Válasz #1177. hozzászólásra
Srácok de ezt azért azal egésziteném ki hogy szerintem nem mindegy hogy mijen hid is van alatta..Mert az enyém alatt szinte az utolsó szériás 89.4 havi a gép..És az a gép sokal lasaban megyen mint a régebi hidas gépek na és a 245 röl meg nem is beszlve..Ami meg még gyorsabb valahogy..Az öreg rábások még kérdezgeték is hogy na mivan hanyadikal is mész te hogy lasan balagsz csak!! Pedig én is 5 dikel járok mint ök!! és mégis szembetünö a külömbség.. Azt is halotam hogy brigádba mikor egybarázdára szántotak ott jöt ki igazán a külömbség!! Lasaban megyen de joban bir.. Pl: Én nekem sosem kelet még az 5 ik felyet levenem.. Szántáskor!!
Válasz #1174. hozzászólásra
Egy kis tájékoztató.
Rába-Steiger 250 műszaki adatai
Motor
Jele: D 2156 MTK L6
Névleges teljesítmény: 184 kW / 250 LE
Névleges fordulatszám 1900 1/min
Furat/löket: 121/150 mm
Össz lökettérfogat: 10,35 dm3
Turbófeltöltő: TO 5 B/A 1,54 G
Kompresszió viszony: 17:1
Tüzelőanyagellátó rendszer
Adagolószivattyú: Bosch PES 6A 95D 410 RS 2108
Előbefecskendezési szög: 24+-1°
Befecskendezési nyomás: 175+-8 bar
Fordulatszám-szabályozó Bosch EP RSV 450..950
Levegőszűrő: száraz előszűrő, kétfokozatú papír-betétes finomszűrő, szűrőállapot indikátorral
Finomszűrő jele: Donaldson FHG-14-0054
Üzemanyagtartály térfogata: 780 l
Hidegindító: VISO F27 palackból működtethető
Kenési rendszer
Olajszűrő: szitaszűrő papírszűrő betéttel, mellékáramkörben centrifugálszűrő
Olajcsere szükségessége: 100 üzemóránként
Feltöltési űrtartalom: 20 dm3
Hűtési rendszer zárt, kényszerkeringetéses
Feltöltési űrtartalom: 57 dm3
Tengelykapcsoló
Jele: Dana-Spicer 2 tárcsás, szögrugós, kerámiabetétes, száraz, mechanikus
Sebességváltó szinkronizált
Sebességek (névleges motorfordulatszámnál):
Gumiabroncs mérete: 20,8-34" 30,5-32"
Előremenet:
Terep km/h km/h
I. 2,50 2,57
III. 4,12 4,23
V. 6,64 6,80
VII. 10,96 11,23
IX. 17,53 17,95
Országúti km/h km/h
I. 3,19 3,26
IV. 5,24 5,36
VI. 8,46 7,52
VIII. 14,00 14,33
X. 19,24 22,80
Hátramenet: km/h km/h
I. 2,51 2,57
II. 3,19 3,27
Differenciálmű (elől-hátul) kúpfogaskerekes
Feltöltési űrtartalom: 8-8 dm3
Kormánymű hidrosztatikus, ízelt
Szivattyú szállítási képessége: 60 dm3/min
Maximális nyomás: 105 bar
Fékberendezés
Üzemi fék: hidraulikus működésű tárcsás előtétfék, 2 szegmenssel
Rögzítőfék: mechanikus, tárcsás előtétfék 1 db szegmenssel
Járószerkezet
Gumiabroncsok mérete: 20,8-34" iker/30,5-30" szimpla
nyomása: 0,85-1 bar 1,4 bar
Nyomtávolság: 3145 mm (külső) 2242 mm
Tengelytáv: 3070 mm
Legkisebb fordulási sugár: 7586 mm
Emelőberendezés hidraulikus, hárompont rendszerű
Névleges emelőképesség: 44,1 KN
Emelési magasság: 700 mm
Névleges szállítóképesség: 74 dm3/min
Névleges nyomás: 140 bar
Feltöltési űrtartalom: 144 dm3
Vonószerkezetek
Vonórúd magassága a talajtól: 355 mm
Villamos berendezések
Akkumulátor: 2 db 12 V 180 Ah
Generátor: Bosch K1/RL 14V,55A-20
Feszültségszabályozó: Bosch BO-AND 1/14 V egyoszlopos
Indítómotor: Bosch BO-KG 12 3 kW
Külső méretek
Hosszúság: 6170 mm
Szélesség: 3675 mm (ikerkerekkel)
Magasság: 3355 mm
Szabadmagassága: 355 mm
