osztro.m adatlapja

Becenév:osztro.m

Csatlakozott:2014-12-10 18:52:46

Utolsó belépés:2019-08-28 15:36:01

Fórum hozzászólás:112

A felhasználó hirdetései

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-02-13 13:28:43

    Sziasztok! Van egy E516 os kombájn kabinon. INGYEN ELVIHETŐ!!! Szombathely

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-02-06 09:52:38

    Válasz Gergő80 #68656. hozzászólására

    Igazából a erre voltam kiváncsi :) Itt egy szaki azt magyarázta, hogy direktbe nem szabad folyamatosan használni.... Ezek szerint semmi baja nem lesz ha pl. szántáskor behúzom direktbe aztán adj neki.... Meg még annyi kérdés: a koronás anyát mennyire kell meghúzni, mert van egy kis játéka a karimának, (elől a hídnál is) Vagy úgy meghúzom mint az autó kerékcsapágynál a koronás anyát az megfelelő? Köszönöm a válaszokat.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-02-06 08:57:39

    Sziasztok!

    Valaki tudna segíteni: Utólag építettem be az elsőhajtást (80 as mtz) Automata üzembe nem hajt az eleje, csak ha direktre kapcsolom. Azt próbáltam tegnap hogy kihúztam a kardán szabadonfutóból a csapot, automata állásba kapcsoltam az osztóművet, a kardán szinte nulla ellenállással kézzel tudom forgatni. Mi lehet a probléma? illetve mennyire lehet javítani? előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-02-04 10:28:42

    Válasz Mtz 550E #68632. hozzászólására

    Keress rá a az oldalon, (szelephézag) : ez a hozzászólás teljesen érthető:

    Ifj Veréb József | 2019-05-23 21:38:00

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-27 10:33:39

    Válasz Lala5995 #68434. hozzászólására

    Köszi! Mindig tanul az ember, nem tudtam, hogy létezik ilyen is :)

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-27 07:45:29

    Válasz Toni12 #68423. hozzászólására

    Vastagperemes hüvely azért kell, mert ha barázdába mész, a kormányösszekötő beleér az alvázba. Utólag cseréltem én is ki a hüvelyeket, addig használtam a régivel.
    Van egy olyan topic hogy mtz orbitozás ott olvasgass. Egy jó tanács, az új korány összekötő gömbfejeket szedd szét mert semmi zsír nincs bent. Én fúrtam belezsírzó gombot is.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-24 13:35:28

    Válasz Toni12 #68390. hozzászólására

    Én felvarratm a helyén simán.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-24 13:29:04

    Válasz Gumóka #68386. hozzászólására

    Nekem is egyszerübb lett volna... féltem is a hegesztéstől, de mivel 300km-re vagyunk egymástól a szükség nagy úr :D Előtte azért csináltam hegesztési próbát, egy kidobott 80 as hídon.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-24 12:53:30

    Válasz Toni12 #68384. hozzászólására

    Elküldi postán a bakot, én magam felvarrtam. A hídház acél öntény CO-co val simán lehet hegeszteni..

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-17 09:53:07

    Válasz Sötét Paraszt #1885. hozzászólására

    Nekem a BB rakó, 60*120 as zártszelvénnyel van bekötve. Falvastagságot nem tudok, de biztos nem 3 as falú, mert a súlya meg van becsületesen..

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 15:36:34

    Válasz Bárány #1858. hozzászólására

    Mtz re most vettem black bull JX80 at ez is bevan kötve hátsó hídba... Nézegettem én is ezeket a lengyel rakókat, aztán Black Bull lett de nem bántam meg, nem sokkal drágább,de sokkal minőségibb kivitelezés, ja és az árba bent van a házhoz szállítás, felszerelés, a hidraulika bekötés nem vesz el egy kivezérelt kört, mert sorolják a traktor hidraulikájával. (akartam képet felrakni de nem sikerült)

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 15:10:25

    Válasz Gumóka #68151. hozzászólására

    Nyírmtz ott a legolcsóbb

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 14:15:14

    Válasz Gumóka #68148. hozzászólására

    Köszönöm! :) Egyenlőre még nem szedtem szét lehet a hüvelyt nem is kell cserélni. A kúpkerékházat mindenkép cserélem TARA vastagperemesre az orbitozás miatt.
    Én is vagy gyári vagy Tara cuccokat szerelekbe, azokkal nincs gond.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 13:47:11

    Ha már a pornál tartunk egy marék szilicium-karbid por megold minden zaj problémát... (örökre) Hallottam olyan sztorit hogy a rendszerváltás után induló bérvállakozó így nullázta le a konkurencia gépparkját...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 13:39:40

    Válasz Gumóka #68141. hozzászólására

    Oké köszi, kúpkerék házból van tara addig oké is, viszont redoktor hüvelyből nem találtam, csak gyári van kb 15 ért meg utángyártott 5 ért....

