Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza és árpa vetőmagok a gyakorlatban új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kalászosok műtrágyázása új
- CLAAS kombájncsalád új
- Diesel motorok új
- Kukorica várhatóan........! új
- S.O.S. új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Mire figyeljünk a kukoricában alkalmazott gyomirtók esetén?
Különösen a csemege- és pattogatni való kukorica hibridek érzékenyek a gyomirtó..._fill_540x300_0.jpg)
788 hozzászólás
Válasz #86. hozzászólásra

Nekem mindegy volna már csak lenne valamilyen,de itt az okmányba azt mondták felejtsem el a zöldet mert arra nem lehet (Szabolcsi mentalitás) máshol meg kiadják
Válasz #85. hozzászólásra



vagy éppen jó kedvébe találok valakit
én is ettől félek sajnos
de azóta hátha valami változott!
Válasz #85. hozzászólásra
Mi kell a Rábára ződ vagy piros
Válasz #84. hozzászólásra
Pici, én is ilyen problémával küzdöttem a rábával (nincs papírja) de akárhol kérdeztem kpm, vizsgaállomás, okmányiroda mindenki széttárta a kezét és csak azt mondta hogy nem lehet, de próbáld meg hátha sikerrel jársz.
Válasz #79. hozzászólásra
hát ez lutri! nekem valami biztosabb valami kellene hátha van valakinek ilyennel tapasztalata hogy sose volt papírja csak rendszám nélkül mentek vele akkor elméletileg egy adásvételivel bízok benne hogy lehet de az lesz a biztos bemegyek a KPM hez vagy vizsgahelyre
a forgalmi nálam van ez egy szgk utánfuto
94 után nem volt vizsgáztatva
akkor most mit tegyek???
Válasz #80. hozzászólásra
Szerintem nem nagyon... Eloszor is at kellett volna iratnod 15 napon belul. Vagy az orokosoknek kellett volna nyilatkozni a hagyatekin a futorol(amit ha most lenne a hagyateki sem tennenek meg, mert 2x az atirasi illetek az orokosodesi) Ez a cucc mar szerepel a nyilvantartoban.
Válasz #78. hozzászólásra
Szia! Szerintem elviszed hatósági műszaki vizsgára ,viszed a hagyatéki végzést,hogy a tulajdonodban van,aztán ennyi.Ja meg biztosítási csekk!Ha már volt fekete rendszáma akkor arra lehet pirosat rakni.(Egyéni véleményem!!!)Lehet,hogy hülyeség?!
érdeklödnék,hogy vettem egy futot levágott sarku régi forgalmis ki van vonva a forgalombol ennek 3 éve ,az adásvételit nem találom a bácsi akitöl vettem meghalt meg tudom e azt csinálni hogy másik személytöl veszem meg ujra papiron mert most akarnám üzembe helyezni
a futo 2005 ben lett kivonatva
Válasz #75. hozzászólásra
Mifelenk (Gyor kornyeke) eleg egy adaveteli hozza. Csak kb 2000 elottrol legyen. Magyarul (ez az okirathamisitas buntette, ha rajonnek:-) ): Keress 3 jo baratot,akinek olyan szemelyije van, amit mar 2000-ben is hasznalt (es akkor mar volt 18 eves), irjatok egy akkorra visszadatumozott adasvetelit az egyikkel. A masik 2 tanuzza. Persze az egesznek az a feltetele, hogy a vevo(Te vagy a szuleid) igazolvanya is a 2000-ben, vagy elotte hasznalt legyen. Esetleg ha tudod a 2000, vagy elotte hasznalt igazolvanyod szamat, az is jo:-) Persze ez csak egy felteves, en nem akarom , hogy ezt tedd meg:-)))) Mivel ez torvenyellenes! Buntetendo cselekmeny....
Válasz #77. hozzászólásra
Akkor kezdenem en. Adva van egy ifa potkocsi. Apam neven volt. 98-ig volt muszakija. Uj rendszamos, fekete. 2009 ben apam meghalt, 2010 februarban hagyatekival atirattam. Namost par napja kivonattam a forgalombol veglegesen, mert eddig nem volt penz muszakiztatni. Es a sulyado lett volna kb 85 ropi 1 evre. A kerdesem a kovetkezo: Ezt a 28 eves potkocsit forgalomba lehet-e helyezni piros rendszammal? A valaszt elore is koszonom!
Az asszony okmányirodában dolgozik kezdetektől, bár legtöbbet jogsizott, utóbbi években kimondottan a gépjármű ügyintézésbe került, ha valakinek kérdése van szívesen válszol rá. Ha valami spéci van aminek utána kell olvasni mert egyedieset vagy akármi és a központból kell kérni információt esetleg, no az most nem fog menni, itthon van a kislyánnyal.