Tömegadatok ikerabroncsokkal szimpla kerékkel
Teljes tömeg: 12580 kg 12500 kg
Első tengelyre eső tömeg: 5660 kg 5620 kg
Hátsó tengelyre eső tömeg: 6920 kg 6880 kg
Fasza lett... De ezek valószínű megvették a terveket és ezt már nem ott gyártják... Nem tudtam hogy újra nyomja valaki... Kíváncsi lennék a szerelvény árára ?
ő a műszaki vezető....sose tudtak normálisan termelni...régen 514es volt nekik v 10darab(mikor azok megindultak...de rég volt azok voltak a szépek mikor konvojba 1más után...) azán szépen csökkentek, majd jöttk a nyuszik, gépjük megvan minden kühn vetőgép...max 10éves ih....két újszerű nagy pótkocsi....dalbo henger(azt is a gyűrűst húzzák mert azt viszi az mtz, a dalbon még mellső simító sor is van...)
a legszebb az eggyik vezető aztmondja, kint nyáron aratás volt apám kint volt az L60assal(full felujjítva mindenfestve hammeriteal a plató.....)aztmondja...jól néz ki ez az ifa, mikor vetted? új gyári?:2006-07 körül
v 4 vezető van saját földjük is van(gondolhatod honnan került mindeggyiknek 100heki...), és az évbe kezdték el a tsz-el műveltetni( a sajátjukat a sajátjukkal tulajdonképpen)eddig a helyi menő bérvállalkozóval csináltatták az állami maradt meg nekik.
begyepesedett öregek a vezetők..... 1 6os kondort meg 6 rabe ekét húzgálnak meg 7,2ih az se régi hátsó 3pont van rajta ,sőt még rögtörőhengerek is vannak hozzá ....lehajintva hátul, a kukijuk a rengeteg esőbe kint voltak mert két tx 66os televágta a szárítót 1nap alatt 1,5napra....azok a szép esők ami a búzavetést hátráltatta
Itt a tszbe el akarják tüntetni a rábákat(az eggyik igen fasza utolsó kiadás fiatal nagyon,90en valahanyas), ts115el meg 6hengeres mtzvel akarnak szántani 2 váltvaforgó ekével már meg is van nekik
Oké utána keresek, vagy meg mérem a mielyinket most van iker kerékkel 20.8x34-es, meg van 30.5x32-es kerékkel szerelve ha jó lesz. A másik iker kerék méretet ne nézd mert akkor mindegy ha a ballonos kerék van alatta, enek mérette 18.4x34. Remélem tudok segíteni.
Milyen széles pontosan a Rába ikerkerékkel? Ebből is mind két fajta érdekelne , mert ha jól tudom két gumiméret is van? De a ballonos, szóló kerekes mérete is kellene ? Tehát mind a 3-é...
Szevasz!
Elvitték,ki is fizették normálisan!De van egy olyan megérzésem,mintha az Ifa az övéké lenne,mert mintha nagyon ismerték volna!Na de már mindegy ez van!
Én egyáltalán nem ismerem a Crystalt,annyi,h láttam már párat,meg amit olvastam róla!kb 5 éve szorták nekünk maszekba a trágyát egy Mtz 80 meg egy Crystal,ami szerintem 16145 lehetett,na az tetszett,h a T088-assal nem szarakodott,egy kicsi kis füst,s már rohant is!Mintha hátra se nézett volna,h mivan mögötte,nem úgy,mint az Mtz!
Paldoobá!
Altalajlazitózni,s szántani akarok azzal a géppel!Már nem biztos,h a bontottat veszem meg!Lehet,h a 4755-ösét!Ahoz meg nem kell hozzá nyúlni!
De ha szét szakitom a váltóját,akkor megcsinálod!!!!
Polgáron van egy 16145 vagy 16245 Crystal,s abban is tört már el vmi tengely a váltóban!Most meg karácsony elött az első meghajtás ütötte ki állitólag a házat!
Na ehez mit szólsz?!
3128 hozzászólás
Válasz #1178. hozzászólásra