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-16 09:50:15

    Sziasztok!

    Elsőhíd reduktor hüvellyel kapcsolatban valakinek tapasztalat? Az utángyártott mennyire jó minőség? Árban van 10e Ft különbség és azért nem mindegy... Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-14 09:02:23

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-14 08:48:57

    Válasz oprita #68049. hozzászólására

    Ennek a keréknek a hátsófele pont a hátsó híd felé néz, simán át úszhatott az olajjal. Ezen a keréken keresztül megy még egy tengely, ami viszi motorarányosnál a tlt-t. Tehát ha motorarányosba használod akkor is simán "meg eheti a perselyt". Én se értettem miért kopott el az enyém, mert soha nem ment olajnélkül.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-13 15:19:49

    Válasz oprita #68044. hozzászólására

    Szia, akkora persely nekem a váltóba volt szétmenve. Ennek a cikkszmámú fogaskerékperselye: 50-1701190 kiskabinos 80as traktoron... Ez a kerék hajtja a TLT-t menetarányos hajtásnál.

    (googleba írd be a cikkszámot ha nem találod máshogy)

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-13 07:47:32

    Válasz Sala26 #68022. hozzászólására

    Én széleset vennék.... Ausztriába a hegyekbe sokszor látni 30-40-50 lóerős kis Steyr traktorokat duplakerékkel. Szélesebb gumi= nagyob felütet.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2020-01-09 13:08:00

    Válasz Gumóka #67794. hozzászólására

    Szia, nem olvastam végig az összes hozzászólást, de a napokban nekem is volt hasonló jelenség össszerakás után. A felezőváltó léptető villáját rosszul raktam vissza, nekem azért kerregett. Meg csinált olyat néha néha besatuzott a hátsó kerék, nem tudom, hogy ebből kifolyólag de miután megfordítottam a villát jó lett.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-17 12:15:21

    Sziasztok!

    Valaki meg tudná írni, hogy a kulplungház/darázs derékba milyen csapágyak vannak? Kisbaninos 80 as a traktor. Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-11 13:03:37

    Válasz medikus #66913. hozzászólására

    Meg lett volna feléből is.. Anyag és anyag között van különbség árba 4-5 ezer ft 1 fméternél.. Csak elegem van a kétszeri munkából...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-11 12:57:17

    Válasz mtz1221 #66912. hozzászólására

    Van egy fényező haver, ő adta a tanácsokat... Amin nagyon szar volt a festés lelett homokfújva... A többit át drótkorongoztam lelett alapozva. Szombathelyen van egy cég akik forgalmaznak kimondottan gépekre való festéket Hagentaler hungária.. Akril color a szint kikeverik olyanra amire akarod.

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-11 12:45:18

    Válasz medikus #66908. hozzászólására

    Kinek mit ér... Nézz körbe mennyibe kerül a normális minőségű műbőr... Meg mennyi munka végig ott voltam amíg csinálta. Ja és nézd meg mennyibe kerül egy tudus Palmatex ragasztó, ami fogy rendesen. Úgy vagyok vele egyszer kell normálisan megcsinálni...
    A festéssel is úgy voltam pár éve lefestettem a traktort sima időjárás álló trinát vagy supralux festékkel.. Aztán két év alatt rózsaszin lett a traktor... Most lefújtam normális 2k festékkel, negyed annyi idő alatt megszárad, 1000x más a fénye. Nem mindig az olcsó az olcsó...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-11 07:34:14

    Válasz Paraszt2 #66894. hozzászólására

    Én most csináltattam, minőségi anyagból, Eddig amiért fizettem 60 at: A tető, oldalsó, felső burkolatok amik lepatinthatók, a tlt kézigáz burkolat, ülés alatti szerelő ablak.. A vége kb 100-120 lesz. De ez alászivacsozva, UV és időjárás álló minőségi műbőrből..

