Hirdetés
Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Challenger traktorok új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Altalajlazítás - altalajművelés új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Rába Steiger traktorok új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
640 hozzászólás
Válasz sanyeee #388. hozzászólásáraNekünk is szervizes vette le nem is tul régen. De ha esetleg az miatt veszitek le mert gyengének érzitek a gépet, akkor érdemes megnézni nem-e le van csuszva vagy oxidált a mögötte levő kábel csatlakozója ha van rajta. A mienknek is lehet az volt a baja csak, összeszereléskor vettük észre hogy laza a csatlakozás, meg egy másik gép is ilyen problémás volt a környékünkön.
Válasz sanyeee #388. hozzászólásáraHelló! Nekünk a landinin úgy kellett levenni ahogy írtad, hűtő folyadék le, vízpumpa! Utánna jött csak a neheze jelre forgatni! Mi hívtunk szakít, mert nem egyszerű, fogaskerék levételnél ( kis csapágylehúzó) , hűtőt lehet kijukasztuttuk volna! Nem tudom ennél milyen lehet!
Üdv. SOS az alábbi perkins motorról kellene levegyen sürgősen az adagolót, csak épp nem sokra jutottam. Az lenne a kérdésem, hogy mi lenne a leszerelés menete? le kell engedni a hütőfolyadékot és levenni az egész vizpompát ahhoz, hogy az adagolón található anyát, ami a fogaskereket tartja le lehessen csavarni?
Sziasztok!
Cat 428C árokásó rakodógépünk van és kinyomta a hengerfej tömítést a kicsike, a kérdés az lenne hogy mekkora nyomatékkal, milyen sorrendbe hány fokot kell rajta húzni összerakásnál?
Válasz olahpal #382. hozzászólására? 4 éve retkes a légszűrőd ?
Válasz Csarli 1 #384. hozzászólásáraAzt tapasztaltam, hogy a szelepben van egy kis dugattyú, ami a lerakódásoktól meg volt szorulva. Nem is inkább az a pici szűrő, hanem inkább a szelepben lévő dugattyú nem nyitott kellően. Ezért nem volt power. Úgyhogy érdemes a szelepet is kitakarítani.
Válasz olahpal #378. hozzászólásáraÉn csak a szűrőt szoktam tisztítani, az megoldja a problémát, szelepet még nem vettem ki.
Válasz olahpal #382. hozzászólásáraA légszűrőt folyamatosan karban kell tartani tisztítani,cserélni a motor attol is füstölhet terhelés alatt feketén hogy el van tömődve a légszűrő de látom hála Istennek Megoldódott a probléma
Válasz a2457 #381. hozzászólásáraHali,
tegnap megoldódott a dolog. Légszűrő csere!
Most tökéletes a dolog. 4 éve keresem a hiba okát, hogy miért ment el a power. Köszönöm a tanácsot. Ez a pici szűrő volt eldugulva. Illetve az a szelep. Most vissza tért az ereje.
Örö és Bódottá!
Válasz olahpal #379. hozzászólásáraazt nemtudom hogyan kéne kinéznie annak a szelepnek, de az biztos hogy a folyamatos fekete füst nem jó.
ha kevés az anyag egyáltalán nem füstöl, de ha nagyon túl sok akkor meg azért nincsen erő mert egyszerűen nem ég el rendesen a cucc.
Mennyit érnek ezek a P.ek hosszú távon???
Perkins1204E-E44TA IIIB 4400asról vlm tény???
Válasz olahpal #378. hozzászólásáraKözben próbaképp betettem így. Pöcröff indult, meg meg is változott a gép tőle. Most már van fekete füst. Eddig nem volt, csak az a gond, hogy most már terhelés alatt folyamatosan van fekete füst, de valahogy az ereje még mindig nem az igazi. Jobb lett, de ennél még jobbnak kellene lennie. A motor nem kopott, az adagoló volt padon. Lehet a turbó? Nem lóg a tengely, nem látom baját. Esetleg nem sikerült a padról vissza jövő adagolót pontosan ugyan oda visszarakni? Hmm... Már én is kezdem feladni.
Válasz Csarli 1 #369. hozzászólásáraSziaaztok, szia Csarli1!
Nekem is hasonló tünetet produkált a gép. Gondoltam egy próbát megér, szédszedem ez a szűrőt. Volt is benne kis trutyi. De a gondom a következő. Miután a szelepet összerakom a benne lévő rugókat nem feszíti semmi, azaz lötyögnek benne. Valamit ki hagytam volna, vagy ennek ilyennek kell lennie?
nekem ez egy 1104D motoron van egy landiniben
Válasz tri #373. hozzászólásáraSzia!
