vettünk és a végén már nem volt idő rá. A vásárból amúgy sem lett volna egyszerű kiállni az autóval, bejutni is körülményes volt..
Üdv! Nálunk is van egy 155 a cégnél ezzel egy idős, csak éppen az üzemóra szám az 6730 körül jár, a gumi nem sokkal kopottabb mint ezen, kaszál, szállít és vet, néha végez talajmunkát.
Az üzemóra állása kb valós lehet mert a rendszámunk is megegyezik szinte( miénk is KXS-) meg üzemórába is kb itt járunk ilyan 2800 üzemóránál és a gumi is kb ennyire kopott!! Mondjuk én egy kicsit nem sokat de drágállom.Egy millióval vagy másféllel rövidebbnek gondolnám bruttóba.Tehát olyan 11,5 max 12. De mondjuk az is benne van a pakliban hogy legyen az eladónak egy kis engedni valója hogy jól járjon a vevő is meg ő is
Válasz #1529. hozzászólásra
lehet hogy egy 1000-2000 órával visszább van hajtva, az enyémen 3600 óránál nagyobbak a minták az első gumin.
Jól tartják az árukat mert ezek akkor 13,5-14,2 millióba kerültek újonnan.
Már korábban is érdeklődtem a márka után és sokan ezt a típust ajánlották. Felhívtam az eladót azt mondja, hogy a
gép magyar nem behozott.. Az üzemóra sem sok benne ha nem lett manipulálva az órája. Megpróbálom rávenni az öreget hogy nézzük meg, azzal nem vesztünk semmit.
Nem rossz gép!!!ebben a szériában ezek a legjobban sikerültek,érdemes beruházás és eléggé univerzális gép...sokat dolgoztunk,dolgoztam a párjával case ih mxm 155 rugalmas gép...4es regent vált.forg.eke,5,6os ásoborona,5,2es középnehéz tárcsa..jympa 5késes lazitó...15tonás pot...olyan 2500üzemora körül lett eladva...most egy 195-ös puma van!
Szia nekem is ien problémám volt egy new holand 8560 ford traktornál dettó ugyan az mint az m széria és nekem is f 23 hibakód + csiga és c1 től fentebb nemtudtam váltani namost a hiba nekem az volt hogy 2 kábel elvolt szakadva és nemérintkezett normálisan a kabin és a váz közötti kábelkötegnél. A váz kidörzsölte. Ki a jobb oldali kerék úgy hozzáfértem összekötöttem és azóta hibátlanul működik.
kézifék mögött van egy kapcsolókar/legalábbis az enyémben még van/olyan mint az mtz elsőhajtáskapcsoló,azt próbáld kapcsolni,de ez mechanikus,ezt nem tudja kapcsolgatni magának
ezt kell kideríteni, valahogy. Ebben nem tudok segíteni nálam ilyen lassú vadállatok nincsenek a fülkében.A tiédben nem tudom milyen váltó van, van e mászó fokozat.Elméletileg ha a csigát jelöli kellene hogy legyen.Akkor meg annak kapcsolója is van.De lehet hogy kapcsoló helyett csak két szigeteletlen vezeték össze zárlatol.Keress és kutass vagy szervíz.
4462 hozzászólás
Ja t6050 delta 127 ló gyárilag de volt egy kis bibi 2000 üzemóránál az adagolóval így padon odalett neki csavarva most elvileg 140 körüli ! váltójával meg vagyunk elégedve nem kell kuplungolni se terhelés alatt se elinduláskor csak bevágod az irányváltót amerre akarsz menni és arra indul a megadott sebességfokozatba onnantól meg gombal váltassz csoportváltás is gombal van annyi hogy az A, B és a C,D csoport között kell egy kuplungos váltás de ezt általában álló helyzetben teszi az ember mivel talajmunkát vagy B-be vagy C-be csinálja és ezeken belül fel le csak gombbal! Ha vesztek súlyozásra odafigyelni hátsókeréksúlyt és előre a plusz 10 db 45ös táskát ki kell alkudni mivel csak 10 db 45ösel jön de még 10 et rá kell rakatni úgy már szépen dolgozik a kategóriájának megfelelő munkagépekkel. Mi sokat szállítunk vele meg talajmunkázik is de eddig az adagolós kis gubancon kívül nem volt semmi gond lekopogjam .