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-09 09:07:09

    Sziasztok!

    Mtz hez létezik elvileg nagyobb szállítási teljesítményű szivattyú. Valaki tudna ebbe segíteni? Esetleg cikkszám vagy valami link hogy melyik lehet az...
    Köszönöm

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-02 15:29:41

    Válasz Mtz821 #837. hozzászólására

    Vagy arra gondolsz, hogy a két funkciót totál egyszerre lehessen működtetni?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-12-02 15:27:40

    Válasz Mtz821 #837. hozzászólására

    Hidraulika útváltószeleppel :) Mondjuk egy ilyennel:
    https://agrosat.hu/hidraulika_elemek/80_lit._hidr._vezerlotomb_/5k80-hidraulika-vezertomb

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-11-29 12:06:51

    Válasz Gumóka #66484. hozzászólására

    A festék próba sok mindent elárul....

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-10-25 09:43:39

    Válasz prütyi #939. hozzászólására

    Rendeben, mindeképp a jobb változatot szeretném... A hüvelyeket mindeképp cseréljem vastag peremesre? Már félig meddig átalakítottam, orbitosra jelenleg a "felső munkahengeres" változat üzemel. Télen jobban lesz időm foglalkozni vele majd akkor csinálnám meg alsó munkahengeresre, csak próbálom keresni a jó megoldást, hogy ne akkor keljen rögtönözni...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-10-25 09:14:55

    Válasz prütyi #937. hozzászólására

    Köszönöm!

    Hát a helyzet nem tudtam ,hogy létezik ilyen is olyan is.... Még a régi vékony peremes csizmák vannak bent... Viszont lehet azt is cserélnem kell a télen, mert az olajat ki nyomja, meg lógása is van... Ha jól értelmezem akkor célszerübb a két összekötős válozatra alakítani?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-10-24 09:01:11

    Sziasztok!

    Valaki tudna abban segíteni, hogy az átalakításhoz (82-es) melyik fajta nyomtáv/ irányítókarok kellenek? Valahol olvastam, hogy 3 fajta létezik és nem mindegy melyik. mert hogy a kormányöszekötő belefog érni...(talán a karterba...)
    Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-10-04 08:24:46

    Válasz gelato #597. hozzászólására

    Szia!
    Mikori évjárat a traktor?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-10-02 12:27:28

    Válasz VW passat #1180. hozzászólására

    Én úgy jártam, hogy egy évet kihagytam a hosszabíttással (nem volt üzemképes a gép). Bementem abba a megyeszékhelyi okmányirodába ahol kiállították elötte x évvel. Kezdődött azzal, hogy az ügyintéző csajnak halvány lila fingja se volt h miez a rendszám.... Majd jött a másik és nem tudták eldönteni, hogy akkor ez most új igénylés vagy hosszabítás, ment a telefon ide oda, meg hogy közlekedéshatósági engedélyeztetés stb.... Majd az egyik ügyintéző oda súgja, hogy menjek át X város hivatalába mert ott rugalmasabbak. Elutott a méreg, bementem a kereskedésbe ahol az autómat vettem, oda adtam az ügyintézőjüknek a papírjaimat, meghatlmaztam, másnap a kezembe volt az érvényes határozat. Kért ezért nettó 3000Ft ot. A másik ilyen kálvária: vettem egy forgalomból kivont, hagyatékolt trakort, amit két kiskorú örökölt, 4szer mentem vissza mert mindig találtak valamit....

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-09-25 13:13:11

    Válasz UE-28 #1741. hozzászólására

    Köszönöm! Még annyit ,hogy ha kint veszem meg akkor nettóban fizetek?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-09-24 15:39:29

    Válasz UE-28 #1735. hozzászólására

    Szia,
    A kereskedő elérhetőségét megtudnád adni?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-09-11 14:52:23

    Ha esetleg valakit érdekel, a metalfach t229 rakó ára:
    https://top-agro.de/de/22-frontlader/#/page-2

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-09-09 09:15:52

    Válasz Gergő80 #65166. hozzászólására

    Hello, én annó a difi kapcsolót "heréltem" ki, és dugóztam le. Az alkatrészeket elraktam, ha esetleg meggondolnám magam...
    A fogasléc hézagolására nagyon figyelj!