Hüvelyeztem. Fagyóba betenni pár órára és akkor belemegy. Helyét kicsiszolni (rozsda) Beolajoznia hüvelyt és a helyét is. Fát keresztbe rakni és kocogtatni vagy ha lenne prés azzal lenne az igazi benyomni. Gyorsan cselekedni, nehogy "összemelegedjen" idő előtt. A régi hüvelyek kivenni viszont nagy tortúra. Állítólag van hozzá kihúzó amivel kilehet húzatni a helyén. Mi kivettük a motort és hidraulikus préssel nyomták ki belőle gépműhelybe.... hát nyögött a prés is meg a kezelője is... ha jól rémlik 50 tonnás préssel nyomták ki és volt hüvely ami 30 tonnánál indult meg de a leggyengébb is 15 nél.
Válasz khgabi1 #375. hozzászólásáraMennyire passzol a felfogatás, tengely, fogaskerék stb. ? Porlasztók maradtak az eredetik? Fogyasztás, teljesítmény OK?
Válasz tri #331. hozzászólására Mi a stanadyne adagoló helyett zetor 160 ast tettünk tá ..kiválóan múködik...
Válasz sanyeee #349. hozzászólására Szia....nekem is ez volt a tünet...Nekem stanadyne adagoló volt rajta aminek a felújításáért fél milt kértek volna....de egy 160 as zetor adagolóra cseréltük töredék pénzböl és megoldódott a probléma..
1006-os perkinst valaki hüvelyezett már? Van hozzá nyers és kész hüvely is, melyiket érdemes? A hónolt deformálódhat berakáskor, azért árulnak félkészt is? Nehezen megy a helyére? Hűteni?
Válasz zoli6886 #370. hozzászólásárakössél be egy sima hagyományos mtz olajnyomás mérőt, aztán indítsad be hogy mit mutat.
nem kizárt hogy csak a gomba szivat.
a műszert le kén ellenőrizni hogy biztosan mér e és hiteles e az adat (nagyjából)
Válasz zoli6886 #370. hozzászólásáraSzevasz!
Legegyszerűbb lenne szerintem az elektromos olajgomba helyére betenni egy közcsavart amire mondjuk egy hagyományos mtz vagy Ifa olajnyomás órát rá lehet kötni és akkor egyből látnád,hogy van-e nyomás vagy csak elektromos probléma van.
Sziasztok nagy segítségre lenne szükségem mf 186 kombájnba 4 hengeres perkins motor van,aratás közben vagyok és kigyulladt az olaj nyomás visszajelző,minden tökéletesen működik,friss olajok 15w-40,szűrők,semmi kartergáz,nem kopog a motor,talán az olajszivattyú lehet hibás mert ez olajnyomást nem mér a műszer!!!Valami ötlet vagy esetleg az olajgomba lehet még hibás,kontakt a víz is csak 85 fokig megy fel,semmi rendellenességet nem tapasztalok,tanácstalan vagyok 10 hekinél tartok most vele??? Régóta a tulajdonomban van gép nagyon karbantartott,de attól még elromolhat!!!Segítséget előre is köszönöm!!!
Válasz jamo #367. hozzászólásáraNekem már a permetezőt sem bírta vinni. Szűrőtisztítás után szinte nem ismertem rá, és nálam is fokozatosan mentek el a pacik. Ha leszedted az üzemanyagcsövet és az alatta lévő közcsavart kivetted, akkor még nem fogod látni a szűrőt, mert kívül a ház, belül pedig egy cső takarja, de ha egy belső zéger fogóval belenyúlsz akkor sikerül kihúznod, jó szórakozást. Ja és egy pár szem nyugtatót.
Válasz jamo #367. hozzászólásáraHa az Ac-ben az egyik szelep szétesik akkor is elmegy az ereje.
Válasz Mfpisti #365. hozzászólásáraIgazad legyen, de kb a 3.-4. szűrőgarnitúra van rajta mióta ezzel xopok. Nem friss dolog és szép lassan jött elő. Tele tanknál szab kifolyással ömlik az adagoló előtt a nafta ha leveszem csövet. Akkor volt ilyen mikor adagoló lett cserélve és össze lett cserélve a turbónyomás és a résolajcső és nem tett rá plussz kraftot az adagoló a turbónyomáshoz.
Válasz Mfpisti #365. hozzászólásárade hun?
Válasz jamo #359. hozzászólásáradugulás
Válasz .Szabi. #360. hozzászólásáraNem üresben. De Szerintem az nem lehet baj.
Válasz -subi #361. hozzászólásáraAzzal kezdtem de ebben az adagolóban nincs ilyen szűrő.
Válasz jamo #358. hozzászólásáraRégebben az adagolóban levő szűrővel mi is jártunk így, meg nemrég a turbóban az egyik csavar kicsit kicsavarodott.
Válasz jamo #359. hozzászólásáraNézd meg az adagolóban lévő kis szűrőt. Én tavaly ugyan így jártam!
Válasz jamo #358. hozzászólásáraTurbo nyomást terhelés alatt mérted?
Válasz Mfpisti #356. hozzászólásáraNincsen, vagy csak nagyon nagyon minimális. De ha nincs turbonyomás akkor az adagoló nem teszi rá a plusz naftát amitől füstölhetne... gondolom... Az adagolóhoz vezető csövet leellenőriztem jó. A résolaj kivezetést is ellenőriztem az adagolón lévő membrán alól nehogy az támaszji olja mögüle, szabadoon bír mozogni. A membránt is megnéztem ne lyukas, a tolórúd amit mozgat ujjal benyomható, nem szorul. Szerinted mi lehet a hiba?