Egyébként nekem is lennepár kérdésem hasonló témában, majd beírom ide hátha válaszol rá
Válasz #60. hozzászólásra
Ez latod egy nagy tevedes. Van egy ifa potom, 98-ig volt rajta muszaki, most is van rajta rsz, de az adatbazisban nincs rola semmi...ugyanis mikor a papiros dolgokat felvittek szamitogepre, folyamatosan csinaltak, ahogy vittek oket muszakira... Amelyik nem ment muszakira, az nincs az adatbazisban... Az apam 550-ese sincs rendszerben, pedig nem lett kivonva a forgalombol muszaki lejarat utan. Annak meg feher igazololapja van... Szoval kicsit hanyagok az okmanyirodan(vagy akkoriban a rendorsegen) is...
olyan gondom lenne vagyis kérdés, hogy olyan pótkocsit amelyik még nem volt forgalomba de gyári, forgalomba lehet e tetetni pl piros rendszámmal tehát papírja még sose volt de használva se rendszámmal lehet e ezt vizsgáztatni?? és kb mennyi ?




Válasz #73. hozzászólásra
És főleg fax ügyintézők az okmányirodába. :)
Válasz #72. hozzászólásra
Az élthez szerencsi is kell!
Válasz #71. hozzászólásra
Régebben levizsgáztattam egy MTZ-t származási papírok nélkül. Mikor meg volt minden törzskönyvet kivéve jött egy levél hogy az okmányirodából hogy elcseszték, azonnal vigyek vissza mindent mer nem lett volna kiadniuk a dolgokat. Xartam visszavinni gondoltam majd eljönnek érte ha nagyon kell nekik.
Nem jöttek. Egy év múlva más ügyből be kellett mennem. Fostam is kicist. Aztán mondták hogy mivel akkor nem vittem vissza és közbe év vége volt így már nem tudják vissza csinálni mert lezárták az évet. Tehát most már akkor enyém lehet minden végleg, bár nem szabályos. :)
Válasz #70. hozzászólásra
Pontosan, ahogy mondod rájok kell mászni különben lekoptatnak.
Én két éve vizsgáztattam egy belföldön adásvételivel vásárolt trakit minek csak feltevések vannak a származásáról. Megnézettem okmányirodában vétel előtt, nehogy valami turpisság legyen benne de alváz és motorszám alapján nem volt semmi adat róla. Vétel után eredetvizsga, biztosítás, műszaki vizsga. Okmányiroda forgalmi rendszám és törzskönyv- is lett volna. Ki is fizettem, vártam türelmesen de nem jött.... rákérdeztem azt mondták mivel nincs igazolva a traki eredete így azt nem adják ki. Hozzak még egy adásvételit amivel leigazolom hogy ez előző tulaj kitől vette. De az előző tulaj, egy kereskedő egy köcsög volt és nem adott másolatot az ő adásvételijéről így a törzskönyvem még nincs. De az előző trakimmal is ugyan így voltam és mikor később megreklamáltam hogy én kifizettem a törzskönyvet... vagy azt adják ide vagy a lóvét vissza akkor inkább kiadták a törzskönyvet. :) Lassan megint megyek majd reklamálni. :)
Válasz #68. hozzászólásra
nincs mit, remélem sikerül, és nehagyd magad lerázatni, hameg nem akarják, akkor szomszéd megye, a kényes az egészben valami műszaki elbirálás, na ha az elbíráló rendes akkor onnantól már sima űgy, azt meg ne reklámozdd hogy behozott.
Válasz #67. hozzászólásra
köszönöm a segítséget
Válasz #64. hozzászólásra
Sajna a stikás ügyintézéshez nekünk sincs pályánk(akkor lenne rendszám a pótosomon is és nem kéne a földesutakon bujkálnom)
Válasz #64. hozzászólásra
Közlekedés félügyeleten kellett(többszöri nekifutásra), kellett számla meg az gép eredetét igazoló papir(adásvételi), majd eredetvizsga, okmányiroda , műszaki.
Azt hogy külföldről van, én nem erőltetném, valahogy oldd, meg, és a kitétől kell egy adatlap is (méretek súly LE stb.) minekt is volt olyan aktakukac amelyik elhajtott, de másnap a kollegája meg segítőkész volt. Probálkozni kell.
Válasz #64. hozzászólásra
Utánna kérdezek apámnál mi volt a menete, de az biztos hogy mieink sem voltak elötte forgalomba helyezve.
Válasz #63. hozzászólásra
A típusa 2140-es, de nálunk (Veszprém megyében) csak úgy műszakiztatják le ha van eredeti fprgalmija. Már próbáltuk kérni típusbizonyítvánnyal is, de elküldtek. Az eredeti számlán és az adásvételiken kívül nincs más papírja.
Ha esetleg tudsz megoldást a problémámra, vagy netán eltudnád intézni ott nálatok a dolgot úgy is, hogy ne kelljen levinni a gépet olyan messzire nagyon megköszönném.
Válasz #62. hozzászólásra
milyen típpusu?
Nekünk egyikhez sem volt, mégis sikerült piros és zöldet is rakni rá, csak a Kitétöl kellett kérni valami tipus igazoló papirt és azt csatolni az adásvételi mellé(pirosnál), a zöld meg még egyszerűbb volt.