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-29 13:17:08

    Pár hete téma volt az antiszlip kiiktatás, valaki esetleg nem tudna fényképet csinálni ,hogy hogyan nézki a vezérlőtömb bekötése utánna. Köszi

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-29 13:12:52

    Válasz Tomi81 #65078. hozzászólására

    Szöghajtásost is meglehetne csináklni úgy hogy kormány állástól függőne lehessen működtetni. Két induktív szenzor ami figyeli a kormány szög állást, és egy mágnesszelep ami működteti az egészet.Szerintem felesleges...

    Erre mondta egy túrázó barátom: " az iránytű arra való ,hogy megállapítsa az erdőben a fák melyik oldala mohás"
    smile thumbup

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-29 09:11:11

    Válasz juhostt1 #65071. hozzászólására

    Szia! Nekem kb 6 éve van átépítve levegősre... Semmigond eddig vele, annyit szoktam néha ,hogy a levegő csőbe fújok egy kis kenő sprayt ,hogy a gumi gyűrűknek legyen valami kenése... Nekem speciel egy FESTO-s ipari levegő kapcsolóval megoldva, 8mm es csövekkel, illetve egy nyomáskapcsoló figyeli, ha nyomásalatt van és világít egy sárga lámpa a műszerfalon...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-28 07:40:27

    Válasz bububer #65050. hozzászólására

    szia, több dolog végett lehet ha kinyomja a vizet... Első lépésként a hűtőt kikötöt állapotban megnyomatnám alulról felfelé csapi vízzel...

    Az ,hogy jó a hengerfej, és új a tömítés nem jelenti azt h máshol ne tudna beledolgozni a motor a vízbe... A blokk is lehet repedt( bár akkor inkább az olajba folyik a víz), valamelyik henger perselyen is lehet hajszál repedés. A motorblokk is meglehet vetemedve....

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-28 07:31:26

    Válasz Tomi81 #65035. hozzászólására

    Szia!

    Antszlipet nem nagyon tudod javítani, általában a szelepház kopik el. Nekem is visszaenged kb annyira , hogy felemelem és már teszi is le.... Most úgy döntöttem, ha lesz időm szerelgetni, veszek új gyári szeleptömböt, antiszlipet kiiktatom... Most ideiglnesen úgy csináltam meg h ne engedjen vissza a munkahenger "emelő ágába" beiktattam egy hidraulika golyós csapot, felemelem és elzárom a csapot. Viszont ehhez jónak kell lenni a munkahengernek. Ez így megvolt kb 4e Ft ból meg kb 20 perc munka...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-27 12:22:32

    Válasz Jakabjóska #65032. hozzászólására

    Oké, köszi! A cég nem probléma, a vállakozásom tevékenységi körében bent van a MG javítás, MGgépésztechnikus vagyok. A mérnöki tervezésről esetleg valakinek bővebb infóval tudna segíteni? Van a rokonságban mezőgazdasági gépészmérnök...

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-27 07:25:17

    Válasz medikus #65021. hozzászólására

    Köszi! Mi a folyamata, hogy letudjam papírozni? Igaz májusba volt műszakin, de nem akarom megvárni az utolsó pillanotot a papírokkal, inkább időben kérdezek....

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-26 13:21:25

    Sziasztok!

    Átépítettem a 80 ast, összkerekessé... Hogyan tudom legalizálni? Vagy esélytelen?, és marad az ha műszakira megy, vissza a 80as híd.... Ha eseteleg valaki csinált ilyet írjatok... köszönettel

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-12 12:14:41

    sziasztok!

    Valaki megtudná mondani ,hogy a 82 esen a váltóban, az öszkerék kihajtás fogaskerék kihajtásnál milyen csapágy van?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-08-09 11:32:17

    Válasz Gergő80 #64780. hozzászólására

    Szia! Téma engem is érdekel, igaz ,hogy 80 kiskabin, de abban is van antislip és már gondolkoztam rajt ,hogy kidobom belőle a hidro akkuval eggyütt.... valahol mindig csöpög vagy enged. Még nagyon nem nézegettem, hogyan lehetne kiiktatni... A csövezések könnyen össze jönnek? nem kell sokat variálni vele?

  • Ugrás a témához » osztro.m | 2019-07-01 07:39:44

    Válasz Szalai A P #64411. hozzászólására

    Jártam én is így a 540/1000 kapcsoló villát kellett kicserélnem.

Fórum szabályzat

Elolvasom »

[bezárás x]