Fórum

IFA L60 a mezőgazdasági csoda 

Létrehozta: prütyi, 2008-09-10 20:37:55

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #159 Szabister | 2019-11-03 11:17:29

    Sziasztok! Érdeklődnék valaki alakított már át L60-as levegő rendszerét legszaritosra? Ebben kérnék segítséget! Köszönöm

  • Válasz » #158 kisgazda2101 | 2019-07-20 11:07:47

    Liaz 150.26 billencs mezőgazdasági felhasználásra milyen lenne szerintetek?smile aikido

  • Válasz » #157 agoston | 2019-07-04 17:38:06

    Keresek IFA L60 eredeti egykőrös (DDR) főfékmunkahengert. Tel: 30/747-3845

  • Válasz » #156 tamas.lendvai | 2019-05-08 12:00:10

    Keresnék IFA L60-as turbót.
    Állítólag 600 darabot gyártottak amiből 250 Magyarországra került.
    Találkozott már valaki ilyennel?

  • Válasz » #155 kollermez | 2018-10-19 12:04:56

    IFA L-60 szerelési útmutatót keresek, azt a 600 oldalast, vagy ha valakinek meg van a cd megköszönném és vennék tőle egyet.

  • Válasz » #154 csoppika | 2018-09-14 16:04:08

    Válasz bobo77 #152. hozzászólására

    ...hehe...csak nem szabad rajta hagyni, mint én a szimó tankban...smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

  • Válasz » #153 ..MZ/X.. | 2018-09-14 11:39:52

    Kijött! Némi meleg, meg még egy adag erőszak.smile thumbupcool

  • Válasz » #152 bobo77 | 2018-09-12 15:37:28

    Válasz ..MZ/X.. #149. hozzászólására

    Fékolaj a legjobb intim folyadék ilyenre

  • Válasz » #151 Claastra. | 2018-09-12 11:09:51

    Válasz ..MZ/X.. #147. hozzászólására

    elméletileg kettő furatban van menet átlóban, azzal ki szokot jönni

  • Válasz » #150 _NB_ | 2018-09-12 00:24:58

    Válasz ..MZ/X.. #149. hozzászólására

    Ilyen ütlegelős dolgoknál, jó húzás kell legyen, az sokat számít.

    Az egyik ismerősöm alsó göbfejjel birkózott, mikor megkért, hogy segítsek ő úgy a kis olajemelővel felemelve gondolta menni fog.
    Egyszer-kétszer rápróbáltam de éreztem nincs húzása, volt ott egy munka gép súly alálöktük, közel a gömbfejhez, kisteher ráereszt és a második ütésre már kint is volt.


    Ilyen 10cm fűrészporon, valami puhafa kloccal feltámasztva, félméterre a lényegtől ellehet bíbelődni, mert kb pont elnyeli az erőt amit kifejt az ember.
    Régen voltak ilyen vasalt keményfa kuglik és akkor beton placc, köves udvar, kemény föld, a minimum, de a tuti a beton placc és valami kemény cucc, vastömb, csak az egyben veszélyes is, mert könnyen lecsúszhat róla a járgány "vas a vason", ha nem körültekintő az ember.
    Megkeresni a helyét ahol stabilan áll, ráereszteni a tengőt, de alatta hagynia bakokat az emelőt lezárva ha még is megindul, billen azok megtartsák.
    A zutyolóra ha lehet még súlyt tenni esetleg.

    De lehet olyan jó lett a síkosítás, hogy reggelre ott lesz a földönsmile biggrin.

  • Válasz » #149 ..MZ/X.. | 2018-09-11 23:21:53

    Válasz _NB_ #148. hozzászólására

    Igen azt.
    Lyuk van a közepén (lehet valamikor fénykorában menet is volt benne) hegesztettünk bele köracélt, de a hokizóval meg sem mozdult. Az sem baj ha vissza lehet rakni mert csak a kúpgörgős csapágy hullott ki belőle.
    Most mindenféle intim folyadékban ázik amit idehaza találtunk, hátha enged.smile biggrin

  • Válasz » #148 _NB_ | 2018-09-11 23:02:56

    Válasz ..MZ/X.. #147. hozzászólására

    Itt a 18-ast ?
    link

    Ha lenne a közepébe egy combosabb menet akkor egy ahhoz hasonló zutyolóval, mint amivel a belső csapágyakat kihúzzák.