Válasz #1560. hozzászólásra
szinte csak mtz-t vezettem, műúton mentem egy kört egy 5455 MF-el.Terhelés alatt indulni mindig kuplunggal kell?Terhelés nélkül lehet irányváltóval indulni, mondjuk tárcsával műúton.Fékezéskor pakolgatni kell vissza a váltót mondjuk terményszállításkor, és üresen hogy működik? Környéken akivel jóba vagyunk nincs ilyen váltós trakija, de még más márka powershift váltós se nagyon
Válasz #1559. hozzászólásra
Delta? a váltóhasználat meg elektromos hidraulika használat
Miért nem jó itt írni?? én írok neked van t6050 esünk ! mire vagy kíváncsi??
Üdv!
Akinek New Holland T6000 szériás traktora van pár infóval szolgálhatna, e mail címemre ír és én válaszba felteszem a kérdést. Az e-mail címem: t.peti989@gmail.com
Válasz #1552. hozzászólásra
Autóvillamossági szerelő megoldja töredékéből, mint egy gyári ventilátor !!!! Az idén nálam is rendbe kellett tenni.
Válasz #1555. hozzászólásra
Kösz
És ezen hogyan tudok segíteni ?
Válasz #1554. hozzászólásra
valamelyik beragadt
Hali
8560-as traktoron nem működnek a digitális kijelző gombjai mi lehet a probléma ?
Az IKR a Bábolnai Gazdanapokon tartott gépbemutatót, ahol az új New Holland traktorszériát is bemutatta.

Még több kép:
http://www.agroinform.com/fotogaleria/Mezogazdasagi-szakkiallitasok-2012-IKR-gepbemutato-a-Babolnai-Gazdanapokon/20120906-232/
Üdv!
Tud valaki, vagy van valakinek egy M160-hoz való hűtő/fűtő ventilátor?, ami a tetőtérbe van beszerelve, a válaszokat előre is köszönöm, elég sürgős lenne.
Válasz #1547. hozzászólásra
Szerintem váltó olaj gomba probléma lesz ...
Valószínű már nem méri rendesen a váltó olaj nyomást , illetve már csak a felmelegedett olaj értékét tudja valamennyire jelezni , abban a nyomás intervallumban ad jelet , ezért csak ott jelzi ki az adatokat.
De ez csak tipp...
Az irányváltó is lehet azért nem megy ilyenkor mert ahhoz hogy egy ilyen bonyolult váltó teljesen működni tudjon gondolom minden adatnak ellenőrzöttnek kell hogy legyen a váltó elektronikáján keresztül . Tehát amíg nincs jel , a váltó egyes részei nem működnek...
Természetes de a nagy átőrést a diesel technikában az új fajta porlasztok és adagolok szabályzó rendszerének a fejlesztése hozta. Na meg persze vezérmű tengelyek.
Válasz #1548. hozzászólásra
szerintem azért még a hengerfejnek is köze lehet
Válasz #1544. hozzászólásra
A környezet védelmi osztály besorolásának nem sok köze van motorblokk típusához../ezekbe a forgattyús házakba,hengerfejekbe már nem lehet csodát tenni... persze lehet finomítgatni /...az egész kulcsa a befecs kendezés /szög, nyomás, mennyiség, és az egész égési folyamat beszabályzása a turbó karakterisztikájával.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy egy New Holland ts115 tipusú traktor miért csinálhatja azt hogy a váltó amíg nem melegszik be, addig nem mutatja a kijelző az aktuális sebességváltó fokozatot és az irányváltó se működik csak kuplunggal. Aztán egyszer csak megjelenik a kijelzőn a váltó fokozat száma és onnantól kezdve tökéletesen működk. Másnap viszont újra kezdődik. Ha tudjátok mi baja lehet, esetleg a javítás mekkora munka és mennyibe kerűlne, jah és persze még válaszoltok is azt megköszönném!!