na mi fene !!akkor te vagy a 5 fejesek klubja fönöke akkor
Válasz #1175. hozzászólásra
A turbó feltöltési nyomását nem tudod?????????
Válasz #1177. hozzászólásra

Srácok de ezt azért azal egésziteném ki hogy szerintem nem mindegy hogy mijen hid is van alatta..Mert az enyém alatt szinte az utolsó szériás 89.4 havi a gép..És az a gép sokal lasaban megyen mint a régebi hidas gépek na és a 245 röl meg nem is beszlve..Ami meg még gyorsabb valahogy..Az öreg rábások még kérdezgeték is hogy na mivan hanyadikal is mész te hogy lasan balagsz csak!! Pedig én is 5 dikel járok mint ök!! és mégis szembetünö a külömbség.. Azt is halotam hogy brigádba mikor egybarázdára szántotak ott jöt ki igazán a külömbség!! Lasaban megyen de joban bir.. Pl: Én nekem sosem kelet még az 5 ik felyet levenem.. Szántáskor!!
Válasz #1175. hozzászólásra
Legalább majd tudom mennyivel húzzák a tárcsát meg ilyesmi a Rábák... Mert nekem mondhatják hogy pl..5.-ik , nem tom mennyi km/h...
Fasza vazze...
Válasz #1167. hozzászólásra
Dobtak régebben....egy ideje csak tipusazonos motort lehet belerakni, régen a l60asba mzárolt rába motorokat raktak
Válasz #1174. hozzászólásra
Egy kis tájékoztató.
Rába-Steiger 250 műszaki adatai
Motor
Jele: D 2156 MTK L6
Névleges teljesítmény: 184 kW / 250 LE
Névleges fordulatszám 1900 1/min
Furat/löket: 121/150 mm
Össz lökettérfogat: 10,35 dm3
Turbófeltöltő: TO 5 B/A 1,54 G
Kompresszió viszony: 17:1
Tüzelőanyagellátó rendszer
Adagolószivattyú: Bosch PES 6A 95D 410 RS 2108
Előbefecskendezési szög: 24+-1°
Befecskendezési nyomás: 175+-8 bar
Fordulatszám-szabályozó Bosch EP RSV 450..950
Levegőszűrő: száraz előszűrő, kétfokozatú papír-betétes finomszűrő, szűrőállapot indikátorral
Finomszűrő jele: Donaldson FHG-14-0054
Üzemanyagtartály térfogata: 780 l
Hidegindító: VISO F27 palackból működtethető
Kenési rendszer
Olajszűrő: szitaszűrő papírszűrő betéttel, mellékáramkörben centrifugálszűrő
Olajcsere szükségessége: 100 üzemóránként
Feltöltési űrtartalom: 20 dm3
Hűtési rendszer zárt, kényszerkeringetéses
Feltöltési űrtartalom: 57 dm3
Tengelykapcsoló
Jele: Dana-Spicer 2 tárcsás, szögrugós, kerámiabetétes, száraz, mechanikus
Sebességváltó szinkronizált
Sebességek (névleges motorfordulatszámnál):
Gumiabroncs mérete: 20,8-34" 30,5-32"
Előremenet:
Terep km/h km/h
I. 2,50 2,57
III. 4,12 4,23
V. 6,64 6,80
VII. 10,96 11,23
IX. 17,53 17,95
Országúti km/h km/h
I. 3,19 3,26
IV. 5,24 5,36
VI. 8,46 7,52
VIII. 14,00 14,33
X. 19,24 22,80
Hátramenet: km/h km/h
I. 2,51 2,57
II. 3,19 3,27
Differenciálmű (elől-hátul) kúpfogaskerekes
Feltöltési űrtartalom: 8-8 dm3
Kormánymű hidrosztatikus, ízelt
Szivattyú szállítási képessége: 60 dm3/min
Maximális nyomás: 105 bar
Fékberendezés
Üzemi fék: hidraulikus működésű tárcsás előtétfék, 2 szegmenssel
Rögzítőfék: mechanikus, tárcsás előtétfék 1 db szegmenssel
Járószerkezet
Gumiabroncsok mérete: 20,8-34" iker/30,5-30" szimpla
nyomása: 0,85-1 bar 1,4 bar
Nyomtávolság: 3145 mm (külső) 2242 mm
Tengelytáv: 3070 mm
Legkisebb fordulási sugár: 7586 mm
Emelőberendezés hidraulikus, hárompont rendszerű
Névleges emelőképesség: 44,1 KN
Emelési magasság: 700 mm
Névleges szállítóképesség: 74 dm3/min
Névleges nyomás: 140 bar
Feltöltési űrtartalom: 144 dm3
Vonószerkezetek
Vonórúd magassága a talajtól: 355 mm
Villamos berendezések
Akkumulátor: 2 db 12 V 180 Ah
Generátor: Bosch K1/RL 14V,55A-20
Feszültségszabályozó: Bosch BO-AND 1/14 V egyoszlopos
Indítómotor: Bosch BO-KG 12 3 kW
Külső méretek
Hosszúság: 6170 mm
Szélesség: 3675 mm (ikerkerekkel)
Magasság: 3355 mm
Szabadmagassága: 355 mm
Tömegadatok ikerabroncsokkal szimpla kerékkel
Teljes tömeg: 12580 kg 12500 kg
Első tengelyre eső tömeg: 5660 kg 5620 kg
Hátsó tengelyre eső tömeg: 6920 kg 6880 kg
Válasz #1173. hozzászólásra
Nem D-2156 MTK L6.
Válasz #1171. hozzászólásra
A Kipufogó is komoly... JD motoros?
Válasz #1166. hozzászólásra
Én nem mértem ezek gyári adatok.
Válasz #1146. hozzászólásra