    Vagy a négy furatra egy-egy anyát hegeszteni majd 4 csavarral megpróbálni kihúzatni ..passz látni kéne csak tippelgetek, nem csináltam még ilyet.

  • Válasz » #147 ..MZ/X.. | 2018-09-11 22:27:12

    W50 terepes hídból hogyan szoktátok kivarázsolni a berohadt alsó függőcsapszeget? Egy napja birkózunk de nem akarja az igazat.smile angry

  • Válasz » #146 kovacsiskola | 2018-09-10 14:09:57

  • Válasz » #145 Szabister | 2018-03-23 15:02:56

    Sziasztok! Gondolkodom egy L60-as vásárlásán, le tudná nekem írni valaki, hogy mekkora az éves fenntartási költsége kb. súly adó, biztosítás, egyéb költségek.
    Köszönöm

  • Válasz » #144 csoppika | 2018-01-20 21:18:03

    Srácok. Ifa 24 és 12voltos feszszabályzót(szénkefével) honnan érdemes rendelni? (Esetleg önindító bendixet?) (W50)

  • Válasz » #143 vasvarikriszta | 2018-01-20 21:04:35

    Azért keresek ilyen lengéscsillapítót,mert ilyet még senki nem látott és teljesen más a felfogatása, mint a hagyományosnak.

  • Válasz » #142 medikus | 2018-01-20 16:13:57

    Válasz vasvarikriszta #139. hozzászólására

    Árulnak külön mechanikát!

  • Válasz » #141 broll79 | 2018-01-20 15:17:25

  • Válasz » #140 Full Random | 2018-01-19 23:32:58

    Válasz vasvarikriszta #139. hozzászólására

    Ha a teleszkópra gondol, akkor azt tuti árulják 10ezer körül, keleti autós ifás boltokban.

  • Válasz » #139 vasvarikriszta | 2018-01-19 20:54:28

    ifa ülés lengés csillapító része érdekelne

  • Válasz » #138 broll79 | 2018-01-04 08:17:05

  • Válasz » #137 UE-28 | 2018-01-03 17:12:07

    Válasz broll79 #136. hozzászólására

    Parádés, és látom "szett"-ben vansmile laugh

    Ha hitel nélkül ki bírom fizetni akkor mindenképpen érdekel smile winksmile whistling Ha megírod privátban a számodat akkor megcsörgetnélek 1 percre a részletek miatt.

    Addig is nagyon köszönöm!

  • Válasz » #136 broll79 | 2018-01-03 16:59:48

  • Válasz » #135 UE-28 | 2018-01-02 22:36:43

  • Válasz » #134 UE-28 | 2018-01-02 22:36:02

  • Válasz » #133 UE-28 | 2018-01-02 22:34:58

    Válasz Claastra. #131. hozzászólására

    Igen.Olyan a felni mint a w50 es ifákon volt elől és szerintem a vékony karika. Volt a felnibe méret is írva de nem emlékszek, és az a baj, hogy csak hétvégén leszek ismét a telepen....

  • Válasz » #132 broll79 | 2018-01-02 22:32:07

    Válasz UE-28 #130. hozzászólására

    Reggel megnézem, ha nem felejtem el. Mintha lenne egy. De nem elfekvőben, állítva tettem le smile whistlingsmile whistling

  • Válasz » #131 Claastra. | 2018-01-02 22:23:16

    Válasz UE-28 #130. hozzászólására

    melyik karika a rugós biztosító?

  • Válasz » #130 UE-28 | 2018-01-02 22:19:18

    Üdv!

    Vettem egy Kautz gyártmányú német pótot, amin kiderült IFA felnik vannak. Most csinálnánk pótkereket hozzá, találtunk is egy IFA felnit a portán, de a karika vagy pánt hiányzik róla. Jófogáson nem találtam.