Válasz #1545. hozzászólásra
a difizárkapcsolópanel alatt van két stekker,az 1-ik ben kell összezárni az érintkezőket,+ adott fordulat+stb én már csináltam vmikor,de jobb ha először szervizessel csináltatod mert nagyon nagy bajt is lehet csinálni!!! ha kérdés van itt elérsz 06209175951
Segítséget kérnék!!! New Holland M160 hidraulikáját hogyan kell kalibrálni? A problémám az,hogy a műszerfal jobb felső sarkában a kijelző 60 mutat,hol ott az emelő karok teljesen le vannak engedve.Tehát nem bírom a maximumra felemelni,mert nem a 00-ról indul a számláló.Hogyan tudom a kijelzőt alaphelyzetre (00-ra) állítani?

Üdv!
New Holland t6000 delta és plus hogy tudja a tier III-at nem CR motorral ?
Üdv!
New Holland t6000 delta és plus hogy tudja a tier III-at nem CR motorral ?
Köszi majd meg mérem még valahogy madzaggal a hosszat! Pedig mondtam a faternak cserélje le de hat a sporolas!
Válasz #1540. hozzászólásra
én amit használok tl 90 hez generátor 1150 klima 9,5x965la ventilátor spa 1075la kompresszor 12,5x1100la
Sziasztok! Seggitsetek L85-höz milyen ékszijjak kellenek mert letépte az összeset a könyvben meg csak cikszam van!! Köszi elöre is!


Válasz #1537. hozzászólásra
elég negatív hozzáállás az eladótól. lehet nem is akarja eladni
#1. hozzászólás, Bolesz1212 küldte be 2012-05-14 22:58:51-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Bolesz1212
Nekem t6030Delta van. 3 éves, 2500 ü.ó van benne. Eddig még hibátlan. Nagyon jó. Úgy néz ki jobban be indul majd a jövőbe a közúton való szállítás ezért jobb lenne egy magasabb felszereltsg ugyan ebbe a kategóriába. Elsősorba elitre gondlok vagy esetleg Plusz. Ha valakinek van tapasztalata az extrásabb 6000es NH-ról akkor az nagyon jó lenne. Előre is kösz
Válasz #1536. hozzászólásra
Nem. A gép kiskunhalasi telephelyen van az eladó pedig harkakötönyi. De az nap az ipse kisteleken volt, és azt mondta csak fél-1,és 1 óra felé tudott volna kijönni.
Mi akkor már baján jártunk.
Válasz #1535. hozzászólásra
és egyenesbe nem lehetett volna?
Válasz #1534. hozzászólásra

A kiskunhalasi vásárból, még el kellett menni egy szaki gazdához akitől bikaborjút vettünk és a végén már nem volt idő rá. A vásárból amúgy sem lett volna egyszerű kiállni az autóval, bejutni is körülményes volt..
Válasz #1533. hozzászólásra
megnézted a tm155-t?
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=54821&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=
Válasz #1531. hozzászólásra
Üdv! Nálunk is van egy 155 a cégnél ezzel egy idős, csak éppen az üzemóra szám az 6730 körül jár, a gumi nem sokkal kopottabb mint ezen, kaszál, szállít és vet, néha végez talajmunkát.
Az üzemóra állása kb valós lehet mert a rendszámunk is megegyezik szinte( miénk is KXS-) meg üzemórába is kb itt járunk ilyan 2800 üzemóránál és a gumi is kb ennyire kopott!! Mondjuk én egy kicsit nem sokat de drágállom.Egy millióval vagy másféllel rövidebbnek gondolnám bruttóba.Tehát olyan 11,5 max 12. De mondjuk az is benne van a pakliban hogy legyen az eladónak egy kis engedni valója hogy jól járjon a vevő is meg ő is
Válasz #1529. hozzászólásra
lehet hogy egy 1000-2000 órával visszább van hajtva, az enyémen 3600 óránál nagyobbak a minták az első gumin.