Válasz #61. hozzászólásra
Ha esetleg valaki tudna intézni egy (akár lejárt) forgalmit feketén egy John Deere-ra az kérem írjon!
gyula901028@freemail.hu
Válasz #60. hozzászólásra
Magyarországon még nem volt forglomba helyezve!
Válasz #59. hozzászólásra
Ha már magyarországon forgalomba volt bármikor akkor nemér semmit a papir.A számokbol felismeri a rendszer és buka!!!
Válasz #52. hozzászólásra
Arról esetleg nem tud valaki valamit ,hogy igaz-e, hogy Ausztriában hivatalos helyen 100 euróért allítanak ki lejárt forgalmit bármilyen traktorra?
Válasz #54. hozzászólásra
Mégis melyik az mert nem 1 van.
Válasz #53. hozzászólásra
Ez enegem is érdekelne!
Válasz #51. hozzászólásra
Ezt rosszul tudod!!!!!!!
Válasz #50. hozzászólásra
Ahogy érzed!Hivj fel 06303014879
Válasz #53. hozzászólásra
gép. keresk. közt gyorsan mmegtalálod
Válasz #51. hozzászólásra
Hol van az a roncslerakat, mert engem lehet hogy érdekelne?
2-3 éve vittem egyik ismerősöm 50-es mtz-jét vizsgáztatni. Előtte nem sokkal vette, egy öreg fószertől. Ha valaha volt is papírja, arról senki nem tudott semmit. Akkor a követelmény az volt, hogy eredetiségvizsga, egy cég (akitől az öreg vette valamikor) és az öreg közti adásvételi szerződés, valamint az öreg és az ismerősöm közti szerződés alváz motorszámmal. És kész. Végülis a hangsúly a 3 utolsó tulajdonos kilétének igazolásán volt. Ha már nincs meg az öregnek a régi adásvételije, akkor bukta lett volna.
Válasz #42. hozzászólásra
te ezt buktad sztem mert forgalomba helyezni csak 96 utáni gyártású gépet engednek mo.-n
gondolom vmi roncslerakatból vetted csorna mellett
Válasz #48. hozzászólásra
Ha a traktorért elmentem olyan messzire, akkor most is belefér egy hosszab út.
Válasz #48. hozzászólásra
De akitől vettem Jászapátiban lakik. Az sincs a közeledben?
Válasz #47. hozzászólásra
Hát az nem itt van!
Válasz #46. hozzászólásra
Veszprém mellett.
Válasz #44. hozzászólásra
Merre laksz?!Ha aközelben,akkor tudok segiteni!ELviszlek egy helyre,s megoldják!
Válasz #44. hozzászólásra
A közjegyző 15000 ftért aláirja a papirt,amit a volt tulajával együtt kitöltötök!Ezt el kell vinni a műszakiztatáskor,s megadják a forgalmit!Én nem csináltam még,de ismeröseim igen!S nem volt vele gond!
Válasz #43. hozzászólásra
Ezt úgy érted, hogy kiállítanak egy teljesen új forgalmit a gépnek?
(honnan fogják előkeresni az adatait, vagy lehet, hogy a mostani előírásoknak, szabványoknak már nem is felel meg a gép.)
Megtennéd, hogy leírod az ötletednek a pontos menetét!(milyen nyomatványok kellenek stb...)Nekem csak eredeti számla és adásvételi van a traktorról.
köszönöm a segítséget.
Sziasztok!Mondok egy jó trükköt,ami Törvényes!Megveszi vki a gépet,a volt tulajal el kell menni egy közjegyzőhőz,irni kell egy papirt,h xy ideje nála van a gép,s h nem lopott!Ezzel el kell menni müszakira,s meg adják a forgalmit!Egyéb kérdés?!
Válasz #35. hozzászólásra
Üdv,
hasonló gondokkal küszködöm.
Egy külföldről behozott john deere-ról van szó.
Az eredeti számlán valamint az adásvételi szerződéseken kívűl nincs semmilyen papírja.
Mi lenne a legegyszerűbb módja, hogy valahogyan forgalomba helyeztessem és kapjak rá valamilyen rendszámot.(egy külföldi géplereakatból vették meg, behozták Mo-ra, s innen lett megvéve.) A külföldi céget már kérdeztem, nekik nics papírjuk.
(Az, hogy ezt törvényes vagy fekete úton megoldható már nem nagyon érdekel csak a végeredmény legyen törvényes.)
Minden segítséget köszönöm.
Válasz #40. hozzászólásra
Igen, sajnos a papír a legfontosabb, de kis utánjárással meg lehet oldani.
de akkor az a lényeg hogy mindenféle képen meg lehet oldani igaz?
fökép az lenne a legjobb ha az ember keritene valami származási papirt rola!?
Válasz #35. hozzászólásra
Én a jelenlegi szabályokat írtam le, a helyi sajátosságok néha ezeket felülírják. Ilyen a zöld rendszám is. 8 év alatt az ország 21 vizsgabázisán közel 700 új és használt gépet, pótkocsit vizsgáztattam, bizony találkoztam néhány helyen érdekes értelmezésekkel.