Vagy ilyen, itt a lányom áll mellette.
Válasz #1166. hozzászólásra

A te gumidon még rajta vannak a szőrök!!!
Válasz #1165. hozzászólásra
Köszike!
Persze...
Válasz #1163. hozzászólásra
Ludwigsfelde , az eredeti gyár helye.
http://www.ifa.eoldal.hu/cikkek/ifak/ifa-l60-w50-tortenete
Válasz #1164. hozzászólásra
Felénk a 4 hengeresekbe dobnak manci motorokat olyan 220-260 ló körülieket, lófax a fogyasztása.
Válasz #1165. hozzászólásra

én 3,05 métert mértem.
Válasz #1137. hozzászólásra
Szia meg vannak a méretek. A 20.8x34-es szélessége:367 centiméter. A 30.5x32-es szélessége: 3 méter. Remélem segítetem.
Válasz #1162. hozzászólásra
Kíváncsi lennék a szerelvény árára ?
Fasza lett... De ezek valószínű megvették a terveket és ezt már nem ott gyártják... Nem tudtam hogy újra nyomja valaki...
Válasz #1162. hozzászólásra

Válasz #1156. hozzászólásra
http://www.rabold-landmaschinen.de/
Válasz #1160. hozzászólásra
Kb...
Válasz #1159. hozzászólásra
ezt ma egy 580-600as lexion megcsinálja amit az 5 leküldött 1 nap alatt durván....
Válasz #1157. hozzászólásra
Jó kis Tsz idők...http://www.youtube.com/watch?v=sZab9mhDe4M&feature=related
Válasz #1157. hozzászólásra

elhiszem !!
most léptem jóó éjt mindenkinek
Válasz #1155. hozzászólásra
....sose tudtak normálisan termelni...régen 514es volt nekik v 10darab(mikor azok megindultak...de rég volt azok voltak a szépek mikor konvojba 1más után...) azán szépen csökkentek, majd jöttk a nyuszik, gépjük megvan minden kühn vetőgép...max 10éves ih....két újszerű nagy pótkocsi....dalbo henger(azt is a gyűrűst húzzák mert azt viszi az mtz, a dalbon még mellső simító sor is van...)
ő a műszaki vezető
Válasz #1154. hozzászólásra

Biztos nem tudta , hogy már tizenéve az IFA gyár helyén is Merciket csinálnak...
Válasz #1154. hozzászólásra


igen igazi hozzáértö emberkék 
Válasz #1152. hozzászólásra
, kint nyáron aratás volt apám kint volt az L60assal(full felujjítva mindenfestve hammeriteal a plató.....)aztmondja...jól néz ki ez az ifa, mikor vetted? új gyári?:
2006-07 körül
a legszebb az eggyik vezető aztmondja
Válasz #1152. hozzászólásra