Jól tartják az árukat mert ezek akkor 13,5-14,2 millióba kerültek újonnan.
Már korábban is érdeklődtem a márka után és sokan ezt a típust ajánlották. Felhívtam az eladót azt mondja, hogy a

gép magyar nem behozott.. Az üzemóra sem sok benne ha nem lett manipulálva az órája. Megpróbálom rávenni az öreget hogy nézzük meg, azzal nem vesztünk semmit.
Válasz #1526. hozzászólásra
Nem rossz gép!!!ebben a szériában ezek a legjobban sikerültek,érdemes beruházás és eléggé univerzális gép...sokat dolgoztunk,dolgoztam a párjával case ih mxm 155 rugalmas gép...4es regent vált.forg.eke,5,6os ásoborona,5,2es középnehéz tárcsa..jympa 5késes lazitó...15tonás pot...olyan 2500üzemora körül lett eladva...most egy 195-ös puma van!
Válasz #1526. hozzászólásra
Elég pöpec állapotba van miénk is ilyen évjárat ennyi üzemóra kb.És még a rendszáma is majdnem ugyan az
Vélemények???????
http://www.mascus.hu/Mezogazdasag/Traktorok-140-199-LE/New-Holland-TM-155/fucwatls.htmlhttp://www.mascus.hu/Mezogazdasag/Traktorok-140-199-LE/New-Holland-TM-155/fucwatls.html
Matányi !

Itt kérdezgetnek ezerrel , illene válaszolni !
Ha már többen is megpróbáltak segíteni...
Válasz #1512. hozzászólásra
Üdv!
Kalibrálás nem segít?
Szia nekem is ien problémám volt egy new holand 8560 ford traktornál dettó ugyan az mint az m széria és nekem is f 23 hibakód + csiga és c1 től fentebb nemtudtam váltani namost a hiba nekem az volt hogy 2 kábel elvolt szakadva és nemérintkezett normálisan a kabin és a váz közötti kábelkötegnél. A váz kidörzsölte. Ki a jobb oldali kerék úgy hozzáfértem összekötöttem és azóta hibátlanul működik.
Válasz #1520. hozzászólásra
Sikerült megtalálni hogy mi a baja?
igen, nálunk ez volt nem tudjuk hogy miért ment ki de hála égnek ennyi volt csak, én nem mondom, hogy tiédnek is ez a baja, de próbáld meg. 2 perc.
Válasz #1519. hozzászólásra
nektek is ezt csinálta?? és a bizti baja volt???
Nézd vég a biztosítékokat, tuti az lessz, nekünk kb 3szor, és ninics a gépben mászó fokozat.
Válasz #1514. hozzászólásra
kézifék mögött van egy kapcsolókar/legalábbis az enyémben még van/olyan mint az mtz elsőhajtáskapcsoló,azt próbáld kapcsolni,de ez mechanikus,ezt nem tudja kapcsolgatni magának
Válasz #1516. hozzászólásra
ezt kell kideríteni, valahogy. Ebben nem tudok segíteni nálam ilyen lassú vadállatok nincsenek a fülkében.A tiédben nem tudom milyen váltó van, van e mászó fokozat.Elméletileg ha a csigát jelöli kellene hogy legyen.Akkor meg annak kapcsolója is van.De lehet hogy kapcsoló helyett csak két szigeteletlen vezeték össze zárlatol.Keress és kutass vagy szervíz.
és hogyan lehet kikapcsolni vagy mért is kapcsolta be magának!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????
Válasz #1512. hozzászólásra
165 nél írja,mászó fokozat be van kapcsolva 10nél nagyobb fokozatban.Csiga jelből megítélve ez valós lehet.
Válasz #1513. hozzászólásra
és mit lehet akkor vele csinálni? vagy mitől van csúszás??
Válasz #1512. hozzászólásra
f 23: megcsúszás-sebesség vagy fokozat magas