    Nincs valakinek elfekvőben?
    Természetesen nem ingyen kérném.

    Köszönöm

  • Válasz » #129 Claastra. | 2018-01-01 15:39:47

  • Válasz » #128 Claastra. | 2018-01-01 15:39:02

    Válasz gyorsjozska #127. hozzászólására

    itt nézegetsd,a 20-asoknál van jóállapotú használt nyugati,az eredeti 1800-as nagyon ritka

  • Válasz » #127 gyorsjozska | 2018-01-01 15:30:35

    Sziasztok .B.Ú.É.K. mindenkinek . Érdeklődnék tud-e valaki elfekvőben 18/70-20 as gumit vagy 1200x500/508 ast ,l60 gyári ballonos gumiról van szó,elöre is köszönöm.

  • Válasz » #126 kori01 | 2017-12-27 10:24:33

    Válasz Claastra. #121. hozzászólására

    nekünk is az van kombájnba,kényes?
    szerintem teljesen igénytelen motor,mondjuk egyből felujitottuk amikor megvettük mert ment a viz az olajba dugókat kicseréltük alura.Aztán azóta megy ez már 10éve.
    vizet nem eszi,olajat minimálisat.
    indul pöccre.
    fogyasztásban meg verhetetlen a rábávan szemben.

  • Válasz » #125 stefan_simonfi | 2017-12-24 19:27:42

    Szép jó estét mindenkinek, haza érkezett a motor, a 230 loerös, szépen indul nem füstöl és az olajnyomás is nagyon jó, remélem majd terhelés közben is szépen fog viselkedni, a teherautó amiböl ki lett szerelve 950 000 km ert mutatott, felrakok egy kis filmet és továbbá is fogok képeket feltölteni talán valakinek hasznára leszz ( nekem nagyon segitett volna minden kép de sehol semmi) továbbá Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden Ifásnak, méhésznek, és mindenkinek!

  • Válasz » #124 lac* | 2017-11-25 18:36:24

    Válasz Claastra. #123. hozzászólására

    Nagyon nem értek hozzá,de azthittem emiatt strapabíróbb az L60 motorja.
    Viszont hidegen a füstje felejthetetlen

  • Válasz » #123 Claastra. | 2017-11-25 18:27:56

    Válasz lac* #122. hozzászólására

    de igen,csak az aluminium hajtókarcsapágyak elég hamar elhasználódtak,és az acélbetét is sokszor kimozdult a dugattyúkból

  • Válasz » #122 lac* | 2017-11-25 18:12:24

    Válasz Claastra. #121. hozzászólására

    nem ezekben voltak gyárilag acél dugattyúk?

  • Válasz » #121 Claastra. | 2017-11-25 14:51:12

    Válasz sanyi1965 #120. hozzászólására

    én csak L60-ban és E524-ben találkoztam vele,kényes motor,nem tudom hogy bírhatta a turbót

  • Válasz » #120 sanyi1965 | 2017-11-25 06:10:24

    Válasz Claastra. #114. hozzászólására
    még tolóhajóba is szerelték,200le felett volt.én sárgarépa betakarító gépben láttam anno.

  • Válasz » #119 stefan_simonfi | 2017-11-24 21:28:32

    Lehetséges, habár a fülke civil-re utal, a közepén van a szellöztetö de ki tudja, 66 gazdája volt szegénynek

  • Válasz » #118 Claastra. | 2017-11-24 21:01:21

    Válasz stefan_simonfi #117. hozzászólására

    terepjáróképességben nagyonjó,a 180LE kicsit kevés neki,irtam itt 250le-s rábát rakott bele egy kolléga,és meggyorsította(a billencsek két áttétellel jöttek ki a keskenykerekes gyorsabbal,a ducikerekes lassúbbal,a tied meg honvédségi lehetett az is lassú