Válasz tri #355. hozzászólásáraNem szedtem szét. A perkinses szerelési utasítás max 2,05bart ír a nyomáshatároló terhelhetőségére. Egyébként lekötöttem a karját és kézzel mozgattam egyértelműen érezni, hogy helyesen működik. Ha lefogom zárt állapotban akkor nyomja az 1,2 bart a turbó ha kicist is nyitok rajta hallom egyből hogy elereszti a nyomást és esik is a nyomás lefelé az órán. Zárt állapotban nincs süvítő hangja.
magasnzomasu pompa hiba
Válasz jamo #354. hozzászólásáraFekete füst van?
Válasz jamo #354. hozzászólásáraNekem a 145LE-s Landini-ről (u.a. a 6 hengeres turbós perkins, Garret) van adat, az 2.1-2.8 bar-t ír max.
De ha nem lóg a tengely, nem ér bele a házba, nem eszi az olajat, akkor szerintem max. a nyomáshatároló van rosszul beállítva.
Üdv!
Perkins motoron ekkora turbónyomásnak kellene lennie? Mérte már valaki vagy van valakinek róla adata? Én 1,17-1,18 bart mérek padló gázon az enyémen de nem sok erő van a trakiban. :( Egy éve generálozott motor. Egyébként hibátlan, olaajt nem eszi pöcc röff -10ben is. De nem adja le a 155lovat az tuti. Régen sokkal agresszívabb volt. Adagoló is volt már rajta cserélve. És nem egyik pillantról a másikre romlott el hanem szépen lassan fogyott el belőle az erő alig tűnt fel.... csak grubernál lazítónál veszem észre mikor egy év után ráakasztjul, hogy tavaly még jobban ment vele. :s
Ha felújításra kerül a sor hol érdemes csináltatni?
Perkins motorhoz a Maviprod Kft-nél kaptok alkatrészt (kizárólagos forgalmazó), természetesen beszerzi a Axiál vagy más kereskedő cég is, könnyen lehet, hogy rajtuk keresztül, csak az ár nem mindegy. Pl. az Axiál 18-ért szerzett volna porlasztócsúcsot, míg innen 7-8-ért megkaptam.
http://www.maviprod.hu/
Érd mellett találhatóak!
Válasz rsándor #350. hozzászólásáraNincs egy van a kombájnomban, meg egy van darabokban blokk meg főtengely nélkül.
Válasz sanyeee #349. hozzászólásáraa lista végtelen.
turbónyomás határon belül van e, adagolótól is lehet, természetes motorkopástól is lehet.
mérni kell.
turbó nyomást és kompressziót, majd adagolót bemérni.
Válasz mtz1221 #348. hozzászólására Van e beőle üzemképes eladó szívo motor érdekelne álló adagolos
Üdv!
Véleményt szeretnék kérni, van egy 6 hengeres turbós perkins motor, az a gond vele, hogy 1700 fordulat alatt nagyon elerőtlenedik, felette még még elfogadható lenne.
Mi okozhatja ezta jelenséget?
Válasz rsándor #346. hozzászólásáraVan is volt is,6 darab.Felénk sok mindenbe zmaj kombaj,imt, rakovica traktorokba, bágerokba stb.
4 Hegeres adagoló nem kell senkinek?
Válasz mtz1221 #341. hozzászólására Ez a motor a tiéd miben van? volt?
Válasz tri #343. hozzászólásáraA fekvőhöz fogalmam sincs,látni kellene a meghajtást.
Válasz Maszek Zs #340. hozzászólásáraláttam hogy januári, de megmondom őszintén amennyire lehet beszerezni perkins alkatrészt feltételeztem hogy még nem sikerült :D
de ezek szerint kitartó vagy.
közben..
aki még keres perkins alkatrészt, az megpróbálhatja felvenni a kapcsolatot
az irum.ro oldalon található céggel.
Perkins 1204E-44TA
és
Perkins 1104D-44T
Perkins 1104C-44T
motorokhoz biztosan tudnak mindent,
mivel a vonszológépeiket evvel szerelik.
cicifix hogy van hozzá cuccuk.
Válasz mtz1221 #341. hozzászólásáraSzemből nézve:
A képen a jobb felső az adagoló.
Válasz mtz1221 #341. hozzászólásáraEzeken már vízszintesen van az adagoló. Így:
Válasz tri #339. hozzászólásáraEgy képet tegyél most már a a motor adagoló felüli oldaláról mert összekeveredtem.92es kiadású perkinshez ha jól emlékszem van is valahol komplett meghajtásom valahol elrakva.A kérdés hogy a 8évben változott e a meghajtás vagy valami.Hidraulik pumpát vagy kompresszort hajt e meg az adagoló meghajtó tengely?
ez a motor?