jó kis csapat mondhatóm
Válasz #1151. hozzászólásra
)eddig a helyi menő bérvállalkozóval csináltatták az állami maradt meg nekik.
v 4 vezető van saját földjük is van(gondolhatod honnan került mindeggyiknek 100heki...), és az évbe kezdték el a tsz-el műveltetni( a sajátjukat a sajátjukkal tulajdonképpen
Válasz #1150. hozzászólásra
kár mert komoly géparkjuk van !! ilyet lecserélni pokoli hiba !!
Válasz #1148. hozzászólásra
, a kukijuk a rengeteg esőbe kint voltak mert két tx 66os televágta a szárítót 1nap alatt 1,5napra....azok a szép esők ami a búzavetést hátráltatta
begyepesedett öregek a vezetők..... 1 6os kondort meg 6 rabe ekét húzgálnak meg 7,2ih az se régi hátsó 3pont van rajta ,sőt még rögtörőhengerek is vannak hozzá ....lehajintva hátul
Válasz #1146. hozzászólásra



Válasz #1145. hozzászólásra

nem jó ötlet
Válasz #1145. hozzászólásra

Ha lenne korpa....
Válasz #1144. hozzászólásra




Ha lesz egyszer , tuti ilyenre lesz festve...
Itt a tszbe el akarják tüntetni a rábákat(az eggyik igen fasza utolsó kiadás fiatal nagyon,90en valahanyas), ts115el meg 6hengeres mtzvel akarnak szántani 2 váltvaforgó ekével már meg is van nekik

Válasz #1143. hozzászólásra

jól gondolkodtok!!
sok sikert és várjuk majd a fejleményeket
Válasz #1140. hozzászólásra

Távlati terv... De lehet hamarabb építtetünk egy Új JD motorosat mint lesz 30 millás nagy gép...
Válasz #1141. hozzászólásra

Akkor küldtem neked érte egy amolyan "láthatatlan-interaktív" jó pohárnyi forralt bor!!!
Válasz #1139. hozzászólásra
Ó ez nem fáradalom örülök hogy segíthetek.
Válasz #1139. hozzászólásra

rábicsek van kinézöbe ?
Válasz #1138. hozzászólásra
Előre is kösz a fáradalmakat
!
Tökéletes lenne...
Válasz #1137. hozzászólásra
Oké utána keresek, vagy meg mérem a mielyinket most van iker kerékkel 20.8x34-es, meg van 30.5x32-es kerékkel szerelve ha jó lesz. A másik iker kerék méretet ne nézd mert akkor mindegy ha a ballonos kerék van alatta, enek mérette 18.4x34. Remélem tudok segíteni.
IMI..
Milyen széles pontosan a Rába ikerkerékkel? Ebből is mind két fajta érdekelne , mert ha jól tudom két gumiméret is van? De a ballonos, szóló kerekes mérete is kellene ? Tehát mind a 3-é...
Válasz #1134. hozzászólásra
Kérdeztem a Rába 180-as motort T150ben!Csak ennyi!Mennyünk át a Zetor topiba!
Szevasz!
Elvitték,ki is fizették normálisan!De van egy olyan megérzésem,mintha az Ifa az övéké lenne,mert mintha nagyon ismerték volna!Na de már mindegy ez van!
Én egyáltalán nem ismerem a Crystalt,annyi,h láttam már párat,meg amit olvastam róla!kb 5 éve szorták nekünk maszekba a trágyát egy Mtz 80 meg egy Crystal,ami szerintem 16145 lehetett,na az tetszett,h a T088-assal nem szarakodott,egy kicsi kis füst,s már rohant is!Mintha hátra se nézett volna,h mivan mögötte,nem úgy,mint az Mtz!
Hogy ennek mi köze a Rábához....
Válasz #1131. hozzászólásra
Amennyit majd te használod azt bírja majd , főleg hogy a sajáttal másképp dolgozik az ember mint a máséval .
Válasz #1131. hozzászólásra
Elvitték a T-t
Válasz #1130. hozzászólásra

Paldoobá!
Altalajlazitózni,s szántani akarok azzal a géppel!Már nem biztos,h a bontottat veszem meg!Lehet,h a 4755-ösét!Ahoz meg nem kell hozzá nyúlni!
De ha szét szakitom a váltóját,akkor megcsinálod!!!!
Polgáron van egy 16145 vagy 16245 Crystal,s abban is tört már el vmi tengely a váltóban!Most meg karácsony elött az első meghajtás ütötte ki állitólag a házat!
Na ehez mit szólsz?!