  • Válasz » #117 stefan_simonfi | 2017-11-24 20:57:08

    Igen,szerintem is, az áttétellel nem babrálnák, gondoltam van közöttünk egy erösebb motoros tulaj aki tudna mondani véleményt adatokat elönyt hátrányt, de ha nem is, így is jó, valakivel beszélgetni ifák rol,nálunk nagyon ritkák, itt a méhészek többje keleti modernebb szerelvényekkel méhészkednek de nem egyszer szedtem ki a fuvarom árrát azzal hogy gyönyörű szép teherautót vontattam csupán harmatos fürről aszfaltra

  • Válasz » #116 Claastra. | 2017-11-24 20:38:35

    Válasz stefan_simonfi #115. hozzászólására

    ezt épp akartam írni,hogy ez ifa,ezek ilyenek,ezzel kell együttélni,az áttételen lehet módosítani(gyorsítani)de akkor méggyengébbnek fog tünni

  • Válasz » #115 stefan_simonfi | 2017-11-24 20:35:35

    Üdv minden ifás testvérnek, köszönöm szépen csopikának a segítséget, nem nem, nincs hiba a motor müködésével, nagyon könnyen indul télen is izitás nélkül, pár perc múlva megszünik a füst is, ha nem vontatok (csak a konténerrel) megy, nem nagyon érezni terhelést de ha vontatok bizony ekkor márt lassubbá változik, felvette hatospista a kapcsolatot velem és elmondotta hogy ez így normális, az övé nem terepes és megy 90 km/h val az enyém terepes és 2000 fordulaton 75 km/h val megy, lehet hogy én nem taposom úgy ahogy illik, 4 éve van ifám elötte csak személy autót vezettem továbbá is köszönök minden hozzászólást, véleményt.

  • Válasz » #114 Claastra. | 2017-11-24 19:38:54

    Válasz sanyi1965 #113. hozzászólására

    nem volt turbós l60-ból,az adagolót el lehet tenni 1 (vagy többel is)foggal mindjárt gyengébb és szarul indul,a motorcseréhez meg a 420-as kurva sok,itt tettek bele turbós rábát szépen ment vele szerintem 250ló fölé nem érdemes menni

  • Válasz » #113 sanyi1965 | 2017-11-24 18:22:37

    Válasz csoppika #111. hozzászólására
    vezérlési jelölések,ékszíjtárcsán ,fogaskeréken,bárhol,eltéve vagy félre jelölve.a vezérműtengelyre/cserélve volt/ gyanakodnék a helyedben hisz volt turbós motor is a típusból.a működési diagrammját szerezd meg e motornak,sokat segíthet.

  • Válasz » #112 Berente Antal | 2017-11-24 18:14:52

  • Válasz » #111 csoppika | 2017-11-24 18:03:54

    Válasz csoppika #110. hozzászólására

    a folytatás:" euro?, egyenként, hozzá füzném hogy az Ifa motorja szinte új, kicseréltem a dugattyut+ hüvelyt, bütykös tengelyt, fötengely lett csiszolva, egy pár szelep és még sok mást amit már el is felejtettem abban a reményben hogy csak majd erösebb, jobb lesz, még azt is elmondanám hogy nagyon meg vagyok elégedve a terep képeségével, nagyon szépen köszönök minden hozzászólást. Tisztelettel Pityu
    Valakinek 5lete?

  • Válasz » #110 csoppika | 2017-11-24 18:02:25

    Azindexesbe küldték:
    "Pityu Simonfi Creative Commons License 22 órája 0 1 2735

    Szép jó estét mindenkinek, Simonfi István vagyok Temesvár mellett Újszentesen lakók, méhészettel foglalkozok, van egy L60 as-om, konténert és egy guruló konténert szoktam egyszerre szállítani, a gondom az lenne hogy (szerintem) gyenge a motorja föleg ha emelkedöre kell menni, lehetöségem adódott hogy vásárolják egy bontóbol man motort, itt két motortipust találtam egy 232 le. és egy 460 le. A kérdésem az lenne hogy melyik motort válaszam, minden vélemény nagyon fontos lenne számomra és hogy még mi költségére számíthatok, nem utolsó sorban ha még e éri a befektetést, mindkét motor ára 1500

Jön az XI. Agroinform Fórum Találkozó!

Jelentkezés itt »

AGROmashEXPO

[bezárás x]